Merhaba arkadaşlar,
2016 model pulsar alırken nelere dikkat etmek gerekir ?
Merhaba arkadaşlar,
2016 model pulsar alırken nelere dikkat etmek gerekir ?
Selam arkadaşlar, 2018 ocak ayi çikişli 2017 euro4 pulsarim var, 4200 km'de 2000 km once michelin pilot street lastik takildi, satsam ne civarlarda gider, honda cb 250r ya da mt25 abs planliyorum?
Arkadaşlar merhaba,
pulsar ns 200 2017 model temiz ve 5.000 km altındaki bir motor sizce ne kadar eder ?
ekstra donanıma ve nasıl kullanıldığına bağlı olarak değişir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------
Selamlar Motosiklet kardeşleri 140-150 bin km'lik TVS Apache serüveninden sonra dün itibarı ile Pulsar'cı olduk biz de ... Canım motorum kara küheylanım gazı verdikçe ne güzel de kaçıyor ... zırıltısı kafa ütülemese daha iyi olacak ama ..
Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..
ns 200 için lastik tavsiyesi verebilecek var mı? önceliğimiz Uygun fiyatına göre performansı da makul ürün olması.
An itibari ile seçenekler şunlar diyebilirim.. orjinal ölçü 100/80-17-130/70-17 ama aşağıdaki ölçüleri de deneyebilirim. bu lastikleri alıp bahar ve yaz aylarında kullanacağım. (Lastikler için kış lastiği yazıyor ama sitesinde 4 mevsim kullanılır denilmekte.) Özellikle bu lastikleri kullanan var ise yapacakları yorum daha bir faydalı olur benim için..
1-Mitas Takım 100/80-17-130/70-17 MC32 Motosiklet Kış-Kar Lastiği (2017) 450,00
2-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 Yeni Tournee Motosiklet Lastiği (2018) 540,00
3-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 560,00
4-Anlas Takım 110/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 585,00
Selamun aleyküm Adanadan Furkan aranıza yeni katıldım 2016 pulsar ns sahibi olduk. 3. Motorum olur kendileri.
Alacağın tek lastik anlas tournee dir. Adı üstünde kış lastiği olan bir lastiği yazın kullanmak ancak Türkiye’de oluyor ne yazıkki. O lastiklerin çalıştığı optimum sıcaklık seviyeleri vardır. Ona göre tutuşları farklılık gösterir. İsteyen istediği mevsim kullanır ona lafım yok ama yere tutanan 2lastiğin var motor üstünde. Sana burada kışlık lastik birşey olmaz diyenlerin %90’ı da yazın yazlık lastik kullanır.
valla tourneo dan şikayetçi çoktu. Ankara'da ki kurye arkadaşlara sordum.. winter grip i yazında kullanıyorlarmış, memnunuz dediler.. Ankara'da benim motosikleti kullanım saatlerim genelde sabah erken ve akşam geç saatler. yani havanın şu anda soguk.. yazında serin olduğu saatler.. öğle saatlerinde kullanamıyorum vakitsizlikten.. viraj ve sürat zaten yok... Bu sebep ile winter grip 2 aldım.. ön:110 arka: 130 var mış ellerinde sadece.. 3 yıllık lastikten sonra gayet güzel performansı var.. gönül ister ki her sene bir takım rosso alalım ama bütçe uygun değil. kullanıp göreceğiz.. bakalım..
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
Bu arada Ns 200 ile birlikteliğimiz 3 yılı geçmiş. Doğal olarak Muayeneye gitmek şart oldu. sorunsuz geçtik. arka çanta hafif kusur olarak değerlendiriliyor. Plakayı plakalığa takıp, deliklerini sticker ile kapattım. sorun olmadı. Sezon başı içinde, bu hafta bir bakım yapacağım. Önceki seneden elimde yağ filtresi mevcut... netten uygun fiyatlı shell ax5 15-50 yağımı da aldım.. 2 lt 59,80 TL. Genelde 15-50 Castrol kullanıyordum. 2 defa motul denedim.. ama motul gereksiz pahalı. birde bunu deneyeceğim.. sonrasın da kullanmak isteyenlere öneririm yada önermem.. bi test edelim..
[IMG][/IMG]
Hayırlısı olsun. Tekerin düz bassın.
Arkadaşlar gidon yükseltme takıp gidondaki titreşimden rahatsız olup tekrar söken varmı? Sanki bana gidondaki titreşimi artırıyor gibi geldi.
5000-7000rpm arasında titriyor o motor. 8000rpm'de dene birde. Halen titriyor mu? Dediğim aralıkta titreşimi olduğundan daha fazla hissetme durumu olabilir. Sonuçta gidondaki mesafeyi uzatıyorsun.
Arkadaşlar pulsar 200 veya dominar 400 mü alayım.. Kullanıcı olarak fikirleriniz nedir? Parası dışında..
Maddi olarak zorlamayacaksa dominar 400 tabi ki de. Dominarın freni, gidişi, torku, gücü herşeyi ns200 den iyidir. koltuğu ve oturuş pozisyonu da daha iyidir. yağ, filtre, balata gibi giderlerde fazla fark olmaz ama.. Lastik Fiyatlarını, yıllık vergisini birde olası yan yatma durumunda olası masraf çıkaracak parçaları kıyaslayın. aradaki fiyat farkı sorun oluşturmayacaksa Dominar alın. ama şunu da belirteyim ns200 de güzel motosiklettir. 3 yıl 18.000 km dir kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım. Halen kullanmaya devam ediyorum. Merak ettiğini sor yardımcı olayım..
[IMG][/IMG]
Arka çanta demiri hakkında bir sorum var sizlere.
Bildiğiniz gibi çeşit bol olmak üzere bizim motor için arka çanta demirleri değişiyor. Kimileri sadece arka sele altından bağlı, kimileri kuyruk altından ek bağlantılı, kimileri arka ayaklıktan destek bağlantılı. Sadece arka sele altı olanların kuyruk tarafından kırılma yarattığını okudum bazı yerlerde. Hem sağlamlık açısından hem şekli çok bozmadan hangi çanta demirini tercih ve tavsiye edersiniz? Yan çanta kullanmayı düşünmüyorum sadece arka için.
Üst ve alt bağlantı noktasından olan çanta demiri alın bir sıkıntı yaşamazsınız, sadece üst bağlantı noktası olan çanta demiri alırsanız bu başınıza iş açar. Üst ve arka ayaklık bağlantılı olan, üst ve arka çamurluk kısmı bağlantılı olan güvenli, üst bağlantısı olan güvenli değil.
Bende desteksiz olanlardan var. Lazer kesim. Çok titriyor ve orta ayağa alırken arka tarafta tutabileceğin bir yer yok. En iyisi bana sele altından destekli olanlar gibi geliyor. Hem şıkta duruyor. Tavsiyem onlardan almanızdır. Destekli olanlardan olsunda nereden desteklediği önemli değil yani.
alttan bağlantılı olanların arka yan grenajı koruma özelliğine de sahip yere düştüğüne grenaj değil yan çıkıntısı darbeyi alıyor buda artı bir değer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------
şu şekil olandan bahsediyorum.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)