Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15201
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    geçen sene 25 mayısta ben de bir adet 2017 euro 4 pulsar 200 edindim.
    öyle yazayım dedim.
    yardım edebileceğim birşey varsa mesaj atabilirsiniz.

    bu arada benim motorum da satılık ilan numarası 701971890
    cc önemli değil sadece 4 silindir motosiklete geçmek istiyorum artık.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15202
    Dewilefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    isytanbul
    Motosikleti
    ns200
    SELAM AZ KALDI KONUŞUCAM.HEMDE GÜZEL KONUŞUP İŞİ YARGI MECRASINA TAŞICAM...HAMDOLSUN BİZ CEBİMİZDEKİ SON PARA İLE BU MOTORU ALMADIK...İŞE GELİP GEDELİM GÜZEL MOTOR DİYE ALDIK..BÜYÜK MOTORUMUZA YAZIK DEDİK.....AYIN 5 İ YADA 6 SINDAN BERİ BEKLİYORUM SALİH BEY...HALEN SUSMAYA DEVAM EDİYORUMM..KOSKOCAAAAA FİRMA ELİNDE PİSTON SEKMAN SİLİNDİR SİBOP YOK...ÜZÜCÜ...BİLGİLENDİRİCEM..GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLDÜM...SERVİS ELİNDEN GELENİN FAZLASINI YAPIYOR..BENDEN ÇOK FİRMAYI ARIYOR..EVET HATALARI HEMEN SİBOPU AYAR VERMEMELERİ OLDU...AMA KIZAMIYORUM BİR O KADARDA İLGİLİ VE EFENDİLER ( BAY MOTO ) KENDİLERİNE GERÇEKTEN TŞKR EDİYORUM..EMİN OLUN ÇOK FİRMA İLE ÇALIŞTIM VE HİZMET ALDIM..BU ARKADAŞLAR GİBİ KOMPLEKSİZ DEĞİLLER...KENDİSİNE OKUR YADA OKUMAZ BİR ABİSİ OLARAK TŞKR EDİYORUM...ONLARA KARŞI ARTIK ÖN YARGIM YOK...GELİŞMELERİ YAZICAĞIM BURDAN ÇÜNKİ SUYU ÇIKMAYA BAŞLADI KURALKANIN..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmişini bilmediğin motordan asla emin olamazsın. Senden önceki kullanıcı ve kullanım şekli çok önemli. Ben yetkili servisim diyen yerde bile işlem yapılırken motosikletin başında bekledim. Kimseye güven olmuyor maalesef.

    Şimdi bakımlarını ve kontrollerini can dostum ile beraber yapıyoruz. En son 20.000 km bakımını yaptık.. yağ, yağ filtresi, yakıt filtresi, hava filtresi, subap ayarı, buji değişimi yapıldı.. subap ayarı harici işleri eli anahtar tutan herkes yapar.

    Motorunu en iyi sen tanırsın.. sıkıntı olduğunu düşündüğün anda başka bir servise daha gitseydin iyi olurdu.

    Şuan senin bu duruma düşmene sebep servis sorunu halletsin.. yapmaz ise kuralkan ile irtibata geç onlar seni yönlendirsin.. ayrıca servisi buradan ifşa et de bizde bilelim.. haketmeyen, bizleri mağdur eden, kazanmasın arkadaş..
    SELAM AZ KALDI KONUŞUCAM.HEMDE GÜZEL KONUŞUP İŞİ YARGI MECRASINA TAŞICAM...HAMDOLSUN BİZ CEBİMİZDEKİ SON PARA İLE BU MOTORU ALMADIK...İŞE GELİP GEDELİM GÜZEL MOTOR DİYE ALDIK..BÜYÜK MOTORUMUZA YAZIK DEDİK.....AYIN 5 İ YADA 6 SINDAN BERİ BEKLİYORUM SALİH BEY...HALEN SUSMAYA DEVAM EDİYORUMM..KOSKOCAAAAA FİRMA ELİNDE PİSTON SEKMAN SİLİNDİR SİBOP YOK...ÜZÜCÜ...BİLGİLENDİRİCEM..GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLDÜM...SERVİS ELİNDEN GELENİN FAZLASINI YAPIYOR..BENDEN ÇOK FİRMAYI ARIYOR..EVET HATALARI HEMEN SİBOPU AYAR VERMEMELERİ OLDU...AMA KIZAMIYORUM BİR O KADARDA İLGİLİ VE EFENDİLER ( BAY MOTO ) KENDİLERİNE GERÇEKTEN TŞKR EDİYORUM..EMİN OLUN ÇOK FİRMA İLE ÇALIŞTIM VE HİZMET ALDIM..BU ARKADAŞLAR GİBİ KOMPLEKSİZ DEĞİLLER...KENDİSİNE OKUR YADA OKUMAZ BİR ABİSİ OLARAK TŞKR EDİYORUM...ONLARA KARŞI ARTIK ÖN YARGIM YOK...GELİŞMELERİ YAZICAĞIM BURDAN ÇÜNKİ SUYU ÇIKMAYA BAŞLADI KURALKANIN..

  3. #15203

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Geçmişini bilseniz ne olur hocam.. Bu Pulsar denen motorlar problemli. Bazı arkadaşlar problem yaşamamış ama bu forum şunu gösteriyor kişisel kullanım hatalarının dışında sorunlar çok fazla.. Dominar 400 daha sorunsuz motormuş buda belli oldu..

    İşin daha sıkıntılı tarafı Bajaj servislerinin çoğu zaman "bu böyle, ses normal, sızıntı normal" vs diyerek müşterisini başından savması.. Kuralkan sattığı problemli motorlara sahip çıkmadığı için Pulsarı güvenle satın almak pek mümkün değil..

    Sizinki bile bile lades olmuş.. Zatne önceden sorun yaşadığınız bir motoru yine satın almışsınız..

  4. #15204
    Dewilefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    isytanbul
    Motosikleti
    ns200
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmişini bilmediğin motordan asla emin olamazsın. Senden önceki kullanıcı ve kullanım şekli çok önemli. Ben yetkili servisim diyen yerde bile işlem yapılırken motosikletin başında bekledim. Kimseye güven olmuyor maalesef.

    Şimdi bakımlarını ve kontrollerini can dostum ile beraber yapıyoruz. En son 20.000 km bakımını yaptık.. yağ, yağ filtresi, yakıt filtresi, hava filtresi, subap ayarı, buji değişimi yapıldı.. subap ayarı harici işleri eli anahtar tutan herkes yapar.

    Motorunu en iyi sen tanırsın.. sıkıntı olduğunu düşündüğün anda başka bir servise daha gitseydin iyi olurdu.

    Şuan senin bu duruma düşmene sebep servis sorunu halletsin.. yapmaz ise kuralkan ile irtibata geç onlar seni yönlendirsin.. ayrıca servisi buradan ifşa et de bizde bilelim.. haketmeyen, bizleri mağdur eden, kazanmasın arkadaş..
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmişini bilseniz ne olur hocam.. Bu Pulsar denen motorlar problemli. Bazı arkadaşlar problem yaşamamış ama bu forum şunu gösteriyor kişisel kullanım hatalarının dışında sorunlar çok fazla.. Dominar 400 daha sorunsuz motormuş buda belli oldu..

    İşin daha sıkıntılı tarafı Bajaj servislerinin çoğu zaman "bu böyle, ses normal, sızıntı normal" vs diyerek müşterisini başından savması.. Kuralkan sattığı problemli motorlara sahip çıkmadığı için Pulsarı güvenle satın almak pek mümkün değil..

    Sizinki bile bile lades olmuş.. Zatne önceden sorun yaşadığınız bir motoru yine satın almışsınız..
    1-hocam dominatör 400 sıkıntısız olsa ne olacak..kuralkanda motorun can damarı olan parçaları olmadıkça
    2- evet haklısın bencede pulsarlar kesinlikle problemli ( sadece motor hoşuma gitmişti 2. bir şans verme hatası yaptım )
    3-çoğu servis konusunda aynı düşüncedeyiz seninle

    sonuç olarak çıkar çıkmaz motor İNŞALLAH satıcağım

  5. #15205
    BurakDoganC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS Exclusive

    Sanırım motor kitledi....

    Arkadaşlar merhaba biraz uzun yazacağım ama bu gece saat 1 sularında Ankara otobanında başıma çok kötü bir olay geldi şu an moralim aşırı bozuk. Motorumu daha 1 ay önce almıştım artçım(45 kilo) ve ben(54 kilo) 6.viteste yokuş aşağı 9 bin devirde motoru zorlamadan 130 civarlarında iniyorken motordan 7 veya 10 kere sanki dişli çarpmasıymış gibi ses sık aralıkla 10 kere falan geldi ve o anlık refleksle debriyajı sıktım durana kadar da bırakmadım zincirim koptu sandım çünkü zincirden zırıltılı ses geliyordu durduğumda motoru boşa aldım zincire baktığımda zincir sağlamdı. İttire ittire eve getirdim yolda ittirirken 1 2 3 4 5 6 vitesleri tek tek atmayı denedim hepsi şıkır şıkır geçiyor ve düşüyor vites ama hızlıca ittirip vurdurmaya çalışınca bariz pistonu döndürmüyo vurdururken. Marşa bastığımda gösterge tamamen sönüyo marşa basılı tutarken sadece motor arıza ışığı yanıyor. Motor bu hale gelmeden önce egzantrik zincirinden motor ısındığında ses geliyordu muhtemelen egzantrik zinciri koptu 😔. Sizce nasıl bir sorun olabilir ve masrafı ne kadar tutabilir senaryolara göre. Nasıl bir yol izlemem lazım ilk vitesli motorumdu bu ve bundan önce 50.000 km kymco grand dink 150 kullandım.. Yardımlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim

  6. #15206
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı BurakDoganC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba biraz uzun yazacağım ama bu gece saat 1 sularında Ankara otobanında başıma çok kötü bir olay geldi şu an moralim aşırı bozuk. Motorumu daha 1 ay önce almıştım artçım(45 kilo) ve ben(54 kilo) 6.viteste yokuş aşağı 9 bin devirde motoru zorlamadan 130 civarlarında iniyorken motordan 7 veya 10 kere sanki dişli çarpmasıymış gibi ses sık aralıkla 10 kere falan geldi ve o anlık refleksle debriyajı sıktım durana kadar da bırakmadım zincirim koptu sandım çünkü zincirden zırıltılı ses geliyordu durduğumda motoru boşa aldım zincire baktığımda zincir sağlamdı. İttire ittire eve getirdim yolda ittirirken 1 2 3 4 5 6 vitesleri tek tek atmayı denedim hepsi şıkır şıkır geçiyor ve düşüyor vites ama hızlıca ittirip vurdurmaya çalışınca bariz pistonu döndürmüyo vurdururken. Marşa bastığımda gösterge tamamen sönüyo marşa basılı tutarken sadece motor arıza ışığı yanıyor. Motor bu hale gelmeden önce egzantrik zincirinden motor ısındığında ses geliyordu muhtemelen egzantrik zinciri koptu 😔. Sizce nasıl bir sorun olabilir ve masrafı ne kadar tutabilir senaryolara göre. Nasıl bir yol izlemem lazım ilk vitesli motorumdu bu ve bundan önce 50.000 km kymco grand dink 150 kullandım.. Yardımlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
    Geçmiş olsun, sorunun ne olduğunu tam olarak bilemeyiz fakat tahminin doğru çıkarsa bloktaki diğer parçalara da zarar verme ihtimali yüksek olur. Bu durumda masraf blok açılmadan ön görülmez , Ankara da bakımlarını yaptırdığın yetkili servisten memnunmusun bilmem ama en kurumsala yakın servis motomekanik. Her ne kadar ye kürküm ye mevzusu olsa da (cc ye göre müşteriye yalakalık yapma) Bajaj a bakan en iyi servis burası sanırım.

  7. #15207
    BurakDoganC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS Exclusive
    İşin kötü yanı motomekanik artık bajaja bakmayacağını söyledi ve MyMotoGarage'a yönlendirmişti bakımında..

  8. #15208

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    Alıntı Dewilefe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1-hocam dominatör 400 sıkıntısız olsa ne olacak..kuralkanda motorun can damarı olan parçaları olmadıkça
    2- evet haklısın bencede pulsarlar kesinlikle problemli ( sadece motor hoşuma gitmişti 2. bir şans verme hatası yaptım )
    3-çoğu servis konusunda aynı düşüncedeyiz seninle

    sonuç olarak çıkar çıkmaz motor İNŞALLAH satıcağım
    Benim 2. bajaj motorum bu. Birincisi discover 150 f di şimdiki pulsar 200 ns. İkisininde ikinci sahibiyim ve hiçbir sorun yaşamadım. 15 k discover i kullandım. 7 k dır da pulsarı kullanıyorum. Şans mıdır nedir bilemem fakat bilinçli kullanıldığı sürece bunların sorun çıkardığını görmedim. Burada sizden önceki sahipleri çok çok önemli. Sıfır bir motorun canını sadece 5 kilometrede alabilirsiniz. Tamamen kullanıcıya bağlı.
    Saç baş yolduran bmw f650 gs ler var etrafta. Bu o motoru kötü yapmaz.

  9. #15209

    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Manisa/Turgutlu
    Motosikleti
    Kawasasaki ZX-6R
    Yakıtı Müthiş 1 LT Benzin ile 40 KM Süper.. Bu video da var.. https://www.youtube.com/watch?v=420YeWsYygo&t=597s

  10. #15210

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı maxell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıtı Müthiş 1 LT Benzin ile 40 KM Süper.. Bu video da var.. https://www.youtube.com/watch?v=420YeWsYygo&t=597s
    Eğer 1 lt ile 40 km yapıyorsa.. 100 kmde bu motorun 2.5 lt yapması lazım..

    Pulsar kullanan arkadaşlar arasında yakıt ortalaması 2,5 lt/100 km olan var mı?

  11. #15211

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    2.8 yakıyorum ben. 90 ı nadir geçerim genelde de trafiksiz ve yokuşsuz. Yer Ayvalık.

  12. #15212

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.8 yakıyorum ben. 90 ı nadir geçerim genelde de trafiksiz ve yokuşsuz. Yer Ayvalık.
    gayet başarılı.. iyi değer bence 2.8 yakıtı verimli kullanıyor demekki alet..

  13. #15213

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .....
    Şans mıdır nedir bilemem fakat bilinçli kullanıldığı sürece bunların sorun çıkardığını görmedim. Burada sizden önceki sahipleri çok çok önemli. Sıfır bir motorun canını sadece 5 kilometrede alabilirsiniz. Tamamen kullanıcıya bağlı....
    Yanlış. Özellikle "Tamamen kullancıya bağlı" kısmı oldukça yanlış. 5yıl 43bin km 2014 model pulsar ns200 ve şu anda 2 yıl 28bin km'dir Dominar kullanıcısı olarak Tamamen kullanıcıya bağlı DEĞİL, başka birçok etken var, en önemlisi de üretim kalitesi. Ben Pulsarı ilk 3 yıl 7-9bin devir arası 100-135 km/s hızla kullanan, sonrasında 2 yıl 7bin deviri aşmayacak şekilde kullanan(çünkü son 2 yıl Dominarım da var, basarsam onunla basıyordum) ve pulsarımda 27500km'ye kadar her 2500km'de bir, sonrasında her 5bin km'de bir yağ ve yağ filtresi değiştiren (ve tabii diğer gerekli bakımları yapan) biri olarak pulsar ile ciddi sorun yaşamadım. Ama çok çok sakin kullanan, 90'ı 100'ü geçmeyen, bakımlarını eksik etmeyen, yağmurda sürmeyen yakın bir arkadaşın daha yeni model pulsarı önce sübap kesti, yapıldıktan sonraki aylarda motor yağına radyatör suyu karıştırdı(Bunu da 2017'de Ankara'daki kuralkan/bajaj bakım etkinliğinde servisin önünde farkettik) ve direkt servise bırakılıp tekrar garantiden yapıldı.
    Sizin önermenize göre kullanım tarzım/sertliğinden bu olayların benim başıma gelmesi gerekiyordu, arkadaşın değil.

    Dominarı da düzgün kullanıyorum, bakımlarını her 5bin'de bir yapıyorum, Pulsar'a göre birçok kısmını iyileştirmişler ama Dominarda da öndisk eğilmesi kronik, benim motorumda ve birçok kişide var. Hatta abs'li pulsarlarda da bu durum var, diski değiştirilip sıfır orjinal disk takanlarda tekrar eğildi okuduğum kadarıyla. Abs'siz pulsarlarda bu sorun yok. 5 yıl boyunca yaz kış karda kışta yağmurda güneşte 2014 model pulsar kullanmış, 5 senedir de forumları grupları takip eden biri olarak abssiz modellerde böyle eğilmeye hiç rastlamadım, ama absli pulsar ve Dominarlarda sıklıkla görünüyor. Artık üretim kalitelerini mi değştirdiler bilemiyorum.
    Bu da mı tamamen kullanıcı ile alakalı diyorsunuz yani?! Siz "bilinçli kullanıldığı sürece" sorun çıkardığını görmemişsiniz ama ben çok gördüm, forumlarda/gruplarda çokça okudum.

    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gayet başarılı.. iyi değer bence 2.8 yakıtı verimli kullanıyor demekki alet..
    Bu motor max 7bin devirde vites değiştirip max 100km's hızda kullanırsanız 3lt/100km yakıyor zaten(4-5 senelik aynı yolu git gel gözlemi), 80-90km/s hızda daha 7bin'den daha düşük devirlerde kullanırsanız daha da az yakması normal, ama elinizin altında istediğiniz zaman gerekli güç olmuyor bu durumda, motordaki atiklik 7bin devirden sonra geldiği için gerekli ani hızlanmalar düşük devirlerde mümkün olmuyor. Bu da Türkiye trafiğinde sorun yaratabiliyor, malum yollarda öküzümüz bol, bize kaza yaptırmamaları için ani kaçışlar gerekiyor çoğu zaman.

  14. #15214

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış. Özellikle "Tamamen kullancıya bağlı" kısmı oldukça yanlış. 5yıl 43bin km 2014 model pulsar ns200 ve şu anda 2 yıl 28bin km'dir Dominar kullanıcısı olarak Tamamen kullanıcıya bağlı DEĞİL, başka birçok etken var, en önemlisi de üretim kalitesi. Ben Pulsarı ilk 3 yıl 7-9bin devir arası 100-135 km/s hızla kullanan, sonrasında 2 yıl 7bin deviri aşmayacak şekilde kullanan(çünkü son 2 yıl Dominarım da var, basarsam onunla basıyordum) ve pulsarımda 27500km'ye kadar her 2500km'de bir, sonrasında her 5bin km'de bir yağ ve yağ filtresi değiştiren (ve tabii diğer gerekli bakımları yapan) biri olarak pulsar ile ciddi sorun yaşamadım. Ama çok çok sakin kullanan, 90'ı 100'ü geçmeyen, bakımlarını eksik etmeyen, yağmurda sürmeyen yakın bir arkadaşın daha yeni model pulsarı önce sübap kesti, yapıldıktan sonraki aylarda motor yağına radyatör suyu karıştırdı(Bunu da 2017'de Ankara'daki kuralkan/bajaj bakım etkinliğinde servisin önünde farkettik) ve direkt servise bırakılıp tekrar garantiden yapıldı.
    Sizin önermenize göre kullanım tarzım/sertliğinden bu olayların benim başıma gelmesi gerekiyordu, arkadaşın değil.

    Dominarı da düzgün kullanıyorum, bakımlarını her 5bin'de bir yapıyorum, Pulsar'a göre birçok kısmını iyileştirmişler ama Dominarda da öndisk eğilmesi kronik, benim motorumda ve birçok kişide var. Hatta abs'li pulsarlarda da bu durum var, diski değiştirilip sıfır orjinal disk takanlarda tekrar eğildi okuduğum kadarıyla. Abs'siz pulsarlarda bu sorun yok. 5 yıl boyunca yaz kış karda kışta yağmurda güneşte 2014 model pulsar kullanmış, 5 senedir de forumları grupları takip eden biri olarak abssiz modellerde böyle eğilmeye hiç rastlamadım, ama absli pulsar ve Dominarlarda sıklıkla görünüyor. Artık üretim kalitelerini mi değştirdiler bilemiyorum.
    Bu da mı tamamen kullanıcı ile alakalı diyorsunuz yani?! Siz "bilinçli kullanıldığı sürece" sorun çıkardığını görmemişsiniz ama ben çok gördüm, forumlarda/gruplarda çokça okudum.


    Bu motor max 7bin devirde vites değiştirip max 100km's hızda kullanırsanız 3lt/100km yakıyor zaten(4-5 senelik aynı yolu git gel gözlemi), 80-90km/s hızda daha 7bin'den daha düşük devirlerde kullanırsanız daha da az yakması normal, ama elinizin altında istediğiniz zaman gerekli güç olmuyor bu durumda, motordaki atiklik 7bin devirden sonra geldiği için gerekli ani hızlanmalar düşük devirlerde mümkün olmuyor. Bu da Türkiye trafiğinde sorun yaratabiliyor, malum yollarda öküzümüz bol, bize kaza yaptırmamaları için ani kaçışlar gerekiyor çoğu zaman.
    Aslında Pulsar Türkiyeye hızlı girdi ancak bazı kullanıcılarının "ben hiç sorun yaşamadım" yaşayan motoruna iyi bakmamıştır ısrarı nedeni ile gerçekten var olan sorunlar biraz halı altına süpürüldü..

    Şimdi bakıyorum forum ölü.. Buraya sıfır pulsar aldım diyipte gelen neredeyse kimse yok son zamanlarda... Yapılan iskontolarda pek cazip gelmedi sanırım insanlara..

  15. #15215

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir/İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 500
    Lastik olarak ne kullanıyorsunuz arkadaşlar? Memnun musunuz?

  16. #15216

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Sorunlar yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun. Gelişmeleri buradan bizimlede paylaşın lütfen.
    Pulsar piyasaya ilk çıktığında fiyatı çok uygundu herkesi cezbetti. O fiyatlara alınacak bir motosiklette kimse ufak tefek sorunları görmedi. Ama fiyatlar yükselince görünmeyen sorunlar görünür hale geldi doğal olarak. Yedek parçalarda eskisi kadar uygun değil artık.
    Yinede herşeye rağmen ikinci elde buna dahil Japonlara ulaşamayıp, Çinlide almak istemeyenlerin gözü mantıklı olarak Pulsar'da. Japonlar sağlam, güzel, az titreşimli v.s ama pahalı işte. İnsan Pulsar'ı satsam ne alayım diye düşününce kalıyor öyle. Çünkü hâlâ diğerlerine göre idamesi kolay, güçlü, az yakıyor v.s gibi avantajları var. Bu işin çıkar yolu yok gibi. Ucuza iyisi yok yani.
    Bakım konusuda önemli bu motor için. Biraz Nazlı malesef. Ama ben motorumu ilk aldığımda bir bakım yapayım dedim ve içinden yaklaşık 1450 ml yağ çıktı. Cam gösterge tamamen kapanmıştı. Olması gereken ise yağın, yağ göstergesinde verilen çizgiler arasında kalması idi. Yani biraz boşluk kalması gerekiyor cam göstergede. Alette çok yağ olunca vuruntulu çalışıyordu. Olması gereken(1250 ml) kadar koyunca rahatladı çalışması. Belkide yağ karışma, motor kitleme arızalarının çoğu buna benzer sebeplerden olmuştur. Fan çalışmıyormuş müşürü değiştirdim. Farkına varmasam belkide hararet yapacak yada o seviyeye gelmeden gaz yememe v.s gibi sorunlara sebep olacaktı.
    Yani kısacası Türkiye'de motosiklet işi çok bilinmeyenli denkleme dönmüş durumda. Ya çok para vereceksin yada az kalite alacaksın. Pulsar ortalarda bir yerde işte. Gerçi şu aralar piyasada yaprak kımıldamıyor. Japon satanlarda ilanı vermiş öyle bekliyor.
    Lastik sormuş bir arkadaş. Ben Anlas almayı düşünüyorum. Sebebi de yine para-çokomel eğrisinden Anlas çıktı☺️. Herkese iyi forumlar. Bu arada benim motorumda 100 km de yaklaşık 3.3 lt yakıyor.

  17. #15217

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış. Özellikle "Tamamen kullancıya bağlı" kısmı oldukça yanlış. 5yıl 43bin km 2014 model pulsar ns200 ve şu anda 2 yıl 28bin km'dir Dominar kullanıcısı olarak Tamamen kullanıcıya bağlı DEĞİL, başka birçok etken var, en önemlisi de üretim kalitesi. Ben Pulsarı ilk 3 yıl 7-9bin devir arası 100-135 km/s hızla kullanan, sonrasında 2 yıl 7bin deviri aşmayacak şekilde kullanan(çünkü son 2 yıl Dominarım da var, basarsam onunla basıyordum) ve pulsarımda 27500km'ye kadar her 2500km'de bir, sonrasında her 5bin km'de bir yağ ve yağ filtresi değiştiren (ve tabii diğer gerekli bakımları yapan) biri olarak pulsar ile ciddi sorun yaşamadım. Ama çok çok sakin kullanan, 90'ı 100'ü geçmeyen, bakımlarını eksik etmeyen, yağmurda sürmeyen yakın bir arkadaşın daha yeni model pulsarı önce sübap kesti, yapıldıktan sonraki aylarda motor yağına radyatör suyu karıştırdı(Bunu da 2017'de Ankara'daki kuralkan/bajaj bakım etkinliğinde servisin önünde farkettik) ve direkt servise bırakılıp tekrar garantiden yapıldı.
    Sizin önermenize göre kullanım tarzım/sertliğinden bu olayların benim başıma gelmesi gerekiyordu, arkadaşın değil.

    Dominarı da düzgün kullanıyorum, bakımlarını her 5bin'de bir yapıyorum, Pulsar'a göre birçok kısmını iyileştirmişler ama Dominarda da öndisk eğilmesi kronik, benim motorumda ve birçok kişide var. Hatta abs'li pulsarlarda da bu durum var, diski değiştirilip sıfır orjinal disk takanlarda tekrar eğildi okuduğum kadarıyla. Abs'siz pulsarlarda bu sorun yok. 5 yıl boyunca yaz kış karda kışta yağmurda güneşte 2014 model pulsar kullanmış, 5 senedir de forumları grupları takip eden biri olarak abssiz modellerde böyle eğilmeye hiç rastlamadım, ama absli pulsar ve Dominarlarda sıklıkla görünüyor. Artık üretim kalitelerini mi değştirdiler bilemiyorum.
    Bu da mı tamamen kullanıcı ile alakalı diyorsunuz yani?! Siz "bilinçli kullanıldığı sürece" sorun çıkardığını görmemişsiniz ama ben çok gördüm, forumlarda/gruplarda çokça okudum.


    Bu motor max 7bin devirde vites değiştirip max 100km's hızda kullanırsanız 3lt/100km yakıyor zaten(4-5 senelik aynı yolu git gel gözlemi), 80-90km/s hızda daha 7bin'den daha düşük devirlerde kullanırsanız daha da az yakması normal, ama elinizin altında istediğiniz zaman gerekli güç olmuyor bu durumda, motordaki atiklik 7bin devirden sonra geldiği için gerekli ani hızlanmalar düşük devirlerde mümkün olmuyor. Bu da Türkiye trafiğinde sorun yaratabiliyor, malum yollarda öküzümüz bol, bize kaza yaptırmamaları için ani kaçışlar gerekiyor çoğu zaman.
    Hiç de yanlış değil. Bilinçsiz bir kasabın elinde çok kısa zamanda motor can verebilir. Demek istediğim bu. Yani sizden önceki sahibi ne yaptı bilemezsiniz. Fakat bundan her hasarı kullanıcıya bağlıyorum anlamı çıkartmayın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------

    Bakım, rodaj, kullanıcı geçmişi bilinmeyen 2. el motor bana göre saatli bombadır. İster japon olsun ister hint ya da çinli.
    Biz nasıl her sorun yaşadım diyeni genele yaymayıp hala kullanıyor ve seviyorsak sizde her sorun yaşamadım diyeni genele yaymazsınız olur biter.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------

    Alıntı cc007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorunlar yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun. Gelişmeleri buradan bizimlede paylaşın lütfen.
    Pulsar piyasaya ilk çıktığında fiyatı çok uygundu herkesi cezbetti. O fiyatlara alınacak bir motosiklette kimse ufak tefek sorunları görmedi. Ama fiyatlar yükselince görünmeyen sorunlar görünür hale geldi doğal olarak. Yedek parçalarda eskisi kadar uygun değil artık.
    Yinede herşeye rağmen ikinci elde buna dahil Japonlara ulaşamayıp, Çinlide almak istemeyenlerin gözü mantıklı olarak Pulsar'da. Japonlar sağlam, güzel, az titreşimli v.s ama pahalı işte. İnsan Pulsar'ı satsam ne alayım diye düşününce kalıyor öyle. Çünkü hâlâ diğerlerine göre idamesi kolay, güçlü, az yakıyor v.s gibi avantajları var. Bu işin çıkar yolu yok gibi. Ucuza iyisi yok yani.
    Bakım konusuda önemli bu motor için. Biraz Nazlı malesef. Ama ben motorumu ilk aldığımda bir bakım yapayım dedim ve içinden yaklaşık 1450 ml yağ çıktı. Cam gösterge tamamen kapanmıştı. Olması gereken ise yağın, yağ göstergesinde verilen çizgiler arasında kalması idi. Yani biraz boşluk kalması gerekiyor cam göstergede. Alette çok yağ olunca vuruntulu çalışıyordu. Olması gereken(1250 ml) kadar koyunca rahatladı çalışması. Belkide yağ karışma, motor kitleme arızalarının çoğu buna benzer sebeplerden olmuştur. Fan çalışmıyormuş müşürü değiştirdim. Farkına varmasam belkide hararet yapacak yada o seviyeye gelmeden gaz yememe v.s gibi sorunlara sebep olacaktı.
    Yani kısacası Türkiye'de motosiklet işi çok bilinmeyenli denkleme dönmüş durumda. Ya çok para vereceksin yada az kalite alacaksın. Pulsar ortalarda bir yerde işte. Gerçi şu aralar piyasada yaprak kımıldamıyor. Japon satanlarda ilanı vermiş öyle bekliyor.
    Lastik sormuş bir arkadaş. Ben Anlas almayı düşünüyorum. Sebebi de yine para-çokomel eğrisinden Anlas çıktı☺️. Herkese iyi forumlar. Bu arada benim motorumda 100 km de yaklaşık 3.3 lt yakıyor.
    ben anlas kullanıyorum fakat ıslaktaki performansını sevmiyorum. Virajlarda korkutuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------

    Bu arada önceki bir tarihte de yazmıştım. Ön disk eğilmesi bende de var. 2017 modellerin bir serisinde var demişti servis. yine olacak diye değiştirmedim. Tornalatıp kullanmayı düşünüyorum. Eğer torna kurtarırsa ve iyi olursa yazarım burada.
    Dewilefe bunu beğendi.

  18. #15218

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Lastik konusunda ıslaktan kuruya kurudan ıslağa geçişlerde sıkıntı yaşamak istemiyorsan Anlas winter grip i yazında kullanabilirsiniz diyorlar. Tek dezavantajı arka lastik ortalama %5 daha erken eskiyormuş. Bu iş birazda lastiğin dişi ile ilgili aslında. Yol lastiklerinin deseni düz. Avrupasıda aynı yerliside. Kuru yolda ıslaktan geçince ani harekette kaymayacak lastik yoktur sanırım. Lastik işinde bence önemli konulardan biride lastiği, balansını falan makinada yapabilecek ve lastiğide makinası ile janta zarar vermeden sökebilecek donanıma sahip işinin ehli insanlara değiştirtmek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

    Anlas winter gribi yazında kullanan arkadaş varmı bizim grupta? Varsa özellikle yazlık kullanımı, performansı, sesi, yakıta etkisi v.s gibi konularda tecrübelerinizi paylaşır mısınız?

  19. #15219

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    hocam kışlık lastik hamurları yazınki 30 artılı ortam sıcaklarında ve özellikle izmir asfaltı diye tabir edilen oldukça az prüzlü kaplamalarda daha çok kayma eğilimi gösteriyor. Ptürlü ve sürtünme katsayısı daha yüksek asfaltta dediğiniz gibi daha iyi olabilir. Lastik üreticisinin kışlık lastiği yazın kullanma konusundaki tavsiyesi nedir acaba.

  20. #15220

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam kışlık lastik hamurları yazınki 30 artılı ortam sıcaklarında ve özellikle izmir asfaltı diye tabir edilen oldukça az prüzlü kaplamalarda daha çok kayma eğilimi gösteriyor. Ptürlü ve sürtünme katsayısı daha yüksek asfaltta dediğiniz gibi daha iyi olabilir. Lastik üreticisinin kışlık lastiği yazın kullanma konusundaki tavsiyesi nedir acaba.
    Bu, çiçek yerine asfaltı sulayan belediyeler yüzünden özellikle 4 mevsim Anlas winter grip taktıranları duydum. Bende sizin gibi yazın acaba yol tutuşunda falan bir değişiklik olup olmadığını merak ediyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)