Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #15001


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #15002

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Arkadaşlar 20.000 bakımında neler değişiyor? Kaç liraya yaptırdınız?

  3. #15003

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Yağ, yağ filtresi, yakıt filtresi, gerekirse zincir ve dişliler, subap ayarı, hava filtresi, bujiler. Kısacası motorun ağır bakımı 20000km bakımı ve biraz tuzlu tutacak...

  4. #15004

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Tuzlu olacağı kesin de 400 tutar mı? Yoksa daha mı fazla...

  5. #15005

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...I,PR-5183.html

    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...I,PR-4951.html

    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...i,PR-7683.html

    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...L,PR-6508.html

    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...l,PR-6268.html

    Üstüne yağ ve işçilik masrafın var. Debriyaj balatalarının sağlam olduğunu düşünüyorum. Belki zincir ve dişlinde sağlamdır. Görmeden birşey diyemeyeceğim. Subap ayarını yapacaklar üstüne.

    Aşağı yukarı 400tl'ye yakın tutar. Zincir ve dişli setin hariç...

  6. #15006

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    Pulsar ns200 için olan gidon yükseltme aparatı almıştım, Gp kompozit markalı. Motorum ns160 ile uyumlu değilmiş, kullanamadım. O dönemdeki iş yoğunluğum nedeniyle iade edemedim. Geçen gün baktım hala duruyor kenarda.
    Isteyen olursa sembolik bir ücret karşılığında gönderebilirim. Hatay veya Osmaniye civarında elden verebilirim.
    Ilgilenen olursa özelden mesaj yazabilir, Telefon ile görüşürüz.
    Kıymetli arkadaşlar nerdeyse 1 Ay olmuş yukarıdaki mesajı bıraktığım zaman ama kimse talepte bulunmamış. Oysaki bu yükseltme aparatı yaygın kullanılıyor sanıyordum.
    Arayan olsaydı ücretsiz verecektim arkadaşlar, bilginiz olsun.
    bajajpulsar2 bunu beğendi.

  7. #15007

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıymetli arkadaşlar nerdeyse 1 Ay olmuş yukarıdaki mesajı bıraktığım zaman ama kimse talepte bulunmamış. Oysaki bu yükseltme aparatı yaygın kullanılıyor sanıyordum.
    Arayan olsaydı ücretsiz verecektim arkadaşlar, bilginiz olsun.
    bana özelden cep no gönderirseniz görüşelim. saygılar

  8. #15008

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı erman_koc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana özelden cep no gönderirseniz görüşelim. saygılar
    Mesajınızı yeni gördüm, dönüş yapacağım.

  9. #15009

    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YBR125
    Merhaba arkadaşlar,
    Pulsar NS200 lerdeki ekran ve saat resetleme sorununu çözen bir modül geliştirdik.

    Buradan satış ilanı ve detaylı bilgiye erişebilirsiniz.
    tommygun bunu beğendi.

  10. #15010

    Üyelik
    18 Ekim 2016
    2 yıl, 22 bin km'dir pulsar 200 ns kullanıyorum ancak hala çözemediğim bir sorun var. Önümüzdeki ay motorun garantisi dolacak, dolmadan önce garantiye verip tamir ettirmek istiyorum. Bu nedenle yardımcı olur musunuz?

    Sorunum şu, motoru yıkadıktan sonra (ne kadar dikkatli yıkarsam yıkayayım) çalışmıyor, ateşleme yapmıyor. 30-40 dakika kurumasını bekliyorum anca o zaman çalışıyor. Çalışsa bile motor rolantide çalışırken bir anda devir binin altına inip stop ediyor. Sadece yıkadıktan sonra ve özellikle kış aylarında bu sorun oluyor. Motoru yıkarken 3-4 metre mesafeden su tutuyorum, motor bloğuna yakın yerlere hiç tutmuyorum, hatta sadece lastik, sele, depo ve zincire tutuyorum...

  11. #15011
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı souverng adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 yıl, 22 bin km'dir pulsar 200 ns kullanıyorum ancak hala çözemediğim bir sorun var. Önümüzdeki ay motorun garantisi dolacak, dolmadan önce garantiye verip tamir ettirmek istiyorum. Bu nedenle yardımcı olur musunuz?

    Sorunum şu, motoru yıkadıktan sonra (ne kadar dikkatli yıkarsam yıkayayım) çalışmıyor, ateşleme yapmıyor. 30-40 dakika kurumasını bekliyorum anca o zaman çalışıyor. Çalışsa bile motor rolantide çalışırken bir anda devir binin altına inip stop ediyor. Sadece yıkadıktan sonra ve özellikle kış aylarında bu sorun oluyor. Motoru yıkarken 3-4 metre mesafeden su tutuyorum, motor bloğuna yakın yerlere hiç tutmuyorum, hatta sadece lastik, sele, depo ve zincire tutuyorum...
    1- bujı başları ıslanıyor olabilir.
    2- yan ayak sensör soketine su giriyor olabilir.
    3- soketlere su giriyor olabilir.
    4- rölanti sensörünü kontrol ettirin.

  12. #15012

    Üyelik
    24 Kasım 2018
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık bir buçuk ay önce Pulsar ns200 sahibi oldum. İlk motorum olduğu için başlarda bütçeme çok yüklenmeden yüksek km'li ama güvenilir bir motor almak istemiştim. Bu yüzden bakımlarına güvendiğim fakat 44 bin kmde 2014 model 2015 çıkışlı bajajı bir tanıdıktan almıştım. Şimdi karlar da başladığı için sürmemeye başladım fakat sizce bu sorunların kaynağı ne ve çözmek için ne kadar harcamam gerekecek?

    (Bu arada eski sahibi 45bin bakımını 44binde yaptığını söylemişti.)

    1) Gösterge paneli bazen çalışıyor bazen çalışmıyor, bazen motoru açınca çalışıyor fakat marşla birlikte tekrar gidiyor. Sanırım 2014 modelinde kronik bir sorunmuş ama gösterge paneli yaklaşık 15 bin km önce değiştirilmiş eski sahibi tarafından. Aküden şüpheleniyorum, yaklaşık 3 yıl önce değiştirilmiş.

    2) Her zaman ilk marşta çalışmıyor, bazen boşta çalıştırmam gerekiyor bazense sadece debriyaj sıkılı 1. viteste çalışıyor. En son boşta çalıştırıp biraz bekledim ısınsın diye, sonra denemek için kapatıp tekrar çalıştırmak istedim. Yaklaşık beş dakika marş almadı, aldığında da gazlayarak çalıştırabildim. Bir de evden yola çıkarken bir yokuş inmem gerekiyor, bu aralar yokuş aşağı giderken hep stop ediyor.

    3) Motoru aldığımdan beri iki kere çok düşük hızlarda (5-10 km/s) sola yatırdım. İlkinde debriyaj maneti, ikincisindeyse vites kolu yamuldu. İkisinden sonra da kavrama noktası biraz daha geriye geldi, bugünkü vites kolunun yamulmasıyla da boşta çalıştığında hemen stop etmeye başladı. Düşmeye bağlı olarak manet ve vites kolu haricinde nelere zarar vermiş olabilirim?

    4) İlk çalıştığında motorumun rölanti devri yukarılarda başlıyor ve sonra aniden düşüyor. Yola çıktığımda da birinci viteste gaz açmadan devir yükseliyor ya da gaz kapatmadan devir düşürüyor, ısınana kadar bu durum sürüyor ve motor sabit gaz açıklığında sabit devir ya da hızı yakalayamıyor. Sebebi ne olabilir?

    Şimdiden teşekkür ederim.

  13. #15013

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    1)Akünü şarj ettir, daha iyisi değiştir. Ama gösterge olayını bu soğuklarda yine yapacaktır. Olayın model yılı ile alakası yok, her modelinde özellikle akü kondisyonu iyi değilse soğuklarda yapıyor. Senin mesajının 3 üstündeki medajda adam bu olay için parça üretmiş satıyor.

    2)Debriyaj manetinin altında 2 vida ile tutturulmuş debriyaj müşürü var, söküp kontrol et,tenizle. Ufak beyaz bir plastik parçası var manete giren, kırılmış ya da zarzor işlev görüyor olabilir.
    Yokuş aşağı frenleyerek/yavaşlayarak iniyorsun, durmaya yakın yavaşladığında debriyajı çekince stop ediyordur,kronik sorun. Yazılım atılarak ile %60 oranında çözülüyor ama bu çözülenlerde aynı oranda "tek marşla gaz verMEden çalıştırma" olayı kaybediliyor, hafif gaz vermek durumunda kalıyorsun. %40 oranında da sadece ortaya çıkması azalıyor.

    3) 2. cevabın ilk bölümü ile aynı.
    Diğer sorun için ise; Kavrama noktasını sol manetin kablo girişindeki yerden ayarlayabilirsin.

    4)Birçok şeyden olabilir, sen her halukarda ilk önce aküyü yenile, akü zar zor yettiğinde motor açığı kapatmak için deviri yükseltmek isteyecektir . Sorun devam ederse rölanti sensörü, konjektör, statör, oksijen sensörü... vs gider kontrol edilecek şeyler.

    Bunların hepsi burada konuşuldu, zamanınız varsa forumu geriye doğru okuyun.

  14. #15014
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    D400
    Heralde şans işi bu.3 tane ns200 geldi geçti hiçbirinde üzmedi.

  15. #15015
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birkaç parçasının güncel fiyatlarını sıralayım..
    1 akü 600 tl
    2 arka amortisör 710 tl
    3 jant 995 tl
    4 sinyal tane 60 tl
    5 zincir dişli seti 425 tl
    6 ayna takımı 120 tl
    7 debriyaj seti komple 735 tl
    8 elektirik tesisati 1.645 - 1.965 tl
    9 enjeksiyon 1.460 - 2.185 tl
    10 far ampülü 65 tl
    11 far 660 tl
    12 km saati 1.020 tl
    13 hava filtresi 60 - 75 tl
    14 ön disk 410 tl
    15 radyatör 1.010 tl
    16 radyatör fanı 400 tl
    17 şanzuman set 1.095 tl
    18 benzin deposu yakıt pompası dahil 2.470 tl
    19 yakıt pompası 1.080 tl
    20 oksijen sensörü 760 tl
    Dahasıda varda sanırım bunlar yeterlidir birilerinin kuralkana listedeki 3-5 parça fiyatına motosiklet alındığını söylemeli sanki ducati mübarek..
    Akü 600 TL mi? Pulsarda 3 buji gibi 3 akü mü var acaba dedim görünce

  16. #15016

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü 600 TL mi? Pulsarda 3 buji gibi 3 akü mü var acaba dedim görünce
    Bu fiyatlar birbuçuk yıl önce bunların 3te biriydi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

    Alıntı Youjoee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu fiyatlar birbuçuk yıl önce bunların 3te biriydi
    Neden 3 ü rakamla 1 i yazıyla yazdığımı bende anlamadım 😂

  17. #15017

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birkaç parçasının güncel fiyatlarını sıralayım..
    1 akü 600 tl
    2 arka amortisör 710 tl
    3 jant 995 tl
    4 sinyal tane 60 tl
    5 zincir dişli seti 425 tl
    6 ayna takımı 120 tl
    7 debriyaj seti komple 735 tl
    8 elektirik tesisati 1.645 - 1.965 tl
    9 enjeksiyon 1.460 - 2.185 tl
    10 far ampülü 65 tl
    11 far 660 tl
    12 km saati 1.020 tl
    13 hava filtresi 60 - 75 tl
    14 ön disk 410 tl
    15 radyatör 1.010 tl
    16 radyatör fanı 400 tl
    17 şanzuman set 1.095 tl
    18 benzin deposu yakıt pompası dahil 2.470 tl
    19 yakıt pompası 1.080 tl
    20 oksijen sensörü 760 tl
    Dahasıda varda sanırım bunlar yeterlidir birilerinin kuralkana listedeki 3-5 parça fiyatına motosiklet alındığını söylemeli sanki ducati mübarek..
    Katılmamak mümkün değil ayzek,

    1)Aküye o para verilmez, hem de o aküye o para hiç verilmez. En kötüsünden 150 tl civarna vlm akü alınır kullanılır, zira öyle yapıyorum.

    4)Sinyalin tanesine o para verilmez, takımını aliexpressten o paraya alırım. Hem de istersem led alırım, 1 adet de 1-2$'a led için röle alır, takar keyifle kullanırım. Dominarın da 1 sinyali geçen yıl 100 tl idi, şimdi 150tl(Takımı 600 tl düşünün). Aldım aliexpressten 11.11 indiriminden 50 tlye 1 takım amerikan led sinyal, zamanım olunca(havalar ısınınca) onları takıcam. Mazallah düşerim, sinyallere bişey olur, bi ton para. Aliexpressten aldıkalrım Çok da şekiller, böyle akan su şeklinde sinyal ışıkları, sinyaller yokkken öndekiler beyaz sabit ışık, arkadakiler kırmızı sabit ışık.

    5)Orjinal zincir dişli setine 2 sene önce para vermiştim, ama tabi ki piyasadan haberim yoktu, araştırmamıştım. Şimdi yan sanayi dişli seti 70-80 tl gibi, zinciri de 150-180tl arasına alabilirisiniz. Zincir sökme takma aparatı da aliexpresste 15-20$ civarı(LINK), Dominara zinciri kendim söktüm taktım.

    6)Uzatmasız, yükseltmesiz omzunuzu değil arkanızı gösterecek başka bir takım alınsın derim, hiç olmazsa paranız boşa gitmez.

    10)Far ampulünü daha uyguna bulursunuz sanayiden sanırım(tam bilgim yok ama illaki daha ucuza olur).

    11)Far tasını da yan sanayi olarak yarı fiyatından da aşağıda bulabiliyorsunuz, yan sanayi olanlar silikonlu olmayabiliyor, buhar yapmaması için bitümlü(sıcakla eriyen ziftli) silikonla silikonlayın. Aynı işi görüyor, bitti gitti.

    13)Hava filtresi yan snayi yarı fiyatına ya da 2/3 fiyatına bulabiliyorsunuz.

    16) Bir radyatör fanına 400 tl vermem, adam motocross makina için aliexpressten 24$a radyatör fanı almış takmış kullanıyor, ben bu motora mı kullanmayacağım. LİNK

    19) o yakıt pompasını illa set olarak satıyorlar, bi ton para. Söküp tofaş yakıt pompası kullanan, 3.5 barlık başka araç yakıt pompalarını 100-150 tl'ye alıp kullanan var. Bazıları iyi diyor, bazıları tam randıman alamadığını söylüyor. Uygun basınç değerli(3 bar mı 3,5 bar mı tam bilemiyorum, aklımda 3,5 bar kalmış) yakıt pompasını kendim alır söker takar denerim ben her halukarda.

    20)Oksijen sensörüne bu kadar para isteniyor ya, yuh diyorum kuralkana, aynı sensörü(birebir aynı Bosch marka,aynı model, öyle yan sanayi, çakma vs değil)bunun yarı fiyatına alabiliyorsunuz, sökün alın elinize, gidin sanayiye..

    Daha kazalı motorların satılan parçalarına, 2. ellere girmedim bile(kazalı olduğundan tam emin olmadıkça da girmem).
    Sonuç olarak, biraz zamanınız varsa(aceleniz yoksa), biraz tedbirliyseniz(önceden zincir sökme aparatı, zamanı gelmeden yekdek olarak dişli- zincir takımı , alet takımı vs almışsanız), eliniz biraz alet tutuyorsa ve azıcık da araştırıyorsanız bu pahalı fiyat batağına kendinizi düşürmezsiniz, düşürmeyin de zaten, bu ne len...
    vlad1462 bunu beğendi.

  18. #15018

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bu piyasa koşularında ve Bajaj fiyatları ile 200 NS f/P motosikleti olmaktan çoktan çıktı..

    Malum sitede CBF 150 ilanı kadar NS 200 ilanı var. Ki CBF 150 Bajajdan yıllardır kimbilir kaç katı satıldı..

    Durum malum 200 NS kullanıcısı satma eğilimine girmiş motosikletini.. Ürün tüketici nezdinde güven veren bir yerde durmamış. Duramamış..Bunda şuandaki fiyatı ve yedek parça işletme maliyetlerininde büyük etkisi var.

  19. #15019
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılmamak mümkün değil ayzek,

    1)Aküye o para verilmez, hem de o aküye o para hiç verilmez. En kötüsünden 150 tl civarna vlm akü alınır kullanılır, zira öyle yapıyorum.

    4)Sinyalin tanesine o para verilmez, takımını aliexpressten o paraya alırım. Hem de istersem led alırım, 1 adet de 1-2$'a led için röle alır, takar keyifle kullanırım. Dominarın da 1 sinyali geçen yıl 100 tl idi, şimdi 150tl(Takımı 600 tl düşünün). Aldım aliexpressten 11.11 indiriminden 50 tlye 1 takım amerikan led sinyal, zamanım olunca(havalar ısınınca) onları takıcam. Mazallah düşerim, sinyallere bişey olur, bi ton para. Aliexpressten aldıkalrım Çok da şekiller, böyle akan su şeklinde sinyal ışıkları, sinyaller yokkken öndekiler beyaz sabit ışık, arkadakiler kırmızı sabit ışık.

    5)Orjinal zincir dişli setine 2 sene önce para vermiştim, ama tabi ki piyasadan haberim yoktu, araştırmamıştım. Şimdi yan sanayi dişli seti 70-80 tl gibi, zinciri de 150-180tl arasına alabilirisiniz. Zincir sökme takma aparatı da aliexpresste 15-20$ civarı(LINK), Dominara zinciri kendim söktüm taktım.

    6)Uzatmasız, yükseltmesiz omzunuzu değil arkanızı gösterecek başka bir takım alınsın derim, hiç olmazsa paranız boşa gitmez.

    10)Far ampulünü daha uyguna bulursunuz sanayiden sanırım(tam bilgim yok ama illaki daha ucuza olur).

    11)Far tasını da yan sanayi olarak yarı fiyatından da aşağıda bulabiliyorsunuz, yan sanayi olanlar silikonlu olmayabiliyor, buhar yapmaması için bitümlü(sıcakla eriyen ziftli) silikonla silikonlayın. Aynı işi görüyor, bitti gitti.

    13)Hava filtresi yan snayi yarı fiyatına ya da 2/3 fiyatına bulabiliyorsunuz.

    16) Bir radyatör fanına 400 tl vermem, adam motocross makina için aliexpressten 24$a radyatör fanı almış takmış kullanıyor, ben bu motora mı kullanmayacağım. LİNK

    19) o yakıt pompasını illa set olarak satıyorlar, bi ton para. Söküp tofaş yakıt pompası kullanan, 3.5 barlık başka araç yakıt pompalarını 100-150 tl'ye alıp kullanan var. Bazıları iyi diyor, bazıları tam randıman alamadığını söylüyor. Uygun basınç değerli(3 bar mı 3,5 bar mı tam bilemiyorum, aklımda 3,5 bar kalmış) yakıt pompasını kendim alır söker takar denerim ben her halukarda.

    20)Oksijen sensörüne bu kadar para isteniyor ya, yuh diyorum kuralkana, aynı sensörü(birebir aynı Bosch marka,aynı model, öyle yan sanayi, çakma vs değil)bunun yarı fiyatına alabiliyorsunuz, sökün alın elinize, gidin sanayiye..

    Daha kazalı motorların satılan parçalarına, 2. ellere girmedim bile(kazalı olduğundan tam emin olmadıkça da girmem).
    Sonuç olarak, biraz zamanınız varsa(aceleniz yoksa), biraz tedbirliyseniz(önceden zincir sökme aparatı, zamanı gelmeden yekdek olarak dişli- zincir takımı , alet takımı vs almışsanız), eliniz biraz alet tutuyorsa ve azıcık da araştırıyorsanız bu pahalı fiyat batağına kendinizi düşürmezsiniz, düşürmeyin de zaten, bu ne len...
    Dediğim gibi f/p olmaktan çoktan çıktı kuralkanın en büyük iddası f/p idi görülüyorku motordan değil yedek parçadan kazanmaya yönelmişler gibi pompa değişim için 2018 mart ayı sonlarında 1000 lira oda olur fiyatı idi 40 tl ya 3 bar tofaş pompası vardı 120 liraya bosch marka aynı değerlerde aldım ustamda 50 lira işçilik ile 170 tl ye hallettim aradaki uçurumun farkında olmamak mümkün değil üstelik pompada üstünden kat ve kat daha kaliteli sonrasında elden çıkartım motoru ederinin altında sattım zarar ettim elbette ama kullanmaya devam etsem zarar çok daha artacaktı gittim çinli aldım 8 aydır sıfır sıkıntı kıyaslamada bir 200ns etmez tabikide ama durumlar böyle
    Zaten kullanıcaların çoğu muadil parçalara yönelmiş durumda
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  20. #15020

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Japonlarla bajajın orjinal yedek parça fiyatını kıyaslayan varmı? Nasıl durum?


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)