Pulsarda farklı lastikleri kunlanıp bilgisi olan varsa paylaşabilirmi ? Anlaş tournee lastik hakkında ne diyorsunuz ? Galiba pulsar ölçüsünde radyal lastik üretmiyor.Fikirleriniz ?
Pulsarda farklı lastikleri kunlanıp bilgisi olan varsa paylaşabilirmi ? Anlaş tournee lastik hakkında ne diyorsunuz ? Galiba pulsar ölçüsünde radyal lastik üretmiyor.Fikirleriniz ?
Merhaba.Evet,yazdığınız gibi.Servisler motorları apar topar topluyorlar,akü acele edilmeyecek bir parça,şarjı suyu tam olması gerek,fakat servisler ne şarjını nede suyunu tam yapıyor.Suyu eksik koyuyorlar,peteklerin üst kısmı kuru kalıyor ve akü çabuk zarar görüp bozuluyor.Aslında akülerde bir sorun yok,sorun servislerde,suyu ölçüsünde koymuyorlar.Akünüzü aşağıda örnek olarak verdiğim resimdeki kırmızı çizgiye kadar su koyun,fakat eksik sudan zarar gördüyse randıman alamıyacaksınız.Üşenmezseniz yapabileceğiniz ve mutlaka (akü ölmediyse)işe yarıyacak bir işlem:Akünüzü sükün,içindeki suyun tamamını boşaltın.Akünün yarısına kadar ılık su koyup çalkalayıp dökün,sonra isteğinize göre aküden boşalttığınız suyu temizse koyun veya yeni asitli su karışımı yapıp koyun,faydasını göreceksiniz.Kolay gelsin
[IMG][/IMG]
Not:Suyu enjektörle tam ölçüsünde koyabilirsiniz.Yazmayı unuttum 6 blümün hepsine ayrı ayrı eşit su koyulacak.
Grantiden aküyü değiştirip resetleme sorununu çözdüğünü söyleyenler de var.
Benim motorda da kış aylarında gösterge resetliyor aküyü değiştirip sorunu çözenler var mı ?
aküyü subat ayında sarj ettırdım 5 saat sarj oldu ogunden sonra resetleme hiç yapmadı.sarj ettırmeden once her marsa basısımda ekran gıdıyordu.
akuyu otomobıl sarj aletı ıle sarj ettıler yanı kucuk bı cıhaz degıldı servıslerde bulunan kucuk amperlı sarj aletıyle sarj olunca sıkıntılar devam edebılıyor
yoruma resmini nasıl atıyoruz arkadaslar
Kontağı açtığınızda enjeksiyon sesinin kesilmesini mutlaka bekleyin. Bu gereksiz bir ayrıntı değil özellikle aküsü çok yeterli olmayan Pulsar için çok önemli. Aküye marş esnasında olabildiğince az ek yük binmeli.
her seferinde bekliyorum hiç erken çalıştırmadım ama yine oluyor
s.a Arkadaşlar çoktandır yoktum nasılsınız, birşey danışcam size, ön frene manetin fren lambasını tetiklediği sistemi nasıl biraz daha geç yanmasını sağlarım, çünki arkadaki araçlara fren yaptığımı sanıyorlar, fren yapmadan.
Merhabalar. 2016 model ns 200 almak istiyorum. Stop etme,yağ sızdırma problemlerini çözende de var çözemeyende. 2016 modellerde bu sorunlar ne durumda ?
2016 model kullanıyorum stop ve yağ sıkıntım yok gösterge resetleme var
Gösterge resetleyip tekrar geri geliyor sanırım. Yoksa sıfırlanıyor mu. Başka 2016 model kullanıcıları da yazabilirse sevinirim.
Göstergeyi resetliyor sadece kış aylarında çok soğuk havalarda yapıyor
merhaba arkadaşlar. bugün motorun su göstergesini bi kontrol edeyim dedim o da ne min altına inmiş. havalar sıcakken bu kadar çabuk su eksiltme yapar mı? yoksa bir sıkıntı mı var? bu arada suyu ilave etmek istiyorum. tam olarak nereden ilave edeceğim. yanıtlar için şimdiden teşekkürler
dostum benimki de 2015 model. sıfır almıştım. o zamandan beri hiç su eklenmedi eksiltmede olmadı ama. şu bir kaç gündür havalar aşırı derecede sıcak ve güneş altında kalıyor motor. acaba dedim sıcaktan dolayı mı minimum altına düştü antifirizli su. suyu nereden ekleyeceğimi bilsem saf su ekleyeceğim bi bakacağım yine eksiliyor mu diye. ön tekerin hemen üstünde bir kapak var o kapaktan mı ilave edeceğiz suyu sen biliyor musun?
Arkadaşlar 2016 model motorum daha 3 aylikken 3840 km de bozuldu krank kırıldı (kullanıcı hatası değil) bu konuda Kuralkan'dan sıfır pulsar ile değişim talep etsem ne olur? Motoru satmaya kalksam serviste tamirat gördüğü çıkacak ve benim hiçbir suçum olmadan fiyat değeri düşecek yani Bajaj'dan gerçekten soğudum.
Öncelikle geçmiş olsun.
Lakin senin motorunu sıfır pulsarla değiştirmen hayalden başka bişey değil. Kafandan o düşünceyi tamamen sil derim ben.
Öyle bir Türkiye ve öyle bir Bajaj yok malesef.
Olsaydı eğer, önceki 150 ns model motosikletimin hiç birşey yokken krankının, debriyajının, silindirinin, pistonunun sırayla problem çıkartıp değişmesi. Bu kadar değişim için açılıp kapanan sağ kapağın en sonunda dayanamayıp çatlaması ve onun da değişmesi sonucu ben bile motorumu değiştiremedim. Servise satıp üstüne para verip yenisini almak zorunda kaldım.
Garantiden krankın değiştiyse öp başına koy. Başka sıkıntı çıkartmamasını temenni et...
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)