Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15801

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı MRT-35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az önce işten eve döndüm. Otoparka girerken yavaşladım ve sürtünme sesi duydum. Durup bakınca arka tekerin çok ama çok zor döndüğünü fark ettim. Diskte çok sıcaktı. Arka balataları 2019 Aralıkta değiştirmiştim. Balata biterse olabilir mi yada hidrolik bitmişse yapar mı ?
    Balatanızın ne kadar kaldığını gözünüzle kontrol edebilirsiniz .
    Hidrolik bitmez, biterse zaten freniniz tutmaz. Bitmesi ancak bişekilde bir yerden kaçak olup boşalması ile olur. Sizin durumunuzda kontrol edeceğiniz kaliperdeki fren pistonlarının takılı kalıp kalmadığı. Kaliper temizliği yapcaksınız/yaptıracaksınız yani.
    Sorun bu değil ise arka tekerin rulmanlarını kontrol edin/ettirin; kaliper takılı değil iken lastiği döndürün, fren olmadan halen dönmekte zorlanıyorsa rulmanlardan olma ihtimali yüksektir.


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #15802

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    disk ısındığına göre kaliperde arayın sıkıntıyı.

  3. #15803
    The Trouble - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2010
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Geçen sene Mart ayında aldığım 2020 model henüz 4800 km'de olan motosikletimi 25 bin TL'ye ilana koydum. Pulsarı almadan önce de hep ikinci el MT-25'lere bakıyordum ama o sıralar bütçem ABS li ikinci el MT-25'lere yetmediği için sıfır km Pulsar almıştım. Tereddüt ederek almış olsam da Pulsar'dan çok memnun kaldım. Motor satılırsa aklımda 2 seçenek var biri Dominar 400, diğeri MT-25. Daha önce forumda bu konu çok tartışılmış. Yamaha bayiinde MT-25'i denedim, boyum 1.88, depo geniş olduğu dizlerim sıkışıyor, frenlemede ve vites değiştirirken sorun yaşatacak eminim. Öte yandan Dominar oturuş olarak daha konforlu gibi, torku yüksek,110-120 km hızlarda daha az bağırarak yol alacak gibi görünüyor. Dominar 400'ü satarken sorun yaşarmıyım, ne kadar Pulsar ile Bajaj'dan memnun kalsam da aklımda hep soru işaretleri var. Görüntü olarak Dominar beni MT-25 kadar tatmin etmiyor. Dominar 400 alırsam tamamen isteklerim doğrultusunda değil mantığımla bir tercih yapmış olacağım. Bir yandan da Duke 390 ve 390 ADV var fakat fiyatları çok yüksek.Çok kararsızım.

  4. #15804
    bdrhngvnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2016
    Motosikleti
    Yamaha mt-25
    Alıntı The Trouble adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen sene Mart ayında aldığım 2020 model henüz 4800 km'de olan motosikletimi 25 bin TL'ye ilana koydum. Pulsarı almadan önce de hep ikinci el MT-25'lere bakıyordum ama o sıralar bütçem ABS li ikinci el MT-25'lere yetmediği için sıfır km Pulsar almıştım. Tereddüt ederek almış olsam da Pulsar'dan çok memnun kaldım. Motor satılırsa aklımda 2 seçenek var biri Dominar 400, diğeri MT-25. Daha önce forumda bu konu çok tartışılmış. Yamaha bayiinde MT-25'i denedim, boyum 1.88, depo geniş olduğu dizlerim sıkışıyor, frenlemede ve vites değiştirirken sorun yaşatacak eminim. Öte yandan Dominar oturuş olarak daha konforlu gibi, torku yüksek,110-120 km hızlarda daha az bağırarak yol alacak gibi görünüyor. Dominar 400'ü satarken sorun yaşarmıyım, ne kadar Pulsar ile Bajaj'dan memnun kalsam da aklımda hep soru işaretleri var. Görüntü olarak Dominar beni MT-25 kadar tatmin etmiyor. Dominar 400 alırsam tamamen isteklerim doğrultusunda değil mantığımla bir tercih yapmış olacağım. Bir yandan da Duke 390 ve 390 ADV var fakat fiyatları çok yüksek.Çok kararsızım.
    Selamlar, ben de aynı düşünceyle sıfır ns200 almıştım mart ayında Mt-25'e bindikten sonra önceki motoruma bakışım çok değişti açıkçası. Frenleme ve viteste ne şekilde sizi rahatsız eder bilemiyorum.
    Birkaç gün önce de yeni kasa dominarla beraber gazlama fırsatım oldu. Bajaja ısınamayan ben, yani aslında güzel duruyormuş dedim. Ben tercihimi yamahadan yana kullandım. İkisi de güzel motor bence. Öte yandan duke 390 a bütçe yetiyorsa ve tek silindir sesi hoşunuza gidiyorsa düşünmeye bile gerek yok Mt'yle alakalı sorunuz olursa bana ulaşabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım.
    The Trouble bunu beğendi.

  5. #15805

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Şehir
    İNEGÖL/BURSA
    Motosikleti
    Kuba superlight 200/ Bajaj pulsar NS 200
    Merhaba, bugün motosikletimin ilk bakımını yaptırdım. Servisten aldığımda arıza ışığı yandı bi süre sonrada yağ lambası yandı fakat stop edip tekrar çalıştırdığımda sadece arıza lambası yanık kaldı. Bu durumla karşılaşan var mı?

  6. #15806
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı isoozdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, bugün motosikletimin ilk bakımını yaptırdım. Servisten aldığımda arıza ışığı yandı bi süre sonrada yağ lambası yandı fakat stop edip tekrar çalıştırdığımda sadece arıza lambası yanık kaldı. Bu durumla karşılaşan var mı?
    Motor arıza ışığı sabit yanıyor ise sıkıntı yok kullanmaya devam edebilirsiniz, kısa uzun şeklinde yanma yapıyorsa o zaman servise götürüp baktırın.

  7. #15807

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    sabahları leş gibi yakıt kokusu eşliğinde zor çalışma,
    ara devirlerde yığılma

    gibi arızaların çözümü map sensürüdür. emme manifoldunun üzerinde tek vida ile sabitlenmiş bir sensör. önce balata spreyi ile temizlemeyi deneyin düzelmez ise kuralkan 500 tl'ye satıyor. parça koduna kadar aynı sensör 1.4 fiat benzinli motorları ile aynıdır. sanayiden 100 tl civarına alırsınız. sorunununz çözülür.

    pulsarlarda ateşleme sistemi ile ilgili pek sorun çıkmaz. 1 adet ön ateşleme, 2 adet ana ateşleme bujisi kolay kolay bozulmaz. arıza varsa bujide aramayın.


    MAP Sensörü:

    levend84 bunu beğendi.

  8. #15808
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)
    İyi akşamlar arkadaşlar. 2020 model 1300 kmde pulsarım var. Bu benim 3. Pulsar. Daha önce 2018 ve 2014 vardı. Yalnız bu motorda dikkatimi çeken önceki motorlarıma kıyasla gaz tepkimesi çok iyi değil ve yakıt fazla. Yazılımla falan düzelme oluyormu yaptıran arkadaşlar varmı acaba

  9. #15809
    zazenya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2020
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı coskun913 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi akşamlar arkadaşlar. 2020 model 1300 kmde pulsarım var. Bu benim 3. Pulsar. Daha önce 2018 ve 2014 vardı. Yalnız bu motorda dikkatimi çeken önceki motorlarıma kıyasla gaz tepkimesi çok iyi değil ve yakıt fazla. Yazılımla falan düzelme oluyormu yaptıran arkadaşlar varmı acaba
    2000km'de rodaj işleri bitmiş oluyor. Belki ondan kaynaklıdır.


    BLUE MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)