Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Ağustos 2022, 03:35
#16021
kdiner adlı üyeden alıntı
Sigorta ve rolesini kontrol edin.
Motoru çalıştıramadığım için ailemin evinde kaldı, Çarşamba sabah gideceğim yanına ve kontrol edeceğim. Sigorta ve rölenin yerini biliyor musunuz hocam? Ne kullanım kılavuzunda ne de servis manuelde sigorta kutusunun yerini de şemayı bulamadım.
Reklamlar
-
16 Ağustos 2022, 08:07
#16022
furkantrojka adlı üyeden alıntı
Motoru çalıştıramadığım için ailemin evinde kaldı, Çarşamba sabah gideceğim yanına ve kontrol edeceğim. Sigorta ve rölenin yerini biliyor musunuz hocam? Ne kullanım kılavuzunda ne de servis manuelde sigorta kutusunun yerini de şemayı bulamadım.
Sigorta kutusu artçı koltuğunun orda veya oturduğun koltuğun altında, roleler de orda veya sağ grenajın orda da olabilir, modele göre rolelerin yerinde değişiklik oldu kontrol edersin.
-
21 Ağustos 2022, 02:49
#16023
kdiner adlı üyeden alıntı
Sigorta kutusu artçı koltuğunun orda veya oturduğun koltuğun altında, roleler de orda veya sağ grenajın orda da olabilir, modele göre rolelerin yerinde değişiklik oldu kontrol edersin.
Sigorta kutusu da röleler de artçı selesinin altındaydı. Sigortayı söküp kontrol ettim. Sağlamdı, yerine taktım ve röleyi kontrol etmek için kontağı açtım ve benzin pompası çalıştı. Hiçbir şeyi yokmuş motorun, 1 haftadır boşuna motorsuz kalmışım.
-
21 Ağustos 2022, 13:06
#16024
Herkese merhaba;
69.300 TL parayı peşin verip 15.09.2022 de sıfır siyah NS 200 u teslim almak mantıklımı acaba
İkinci eli sıfırından pahalı olduğu icin ve fırsatçılardan artık illallah ettiğim için alım satım işinden nefret ettim
Yada etmez bu motor bu parayı şunu al diyeceğiniz birsey varmi acaba ?
Çok motor süren biri değilim uzun yıllar bineceğim ara sıra uzun yol olarak İstanbul Şarköy arası belki giderim
-
22 Ağustos 2022, 22:50
#16025
lordmayros adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba;
69.300 TL parayı peşin verip 15.09.2022 de sıfır siyah NS 200 u teslim almak mantıklımı acaba
İkinci eli sıfırından pahalı olduğu icin ve fırsatçılardan artık illallah ettiğim için alım satım işinden nefret ettim
Yada etmez bu motor bu parayı şunu al diyeceğiniz birsey varmi acaba ?
Çok motor süren biri değilim uzun yıllar bineceğim ara sıra uzun yol olarak İstanbul Şarköy arası belki giderim
Paraniz hazir ve nakit yonunden acil bir ihtiyac yoksa alin gecin sonucta 0km motor.
Yine de karar sizin para sizin.
-
22 Ağustos 2022, 23:16
#16026
lordmayros adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba;
69.300 TL parayı peşin verip 15.09.2022 de sıfır siyah NS 200 u teslim almak mantıklımı acaba
İkinci eli sıfırından pahalı olduğu icin ve fırsatçılardan artık illallah ettiğim için alım satım işinden nefret ettim
Yada etmez bu motor bu parayı şunu al diyeceğiniz birsey varmi acaba ?
Çok motor süren biri değilim uzun yıllar bineceğim ara sıra uzun yol olarak İstanbul Şarköy arası belki giderim
merhaba, eski bir pulsar kullanıcısı olarak, uzun yıllar sorunsuzca pulsarı kullanmanızın zor olduğunu söyleyebilirim.
sıkıştırmaya gelemeyen narin bir motor yapısı var. 125'lik gibi 100-110 kullanırım derseniz o zaman uzun ömürlü olabilir.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
23 Ağustos 2022, 15:47
#16027
-ZERO- adlı üyeden alıntı
merhaba, eski bir pulsar kullanıcısı olarak, uzun yıllar sorunsuzca pulsarı kullanmanızın zor olduğunu söyleyebilirim.
sıkıştırmaya gelemeyen narin bir motor yapısı var. 125'lik gibi 100-110 kullanırım derseniz o zaman uzun ömürlü olabilir.
+1
25.000 km pulsar deneyimim:
6. vites dişlisi,
statör,
konjektör,
akü,
furş takımı,
debriyaj yayı,
2 defa yakıt pompası,
oksijen sensörü,
gösterge modifiyesi? (ekran resetleme)
3 ayda bir supap ayarı,
egzantrik zinciri, gergisi, paletleri değişimi,
piyano değişimi
rutinde aşınan parçaları balata zincir vs yazmıyorum.
-
23 Ağustos 2022, 17:36
#16028
ulkerhan adlı üyeden alıntı
+1
25.000 km pulsar deneyimim:
6. vites dişlisi,
statör,
konjektör,
akü,
furş takımı,
debriyaj yayı,
2 defa yakıt pompası,
oksijen sensörü,
gösterge modifiyesi? (ekran resetleme)
3 ayda bir supap ayarı,
egzantrik zinciri, gergisi, paletleri değişimi,
piyano değişimi
rutinde aşınan parçaları balata zincir vs yazmıyorum.
bunlara ek olarak ben de bir defa krank bilyası dağıttım, iki defa piston segman seti değişti ve iki defa da üst kapak rektefe edildi. bunların hepsi 29.000 km içinde belirli aralıklarla oldu.
ilk sahibi de 4000 km'ye gelmeden bir defa komple full dolu üst kapak garantiden değiştirmiş. servisten öğrenmiştim. tabi ki de bana satılırken bu söylenmedi.
-
23 Ağustos 2022, 22:48
#16029
Valla bende ne yalan söyleyeyim hiç ısınamadım pulsara bende sıfır NK150 aldım dün getirip garaja park ettim 5.000 deviri geçemiyorum rodajdan dolayı 6. Vites 5.000dd de 64km hız yapıyor İstanbul içi benimde çok bir beklentim yok açıkçası acemi ve ilk motorum olarak yanlardan bile gitmiyorum normal şeridimde takip ediyorum şimdilik
-
24 Ağustos 2022, 04:29
#16030
Geçen gün motor tekrar çalışmadı. Sigortaları kontrol ettim, röleleri kontrol ettim, her şey sağlam ama benzin pompası çalışmadı. Motoru yan ayaktan, orta ayağa alınca pompa çalıştı, anlayamadım problemi bir türlü. Ben de soğudum açıkçası, daha 4 bin km'de alet. Satıp, 5-6 yaşlarında bir Japon mu alsam diye düşünüyorum.
-
24 Ağustos 2022, 10:34
#16031
furkantrojka adlı üyeden alıntı
Geçen gün motor tekrar çalışmadı. Sigortaları kontrol ettim, röleleri kontrol ettim, her şey sağlam ama benzin pompası çalışmadı. Motoru yan ayaktan, orta ayağa alınca pompa çalıştı, anlayamadım problemi bir türlü. Ben de soğudum açıkçası, daha 4 bin km'de alet. Satıp, 5-6 yaşlarında bir Japon mu alsam diye düşünüyorum.
Yan ayak sensörünü kontrol edin belki temazsızlık veya bozulmuş olabilir, debriyaj müşürünü de kontrol edin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
ulkerhan adlı üyeden alıntı
+1
25.000 km pulsar deneyimim:
6. vites dişlisi,
statör,
konjektör,
akü,
furş takımı,
debriyaj yayı,
2 defa yakıt pompası,
oksijen sensörü,
gösterge modifiyesi? (ekran resetleme)
3 ayda bir supap ayarı,
egzantrik zinciri, gergisi, paletleri değişimi,
piyano değişimi
rutinde aşınan parçaları balata zincir vs yazmıyorum.
Geriye ne kaldı ki, ben 14 modelini 31k kullandım bunların hiçbirini yaşamadım sadece kendim 30k da ön arka teker rulmanlarını bozuk olmadığı halde değiştirdim, şuan d250 var 26k da 30k da ön arka teker rulmanları ön amortisör yağı fren hidrolik yağlarını değiştireceğim sonuçta ben bakarsam oda bana bakar 2 teker üzerinde gidiyoruz belki biraz daha ileri km de furş bilyelerini de değiştiririm.
-
24 Ağustos 2022, 13:54
#16032
kdiner adlı üyeden alıntı
Yan ayak sensörünü kontrol edin belki temazsızlık veya bozulmuş olabilir, debriyaj müşürünü de kontrol edin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
Geriye ne kaldı ki, ben 14 modelini 31k kullandım bunların hiçbirini yaşamadım sadece kendim 30k da ön arka teker rulmanlarını bozuk olmadığı halde değiştirdim, şuan d250 var 26k da 30k da ön arka teker rulmanları ön amortisör yağı fren hidrolik yağlarını değiştireceğim sonuçta ben bakarsam oda bana bakar 2 teker üzerinde gidiyoruz belki biraz daha ileri km de furş bilyelerini de değiştiririm.
6. vites dişlisi bonus çıktı.
egzantrik zinciri uzamıştı o da sarf malzeme diyelim. arabalarda bile belli kilometrelerde değişiyor.
statör, konjektör, vites yayı, gösterge sorunu, yakıt pompası ve oksijen sensörü pulsarlarda sıklıkla karşılaşılıyor.
-
24 Ağustos 2022, 19:50
#16033
Arkadaşlar bunlar nasıl sorunlar böyle? Epey can sıkmış olmalı.
-
24 Ağustos 2022, 21:53
#16034
Dün gece saat 12 gibi bir mesaj geldi mesajda kaydırmalı debriyaj kullanan motorların debriyajı yukarda kavrıyormuş doğru mu diye sordu bir an afalladım acaba şaka mı yapıyor diye nasıl olduğunu izah ettim ve nerden duyduğunu sordum oda arkadaşım arkadaşından duymuş dedi şimdi gelde bu insanlara bir şey anlat, istisnalar hariç bunlar motor kullanıyor sonra motorlar kötü oluyor yav adam gibi kullan ha tabiki sıkıntı çıkar kul yapımı dört dörtlük bekleyemezsin zaten hangimiz doğruyuz da motorda sorunsuz olsun.
-
25 Ağustos 2022, 15:03
#16035
ulkerhan adlı üyeden alıntı
+1
25.000 km pulsar deneyimim:
6. vites dişlisi,
statör,
konjektör,
akü,
furş takımı,
debriyaj yayı,
2 defa yakıt pompası,
oksijen sensörü,
gösterge modifiyesi? (ekran resetleme)
3 ayda bir supap ayarı,
egzantrik zinciri, gergisi, paletleri değişimi,
piyano değişimi
rutinde aşınan parçaları balata zincir vs yazmıyorum.
Başınızı çok şey gelmiş.
25000km'de egzantrik zinciri nasıl uzadı merak ettim. Hele 3 ayda bir süpap ayarını hiç anlamadım. 5yıl 45000km 2014 model ns200 kullandım, debriyaj balatasını bile değiştirmemiştim, lazım olur da değiştiririm bulunsun diye yedek debriyaj balatası takımı almıştım, onu da sattığım kişiye vermiştim.
Ha, akü sorundu; orjinal akü 2 yıl dayanmamıştı, ekran resetlemesi için bajajın yapamadığı modifiye parçasını mikrondevre üretmişti sağolsun(kendiniz de yapabiliyorsunuz gerçi).
Bende piyano rulmanının biri bozulmaya başlamıştı 15bin km civarı sanırım, ötüyordu boşluk yapmış. Hem öteni hem de sağlam olmasına rağmen diğer piyanoyu da değiştirtmiştim bundan dolayı.
-
10 Eylül 2022, 15:29
#16036
Arkadaşlar yağı kendim değiştireceğim. Motul 5100 10W40 ile 7100 10W40 arasında ne fark var? Bizim motor için hangisi daha uygun?
-
10 Eylül 2022, 15:48
#16037
5100 yeterli. 7100'de koyarsın ama sadece boşa koymuş olursun. Sonuç itibariyle 200'lük ve 5000km'de bir yağı değişiyor. Tam sentetik yağ koymana gerek yok.
-
10 Eylül 2022, 15:51
#16038
Angrypower adlı üyeden alıntı
5100 yeterli. 7100'de koyarsın ama sadece boşa koymuş olursun. Sonuç itibariyle 200'lük ve 5000km'de bir yağı değişiyor. Tam sentetik yağ koymana gerek yok.
dostum teşekkür ederim bilgi için. Bir şey daha sorsam motorun yağı normalde 2020 Eylül civarı değişmişti. Daha km dolmayacak diye kendim değiştireyim dedim. Geçen yağ penceresinden baktım simsiyah görünüyor. Yağ özelliğini kaybettiğinden mi yoksa su mu karıştı diye içime bir korku düştü. Ondan hemen yağı alıp değiştireyim dedim. Su karıştığını anlamanın bir yolu var mı başka?
-
10 Eylül 2022, 17:30
#16039
sezarim adlı üyeden alıntı
dostum teşekkür ederim bilgi için. Bir şey daha sorsam motorun yağı normalde 2020 Eylül civarı değişmişti. Daha km dolmayacak diye kendim değiştireyim dedim. Geçen yağ penceresinden baktım simsiyah görünüyor. Yağ özelliğini kaybettiğinden mi yoksa su mu karıştı diye içime bir korku düştü. Ondan hemen yağı alıp değiştireyim dedim. Su karıştığını anlamanın bir yolu var mı başka?
Yağ ilk günki gibi olmaz zaten sonuçta içerde devamlı dolaşım halinde, eğer yağın rengi beyaz kremsi renginde değilse sıkıntı yok devam, yeni koyacağın yağda belli bir süre sonra rengi siyahlaşacak.
-
10 Eylül 2022, 17:45
#16040
kdiner adlı üyeden alıntı
Yağ ilk günki gibi olmaz zaten sonuçta içerde devamlı dolaşım halinde, eğer yağın rengi beyaz kremsi renginde değilse sıkıntı yok devam, yeni koyacağın yağda belli bir süre sonra rengi siyahlaşacak.
dostum çok saolasın içimi ferahlattın. Yok yağın rengi beyaz kremsi değil. 33.6** km'de şu anda motor. 35'i beklemektense zaten nerdeyse 2 yıl oldu yağı kendim değiştireyim dedim. 35k bakımı gelince artık götürürüm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)