Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #15041

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı coskun913 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi akşamlar arkadaşlar. bajaj pulsar 200 ns kullanıcısıyım. yaz aylarında birçok uzun yol deneyimim oldu iskenderun-antalya arası 700 km. bu yolu motorsiklet ile bir çok defa gittim geldim. bu aralar yine gitmem gerekiyo ama havalar malum. akdeniz bölgesi için iki üç günlük güneşli hava bekliyorum. yakalayabilirsem hemen çıkıcam yola. güzergahım iskenderun-adana-mersin-antalya. sabah 5 gibi yola çıkmayı planlıyorum. yaz mevsiminde kafam esince basıp gidiyodum antalyaya. ama kış olunca biraz ürperti var içimde. mecbur kalmasam zaten gitmezdim ama uzun bir süre antalyada kalıcam motoru evde bırakmak istemiyorum. termal içlik kullanıcam diğer bütün ekipmanlarım var zaten. umarım kötü bir durumla karşılaşmam. o güzergahta olan arkadaşlar varsa uğramak isterim.
    Haftaya kadar motorla gitmemeni tavsiye ederim. Sürekli fırtına uyarısı var o bölge için.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #15042
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)
    beklicem bakalım havaları kolluyorum. sürekli gidip geldiğim için yolu ezbere biliyorum zaten ama bu havalarda gitmek biraz ürperti oluşturdu bende
    Coşkun31

  3. #15043

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı coskun913 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beklicem bakalım havaları kolluyorum. sürekli gidip geldiğim için yolu ezbere biliyorum zaten ama bu havalarda gitmek biraz ürperti oluşturdu bende
    Bu soğuklarda tavsiye etmem, ama zorunlu iseniz mutlaka elcik ısıtmanız olsun derim.

  4. #15044
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Elcik kılıflarından takın mutlaka hiçbir kışlık eldiven bu havalarda 100 km den fazla sıcak tutamiyor. Lastiklerinizinde uygun olduğunu kontrol edin mutlaka
    kdiner bunu beğendi.

  5. #15045
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu soğuklarda tavsiye etmem, ama zorunlu iseniz mutlaka elcik ısıtmanız olsun derim.
    elcik ısıtmam yok normal eldiven kullanıyorum onunla idare edicem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

    Alıntı YAHYaONUR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elcik kılıflarından takın mutlaka hiçbir kışlık eldiven bu havalarda 100 km den fazla sıcak tutamiyor. Lastiklerinizinde uygun olduğunu kontrol edin mutlaka
    gideceğim yolda kar olayı yok ama yinede soğuk olacak eldiven ile idare edicem artık
    Coşkun31

  6. #15046

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Dominar almak üzere Pulsar'ımı satıyorum. İlgilenenlere:
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-ns200-euro-4-michelin-pilot-street-lastikler-644582294/detay/

  7. #15047
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 Pulsar200ns,Mt-25, Dominar 400
    Alıntı coskun913 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elcik ısıtmam yok normal eldiven kullanıyorum onunla idare edicem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------



    gideceğim yolda kar olayı yok ama yinede soğuk olacak eldiven ile idare edicem artık
    parmaklar gittimi elçik ısıtma bile bir işe yaramıyor.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  8. #15048

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar almak üzere Pulsar'ımı satıyorum. İlgilenenlere:
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-ns200-euro-4-michelin-pilot-street-lastikler-644582294/detay/
    Motorun tertemiz kardeşim,lastiklerinde yeni,bütçeni kasma...

    Hiç masrafa girme,önümüz sezonda kullan motorunu..

    Tekerin düz bassın..
    yokon bunu beğendi.

  9. #15049

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun tertemiz kardeşim,lastiklerinde yeni,bütçeni kasma...

    Hiç masrafa girme,önümüz sezonda kullan motorunu..

    Tekerin düz bassın..
    Teşekkürler,
    Piyasadan çok umutlu değilim açıkçası. Pulsar'ı sattığım durumda, Dominar almak bütçemi çok zorlamayacak. Satılmaması durumunda keyifle binmeye devam edeceğim.

  10. #15050
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS

  11. #15051
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler,
    Piyasadan çok umutlu değilim açıkçası. Pulsar'ı sattığım durumda, Dominar almak bütçemi çok zorlamayacak. Satılmaması durumunda keyifle binmeye devam edeceğim.
    aman ha elinizdekinin kıymetini bilin. fiyatlar uçtu gitti
    yokon bunu beğendi.
    Coşkun31

  12. #15052

    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Alıntı vlad1462 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu gördüm ben de.açıkçası yapılan en güzel pulsar modifiyesi olmuş bence.


    Leoncino

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)