Aynı sorunu cbr 250 ile yaşamış biri 1 yaşını doldurmuş motorun sıfırını almış garantiden. Videoyu izle derim
https://www.youtube.com/watch?v=mXZvDpGFqUY
Aynı sorunu cbr 250 ile yaşamış biri 1 yaşını doldurmuş motorun sıfırını almış garantiden. Videoyu izle derim
https://www.youtube.com/watch?v=mXZvDpGFqUY
Evet cbr250'sini değiştirmişler bakalım benim süreç nasıl olacak. Çok bir ümidim yok ama yazışmalara ve iletişime devam edicem umarım olumlu bi sonuç alırım artık farklı bir motosikletle hayatıma devam etmek istiyorum, olanlar yeterince canımı sıktı.
inan aynı sorun bende de var parmağım üzerindeyken yanıyor arkadaş anlamadım. ama maneti inceledim frene bastığında yanmayı sağlayan sistemin üzerinden manet kalkıyor. yani tuşa basılmıyor da basılı tuştan çekince yanıyor ışık onu anladım. araya bi kaç milimlik bir şey koymayı düşünüyorum böylecek hemen tuşun üzerinden kalkınca yanmaz diye kendimce bi proje yaptım :D hayata geçirince eğer olursa buradan ayrıntılı yazarım nasıl yaptığımı fotolarla..
Not: serviste bakıma sokarken özellikle dedim bakın daha basmadan yanıyor diye bakmamışlar unuttular sanırım
Arkadaşlar motorum az önce geldi,etiketlerini sökmeye başladım.İnanılmaz çok etiket yapıştırmışlar.Diğer 2 pulsarımda böyle birşey yoktu.Asıl sorum şu arkada abs yok deniyor ama arkada abs sensörü var.Son resime bakın.Birde ilaveten 2017 modeli daha çok sevdim neden bilmiyorum.Akü eski modellerde neyse o zayıf göstergen kendinde değil ekran gitti geldi.H1 yazıları çıktı.Aslında bayiiye bu aküyü takmayalım dedim ama 15 günlük akü iyidir dedi,meğerse iyi değilmiş.Keşke takmayaydım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------
2017 modelde denedim elini koyman yeter ağırlık yapmasanda yanıyor.
Sağol,cümlemize ALLAH kaza bela vermesin.Haklısın,denedim az önce.Yalnız bu modelde arka fren daha iyi geldi evlere şenlik değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------
Gidon yükseltme aparatı sipariş ettim,arka çanda demiri ve çanta ayrıca olmassa olmazım elcik ısıtmada takıcam.Tekerleri şimdilik ellemicem.
Daha öncede söyledik arkadaşlar.
2017 ABS'li modellerde arka fren diskindeki ABS okuyucusu zannettiğiniz okuyucu motosikletin km okuyucundan başka birşey değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
Hayırlı olsun kardeşim.
Önceki mesajda atlamışım.
Aküyle alakalı konuya değinmek istiyorum.
Motosikletin rodaj bakımını Oktay motorda yaptırdım.
Aküyle alakalı sürekli ekran resetleme sorunum olduğunu söyledim.
Aküyü söküp içindeki sıvıya bakıldı ve bütün gözlere ekleme yapıldıktan sonra akü şarja bağlandı.
4 gün oldu rodaj bakımını yaptıralı ve henüz ekran resetleme yaşamadım rodajdan sonra.
Ama dediğim gibi henüz dört gün olduğu için kesin konuşmamak lazım diye düşünüyorum.
Muhammed beyden aldım.Vites geçirmek bunda bir kabus çok sert önceki pulsarlar böyle değildi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
Teşekkür ederim bilgilendirdiğini için.Seninde vitesler sertmi geçiyor?
Vites geçişleri bana gayet normal geldi.
İlk aldığımda biraz sertlik vardı. Ama sonra kullandıkça rahatladı. Bakımdan sonra da yine aynı rahatlıkta devam ediyor.
Ama kafaya takılacak bir durum olduğunu sanmıyorum. Zamanla parçalar biririne alıştıkça daha da güzelleşecektir.
Sen yeter ki 1000 km ye kadar zorlama motosikletini.
Ben rodajdan önce 80 km hızı geçmemeye çalıştım. Şimdi de 1000 km ye kadar 90 km hızı geçmemeye çalışıyorum.
Motorumdan memnunum.
Şimdilik her çalıştırdığımda ekrandaki o saati de ayarladığım gibi görünce daha da seviniyorum.
Rabbim güle güle binmeni nasip etsin inşallah.
mavellen hayırlı olsun, 2017 modellerde sadece önde abs vardır, arkadakide okuyucu, abs mantığı iki teker aynı anda dönmesse sistem devreye girer.
Teşekür ederim.Evet öyle imiş.Abs olmasada arka firenleri beğendim kilitlemiyor.Güzel motor.Niyetim dominaraydı ama nasipte yokmuş napalım.Bunuda çok sevdim hemen ısındım.İşlerden fırsat bulursam ilk işim aküyü değiştirmek olacak,uğraşamıcam bunla.Benzinliğe girdim kaldı çalışmıyor,biraz bekledim marş geldi.Frenleri artçılı test ettim ben açıkcası çok beğendim.Abs siz 15 ve 16 modelleride kullanmıştım onlar ile kıyasladığımda bu muhteşem.Vites geçişleri düzeldi çok sert değil.Yağ değişiminde motül koyacağım o zaman daha iyi olur İNŞALLAH.
Pulsar can Gerisi heyecanmış.
benim de yaklaşık 450 km oldu. ekran resetleme gibi bişey olmadı bende. yaklaşık bi haftadır kullanıyorum motoru. gidonu yükselteceğim ben de. akü sorunu yaşayan arkadaşların aldıkları bayiler acaba aküleri düzgün şarj etmiyor mu? ben oktay motordan aldım şükür henüz bi sıkıntı yok. nadiren de olsa 90 hızlarına çıkıyorum bu hıza kadar titreşim sıfır denecek kadar az. daha yukarısını test edemedim henüz ayakları koruma demirine koyunca titreşim hissediliyor ama peglerde bunu hissetmiyorum. mt25 ten geçtim euro4 pulsara. babam dün artçım oldu ben bişey sormadan bu daha rahat ondan iyi yapmışsın dedi
herkese merhabalar. bende wr 125 r mı, başka bir cross mu, chopper mı derken uzun araştırmaların neticesinde bugün pulsar 200 ns i almış bulunuyorum. Bundan önceki motorum 250 cc lik bir maxiscooterdı. yeniden vitesli motora geçtim ve scooterdan sonra alışmak biraz zaman alacak gibi.
Henüz sadece 10 km kullandım. Ancak ilk izlenimim olumlu yönde. Aldığım motor 2016 model ve 14 bin kmde. Benden önceki sahibi oldukça temiz bakmış kendisine teşekkür ederim. Motora ön tur camı, elcik koruma, gidon yükseltici ve arka çanta demiri de eklemiş. Ayrıca lastikleri de değiştirmiş.Benim ekstra masraf yapmama gerek kalmayacak.
Sadece şunu fark ettim sağ peglerde fren kolu ayak pegine çok yakın gibi. yani ayağım her halükarda frenin üstünde duruyor, sadece pege koyup gidemiyorum. Sanırım pege sadece ayak ucuyla basmam gerekiyor.
Motorda kronik olarak sadece kışın çok soğuk havalarda resetleme sorunu, hızlı kalkışlarda debriyajdan gelen ses ve gidon bırakılınca sola çekme varmış. Bunun haricinde benden önceki sahibi hiç bir sorun yaşamamış. 500 km içerisinde motoru 15000 bakımına sokacağım. Tavsiye edebileceğiniz birşey var mı? bu kronik sorunlar konusunda servisten bir talepte bulunmalı mıyım? Debriyajdan gelen ses için servis debriyaj balatalarından kaynaklandığını ancak ses haricinde bir sorun çıkarmayacağını söylemiş. Debriyaj balataları değişeceği zaman değiştirelim şimdi bunun için kapağı açmayalım demiş.
Benim için motorun son yaptığı hızın hiçbir önemi yok. 80-100 km aralığında stabil ve zorlanmadan gitmesi benim için yeterli. Öyle olduğunu umuyorum.
Başka tavsiyeleriniz varsa duymak isterim.
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Konfor olarak yeni pulsar eskisinden rahat,yada bana öyle geldi bilmiyorum.Eskisi çok zıp zıp tı.Bugün bayii aradım aküyü söküp götürüp değiştireceğim.Sürülecek gibi değil.Motoru stop ettirdiğimde tekrardan çalıştırmak çok zor oluyor.
@notyetktu,Hocam ben de o fren pegini o haliyle kullanamıyordum ve serviste fren pedalının altına vida gibi bir şey ekledi ve şimdi daha aşağıda olduğu için ayağımı koyabiliyorum.ayrıca frene basınca hart diye tutmuyor artık. Bence böyle daha iyi oldu.
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)