Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2101
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    ben yeni izledim AEA videosunu..bajaj discover kullanıcısıyım. bütün yorumları okumaya çalıştım.. kimi vitese karşı çıkmış kimi reklam yapıyor demiş kimi aynalara söylenmiş kimisi 15 20 bin binin satın diyor demiş. kimisi söylenmiş şuna buna.


    bunu dinleyen arkadaşlar Megelli nin motorunu test ettiği yoruma bakın.. bence çok beğenmiş pulsarı. ve görünce şaşırmış. tabi lastikleri beğenmemiş viteste bir sorun yaşamış. ama bu her daim böyle olacak değil.

    İşte o video.. şurdaki yorumlara bakın, Pulsardaki yorumlara bakın..



    işte bu video ile kıyaslandığında, pulsarın kat kat iyi olduğunu görüyoruz. KTM ile karşılaştırmış. malzemeleri KTM kadar kaliteli değil demiş. Yahu tabi kaliteli olmayacak KTM kadar. O motor kaç paraaa bu motor kaç para. yapmayın Allah aşkına. Şimdi tek sıkıntı, stok yapılamaması. inşallah o da kısa zamanda atlatılır.

    Herkese bol keyifli formlar..
    sparr0wh4wk, Carbondioxid ve rebel_punto bunu beğendiler.
    birGarip..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2102

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Merhaba arkadaşlar bugün sabah pulsar ımın ampul ünün patladığını ve degistirdigimi yazmıştım ancak şuan aynı sorunla tekrar karsılaştım biraz önce bu sefer ki gerçek anlamda bir patlama oldu ve kopan parça on far camını ufakta olsa çatlattı servis problemleri, egzozdan gelen teneke sesi, 1 gunde 2 kez ampul patlama olayı üst üste gelince iyice sogudum motordan. Ekrem Ata bey lütfen bir bakabilir misiniz sorunlarımı siteden mail ile gondermiştim dün ama geri dönüş yapılmadı.

  3. #2103
    centaur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    bajaj boxer 150cc
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bugün sabah pulsar ımın ampul ünün patladığını ve degistirdigimi yazmıştım ancak şuan aynı sorunla tekrar karsılaştım biraz önce bu sefer ki gerçek anlamda bir patlama oldu ve kopan parça on far camını ufakta olsa çatlattı servis problemleri, egzozdan gelen teneke sesi, 1 gunde 2 kez ampul patlama olayı üst üste gelince iyice sogudum motordan. Ekrem Ata bey lütfen bir bakabilir misiniz sorunlarımı siteden mail ile gondermiştim dün ama geri dönüş yapılmadı.
    Ben Ekrem Atanın yerinde olsam yazmam bidaha bu foruma. arkadaşlar kusura bakmayın ama adam iyi niyetle yardımcı oluyor başka hiçbir firmanın yetkilisinin yapmadığı gibi siz servis bırak motoru dedi bırakmadım taktım patladı diyosunuz. götürün servise adam tamirci değil satış müdürü bence istekleriniz saçma olmaya başladı. yakında ekrem bey benzinim bitti özelden mesaj attım bi yardımcı olun demeye başlıcak millet.
    twona, ellaksakir, hak_anm ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #2104
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bugün sabah pulsar ımın ampul ünün patladığını ve degistirdigimi yazmıştım ancak şuan aynı sorunla tekrar karsılaştım biraz önce bu sefer ki gerçek anlamda bir patlama oldu ve kopan parça on far camını ufakta olsa çatlattı servis problemleri, egzozdan gelen teneke sesi, 1 gunde 2 kez ampul patlama olayı üst üste gelince iyice sogudum motordan. Ekrem Ata bey lütfen bir bakabilir misiniz sorunlarımı siteden mail ile gondermiştim dün ama geri dönüş yapılmadı.
    siz motor falan almayın kardeşim
    hakanbad, ellaksakir, hak_anm ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  5. #2105

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bugün sabah pulsar ımın ampul ünün patladığını ve degistirdigimi yazmıştım ancak şuan aynı sorunla tekrar karsılaştım biraz önce bu sefer ki gerçek anlamda bir patlama oldu ve kopan parça on far camını ufakta olsa çatlattı servis problemleri, egzozdan gelen teneke sesi, 1 gunde 2 kez ampul patlama olayı üst üste gelince iyice sogudum motordan. Ekrem Ata bey lütfen bir bakabilir misiniz sorunlarımı siteden mail ile gondermiştim dün ama geri dönüş yapılmadı.
    Harbiden siz motor falan almayın. Soğuduysan burda o motoru senden alacak çok adam var. İstersen sat. Ekrem bey Kuralkan Pazarlama Müdürü. Ampülün patladıysa başvuracağın merci pazarlama müdürü değildir
    ellaksakir, hak_anm, rebel_punto ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #2106

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Ümit IŞIK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    newmoto76, AEA kendisi hakkındaki eleştirilere ancak böyle cevaplar yazabilirdi. Dur bu kadar kızma, bu forumun tadı kaçmıştır deme hemen.
    'Bana AEA dan sonra ikinci ucuncu adami soyleyin? Varmi yok..' demişsin.
    2.3. değilde sana 1. yi söyleyeyim; soy ismi üçüncü ama aslında o 1. Saffet ÜÇÜNCÜ
    AEA yı sevmeyen insan görmedim, sevilmeyecek insan değil. Bence kıskananlar çok vardır, insanlar lastik reklamı yüzünden takmış kafayı herhalde. Saffet ÜÇÜNCÜ de reklam yüzünden pek beğenilmiyor ya sözde.
    Ayrıca bu motorun DUKE kadar kaliteli olmadığı açıkça ortada (7.370 TL - 5000 EUR)
    Pulsar 200=7370 tl, Duke 200(ABS'siz)=12.000 lira anahtar teslim(MotoBull&KTM yetkili bayı-Nejat bey),Duke 200(abs)= 13.000 lira(1 ay önce abim aldı-nakit-anahtar teslim)....
    hak_anm bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  7. #2107

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı centaur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Ekrem Atanın yerinde olsam yazmam bidaha bu foruma. arkadaşlar kusura bakmayın ama adam iyi niyetle yardımcı oluyor başka hiçbir firmanın yetkilisinin yapmadığı gibi siz servis bırak motoru dedi bırakmadım taktım patladı diyosunuz. götürün servise adam tamirci değil satış müdürü bence istekleriniz saçma olmaya başladı. yakında ekrem bey benzinim bitti özelden mesaj attım bi yardımcı olun demeye başlıcak millet.
    Hocam herşeyden önce bir yanlış anlama oldu ilk baştan itibaren herşeyi anlatayım. Ben motorumu 9 Haziran da teslim aldığımda A* servisinden aldım. Motorum gerçekten iyiydi fakat bir uğuldamalı ses geliyordu ne olduğunu anlamadım ilk başta sonra rodaj yaklaştı ve ses acayip arttı. Sonra rodaj bakımı A* servisine gittim ve 450 km civarı rodaj bakımı yapıldı. Tüm vidalar sıkıldı hala ses aynı şekilde devam etti servise söyledim egzoz un iç beslemesinde problem olduğunu söylediler ve değiştirilmesi gerektiğini ancak daha sonra gelmemi yedek parça servisinin tam oturmadığı söylendi bende ekrem ata bey e söyledim böyle birşey olmadığı servis aracılığı ile bize başvurun egzoz u degistirelim dedi aradan 1 hafta geçmeden ben geziye çıktım yolda ampul patladı ve geri dönüşte servise uğradım hem gitmişken egzoz işlemlerini de gercekleştireyim diye ugradığımda A* servisi beni biz artık servis değiliz artık yetkili yer B* servisi dediler bende ardından öteki servise gittim ve cuma günü motoru bırakmamı söylediler bende bu sürede bajajın sitesine baktım servis hala A* servisi görünmekte bunu sordum aradan 24 saat civarı geçince sıkıldım ve internetten sökme videolarına baktım 4 alyan vida ile ampulun değiştiği ve H4 tipi 55 watt lık bir ampul un kullandığını gördüm denilenleri yaptım ve çalıştı test sürüsü yaptım bıraktım 5-6 saat sonra 5 dk Kalık bir suruste resmen ampul patladı ve ön camı çatlattı. Benim tek derdim bu servisin kim olduğu Ekrem beyin 10-15 sayfa öncesinde sitemizde yazmayan servis noktalarına gitmeyin dediği içindir. Ampul değiştirmek benim hatam kabul ediyorum. Bu forum sanırım insanların yaptıkları şeyleri yazdıkları ve bu sırada karşılaştıkları zorlukları yazdıkları yerdir diye biliyorum ama son 50 sayfası teslimatla ilgili sızlanmalar , başka motorlarla karşılaştırmalar ve insanların birbirini ezmesi dışında pek birşey yok . Umarım beyinden kaynaklı bir sorun değildir ampul patlatma neyse hepinize kolay gelsin
    che guevara bunu beğendi.

  8. #2108

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bugün sabah pulsar ımın ampul ünün patladığını ve degistirdigimi yazmıştım ancak şuan aynı sorunla tekrar karsılaştım biraz önce bu sefer ki gerçek anlamda bir patlama oldu ve kopan parça on far camını ufakta olsa çatlattı servis problemleri, egzozdan gelen teneke sesi, 1 gunde 2 kez ampul patlama olayı üst üste gelince iyice sogudum motordan. Ekrem Ata bey lütfen bir bakabilir misiniz sorunlarımı siteden mail ile gondermiştim dün ama geri dönüş yapılmadı.
    Eğer bir motosiklet sürekli ampül yakıyorsa/patlatıyorsa könjektör bir diğer değişle regülatör arızasına işarettir...Geçmiş olsun.Saygılar.
    ellaksakir ve conmech bunu beğendiler.
    The Power of The Dreams.

  9. #2109
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Arkadaşlar bu mübarek ayda kırmayın birbirinizi,amacımız birbirimize yardımcı olmak,geçmişteki gibi olan servis zihniyetlerini ortadan kaldırmak.Bunu yavaş yavaş başarıyoruz zaten farkettiyseniz.
    ellaksakir ve ergunerbaş bunu beğendiler.

  10. #2110

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer bir motosiklet sürekli ampül yakıyorsa/patlatıyorsa könjektör bir diğer değişle regülatör arızasına işarettir...Geçmiş olsun.Saygılar.
    Çok çok çok teşekkür ederim hocam işte benim forumdan beklediğim şey budur birbirimize yardım etmek benim ekrem ata beye tek lafım servis ile olan sıkıntım ile idi oda çözüldü daha yeni e posta ile cevaplanmış servis değişmiş. Bazı arkadaşlar da biraz önce direk bombardımana başlamış böyle kırıcı şeyler yerine herkes sizin gibi yapıcı olsa daha iyi olur tekrardan çok teşekkürler
    ellaksakir ve ergunerbaş bunu beğendiler.

  11. #2111

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok çok çok teşekkür ederim hocam işte benim forumdan beklediğim şey budur birbirimize yardım etmek benim ekrem ata beye tek lafım servis ile olan sıkıntım ile idi oda çözüldü daha yeni e posta ile cevaplanmış servis değişmiş. Bazı arkadaşlar da biraz önce direk bombardımana başlamış böyle kırıcı şeyler yerine herkes sizin gibi yapıcı olsa daha iyi olur tekrardan çok teşekkürler
    İşte sıkıntı burda dostum. Daha sana geri dönüş yapılmadan yazıyorsun buraya insanlar haklı olarak konuşuyor. Sen önce bi sorunun çözümü için tüm yollara başvur hala bir sonuç alamadıysan o zaman yaz buraya. Daha sana dönüş yapılmadan yazıyorsun buraya ekrem bey yetiş diyorsun
    hak_anm ve ergunerbaş bunu beğendiler.

  12. #2112

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok çok çok teşekkür ederim hocam işte benim forumdan beklediğim şey budur birbirimize yardım etmek benim ekrem ata beye tek lafım servis ile olan sıkıntım ile idi oda çözüldü daha yeni e posta ile cevaplanmış servis değişmiş. Bazı arkadaşlar da biraz önce direk bombardımana başlamış böyle kırıcı şeyler yerine herkes sizin gibi yapıcı olsa daha iyi olur tekrardan çok teşekkürler
    Regülatör(könjektör) ne işe yarar?...Bir motosikletin ihtiyacı olan elektriği alternatör üretir, motorun devrini paralel olarak 12,4 volt ile 14,8 volt arası dır bu değer, bahsettiğimiz könjektör işte bu düzensiz akımı sürekli olarak 12v civarında sabitlemeye yarar-eğer ki bu parça arızalanırsa alternatör(dinamo)'ün üretmiş olduğu düzensiz el.akımını direkt olarak elektrik tesisatına iletir-bu da ampulleri yakar...Yepyeni bir motorda bu tür arıza/sorunların olması da ayrıca hiç HOŞ değil (daha önceden yağ sızıntı/terleme,yağ tapası gevşeme,beyin sorunu,düzensiz rölanti devri vs gibi gibi).Zaman herşeyi gösterecek,fakat sanırım AEA'nın 20.000km öngörüsü haklı çıkartacak....Kİm bilir belki de çok sağlam çıkacak,fakat daha 5-6.000 km'leri görmemiş bir makine için sağlamlık konusunda ahkam kesmek yersiz,hele bir de kışı geçirsin,işte o zaman Rüştünü ispatlamış olur....
    The Power of The Dreams.

  13. #2113
    Taha ylcnky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul/kadiköy
    Motosikleti
    X-treme Max / Bajaj Pulsar200NS / honda cbr 250
    herkese merabalar ben 900 km dir pulsar kullanıyorum ve sorum egzoz modifiye yapan arkadaşlar varmı veya düşünenler yardımcı olabilirmisiniz teşekkurler ...

  14. #2114
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    AEA’nın ne kişiliği, ne motosiklet bilgisine (mekanik değil, tasarımsal) ne de deneyimine kimse laf söylemedi, söylememeli de zaten. Tavrı, tarzı motosiklet camiasına ivme kazandırıyor, böyle insanlara da ihtiyaç var.
    Şahsen eleştirim, Pulsar’ın testine yaptığı yorum şekliydi. Eleştirim alaycı üslubunaydı: işeme güçlüğü, prostat, arka sele çıkıntısı için alttan darbe almayı hoşuna gidenler varsa bir şey diyemem gibi laubali tavrınaydı.
    Ve, umarım okuyordur burada yazılanları. Keza bu tavrından pek çok kişi şikayet etmişse demek ki AEA’da bir terminoloji sorunu var. Adam yetkin diye her sözüne tamam deyip biat mı etmemiz gerekiyor!

    Ne Pulsar aldım diye manyakça markayı savunurum, Ne de bir insanın motosiklet bilgisi benden daha iyi diye her söylediğini koşulsuz doğru kabul ederim.

    Kaldı ki AEA 100km kullanmış, ben 1500km’dir kullanıyorum. Benden daha mı iyi bilecek!
    50c sıcaklıktaki cam gibi asfaltta dolaşıyorum öğle sıcağında, bende neden kaymıyor motor… Antalyanın bozuk yollarında dolaşıyorum, off puff dedirtmiyor süspansiyonları. Daha sayarım ama, gerek yok. Şahsen AEA’nın eksilerini gerçekçi bulmadığımı belirttim yorumumda. Kişilere saygısızlık ve terbiyesizlik edilmediği müddetçe isteyen istediği gibi eleştirir.

    Benim marka saplantım yok, Pulsar aldım diye körü körüne savunacak da değilim. Üstelik Pulsar ne ilk motorum ne son motorum olacaktır. Eksik veya yetersiz yönlerini zaten yazıyoruz, bir başkasının söylemesine gerek yok. Şayet, 3 günlüğüne test için motor alıyorsanız ve aradan geçen 10 gün boyunca herhangi bir açıklama yapmıyorsanız, asıl baba gibi yorum geleceği konusunda siz beklentiye sokuyorsunuz insanları. Yani o beklentiyi yaratan testi yapandır, kullanıcılar değil. 10 gün sonra da flaşş flaşş edasıyla burada 100 sayfadır yazılan şeyleri söylüyorsanız, ben buna yaşa, varol abimizzz, demem. E, biz bunları biliyorduk zaten, siz yeni ne koydunuz bildiklerimizin üzerine derim.

    Böyle adamdan Türkiye’de kaç tane var; kapayın çenenizi, AEA ne derse odur diyen, onun yorumlarına koşulsuz biat eden fanatikleri varmış. Bu fanatiklerin çoğu da motor Japon değilse motor değildir diyenlermiş galiba…
    Japonlar motosiklet teknolojisini geliştiren olabilirler ama boynuz kulağı da geçer diye bir söz var.
    Çok teknolojik Japonlar 3 bujiyi neden düşünememiş ya da tek pistona 4 valf koymayı. Muhtemelen aslında gereksiz bir şeymiş, sırf sükse olsun diye yapılmıştır KTM mühendisleri. Öyle ya, Pulsar KTM mühendislik çalışmasının ürünüyse biz aslında KTM’yi eleştiriyoruz. (Bu arada Bajaj KTM hisselerini %47’sinin sahibidir. Duke125, Duke200 ve Duke390 Bajaj’da üretilmektedir. Ayrıca Kawasaki Ninja250 ve 650’de Bajaj’da üretilmektedir.) Dünyada 17 ülkede satılan ve bazılarında nah kocaman Kawasaki Bajaj markasıyla satılıyorsa biz aslında Kawasaki’yi de eleştiriyoruz. Yani Japonlara hayran iken Japonları eleştiriyormuşuz aslında. Öte yandan 20.000km’den sonra dağılabilirmişi 11 dakikalık videonun son kısmına sokuşturmak, kendi isminize ve deneyiminize (AEA) haksızlıktır benim nazarımda.

    Ben, 49cc’lik mobiletleri (1980’li yılların ortaları) modifiye edip, iki motoru yan yana birleştiren ve çift silindiri icat eden ya da Bisan bisikletlerinin kadrosunu yan yana kaynak yapıp tek zincir iki pedal, iki gidon icadı ile iki kişinin tek bir bisikleti kullandığı kuşaktan geliyorum. AEA’ya gelene kadar bu ülkede çok daha değerli motorcular var.

    Japonu da kullandım (KLE500+CBF250), Çinlisini de (Zongshen 125-30), Almanı’da kullandım (Zündapp GS125, BMW GS650) benim bilgim bana yeter. Bana bildiğimin üzerine yeni bir şey öğretene da saygı duyarım. Öğretmeyen de moralimi bozmasın…
    twona, centil40, lickup ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #2115
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Arkadaşlar hepinize merhaba,

    Salı günü öğleden sonra Samsun dan yola çıktım ve akşam Bolu Dağında konakladım.
    Çarşamba öğlen İstanbul da Kuralkan ziyareti gerçekleştirdim.




    Ekrem Ata bey ile şahsen tanışma şansı yakaladım. Sağolsun çok sıcak karşıladı bizi. Kendisine yola çıkmadan önce ayrıntılı bir bakım yaptırmak istediğimi söyledim.




    Beni Bağcılar daki Oktay Motor a yönlendirdi.




    Selçuk bey 5000 km lik Türkiye turu yapan 2 arkadaştan biri. Sağolsun motorla ilgili oldukça bilgi edindim kendisinden.




    Oktay bey sağolsun bakımı kendi elleriyle yaptı.




    Bakım sonrası borcumu sorduğumda bana bakımın Kuralkan ve Ekrem beyin hediyesi olduğu söylendi ve ücret alınmadı. Ekrem beye jestinden dolayı teşekkür ederim.
    Ayrıca Ekrem bey akşam beni cep telefonumdan arayıp bir sorunum olup olmadığını sordu ve yolculuğum sırasında bir sorun yaşarsam kendilerini aramamı, ellerinden gelen yardımı yapacaklarını söyledi.

    500 bakımında yağ filtresi değişmemişti. Buna rağmen mıknatısta biriken çapakların oldukça az miktarda olduğunu gördüm.




    Akşam Çerkezköy de konakladıktan sonra Perşembe öğleden sonra Dereköy sınır kapısından Bulgaristan a giriş yaptım.




    Akşam üstü Burgaz şehrine vardım.




    Bu günlük yolculuk tamam. Dinlenme ve yemek zamanı.




    Yol boyunca tek sıkıntım sert sele oldu. Önceki sayfalarda bir arkadaş şişme yastık alarak sorunu çözdüğünü söylemişti. Sağolsun. Önerisi çok işe yaradı.

    Bir kaç kez benzin aldım ancak henüz depoyu doldurup hepsini toplamadığımdan şu an yakıt bilgisi veremiyorum. Sonraki mesajımda yakıtı da yazarım.

  16. #2116

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Centil40 iyi yolculuklar, keyifli yolculuklar dilerim. Yolunuz açık olsun. Tüm iyi dileklerimle.
    centil40 bunu beğendi.

  17. #2117

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    centil40 keyifli yolculuklar üçüncü resimde motor aprılla pegasso ya benzemiş
    centil40 bunu beğendi.

  18. #2118
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Centil40 şişme yastık hakkaten uzun yol için çok güzel. Yardımcı olabildi isem ne mutlu bana.
    centil40 bunu beğendi.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  19. #2119

    Üyelik
    26 Mayıs 2014
    centil40 sizi dürüst yorumlarınız Kutlarım sırf bakımı ücretsiz yaptigi için pulsar 10 numara 5 yıldız da diyebilirdiniz tabi ki size yakismazdi selenin sertliği kesinlikle uzun yolda rahatsiz ediyor bu doğal buna çözümu herkes kendisi bulmuş bazilari hafif yayli sele filesi almış sisme yastik ta cok mantikli

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

    Sisme yastik dediginiz bu tarz bir urundur degil mi http://www.sismeyatak.com.tr/img/urun/20
    708.jpg
    centil40 bunu beğendi.

  20. #2120
    centaur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    bajaj boxer 150cc
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam herşeyden önce bir yanlış anlama oldu ilk baştan itibaren herşeyi anlatayım. Ben motorumu 9 Haziran da teslim aldığımda A* servisinden aldım. Motorum gerçekten iyiydi fakat bir uğuldamalı ses geliyordu ne olduğunu anlamadım ilk başta sonra rodaj yaklaştı ve ses acayip arttı. Sonra rodaj bakımı A* servisine gittim ve 450 km civarı rodaj bakımı yapıldı. Tüm vidalar sıkıldı hala ses aynı şekilde devam etti servise söyledim egzoz un iç beslemesinde problem olduğunu söylediler ve değiştirilmesi gerektiğini ancak daha sonra gelmemi yedek parça servisinin tam oturmadığı söylendi bende ekrem ata bey e söyledim böyle birşey olmadığı servis aracılığı ile bize başvurun egzoz u degistirelim dedi aradan 1 hafta geçmeden ben geziye çıktım yolda ampul patladı ve geri dönüşte servise uğradım hem gitmişken egzoz işlemlerini de gercekleştireyim diye ugradığımda A* servisi beni biz artık servis değiliz artık yetkili yer B* servisi dediler bende ardından öteki servise gittim ve cuma günü motoru bırakmamı söylediler bende bu sürede bajajın sitesine baktım servis hala A* servisi görünmekte bunu sordum aradan 24 saat civarı geçince sıkıldım ve internetten sökme videolarına baktım 4 alyan vida ile ampulun değiştiği ve H4 tipi 55 watt lık bir ampul un kullandığını gördüm denilenleri yaptım ve çalıştı test sürüsü yaptım bıraktım 5-6 saat sonra 5 dk Kalık bir suruste resmen ampul patladı ve ön camı çatlattı. Benim tek derdim bu servisin kim olduğu Ekrem beyin 10-15 sayfa öncesinde sitemizde yazmayan servis noktalarına gitmeyin dediği içindir. Ampul değiştirmek benim hatam kabul ediyorum. Bu forum sanırım insanların yaptıkları şeyleri yazdıkları ve bu sırada karşılaştıkları zorlukları yazdıkları yerdir diye biliyorum ama son 50 sayfası teslimatla ilgili sızlanmalar , başka motorlarla karşılaştırmalar ve insanların birbirini ezmesi dışında pek birşey yok . Umarım beyinden kaynaklı bir sorun değildir ampul patlatma neyse hepinize kolay gelsin
    Yaşadığınız sıkıntılar servis sorunları.benimde motorumda stop etme problemi vardı sizin dediğiniz gibi bu site forum yaşanan zorlukların yazıldığı yer doğru bende benim gibi sahip olan arkadaşlara sordum yaşayan varmı diye sonra hepimizin yorumlarından çıkan ortak şeyin benim motorumun rolantisinin düşük olabileceğiydi. Yani zorlukları yazma yeri burası evet ama şöyle bir gerçek var adam diyoki belki bir müddet sonra yazamayacağım kurumsal firma ve uygun değil. Bu firmanın teknik müdürüde vardır servis müdürüde vardır. Demezmi genel müdür siz nerdesiniz bu sorunlarla pazarlama müdürümü ilgilencek diye.ekrem bey kendi arkadaşlarını işinden edebilir.ulaşmanız gereken merciler bence burası. benim asıl takıldığımda burdan yazın sorunuzu hepimiz yazıyoruz bu adamlar zaten okuyor siz diyorsunuzki ekrem bey bi bakabilirmisiniz? bana tuhaf geldi yanlış düşündüysem kusura bakmayın amacım kavga etmek değil. sadece hepimiz bajaja güvenip aldık ve bu insanlarında belli zamanlarda etrafımızda olması bizi mutlu ediyor markaya duyduğumuz güveni arttırıyor.
    saygılar
    enescanatar ve centil40 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)