Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1561
    dundeon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2014
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    hyosung gt250 r Aprilla rs4 125 4t
    abi pulsara aşık ettın bızı
    turkish39 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1562
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı dundeon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi pulsara aşık ettın bızı
    Eywallah,ben sadece öneride bulundum,ben zaten 2007 den beri aşığım Allah (C.C.) her isteyene nasip etsin.
    mertcnkurnaz bunu beğendi.
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  3. #1563
    dundeon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2014
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    hyosung gt250 r Aprilla rs4 125 4t
    AMİNNN inşallah abi

  4. #1564
    LASTROMANTIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    Kardeşim inşallah biran önce alirsin pulsari ve oglunla uzun gezilere cikmak nasip eder allah.
    turkish39 bunu beğendi.

  5. #1565
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    303 km 59 tl aldı guncel genelde 120 130 bi beşiktaş tuzla arası gidiş dönüş trafikte gittim dönüşte 140 dan aşaa inmedim 19,5 yaktı herhalde daha yukarı cıkmaz yınede iyi anlasılan devir cıkınca benzini içiyor makına
    Deathghost bunu beğendi.
    www.erkakurye.com

  6. #1566

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    303 km 59 tl aldı guncel genelde 120 130 bi beşiktaş tuzla arası gidiş dönüş trafikte gittim dönüşte 140 dan aşaa inmedim 19,5 yaktı herhalde daha yukarı cıkmaz yınede iyi anlasılan devir cıkınca benzini içiyor makına
    140'tan aşağı düşmedim derken-kaç yapıyo bu makine(top speedi nedir?)..???
    The Power of The Dreams.

  7. #1567
    adonis84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2011
    Şehir
    bahçelievler / istanbul
    Motosikleti
    lintex mach, kanuni tiger 250
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...66873237/detay anlamadığım motorun sıfırı 7200 bu arkadaşın derdi nedir. ?

  8. #1568
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    156 yapıyor ama guvenli değil hem cok ruzgar cok alıyor
    www.erkakurye.com

  9. #1569
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı adonis84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...66873237/detay anlamadığım motorun sıfırı 7200 bu arkadaşın derdi nedir. ?
    Plaka masrafı
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  10. #1570
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    303 km 59 tl aldı guncel genelde 120 130 bi beşiktaş tuzla arası gidiş dönüş trafikte gittim dönüşte 140 dan aşaa inmedim 19,5 yaktı herhalde daha yukarı cıkmaz yınede iyi anlasılan devir cıkınca benzini içiyor makına
    Devirli, trafikte ve açık yolda 120-130-140 ve üstü 4 lt civarı max tüketim bence savurgan sayılmaz.

    85-105 km hızları arası daha ekonomik otoyol süratlerinde ve agresif hızlanmalar yapmadan ki tüketiminide artık başka biri yazar

    motorun insanı gazlamak için biraz dürten bi yapısı var. Bu motoru satın alıp cbf 150 modunda gitmeninde fazla da bi anlamı yok aslında.

    tam eko modda 2.5 lerde mümkün gibi, sürekli top speed kasmadan tadında sportif kullanımda 3.0-3.5 litre ler de olası gözüküyor.

    Tabi bunlar tahmin, yine kullananlar ölçüp reel değerleri yazması gerekiyor.

  11. #1571

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    tvs rtr 150 hyper edge
    madem bu kadar tartışan var müsadenizle bende konuya küçük bir yorum katmak istiyorum:

    inazumanın motor gücü 24bg, torku 22nm, ağırlığı ise 183kg
    pulsarın motor gücü 23,5bg, torku 18,3nm, ağırlığı ise 145kg

    a=F/m (ivme=kuvvet/kütle) olduğuna göre

    bir motorsiklet için ivme=(tork/cant yarıçapı+lastik yanak ölçüsü)/kütle

    inazumanın ivmesi için 22nm tork/183 kg=0,120 gibi bir hızlanma katsayısı hesaplayabiliriz.
    pulsar için ise 18,3nm/145 kg=0,126 gibi bir rakama tekabül ederki kısaca şöyle özetleyelim:

    inazuma 120km/h hıza çıkana kadar pulsar çoktan 126km/h ulaşmış oluyor.

    son hızlar ise motor gücü (kw)/direnç kayıpları ile hesaplanılabilir.

    pulsar ile inazuma arasında çok fazla bir motor gücü farkı yok, ve ikiside naked motorlar olduğundan rüzgar kayıpları yüksek olacaktır, kısaca son hızlarıda motorlar arasındaki beygir güçleri oranıyla (24/23,5), inazuma (150km)'/ pulsar (146km)' gibi bir durum ortaya çıkacaktır.

    'motorsikletlerin aerodinamik dirençlerini bilmediğim için verdiğim son hızlar global değerlerdir (atmasyon )

    bu durumda pulsarın 200cc motora sahip olduğunu göz önünde bulunduracak olursak teknik veriler bakımından inazumadan daha iyi durumda olduğu çok açık. ancak bir motorsiklet sürücüsü motorsiklet alırken; kalitesi, konforu, kullanım ömrü, sürdürülebilirlik masrafları, yakıt tüketimi gibi değerleri de göz önünde bulundurmalıdır. tüm bunlar için sayfalar dolusu kıyaslama yapılabilir elbetteki, ancak bazı konular görecelidir: bkz. motorsiklette görsellik.

    o yüzden çokta düşünüp saçları beyazlatmaya lüzum yok hacılar istediğinizi alın gazlayın...
    hamzarat bunu beğendi.

  12. #1572
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı tozlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    madem bu kadar tartışan var müsadenizle bende konuya küçük bir yorum katmak istiyorum:

    inazumanın motor gücü 24bg, torku 22nm, ağırlığı ise 183kg
    pulsarın motor gücü 23,5bg, torku 18,3nm, ağırlığı ise 145kg

    a=F/m (ivme=kuvvet/kütle) olduğuna göre

    bir motorsiklet için ivme=(tork/cant yarıçapı+lastik yanak ölçüsü)/kütle

    inazumanın ivmesi için 22nm tork/183 kg=0,120 gibi bir hızlanma katsayısı hesaplayabiliriz.
    pulsar için ise 18,3nm/145 kg=0,126 gibi bir rakama tekabül ederki kısaca şöyle özetleyelim:

    inazuma 120km/h hıza çıkana kadar pulsar çoktan 126km/h ulaşmış oluyor.

    son hızlar ise motor gücü (kw)/direnç kayıpları ile hesaplanılabilir.

    pulsar ile inazuma arasında çok fazla bir motor gücü farkı yok, ve ikiside naked motorlar olduğundan rüzgar kayıpları yüksek olacaktır, kısaca son hızlarıda motorlar arasındaki beygir güçleri oranıyla (24/23,5), inazuma (150km)'/ pulsar (146km)' gibi bir durum ortaya çıkacaktır.

    'motorsikletlerin aerodinamik dirençlerini bilmediğim için verdiğim son hızlar global değerlerdir (atmasyon )

    bu durumda pulsarın 200cc motora sahip olduğunu göz önünde bulunduracak olursak teknik veriler bakımından inazumadan daha iyi durumda olduğu çok açık. ancak bir motorsiklet sürücüsü motorsiklet alırken; kalitesi, konforu, kullanım ömrü, sürdürülebilirlik masrafları, yakıt tüketimi gibi değerleri de göz önünde bulundurmalıdır. tüm bunlar için sayfalar dolusu kıyaslama yapılabilir elbetteki, ancak bazı konular görecelidir: bkz. motorsiklette görsellik.

    o yüzden çokta düşünüp saçları beyazlatmaya lüzum yok hacılar istediğinizi alın gazlayın...
    inazumamı hızlı pulsarmı hızlı bu çok önemli bi konu değilde.

    Bi kısımda bir hesap hatanız var. Motosikletlerin kg/hp oranlarını ve tork oranlarını hesaplarken sürücü ve yakıt dahil yani ivmelenecek toplam kütleyi hesaplamalısınız. Hesap böyle yapıldığında pulsarın niye daha güçsüz hissetirdiği ve bir miktar zayıf ivmelendiği cevap bulmuş oluyor.

    bu araçlara ortalama yakıt ve sıvılar için(yarım depo uygun olur+yağ su) 15 kg full koruma sürücü için 85 kg yani 100 kg alalım.

    Toplam kütle inazumada %54 artarken pulsarda %69 artıyor yani hesapladıgınız tork/kg oranı tam tersine dönüyor

    İki motorda 5. viteste 130-135 arası yapıyor yaklaşık ve 60 km hızda 5. viteste gazı açınca pulsarın hiç şansı yok gibi.
    adem80 bunu beğendi.

  13. #1573

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Arkadaslar butip seyler oyle pek kagit uzerinde dyrdugu gibi durmaz kullanilan disli sanziman orani motorun guc stabilitesi vb konular var.

    Kagit uzerinde BMW 320 den daha guclu olan bir japon otoyu dusunun otibana ciktiginda BMW nin nasil gittigini herkes cok iyi bilir.Kagit uzerinde bu hesaplar cok tutmaz..

    Acikcasi Suzuki ile Bajaj yanyana beygir gucu ayni diye koyulmaz.Suzukinin 125 cc lik special enduyoru 40 HP!!

    Bu konu abesle istigal.40 bin km sonra bakariz heo beraber Pulsar ne durumda İnazuma ne durumda
    dyavol-77 bunu beğendi.

  14. #1574
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Yanlız aradaki fiyat ucurumunu da koymak lazım hesaba 40000 km den sonra sıfır bı pulsar daha alırsın sonucta ınaZuma ıkı pulsar fiyatı
    reverse, centil40, hamzarat ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    www.erkakurye.com

  15. #1575
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Abi oyuncak mı bu, ne 40 bin km'si? Siz sahibinden.comdaki düşürülmüş kmlere aldanıyorsunuz galiba. 30 bin üzerinde hiç motor yok. Böyle olunca da 40 bin km fazla geliyor.
    125cc tıknefes motorumla bile gönlümce geziyorum 2 senede 12bin küsür km yaptım, daha bir sorunum yok. 40binde de olacağını sanmıyorum.
    100bin km deseniz neyse diyeceğim de 40bin nedir ki?

  16. #1576
    adonis84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2011
    Şehir
    bahçelievler / istanbul
    Motosikleti
    lintex mach, kanuni tiger 250
    [IMG][/IMG] bana biraz ufak kaçtı ama benim hatun beğendi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------

    [IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG] bana ufak ama eşim rahattı
    hamzarat, turkish39 ve gelebek bunu beğendiler.

  17. #1577
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Arkadaşlar affiniza sığınarak ozelden bir iki arkadaş daha önceden kullandığından dolayı mondial Drift ile pulsar arasında kaldıklarını söylemişler. Hani karşılaştırma yersiz ama ekonomik açıdan param Drift e yetiyor ama aklımda pulsar var olmazsa yarısı peşin yarısı taksitle pulsar mı alsak ne yapsak; aradaki fiyat farkına deger mi diye sormuşlar.

    Arkadaşlara verdiğim cevabı buraya yapistiriyorum:

    Mondial Drift i sattım. Gerçekten iyi motosiklet özellikle motor kısmı beni şaşırttı. Eski bir ybr kullanıcısı olarak motor kısmı Ybr den bariz daha güçlü ve Ybr gibi titreşimsiz. Ama geri kalan kısımları pek kaliteli değil. Haaa bu fiyatına göre tabi. Drift bana plaka teslim sigorta hariç 2800 e mal oldu. Sifir almıştım. Ucuz aldım anlayacağınız. 2500 e geri sattım. Satarken 350 km deydi. Drift yakıt olarak 1 lt ile maksimum 46 km yol gitti. Tabi rodajda olduğumdan 60 km hızı geçmeden. Ben kendi driftim de basmadim ama arkadaşın driftinde bastım çok rahat 110 yapıyor ki Ybr de düz yolda ben hiç 110 u görmedim. Güçlü motor anlayacağın.

    Gelelim pulsar a:

    Pulsar la Drift i veya diğer 125 lik 150 lik hatta çin mali 200 - 250 likleri sakin karşılaştırma bile. Yine eski bir cbr250 kullanıcısı olarak pulsar ın rakibi karşılaştırılması gereken motosikletler öncelikle ktm duke 200, Cbr 250 vs dir. Açtığım konularda pulsar ın Cbr ile karşılaştırmasını yaptım. Bol resimli. Umarım işine yarar. Pulsar la en son 1 lt ile 41 km yol gittim. S.içi dışı karışık ve rodajda olduğumdan 70km/h ı geçmeden. Yani driftle nerdeyse ayni yakıyor.

    Sonuç olarak imkanın el veriyorsa pulsar ı tek geçerim. Yok olmuyor diyorsan yine Bajaj ın discover 125 ini tavsiye ederim. 13 hp ve Driftten çoook daha rahat bir motosiklet.

    Umarım yardımcı olabilmisimdir.
    fabialife bunu beğendi.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  18. #1578

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı adonis84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...66873237/detay anlamadığım motorun sıfırı 7200 bu arkadaşın derdi nedir. ?
    Şu an 7750 yazmış ama iki üç gün önce 8750 yazıyordu. Sorduğumda masrafları var diye saçma bir cevap verdi. Masrafları kalem kalem yazar mısın dediğimde cevap gelmedi

  19. #1579

    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    ALANYA-ISPARTA
    Motosikleti
    BAJAJ DİSCOVER 125/HONDA SPACY ALPHA, SYM HD 200İ
    Alıntı enescanatar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu an 7750 yazmış ama iki üç gün önce 8750 yazıyordu. Sorduğumda masrafları var diye saçma bir cevap verdi. Masrafları kalem kalem yazar mısın dediğimde cevap gelmedi
    anormal adam çok, millet motor gelmedi diye feryat ediyorya fırsatçılık yapacak.
    birisi bize yapışırsa satarız mantığı.
    enescanatar bunu beğendi.
    BAJAJ DİSCOVER 125 MT - HONDA SPACY ALPHA

  20. #1580
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Ekonomi arkadaşımın Airhawk projesi ile (havalı koltuk) seyahat boyun yastığı ile yaptım konforlu oldu demesi ve BİM de 3 tl ye portatif havalı yastığı görmemle birlikte aklımda şimşekler çaktı. Hemen aldım ve 2 tl lik motosiklet lastikli filesi ile birleştirdim.

    [IMG][/IMG]

    Öncelikle koltuğu söktüm ve alttan kancaları ile sabitledim.

    [IMG][/IMG]

    Koltuğa cuk oturdu. İyice sıkıştığından dolayı gram oynama yapmıyor. Havasını en az seviyede şişirmeniz tavsiyem.
    Özellikle uzun yolda çok iyi olacağı kanaatindeyim. Zaten araya 1cm lik sünger koyarak deri çektirdiğimi söylemiştim ve titreşim 0 a yakın olmuştu. Havalı koltukla konfuruda on numara oldu.

    Bu da bonus olsun:

    [IMG][/IMG]
    hamzarat ve gelebek bunu beğendiler.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)