Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14981
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    hız konusunda yorum yapamayacağım ancak yakıt kesinlikle artacaktır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14982

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı cc007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsarların orjinal lastikleri ön 110/80-17 arka 130/70-17. Insanlar bu ölçülerde radyal lastik bulamadığından 110 a 140 kullanmak zorunda kalıyor. Ne Anlas da ne Michellen de yok orjinal ölçülerde radyal lastik. Radyal lastikte diğerine göre mutlaka daha iyidir tabiki
    Neye göre? Kime göre? Bende normal Pilot Street'ler vardı ve çok güzel lastiklerdi. Çokta bişey farketmiyordu. ÖYlede sürüyordum ben...

  3. #14983

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neye göre? Kime göre? Bende normal Pilot Street'ler vardı ve çok güzel lastiklerdi. Çokta bişey farketmiyordu. ÖYlede sürüyordum ben...
    Radyal lastik alacaksan orjinal boyutu yok anlamında yazdım ben. Orjinal boyutlarda çapraz konstrüksiyonlu lastiklerden var. Elbetteki hepsi kullanılıyor. Kullanıcı tercihi bunlar. Radyal lastik ile virajlara daha emniyetli girildiği söyleniyor teknik olarak çapraz konstrüksiyona göre. Ben radyal kullanmadım hiç bilmiyorum farkını. Sonuçta benim kullandığımda çapraz orjinal lastikli Pulsar. Ama lastik alacağım zaman radyal bakardım açıkcası. Fiyat olarak aralarında çok fark yok. Az farkla daha iyisini daha güvenlisini almak fikri cazip geliyor bana. Bu iki çeşit lastik arasındaki fark avantaj ve dezavantaj ile ilgili nette uzun uzun bir sürü yazılar mevcut.

  4. #14984

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Merhaba arkadaşlar,
    Pulsar ns200 için olan gidon yükseltme aparatı almıştım, Gp kompozit markalı. Motorum ns160 ile uyumlu değilmiş, kullanamadım. O dönemdeki iş yoğunluğum nedeniyle iade edemedim. Geçen gün baktım hala duruyor kenarda.
    Isteyen olursa sembolik bir ücret karşılığında gönderebilirim. Hatay veya Osmaniye civarında elden verebilirim.
    Ilgilenen olursa özelden mesaj yazabilir, Telefon ile görüşürüz.

  5. #14985

    Üyelik
    27 Ekim 2018
    Herkese hayırlı geceler,
    Bajaj Pulsar 200NS sahibiyim. Motorum 8000 Km’de ve radyatörüm uzun yol yapıp durakladığımda 10 dk, beklesem 15 dakika bile aralıksız çalışmaya devam edeceği için 3 gün önce her zaman gittiğim tamirciye götürdüm bi baktık soğutma suyu kalmamış. Soğutma suyunu ekledikten sonra agrasif kullanarak biraz dolaştım geldim ustamın dükkanında durdum radyatör çalıştı ve 2-3 dk çalıştıktan sonra durdu. Suyu ekledikten sonra 2 gün arka araya otobanda olmak üzere gidiş geliş 20 dk boyunca 120-140 km/h ile 50 km yaptım ve bugün baktım ki doldurduğumuz o kadar soğutma suyu nereye gittiyse gitmiş? Her yerini kontrol ettim motorun, ne ıslaklık var ne de iz bırakmış? Lütfen yardımcı olur musunuz bugün ilk defa hararet lambası yandı, radyatörün durmasını bekledim sanırım 15 dk durduğu yerde çalıştı motor ve hararet + arıza lambası yanınca anında istop ettim bir daha da çalıştırmadım. Koyduğumuz o kadar su nereye gitmiş olabilir? Agrasif kullanmamdan mı kaynaklanıyor?

  6. #14986
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    Alıntı kozanahmet1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese hayırlı geceler,
    Bajaj Pulsar 200NS sahibiyim. Motorum 8000 Km’de ve radyatörüm uzun yol yapıp durakladığımda 10 dk, beklesem 15 dakika bile aralıksız çalışmaya devam edeceği için 3 gün önce her zaman gittiğim tamirciye götürdüm bi baktık soğutma suyu kalmamış. Soğutma suyunu ekledikten sonra agrasif kullanarak biraz dolaştım geldim ustamın dükkanında durdum radyatör çalıştı ve 2-3 dk çalıştıktan sonra durdu. Suyu ekledikten sonra 2 gün arka araya otobanda olmak üzere gidiş geliş 20 dk boyunca 120-140 km/h ile 50 km yaptım ve bugün baktım ki doldurduğumuz o kadar soğutma suyu nereye gittiyse gitmiş? Her yerini kontrol ettim motorun, ne ıslaklık var ne de iz bırakmış? Lütfen yardımcı olur musunuz bugün ilk defa hararet lambası yandı, radyatörün durmasını bekledim sanırım 15 dk durduğu yerde çalıştı motor ve hararet + arıza lambası yanınca anında istop ettim bir daha da çalıştırmadım. Koyduğumuz o kadar su nereye gitmiş olabilir? Agrasif kullanmamdan mı kaynaklanıyor?
    silindir kapak contan yanmış olabilir, silindir kapağında eğilme veya çatlak olabilir. eğer dışarı sızıntı görmediysen muhtemelen silindir içerisine su alıyordur. motor çalışırken egzoz dumanı beyaz çıkar bu durumlarda. egzoz dumanını gözlemle. yedek su haznesinde max seviyesine kadar su koyup motoru ısıt, yedek su deposunda hava kabarcığı, fokurdama gibi hareketlenmeler varmı bak. sonuçta motora birşeyler olmuş ve dışarı su sızıntsı yoksa masraf çıkaracak sorunlar mevcut. geçmiş olsun.

  7. #14987
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Elimde Brezilya üretimi Pirelli Diablo Rosso II çıkma lastik var. (sadece 700 km kullandım) Herhangi bir kusuru yok. Yazın 950 TL'ye aldım. Uzun yola çıkmadan önce lastiklerimi tekrar değiştirdim. İhtiyacı olana bu kullanmadıgım lastikleri uygun fiyata vericegim. 450TL

    Pirelli Diablo Rosso II 110/70R17 54H ve 140/70R17 66H

    İlgilenen forumun mesaj sisteminden mesaj atabilir dostlar.

  8. #14988
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)

    yeni pulsarcı

    herkese merhabalar. 4 ay oldu benim de motorumu alalı. almadan önce forumdan ve özellikle bu başlıktan çok yararlandım karar almak konusunda o yüzden fikir belirten herkese teşekkürler. 3 yıllık scooter deneyiminden sonra vitesli motora geçmek istedim ve ikinci el olarak yaz başında aldım bir tane. şuana kadar , kış başında başlayan ekran resetleme sorunu hariç herhangi bir sorunla karşılaşmadım. motosikleti kişiselleştirmek konusunda çok heyecanlıyım. bir kaç tane ekleme yaptım daha bir çok düşüncem var bakalım ilerleyen günlerde neler yapacağız.
    motosiklette telefon tutacağı çakmaklık falan asacak yer olmadığı için aldığım cross elciklerini ekstra aluminyum boru ile bağladım. bakalım uzun süreli kullanımda herhangi bir sorunla karşılaşacak mıyım.
    herkese iyi forumlar , iyi sürüşler.





    kdiner bunu beğendi.

  9. #14989
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar. 4 ay oldu benim de motorumu alalı. almadan önce forumdan ve özellikle bu başlıktan çok yararlandım karar almak konusunda o yüzden fikir belirten herkese teşekkürler. 3 yıllık scooter deneyiminden sonra vitesli motora geçmek istedim ve ikinci el olarak yaz başında aldım bir tane. şuana kadar , kış başında başlayan ekran resetleme sorunu hariç herhangi bir sorunla karşılaşmadım. motosikleti kişiselleştirmek konusunda çok heyecanlıyım. bir kaç tane ekleme yaptım daha bir çok düşüncem var bakalım ilerleyen günlerde neler yapacağız.
    motosiklette telefon tutacağı çakmaklık falan asacak yer olmadığı için aldığım cross elciklerini ekstra aluminyum boru ile bağladım. bakalım uzun süreli kullanımda herhangi bir sorunla karşılaşacak mıyım.
    herkese iyi forumlar , iyi sürüşler.

    https://i.hizliresim.com/7D9jvN.jpg
    https://i.hizliresim.com/g6dQoO.jpg
    https://i.hizliresim.com/oVGJ7X.jpg
    https://i.hizliresim.com/lZJA1Q.jpg
    https://i.hizliresim.com/VDojYB.jpg
    Hayırlı olsun güle güle güle kullanın, bir konuda uyarımı yapayım Allah göstermesin kaza veya düşme de o elçik korumanın iç uç kısımları ekrana değme zarar verme gibi durumu olabilir ona dikkat edin.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  10. #14990
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    teşekkürler.
    o kısıma ısıtınca daralan plastik elektrik borularından kullanmayı düşünüyorum hem bağlantı kısmını kapatmak hem de dediğiniz gibi ekranı çizmemesi için.

  11. #14991
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    hayırlu uğurlu olsun, kazasız belasız sorunsuz güzel günlerde kullanmak nasip olsun

  12. #14992
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    teşekkürler. hepimize nasip olsun inşallah.

  13. #14993

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Arkadaşlar herkese merhaba.Bu aralar kısmet olursa bir motor alacağım.Kafamda da 2 tane motor var.Bunlardan ilki ns200 diğeri de Benelli bn251. Benelli fabrika çıkışı Metaller lastik ile gelmesi,ön arka ABS oluşu,beygir ve tork sebebiyle kafama yatıyordu fakat evim İstanbul Anadolu yakasında ve forumdaki Benelli kullanıcısı arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla İstanbul Anadolu yakasında düzgün usta bulamıyorlar ve neredeyse herkes Avrupa yakası vale moto ya gidiyor. Bu durum biraz can sıkıcı çünkü git gel 65km mesafe ve köprü,İstanbul trafiğinde sıkıntılı bir durum.Bu yüzden ben bu motoru son ihtimal diye değerlendiriyorum.
    Pulsar ise yaygın servis ağı,ucuz yedek parça ve bn251 den az yakması ile önde.Çok satılan,tutulan bir model her zaman avantajdır diye düşündüm.Fakat korkutan yönleri de var.Bu konuda kullanıcılar olarak en doğru bilgiyi sizlerden alacağımı düşünüyorum.
    -Ns200 deki stop etme sorunu gördüğüm kadarıyla kronik ve hala çözülememiş.
    - Ekran resetlemesi de soğuk havalarda hâlâ devam ediyormuş.
    - Oksijen sensörü gibi pahalı parçalar da çabuk bozuluyor ve birçok kişinin başına geliyormuş.
    Başka konularda da arkadaşlara danıştım,bana git Honda al,Suzuki al,Yamaha al diyorlar.Yahu arkadaş adam 30.000 de Yamaha hondaya istiyor 22.000 TL nasıl alalım?O paraya sıfır motoru ben tercih ederim. Zaten okadar paraları rahat verebilen adam gider japon da alır BMW de alır, niye bajaj nasıl Benelli iyimi hero iş görür mü diye sorsun.
    Yani netice olarak Pulsar konusunda içimi rahatlatın da gidek alak binek
    Herkese saygılar...

  14. #14994
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Lonewolf1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese merhaba.Bu aralar kısmet olursa bir motor alacağım.Kafamda da 2 tane motor var.Bunlardan ilki ns200 diğeri de Benelli bn251. Benelli fabrika çıkışı Metaller lastik ile gelmesi,ön arka ABS oluşu,beygir ve tork sebebiyle kafama yatıyordu fakat evim İstanbul Anadolu yakasında ve forumdaki Benelli kullanıcısı arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla İstanbul Anadolu yakasında düzgün usta bulamıyorlar ve neredeyse herkes Avrupa yakası vale moto ya gidiyor. Bu durum biraz can sıkıcı çünkü git gel 65km mesafe ve köprü,İstanbul trafiğinde sıkıntılı bir durum.Bu yüzden ben bu motoru son ihtimal diye değerlendiriyorum.
    Pulsar ise yaygın servis ağı,ucuz yedek parça ve bn251 den az yakması ile önde.Çok satılan,tutulan bir model her zaman avantajdır diye düşündüm.Fakat korkutan yönleri de var.Bu konuda kullanıcılar olarak en doğru bilgiyi sizlerden alacağımı düşünüyorum.
    -Ns200 deki stop etme sorunu gördüğüm kadarıyla kronik ve hala çözülememiş.
    - Ekran resetlemesi de soğuk havalarda hâlâ devam ediyormuş.
    - Oksijen sensörü gibi pahalı parçalar da çabuk bozuluyor ve birçok kişinin başına geliyormuş.
    Başka konularda da arkadaşlara danıştım,bana git Honda al,Suzuki al,Yamaha al diyorlar.Yahu arkadaş adam 30.000 de Yamaha hondaya istiyor 22.000 TL nasıl alalım?O paraya sıfır motoru ben tercih ederim. Zaten okadar paraları rahat verebilen adam gider japon da alır BMW de alır, niye bajaj nasıl Benelli iyimi hero iş görür mü diye sorsun.
    Yani netice olarak Pulsar konusunda içimi rahatlatın da gidek alak binek
    Herkese saygılar...
    Ucuz motormu?
    Ucuz yedek parçamı?
    Eskidendi o ..
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  15. #14995
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    euro 4 pulsar benim motor. ikinci el olarak 3200 km de iken aldım. bir defa ekran resetle ve bikaç defada düşük devirde, kavrama yapacakken sebepsiz stop etme yaşadım. 5000 km bakımında servise belirttim ve yazılım atıldı. yazılım sonrası motorun rölantisinin biraz yükseldiğini gördüm. önceden rölanti düşüktü ve kalkışta yeterince gaz vermediysen stop ediyodu, yazılımla daha iyi oldu. sonrasında ise bir iki defa motor arıza ışığı yaktı. oksijen sensör geçici arıza kaydı almıştı. enson 2-3 gün yanık kaldı. iş yoğunluğundan servise gidemedim. sonra kendiliğinden söndü. bidaha yanmadı. yanmasını bekliyorum, garanti kapsamında olduğum için pek dert etmiyorum.

    benelli için pek bişey diyemem. motoru sıfır km alacaksan ikiside garantide olacak fakat hangi marka arkasında duracak. iyi kötü bajaj arkasında kuralkan ile ülkede yer edinmiş bir marka. model olarakta pulsar oturmuş, gerektiğinde yan sanayi veya çıkma parça temin edebileceğin bi model. bu arada bajajın parça fiyatları çokta ucuz değil bence, hepi topu hint malı ama ithal olan her ürün gibi parça fiyatlarıda mecburen yükseliyor.

    iki modelide detaylı incele, otur üstüne boyuna ağırlığına falan bak. kendine hangisini daha yakıştırıyosun, hangisi senin ebatlarına uyuyo bak. illaki test sürüşü yap. ben yapmadan almıştım, keşke yapsaymışım diyorum. benell yi bilmem ama bajaj da test motoru ayırıyor bayiler.

    japon motor fiyatları yüksek ama bunlarında fiyatları hak etmedikleri oranda yükseldi. iyiye giden bir gidişat görünmediği için düzelecek gibide görünmüyor. ne kadar çabuk alırsan okadar iyidir.

  16. #14996
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Birkaç parçasının güncel fiyatlarını sıralayım..
    1 akü 600 tl
    2 arka amortisör 710 tl
    3 jant 995 tl
    4 sinyal tane 60 tl
    5 zincir dişli seti 425 tl
    6 ayna takımı 120 tl
    7 debriyaj seti komple 735 tl
    8 elektirik tesisati 1.645 - 1.965 tl
    9 enjeksiyon 1.460 - 2.185 tl
    10 far ampülü 65 tl
    11 far 660 tl
    12 km saati 1.020 tl
    13 hava filtresi 60 - 75 tl
    14 ön disk 410 tl
    15 radyatör 1.010 tl
    16 radyatör fanı 400 tl
    17 şanzuman set 1.095 tl
    18 benzin deposu yakıt pompası dahil 2.470 tl
    19 yakıt pompası 1.080 tl
    20 oksijen sensörü 760 tl
    Dahasıda varda sanırım bunlar yeterlidir birilerinin kuralkana listedeki 3-5 parça fiyatına motosiklet alındığını söylemeli sanki ducati mübarek..

  17. #14997

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Yok baba yok ben Benelli sayfasına kaçar. Bu fiyatlar ne böyle

  18. #14998
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    bugün pulsar ns 200 e domino elcik taktım. valla oem kemik gibi elciklerden sonra mükemmel oldu. eskisi eldivenden kayıyordu neredeyse bu çok iyi kavrıyor eldiveni. tavsiye ederim.

    kdiner bunu beğendi.

  19. #14999
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)

  20. #15000

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Arkadaşlar 20.000 bakımında neler değişiyor? Kaç liraya yaptırdınız?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)