Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1781

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Motosikleti
    :(
    arkadaşlar titreeşim konusunda daha öncede söylemiştim bakımda önce fark ediliyordu ama bakımdan sonra hiç yok ... bakımda a dan z ye söküldü tüm vidalar kontrol edildi en ufak ayrıntısına kadar inceledi servis bazı servislerde sıkıntı cıkabilir ama hepsi böyledir diyemeyiz..motora gelince bence motoru kıskanan çok ama bunu kimse kendine itiraf edemiyor .. bi arkadaşımız demiş karalamak için yazanda var diye doğrudur ve bu herzaman olacaktır ama baştan beri sayfayı okuduğunuzda herkes cok memnun motordan bu fiyata bu performans ,şekil,beygir gücü,hızlanma varsa onu alalım. tabiki bundan iyi motorlar olacaktır ama pulsarı kıyasladığınız motorlara bir bakın fiyatlarına ve ya markalarına ... pulsar gelmeden önce bu markalara ödediğimiz paralara bakın ktm hemen fiyat düşürdü eeee önce alan adamlarn günahı ne????yapmayın arkadaşlar yiğidi öldürün ama hakkını verin pulsar gelmeseydi 200 250 lik motor hayallerimiz ya 13-15 bin arası yada çin mallarında kalacaktı...
    fabialife bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1782

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Aynen oyle..KTM Spormoto burada acikca cuvallamis ve oncesinde kotu niyetli oldugunu bizzat bu hamleyle ispatlamistir.KTM sahiplerinin bu durumu protesto etmeleri gerek.

    Ayrica Pulsarin 7300 oldugu bir yerde KTM 12.500 etmez.. Bajaj gibi markalari desteklememiz lazim ki bu meydani bos bulduk fiyati yapistirdik zihniyetide hakettigini bulsun.
    250 cc ye kadar hicbir motor 13 bin lira gibi bir para etmez.Hyosung cokmu farkli oda patladi bu fiyat politikasiyla X5 i kac adet satti sahi?

    Distributorleri anlamak zor sen ebay den 30 dolara bulunan parcayi 300 dolara neden satarsin.Bence motisiklet camiasi ve distributirleri halen 20 yil geriden gelyor sadece motorlar caga ayak uydurmus..

    Ktm i de ulkemizde mundar ettiler...Motosiklet pazari cok dar satis yapamiyoruz diyen fiyat performans algisi kapali 150 cc lik commuter gider bu ulkede abi diyen vizyonsuz capsiz diger distributorler gibi..

  3. #1783
    jemalizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir - Göztepe
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    duke 200 12,500 tl, zaten bu fiyat değil miydi? nasıl geri çekildi anlamadım..
    Flickr
    http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
    ..kanlı resimler ressamı..

  4. #1784

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Motosikleti
    :(
    önceki sayfalarda da yazmıştık oradanda bakabilirsiniz fiyat olayına ....

  5. #1785
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    Alıntı volkan42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar titreeşim konusunda daha öncede söylemiştim bakımda önce fark ediliyordu ama bakımdan sonra hiç yok ... bakımda a dan z ye söküldü tüm vidalar kontrol edildi en ufak ayrıntısına kadar inceledi servis bazı servislerde sıkıntı cıkabilir ama hepsi böyledir diyemeyiz..motora gelince bence motoru kıskanan çok ama bunu kimse kendine itiraf edemiyor .. bi arkadaşımız demiş karalamak için yazanda var diye doğrudur ve bu herzaman olacaktır ama baştan beri sayfayı okuduğunuzda herkes cok memnun motordan bu fiyata bu performans ,şekil,beygir gücü,hızlanma varsa onu alalım. tabiki bundan iyi motorlar olacaktır ama pulsarı kıyasladığınız motorlara bir bakın fiyatlarına ve ya markalarına ... pulsar gelmeden önce bu markalara ödediğimiz paralara bakın ktm hemen fiyat düşürdü eeee önce alan adamlarn günahı ne????yapmayın arkadaşlar yiğidi öldürün ama hakkını verin pulsar gelmeseydi 200 250 lik motor hayallerimiz ya 13-15 bin arası yada çin mallarında kalacaktı...
    güzel söylemişsin ben de baştan beri söylüyorum tüketici kaliteli ürünlere kavuşsun diye ve bajajı destekliyorum ama marka düşkünü "parası bol"arkadaşlar bajajı hala körü körüne kötülemeye devam ediyorlar. hatta ilk başlarda ortada daha bir tane bajaj motor yokken bile yok titreşim var ,yok kronik sorunları var bunları bu fiyata alan enayi şeklinde atıp tutan bi dolu arkadaş vardı baya azaldı .umarım bu gidişat böyle devam eder...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

    volkan42 ve kuroscu bunu beğendiler.

  6. #1786

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Motosikleti
    :(
    aynen kardeşim ....

  7. #1787
    tazy21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hedefim DL650 :)
    Alıntı semih87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.advpulse.com/wp-content/u...de-561x381.jpg
    Arkadaşlar bu bir 250 cc motorsiklet bunun gibi bir çamurluk nereden bulunur hani pulsari bunun gibi yapmak cabasindayim da simdiden Teşekkürler
    M1NSK TRX 300 modeli bu motor kendinden camurluklu tıplı bmw'lerdeki gibi pulsar'ın buna benzetilmesi çok zor hatta imkansız gbi

  8. #1788

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Merhaba arkadaşlar bir sorum olucaktı motoru ilk aldığımda motorda titreşim neredeyse hiç yoktu son 20 kmdir acayip titriyor şuan 300 km de acaba bakım zamanı yaklaştığından dolayı yağ özelliğini mi kaybetti yoksa başka bir sebebten dolayı mıdır ?

  9. #1789

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bir sorum olucaktı motoru ilk aldığımda motorda titreşim neredeyse hiç yoktu son 20 kmdir acayip titriyor şuan 300 km de acaba bakım zamanı yaklaştığından dolayı yağ özelliğini mi kaybetti yoksa başka bir sebebten dolayı mıdır ?
    Yagin ozelligini kaybetmesi bu titresime neden olamaz.Olabilecek muhtemel sebepler soyle.

    Yakit konusu onemli ozellikle motosiklerde ve 3 bujili yuksek teknolojili bir motorda alacaginiz dusuk kalite yakit calisma duzensizligine ve titresime neden olabilir ( bizzat tecrube ile sabit )

    Diger nedenler ise bujilerin gereken verimlilikte calismamasi yada uzak ihtimalde olsa subap ayarlarinda bir dengesizlik olmasi gibi bir durum sozkonusu olabilir.

    Teknik servisin yorumlamasinsa fayda var. Ben tum arkadaslari yakit konusunda uyariyorum bu konu cok onemli her yerden yakit almayin..

  10. #1790
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Evet, bugün ilk bakımını yaptırdım.
    Titreme biraz vardı ama bunun ilk bakımdan sonra, bağlantı vidalarının kontrolü ile giderileceğini tahmin ediyordum.
    Doğru, 2/3 oranında azaldı. Saplama vidaları, blok bağlantı vidaları vb. ne varsa elden geçirip sıktılar. Geriye kalan vibrasyona da vibrasyon diyeni şahsen vururum O japon denilen ne motorlara bindim ben ne vibrasyondu öyle...
    Servis fena değildi, şikayet edeceğim bir şey olmadı. İlk bakımda yapılması gereken ne varsa yaptılar.
    Derdimi anlattım, çekildim kenara ve izledim. Bakım bitti ardından motoru yıkayıp, kurulayıp bir de parlattılar
    Yani böyle servisler de var. Dikkatimi çeken sanki Pulsar'a ayrı bir ilgi gösteriyorlar gibi.
    Kuralkan'ın bu markada sıkıntı yaşamak istemediği, bunun içinde servislere özel talimat verilmiş gibi. Bu talimatı yerine getiremeyenler Ekrem Beyin de belirttiği gibi eleneceklerdir.
    Sadece koydukları yağ ilgimi çekti. Daha önce adını duymadığım bir şey; SPRINTA'mıdır nedir... Ustaya bu ne dedim, Merak etme dandik bir şey değil dedi. Hadi hayırlısı, ama kafam takıldı.

    Gelelim Topcase için yaptığım/yaptırdığım bağlama demirine...

    Buyurun:


    Yaptığım çanta demiri budur. Tasarım tamamen kendime aittir.


    Şaseye bağlanmış hali.


    Çantanın da bağlantısı bitti.


    Arkadan görünüşü (Şimdi gelelim bu orta demirin ne olduğuna. Sinyallerin şaseye bağlantı yerine
    köşebent bir demir attıp sinyaller ile birlikte bu köşebent demiri şaseye vidaladım. Ölçümü alıp,
    bunu da çanta için yaptığım demire kaynattım. Bununla amacım çantanın seyahat esnasında rüzgar veya
    yol durumundan sarsıntısı engellemekti. Daha önce paylaştığı resimdi bu engelleme işini sinyallerin arkasında
    arka karenajın şaseye bağlama yerine kadar indirmişlerdi. Ben beğenmedim, bu nedenle böyle yaptım.











    hamzarat, Safahat, kaan898 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #1791

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Şehir
    heryer
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    İyi geceler. Kuş adası moto Fest deyim.burada çeşitli stuntlar var.motorlar süs gibi duruyor. Ama bajaj stuntunda syrekli test ediliyor.iyi çalışıyorlar. Ktm 200 ile baya bir kyasladim. Mesela koltuk birebir aynı. Yani 14000 verip ktm alsanizda o sert koltukta oturacaksiniz. Burada 3 pulsarliyiz.neden bukadar azzzz.

  12. #1792

    Üyelik
    28 Şubat 2007
    Şehir
    karşıyaka-izmir
    Motosikleti
    yamaha-fazer600
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, bugün ilk bakımını yaptırdım.
    Titreme biraz vardı ama bunun ilk bakımdan sonra, bağlantı vidalarının kontrolü ile giderileceğini tahmin ediyordum.
    Doğru, 2/3 oranında azaldı. Saplama vidaları, blok bağlantı vidaları vb. ne varsa elden geçirip sıktılar. Geriye kalan vibrasyona da vibrasyon diyeni şahsen vururum O japon denilen ne motorlara bindim ben ne vibrasyondu öyle...
    Servis fena değildi, şikayet edeceğim bir şey olmadı. İlk bakımda yapılması gereken ne varsa yaptılar.
    Derdimi anlattım, çekildim kenara ve izledim. Bakım bitti ardından motoru yıkayıp, kurulayıp bir de parlattılar
    Yani böyle servisler de var. Dikkatimi çeken sanki Pulsar'a ayrı bir ilgi gösteriyorlar gibi.
    Kuralkan'ın bu markada sıkıntı yaşamak istemediği, bunun içinde servislere özel talimat verilmiş gibi. Bu talimatı yerine getiremeyenler Ekrem Beyin de belirttiği gibi eleneceklerdir.
    Sadece koydukları yağ ilgimi çekti. Daha önce adını duymadığım bir şey; SPRINTA'mıdır nedir... Ustaya bu ne dedim, Merak etme dandik bir şey değil dedi. Hadi hayırlısı, ama kafam takıldı.

    Gelelim Topcase için yaptığım/yaptırdığım bağlama demirine...

    Buyurun:

    http://i653.photobucket.com/albums/u...ps39314f7d.jpg
    Yaptığım çanta demiri budur. Tasarım tamamen kendime aittir.

    http://i653.photobucket.com/albums/u...ps9cff7b4e.jpg
    Şaseye bağlanmış hali.

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psca0a4f1f.jpg
    Çantanın da bağlantısı bitti.

    http://i653.photobucket.com/albums/u...ps02ca1c9b.jpg
    Arkadan görünüşü (Şimdi gelelim bu orta demirin ne olduğuna. Sinyallerin şaseye bağlantı yerine
    köşebent bir demir attıp sinyaller ile birlikte bu köşebent demiri şaseye vidaladım. Ölçümü alıp,
    bunu da çanta için yaptığım demire kaynattım. Bununla amacım çantanın seyahat esnasında rüzgar veya
    yol durumundan sarsıntısı engellemekti. Daha önce paylaştığı resimdi bu engelleme işini sinyallerin arkasında
    arka karenajın şaseye bağlama yerine kadar indirmişlerdi. Ben beğenmedim, bu nedenle böyle yaptım.

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psb5b3d491.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...pse84bb6b3.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...pscd1f48a9.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psec4e7a01.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psdfb10286.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psd38c6443.jpg
    Merhaba, Emeğin , fotoğrafların ve paylaşımın için teşekkürler.. Çantanın alt tarafına denk gelen demirlerin içi boş mu?

  13. #1793
    tazy21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hedefim DL650 :)
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, bugün ilk bakımını yaptırdım.
    Titreme biraz vardı ama bunun ilk bakımdan sonra, bağlantı vidalarının kontrolü ile giderileceğini tahmin ediyordum.
    Doğru, 2/3 oranında azaldı. Saplama vidaları, blok bağlantı vidaları vb. ne varsa elden geçirip sıktılar. Geriye kalan vibrasyona da vibrasyon diyeni şahsen vururum O japon denilen ne motorlara bindim ben ne vibrasyondu öyle...
    Servis fena değildi, şikayet edeceğim bir şey olmadı. İlk bakımda yapılması gereken ne varsa yaptılar.
    Derdimi anlattım, çekildim kenara ve izledim. Bakım bitti ardından motoru yıkayıp, kurulayıp bir de parlattılar
    Yani böyle servisler de var. Dikkatimi çeken sanki Pulsar'a ayrı bir ilgi gösteriyorlar gibi.
    Kuralkan'ın bu markada sıkıntı yaşamak istemediği, bunun içinde servislere özel talimat verilmiş gibi. Bu talimatı yerine getiremeyenler Ekrem Beyin de belirttiği gibi eleneceklerdir.
    Sadece koydukları yağ ilgimi çekti. Daha önce adını duymadığım bir şey; SPRINTA'mıdır nedir... Ustaya bu ne dedim, Merak etme dandik bir şey değil dedi. Hadi hayırlısı, ama kafam takıldı.

    Gelelim Topcase için yaptığım/yaptırdığım bağlama demirine...

    Buyurun:

    http://i653.photobucket.com/albums/u...ps39314f7d.jpg
    Yaptığım çanta demiri budur. Tasarım tamamen kendime aittir.

    http://i653.photobucket.com/albums/u...ps9cff7b4e.jpg
    Şaseye bağlanmış hali.

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psca0a4f1f.jpg
    Çantanın da bağlantısı bitti.

    http://i653.photobucket.com/albums/u...ps02ca1c9b.jpg
    Arkadan görünüşü (Şimdi gelelim bu orta demirin ne olduğuna. Sinyallerin şaseye bağlantı yerine
    köşebent bir demir attıp sinyaller ile birlikte bu köşebent demiri şaseye vidaladım. Ölçümü alıp,
    bunu da çanta için yaptığım demire kaynattım. Bununla amacım çantanın seyahat esnasında rüzgar veya
    yol durumundan sarsıntısı engellemekti. Daha önce paylaştığı resimdi bu engelleme işini sinyallerin arkasında
    arka karenajın şaseye bağlama yerine kadar indirmişlerdi. Ben beğenmedim, bu nedenle böyle yaptım.

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psb5b3d491.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...pse84bb6b3.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...pscd1f48a9.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psec4e7a01.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psdfb10286.jpg

    http://i653.photobucket.com/albums/u...psd38c6443.jpg
    valla helal olsun yapılmayacak birşey değil ölçülerini projeni çizip demirleri uygun şekilde kesip kaynaklayacaksın ama dediğim gibi uygun şekilde olması lazım :-D ama birşey dikkatimi çekti 7. resimde demirin motosiklete bağlanıp üstten çekildiği resimde biraz yamuk duruyor gibi koltukla demir cizgilerini uzatınca gözümde canlandırınca yamukmuş gibi durdu yoksa bana mı öyle geldi

    birde ne kadara mal oldu şimdi seri üretime geçirilebilir mi acaba

  14. #1794
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    morel,

    Çantanın ana bağlantı demiri boru. Aşağıdaki, sinyallerin oraya bağladığım ise dolu (8'lik) demir.
    Aynısını yaptırmak istersen haber verr sinyal bağlantısında küçük bir püf var, onu izah edeyim sana

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

    tayz21,

    Herhangi bir yamukluk veya eğrilik yok. Muhtemelen resmin çekiş açısından kaynaklanan bir şeydir.
    Çanta demiri ve bağlandıktan sonraki çantanın duruşu gayet düzgün. Ergonomi hesabını iyi yapmaya çalıştım.
    Maliyeti ise 1 metrelik bir boru (17'lik diyor demirciler) 30cm'lik 8'lik inşaat demiri. Birde nazın geçen demirci arkadaş. Beraber kaynak yapacaksınız, avuç taşlama ile çapakları beraberce temizleyeceğiniz. Bana 1 paket sigara, 4 çay ve 2 adet kırmızı tuborg'a maloldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

    Seri üretime geçilebilir mi? Neden olmasın. Ben bugün 250km oldukça sıkıntılı bir yolda ve rüzgarlı bir sürüşte test ettim. Gayet iyi, sürüşü bozmuyor, sarsıntı yok. Çanta gayet stabil.
    İlgisini çeken arkadaşlara bir iki püf noktası var onu izah ederim. Böylelikle ben 2.5 saatte bitirdim, siz yarım saatte bitirebilirsiniz.

  15. #1795

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı lickup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaş kaç? ben böyle cahillik görmedim... 200 cc den 23,5 beygir çıkartmış adamlar daha ne bekliyorsunuz? 250 cc cbr250 26 hp

    kardeş yaş seni ilgilendirmez de burada konuşacaksan insanlarla nasıl iletişime geçmen gerektiğini öğren. Eğer bir iddian varsa adam akıllı konuş... Bu tür cümlelerin arkasına saklanma. bir bilgin varsa.... KTM cross motorunda neden kırk küsür beygir üretebildi, açıkla bakalım. bajaj da yapabilirdi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------

    yanılıyor da olabilirim: kırk küsür değil de otuz küsür veya kırk beygir olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

    sonuç itibariyle benim karşılaştırmam ktm ile oldu.

  16. #1796

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Kırk beygirlik kros motor, yarış motoru olduğundan burada bizim kullandığımız kişisel kullanım motorlarıyla kıyaslanmamalı. Zaten o yarış motorlarının bakımını falan biz karşılayamayız. Trafiğe bile çıkamıyor zaten. Bizlere uygun değil. hiç bahsi dahi geçmemeli. Kros motorun formülası gözüyle bakmalı günlük yaşama uygun dağil.

  17. #1797

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    çorum
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Alıntı seyyid47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş yaş seni ilgilendirmez de burada konuşacaksan insanlarla nasıl iletişime geçmen gerektiğini öğren. Eğer bir iddian varsa adam akıllı konuş... Bu tür cümlelerin arkasına saklanma. bir bilgin varsa.... KTM cross motorunda neden kırk küsür beygir üretebildi, açıkla bakalım. bajaj da yapabilirdi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------




    yanılıyor da olabilirim: kırk küsür değil de otuz küsür veya kırk beygir olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

    sonuç itibariyle benim karşılaştırmam ktm ile oldu.

    40 beygirlik ktm crossların 2 yarış bilemedin 3 yarış sonunda piston sekman değişiyor..motoru yeniliyolar..Gündelik kullanılan makinelerle kıyaslamak doğru olmaz.. 2 zamanlı motorlarda 125 cc den 40 beygir çıkar..4 zamanlı gündelik motorlarla kıyaslanmaz..bende para çok.. ben haftada bir motoru indirip yaparım dersen garajda, alıp bineceksin.....

  18. #1798

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Special endurolar veya supermotolar gunluk kullanim icin urwtilmis motorlarla kiyaslanamaz..Her donemin motir teknolojisi vs farklidir.1990 larda 250 cc 4 silindir 50 beygir makineler vardi ss kategorisinde.Bugun ise daha uzun omurlu ve yakit ekonomisi on plana cikan motorlar uretiliyor.

    Teknik acidan 125 cc motordan 30 beygir uzeri almaniz mumkun ancak sikistirma orani vb nedenlerden dolayi 1000 km yapmadan yenileme ihtiyaci duyacaktir.Ha titanium piston vs kullanirsaniz olur ama o zamanda motor 50 binTl uzerinde olur )

    Beygir gucune takilmaya gerek yok sehir ici 23 hp gayet yeterlidir.Ayrica Pulsar naked touring degildir.Yani uzun yol icin uygun degildir.Sokak cadde motorudur.İyi bakilirsa 100 bin km leri deviriyor olmasi lazim.

    Sonucta hersey maliyetle ilisiktir.Butce varsa zaten Ducati Hypermotard alinir.

    Bunu cok defa dile getirdik burada bu fiyata kendi sinifinda ve bu kalitede baska motor yok.O nedenla kadi kizinda kusur arama olayindan vazgecelim derim..
    centil40 bunu beğendi.

  19. #1799
    MCD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2014
    Yani arkadaş sana cahil demiş kendini savunurken daha da batmışsın. Senin mantığına göre F1 araçlarınında yollarda görmemiz lazım. Adamlar 2.0 litre motordan ne beygirler elde ediyorlar. Veya 1.6 litre. Sokaktaki arabalar 300.000 km yapar F1 araçlarının motorları 1 yarış sonra çöp olur.

    Alıntı seyyid47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş yaş seni ilgilendirmez de burada konuşacaksan insanlarla nasıl iletişime geçmen gerektiğini öğren. Eğer bir iddian varsa adam akıllı konuş... Bu tür cümlelerin arkasına saklanma. bir bilgin varsa.... KTM cross motorunda neden kırk küsür beygir üretebildi, açıkla bakalım. bajaj da yapabilirdi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------

    yanılıyor da olabilirim: kırk küsür değil de otuz küsür veya kırk beygir olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

    sonuç itibariyle benim karşılaştırmam ktm ile oldu.

  20. #1800
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Arkadaşlar az önce bayiye gittim, filtre ve yağ gelmiş mi diye. Bayi servis yan yana. Hero nun da bayiliğini almışlar test motorunu görünce dayanamadım atladım hemen


    Detaylar:

    http://www.motosiklet.net/forum/mark...aj-pulsar.html

    İyiki pulsar almışım dedirtti bana
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)