iyi bari sevindim.
bende temmuz başı götüreceğim ustaya.
yağını suyunu bi değiştirsin
yağını, filtesini değiştirip zinciri gerdirdim. sallanan vidalarını sıktım. Su an hiçbir ses yok.
Zincir kötü halde dedi adam, birkaç bin km cok rahat götürürmüş ama. 23binde su an, 25 de genel bakıma sokacağım o sırada dişli zincir komple değiştiririm artık.
Fiyat performans zincir ve dişli seti önerisi var mıdır oringli
Kötü olan şey arka fren hidrolik deposu kırıldı, simdilik borudaki sıvı ile idare ediyorum da depo bulamadık. ya adamlar kucucuk hazneye 100 tl istiyor ya da o kısmı borusu bağlantısı vs. herşeyiyle full satıyor.
motopit'de 44 tl hocam, bitmeden al. sarnıçta yerleri gidip alabilirsin.
https://www.motopit.com.tr/urun/hidr...cin-mtp0374476
Eyvallah baskan sipariş verdim , gidecek vaktım yoktu 15 tl kargo verdım mecbur.
----------------
ns200 kullanıcılarına bir sorum var. Yüklü olarak araç kullanımını ne şekilde yapıyorsunuz?
Motosiklette 48 lt gibi blade topcase var, üstüne de taşıma demiri aldım bu hafta delip montajlayacağım.
Topcase hariç üstüne şişme yatak ve çadır sabitleyebiliyorum ancak 2 adette kamp sandalyem var, sizce nasıl taşıyabilirim?
-Artçı da var, arkam dolu yani.
topcase içine kıyafetleri terlikleri sokuyorum. üstüne cadır ve yatak sabitliyorum.
Yiyecekleri o taraftan alacagımız için mutfak eşyası almıyoruz. Eşyalar sıgmaz ise sırt cantasını depo üstüne sabitliyorum.
Ama fantazi yapıp sandalye de mi alsam dedim de sanırım onu sokuşturacak yer bulamayacağım.
arkadaşlar selam, geçen gün aşırı öğlen sıcağında trafikte bekledim biraz ve radyatör tahliye hortumundun su attığını gördüm ve su kaynar duruma gelmişti. kenara cekip soguttum bi sekilde ve eve geldim. farkettim ki hiç fan sesi duymuyorum. hararet ışığım da yanmadi. her ihtimale karşı devirdaim sistemini ve fanı kontrol ettirmem lazim. varsa anadolu yakasinda ( sancaktepe- Ümraniye) civarlarinda ustaniz yonlendirmenizi rica ediyorum. bir de ortalama tüm sogutma sistemini kontrol ettirip yaptırmamın maliyeti ne olur sizce? tesekkurler
(2016 pulsar 200ns, 64 binde, hic motor yapilmadi)
MOTOMANİA da arka kuyruk yeri sasiden kırılmış Pulsar videosu paylaştılar hocam bir izle önce ona göre yükle.
Sanırım iki çeşit çanta demiri var çift yerden bağlantılı ve sadece arka tutamaclardan bağlantılı.
Çantayı aşırı yükleyip artçıda arkaya fazla dayaninca kuyruk yerinden kırılmış
Dostlar başımda bir sıkıntı var çıkmaza girdim. 2016 mode ns200 sahibiyim motosiklet 42 binde ne blok açıldı ne bir arıza yaptı şu zamana kadar. Geçenlerde bir elektiriksel sorun oldu akü ışığı yakmaya başladı. Servise götürdüm staörden çıkış yok diye statör sargı değişti. Daha sonra sorun konjektörde denildi ama gene emin değiller 5-6 ay öncede aküyü yenlidim varta taktım. Ne ekran resetledi ne tekleme yapıyordu direk marş alıyordu. Şimdi konjektörün teki 800 lira sağlam bir pulsarda bulamıyoruz 2dk takıp deniyelim çünkü iadesi yok parçanın. Bi ton konjektör denediler uyum sağlamadı ya çok fazla şarj ediyor aküde 16 17 artıyor motor korumaya alıyor kendini yada 12-13ün üstüne çıkmıyor. Bir altarnetif yolu bulan var mı ? 800 ü vermek bişey değil onu verip gene sorunum devam etmesi var onun çıkmazındayım ktm duke 200 konjektörleri birbirinede benziyor fiyatı daha uygun acaba uyum sağlar mı oda ?
Bugün Hero bayiine Xpulse bakmak için izmir karamanlarda gittim. Para cebimde beğenirsem alıyorum kafasındaydım. Motoru genel manada beğendim ama top speed olayı ve beklediğim kadar iri olmayışı beni ikilemde bıraktı.. Yan tarafta bajaj bayii de vardı. Bir çılgınlık yapıp 2021 Pulsar alarak günü tamamladım.. Umarım pişman olmam..
Yarın teslim alıcaz sözde bakalım. Elime geçince resimlerle şenlendirirm..
Bu arada karamanlarda ki bayii 150Tl 'nin lafını yaptı indirim yapmadı kuruş deseniz foruma yazıcam ama bunu dedim, yaz dedi. Kırmayalım onu :D Alırken başka bayii bakabilirsiniz. Benim vaktim yoktu uğraşmadım.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
hayırlısı olsun, daha dogru bir seçim yapmıssınız.
İndirim konusunda bende olsam yapmazdım. kur o kadar değişiyor ki zaten günde 150 tl oynuyor kar oranları.
Bi de forumda gördüğüm kadarıyla ölücüler var. Abi o kadar para verdik sunu da ver bunu da ver vs beyin yiyip foruma konu acıyorlar sanki vermek zorundalarmış gibi
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
hayırlı olsun dostum. eski bir pulsar kullanıcısı olarak şunları demek isterim k;
-mümkün olduğunca 9 bin deviri geçmemeye çalış. üst kapak baya hassas.
-ayrıca ilerki km'lerde büyük ihtimalle vites yayı problemi yaşayacaksın. birkaç liralık parça ama işçilik ücreti fazla. bu yüzden vites kolu gevşemeye başladığı an servisin yolunu tut.
-çok devirli kullanırsan üst kapağa ek olarak krank bilyası dağılabilir. ben dağıttım bizzat.
-arka çanta takılabilir ama amortisör sert olduğu ve şasi kalitesi iyi olmadığı için sadece arka boynuzların olduğu yere bağlanan taşıma demirlerinden alırsan yakın zamanda şasedeki, çanta demirinin vidalandığı kısmı kırarsın. son fotodaki çanta demirinin aynısından ben de almıştım ve iki defa şasedeki o kısım resmen yırtıldı. kaynaklattım. arkası destekli demirlerden al.
-sakın birer boy büyük lastik takayım deme viraj kabiliyeti tereyağı kıvamında oluyor ve arka lastik hemen kitliyor hele ki ıslakta düşmemen imkansız büyük lastikte. çünkü taban genişledikçe cm2'ye uygulanan basınç düşüyor. yani tutuş azalıyor. lastik bombeleştiği için de artık virajlarda bi yukardaki bi sen... sadece ikiniz oluyorsunuz...
yukarıdakilerin tamamı bizzat kendi deneyimlerim. dikkate alman yararına olur.
kazaasız belasız kullanman dileğiyle.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
Merhaba değerli dostlar, bugün hava filtresini ve antifirizimi değiştirdim. En son motoru toplarken bir kırmızı kablo soketinin açıkta kaldığını ve baya bir oksitlendiğini fark ettim. Bunun nereye bağlı olduğunu bilen var mı? Ya da ne kablosu olduğu?
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
o kablo aksesuar bağlamak için. ucunu bantla bişey olmaz.
antifriz konusuna değinmek istiyorum, sanayiden kalitesiz antifrizle radyatör deposunu çürüttü ve delindi. yenisini almak zorunda kaldım.
ilaveten motor bloğunu korumak, devirdaim keçesinin sağlığı için silikatsız antifriz öneriliyor.
buna göre bildiklerim:
castrol radicool sf (sf düğmesi silicat free demek)
motul motocool
total glacelf auto supra (sarı renk olmalı kutuda autosupra yazmalı)
mahalledeki total benzinlikte ucuz olduğu için ve rengi sarı olduğu için total marka almıştım..
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
Arkadaşlar selam, motorun bakımlarını ve ufak tefek tamirlerini kendim yapıyorum. Ancak son zamanlarda fan açmamaya başladı. Zaten 65.xxx km ye geldiğim için ufak tefek parçaları değiştirmeye başlayacağım.
-Hararet müşürü siparişi verdim, ancak yeri çok içerde, bunu en kolay nasıl söküp takarım?
-Bu motorda termostat nerede? Google amcamıza çok sordum ama cevap bulamadım.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)