Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15981

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    bajaj v15
    Alıntı rudolfn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önceden deneyim elde etmiş kişilerin önereceği usta var mı diye sordum hocam. Yetkili servislerinde ne kadar yetkili olduğu malum ortada...
    Motorumu çok esnek kullanıyorum haliyle 500KM'ye normal kullanıcıdan daha geç geldim, 3 ay önce servise 500 bakımına götürdüm 350TL para ödedim. Kendi ustam yine aynı hizmeti 200TL yaparmış. Garanti ayağına sanki biraz yolunduğumu hissedince yetkili servis bağımlılığı hoşuma gitmemeye başladı Yine de akıl verdiğin için çok sağol hocam.
    hocam soyleki; garantinin var olma amaci bu zaten. "motorda kullanici hatasi olmayan arizalar ucretsiz giderilir."

    sifir motor almissin, garantisi var. buyuk kucuk demeden en ufak problemde motorunu gotur halletsinler. Ne ugrasacaksin ustadir pastadir..ustalarin yarisi musteriyi kazikliyor, diger yarisida caktirmadan kazikliyor haberimiz olmuyor


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #15982
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı rudolfn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi ya, neden yapıyor acaba böyle Bu aralar ekonomiden dolayı yanında 2-3 defa satıcam falan dedim küstü sanırım Bilgilendirme için çok teşekkürler hocam.
    Air idle hatası yanı anlık hava kontrolü arızası veriyor sıkıntı yapmanıza gerek yok.
    rudolfn bunu beğendi.

  3. #15983
    furkantrojka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2021
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS200
    Selamlar. Motorum 1700km civarlarında. Motosiklet çalışır vaziyette sabit dururken vites düşüremiyorum, vites kolu aşağı gidiyor ancak vites değişmiyor, elimi debriyajdan biraz çektiğimde kavrama noktasında tık edip vites değişiyor. Hareket halindeyken hiçbir problem yok, gayet sorunsuz ne güzel geçiyor vites.
    Tam olarak neden kaynaklanır ve nasıl çözülür? Bilen, başına gelen var mıdır?

  4. #15984
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı furkantrojka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Motorum 1700km civarlarında. Motosiklet çalışır vaziyette sabit dururken vites düşüremiyorum, vites kolu aşağı gidiyor ancak vites değişmiyor, elimi debriyajdan biraz çektiğimde kavrama noktasında tık edip vites değişiyor. Hareket halindeyken hiçbir problem yok, gayet sorunsuz ne güzel geçiyor vites.
    Tam olarak neden kaynaklanır ve nasıl çözülür? Bilen, başına gelen var mıdır?
    Eğer sorununuzu ben yanlış anlamadıysam motosiklet şanzımanının çalışma prensibi gereği normal bir durum yaşıyorsunuz. Motoru ayağınızla ileri geri yaptığınızda vitesiniz geçecektir.
    levend84 bunu beğendi.

  5. #15985
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı furkantrojka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Motorum 1700km civarlarında. Motosiklet çalışır vaziyette sabit dururken vites düşüremiyorum, vites kolu aşağı gidiyor ancak vites değişmiyor, elimi debriyajdan biraz çektiğimde kavrama noktasında tık edip vites değişiyor. Hareket halindeyken hiçbir problem yok, gayet sorunsuz ne güzel geçiyor vites.
    Tam olarak neden kaynaklanır ve nasıl çözülür? Bilen, başına gelen var mıdır?
    Zincir,olmasi gereken`den fazla bol ise bu da sebep olur.

    Bol zincir de ileri geri hafif bir hareket bile ön dişli nin dönmesini azaltir(tur olarak).hatta bol zincirin diğer bir dezavantaji ise seyir halinde bile vites gecislerinde zorluga neden olur.

    Ikinci bir durum da,

    Vites levyesi(peg)ayari veya konumu.bir tık yukari konumlanirsa tahrik hareketi güclenir.

    Son olarak,debriyaj halatindaki(tel) kavrama boşluğu.gec ayirma yapiyorsa bu da sebep olur.

    Bloktaki debriyaj levyesindeki boşluktan anlaşilir.

  6. #15986
    furkantrojka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2021
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı furkantrojka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Motorum 1700km civarlarında. Motosiklet çalışır vaziyette sabit dururken vites düşüremiyorum, vites kolu aşağı gidiyor ancak vites değişmiyor, elimi debriyajdan biraz çektiğimde kavrama noktasında tık edip vites değişiyor. Hareket halindeyken hiçbir problem yok, gayet sorunsuz ne güzel geçiyor vites.
    Tam olarak neden kaynaklanır ve nasıl çözülür? Bilen, başına gelen var mıdır?
    Örneğin ani bir fren yapıyorum, neredeyse duruyorum ve vites düşürüp devam etmek istediğimde tamamen durup, ayağımı yere koyduktan sonra ayağımla ileri, geri yaparak 6'dan 1'e mi inmem gerekiyor? Çok tehlikeli değil mi eğer bu normal bir şeyse.
    Bu arada eğitim sırasında MT 07 ile vitesi bire kaç kez 3'te unuttum ve ışıkta beklerken sorunsuz şekilde küçülttüğümü hatırlıyorum.

  7. #15987
    furkantrojka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2021
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer sorununuzu ben yanlış anlamadıysam motosiklet şanzımanının çalışma prensibi gereği normal bir durum yaşıyorsunuz. Motoru ayağınızla ileri geri yaptığınızda vitesiniz geçecektir.
    Selamlar hocam.
    Zinciri sürekli kontrol ediyorum, gergin ve yağlı her zaman.
    Vites kolu normal sürüşte bir problem yaratmadığı için şimdilik değiştirmek istemiyorum.
    Debriyajdaki boşluk biraz fazlaydı, onu bugün azalttım. Açıkçası biraz iyileşme var ancak yine istediğim gibi değil.


    BLUE MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)