Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15081

    Üyelik
    17 Mart 2019
    Merhaba arkadaşlar,

    2016 model pulsar alırken nelere dikkat etmek gerekir ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15082
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı agasar_ts61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    2016 model pulsar alırken nelere dikkat etmek gerekir ?
    servise götürüp baktırın, cihaza bağlatıp km orjinal mi baktırın, bu arada şalpazarı ilçesinin neresindensiniz.
    efendy06 bunu beğendi.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  3. #15083

    Üyelik
    20 Ocak 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ktm Duke 250
    Selam arkadaşlar, 2018 ocak ayi çikişli 2017 euro4 pulsarim var, 4200 km'de 2000 km once michelin pilot street lastik takildi, satsam ne civarlarda gider, honda cb 250r ya da mt25 abs planliyorum?

  4. #15084

    Üyelik
    17 Mart 2019
    Arkadaşlar merhaba,

    pulsar ns 200 2017 model temiz ve 5.000 km altındaki bir motor sizce ne kadar eder ?

  5. #15085
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı agasar_ts61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    pulsar ns 200 2017 model temiz ve 5.000 km altındaki bir motor sizce ne kadar eder ?
    ekstra donanıma ve nasıl kullanıldığına bağlı olarak değişir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------

    Selamlar Motosiklet kardeşleri 140-150 bin km'lik TVS Apache serüveninden sonra dün itibarı ile Pulsar'cı olduk biz de ... Canım motorum kara küheylanım gazı verdikçe ne güzel de kaçıyor ... zırıltısı kafa ütülemese daha iyi olacak ama ..
    kdiner bunu beğendi.
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  6. #15086
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    ns 200 için lastik tavsiyesi verebilecek var mı? önceliğimiz Uygun fiyatına göre performansı da makul ürün olması.
    An itibari ile seçenekler şunlar diyebilirim.. orjinal ölçü 100/80-17-130/70-17 ama aşağıdaki ölçüleri de deneyebilirim. bu lastikleri alıp bahar ve yaz aylarında kullanacağım. (Lastikler için kış lastiği yazıyor ama sitesinde 4 mevsim kullanılır denilmekte.) Özellikle bu lastikleri kullanan var ise yapacakları yorum daha bir faydalı olur benim için..

    1-Mitas Takım 100/80-17-130/70-17 MC32 Motosiklet Kış-Kar Lastiği (2017) 450,00
    2-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 Yeni Tournee Motosiklet Lastiği (2018) 540,00
    3-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 560,00
    4-Anlas Takım 110/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 585,00

  7. #15087

    Üyelik
    23 Aralık 2014
    Şehir
    Adana-Seyhan
    Motosikleti
    16 Şubat 2018 Bajaj Pulsar 200 ns.
    Selamun aleyküm Adanadan Furkan aranıza yeni katıldım 2016 pulsar ns sahibi olduk. 3. Motorum olur kendileri.
    kdiner bunu beğendi.

  8. #15088

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı Details adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, 2018 ocak ayi çikişli 2017 euro4 pulsarim var, 4200 km'de 2000 km once michelin pilot street lastik takildi, satsam ne civarlarda gider, honda cb 250r ya da mt25 abs planliyorum?
    Ne kadar eder bilmiyorum ama görüntü dışında geçtiğine değmez , bence bin motoruna .

  9. #15089

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ns 200 için lastik tavsiyesi verebilecek var mı? önceliğimiz Uygun fiyatına göre performansı da makul ürün olması.
    An itibari ile seçenekler şunlar diyebilirim.. orjinal ölçü 100/80-17-130/70-17 ama aşağıdaki ölçüleri de deneyebilirim. bu lastikleri alıp bahar ve yaz aylarında kullanacağım. (Lastikler için kış lastiği yazıyor ama sitesinde 4 mevsim kullanılır denilmekte.) Özellikle bu lastikleri kullanan var ise yapacakları yorum daha bir faydalı olur benim için..

    1-Mitas Takım 100/80-17-130/70-17 MC32 Motosiklet Kış-Kar Lastiği (2017) 450,00
    2-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 Yeni Tournee Motosiklet Lastiği (2018) 540,00
    3-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 560,00
    4-Anlas Takım 110/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 585,00
    Alacağın tek lastik anlas tournee dir. Adı üstünde kış lastiği olan bir lastiği yazın kullanmak ancak Türkiye’de oluyor ne yazıkki. O lastiklerin çalıştığı optimum sıcaklık seviyeleri vardır. Ona göre tutuşları farklılık gösterir. İsteyen istediği mevsim kullanır ona lafım yok ama yere tutanan 2lastiğin var motor üstünde. Sana burada kışlık lastik birşey olmaz diyenlerin %90’ı da yazın yazlık lastik kullanır.
    Salih_T bunu beğendi.

  10. #15090
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alacağın tek lastik anlas tournee dir. Adı üstünde kış lastiği olan bir lastiği yazın kullanmak ancak Türkiye’de oluyor ne yazıkki. O lastiklerin çalıştığı optimum sıcaklık seviyeleri vardır. Ona göre tutuşları farklılık gösterir. İsteyen istediği mevsim kullanır ona lafım yok ama yere tutanan 2lastiğin var motor üstünde. Sana burada kışlık lastik birşey olmaz diyenlerin %90’ı da yazın yazlık lastik kullanır.
    valla tourneo dan şikayetçi çoktu. Ankara'da ki kurye arkadaşlara sordum.. winter grip i yazında kullanıyorlarmış, memnunuz dediler.. Ankara'da benim motosikleti kullanım saatlerim genelde sabah erken ve akşam geç saatler. yani havanın şu anda soguk.. yazında serin olduğu saatler.. öğle saatlerinde kullanamıyorum vakitsizlikten.. viraj ve sürat zaten yok... Bu sebep ile winter grip 2 aldım.. ön:110 arka: 130 var mış ellerinde sadece.. 3 yıllık lastikten sonra gayet güzel performansı var.. gönül ister ki her sene bir takım rosso alalım ama bütçe uygun değil. kullanıp göreceğiz.. bakalım..

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

    Bu arada Ns 200 ile birlikteliğimiz 3 yılı geçmiş. Doğal olarak Muayeneye gitmek şart oldu. sorunsuz geçtik. arka çanta hafif kusur olarak değerlendiriliyor. Plakayı plakalığa takıp, deliklerini sticker ile kapattım. sorun olmadı. Sezon başı içinde, bu hafta bir bakım yapacağım. Önceki seneden elimde yağ filtresi mevcut... netten uygun fiyatlı shell ax5 15-50 yağımı da aldım.. 2 lt 59,80 TL. Genelde 15-50 Castrol kullanıyordum. 2 defa motul denedim.. ama motul gereksiz pahalı. birde bunu deneyeceğim.. sonrasın da kullanmak isteyenlere öneririm yada önermem.. bi test edelim..

    [IMG][/IMG]

  11. #15091

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Hayırlısı olsun. Tekerin düz bassın.
    Salih_T bunu beğendi.

  12. #15092

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Arkadaşlar gidon yükseltme takıp gidondaki titreşimden rahatsız olup tekrar söken varmı? Sanki bana gidondaki titreşimi artırıyor gibi geldi.

  13. #15093

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    5000-7000rpm arasında titriyor o motor. 8000rpm'de dene birde. Halen titriyor mu? Dediğim aralıkta titreşimi olduğundan daha fazla hissetme durumu olabilir. Sonuçta gidondaki mesafeyi uzatıyorsun.

  14. #15094

    Üyelik
    24 Nisan 2017
    Arkadaşlar pulsar 200 veya dominar 400 mü alayım.. Kullanıcı olarak fikirleriniz nedir? Parası dışında..

  15. #15095

    Üyelik
    14 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ---
    Alıntı cc007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar gidon yükseltme takıp gidondaki titreşimden rahatsız olup tekrar söken varmı? Sanki bana gidondaki titreşimi artırıyor gibi geldi.
    O değilde gaz teli için 10 ton ayar yapmak gerekiyor, çıkarmaya üşendiğimden tutuyorum.

  16. #15096
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı esin34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar pulsar 200 veya dominar 400 mü alayım.. Kullanıcı olarak fikirleriniz nedir? Parası dışında..
    Maddi olarak zorlamayacaksa dominar 400 tabi ki de. Dominarın freni, gidişi, torku, gücü herşeyi ns200 den iyidir. koltuğu ve oturuş pozisyonu da daha iyidir. yağ, filtre, balata gibi giderlerde fazla fark olmaz ama.. Lastik Fiyatlarını, yıllık vergisini birde olası yan yatma durumunda olası masraf çıkaracak parçaları kıyaslayın. aradaki fiyat farkı sorun oluşturmayacaksa Dominar alın. ama şunu da belirteyim ns200 de güzel motosiklettir. 3 yıl 18.000 km dir kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım. Halen kullanmaya devam ediyorum. Merak ettiğini sor yardımcı olayım..

    [IMG][/IMG]
    esin34 ve idinc bunu beğendiler.

  17. #15097
    Sedotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Arka çanta demiri hakkında bir sorum var sizlere.

    Bildiğiniz gibi çeşit bol olmak üzere bizim motor için arka çanta demirleri değişiyor. Kimileri sadece arka sele altından bağlı, kimileri kuyruk altından ek bağlantılı, kimileri arka ayaklıktan destek bağlantılı. Sadece arka sele altı olanların kuyruk tarafından kırılma yarattığını okudum bazı yerlerde. Hem sağlamlık açısından hem şekli çok bozmadan hangi çanta demirini tercih ve tavsiye edersiniz? Yan çanta kullanmayı düşünmüyorum sadece arka için.

  18. #15098
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Sedotti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka çanta demiri hakkında bir sorum var sizlere.

    Bildiğiniz gibi çeşit bol olmak üzere bizim motor için arka çanta demirleri değişiyor. Kimileri sadece arka sele altından bağlı, kimileri kuyruk altından ek bağlantılı, kimileri arka ayaklıktan destek bağlantılı. Sadece arka sele altı olanların kuyruk tarafından kırılma yarattığını okudum bazı yerlerde. Hem sağlamlık açısından hem şekli çok bozmadan hangi çanta demirini tercih ve tavsiye edersiniz? Yan çanta kullanmayı düşünmüyorum sadece arka için.
    Üst ve alt bağlantı noktasından olan çanta demiri alın bir sıkıntı yaşamazsınız, sadece üst bağlantı noktası olan çanta demiri alırsanız bu başınıza iş açar. Üst ve arka ayaklık bağlantılı olan, üst ve arka çamurluk kısmı bağlantılı olan güvenli, üst bağlantısı olan güvenli değil.
    Sedotti bunu beğendi.

  19. #15099

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı Sedotti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka çanta demiri hakkında bir sorum var sizlere.

    Bildiğiniz gibi çeşit bol olmak üzere bizim motor için arka çanta demirleri değişiyor. Kimileri sadece arka sele altından bağlı, kimileri kuyruk altından ek bağlantılı, kimileri arka ayaklıktan destek bağlantılı. Sadece arka sele altı olanların kuyruk tarafından kırılma yarattığını okudum bazı yerlerde. Hem sağlamlık açısından hem şekli çok bozmadan hangi çanta demirini tercih ve tavsiye edersiniz? Yan çanta kullanmayı düşünmüyorum sadece arka için.
    Bende desteksiz olanlardan var. Lazer kesim. Çok titriyor ve orta ayağa alırken arka tarafta tutabileceğin bir yer yok. En iyisi bana sele altından destekli olanlar gibi geliyor. Hem şıkta duruyor. Tavsiyem onlardan almanızdır. Destekli olanlardan olsunda nereden desteklediği önemli değil yani.
    Sedotti bunu beğendi.

  20. #15100
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı cc007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende desteksiz olanlardan var. Lazer kesim. Çok titriyor ve orta ayağa alırken arka tarafta tutabileceğin bir yer yok. En iyisi bana sele altından destekli olanlar gibi geliyor. Hem şıkta duruyor. Tavsiyem onlardan almanızdır. Destekli olanlardan olsunda nereden desteklediği önemli değil yani.
    alttan bağlantılı olanların arka yan grenajı koruma özelliğine de sahip yere düştüğüne grenaj değil yan çıkıntısı darbeyi alıyor buda artı bir değer.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------

    Alıntı Sedotti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka çanta demiri hakkında bir sorum var sizlere.

    Bildiğiniz gibi çeşit bol olmak üzere bizim motor için arka çanta demirleri değişiyor. Kimileri sadece arka sele altından bağlı, kimileri kuyruk altından ek bağlantılı, kimileri arka ayaklıktan destek bağlantılı. Sadece arka sele altı olanların kuyruk tarafından kırılma yarattığını okudum bazı yerlerde. Hem sağlamlık açısından hem şekli çok bozmadan hangi çanta demirini tercih ve tavsiye edersiniz? Yan çanta kullanmayı düşünmüyorum sadece arka için.
    şu şekil olandan bahsediyorum.

    cc007, Sedotti ve idinc bunu beğendiler.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)