Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1061

    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Motosikleti
    pulsar 200 ns FI st max mega 100 cup
    Arkadaslar bu motora normalmi supermi benzinmi kullanmamiz lazim sıkıştırma orani yuksek diye biliyorum o yuzden kararsız kaldim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1062
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı semih87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bu motora normalmi supermi benzinmi kullanmamiz lazim sıkıştırma orani yuksek diye biliyorum o yuzden kararsız kaldim

    Normal, süper, kurşunsuz diye ayrım kalmadı. En az 95 oktan diye biliyorum. Ki zaten ülkemizde daha düşüğü yok.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  3. #1063

    Üyelik
    25 Mayıs 2014
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    ilk pulsar 200 ns alanlardan biriyim.yakıttan memnun değilim masteng gibi yakıyor 200km 9 litre 156km 6litre 245 km 9.5 litre yakıt yaktı.servise cihaz geldi baktılar herhangi bir anormallik yok dediler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

    pulsarlar 86 oktan benzine göre program atmışlar hindistanın en ekonomik benzini kaldiki turkiyede 86 oktan benzin yok

  4. #1064
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı uzman diyar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk pulsar 200 ns alanlardan biriyim.yakıttan memnun değilim masteng gibi yakıyor 200km 9 litre 156km 6litre 245 km 9.5 litre yakıt yaktı.servise cihaz geldi baktılar herhangi bir anormallik yok dediler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

    pulsarlar 86 oktan benzine göre program atmışlar hindistanın en ekonomik benzini kaldiki turkiyede 86 oktan benzin yok

    Yav arkadaş benim pulsar mı normal yoksa saatte 90km/h 1.9 lt yaktıran mı yoksa bu arkadaş gibi 4 lt yakan mı anlamadım.

    Rodajda olduğu için 5bin devir 70km/h ı geçmiyorum. Ş.dışı 2.8 lt - ş.içi 3.6 lt yaktı.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  5. #1065

    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Motosikleti
    pulsar 200 ns FI st max mega 100 cup
    Cevaplar icin Teşekkürler arkadaslar demek istediğim 95 octanmi yoksa su katkılı 97 octan diye satılan danmi

  6. #1066
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı semih87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevaplar icin Teşekkürler arkadaslar demek istediğim 95 octanmi yoksa su katkılı 97 octan diye satılan danmi
    Ben 97 oktanlı shell v power alıyorum ama 95 oktanlı fullsave daha uzun km yaptırıyor. Tecrübe ile sabit. Tavsiyem bir depo vpower bir depo fullsave alınması.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  7. #1067

    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Motosikleti
    pulsar 200 ns FI st max mega 100 cup
    Sagolasin dostum yorumların icin gosterge iki cizik kaldi km 280 gosteriyo bakalım ne kadar alicak

  8. #1068

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    dostum o kişi benim 1.86 olsam hayatta satmam yanlışlık olmasın 1.96 boy
    Ezio41 bunu beğendi.

  9. #1069
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Ekrem bey bence mutlaka Barkin Bayogluna bir test yaptirmalisiniz,konusun cok pozitif bir insandir ve yalani dolani yoktur. Onun yorumunu bekleyen cok kisi var es gecmeyin derim
    dyavol-77, Ezio41, reverse ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #1070

    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Pulsar 200 Ns
    Alıntı rebel_punto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yav arkadaş benim pulsar mı normal yoksa saatte 90km/h 1.9 lt yaktıran mı yoksa bu arkadaş gibi 4 lt yakan mı anlamadım.

    Rodajda olduğu için 5bin devir 70km/h ı geçmiyorum. Ş.dışı 2.8 lt - ş.içi 3.6 lt yaktı.
    Bu kadar yaktığını görmek şaşırtıcı ilk defa sizlerden duyuyorum .Bir yanlışlık olmasın ... 200 km 9 litre demiş arkadaşımızın birisi bu oranı 600 cc lik bir motorda yakılıyorsunuz hemen hemen 12 lt yakıyor 600 cc motor ...

  11. #1071

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Az yakanda var yazdı buraya. Sanki 86 oktan programı yazan mühendis arkadaşınız. Yüzde yüz eminim üçüncü bi şahsın söylediğini burda kesin doğruymuş gibi yazmak olmaz. Onu söyleyen tamirci veya arkadaşınız veya herhangi biri sallamış. Avrupa bölgesine yapılan ihraçlarda euro 3 normlarından dolayı dediğiniz 86 oktan için program falan mümkün değil. Öyle olsa o motor buraya giremez. Yeni kasa Ninja250 niye gelemedide 300 geldi. Hep bu euro 3 yüzünden. Sizin motor arızalı

  12. #1072

    Üyelik
    25 Mayıs 2014
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı K.Batuu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kadar yaktığını görmek şaşırtıcı ilk defa sizlerden duyuyorum .Bir yanlışlık olmasın ... 200 km 9 litre demiş arkadaşımızın birisi bu oranı 600 cc lik bir motorda yakılıyorsunuz hemen hemen 12 lt yakıyor 600 cc motor ...
    sıkıntıda burda kardeş bende aşırı derecede çok yaktığını söyledim cihaz gönderdiler mersin servisine efendim normal gözüküyormuş.sonra depoyu boşalttık 1litre benzin koyduk sehell den aldık oda 27 km götürdü.mastenk mübarek benzini içiyor.en fazla 7000 devire çıktık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az yakanda var yazdı buraya. Sanki 86 oktan programı yazan mühendis arkadaşınız. Yüzde yüz eminim üçüncü bi şahsın söylediğini burda kesin doğruymuş gibi yazmak olmaz. Onu söyleyen tamirci veya arkadaşınız veya herhangi biri sallamış. Avrupa bölgesine yapılan ihraçlarda euro 3 normlarından dolayı dediğiniz 86 oktan için program falan mümkün değil. Öyle omsa o motor biraya giremez. Yeni kasa Ninja250 niye gelemedide 300 geldi. Hep bu euro 3 yüzünden.
    kardeş ben söyledim kardeşim servis istanbula kursa gitti Hintli motor ustası söylemiş

  13. #1073
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Barkin Bayoglu'nun yorumlari iyi hos severekte takip ediyoruz bir cogumuz, fakat onun yorumuna gore alirim almam ne demek yahu, yani ben motordan anlamiyorum kararimi barkin beye biraktim gibi bisey heralde.. Abi biraz motordan anliyosan bi otur ustune test et kendine gore yorumla motoru, illaki cevrendeki insanlarinda genel yorumunu fikirlerinide alirsin bu da cok onemli, bence bir insanin yorumuna takili kalmak yanlis motoru barkin bayoglu satin almayacak
    centil40, GP500-1st ve hyanax100 bunu beğendiler.

  14. #1074

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    O şu demek oluyor bu motor 86 oktan kalitesiz yakıt dahi yakar. Mesela enduro motorlarda düşük oktanlı yakıtla çalışacak şekilde yapılır. Adam dünyayı dolaşırken motorla herzaman kaliteli yakıt bulamayacağından dolayı. Okey. Yani 86 ya göre programlı derken 95 yakmaz demek değil.

  15. #1075

    Üyelik
    25 Mayıs 2014
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O şu demek oluyor bu motor 86 oktan kalitesiz yakıt dahi yakar. Mesela enduro motorlarda düşük oktanlı yakıtla çalışacak şekilde yapılır. Adam dünyayı dolaşırken motorla herzaman kaliteli yakıt bulamayacağından dolayı. Okey. Yani 86 ya göre programlı derken 95 yakmaz demek değil.
    aynen öyle kardeşim benim anlatmak istediğim motorum çok yakıyor diye şikayette bulundum sorun benzindendir dediler.ama benzinden çıkmadı seninde değin gibi pulsar her türlü yakıtı yakıyor bu yönü gayet güzel

  16. #1076

    Üyelik
    26 Mayıs 2014
    Şehir
    ÇORLU
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200NS
    Merhaba arkadaşlar,

    İnternet sitelerinden izlediğim kadarıyla ve iyi umutlarla pulsarı beğenip 20 gün önce aldım.
    AMMAAA…… BENİ MOTORDAN SOĞUTTU.
    Motorun görüntüsü, anlatıldığı kadarıyla teknolojileri falan fark yaratıyor. Tüm parçaları kaliteli üretilmiş ve bir araya getirilmiş. Grenaj kaliteli malzemeden imal edilmiş ve çapaksız. Sürücü ve yolcu ayaklıkları içi dolu metalden imal edilmiş. Motordaki tüm elektriksel bağlantılar sigorta ve röleler su geçirmez gresle yağlanmış. Farları uzun-kısa yolu iyi aydınlatıyor. Motorun hızlanması harika. Alt eksozdaki turbo performans parçası görevini iyi yapıyor. vb…….

    Tekirdağ Çorlu’da oturuyorum. Motoru Keşan bayisinden aldım. Teslimatı Keşan servisi yaptı. Bana en yakın servis Babaeski’de 90km veya Bağcılar’da 105km.
    Motor şu an 475 km de.

    Fazla uzatmadan başıma gelenleri anlatayım:

    1- Henüz 200 km de şarj regülatörü yandı. Farlar mecburen sürekli yandığı için akü bitti yolda kaldım. Kendi imkanlarımla kurtuldum. Bağcılar Oktay Motor’un bana söylediği sebep akü kutupları düzgün bağlanmamış. Bu yüzden regülatör yanmış. Sırf parça değişimi için gidiş-geliş 200 km yol gittim başka bir pulsardan söküp değiştirdiler. (AYRICA ŞU AN SERVİSLERİN ELİNDE HİÇ YEDEK PARÇA YOK)

    2- Gittiğim 200km lik yolu dönerken motor alt blok kısmından yağ damlatmaya başladı motor soğuyunca damlama durdu fakat şimdi uzun yol gitmeye cesaret edemiyorum.

    3- Motorun sağını solunu kontrol ederken plakalık demirinin arka tamponu defalarca çizdiğini tespit ettim bu çok kötü tasarlanmış bir parça servise bunu gösterdim ve Türk işi çözüm buldular. Elle zorlayarak dışa doğru eğdiler.
    Servise bunun amortisörden kaynaklandığını söyledim ve sertlik ayarını arttırmasını istedim. C şeklinde bir anahtar kullanarak ayarı yükselttiler fakat hiçbirşey farketmedi. Yani o arkadaki kalın kırmızı yayın hiçbir fonksiyonu yok. (NITROX GAZLI AMORTISÖR FASARYA NE AYAR TUTUYOR NEDE GAZ DOLUMU YAPILABİLİYOR ÇÜNKÜ ORJİNAL NITROX DEĞİL)

    4- Dikiz aynaları berbat aynalar birbirine çok yakın arkadaki araçları görmek için kollarınızı birleştirmeniz gerekiyor. Ve aynalar çok gevşek rüzgarda dönüyor.

    5- İlk 100km de motor bir anda fırlıyordu şimdi sanki egzost sesi değişti. Ağırlaştı ne oldu anlamadım.

    6- Ön amortisörlerden vırk vırk kurbağa sesi gibi ses gelmeye başladı. Ön lastiği havada çevirdiğimde ses gelmiyor, yola çıktığımda ses başlıyor.

    7- Vites pedalı çakır-çukur yapıyor boşluk var. Sıradan bir demir çubuğu büküp ucuna pim takmışlar. Hassas değil.

    8- Arka teker frende hemen bloke oluyor. Çok dikkat. En azından düz çizgide kayıyor.

    9- Lastikler kuruda iyi ancak hafif yağışta yan yatma eğiliminde.

    10- Yakıt tüketimi 100km 5lt bir felaket. Sırf ekonomik olsun diye 150cc mondial mash scooterimi sattım ki 100km 4 lt yakıyordu ve kuduz gibi gidiyordu.

    11- Motor yağı gözetleme camına bakıyorum yağ siyah bir renk aldı. Ve köpürüyor.

    Motor şu an 475 km de ! ! !


    AYRICA HERKESİ UYARIYORUM MOTORU TESLİM ALIRKEN SERVİSİN SİZE İMZALATTIĞI KONTROL LİSTESİNDEKİ HERŞEYİ ÖLÇÜP ÖYLE TESLİM ALIN.

    ÖRNEK OLARAK: LASTİK HAVALARI, AKÜ VOLTAJI, MOTOR ÇALIŞIRKEN AKÜ ŞARJ OLUYORMU, ÖN AMORTİSÖRLER SES YAPIYORMU, ARKA AMORTİSÖRÜN TAM SERT VE TAM YUMUŞAK AYARLANMASINI İSTEYİN, MOTORU OLDUĞU YERDE EN AZ 20 DAKİKA ÇALIŞTIRIN ARDINDAN YAĞ FİLTRESİ KAPAĞI VE MOTOR BLOĞUNDAN YAĞ KAÇAĞI VARMI KONTROL EDİN. MOTORA TEK VE İKİ KİŞİ BİNİN VE PLAKALIĞIN ARKA TAMPONU ÇİZİP ÇİZMEYECEĞİNE BAKIN. GENELDE ÇİZİLİYOR VE YAZIK OLUYOR, KM SAYACINA BAKIN 3,5 KM OLMALI BU DINAMOMETRE TESTİ NETİCESİNDE FABRİKADA GERÇEKLEŞİYOR. KM DAHA FAZLAYSA TEST MOTORU OLARAK KULLANILMIŞ OLABİLİR.


    Tüm pulsar kullanıcılarından karşılaştıkları iyi veya kötü durumları bildirmelerini bekliyorum.

    Bu motor başa belamı yoksa lanse edildiği gibi bizi mutlu edecek mi göreceğiz.
    Ezio41 ve Adem Balkan bunu beğendiler.

  17. #1077

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    scartex yazdıklarını okudum ve şaşkınlar içindeyim şuan 1300 km deyim ve bu yazdıklarının sadece ayna kısmına katılabilirim umarım sorunların çüzülür ..
    Adem Balkan bunu beğendi.

  18. #1078
    hamzarat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW F700GS
    Alıntı SCARTEX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    İnternet sitelerinden izlediğim kadarıyla ve iyi umutlarla pulsarı beğenip 20 gün önce aldım.
    AMMAAA…… BENİ MOTORDAN SOĞUTTU.
    Motorun görüntüsü, anlatıldığı kadarıyla teknolojileri falan fark yaratıyor. Tüm parçaları kaliteli üretilmiş ve bir araya getirilmiş. Grenaj kaliteli malzemeden imal edilmiş ve çapaksız. Sürücü ve yolcu ayaklıkları içi dolu metalden imal edilmiş. Motordaki tüm elektriksel bağlantılar sigorta ve röleler su geçirmez gresle yağlanmış. Farları uzun-kısa yolu iyi aydınlatıyor. Motorun hızlanması harika. Alt eksozdaki turbo performans parçası görevini iyi yapıyor. vb…….

    Tekirdağ Çorlu’da oturuyorum. Motoru Keşan bayisinden aldım. Teslimatı Keşan servisi yaptı. Bana en yakın servis Babaeski’de 90km veya Bağcılar’da 105km.
    Motor şu an 475 km de.

    Fazla uzatmadan başıma gelenleri anlatayım:

    1- Henüz 200 km de şarj regülatörü yandı. Farlar mecburen sürekli yandığı için akü bitti yolda kaldım. Kendi imkanlarımla kurtuldum. Bağcılar Oktay Motor’un bana söylediği sebep akü kutupları düzgün bağlanmamış. Bu yüzden regülatör yanmış. Sırf parça değişimi için gidiş-geliş 200 km yol gittim başka bir pulsardan söküp değiştirdiler. (AYRICA ŞU AN SERVİSLERİN ELİNDE HİÇ YEDEK PARÇA YOK)

    2- Gittiğim 200km lik yolu dönerken motor alt blok kısmından yağ damlatmaya başladı motor soğuyunca damlama durdu fakat şimdi uzun yol gitmeye cesaret edemiyorum.

    3- Motorun sağını solunu kontrol ederken plakalık demirinin arka tamponu defalarca çizdiğini tespit ettim bu çok kötü tasarlanmış bir parça servise bunu gösterdim ve Türk işi çözüm buldular. Elle zorlayarak dışa doğru eğdiler.
    Servise bunun amortisörden kaynaklandığını söyledim ve sertlik ayarını arttırmasını istedim. C şeklinde bir anahtar kullanarak ayarı yükselttiler fakat hiçbirşey farketmedi. Yani o arkadaki kalın kırmızı yayın hiçbir fonksiyonu yok. (NITROX GAZLI AMORTISÖR FASARYA NE AYAR TUTUYOR NEDE GAZ DOLUMU YAPILABİLİYOR ÇÜNKÜ ORJİNAL NITROX DEĞİL)

    4- Dikiz aynaları berbat aynalar birbirine çok yakın arkadaki araçları görmek için kollarınızı birleştirmeniz gerekiyor. Ve aynalar çok gevşek rüzgarda dönüyor.

    5- İlk 100km de motor bir anda fırlıyordu şimdi sanki egzost sesi değişti. Ağırlaştı ne oldu anlamadım.

    6- Ön amortisörlerden vırk vırk kurbağa sesi gibi ses gelmeye başladı. Ön lastiği havada çevirdiğimde ses gelmiyor, yola çıktığımda ses başlıyor.

    7- Vites pedalı çakır-çukur yapıyor boşluk var. Sıradan bir demir çubuğu büküp ucuna pim takmışlar. Hassas değil.

    8- Arka teker frende hemen bloke oluyor. Çok dikkat. En azından düz çizgide kayıyor.

    9- Lastikler kuruda iyi ancak hafif yağışta yan yatma eğiliminde.

    10- Yakıt tüketimi 100km 5lt bir felaket. Sırf ekonomik olsun diye 150cc mondial mash scooterimi sattım ki 100km 4 lt yakıyordu ve kuduz gibi gidiyordu.

    11- Motor yağı gözetleme camına bakıyorum yağ siyah bir renk aldı. Ve köpürüyor.

    Motor şu an 475 km de ! ! !


    AYRICA HERKESİ UYARIYORUM MOTORU TESLİM ALIRKEN SERVİSİN SİZE İMZALATTIĞI KONTROL LİSTESİNDEKİ HERŞEYİ ÖLÇÜP ÖYLE TESLİM ALIN.

    ÖRNEK OLARAK: LASTİK HAVALARI, AKÜ VOLTAJI, MOTOR ÇALIŞIRKEN AKÜ ŞARJ OLUYORMU, ÖN AMORTİSÖRLER SES YAPIYORMU, ARKA AMORTİSÖRÜN TAM SERT VE TAM YUMUŞAK AYARLANMASINI İSTEYİN, MOTORU OLDUĞU YERDE EN AZ 20 DAKİKA ÇALIŞTIRIN ARDINDAN YAĞ FİLTRESİ KAPAĞI VE MOTOR BLOĞUNDAN YAĞ KAÇAĞI VARMI KONTROL EDİN. MOTORA TEK VE İKİ KİŞİ BİNİN VE PLAKALIĞIN ARKA TAMPONU ÇİZİP ÇİZMEYECEĞİNE BAKIN. GENELDE ÇİZİLİYOR VE YAZIK OLUYOR, KM SAYACINA BAKIN 3,5 KM OLMALI BU DINAMOMETRE TESTİ NETİCESİNDE FABRİKADA GERÇEKLEŞİYOR. KM DAHA FAZLAYSA TEST MOTORU OLARAK KULLANILMIŞ OLABİLİR.


    Tüm pulsar kullanıcılarından karşılaştıkları iyi veya kötü durumları bildirmelerini bekliyorum.

    Bu motor başa belamı yoksa lanse edildiği gibi bizi mutlu edecek mi göreceğiz.
    adamın başına gelmeyen kalmamış ya la.
    diğer kullanıcılardan konu ile alakalı karşılaştırma bekliyoruz.bu bir istisna mı (ben 5lt tüketim diyince istisna diye düşündüm) yoksa 1 kaç madde de benzerlikler var mı?

  19. #1079

    Üyelik
    26 Mayıs 2014
    Şehir
    ÇORLU
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200NS
    Bilemiyorum bu bir kader mi. Ancak ilk seri motoru alayım dedim. Hindistan montajı olsun, orta ayak olsun falan diye düşündüm. Hayal kırıklığı oldu benim için.
    Yine de teşekkürler.

  20. #1080

    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Pulsar 200 Ns
    Alıntı uzman diyar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıkıntıda burda kardeş bende aşırı derecede çok yaktığını söyledim cihaz gönderdiler mersin servisine efendim normal gözüküyormuş.sonra depoyu boşalttık 1litre benzin koyduk sehell den aldık oda 27 km götürdü.mastenk mübarek benzini içiyor.en fazla 7000 devire çıktık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------



    kardeş ben söyledim kardeşim servis istanbula kursa gitti Hintli motor ustası söylemiş
    kardeş bende mersinden alacağım gelecek haftaya şimdi sölediklerin düşndürdü beni ama gerçekten senin motorda mı yoksa hepsinde mi böyle araştırmak gerek...Bu kadar yakmasına ve bunun bir çözüme kavuşmamasına üzüldüm ... Buradaki yetkili eğitimini aldığını sorunları çözdüğünü söledi valla bize ...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)