Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1621

    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Derbi ETX
    28-29 haziran da yapılacak olan sevkiyat az olduğu için, sadece İstanbul ile sınırlı kalacakmış.
    Bu gün kapora bıraktım, 1 ay kadardır bekliyordum, 1 ay daha nasıl geçer, gerçekten merak ediyorum. temmuz 15'e 5 hafta var


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1622

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    kontağı açmayı unutmayın, yan ayağı kapatıp deneyin. Olmazsa boşa alın.

  3. #1623

    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Motosikleti
    pulsar 200 ns FI st max mega 100 cup
    Motor ayakliği yerde ise vitese atarsan motor stop ediyor ayakligi unutup gitme diye

  4. #1624
    Taha ylcnky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul/kadiköy
    Motosikleti
    X-treme Max / Bajaj Pulsar200NS / honda cbr 250
    http://imageshack.com/a/img842/9698/f4idl.jpg
    http://imageshack.com/a/img853/4782/m99r.jpg
    http://imageshack.com/a/img850/6492/ixdz.jpg
    http://imageshack.com/a/img842/2118/mi8v.jpg
    http://imageshack.com/a/img822/3006/brw1.jpg
    http://imageshack.com/a/img840/8184/yfu6.jpg
    http://imageshack.com/a/img841/9435/kscbr.jpg
    http://imageshack.com/a/img853/9416/2zh1.jpg
    http://imageshack.com/a/img856/7585/809j.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------

    meraba arkadaşlar 1 ay önce kaporasını verdiğim bajaj pulsarımı bugün teslim alabildim ve cok memnunum.motorun bazı eksileri yok değil örneğin aynalarını hiç beyenmedim çok başarısız ama düzelmiçek bi sıkıntı değil diğer bütün özellikleri hemen ısındım ve cok sevdim hızlanması olsun vites geçişleri gidişi çok iyi eski çin malı motorsikletimle kıyaslamak haksızlık olur motorun rakipleri kesinlikle japonlar.motoru aldığımda 4 km yazıyodu ve akusunu beraber taktık ambalajlarını çalışan abilerle beraber söktük motorun 0 km olduğundan ve daha önce binilmediğinden %100 eminim. edindiğim tecrubeleri paylaşmaya devam edicem saygılar...
    centil40, turkish39 ve cece89 bunu beğendiler.

  5. #1625

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı Taha ylcnky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://imageshack.com/a/img842/9698/f4idl.jpg
    http://imageshack.com/a/img853/4782/m99r.jpg
    http://imageshack.com/a/img850/6492/ixdz.jpg
    http://imageshack.com/a/img842/2118/mi8v.jpg
    http://imageshack.com/a/img822/3006/brw1.jpg
    http://imageshack.com/a/img840/8184/yfu6.jpg
    http://imageshack.com/a/img841/9435/kscbr.jpg
    http://imageshack.com/a/img853/9416/2zh1.jpg
    http://imageshack.com/a/img856/7585/809j.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------

    meraba arkadaşlar 1 ay önce kaporasını verdiğim bajaj pulsarımı bugün teslim alabildim ve cok memnunum.motorun bazı eksileri yok değil örneğin aynalarını hiç beyenmedim çok başarısız ama düzelmiçek bi sıkıntı değil diğer bütün özellikleri hemen ısındım ve cok sevdim hızlanması olsun vites geçişleri gidişi çok iyi eski çin malı motorsikletimle kıyaslamak haksızlık olur motorun rakipleri kesinlikle japonlar.motoru aldığımda 4 km yazıyodu ve akusunu beraber taktık ambalajlarını çalışan abilerle beraber söktük motorun 0 km olduğundan ve daha önce binilmediğinden %100 eminim. edindiğim tecrubeleri paylaşmaya devam edicem saygılar...
    Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin
    Speed37 bunu beğendi.

  6. #1626
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Hayırlı olsun

  7. #1627
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    arkadaşlşar, pulsarın orjinal lastiklerini satmak isteyen olursa satın alabilirim. olur ya daha kaliteli lastik alıp orjinalleri boşa çıkaran olursa hemde değerlendirmiş olur. lütfen özel mesaj ile bana ulaşın...

  8. #1628
    trcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2014
    Şehir
    arnavutköy ist
    Motosikleti
    Boxer bm 150
    twona gardaş boxeremi takacaksın selamlar

  9. #1629
    netwera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    İzmir - Bergama
    Motosikleti
    Kymco Agility, Kymco People S, Bajaj Pulsar 200NS
    Merhaba Arkadaşlar;

    Pulsarın aynaları yoğun bir şekilde eleştirildi. Bence aynalar o kadar kötü değil. Belki bilmeyenler veya fark edemeyenler vardır. Aynaların bağlantı demirleri üzerideki kauçuğu sıyırıp vidaları hafifçe sıktığınızda aynlar düzgün bir şekilde ayarlanabiliyor.

    turkish39, volkan42, che guevara ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #1630
    osmanfeza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    bajaj pulsar
    Çevre yolunda biraz gaz açtım;

    http://youtu.be/tvRZ6ySqqhg
    okan218, volkan42, GP500-1st ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #1631
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Dirseklerinizi 2 yana uçacakmış gibi açmayın biraz daha bileklere dogru hizalayın yere paralel ufak ayna kullanıyorum bakmasını bildikden sonra sorun olmaz

  12. #1632
    okan218 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Henüz yok
    Alıntı osmanfeza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çevre yolunda biraz gaz açtım;

    http://youtu.be/tvRZ6ySqqhg
    7 yi istiyor hocam
    turkish39 bunu beğendi.
    أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن محمد رسول الله

  13. #1633
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Alıntı osmanfeza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çevre yolunda biraz gaz açtım;

    http://youtu.be/tvRZ6ySqqhg
    Bana ne, bana ne. Bunu saymam. Yol düzmü yoksa inişmi belli olmuyor.
    Pashapache bunu beğendi.

  14. #1634

    Üyelik
    24 Nisan 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Gilera Nexus500
    Yuksek fiyatli ilanlara kizan arkadaslar olmus gecmis sayfada. Bence kizilcak bir tarafi yok. Serbest piyasada bunlarin hepsi cok normal. İsteyen 12000 tl'ye de 500 tl'ye de satabilir pulsarini. Alan memnunsa (ki bence kimse almaz) satan da memnunsa sorun yok bence.

    Ayna icin sikayetler okudum. Eger sekli semali nedeniyle bir probleminiz yoksa kor nokta aynalari var, tumsek aynalar. Ben kendi motorumda kullaniyorum cok cok memnunum. 10 lira gibi bir fiyati var ciftinin. Baya ufak bir boyutta ve ben cok rahat ediyorum onlarla. Hemen yapistiriyorsunuz aynaniza ve yagmurda falan da sapasaglam duruyor, bir problem olmuyor. Size de tavsiye ederim siddetle.

  15. #1635
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Herkese selamlar,

    Daha önce TVS kullanıcısı idim. Uzun zamandır ilgimi çeken Pulsar'ı almaya karar verdim. Fakat bayide bulamadım. Antalya bayisi 18 Temmuzda geleceğini söyledi. Umutsuzca 2.elleri varmı diye aradım. son üç gün içinde üç adet buldum. Fethiye (7750) Hatay (7200+Plaka 400km'de) ve Antalya/Demre (7000+Plaka 300km'de).
    Antalya/Demre'dekini aradım, anlaştım ve bugün almaya gittim ve aldım.
    Yaklaşık Demre-Antalya arası 140km (oldukça virajlı ve inişli-çıkışlı) yolu bu nasıl bir motormuş diyerek açtım kontağı hiç durmadan doğru Antalya...
    Ha bu arada, Yetkili servise "Bu kotor rodajdadır şimdi 40-50km'ye bu yol nasıl biter usta" dedim, Bana aynen "Boşver rodajı dip gaz yapma ama 120-130'la da gidebilirsin, bu motorların en hassas yanı soğukken sıkıştırma, ısınmasını bekle. Bize eğitimlerde en çok bunu söylediler." dedi.
    Cesaret aldım ama yinede 6500 deviri geçmeden 90-110km ile geldim Antalya'ya.

    Özetle izlenimlerim:
    1) Titreşim yok sayılır. İvmelenmesi ve tırmanması çok tatminkar. 12km'lik aralıksız 45 derecelik rampayı 80-90 ile rahat çıkıyor.
    2) Aynaları iyi değil, koltuk biraz sert gibi, vites geçişleri de sanki uzun; vitesi attığımı sanırken meğerse geçmemiş, 8-10 kez bunu yaşadım. sanırım alışırım.
    3) İşçilik, tasarım ve performans bu fiyata göre gayet tatminkar. Türkiye yol şartlarında uzun yolculukta yüksek cc'lerin ezik hissettirmez diye düşünüyorum.
    4) Kullandığım 150cc'lik 14bg bu ise 24bg. 150'lik ile 100 ile giderken motorda bende yoruluyordum. Bununla 110'da bile anlamadım, gayet rahattı ve yormadı. Yollar virajlı olmasına rağmen korkusuzca yatırabildim. Kayarmışım gib ibir korkuyu hiç yaşatmadı (Ki motoru yatırmaktan kormuşumdur hep).
    5) Deneyimli arkadaşlara soru: Amortisör biraz sert gibi geldi bayağı yolun bozukluğunu hissettim. Acaba ayarındanmı yoksa normalmi?
    6) Diğer motorlarla kıyaslamak bence abesle iştigaldir, çene yormaktır. Bu motorun mühendisliğinin dünyada benzeri yokki neyle kıyaslayacağız.

    İnanzuma diyorlar... Ya o Suzuki Bu Bajaj. Sidik yarıştırmanın bir anlamı yok. Keyfini sürün siz. Ben sürdüm...
    150'likten sonra sanki 500'lüğe binmiş gibi oldum Pulsar'da. Kriter bu bence.
    Kimse 500'lüğünü satıpta bunu almıyorki!

    Herkese iyi sürüşler, kim neye binerse binsin, önemli olan sağlıkla binsin, kazasız belasız binsin...
    hamzarat, tr_select, che guevara ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #1636
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar,

    Özetle izlenimlerim:

    5) Deneyimli arkadaşlara soru: Amortisör biraz sert gibi geldi bayağı yolun bozukluğunu hissettim. Acaba ayarındanmı yoksa normalmi?


    Herkese iyi sürüşler, kim neye binerse binsin, önemli olan sağlıkla binsin, kazasız belasız binsin...
    Özellikle ön amortisör oldukça sert. Bu bozuk yollarda selenin sertliği ile birleşince daha da konforsuz oluyor ammaaaa;
    virajlardaki o korkusuz yatışınızı ve motosikletin daha stabil gitmesini de yine sert amortisörler borçluyuz. Arka amortisör ise gereğinden fazla yumuşak. Öyle ki üzerine oturunca yaylanmasının yarısını gerçekleştiriyor ve fazla bir esneme payı kalmıyor. İlk bakımda arkanın ayarını az sertleştireceğim.

    Sele konusunu söylemekten dilimde tüy bitti ama olsun: Kaplama araya 1cm lik sünger iş tamamdır.

    Sağlıcakla kalın.
    che guevara bunu beğendi.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  17. #1637
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar,

    Daha önce TVS kullanıcısı idim. Uzun zamandır ilgimi çeken Pulsar'ı almaya karar verdim. Fakat bayide bulamadım. Antalya bayisi 18 Temmuzda geleceğini söyledi. Umutsuzca 2.elleri varmı diye aradım. son üç gün içinde üç adet buldum. Fethiye (7750) Hatay (7200+Plaka 400km'de) ve Antalya/Demre (7000+Plaka 300km'de).
    Antalya/Demre'dekini aradım, anlaştım ve bugün almaya gittim ve aldım.
    Yaklaşık Demre-Antalya arası 140km (oldukça virajlı ve inişli-çıkışlı) yolu bu nasıl bir motormuş diyerek açtım kontağı hiç durmadan doğru Antalya...
    Ha bu arada, Yetkili servise "Bu kotor rodajdadır şimdi 40-50km'ye bu yol nasıl biter usta" dedim, Bana aynen "Boşver rodajı dip gaz yapma ama 120-130'la da gidebilirsin, bu motorların en hassas yanı soğukken sıkıştırma, ısınmasını bekle. Bize eğitimlerde en çok bunu söylediler." dedi.
    Cesaret aldım ama yinede 6500 deviri geçmeden 90-110km ile geldim Antalya'ya.

    Özetle izlenimlerim:
    1) Titreşim yok sayılır. İvmelenmesi ve tırmanması çok tatminkar. 12km'lik aralıksız 45 derecelik rampayı 80-90 ile rahat çıkıyor.
    2) Aynaları iyi değil, koltuk biraz sert gibi, vites geçişleri de sanki uzun; vitesi attığımı sanırken meğerse geçmemiş, 8-10 kez bunu yaşadım. sanırım alışırım.
    3) İşçilik, tasarım ve performans bu fiyata göre gayet tatminkar. Türkiye yol şartlarında uzun yolculukta yüksek cc'lerin ezik hissettirmez diye düşünüyorum.
    4) Kullandığım 150cc'lik 14bg bu ise 24bg. 150'lik ile 100 ile giderken motorda bende yoruluyordum. Bununla 110'da bile anlamadım, gayet rahattı ve yormadı. Yollar virajlı olmasına rağmen korkusuzca yatırabildim. Kayarmışım gib ibir korkuyu hiç yaşatmadı (Ki motoru yatırmaktan kormuşumdur hep).
    5) Deneyimli arkadaşlara soru: Amortisör biraz sert gibi geldi bayağı yolun bozukluğunu hissettim. Acaba ayarındanmı yoksa normalmi?
    6) Diğer motorlarla kıyaslamak bence abesle iştigaldir, çene yormaktır. Bu motorun mühendisliğinin dünyada benzeri yokki neyle kıyaslayacağız.

    İnanzuma diyorlar... Ya o Suzuki Bu Bajaj. Sidik yarıştırmanın bir anlamı yok. Keyfini sürün siz. Ben sürdüm...
    150'likten sonra sanki 500'lüğe binmiş gibi oldum Pulsar'da. Kriter bu bence.
    Kimse 500'lüğünü satıpta bunu almıyorki!

    Herkese iyi sürüşler, kim neye binerse binsin, önemli olan sağlıkla binsin, kazasız belasız binsin...

    Hayırlı olsun
    motoru kaça aldınız?

  18. #1638
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar,

    Daha önce TVS kullanıcısı idim. Uzun zamandır ilgimi çeken Pulsar'ı almaya karar verdim. Fakat bayide bulamadım. Antalya bayisi 18 Temmuzda geleceğini söyledi. Umutsuzca 2.elleri varmı diye aradım. son üç gün içinde üç adet buldum. Fethiye (7750) Hatay (7200+Plaka 400km'de) ve Antalya/Demre (7000+Plaka 300km'de).
    Antalya/Demre'dekini aradım, anlaştım ve bugün almaya gittim ve aldım.
    Yaklaşık Demre-Antalya arası 140km (oldukça virajlı ve inişli-çıkışlı) yolu bu nasıl bir motormuş diyerek açtım kontağı hiç durmadan doğru Antalya...
    Ha bu arada, Yetkili servise "Bu kotor rodajdadır şimdi 40-50km'ye bu yol nasıl biter usta" dedim, Bana aynen "Boşver rodajı dip gaz yapma ama 120-130'la da gidebilirsin, bu motorların en hassas yanı soğukken sıkıştırma, ısınmasını bekle. Bize eğitimlerde en çok bunu söylediler." dedi.
    Cesaret aldım ama yinede 6500 deviri geçmeden 90-110km ile geldim Antalya'ya.

    Özetle izlenimlerim:
    1) Titreşim yok sayılır. İvmelenmesi ve tırmanması çok tatminkar. 12km'lik aralıksız 45 derecelik rampayı 80-90 ile rahat çıkıyor.
    2) Aynaları iyi değil, koltuk biraz sert gibi, vites geçişleri de sanki uzun; vitesi attığımı sanırken meğerse geçmemiş, 8-10 kez bunu yaşadım. sanırım alışırım.
    3) İşçilik, tasarım ve performans bu fiyata göre gayet tatminkar. Türkiye yol şartlarında uzun yolculukta yüksek cc'lerin ezik hissettirmez diye düşünüyorum.
    4) Kullandığım 150cc'lik 14bg bu ise 24bg. 150'lik ile 100 ile giderken motorda bende yoruluyordum. Bununla 110'da bile anlamadım, gayet rahattı ve yormadı. Yollar virajlı olmasına rağmen korkusuzca yatırabildim. Kayarmışım gib ibir korkuyu hiç yaşatmadı (Ki motoru yatırmaktan kormuşumdur hep).
    5) Deneyimli arkadaşlara soru: Amortisör biraz sert gibi geldi bayağı yolun bozukluğunu hissettim. Acaba ayarındanmı yoksa normalmi?
    6) Diğer motorlarla kıyaslamak bence abesle iştigaldir, çene yormaktır. Bu motorun mühendisliğinin dünyada benzeri yokki neyle kıyaslayacağız.

    İnanzuma diyorlar... Ya o Suzuki Bu Bajaj. Sidik yarıştırmanın bir anlamı yok. Keyfini sürün siz. Ben sürdüm...
    150'likten sonra sanki 500'lüğe binmiş gibi oldum Pulsar'da. Kriter bu bence.
    Kimse 500'lüğünü satıpta bunu almıyorki!

    Herkese iyi sürüşler, kim neye binerse binsin, önemli olan sağlıkla binsin, kazasız belasız binsin...
    Öncelikle Hayırlı olsun,4.maddenizle ilgili olarak benim durumum 2,5 yıldır cbf kullanıyorum 23,000 km ye geldim hafta sonları ortalama 300 km lik uzun yol yapıyorum ama döndüğümde ve ertesi günde kendimi çok yorgun hissediyorum.şimdi pulsarla gittiğimizde yorulmayacakmıyız onu anlayamadım,cbf kategorisinde en konforlu motor olarak tanınıyor.O zaman beni ne yoruyor rüzgarmı başka birşeymi pulsardada aynı şey olmayacakmı bu sebeplerden karar veremiyorum,sorum genel olup cevaplarınız benim durumumumda olan tüm küçük cc sahiplerine ışık tutacaktır.Şimdiden teşekkür ederim.

  19. #1639
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    blueway2,

    Öncelikle teşekkür ederim.
    2 yıl, 20.000 km CBF kullandım, çok uzun yol yaptım, konforuna ve sürüş rahatına sözüm yok. Fakat seyahat sonrası pestilim çıkıyordu. Mesela Antalya-Datça yaptım. 430 km nin yorgunluğunu iki gün atamadım. Sonra TVS aldım, 10.000 km'dir de onu kullandım. Oda aynı; yorucu oluyor.
    Sanırım bunların son hızlarının 100'ü geçememesi özellikle uzun yolda bizi seyir halindeki araçlar arasında güvensiz ve tedirgin bırakıyor.
    Önümüzde ağır giden aracı geçememek, onun ardından yol almak... Bunun hem psikolojik ve hemde bedensel bir yorgunluk yarattığı kanısındayım.

    Fakat Pulsar öyle gelmedi bana, aracı tanımadan akşam karanlığına kaygısıyla hemen yola çıktım. Yolda sürüş esnasında aracı tanımaya başladım. Ve tanıdıkça da daha keyifli bir yolculuk olmaya başladı. Problemli bir yolda toplam 140 km yol gittim, eve ulaştığımda ise hiçbir yorgunluk hissetmedim.
    Ağır tonajlı araçların ardında kalmak yerine rahatlıkla geçip yoluma devam ettim veya 80-90'la giden otomobilin hızımı kesmesine izin vermeden rahatlıkla sollayabildim.
    Hem (güvenli sürüşümü bozmadan) çabuk ulaştım hem de aracın limitlerinin uzun yolda yüksek cc'lerin performansını aratmamasının verdiği güvenle yol aldım.
    Oturuş biçimi çok iyi tasarlanmış: CBF gibi dik oturup bir süre sonra belin ağrımıyor, TVS gibi de hafif gidona doğru eğmiyor. İkisinin ortası, naked tadında.
    Ama dediğim gibi kanımca en önemli ve psikolojik olanı: Araç güven veriyor önündeki araç 120 ile de gitse sen kendine güveniyorsan ben sollarım diyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------

    Eksik oldu: Ayrıca tork faktörü... Rampada zorlanıyordu CBF, TVS biraz daha iyiydi. Fakat fazla yatıramadığın için hızını biraz yavaşlatmak sonra da araca devirlendirmek için çabalaman gerekiyordu. Pulsarda o yok asfalt iyiyse hızını kesmeden yatır, ben yatarım diyor. 45 derece rampayı hiç zorlanmadan çıktı. Aynı yolu CBF ve TVS ile 60-70 ile çıkabilirken Pulsarla 80-90 rahat çıktım.
    Bence bu duygu, ivmelenme isteğime aracın anında tepki vermesi beni yormadı.
    turkish39, blueway2, Pashapache ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  20. #1640

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı C-A- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yuksek fiyatli ilanlara kizan arkadaslar olmus gecmis sayfada. Bence kizilcak bir tarafi yok. Serbest piyasada bunlarin hepsi cok normal. İsteyen 12000 tl'ye de 500 tl'ye de satabilir pulsarini. Alan memnunsa (ki bence kimse almaz) satan da memnunsa sorun yok bence.
    Sorun var arkadaşım. Serbest piyasa varsa etik diye de başka bir şey var. Bir motoru sıfırından pahalıya satmanın açıklaması serbest piyasa olamaz. Adam açıkça saf birini bulup kazıklamaya çalışıyor. Böyle etik değerlerden yoksul insanların yaşadığı memlekette piyasa serbest olursa bunlar olur işte...
    newmoto76, fabialife ve enescanatar bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)