Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Mart 2017, 22:20
#13781
Yaklaşık 4 aydır pulsar 200 kullanıyorum. Almadan önce yaklaşık 3 ay boyunca detaylı araştırma yaptım. Yeni başladığım için başlangıç motorlarının hemen hemen hepsini araştırdım , bindim, karşılaştırdım , forumlarda yorumlarını okudum en sonunda pulsar almaya karar verdim . Almadan önce de burda yazılan yorumların hepsini okudum . Bir dünya olumsuz yorum okudum burda '' ulan dedim bunlar münferit olaylardır, hepsinde yoktur bu sorunlar, benim alacağımda da çıksa çıksa en fazla 1 sorun çıkar '' dedim ve aldım.Maalesef aldım . Zaman geçtikçe burda yazılan sorunların hepsi teker teker çıkmaya başladı. Ekran kendini sıfırlıyor dediler sıfırladı ve sık sık yapıyor bunu . İstop ediyor dediler etti , hem de hareket halindeyken yapıyor bunu , bir seferinde düşüyordum üstünden. Cızırtı geliyor bi yerlerden dediler geldi. Lastikleri berbat dediler , berbat kelimesi yetersiz kalır arka frene dokunur dokunmaz kilitliyor ve lastikler iniyor sürekli hava basmak zorunda kalıyorum.(Ama henüz yağ sızdırmıyor İşin en kötü yanı servislerin bu saydığım problemlere karşı hiç birşey yapamıyor olmaları. Tek artı yanı allah için yakışıklı motor . Ama bu saydığım sorunları yaşadıkça maalesef soğuyosun motorundan. İlk aldığım zaman dominar falan alırım yükseltmek için diyordum ama tövbe bajaj ın yanından geçmem artık.Bunu satabilir miyim bu kadar sıkıntısına rağmen onuda bilmiyorum. Ama bir an önce bundan kurtulup japona geçmeyi düşünüyorum. Umarım bunu benim gibi düşünenler okur ve benim yaptığım hatayı yapmaz. Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler diliyorum .
Reklamlar
-
20 Mart 2017, 00:02
#13782
tolxx8 adlı üyeden alıntı
Yaklaşık 4 aydır pulsar 200 kullanıyorum. Almadan önce yaklaşık 3 ay boyunca detaylı araştırma yaptım. Yeni başladığım için başlangıç motorlarının hemen hemen hepsini araştırdım , bindim, karşılaştırdım , forumlarda yorumlarını okudum en sonunda pulsar almaya karar verdim . Almadan önce de burda yazılan yorumların hepsini okudum . Bir dünya olumsuz yorum okudum burda '' ulan dedim bunlar münferit olaylardır, hepsinde yoktur bu sorunlar, benim alacağımda da çıksa çıksa en fazla 1 sorun çıkar '' dedim ve aldım.Maalesef aldım . Zaman geçtikçe burda yazılan sorunların hepsi teker teker çıkmaya başladı. Ekran kendini sıfırlıyor dediler sıfırladı ve sık sık yapıyor bunu . İstop ediyor dediler etti , hem de hareket halindeyken yapıyor bunu , bir seferinde düşüyordum üstünden. Cızırtı geliyor bi yerlerden dediler geldi. Lastikleri berbat dediler , berbat kelimesi yetersiz kalır arka frene dokunur dokunmaz kilitliyor ve lastikler iniyor sürekli hava basmak zorunda kalıyorum.(Ama henüz yağ sızdırmıyor
İşin en kötü yanı servislerin bu saydığım problemlere karşı hiç birşey yapamıyor olmaları. Tek artı yanı allah için yakışıklı motor . Ama bu saydığım sorunları yaşadıkça maalesef soğuyosun motorundan. İlk aldığım zaman dominar falan alırım yükseltmek için diyordum ama tövbe bajaj ın yanından geçmem artık.Bunu satabilir miyim bu kadar sıkıntısına rağmen onuda bilmiyorum. Ama bir an önce bundan kurtulup japona geçmeyi düşünüyorum. Umarım bunu benim gibi düşünenler okur ve benim yaptığım hatayı yapmaz. Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler diliyorum .
Geçmiş olsun kardeş
BAJAJ MAĞDURLARI olarak aramıza hoşgeldin
Tasarım performans haricinde pek bir artısı yok motorun
Bir ton eksiği var motorun
Baştan aşağıya kronik sorunlu motor
Daha da olmadı motorun garantisi bitmeden satarsın
-
20 Mart 2017, 00:58
#13783
2017 versiyonların'da bu problemler hala devam ediyor mu? aranızda hint forumlarını takip eden var mi?
-
20 Mart 2017, 01:02
#13784
tolxx8 adlı üyeden alıntı
Yaklaşık 4 aydır pulsar 200 kullanıyorum. Almadan önce yaklaşık 3 ay boyunca detaylı araştırma yaptım. Yeni başladığım için başlangıç motorlarının hemen hemen hepsini araştırdım , bindim, karşılaştırdım , forumlarda yorumlarını okudum en sonunda pulsar almaya karar verdim . Almadan önce de burda yazılan yorumların hepsini okudum . Bir dünya olumsuz yorum okudum burda '' ulan dedim bunlar münferit olaylardır, hepsinde yoktur bu sorunlar, benim alacağımda da çıksa çıksa en fazla 1 sorun çıkar '' dedim ve aldım.Maalesef aldım . Zaman geçtikçe burda yazılan sorunların hepsi teker teker çıkmaya başladı. Ekran kendini sıfırlıyor dediler sıfırladı ve sık sık yapıyor bunu . İstop ediyor dediler etti , hem de hareket halindeyken yapıyor bunu , bir seferinde düşüyordum üstünden. Cızırtı geliyor bi yerlerden dediler geldi. Lastikleri berbat dediler , berbat kelimesi yetersiz kalır arka frene dokunur dokunmaz kilitliyor ve lastikler iniyor sürekli hava basmak zorunda kalıyorum.(Ama henüz yağ sızdırmıyor
İşin en kötü yanı servislerin bu saydığım problemlere karşı hiç birşey yapamıyor olmaları. Tek artı yanı allah için yakışıklı motor . Ama bu saydığım sorunları yaşadıkça maalesef soğuyosun motorundan. İlk aldığım zaman dominar falan alırım yükseltmek için diyordum ama tövbe bajaj ın yanından geçmem artık.Bunu satabilir miyim bu kadar sıkıntısına rağmen onuda bilmiyorum. Ama bir an önce bundan kurtulup japona geçmeyi düşünüyorum. Umarım bunu benim gibi düşünenler okur ve benim yaptığım hatayı yapmaz. Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler diliyorum .
Bajaj ın silahşörleri az sonra burayı basar, nayır-nolamaz,pılsar yapamaz,uyduruyorsun falan filan,bizde hiç olmadı,sende niye oldu v.b.
-
20 Mart 2017, 09:18
#13785
Ben de motosiklete bir özet geçmek isterim;
Bahsedilen kronik sorunlardan hiçbirini yaşamış değilim. Orijinal lastikleri de kullanmadığım için o konuda sorunum yok. Yani kendi adıma memnunum. Ama bu sorunları yaşayan arkadaşların yalan söylemediği de ortada ve sorunlu motor oranı dikkate alınması gereken bir seviyede. Belki ileride ben de yaşayacağım. Zaten motor pek kalite hissiyatı vermiyor. Ama fiyat performans olarak yine de rakibi yok. Güzel görünen, güçlü bir alet. Mekanik olarak narin olduğu belli. Dikkatli kullanacaksınız, iyi bakacaksınız, canını almayacaksınız. Bütçeniz kaliteli motorlara yetmiyorsa alırsınız, öğrenirsiniz, bir süre idare eder ve satarsınız.
Netice olarak tavsiye eder miyim? İlk motoru olacaklar için evet, ederim.
-
20 Mart 2017, 09:29
#13786
Pistonlar adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun kardeş
BAJAJ MAĞDURLARI olarak aramıza hoşgeldin
Tasarım performans haricinde pek bir artısı yok motorun
Bir ton eksiği var motorun
Baştan aşağıya kronik sorunlu motor
Daha da olmadı motorun garantisi bitmeden satarsın
3 bujili bir bacac için çok ağır laflar :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
20 Mart 2017, 09:52
#13787
Kimse beni yanlış anlamasın . Yazdıklarım bilinçli ve kasti olarak yapılan bir karalama değil. Sadece çok hevesli bir şekilde girdim motor hayatına , özene özene ve büyük bir heyecanla aldım ve az bir para da değil.Bu yaşadıklarım hevesimi kursağımda bıraktığı için iki satır bir şey yazmak istedim . Şu bir gerçek eğer sorun çıkmazsa motorda fiyat performans olarak rakibi yok .Çokta güzel bir görünüşü var .Beni de cezbeden tarafıdır görünüşü uzun boyumdan dolayı . Ama maalesef sorun çıkma potansiyel yüzdesi çok fazla olan bir motor.çünkü çevremde de kullananlar var denk geldiğim zamanda tanıdık olmasa bile konuşuyorum bu sıkıntılar neredeyse hepsinde var . Henüz konuştuklarımdan yok diyeni duymadım.
-
20 Mart 2017, 10:49
#13788
tolxx8 adlı üyeden alıntı
Kimse beni yanlış anlamasın . Yazdıklarım bilinçli ve kasti olarak yapılan bir karalama değil. Sadece çok hevesli bir şekilde girdim motor hayatına , özene özene ve büyük bir heyecanla aldım ve az bir para da değil.Bu yaşadıklarım hevesimi kursağımda bıraktığı için iki satır bir şey yazmak istedim . Şu bir gerçek eğer sorun çıkmazsa motorda fiyat performans olarak rakibi yok .Çokta güzel bir görünüşü var .Beni de cezbeden tarafıdır görünüşü uzun boyumdan dolayı . Ama maalesef sorun çıkma potansiyel yüzdesi çok fazla olan bir motor.çünkü çevremde de kullananlar var denk geldiğim zamanda tanıdık olmasa bile konuşuyorum bu sıkıntılar neredeyse hepsinde var . Henüz konuştuklarımdan yok diyeni duymadım.
Merhaba,
Öncelikle motor hayırlı olsun ve aynı zamanda geçmiş de olsun :( ben yaklaşık 1 yıldır pulsar kullanıyorum. Senin de dediğin gibi almadan bir ton araştırma yaptım. benim tek sıkıntım maddiyattı ve bu fiyata alınabilecek başka motor bulamadım. bulan varsa lütfen yazsın ki biz de bilelim?
Şimdi senin yazdıklarının altına diğer arkadaşlara da ufak cevaplar vermek istedim kimse yanlış anlamasın öyle bajaj şakşakçısı falan değilim:
Öncelikle aldığınız motor japon değil haklısınız bunu bi cepte tutalım. şöyle piyasaya baktığınızda ben motoru alırken fiyatı 8.500 tl iken japon binmek istesem fiyatlar 14.500 den başlıyordu bunda hemfikiriz. bunu da cebe atalım sonuçta sınırsız ekonomimiz olsa gider daha büyük veya kaliteli motor alırdık. kimse keyfine binmiyor sonuçta bu tarz "alt kalite" motorlara.
İkinci olarak 1 yıldır kullanıyorum ve aktif olarak da forumu takip ediyorum derdimi sıkıntımı yazıyorum 700 sayfayı okuduysanız mutlaka denk gelmişsinizdir benim yazılarıma ki ben her sayfayı okudum. bundan dolayı sorunları tek tek yazmayayım bir daha buraya. ama 1 yıldır sürdüğüm süre zarfında (400 km lik uzun yol git gel dahil ediyorum) yağmurda, çamurda, karda, kışta dahil olmak üzere hiçbir zaman yolda kalmadım. hatta yolda kalmayı bırak marşı ilk basmamda her defasında aldı almaya da devam ediyor (maşallahınızı alırım)
Tabii ki tedirgin motor tabii ki sapasağlam değil (bana göre sağlam). Bundan önceki motorum Hyosun GT250r dı. şu herkesin sövdüğü saydığı piyasada artık apaçi motoru olan motor hani. o motorla 30.000 km yol yaptım bir kere yolda kalmadım.
son kez söylemek istediğim şu ki üst segmentte bir japon motoru modeli seçin rastgele girin forumdan başlığa. acaba herkes memnun mu? acaba kimsenin motoruyla sorun yaşamadığı ütopya orası mı? orası cennet de biz cehennemi mi yaşıyoruz? her mekanik şeyin kronik sorunu veya fabrikasyon olan her ürünün hatalı üretim payı olduğu gibi bu motorun da var malesef.. ha diğerlerinde %00,1 iken bu motorda %10 bilemem. ama verdiğiniz fiyatı bir kere daha düşünün derim. sorumu tekrar soruyorum hatta bu güçte ve performansta 2017 fiyatını göz önüne alırsak 12.000 tl ye alınabilecek "sıfır" motor var mı? varsa bilelim satıp onu alalım.. Verdiğimiz fiyatı ve beklediğimiz performansı ters orantıyla hesaplarsak malesef aaa bajaj b.k gibi motor almayın demeye başlıyoruz...
Ben de istiyorum motorun saati sıfırlanmasın, lastikleri kaymasın. ama para bu arkadaşlar malesef en önemli konu bu işte...
-
20 Mart 2017, 11:48
#13789
gokertutas adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Öncelikle motor hayırlı olsun ve aynı zamanda geçmiş de olsun :( ben yaklaşık 1 yıldır pulsar kullanıyorum. Senin de dediğin gibi almadan bir ton araştırma yaptım. benim tek sıkıntım maddiyattı ve bu fiyata alınabilecek başka motor bulamadım. bulan varsa lütfen yazsın ki biz de bilelim?
Şimdi senin yazdıklarının altına diğer arkadaşlara da ufak cevaplar vermek istedim kimse yanlış anlamasın öyle bajaj şakşakçısı falan değilim:
Öncelikle aldığınız motor japon değil haklısınız bunu bi cepte tutalım. şöyle piyasaya baktığınızda ben motoru alırken fiyatı 8.500 tl iken japon binmek istesem fiyatlar 14.500 den başlıyordu bunda hemfikiriz. bunu da cebe atalım sonuçta sınırsız ekonomimiz olsa gider daha büyük veya kaliteli motor alırdık. kimse keyfine binmiyor sonuçta bu tarz "alt kalite" motorlara.
İkinci olarak 1 yıldır kullanıyorum ve aktif olarak da forumu takip ediyorum derdimi sıkıntımı yazıyorum 700 sayfayı okuduysanız mutlaka denk gelmişsinizdir benim yazılarıma ki ben her sayfayı okudum. bundan dolayı sorunları tek tek yazmayayım bir daha buraya. ama 1 yıldır sürdüğüm süre zarfında (400 km lik uzun yol git gel dahil ediyorum) yağmurda, çamurda, karda, kışta dahil olmak üzere hiçbir zaman yolda kalmadım. hatta yolda kalmayı bırak marşı ilk basmamda her defasında aldı almaya da devam ediyor (maşallahınızı alırım)
Tabii ki tedirgin motor tabii ki sapasağlam değil (bana göre sağlam). Bundan önceki motorum Hyosun GT250r dı. şu herkesin sövdüğü saydığı piyasada artık apaçi motoru olan motor hani. o motorla 30.000 km yol yaptım bir kere yolda kalmadım.
son kez söylemek istediğim şu ki üst segmentte bir japon motoru modeli seçin rastgele girin forumdan başlığa. acaba herkes memnun mu? acaba kimsenin motoruyla sorun yaşamadığı ütopya orası mı? orası cennet de biz cehennemi mi yaşıyoruz? her mekanik şeyin kronik sorunu veya fabrikasyon olan her ürünün hatalı üretim payı olduğu gibi bu motorun da var malesef.. ha diğerlerinde %00,1 iken bu motorda %10 bilemem. ama verdiğiniz fiyatı bir kere daha düşünün derim. sorumu tekrar soruyorum hatta bu güçte ve performansta 2017 fiyatını göz önüne alırsak 12.000 tl ye alınabilecek "sıfır" motor var mı? varsa bilelim satıp onu alalım.. Verdiğimiz fiyatı ve beklediğimiz performansı ters orantıyla hesaplarsak malesef aaa bajaj b.k gibi motor almayın demeye başlıyoruz...
Ben de istiyorum motorun saati sıfırlanmasın, lastikleri kaymasın. ama para bu arkadaşlar malesef en önemli konu bu işte...
12'ye 2.el aslan gibi canavar gibi 250R var, Japonun 2.el-Bacacın 2 adet sıfırından daha uzun ömürlü ve daha az masraf olacaktır.
-
20 Mart 2017, 12:07
#13790
gokertutas adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Öncelikle motor hayırlı olsun ve aynı zamanda geçmiş de olsun :( ben yaklaşık 1 yıldır pulsar kullanıyorum. Senin de dediğin gibi almadan bir ton araştırma yaptım. benim tek sıkıntım maddiyattı ve bu fiyata alınabilecek başka motor bulamadım. bulan varsa lütfen yazsın ki biz de bilelim?
Şimdi senin yazdıklarının altına diğer arkadaşlara da ufak cevaplar vermek istedim kimse yanlış anlamasın öyle bajaj şakşakçısı falan değilim:
Öncelikle aldığınız motor japon değil haklısınız bunu bi cepte tutalım. şöyle piyasaya baktığınızda ben motoru alırken fiyatı 8.500 tl iken japon binmek istesem fiyatlar 14.500 den başlıyordu bunda hemfikiriz. bunu da cebe atalım sonuçta sınırsız ekonomimiz olsa gider daha büyük veya kaliteli motor alırdık. kimse keyfine binmiyor sonuçta bu tarz "alt kalite" motorlara.
İkinci olarak 1 yıldır kullanıyorum ve aktif olarak da forumu takip ediyorum derdimi sıkıntımı yazıyorum 700 sayfayı okuduysanız mutlaka denk gelmişsinizdir benim yazılarıma ki ben her sayfayı okudum. bundan dolayı sorunları tek tek yazmayayım bir daha buraya. ama 1 yıldır sürdüğüm süre zarfında (400 km lik uzun yol git gel dahil ediyorum) yağmurda, çamurda, karda, kışta dahil olmak üzere hiçbir zaman yolda kalmadım. hatta yolda kalmayı bırak marşı ilk basmamda her defasında aldı almaya da devam ediyor (maşallahınızı alırım)
Tabii ki tedirgin motor tabii ki sapasağlam değil (bana göre sağlam). Bundan önceki motorum Hyosun GT250r dı. şu herkesin sövdüğü saydığı piyasada artık apaçi motoru olan motor hani. o motorla 30.000 km yol yaptım bir kere yolda kalmadım.
son kez söylemek istediğim şu ki üst segmentte bir japon motoru modeli seçin rastgele girin forumdan başlığa. acaba herkes memnun mu? acaba kimsenin motoruyla sorun yaşamadığı ütopya orası mı? orası cennet de biz cehennemi mi yaşıyoruz? her mekanik şeyin kronik sorunu veya fabrikasyon olan her ürünün hatalı üretim payı olduğu gibi bu motorun da var malesef.. ha diğerlerinde %00,1 iken bu motorda %10 bilemem. ama verdiğiniz fiyatı bir kere daha düşünün derim. sorumu tekrar soruyorum hatta bu güçte ve performansta 2017 fiyatını göz önüne alırsak 12.000 tl ye alınabilecek "sıfır" motor var mı? varsa bilelim satıp onu alalım.. Verdiğimiz fiyatı ve beklediğimiz performansı ters orantıyla hesaplarsak malesef aaa bajaj b.k gibi motor almayın demeye başlıyoruz...
Ben de istiyorum motorun saati sıfırlanmasın, lastikleri kaymasın. ama para bu arkadaşlar malesef en önemli konu bu işte...
Bu sayfada günahıyla sevabıyla motorunu değerlendiren ender kişilerdensin, burdaki çoğu gözü kapalı biat etmişlerden farklı oluşun sevindirici.
Anlayan gören araştıran bir bajaj kullanıcısı olarak öncelikle tebrik ederim kardeşim.
Burda hepimiz motor kullanıyoruz, birbirimiz için bazen acı şeyler söylüyor olsak da iyiliğimiz içindir,
bacacın patronları ve şakşakçıları buraya gelip satış rakamlarını söylemek ve reklamını yapmaktan öte, kronik sorunlara çözüm bulamamış olmalarının sancısıyla debelenip duruyorlar. Kabak gibi ortada olan şeyler bunlar..
sen motorundan memnunsun kardeşim çünkü motoruna bakıyosun. en alt seviye kalite bir motora baksan bile seni yolda bırakmaz zaten, ama her kullanıcı bilinçli değil elbette işte bu noktada bajajda sıkıntılar başlıyor.
japon manyağı değiliz ben Sym wolf sürdüm canını alarak, 35 bin km, sorunları yok muydu vardı tabiki ama bajajdan kaliteliydi.
Alternatif ararsan var yani, 3 bujiyle devrim yaptıklarını sanan insanlar Sym'nin püskürtme ve ateşleme sistemine bir baksınlar bakalım, adamlar nasıl daha çok güç ve az yakıt için neler yapmışlar. Bulursam videosunu da atarım gözleriniz şenlensin..
kısacası özellikle şuanki fiyatlarıyla pulsar artık ilk seçenek olmayacaktır.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
20 Mart 2017, 16:47
#13791
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
12'ye 2.el aslan gibi canavar gibi 250R var, Japonun 2.el-Bacacın 2 adet sıfırından daha uzun ömürlü ve daha az masraf olacaktır.
Daha yazdığımı tam okumadığını düşünüyorum çünkü özellikle "sıfır" diye belirttim o fiyata. ben de biliyorum ikinci el 12 bin liraya güzel motorlar almayı. ama ben takıntılıyım sıfır almak istiyorum o gösterge 0 km den başlasın istiyorum. iki gün sonra ikinci el motorun bi yanından kazık yemekten korkuyorum ve ikinci el motoru inceleyip alacak kadar motor bilgime güvenmiyorum. benim gibi de bir ton insan var ikinci el motor almak istemeyip sıfır almak isteyen. ayrıca her şeyi geçtim laf etmek için demiyorum ama cbr250r dan nefret eden bir insanım. ilk modelinden 2017 versiyonuna kadar hiçbir modelini sevemedim saygı duyulmalı..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Bu sayfada günahıyla sevabıyla motorunu değerlendiren ender kişilerdensin, burdaki çoğu gözü kapalı biat etmişlerden farklı oluşun sevindirici.
Anlayan gören araştıran bir bajaj kullanıcısı olarak öncelikle tebrik ederim kardeşim.
Burda hepimiz motor kullanıyoruz, birbirimiz için bazen acı şeyler söylüyor olsak da iyiliğimiz içindir,
bacacın patronları ve şakşakçıları buraya gelip satış rakamlarını söylemek ve reklamını yapmaktan öte, kronik sorunlara çözüm bulamamış olmalarının sancısıyla debelenip duruyorlar. Kabak gibi ortada olan şeyler bunlar..
sen motorundan memnunsun kardeşim çünkü motoruna bakıyosun. en alt seviye kalite bir motora baksan bile seni yolda bırakmaz zaten, ama her kullanıcı bilinçli değil elbette işte bu noktada bajajda sıkıntılar başlıyor.
japon manyağı değiliz ben Sym wolf sürdüm canını alarak, 35 bin km, sorunları yok muydu vardı tabiki ama bajajdan kaliteliydi.
Alternatif ararsan var yani, 3 bujiyle devrim yaptıklarını sanan insanlar Sym'nin püskürtme ve ateşleme sistemine bir baksınlar bakalım, adamlar nasıl daha çok güç ve az yakıt için neler yapmışlar. Bulursam videosunu da atarım gözleriniz şenlensin..
kısacası özellikle şuanki fiyatlarıyla pulsar artık ilk seçenek olmayacaktır.
Öncelikle teşekkür ederim. tam da demek istediğim buydu işte. 100 bin tl verip harika bir motor almıyorsunuz arkadaşlar kronik sorunları da var sinir eden noktaları da ama alırken bunları kabul edip alıyorsunuz çünkü işin içinde maddiyat var. hedefim mt25 almaktı buna kaldım siz düşünün mt25 e binip kafam rahat sürmeyi ben de biliyorum ama alamadım. işin içine maddiyat girince de burada gelip sakın almayın berbat motor demek saçma çünkü adamın alacağı başka seçenek yok karşısında. motoru da sürekli üst devirde kullanıyorum ayrıca belirtmek isterim öyle sakin kullanıcı değilim (tamam dizlerimizi yere sürtmüyoruz ama araba gibi de dönmüyoruz virajlarda) uzun yola gittiğimde min. 110-120 km hızlarla gidiyorum ve 1-2 saat durmadan gidiyorum. bu da bana şunu gösteriyor evet sorunlu makina kronik sorunları çok ama 8.500 tl ye beni fazlasıyla idare eden bir motor. burada sızlananların yaptığı doğana binip neden bmw beni tokatlıyor diye ağlamak bence. bindiğiniz aleti önce tanıyın derim.
sorunlarına beraber karşı çıkalım çözebileceğimiz bilmediğimiz bir şeyi burada öğrenelim diye buradayız yoksa istediğim modelin başlığına girip bu iğrenç motordur yazmasını ben de biliyorum.
-
20 Mart 2017, 21:34
#13792
8 bin bütçe ile 2. el cbr 125 düşünen ben bugün bizim burdaki mağazaya gittik ve apache rtr 180 i gördük hani anlattılar iyi hoş bende 150 liğini apaçi motoru olarak görür hiç sevmezdim yani bugün gördüm 180 liği hoşumada gitti açıkçası sonra eve geldim araştırdım en fazla 1 yada 2 incelemesi var zaten daha 1-2 sene olmuş sanırsam üretime başlayalı 180 in. Sonra dedim bu bütçeye alternatif sıfır olarak ne bakabiliriz 200 ns i gördüm kendi şehrimde 2016 sıfır 8.850 yazmışlar şimdi birazda pulsara bakayım dedim gayet yakışıklı motor gördüm biliyorum yani belli ediyor kendini kronik sorunlu olarak duymuştum ama bu kadarda sanmazdım yani ah ulan bu hem güzel hemde bir çok kişi kullanıyor hem piyasası daha iyidir dedim ta ki bu sorunları görene kadar yani memnun olmayan var baya bi yani ilk motorum olacak o kadar para vereceğim bu tarz sorunlar olursa kafayı yerim heralde yani arkadaşlar siz önerir misiniz ne tavsiye edersiniz tvs 180 liği kullanan var mı yada başka bir şeye mi yönel dersiniz kafam karışmış durumda iyice beni aydınlatacak arkadaşlar var mı?
-
20 Mart 2017, 22:25
#13793
Yahu arkadaşlar bu konunun tüm sayfalarını okudum. Uzun zamandır da forumu takip ediyorum, bu motoru ilgilendiren diğer konulara da baktım.
Ancak bu motor kadar konuşulan, tartışılan, iyi ve kötü özellikleri detaylı anlatılan çok az sayıda motor var forumda. Bu durum motor almak için yeni modellerin gelmesini bekleyenleri daha çok iştahlandırıyor.
Şeytan diyor gidip bir tane pulsar al ve tüm konuşulanları gözünle, elinle kendin kontrol et. Ama 10 yıl önce aldığım çin malı motor geliyor aklıma; 3 yıl kullanıp hurdaya ayırmıştım
Parası bana göre çok değil, ekonomik gücüm var ama çoluk çocuğun ekmek parası be kardeşim.
En iyisi biraz daha beklemek galiba.
-
20 Mart 2017, 23:04
#13794
reo adlı üyeden alıntı
Yahu arkadaşlar bu konunun tüm sayfalarını okudum. Uzun zamandır da forumu takip ediyorum, bu motoru ilgilendiren diğer konulara da baktım.
Ancak bu motor kadar konuşulan, tartışılan, iyi ve kötü özellikleri detaylı anlatılan çok az sayıda motor var forumda. Bu durum motor almak için yeni modellerin gelmesini bekleyenleri daha çok iştahlandırıyor.
Şeytan diyor gidip bir tane pulsar al ve tüm konuşulanları gözünle, elinle kendin kontrol et. Ama 10 yıl önce aldığım çin malı motor geliyor aklıma; 3 yıl kullanıp hurdaya ayırmıştım
Parası bana göre çok değil, ekonomik gücüm var ama çoluk çocuğun ekmek parası be kardeşim.
En iyisi biraz daha beklemek galiba.
yani burda yazılan hiç bir sorun benim başıma gelmedi.resetleme hariç oda bu sene olmuştu.tek marşta alıyordu ama o yüzden onuda sıkıntı etmedim yoksa yeni aküyle sorunu çözerdim zaten.ne kadar ekmek o kadar köfte desek yeridir pulsar için.çin malı motoru 3 sene kullanıysanız zaten ömrünü tamamlamış olmuş bence gayet normal.söleyince düşündüm pulsar ne kadar dayanır acaba diye 18 ay gözüm gibi baktım güneş altında dahi tutmadım kanımca 6 7 sene rahat binilebilir geliyor bana.kendi görüşüm pulsarı kullanan adam sürekli motoruna bakan dinleyen kontrol eden adama daha çok geliyor.ben biner giderim ölede sürerim bölede sürerim motorla ilgisiz kişilerde genelde patlıyor.örneğin sattığım arkadaş biraz hor kullanıyor pek ilgilenmiyor.çizik yoktu motorda aynayı kırmış ilk hafta.
-
21 Mart 2017, 09:04
#13795
reo adlı üyeden alıntı
Yahu arkadaşlar bu konunun tüm sayfalarını okudum. Uzun zamandır da forumu takip ediyorum, bu motoru ilgilendiren diğer konulara da baktım.
Ancak bu motor kadar konuşulan, tartışılan, iyi ve kötü özellikleri detaylı anlatılan çok az sayıda motor var forumda. Bu durum motor almak için yeni modellerin gelmesini bekleyenleri daha çok iştahlandırıyor.
Şeytan diyor gidip bir tane pulsar al ve tüm konuşulanları gözünle, elinle kendin kontrol et. Ama 10 yıl önce aldığım çin malı motor geliyor aklıma; 3 yıl kullanıp hurdaya ayırmıştım
Parası bana göre çok değil, ekonomik gücüm var ama çoluk çocuğun ekmek parası be kardeşim.
En iyisi biraz daha beklemek galiba.
kardeşim bende 2014 model vardı. kasımda sattım ocakta gittim 2016 model aldım. geçen ay çalındı motor. şimdi diyorumki cebimde 9000 lira param olsa yine gider pulsar alırım. bu kadar netim yani. 2014 modeli 25bin km kullandım. şehiriçi şehirdışı. ist-mersin bile yaptım sabah çıktım akşam mersindeydim. tek sorun çıkarmadı. çok memnun kaldım ve yine düşünmeden alırım. 7-9 arası bütçeyle alınabilecek en iyi motordur benim gözümde
-
21 Mart 2017, 09:48
#13796
Emron adlı üyeden alıntı
8 bin bütçe ile 2. el cbr 125 düşünen ben bugün bizim burdaki mağazaya gittik ve apache rtr 180 i gördük hani anlattılar iyi hoş bende 150 liğini apaçi motoru olarak görür hiç sevmezdim yani bugün gördüm 180 liği hoşumada gitti açıkçası sonra eve geldim araştırdım en fazla 1 yada 2 incelemesi var zaten daha 1-2 sene olmuş sanırsam üretime başlayalı 180 in. Sonra dedim bu bütçeye alternatif sıfır olarak ne bakabiliriz 200 ns i gördüm kendi şehrimde 2016 sıfır 8.850 yazmışlar şimdi birazda pulsara bakayım dedim gayet yakışıklı motor gördüm biliyorum yani belli ediyor kendini kronik sorunlu olarak duymuştum ama bu kadarda sanmazdım yani ah ulan bu hem güzel hemde bir çok kişi kullanıyor hem piyasası daha iyidir dedim ta ki bu sorunları görene kadar yani memnun olmayan var baya bi yani ilk motorum olacak o kadar para vereceğim bu tarz sorunlar olursa kafayı yerim heralde yani arkadaşlar siz önerir misiniz ne tavsiye edersiniz tvs 180 liği kullanan var mı yada başka bir şeye mi yönel dersiniz kafam karışmış durumda iyice beni aydınlatacak arkadaşlar var mı?
Bu kadar düşünmeye gerek yok,pulsar 11 küsür olmadan al bi güzel bin,seversen devam et sevmezsen sat,zarar etmezsin,ayrıca çin motorları gibi 2-3 senede ıskartaya çıkacak alet değil,tam tersine adam gibi kullanırsan taş gibi,tamam bi japon değil ama öyle sıradan da motor değil yani.Tvs 180 le alakası yok ,karşılaştırcaksan gelecek olan rtr 200 ile karşılaştır ama o da hazirandan önce gelmez ve fiyat belli değil
-
21 Mart 2017, 12:18
#13797
kaan898 adlı üyeden alıntı
Bu kadar düşünmeye gerek yok,pulsar 11 küsür olmadan al bi güzel bin,seversen devam et sevmezsen sat,zarar etmezsin,ayrıca çin motorları gibi 2-3 senede ıskartaya çıkacak alet değil,tam tersine adam gibi kullanırsan taş gibi,tamam bi japon değil ama öyle sıradan da motor değil yani.Tvs 180 le alakası yok ,karşılaştırcaksan gelecek olan rtr 200 ile karşılaştır ama o da hazirandan önce gelmez ve fiyat belli değil
zaten gelirse de ucuza geleceğini sanmıyorum. bu seneki fiyatlar uçtu biliyorsunuz.. ben de sürekli diyorum ama şu an 8.500 tl param olsun yine pulsar alırım beni yolda bırakmadı.
kaldı ki saçma gelebilir size ama böyle motorlarla öğrenmek bence daha mantıklı. şöyle ki motorun bir yerinde sorun çıktığında en azından bu motorlarda sorunu öğrenmiş oluyorsunuz yani çok masrafa da girmeden hem de sorunu öğrenmiş oluyorsunuz. Yani bu gibi motorlarda yapacağınız tecrübe sizi ileriki motorlarda çok büyük masraflardan ve kazık yeme ihtimalinden kurtarır. tekrar söylüyorum kimse delirmeden "BU TAMAMEN BENİM DÜŞÜNCEM"
benim gördüğüm acemice sorunları formun daha önceki sayfalarında tek tek belirtmiştim. isteyenlere de yeni yaşadıklarımla birlikte ekler bir daha yazarım. motordan anlamam öyle "yok burası fazla gerildiğinden şurası sıkışmış" falan bilmem ayrıntısını ama normal sürücü olarak tüm ayrıntılarını anlatırım almak isteyen arkadaşların kafasında soru işareti olmaması açısından
Not: Dün gece ilk defa motor ışıklarda stop etti. 1 yılda bu ilk oluyor kronik saymıyorum şu an
-
21 Mart 2017, 20:39
#13798
kaan898 adlı üyeden alıntı
Bu kadar düşünmeye gerek yok,pulsar 11 küsür olmadan al bi güzel bin,seversen devam et sevmezsen sat,zarar etmezsin,ayrıca çin motorları gibi 2-3 senede ıskartaya çıkacak alet değil,tam tersine adam gibi kullanırsan taş gibi,tamam bi japon değil ama öyle sıradan da motor değil yani.Tvs 180 le alakası yok ,karşılaştırcaksan gelecek olan rtr 200 ile karşılaştır ama o da hazirandan önce gelmez ve fiyat belli değil
gokertutas adlı üyeden alıntı
zaten gelirse de ucuza geleceğini sanmıyorum. bu seneki fiyatlar uçtu biliyorsunuz.. ben de sürekli diyorum ama şu an 8.500 tl param olsun yine pulsar alırım beni yolda bırakmadı.
kaldı ki saçma gelebilir size ama böyle motorlarla öğrenmek bence daha mantıklı. şöyle ki motorun bir yerinde sorun çıktığında en azından bu motorlarda sorunu öğrenmiş oluyorsunuz yani çok masrafa da girmeden hem de sorunu öğrenmiş oluyorsunuz. Yani bu gibi motorlarda yapacağınız tecrübe sizi ileriki motorlarda çok büyük masraflardan ve kazık yeme ihtimalinden kurtarır. tekrar söylüyorum kimse delirmeden
"BU TAMAMEN BENİM DÜŞÜNCEM"
benim gördüğüm acemice sorunları formun daha önceki sayfalarında tek tek belirtmiştim. isteyenlere de yeni yaşadıklarımla birlikte ekler bir daha yazarım. motordan anlamam öyle "yok burası fazla gerildiğinden şurası sıkışmış" falan bilmem ayrıntısını ama normal sürücü olarak tüm ayrıntılarını anlatırım almak isteyen arkadaşların kafasında soru işareti olmaması açısından
Not: Dün gece ilk defa motor ışıklarda stop etti. 1 yılda bu ilk oluyor
kronik saymıyorum şu an
Hocam şuan 2016 nın sıfırı var 8.800 civarı satılıyordu ama bu kronik sorunlarından dolayı baya kafamı karıştırmıştı yani tavsiye edende var etmeyende var çok. Ya tabiki arasında ki görüntü farkı güç vs. her şeyi tamamıyla farkı bende zaten 200 ns i beğeniyorum ama tek korkutan şu kronik sorunları konusuydu. Hatta biraz daha bütçeyi arttırıp nakit filan alımda rs 200 ün 2016 nın sıfırını filan 10 bin civarına kadar düşerler mi diye düşünmeye bile başladım onların kronik sorunları bunun kadar değilmiş diye okudum.
gokertutas hocam rica etsem anlatabilir misiniz iyisiyle kötüsüyle herşeyini. İlk motorum olacak benimde almışkende 2. ellere güvenmediğim için ve hiç anlamadığım için sıfır alıp başlangıcı yapmak istiyorum o yüzdende sıfır alınabilecek motorlada çok kısıtlı zaten bu bütçeme göre bu ns den tek korkum kronik sorunlu gelirde başımı çok ağrıtır mı konusu gerçi garantiside olucak ama kafam karışık yardımcı olursanız çok sevinirim
-
22 Mart 2017, 17:23
#13799
Emron adlı üyeden alıntı
Hocam şuan 2016 nın sıfırı var 8.800 civarı satılıyordu ama bu kronik sorunlarından dolayı baya kafamı karıştırmıştı yani tavsiye edende var etmeyende var çok. Ya tabiki arasında ki görüntü farkı güç vs. her şeyi tamamıyla farkı bende zaten 200 ns i beğeniyorum ama tek korkutan şu kronik sorunları konusuydu. Hatta biraz daha bütçeyi arttırıp nakit filan alımda rs 200 ün 2016 nın sıfırını filan 10 bin civarına kadar düşerler mi diye düşünmeye bile başladım onların kronik sorunları bunun kadar değilmiş diye okudum.
gokertutas hocam rica etsem anlatabilir misiniz iyisiyle kötüsüyle herşeyini. İlk motorum olacak benimde almışkende 2. ellere güvenmediğim için ve hiç anlamadığım için sıfır alıp başlangıcı yapmak istiyorum o yüzdende sıfır alınabilecek motorlada çok kısıtlı zaten bu bütçeme göre bu ns den tek korkum kronik sorunlu gelirde başımı çok ağrıtır mı konusu gerçi garantiside olucak ama kafam karışık yardımcı olursanız çok sevinirim
Merhaba öncelikle şimdiden hangi marka model alırsan al hayırlı olsun bilenlere tekrar gibi gelecek ama güncel haliyle alt alta yazıyorum. hatta yeni yaşadığım sorunları da belirteyim:
Öncelikle 2016 model motorum 8.500 tl ye aldım (sarı renk olduğu için 500 tl fazlaydı ptt kargocusuna benzetse de forumdakiler ) 8.800'e kesin pazarlık yap yani onun için yazdım.
Yaşadığım basit sorunlar:
-Saat sıfırlanıyor (çözümü yok)
-Ön cam titriyor (bi motorcu abi bağlantı noktalarını sök temas yerlerine silikon sık geçiyor dedi denemedim)
-Motorda titreşim var. ama zırıl zırıl değil yani. (çözümü yok)
-Motor titrediği için aynalar da titriyor tabi vidaları sıkman lazım sürekli ama yine de aynalar berbat varsa fırsatın aldığın gibi değiştir.(ayna değiştir)
-Arka Sele taş gibi. Ben ufak yastık aldım arkaya oturana veriyorum.(sele süngerini değiştirebilirsin)
-Elcikler çok sert gelmeye başladı daha yumuşak süngerli elcik almayı düşünüyorum. titreşim hissetmemi de engeller bi nebze. (elcik değiştir)
Bunlar dışında aklıma küçük sorun gelmiyor. Daha renginde montajında bir sıkıntı görmedim açıkcası. Elimde parçası kalmadı çok şükür.
Gelelim büyük sorunlara:
-Motora bundan 3-4 ay önce Türkiye petrollerinden (kadıköy evlendirme dairesinin ilerisinde minibüs yolunda) benzin aldım. Normalde Shell veya Opet alıyorum, yolda kalmayayım diye almak zorunda kaldım açıkcası. Direkt olarak buraya bağlamam doğru değil ama motorum gaz kesmeye başladı. yarım depo dayanabildim sonra yine gittim shellden doldurdum ve hala shell ya da opetten alıyorum. ama gaz kesmeleri ara ara devam etmekte. Ayaküstü sohbet ederken ustaya sordum benzin filtresi kirlenmiştir dedi ki sorun buysa çok basit çözümü. Umarım başka mekanik bir problem değildir.
-Lastikler herkesin dediği gibi tedirgin edici. ama 10.000km deyim Allah'a şükür büyük bir olay atlatmadım. Hatta bilenler vardır fırsatım oldukça Belgrad ormanlarına kaçarım orman yolları çok virajlıdır tedirgin olmadım hiç(deli gibi sürmüyorum tabi acemiyim). Ama değiştirilmeli bence en azından yola çıkarken güvensiz çıkmazsın.
-Çok soğuk havalarda (2-3 derecenin altında) elektrik düğmesini açtığında bazen ekran gelmiyor ama marş hep birincide aldı benim için. biraz ısınınca geliyor. zaten motoru çalıştırıp en az 5-10 dk beklemek lazım ki ısınsın.
-Normalde bir depoyla 280-320 km yol gidiyordum ama bu aralar tabi havanın soğuk olmasına da bağlıyorum, benzin fiyatının artmasına da ama 220 km de benzinim bitti dün. arada 80-100 km fark var ki bunu ilk yazdığım benzin filtresinin kirlenmesinden de olabileceğini düşünüyorum. Yakında servise götüreceğim eğer düşündüğümse tekrar full depo dener gittiğim km yi yazarım sonrasında.
-yaklaşık 1 ay hiç sürmemiştim bu sürede zinciri gevşemiş ama hala aklım almıyor kışın hiç kullanmadan bu zincir nasıl gevşer? Biraz gerdirdik serviste şimdi yine gevşedi ses yapıyor ama daha germe kollarında çok pay var. Ara ara mutlaka yağla zinciri. Burada okumuştum yine wd40 sıkıyorum ara ara temizlemiş ve yağlamış oluyorum en azından.
Motor bir kere geçen gün stop etti ışıkta beklerken. onun dışında yaşamadım henüz böyle bir olay. Bir de vites çok pürüzsüz değil yani bazen çok sert geçiyor bazen de yumuşacık geçiyor anlayamadım :D ama genel olarak şanzıman harika değil demişlerdi zaten. Kötü değil onu söyleyeyim.
Motoru Kış mevisiminde de ara ara kullandım. uzun yola da gittim. sağanak yağmurda da kullandım çok sıcakta da. Hararet yaptığını görmedim şu ana kadar. Kışın teklemedi. Yağmurda sakin kullanımda lastikler korkutmadı. uzun yolda (sele hariç) 350-400 km yol gittim geldim sıkıntı yaratmadı. Ama bu demek değil ki hiç yaşatmayacak en azından şöyle demeliyim 1 yıldır yaşatmadı. Ki vites atarken çoğunlukla redline'a kadar da zorlarım öyle 7 bin devirde vites atacağım diye uğraşmam.
Bu yazdığım sorunlar aklıma gelenler. çok yazdım ama sıkılmadan okursan fikir edinirsiniz umarım
-
22 Mart 2017, 20:58
#13800
Gokertutas dostum zincirinin gevşemesi ve ses yapması kullandığın yağdan dolayıdır
Wd 40 kalıcı yağlama sağlamaz bence müsait bir zamanda sıvı gres al güzelce yağla göreceksin ne ses kalacak nede sık sık zincirin uzayacak.
Zaten WD 40 zincir yağlamak için değil de belki temizlemek için uygun olabilir.
Zincirinin gerginliğine en az 400-500 km'de bir bak kontrol et gevşemişse kendin de ayarlayabilirsin. Gevşek zincir hem ses yapar hem dişlileri yıpratır hemde vites geçişlerinde gazı açtığında kötü bir vuruntu oluşturur...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)