Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3281

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bence Kuralkan 2015 modellerde bu motorun selesine bir el atmalı. Hindistan'da şikayet edilmiyor olabilir ama bizim millet rahatına düşkün. Motorun fiyatını arttırsa bile rahat bir sele için değer diye düşünüyorum. Eğer motor biraz olsun konforlu olsaydı ben de CBF yerine bunu alırdım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3282
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Bunu göreniniz oldumu heeeyt be :D Paint ile yapmışlar galiba

    katilkoala bunu beğendi.

  3. #3283
    puyol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Beyler sele den şikayet edenler için, seleyi değiştirmektense bisiklet taytları var.Oturma kısmında ped var kumaş içinde rahat bi tayt giyin pantalon altına hiç belli olmaz hemde rahat edersiniz.

  4. #3284

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Lastik meselesi tamamen motorun yapisi agirlik dengesi ve kullanim amacina gore degisir..hafif one yatarak kullanilan Pulsarin arka fren performansinda bazi sikintilar olusturabilecegi asikar.Lastikte yumusak hamur Pulsar tarzinda bir motosiklet icin iyidir cunku motor cok guclu ve cok hizli degil yumusak hamur bir lastin limitleri cercevesinde guvenli surus verir.

    Ulkemizde Michelin markasina uonelik bir itibar ve guven sozkonusu evet.Ancak Pirelli Goodyear motosiklet icin ozellikle Metzeller buyuk basarilara imza atmis markalar.Orn.BMW araclarina traslanmis pirelli lastik takar.Bu oylesine verilmis bir karar degildir.Ferrari keza oyle.

    Diyecegim o ki markadan cok lastigin uretim tarzi ve o motosikletle uyumu onemlidir.Yokohamanin oyle lastikleti varki gercekten harikalar.

    Pulsar segmentindeki motosikletlerin amortisor ve urun kakitesi bellidir ortalamadir ve bu motorlari limitlerde kullanmaya gelmez.

    Bence Pulsar gibi hafif bir motorun arka fren mekanigi daha titiz uretilmeliydi.Aslinda bu arkayi kaydirarak kullanmayi sewen surucu icinde kptu olurdu ama guvenli olurdu.

    orn.bende runner 200 STvardi oda hafifti ama oyle bi arka fren yapmislarki istedigin kadar basinc uygula kilitlenmiyordu sadece yeteri kadar basinc uyguluyordu abs veya cbs ten bahsetmiyorum fren boyle ayarlanmisti ve o atiklikte bie motorun frenleri cok guvenliydi.

    Yumusak hamur iyi bir lastik Pulsar icin yeterli olur ancak limitleri zorlamamak kosulu ile..
    AttilaXtreme, hak_anm, co2fix ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #3285
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Selenin sertliği için yaptıklarımı açtığım konulardan bulabilirsiniz. Maliyeti ön arka 30 tl.

    Laptop un sizlere ömür olması ve yeni atandığım yerde çelışma ortamında internet olmamasından dolayı paylaşım yapamadım. En azından gezilerden çıkan yakıt verilerini yazayım. Asıl yazma sebebim oldukça tutulan 14 hp lik 150 lik bir motosikletin sayfasında arkadaşın biri az yakması için hava ayarını lastik basıncını ayarladığını, 5bin devri geçmediğini max hız olarak 80 gördüğünü yazmış ve tek kişi 2 çanta ile 100 km de 2.8 lt gördüğünü yazmış. Millette şaşırmış nasıl az yakıyor diye.

    Gelelim 200cc 24 hp lik pulsar a :

    İki kişi 2 çanta, 90 ın altına düşmeden max ibremde 135 i görerek özellikle ışıklarda tepe gaz kalkış yaparak 100 km mesafede 3.2 lt gördüm.

    Sakin kullanmda 80 km / h ort ile 2.2 lt tek kişi ile gördüğümü söylemiştim daha önce.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  6. #3286

    Üyelik
    02 Haziran 2014
    sattım kurtuldum oh

    allah kimseyi pulsara düşürmesin amin.

    forumuda sekmelerden kaldırıyorum bi daha işim olmaz

    aklı olan satsın.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  7. #3287
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Eightarm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sattım kurtuldum oh

    allah kimseyi pulsara düşürmesin amin.

    forumuda sekmelerden kaldırıyorum bi daha işim olmaz

    aklı olan satsın.
    bu kadar sizi bıktıran sebep nedir, çok fazla mı sıkıntı yaşadınız. bildiğiniz yaşadığınız sorunları yazarsanız seviniriz yeni alıcak olanlara bilgi vermiş olursunuz.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  8. #3288
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı Eightarm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sattım kurtuldum oh

    allah kimseyi pulsara düşürmesin amin.

    forumuda sekmelerden kaldırıyorum bi daha işim olmaz

    aklı olan satsın.
    Sen önce adam ol da ondan sonra pulsara binmeyi hak et. İns bu yorumuda silmeden once gorursun.
    TRANSALP XL700

  9. #3289

    Üyelik
    09 Eylül 2014
    Herkese slm yeni bir motor alma dusuncesindeyim bu pulsarin kronic yada eksik oldugunu dusunenler varsa yazabilirlrrmi baslangic motoru olarak deil uzun sure kullanirim boy 1 75 kilo 78 yad 30

  10. #3290
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı SatılıkPulsr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte diyorum ya okadar garanti veriyorum bayideki kadar temizdir.

    neyse bilmiyorum yurt dışı olayları olduğu için satmak zorunda kaldım yoksa kullanıcaktım garajda yatıyor şuan.

    alacakta olmaz tahmin ettiğim kadarıyla arayan olmadı daha napalım garajda bırakırım bir kaç sene sonra dönünce kullanırım.
    Dostum burasi bir forum.
    Kendin millete zoka yutturacam diye uyelik alip biseyler yazarsan , biz de bilmeyen kardeslerimizi uyarmakta sapina kadar hakliyiz.

    Tekrar yazayim da suphe kalmasin.

    Yeni pulsar dusunen arkadaslar , bu adam yolunacak kaz ariyor. Kaziklanmak istemiyorsaniz bu motordan uzak durun. Motosiklet alip satmis herkes suphesiz ayni seyi soyleyecektir.
    Tesekkurler.
    enescanatar, reverse ve vico bunu beğendiler.

  11. #3291

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    mrb arkadaslar bir konuda sizden yorum ve yardimlarinizi istiyorum. Bu ayin sonunda motor alacagim elimde 8000 tl var en ust limitim bu; sifir pulsar 200ns mi alsam yoksa ikinci el sym wolf 250 ni alsam karar veremedim. Sebepleri ile neden hangi motoru almam gerekir? Bu konuda yardimci olursaniz cok sevinirim. Ayrica ilk motorum olmiyacak bu ve ayda bir 300km yol gidecegim mola vermeden.

  12. #3292
    megaslender - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2014
    Şehir
    Uşak
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200ns
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşlem tamam. Camı da taktım. Cam kutusunun içinden kısa 5'lik dört cıvata ve somunu çıktı. Conta filan yoktu.

    4 adet 5x10'luk cıvata, 8 adet somun ile 8 adet 3'e8 musluk contası uydurdum. Arkaya ve öne o kalın üçesekizlik musluk contalarından taktım. Böylece esneme ve montaj esnasında ki çatlamalara karşı da önlemimi almış oldum. Arkalarada 2şer somunla kontralı taktım taş kibin oldu

    http://i.hizliresim.com/jzpbLm.jpg

    Eğer fikrim değişmez ise müsait bir zamanımda ön camı üstten 10 cm civarında kısaltmayı düşünüyorum.
    Kardeş hayırlı olsun, camı nereden aldın yazabilir misin. Birde rüzgarı kesiyor mu, kullanışlı mı, dengeyi bozuyor mu vs. biraz bilgi versen çok memnun kalırız.

  13. #3293

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Yahu Baskan silsene Allahtan korkmaz Kuldan utanmazlarin mesajlarini ve üyeliklerini! Bizi boyleleriyle muhatap ediyorsun, derdimiz yoknus gibi bir de bunlari cekelim... yazik sitenin nezih insanlarına...

  14. #3294
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    [/QUOTE] 1.) Sele sertliği artık kıçıma hastalık derecesinde etki etmeye başladı.

    2.) 500 km bakımını yaptırmıştım, ondan sonra bakım yaptırmadım. Kartal Yeşilyurt Motor'a 2 kere gittim ve orada çalışan arkadaşların yaşça küçük olması ve yaklaşımları çok güven vermedi.
    Şu an biraz titreşim hissetmeye başladım, ayaklarım ve uyluklarım dahil olmak üzere.
    Düşük devirlerde çekişi biraz düştü gibi.
    Ayrıca gaz verdiğimde cızzz şeklinde ses geliyor (buna benzer tıkı tıkı gibi sesler de geliyor)

    Bu problemlerim için önereceğiniz çözümler nelerdir. Ayrıca İstanbul'da hangi servisi önerirsiniz?

    4.) Zinciri hangi marka ve hangi periyotla yağlamalıyım?

    5.) Motor yağını ve filtresini değiştirmem gerekiyor mu? Kendim mi değiştirmeliyim yoksa serviste mi değiştirtmeliyim?

    Hangi marka yağ kullanmalıyım?

    3.) Arka fren çok çabuk kilitliyor, arka lastik rahat 1 metre kaymış olmasına rağmen kaydığı hissedilmiyor, arka frenin kilitlediği de bazen hissedilmiyor. Bu ani frenlerde tehlikeli duruma geliyor. Kendimce çok test ve deneme yaptım ancak gerçek tehlike anında işler değişebilir.

    Arka fren için önereceğiniz çözüm var mıdır?

    4.) Çok rüzgar alıyor. Köprüden geçerken resmen savaşarak geçiyorum. Motor sağa sola atıyor kendini.

    Bunun için çözüm öneriniz var mıdır?

    şu an aklıma gelenler bunlar, yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim[/QUOTE]


    1) Selenin sertliği problemi çözülmesi en kolay olanlardan. Sünger ve biraz deri parçası ile ve bir zımba tabancası yardımı ile kendiniz bile yapabilirsiniz. Ama bu sele sertliği Pulsar'a özgü değil. Pek çok marka ve modelin (Honda NCX700, BMW GS650, Yamaha MT7 vs) kullandığı materyal ile aynı.

    2) Servis güven vermiyorsa bakımını yaptırmayın bence. Ama gerekçelerinizle bunu Kuralkan'a bildirin. Ki, servisler kendilerine çeki düzen vermeyi öğrensin, firma da eksik veya yetersiz hizmet veren servisleri tespit edebilsin.
    Belirttiğiniz titreşim normal görünmüyor. İlk bakımda civata kontrollerini veya gevşemiş civataları sıkmayı bazı servisler atlayabiliyor. Dikkat edin. Tüm civataları ve özellikle motor saplama vidalarını kontrol ettirin.
    Düşük devirde çekişin düşmesi basit ayarlamalar gibi görünüyor. Gaz verdiğinizde gelen ses ise ilk başta plakalık ve bunlar gibi sarsıntıya en maruz kalan yerlerdeki gevşeklikler gibi sanki.

    4)Zincir yağlaması sizin kullanım şartlarınıza göre değişir. Tozlu ve yağmurlu havalarda daha sık yağlama yapmalısınız. Ben Castrol kullanıyorum. İyi yapışıyor ve yağlama uzun süre kalıyor zincirde. Ama zincirde biriken toz ve kirleri en azından bir diş fırçası ile temizledikten sonra yağlayın derim.

    5) Motor yağını kitapçığından belirtilen SL ve üstü seri ile yine belirtilen zamanlarda (5000km) değiştirin. Tabi yağ filtresi ile birlikte. bazı akadaşlar 2500km'de değiştiriyor. bu onların tercihi.Ama kontrollerini yaparak 5000Km'de bir yağ+yağ filtresini değiştirin. Kendiniz değiştirirseniz de ayrıca mıknatıslı olan bölümü de söküp üzerine biriken metal parçalarnı temizlemeyi ihmal etmeyin. Her 5000'de bir bakıma girme ve garanti belgesini onaylatma mecburiyetiniz olduğu için siz en iyisi serviste bu işlemleri yapın. Ama takip edin.

    3) Arka frenin çabuk kilitlemesi motosikletin ergonomik yapısıyla ilgili sanırım. Frenaj mantığını unutmayın: Ön fren durdurur, arka fren yavaşlatır. İki freni birden kullanmak motosiklet sürüşlerinin vazgeçilmez kuralıdır. Panik halinde bile ön freni limon sıkar gibi arka freni de kilitletecek seviyede sıkabilirsiniz. Tavsiyem bol bol panik fren testi yapın.

    4) Rüzgar alması normal NS (Naked Sport). Tur camı ile bu sorunu çözmeye çalışan arkadaşlar var. Ama yapısı gereği rüzgar alır. Size düşen sürüş güvenliğinizi rüzgar faktörünü de hesap ederek yapın. kontra tekniğinden faydalanabilirsiniz.

    Km yaptıkça, motosiklete alıştıkça bu sıkıntılarınızın azaldığını göreceksiniz.

    Sağlıklı ve keyifli sürüşler dilerim.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  15. #3295

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Şehir
    İnegöl
    Motosikleti
    keeway supershadow250 pulsar 200 ns
    Arkadaşlar motrum 400km de motor çalışırken egzoz sesi haricinde motor bulogu içerisinden lakirti şıkırti geliyor sizlerdede varmi çin mali motorda bile olmayan sesler sinir bozucu arkadaşlar yorumlarinizi bekliyorum.

  16. #3296

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    mrb arkadaslar bir konuda sizden yorum ve yardimlarinizi istiyorum. Bu ayin sonunda motor alacagim elimde 8000 tl var en ust limitim bu; sifir pulsar 200ns mi alsam yoksa ikinci el sym wolf 250 ni alsam karar veremedim. Sebepleri ile neden hangi motoru almam gerekir? Bu konuda yardimci olursaniz cok sevinirim. Ayrica ilk motorum olmiyacak bu ve ayda bir 300km yol gidecegim mola vermeden.

  17. #3297
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı ismo61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb arkadaslar bir konuda sizden yorum ve yardimlarinizi istiyorum. Bu ayin sonunda motor alacagim elimde 8000 tl var en ust limitim bu; sifir pulsar 200ns mi alsam yoksa ikinci el sym wolf 250 ni alsam karar veremedim. Sebepleri ile neden hangi motoru almam gerekir? Bu konuda yardimci olursaniz cok sevinirim. Ayrica ilk motorum olmiyacak bu ve ayda bir 300km yol gidecegim mola vermeden.
    Bu ikilemde kaldim pulsar aldim. Sebebi de su , bikac sene degistirmeyi dusunmuyorum , bu yuzden 0 olani tercih ettim.
    Wolf guzl makina , temizini bulursan neden oasin..

  18. #3298
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı berkaye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birşey sormak istiyorum bile varsa cevaplarsa güzel olur Bu motorda debriyaj kullanmadan vites yükseltme özelliğimi var ? Bir videoda sanki adam debriyaja basmıyor gibi geldide
    ben cbr250r da bazen oyle yapıyorum tlf konusurken seyir halinde : )))

  19. #3299

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Pulsar'ın sele malzemesi MT-07 ile aynı değil. MT-07'de sünger kullanıldığını sanmıyorum. Çok rahat ve vücuda uyum sağlayan bir malzemesi var. Kask koyduğunuzda bile selede iz bırakıp sonra kayboluyor.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  20. #3300
    Bilinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Kartal, Istanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    michelin pilot street

    140/70 110/70 / 750 TL

    130/70 100/80 / 650 TL

    alınır mı uygun mudur? ya da hangisi alınır?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)