Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15981

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı rudolfn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önceden deneyim elde etmiş kişilerin önereceği usta var mı diye sordum hocam. Yetkili servislerinde ne kadar yetkili olduğu malum ortada...
    Motorumu çok esnek kullanıyorum haliyle 500KM'ye normal kullanıcıdan daha geç geldim, 3 ay önce servise 500 bakımına götürdüm 350TL para ödedim. Kendi ustam yine aynı hizmeti 200TL yaparmış. Garanti ayağına sanki biraz yolunduğumu hissedince yetkili servis bağımlılığı hoşuma gitmemeye başladı Yine de akıl verdiğin için çok sağol hocam.
    hocam soyleki; garantinin var olma amaci bu zaten. "motorda kullanici hatasi olmayan arizalar ucretsiz giderilir."

    sifir motor almissin, garantisi var. buyuk kucuk demeden en ufak problemde motorunu gotur halletsinler. Ne ugrasacaksin ustadir pastadir..ustalarin yarisi musteriyi kazikliyor, diger yarisida caktirmadan kazikliyor haberimiz olmuyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15982
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı rudolfn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi ya, neden yapıyor acaba böyle Bu aralar ekonomiden dolayı yanında 2-3 defa satıcam falan dedim küstü sanırım Bilgilendirme için çok teşekkürler hocam.
    Air idle hatası yanı anlık hava kontrolü arızası veriyor sıkıntı yapmanıza gerek yok.
    rudolfn bunu beğendi.

  3. #15983
    furkantrojka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2021
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS200
    Selamlar. Motorum 1700km civarlarında. Motosiklet çalışır vaziyette sabit dururken vites düşüremiyorum, vites kolu aşağı gidiyor ancak vites değişmiyor, elimi debriyajdan biraz çektiğimde kavrama noktasında tık edip vites değişiyor. Hareket halindeyken hiçbir problem yok, gayet sorunsuz ne güzel geçiyor vites.
    Tam olarak neden kaynaklanır ve nasıl çözülür? Bilen, başına gelen var mıdır?

  4. #15984
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı furkantrojka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Motorum 1700km civarlarında. Motosiklet çalışır vaziyette sabit dururken vites düşüremiyorum, vites kolu aşağı gidiyor ancak vites değişmiyor, elimi debriyajdan biraz çektiğimde kavrama noktasında tık edip vites değişiyor. Hareket halindeyken hiçbir problem yok, gayet sorunsuz ne güzel geçiyor vites.
    Tam olarak neden kaynaklanır ve nasıl çözülür? Bilen, başına gelen var mıdır?
    Eğer sorununuzu ben yanlış anlamadıysam motosiklet şanzımanının çalışma prensibi gereği normal bir durum yaşıyorsunuz. Motoru ayağınızla ileri geri yaptığınızda vitesiniz geçecektir.
    levend84 ve janset1604 bunu beğendiler.

  5. #15985
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı furkantrojka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Motorum 1700km civarlarında. Motosiklet çalışır vaziyette sabit dururken vites düşüremiyorum, vites kolu aşağı gidiyor ancak vites değişmiyor, elimi debriyajdan biraz çektiğimde kavrama noktasında tık edip vites değişiyor. Hareket halindeyken hiçbir problem yok, gayet sorunsuz ne güzel geçiyor vites.
    Tam olarak neden kaynaklanır ve nasıl çözülür? Bilen, başına gelen var mıdır?
    Zincir,olmasi gereken`den fazla bol ise bu da sebep olur.

    Bol zincir de ileri geri hafif bir hareket bile ön dişli nin dönmesini azaltir(tur olarak).hatta bol zincirin diğer bir dezavantaji ise seyir halinde bile vites gecislerinde zorluga neden olur.

    Ikinci bir durum da,

    Vites levyesi(peg)ayari veya konumu.bir tık yukari konumlanirsa tahrik hareketi güclenir.

    Son olarak,debriyaj halatindaki(tel) kavrama boşluğu.gec ayirma yapiyorsa bu da sebep olur.

    Bloktaki debriyaj levyesindeki boşluktan anlaşilir.

  6. #15986
    furkantrojka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2021
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı furkantrojka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Motorum 1700km civarlarında. Motosiklet çalışır vaziyette sabit dururken vites düşüremiyorum, vites kolu aşağı gidiyor ancak vites değişmiyor, elimi debriyajdan biraz çektiğimde kavrama noktasında tık edip vites değişiyor. Hareket halindeyken hiçbir problem yok, gayet sorunsuz ne güzel geçiyor vites.
    Tam olarak neden kaynaklanır ve nasıl çözülür? Bilen, başına gelen var mıdır?
    Örneğin ani bir fren yapıyorum, neredeyse duruyorum ve vites düşürüp devam etmek istediğimde tamamen durup, ayağımı yere koyduktan sonra ayağımla ileri, geri yaparak 6'dan 1'e mi inmem gerekiyor? Çok tehlikeli değil mi eğer bu normal bir şeyse.
    Bu arada eğitim sırasında MT 07 ile vitesi bire kaç kez 3'te unuttum ve ışıkta beklerken sorunsuz şekilde küçülttüğümü hatırlıyorum.

  7. #15987
    furkantrojka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2021
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer sorununuzu ben yanlış anlamadıysam motosiklet şanzımanının çalışma prensibi gereği normal bir durum yaşıyorsunuz. Motoru ayağınızla ileri geri yaptığınızda vitesiniz geçecektir.
    Selamlar hocam.
    Zinciri sürekli kontrol ediyorum, gergin ve yağlı her zaman.
    Vites kolu normal sürüşte bir problem yaratmadığı için şimdilik değiştirmek istemiyorum.
    Debriyajdaki boşluk biraz fazlaydı, onu bugün azalttım. Açıkçası biraz iyileşme var ancak yine istediğim gibi değil.

  8. #15988
    MrNobody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Arkadaşlar merhaba 2015 pulsarımda çözemediğim bir sorun var tamircide çözemedi malesef. 2uzun 4 kısa arıza kodu veriyor internette düşük veya yüksek voltajdan dolayı olduğu yazıyor. Hali hazırda motorda rölanti dalgalanmasıda olduğundan hem yeni bs akü hemde rolanti sensörü aldım ve değişim yapıldı. Ancak motor bazen arıza lambasını yakıp 2 uzun 4 kısa 5 bin devirden öteye gidemiyor gücünde de düşüş oluyor. Sorun sizce nerede olabilir yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

  9. #15989

    Üyelik
    23 Eylül 2021
    Arkadaşlar merhaba,

    2020 pulsar, 5 bin kmde, denge sensörü sesi nasıldır? Depo kısmından 4-5 bin devir aralığında gelen tiz metal sesi şeklindemi? Böyle bir sorunum var da, araştırdım bunlarda olan birşeymiş ama tanısını koyamadım, yardımcı olursanız sevinirim.

    Denge sensörü ise ne yapmam gerekir? Garantiden değişir mi bu?

  10. #15990
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Devir yükseldikçe ses seviyesinde artış var mi?

  11. #15991

    Üyelik
    23 Eylül 2021
    Hayır, sadece 4-5 bin devir aralığında aynı sertlikte ses, tur camının demiri falan sandım ilk başta ama değil. 4-5 bin devrin ne altında ne üstünde ses yok.

    Bu arada kapalı garajda denedim yürümeden de yapıyor bu sesi aynı devir aralığında.

  12. #15992
    frankestayn1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar benim rolanti düşük gibi yükseltsem daha mı iyi olur? Motoru çalıştırınca belli bir süre rolanti gidip geliyor gibi oluyor hava ortalama 20 derece normal mi acaba? Rs 200 üm vardı onda normaldi ns 200 aldım böyle bir durum ile karşılaştım.

  13. #15993

    Üyelik
    07 Kasım 2021

    99rpm güvenilirmi

    Merhabalar bana çok güzel çikıs noktasi sundunuz 99 rpm güvenilirmi acaba hiç alişveris yaptinizmi krank almam lazim ama türkiye fiyatlari inanilmaz derecede çok birde nekadar sürede geliyor

  14. #15994

    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Selamlar, bu motorun 2022 modelinin 2021 modelinden farkları var mı acaba?

  15. #15995

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı elestirmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, bu motorun 2022 modelinin 2021 modelinden farkları var mı acaba?
    Bilgiğim kadarıyla yok.

  16. #15996
    mv720 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj NS 200
    Farkı yok.

  17. #15997

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    merhaba selamlar, motorum daha 2000km olmadı 1900 lerde. Ancak vides pedalında sürekli bir takır turu bi geçmeme huyu var, vitesi düşürünce geri yukarı atmıyor veya yükseltince aşağı almıyoru kendine, veya tak tak deflarca basınca vites düşürüyor. Böyle bir sorun yaşayan va rmı hiç? Model daha yeni 2021 kasım da aldım

  18. #15998
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı misterrium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba selamlar, motorum daha 2000km olmadı 1900 lerde. Ancak vides pedalında sürekli bir takır turu bi geçmeme huyu var, vitesi düşürünce geri yukarı atmıyor veya yükseltince aşağı almıyoru kendine, veya tak tak deflarca basınca vites düşürüyor. Böyle bir sorun yaşayan va rmı hiç? Model daha yeni 2021 kasım da aldım
    Servise uğrayın vites yayı kırılmış olabilir değişmesi gerekli.

  19. #15999
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı misterrium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba selamlar, motorum daha 2000km olmadı 1900 lerde. Ancak vides pedalında sürekli bir takır turu bi geçmeme huyu var, vitesi düşürünce geri yukarı atmıyor veya yükseltince aşağı almıyoru kendine, veya tak tak deflarca basınca vites düşürüyor. Böyle bir sorun yaşayan va rmı hiç? Model daha yeni 2021 kasım da aldım
    şu aşağıdaki arkadaş kırılmıştır. pulsarda kronik sorunlardan bir tanesidir. bende 15 bin km civarı meydana gelmişti.
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/b...-ns-vites-yayi
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25

  20. #16000

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    haftaya cumartesi servise götüreceğim. inşallah basit bir çözüm olur


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)