Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14221
    KumanBayram - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Şehir
    Çanakkale/İstanbul
    Motosikleti
    Honda Fizy 125 --> Pulsar 200 NS
    cevap için sağolasın hocam 5.000 bakımına gittiğimde Oktay abiden alayım bir alt sakal


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14222

    Üyelik
    09 Nisan 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @notyetktu,Hocam ben de o fren pegini o haliyle kullanamıyordum ve serviste fren pedalının altına vida gibi bir şey ekledi ve şimdi daha aşağıda olduğu için ayağımı koyabiliyorum.ayrıca frene basınca hart diye tutmuyor artık. Bence böyle daha iyi oldu.
    bilgi için teşekkürler. servise gittiğimde bende bir çözüm sorayım o zaman.

  3. #14223
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı KumanBayram adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun hocam iyi günlerde kullanın

    Bir sorum olacak 2017 modellerdeki alt sakal 2016 modele olur mu
    Teşekür ederim,hiç fikrim yok ama arkadaşlar olur diye cevap vermiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

    Aküyü söktüm gidip servise verdim yeni akü aldım taktım saat gibi.Arka çantayıda taktım.Kısmet ise biraz sonrada plakayı takıp yarın işe motor ile gitmek düşüncesindeyim.Aracım işe git gel 86km yol 0,14-tl yakıyor bakalım rodajda iken bu nekadar yakacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------

    Rodajdanmıdır nedir bilmiyorum,müthiş titriyor,işe geldim ellerimin kendine gelmesi 5 dk sürdü.Zannedersem devamlı 5-6 bin devir aralığında sürmemden oldu.

  4. #14224
    civanlideli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial hs150 vardı
    Bajaj PULSAR 200 AS İSTERİZ EKREM BEY

  5. #14225
    KumanBayram - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Şehir
    Çanakkale/İstanbul
    Motosikleti
    Honda Fizy 125 --> Pulsar 200 NS
    200 AS modelini ben de çok bekledim gelse NS ye hiç düşünmezdim
    civanlideli bunu beğendi.

  6. #14226
    civanlideli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial hs150 vardı
    Alıntı KumanBayram adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 AS modelini ben de çok bekledim gelse NS ye hiç düşünmezdim
    Çok acayip heveslendim. Bildiğin gibi değil. Bir gelse var ya ilk alan olacağım inşallah.
    Hayat dediğin nedir; bir seccade, bir de 2 teker. Elhamdülillah!

  7. #14227

    Üyelik
    12 Mart 2017
    Selam arkadaşlar, bu salı motorum geliyor siyah gri 17. Benim sorum rodajla alakalı, netteki kitapçıkta 2k km ve en fazla 6.viteste ilk 1k 48, 2kya kadarda 54 demiş. Cidden bu değerlerde yapabilen vatandaş var mıdır? Normal olarak yapılınca siz nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz
    civanlideli bunu beğendi.

  8. #14228
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı EmirE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, bu salı motorum geliyor siyah gri 17. Benim sorum rodajla alakalı, netteki kitapçıkta 2k km ve en fazla 6.viteste ilk 1k 48, 2kya kadarda 54 demiş. Cidden bu değerlerde yapabilen vatandaş var mıdır? Normal olarak yapılınca siz nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz
    4 bin devirde motor sürülmüyor rapma geliyor devir yükseltmek gerekiyor.Ben günlük 90 km yol yapıyorum.Rodajda olduğu için 5-6 bin devir aralığında ve max 85 km hız yapıyorum.İşe git gel 8-tl yakıt yakıyorum.
    EmirE bunu beğendi.

  9. #14229

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Motosikleti
    YBR 125 ESD
    Alıntı EmirE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, bu salı motorum geliyor siyah gri 17. Benim sorum rodajla alakalı, netteki kitapçıkta 2k km ve en fazla 6.viteste ilk 1k 48, 2kya kadarda 54 demiş. Cidden bu değerlerde yapabilen vatandaş var mıdır? Normal olarak yapılınca siz nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz
    O değerler mil cinsinden olabilir 48 mil yaklaşık 76 km/h 54 mil yaklaşık 86 km/h ye denk geliyor öyleyse
    EmirE bunu beğendi.

  10. #14230
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    2016 ve öncesinde depo üstünde bu sarı ikaz yoktu.Sökmek istedim ama sağlam yapışmış hemde kalın bir etiket bu etiketi söken oldumu aranızda

  11. #14231
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 ve öncesinde depo üstünde bu sarı ikaz yoktu.Sökmek istedim ama sağlam yapışmış hemde kalın bir etiket bu etiketi söken oldumu aranızda
    https://i.hizliresim.com/3qqE9O.jpg
    sicak su dök iyice isinsin sonrasinda yavas yavas sök iz kalmasin iz kalirsada benzili bir ile sil kagit mendil kullanma cizebilir
    mavellen bunu beğendi.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  12. #14232
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Arkadaşlar benim şarj dinamosu bozukmuş.Sıkıntı aküde değilmiş.Sakınan göze çöp batarmış.

  13. #14233
    fero. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2011
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    Hero xpulse 200
    Selam arkadaşlar
    Sis lambası olarak hangi marka modeli tavsiye edersiniz?

  14. #14234

    Üyelik
    11 Temmuz 2017
    Motosikleti
    Pulsar NS 200
    Merhaba arkadaşlar ;
    aklımı karıştıran bir durumu sizlerle paylaşmak istedim .
    (motor teknik bilgim yok, ilk motorum olduğu için kıyaslama yapacak bilgim de yok)
    (Pulsar NS200, 2015 model, 22.000 km'de)
    arife günü bayram tatili için yola çıktım (yakıt kontrolü yapak için ortalama 90 km/h civarında sakin sakin gidiyordum) 70 küsur km sonra 90'la giderken motordan bir ses geldiğini farkettim, eğilip sesi dinleyeyim derken motor stop etti , debriyaja basıp kenara çektim ve motor bir daha çalışmadı.
    uzun saatler ve sıkıntılı bir süreç sonunda motoru çekiciyle yetkili servise çektim. araya bayram seyran girdi derken bayramdan sonra servis "krank milinde boşluk oluşmuş ondan motor çalışmıyormuş" dedi, yaklaşık 10 gün sonra krank mili, yağ, yağ pompası, contalar vs değişti ve motoru teslim aldım.

    usta 1 hafta sonra yağ kontrolü için gelmemi, motora yüklenmeden 100-150 km yol yapmamı, yeniden sübap ayarı yapılınca (bin km sonra) rahat kullanabileceğimi motorun açılacağını söyledi.

    haftasonu fırsat bulup yola çıktım;
    - düşük hızlarda sabit devirde motorda dalgalanmalar oluyordu, yoldan mı motordan mı tam anlayamadım,
    - 25-30 km sonra motordan tiz ince bir ses duymaya başladım, geriye döndüm. servise götürümek üzere 2 gün yattı motor.


    Dün akşam şehir içinde arkadaşlarla buluşmak için (2-3 km mesafeye) giderken (bu arada motordaki dalgalanma devam ediyor) birden yağ lambası yandı. hemen kenara çekip ustayı aradım. motor soğuyana kadar bekleyip servise gelmemi söyledi. (1,5 saat sonra çalıştırdım yağ lambası yanmıyordu, servise gidene kadar yine yandı) olanları anlattım, usta biraz yağ ekledi, bir tur attı;

    - motorda dalgalanma olduğunu ama yazılımla düzeleceğini, güncelleme yapması için gereken cihazın bakımda olduğunu gelince güncelleyeceğini sorunun çözüleceğini söyledi.
    - duyduğum o tiz sesin sübaplardan geldiğini, bin km sonra yeniden sübap ayarı yapılınca sesin gideceğini ve motorun açılacağını söyledi.
    - ilk yağ koyulurken contalarda basınç yapmasın diye 100-150 gr eksik yağ koyulduğunu, o yüzden 1 hafta sonra gelip yağını kontrol etmek için çağırdığını, kafaya takılacak bir sorun olmadığını, motorun yağlama yapmasa yürümeyeceğini, yolda kalacağını söyledi.
    - lamba yakmasının sebebinin kablolardan olduğunu söyledi.
    - hiç kafana takmadan bin istediğin yere git dedi.


    ertesi sabah (yani bugün) yine bir test edeyim diye kısa mesafe bir bineyim dedim. 2-3 km sonra yine yağ lambası yandı. oturdum biraz bekledim. tekrar çalıştırdım lamba yanmıyor, 2-3 km içinde yine yandı, yine çektim kenara, biraz bekledim, servise doğru sürmeye başladım 1 km içinde yine lamba yandı. yavaş yavaş götürdüm yine servise bıraktım. olanları anlattım. (krank mili değiştikten sonra toplamda 72 km yol yaptı motor, 2. ye servise bırakıyorum)

    bu gece serviste kalsın açıp kontrol edelim, haber veririm dedi. elime kaskı alıp döndüm geri .

    şimdi bu durumda aklıma ne gelmeli?
    - dalgalanma yazılımla mı alakalı (rolanti muşürü de olabilir diyen oldu), yoksa motordan mı kaynaklanıyor?
    - yağ lambasının yanması kablodaki kısa devreden kaynaklanıyor olsa sürekli yanmaz mı ? hadi diyelim ısındıkça kablo kısa devre yapıyor. o zaman da kenara çekip kontağı kapatıp, tekrar çalıştırdığımda -yani motor aynı sıcaklıktayken- neden lamba yanmıyor?
    - motor yağ eksiltmiyor, damlama akma vs yok, bu lamba neden yanıyor ?
    - yağ pompası değişti, yeni takılan bozuk olabilir mi ?
    - yağ lambasının yanması gerçekten yağlama yapmamasıyla alakalıysa ben her 3-5 km de bir oturup motorun soğumasını mı bekleyeceğim?
    - başka ne gelmeli aklıma?
    - en önemlisi de; bu krank mili denen zamazingo milimetrik bir boşluk yüzünden gerçekten çalışmamazlık yapar mı ?

  15. #14235
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Ne desem boş.ALLAH kolaylık versin kardeş.Mümkünse o servise gitme birdaha.Motorunu yapamamış bence.
    civanlideli bunu beğendi.

  16. #14236
    civanlideli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial hs150 vardı
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne desem boş.ALLAH kolaylık versin kardeş.Mümkünse o servise gitme birdaha.Motorunu yapamamış bence.
    katılıyorum
    Hayat dediğin nedir; bir seccade, bir de 2 teker. Elhamdülillah!

  17. #14237

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Alıntı karkass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar ;
    aklımı karıştıran bir durumu sizlerle paylaşmak istedim .
    (motor teknik bilgim yok, ilk motorum olduğu için kıyaslama yapacak bilgim de yok)
    (Pulsar NS200, 2015 model, 22.000 km'de)
    arife günü bayram tatili için yola çıktım (yakıt kontrolü yapak için ortalama 90 km/h civarında sakin sakin gidiyordum) 70 küsur km sonra 90'la giderken motordan bir ses geldiğini farkettim, eğilip sesi dinleyeyim derken motor stop etti , debriyaja basıp kenara çektim ve motor bir daha çalışmadı.
    uzun saatler ve sıkıntılı bir süreç sonunda motoru çekiciyle yetkili servise çektim. araya bayram seyran girdi derken bayramdan sonra servis "krank milinde boşluk oluşmuş ondan motor çalışmıyormuş" dedi, yaklaşık 10 gün sonra krank mili, yağ, yağ pompası, contalar vs değişti ve motoru teslim aldım.

    usta 1 hafta sonra yağ kontrolü için gelmemi, motora yüklenmeden 100-150 km yol yapmamı, yeniden sübap ayarı yapılınca (bin km sonra) rahat kullanabileceğimi motorun açılacağını söyledi.

    haftasonu fırsat bulup yola çıktım;
    - düşük hızlarda sabit devirde motorda dalgalanmalar oluyordu, yoldan mı motordan mı tam anlayamadım,
    - 25-30 km sonra motordan tiz ince bir ses duymaya başladım, geriye döndüm. servise götürümek üzere 2 gün yattı motor.


    Dün akşam şehir içinde arkadaşlarla buluşmak için (2-3 km mesafeye) giderken (bu arada motordaki dalgalanma devam ediyor) birden yağ lambası yandı. hemen kenara çekip ustayı aradım. motor soğuyana kadar bekleyip servise gelmemi söyledi. (1,5 saat sonra çalıştırdım yağ lambası yanmıyordu, servise gidene kadar yine yandı) olanları anlattım, usta biraz yağ ekledi, bir tur attı;

    - motorda dalgalanma olduğunu ama yazılımla düzeleceğini, güncelleme yapması için gereken cihazın bakımda olduğunu gelince güncelleyeceğini sorunun çözüleceğini söyledi.
    - duyduğum o tiz sesin sübaplardan geldiğini, bin km sonra yeniden sübap ayarı yapılınca sesin gideceğini ve motorun açılacağını söyledi.
    - ilk yağ koyulurken contalarda basınç yapmasın diye 100-150 gr eksik yağ koyulduğunu, o yüzden 1 hafta sonra gelip yağını kontrol etmek için çağırdığını, kafaya takılacak bir sorun olmadığını, motorun yağlama yapmasa yürümeyeceğini, yolda kalacağını söyledi.
    - lamba yakmasının sebebinin kablolardan olduğunu söyledi.
    - hiç kafana takmadan bin istediğin yere git dedi.


    ertesi sabah (yani bugün) yine bir test edeyim diye kısa mesafe bir bineyim dedim. 2-3 km sonra yine yağ lambası yandı. oturdum biraz bekledim. tekrar çalıştırdım lamba yanmıyor, 2-3 km içinde yine yandı, yine çektim kenara, biraz bekledim, servise doğru sürmeye başladım 1 km içinde yine lamba yandı. yavaş yavaş götürdüm yine servise bıraktım. olanları anlattım. (krank mili değiştikten sonra toplamda 72 km yol yaptı motor, 2. ye servise bırakıyorum)

    bu gece serviste kalsın açıp kontrol edelim, haber veririm dedi. elime kaskı alıp döndüm geri .

    şimdi bu durumda aklıma ne gelmeli?
    - dalgalanma yazılımla mı alakalı (rolanti muşürü de olabilir diyen oldu), yoksa motordan mı kaynaklanıyor?
    - yağ lambasının yanması kablodaki kısa devreden kaynaklanıyor olsa sürekli yanmaz mı ? hadi diyelim ısındıkça kablo kısa devre yapıyor. o zaman da kenara çekip kontağı kapatıp, tekrar çalıştırdığımda -yani motor aynı sıcaklıktayken- neden lamba yanmıyor?
    - motor yağ eksiltmiyor, damlama akma vs yok, bu lamba neden yanıyor ?
    - yağ pompası değişti, yeni takılan bozuk olabilir mi ?
    - yağ lambasının yanması gerçekten yağlama yapmamasıyla alakalıysa ben her 3-5 km de bir oturup motorun soğumasını mı bekleyeceğim?
    - başka ne gelmeli aklıma?
    - en önemlisi de; bu krank mili denen zamazingo milimetrik bir boşluk yüzünden gerçekten çalışmamazlık yapar mı ?


    Geçmiş olsun dostum, Ekrem beye ulaşmaya çalış yoksa işin arabesk.
    civanlideli bunu beğendi.

  18. #14238
    hector15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    BURDUR
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    Arkadaşlar bugün motorumdan 130 km yol ve agresif kullanım sonrası ugultu gibi bir ses gelmeye başladı sadece rölantide duyuluyor dikkatlice dinledim tam olarak nerden geldini anlayamadım ama sanki egzoz dan geliyor gibi geldi yada hava fitresi tarafından varmı daha önce böyle bir şey başına gelen yardımcı olabilecek arkadaş

  19. #14239
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı hector15 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün motorumdan 130 km yol ve agresif kullanım sonrası ugultu gibi bir ses gelmeye başladı sadece rölantide duyuluyor dikkatlice dinledim tam olarak nerden geldini anlayamadım ama sanki egzoz dan geliyor gibi geldi yada hava fitresi tarafından varmı daha önce böyle bir şey başına gelen yardımcı olabilecek arkadaş
    egzoz bağlantı kelepçesini motor soğuk iken sık tekrar dene.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  20. #14240
    hector15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    BURDUR
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    tamam abi hemen deniyim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)