Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15941
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Motosikleti
    YAMAHA YZF-R25
    Alıntı misterrium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap icin tesekkurler hocam, 10mm bir makasa kesilecek zonciri de tasimaya gerek var mi bilemedim iste.

    Onerin asagidan ilave 2 boru ile baglanan uzun topcase demiri mi ?
    Aynen öyle. Onlar sağlam baya. Ama işte benim gibi sert kullanır da amortisör ayarın kazık gibiyse o demir de kaynak yerinden ayrılıyor. Arka amortisörü yumuşatabildiğin kadar yumuşat.
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #15942

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    tesekkurler cevap icin bakalim bir motor kasim sonu gelsin gorecegiz insallah

  3. #15943
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    yamaha fz8 +bajaj pulsar 200+ discover 125 st +
    debriyaj ayarın sert olabilir manette 2.3 cm boşluk bırakarak ayar yapın öyle deneyin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

    Alıntı bluesman53 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorda yaşadığım bir sıkıntı var. Başkalarına olduysa lütfen bilgilendirsin.
    3 kere, vites düşürürken motor stop etti. Hiç sarsılmadan, kendini atmadan, sanki ateşleme kesme tuşuna (kill switch) basmışım gibi kapandı. Yavaşlarken oluyor. Bazen direk yavaşlayıp, mesela 5. vitesteyken, hızıma göre doğru vitesi seçip devam ediyorum. Tekleyerek dursa, yanlışlıkla vites düşürmeden kaldırdım derdim. Fakat bu olay elim tamamen debriyajı sıkarken oluyor.
    2. veya 3. vitese motoru alınca, debriyajı bırakmama rağmen motor kendiliğinden yolun ortasında tak diye duruyor. Sürüşümle kesinlikle alakası yok diye düşünüyorum. Her zaman teker teker vites düşürürüm ama bazen çok yavaşlayınca, 5. vitesten uygun olan vites hangisiyse ona geçiyorum. Hep de doğru viteste oluyorum çünkü motorun hangi hızda hangi vitesi kaldıracağını biliyorum. Üstelik motor ıslak debriyaj olmasına rağmen (yani gerek olmasa bile) rev matching (vites düşürürken ara gaz) uyguluyorum. Yani devrin düşük kalması da olanaksız. Ki zaten uygun vitesi seçiyorum ve elim debriyajda. 5. vitesten 4' çekip dursam bile stop etmemesi lazım zaten elim debriyajda çünkü. Güç aktarımını dişlilere vermiyorum ki. Her zaman tek tek vites küçültsem de bazen 5. vitesteyken durup, direk 3-2'ye ya da boşa aldığım bile oluyor. Bunun motora zararı da yok, stop edeceği bir şey de değil.

    3. ve 2. viteste oluyor. Çözenler varsa nasıl çözüldüğünü söylese sevinirim.

    Diğer sorunlar ise, gösterge panelinin plastiğe titreyerek çarpasıyla gelen ses.
    Ayrıca boşa aldığımda, göstergede boş gözükse bile bazen elimi debriyajdan çekince boş ışığı sönüyor ve vites göstergesinde de hiçbir şey yazmıyor (0 yazması gerekirken). Üstelik bu durumdayken, rölanti devrinde birazcık fazla devirde çalışıyor. Nedenini sorduğumda, "tekrar 1 den boşa almayı dene. bazen boşa getirmek için gerektiği kadar çekemediğin için öyle oluyor" dendi. Fakat, elim debriyajdayken boşta gözüküyor. biraz saçma bir durum.

    Onun haricinde motorda sıkıntı yok gayet yeterli, iyi gidiyor, iyi duruyor, iyi dönüyor.
    debriyaj ayarın sert olabilir daha dengeli boşluk bırakarak ayarlayın

  4. #15944

    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS
    Merhaba arkadaşlar. 15.000 bakım ücreti için İstanbul Anadolu yakasındaki bir servisten fiyat aldım. 780 tl dediler. Fazla olduğunu düşündüğüm için farklı bir yeri aradım, genel olarak piyasa bu mu diye. Diğer servis 300 tl dedi. Bu kadar fark olması aklıma yatmadı. Birinde yanlışlık olduğu çok belli. Yakın zamanda servise giden olduysa yardımını ve tavsiyesini bekliyorum. Anadolu yakasında işin ehli servis tavsiyesi de verirseniz mutlu olurum. (Motosikletin garantisi devam ettiği için özellikle servis arıyorum.)

  5. #15945
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    https://i.hizliresim.com/kg4rriq.jpg

    Arkadaşlar bugün farkettim çok teknik bilgim yok bu sızıntı ne olabilir?

  6. #15946
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Blok terleme yapmiş.

    Karter havalandirmadan,hava filtre kutusuna giden parmak kalinliginda siyah bir hortum var onu takip et,sıkışma,ve tikanma var mi?

    Yag dolumu uygun seviyede yapildimi?fazla yag konulma gibi?

    Motoru kullanirken fazla sıķıştirmiş olabilirsin

    Blok cevresindeki civatalari torkla.

    Stator elektrik akim tasiyici kablo şapkasindan da yag kacirma var,oraya da bak,sanki orada da daha once bir islem var gibi,sivi conta birikintisi var

    Son çare stator kapak conta degisimi.

  7. #15947
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Blok terleme yapmiş.

    Karter havalandirmadan,hava filtre kutusuna giden parmak kalinliginda siyah bir hortum var onu takip et,sıkışma,ve tikanma var mi?

    Yag dolumu uygun seviyede yapildimi?fazla yag konulma gibi?

    Motoru kullanirken fazla sıķıştirmiş olabilirsin

    Blok cevresindeki civatalari torkla.

    Stator elektrik akim tasiyici kablo şapkasindan da yag kacirma var,oraya da bak,sanki orada da daha once bir islem var gibi,sivi conta birikintisi var

    Son çare stator kapak conta degisimi.
    Cevap için teşekkürler. Motoru sıkıştırmam çok sakin kullanırım genelde. Yarın bahsettiğiniz maddeleri kontrol etmeye çalışırım. Olmadı şuan km 14 bini geçti 15 bin bakımına erken götürürüm serviste baktırırım.

  8. #15948
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap için teşekkürler. Motoru sıkıştırmam çok sakin kullanırım genelde. Yarın bahsettiğiniz maddeleri kontrol etmeye çalışırım. Olmadı şuan km 14 bini geçti 15 bin bakımına erken götürürüm serviste baktırırım.
    Rica ederim,

    Serviste detayli bir sekilde incelenmesini taleb edin.

  9. #15949
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/kg4rriq.jpg

    Arkadaşlar bugün farkettim çok teknik bilgim yok bu sızıntı ne olabilir?
    Kapağın açılıp o kablo demetine sıvı conta sürülüp takılması gerek, bakım yapacağın zaman veya yaptıracağım zaman servise söyle gerekli işlemi yapsınlar sıkıntı yaratacak bir durum değil işlem yaptırmadan da bu şekil kullanabilirsiniz tabi fazla bir terleme yok ise.

  10. #15950
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Biraz sacma gelecek , cok basit birşey ancak beceremediğim ve fikire ihtiyacım olan bir konu var

    Motorun manetlerini cıkartmam lazım, elcik korumanın bir bağlantısı manetleri tutan tek vidaya bağlanarak yapılıyor, diğeri gidon topuzundan.

    Ancak manet vidalarını cıkartamdadım birisi fren manetini tutan vida düz, debriaj manetini tutan vida yıldız.

    2016 model ns200.

    İnternet videolarında bazılarında üst taraftan hemen çeviriyor, bazılarında altta kalan civatayı gevşetiyor.

    Ama sıkıntı şu, benim altta civata yok, sadece vida tutuyor. Vidalarda o kadar sıkı ki tornovidanın gireceği boşluk zorlamaktan erimek üzere. tornavida ile acamadım

    bir taktiği falan var mı napayım bilemedim :D

  11. #15951

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Şehir
    Amasya
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

    Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?

  12. #15952
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz sacma gelecek , cok basit birşey ancak beceremediğim ve fikire ihtiyacım olan bir konu var

    Motorun manetlerini cıkartmam lazım, elcik korumanın bir bağlantısı manetleri tutan tek vidaya bağlanarak yapılıyor, diğeri gidon topuzundan.

    Ancak manet vidalarını cıkartamdadım birisi fren manetini tutan vida düz, debriaj manetini tutan vida yıldız.

    2016 model ns200.

    İnternet videolarında bazılarında üst taraftan hemen çeviriyor, bazılarında altta kalan civatayı gevşetiyor.

    Ama sıkıntı şu, benim altta civata yok, sadece vida tutuyor. Vidalarda o kadar sıkı ki tornovidanın gireceği boşluk zorlamaktan erimek üzere. tornavida ile acamadım

    bir taktiği falan var mı napayım bilemedim :D
    Foto eklersen bakalim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

    Alıntı sezarim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

    Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?
    Marş motorunu zorlama,orjinal degeri neyse onu tak,

    Yigit aku oneririm bs serisi
    sezarim bunu beğendi.

  13. #15953

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    Alıntı sezarim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

    Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?
    Hiçbir sakıncası olmaz. Daha uzun marş çevirebilir elde rezerve güç daha fazla olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

    Marş motoru zorlanma vb olmaz o 8 amperse yine 8 çekecek 9 sa 9.

  14. #15954

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı sezarim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

    Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?
    Motor vitesteyken debriyaja da bassanız şanzımanda sürtünme vardır bir miktar, motor 3. viteste iken yokuş aşağı falan debriyajı çekerek hızlanmaya çalışıyorsanız tavsiyem boş vitese alıp motor üstünde ayakta giderken 2. vitese çekmeniz ve aynı anda motora sert şekilde oturmanız(ki arka lastiğe yük binsin ve kilitlenmesin). Youtube'da vidyoları var, altınelbiseliadam'ın da vardı yanlış hatırlamıyorsam.

    12v 12 A çıkan hangileri, ne marka modeller merak ettim. Zira bu motorun aküsü ytx9-bs kodlu değil mi? Onlar da 12v 8A ya da 9A olurlar.
    Ha, akü yuvasına uyacak 12A'lık akü bulursanız uygun fiyata alın tabii, daha iyi olur, bir sorun çıkmaz.

  15. #15955

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Şehir
    Amasya
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar selam. Motorum 2017 model. Geçen yazmıştım geçen kış motor 2-3 gün yatınca çalışmıyor. Vurdurup biraz gezince çalışıyor aküden büyük ihtimalle diye.

    Motor 3 gündür yatıyordu sabah çalıştırmaya çalıştım. ilk etapta bu benzin pompası sesi geliyor ya vıız diye o geldi. Sonra marş basmadı. Şalteri (kırmızı düğme) açıp kapadım bir kaç kere vıız sesi bir geldi, bir gelmedi. Marş bastı, çalışmadı sonra yine marş bastı. en sonunda böyle böyle deneyerek çalıştırdım. Yeni akü alıcam ama başka bir sorun olma ihtimali var mıdır?

  16. #15956

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı sezarim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam. Motorum 2017 model. Geçen yazmıştım geçen kış motor 2-3 gün yatınca çalışmıyor. Vurdurup biraz gezince çalışıyor aküden büyük ihtimalle diye.

    Motor 3 gündür yatıyordu sabah çalıştırmaya çalıştım. ilk etapta bu benzin pompası sesi geliyor ya vıız diye o geldi. Sonra marş basmadı. Şalteri (kırmızı düğme) açıp kapadım bir kaç kere vıız sesi bir geldi, bir gelmedi. Marş bastı, çalışmadı sonra yine marş bastı. en sonunda böyle böyle deneyerek çalıştırdım. Yeni akü alıcam ama başka bir sorun olma ihtimali var mıdır?
    akü sorununu ölçmek kolay. marş basarken 10v altına iniyorsa o akü zaten şaibeli.
    3-4 defa kırmızı düğmeyi aç kapa yapıp ondan sonra marşa bas. alıyorsa pompa, regülatör ve yakıt filtresine bakmak lazım.

  17. #15957

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Şehir
    Amasya
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akü sorununu ölçmek kolay. marş basarken 10v altına iniyorsa o akü zaten şaibeli.
    3-4 defa kırmızı düğmeyi aç kapa yapıp ondan sonra marşa bas. alıyorsa pompa, regülatör ve yakıt filtresine bakmak lazım.
    Aküyü elektrikçi bulursam ölçtürücem. 3-4 defa kırmızıya basınca hemen almıyor. Marş basıyor bir yandan gaz veriyorum. Bunu bir kaç defa tekrarlayınca yapıyor. Bu arada havalar güzelken tek marşta alıyor. sorun havalar soğuyunca başlıyor.

  18. #15958

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı sezarim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aküyü elektrikçi bulursam ölçtürücem. 3-4 defa kırmızıya basınca hemen almıyor. Marş basıyor bir yandan gaz veriyorum. Bunu bir kaç defa tekrarlayınca yapıyor. Bu arada havalar güzelken tek marşta alıyor. sorun havalar soğuyunca başlıyor.
    hava sıcak soğuk farkını söylememiştin. supap ayarını hakkıyla yaptır düzelir.
    sezarim bunu beğendi.

  19. #15959

    Üyelik
    23 Eylül 2021
    Alıntı KeepSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, bir sorum daha olacak; arka fren ses yapması normal mi? Voyk voyk voyk diye ses çıkarıyor bazen, geçen bakıma götürdüm yetkili servise, bişey yok normal dedi ama içime sinmiyor, balatalar falan da diri ve sağlam, anlamadım gitti diskte mi sorun var diyeceğim, bakımda usta niye bişey yok dedi bilemedim.
    Arkadaşlar merhaba tekrar, şu sese çözüm bulamadım, buradaki bir arkadaşın dediği gibi batata spreyi kullandım, anlık olarak sesi kesiyor ama sonra yine ses yapıyor. Bu ses ilk kalkışta fren yapmadan da geliyor sanırım onu çözemedim henüz, fikri olan var mı? Yavaş hızda fren yapınca olan bir ses, kafayı yiyeceğim. 2020 model 4 bin kmde henüz

  20. #15960

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    37.300,00 TL oldu, hayırlı olsun


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)