Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14841

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün tekrar servise gidip birkaç dakika mesai harcayınca olay netleşti, ns200 için olan gidon yükseltme farklı gerçekten. Dün yorgunluk ve Moral bozukluğu ile servisin de günahını almışım.
    Ancak ns150/160 kullanıcıları hangi ürünü kullanıyor çözebilmiş değilim. Birisi konuya el atarsa minnettar olacağım.
    Kardeşim bak ben şu aşağıdakinden takmıştım ns200 içindi ama kendim ns150'ye taktım birebir uydu, sadece gaz teli biraz kasma yapmıştı onu da servis bulunduğu yerden dışarıya alınca hallolmuştu. Benim bildiğim kasaları birebir aynı idi ve sadece teknik özellikleri farklı o iki aletin.
    link şu ama pahalandırmışlar sanırım:
    http://www.motosikletparcalari.net/b...s-200-pmu19971

    böyle küçük işler için üzülüp keşke ns200 alsaydım deme, ns160 hertürlü işini görür ve emin ol ns200den daha az titrer o alet benim ns150 net daha az titreşimli idi 200'den çünkü güç ve tork daha az. Şu an dominarlayım ama ns150'mi arıyorum yalan yok. çünkü domi büyük güç büyük titreşim modunda.
    ister elindeki aparatı satıp bundan al, ister başka yol tut ama bu gibi basit şeyler için keşke deme bence. Ns160 teknik verileri açısından çok güzel alet. benim ns150 çift disk ve abs'li olsaydı en az 3 yıl daha kullanırdım sana daha önce de yazmıştım sanırım.

    Şu an benim domi için taktığım gp kompozit gidon aparatı da tam sola gidonu kırınca ara sıra gazda kasma yapıyo, onu da ara bakımda servise bi soracağım kendim biraz ileri aldım aparatı ama ara sıra tam sola kırınca yine yapıyo, sanırım pulsar gibi yerini az buçuk değişip rahatlatmak gerekecek telin. Sıkışıyor çünkü. Ama bunlar küçük işler kafaya takıp keşke şunu alsaydım denecek işler değil, üzme kendini, keyfini sür motorunun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14842

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bak ben şu aşağıdakinden takmıştım ns200 içindi ama kendim ns150'ye taktım birebir uydu, sadece gaz teli biraz kasma yapmıştı onu da servis bulunduğu yerden dışarıya alınca hallolmuştu. Benim bildiğim kasaları birebir aynı idi ve sadece teknik özellikleri farklı o iki aletin.
    link şu ama pahalandırmışlar sanırım:
    http://www.motosikletparcalari.net/b...s-200-pmu19971

    böyle küçük işler için üzülüp keşke ns200 alsaydım deme, ns160 hertürlü işini görür ve emin ol ns200den daha az titrer o alet benim ns150 net daha az titreşimli idi 200'den çünkü güç ve tork daha az. Şu an dominarlayım ama ns150'mi arıyorum yalan yok. çünkü domi büyük güç büyük titreşim modunda.
    ister elindeki aparatı satıp bundan al, ister başka yol tut ama bu gibi basit şeyler için keşke deme bence. Ns160 teknik verileri açısından çok güzel alet. benim ns150 çift disk ve abs'li olsaydı en az 3 yıl daha kullanırdım sana daha önce de yazmıştım sanırım.

    Şu an benim domi için taktığım gp kompozit gidon aparatı da tam sola gidonu kırınca ara sıra gazda kasma yapıyo, onu da ara bakımda servise bi soracağım kendim biraz ileri aldım aparatı ama ara sıra tam sola kırınca yine yapıyo, sanırım pulsar gibi yerini az buçuk değişip rahatlatmak gerekecek telin. Sıkışıyor çünkü. Ama bunlar küçük işler kafaya takıp keşke şunu alsaydım denecek işler değil, üzme kendini, keyfini sür motorunun.
    Söylediklerinizde haklısınız. Ben de sakin kafayla düşününce sizin yazdıklarınızı fark ettim.
    Size ve ilgilenen diğer arkadaşlara teşekkür ederim.

  3. #14843

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Daha önce de sormuştum ama cevap alamadım.
    Bu motosiklet 196 cm - 110 kg ben,
    60 kg artçı,
    10-15 kg yük,
    yani toplamda 180-190 kg taşır mı?
    Bu şekilde yılda 8-10 kere 300-500 belki 800 km mesafelerde?

  4. #14844
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce de sormuştum ama cevap alamadım.
    Bu motosiklet 196 cm - 110 kg ben,
    60 kg artçı,
    10-15 kg yük,
    yani toplamda 180-190 kg taşır mı?
    Bu şekilde yılda 8-10 kere 300-500 belki 800 km mesafelerde?
    resim alıntıdır ve Türkiye' den yola çıkıp 13 ülke gezecekler.

    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  5. #14845

    Üyelik
    09 Nisan 2015
    Şehir
    beylikdüzü
    Motosikleti
    JOYMAX250İ
    yolları açık olsun
    196 cm boy için uygunmu peki kullanıcılar daha iyi bilirler

  6. #14846
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı muratipek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yolları açık olsun
    196 cm boy için uygunmu peki kullanıcılar daha iyi bilirler
    pulsar yüksek bir motor, bayiye gidip üzerine oturursanız daha iyi olur hatta varsa test motoru test edebilirsiniz.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  7. #14847

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Bu instagram hesabı olumsuz fikirlerimi değiştirdi diyebilirim.
    Farklı fikirleri, deneyimleri olan arkadaşlar varsa paylaşmalarını rica edeceğim.

  8. #14848

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Ne gibi bir fikir istiyorsun Pulsar için? Sen ne aradığını söyle, biz sana detaylıca anlatalım.

  9. #14849

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Şimdi şöyle bir durum var, kullanım kılavuzunda maksimum yükleme kapasitesi 155 kg yazıyor. (Sürücü+Yolcu+Yakıt+Aksesuar)
    Daha önce de belirttiğim gibi ben, artçım ve taşıyacağım muhtemel yükümün toplamı 190 kg civarı yapıyor. Bunu deneyimleyen, yükle yola çıkan oldu mu?
    Bu motosiklet bu yükleri taşıyabilir mi?

    Yukarıda paylaşılan instagram hesabındaki Pulsar'ın sahipleri 13 ülke gezeceklermiş. İlk başta 2 kişi tek Pulsar'la ve onca yükle 13 ülke gezmeyi göze alıyorsa, ben de gözüm kapalı alabilirim diye düşündüm.
    Ancak bu arkadaşların Youtube kanalını biraz inceledikten sonra, sağlıklı karar verecek zeka seviyesinde olmayabileceklerini anladım. Bu motor bu yükle ellerinde patlar mı diye düşünmeye başladım.

    Sizce patlar mı? Almalı mıyım bu motosikleti?

  10. #14850

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Hmm kampçılar gelir akşama doğru onlar söyler. Ben hiç artçı ile sürmedim.

  11. #14851
    JOHNDOSAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı muratipek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yolları açık olsun
    196 cm boy için uygunmu peki kullanıcılar daha iyi bilirler
    benim boyum 1.96 ve şu ana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım tabi üstüne bindiğinde biraz ufak gözüküyor ama sürüş açısından herhangi bir dezavantajı yok

  12. #14852

    Üyelik
    04 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    2016 model Pulsar 200NS sahibiyim.Önceki ve son motorum BMW R1150GS idi ve satıp motosiklet kullanmayı bırakmıştım yaştan dolayı(Yaş 50).Test sürüşü sonrası beğendim ve şehir içi kullanım için yaklaşık 2 yıl aradan sonra yeniden motosiklete başladım.Sıfır km aldım ve iyi bir rodaj döneminden sonra hep artçı ile kullandım.Oğlum ve ben (Toplam 185 Kg).
    Artı olarak krauser 3'lü çanta seti,depo üstü çanta ve kamp malzemeleri...Bu kadar yükle yüksek devirli (9-10.000) kullanmak kaydıyle yakıt 100 km de 3.5 LT. Ankara - Anamur (Konya-Karaman-Sertavul-Mut-Gülnar üzeri)ve Anamur'dan Egeye uzanarak İzmir üzerinden tekrar Ankara.Yaklaşık 2.500 km yol ve sadece 5 günde. Aynı yükle hafta sonları günü birlik Ankara-Çorum (600 Km).
    Şu an 20.000 Km oldu ve hala sübap ayarı bile yapılmadı. Yağ filtre değişimi harici fabrika orjinali olarak kullanmaktayım.
    Ben patlatamadım, belki siz patlatırsınız.
    serconline, kdiner, yokon ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #14853
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Alıntı serdartaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 model Pulsar 200NS sahibiyim.Önceki ve son motorum BMW R1150GS idi ve satıp motosiklet kullanmayı bırakmıştım yaştan dolayı(Yaş 50).Test sürüşü sonrası beğendim ve şehir içi kullanım için yaklaşık 2 yıl aradan sonra yeniden motosiklete başladım.Sıfır km aldım ve iyi bir rodaj döneminden sonra hep artçı ile kullandım.Oğlum ve ben (Toplam 185 Kg).
    Artı olarak krauser 3'lü çanta seti,depo üstü çanta ve kamp malzemeleri...Bu kadar yükle yüksek devirli (9-10.000) kullanmak kaydıyle yakıt 100 km de 3.5 LT. Ankara - Anamur (Konya-Karaman-Sertavul-Mut-Gülnar üzeri)ve Anamur'dan Egeye uzanarak İzmir üzerinden tekrar Ankara.Yaklaşık 2.500 km yol ve sadece 5 günde. Aynı yükle hafta sonları günü birlik Ankara-Çorum (600 Km).
    Şu an 20.000 Km oldu ve hala sübap ayarı bile yapılmadı. Yağ filtre değişimi harici fabrika orjinali olarak kullanmaktayım.
    Ben patlatamadım, belki siz patlatırsınız.
    Bu söylediklerine inanmayacak o kadar adam varki forumda abicim helal olsun bilinçli kullanıcı olduktan sonra bu motosikletin sorun çıkarmayacağının bir örneği bu yazdığın
    Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .

  14. #14854

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı serdartaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 model Pulsar 200NS sahibiyim.Önceki ve son motorum BMW R1150GS idi ve satıp motosiklet kullanmayı bırakmıştım yaştan dolayı(Yaş 50).Test sürüşü sonrası beğendim ve şehir içi kullanım için yaklaşık 2 yıl aradan sonra yeniden motosiklete başladım.Sıfır km aldım ve iyi bir rodaj döneminden sonra hep artçı ile kullandım.Oğlum ve ben (Toplam 185 Kg).
    Artı olarak krauser 3'lü çanta seti,depo üstü çanta ve kamp malzemeleri...Bu kadar yükle yüksek devirli (9-10.000) kullanmak kaydıyle yakıt 100 km de 3.5 LT. Ankara - Anamur (Konya-Karaman-Sertavul-Mut-Gülnar üzeri)ve Anamur'dan Egeye uzanarak İzmir üzerinden tekrar Ankara.Yaklaşık 2.500 km yol ve sadece 5 günde. Aynı yükle hafta sonları günü birlik Ankara-Çorum (600 Km).
    Şu an 20.000 Km oldu ve hala sübap ayarı bile yapılmadı. Yağ filtre değişimi harici fabrika orjinali olarak kullanmaktayım.
    Ben patlatamadım, belki siz patlatırsınız.
    Direkt olarak tecrübe edenden dinlemek çok daha iyi oldu. Teşekkürler.

  15. #14855
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Yüklü seyehat konusunda içiniz rahat olsun ben ve artçım 140 kg + 35 kg çantamız + full depo benzin ile birlikte gayet konforlu seyehat edebiliyoruz. Hatta sakin kullanım ile yüklü yüksüz yakıt tüketimi arasında çokda ciddi bir fark bile yok, ilginçtir motor yüklü ve artçılı iken uzun yolda hiçbir sıkıntı yok sollamalarda virajlarda daha stabil bile.

  16. #14856

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi şöyle bir durum var, kullanım kılavuzunda maksimum yükleme kapasitesi 155 kg yazıyor. (Sürücü+Yolcu+Yakıt+Aksesuar)
    Daha önce de belirttiğim gibi ben, artçım ve taşıyacağım muhtemel yükümün toplamı 190 kg civarı yapıyor. Bunu deneyimleyen, yükle yola çıkan oldu mu?
    Bu motosiklet bu yükleri taşıyabilir mi?

    Yukarıda paylaşılan instagram hesabındaki Pulsar'ın sahipleri 13 ülke gezeceklermiş. İlk başta 2 kişi tek Pulsar'la ve onca yükle 13 ülke gezmeyi göze alıyorsa, ben de gözüm kapalı alabilirim diye düşündüm.
    Ancak bu arkadaşların Youtube kanalını biraz inceledikten sonra, sağlıklı karar verecek zeka seviyesinde olmayabileceklerini anladım. Bu motor bu yükle ellerinde patlar mı diye düşünmeye başladım.

    Sizce patlar mı? Almalı mıyım bu motosikleti?
    Sayın yokon,
    Sınırları ısrarla zorlamadan kullanılınca kolay kolay patlamaz emin olun.
    Bir örnek vereyim size,

    aynı mahallede beraber gençlik yıllarımızı geçirdiğimiz bir arkadaşım var. İkimizde aynı dönemde motor almıştık. Arkadaşımın motoru 2006 model Kanuni markalı uzakdoğu menşeili bir motor. Yılın 365 günü her işinde onu kullanır, yakın ve uzak her yola onunla gider. Ama istisnasız her haftasonu bir temizlik ve bakım yapar yani zincir yağlama vs. Geçenlerde 1-2 önce görüştüğümde motorunu sordum; motoru 130.000 km yi aşmış ve hala kullanıyormuş (Evet piyasadaki en ucuz motorlardan biri ve 130bin km). Bizim işyerindeki renault fluence otomobiller bile 3 yıl zor dayandı. Söylemek istediğim kullanım şeklinin ömür ve sorunsuzluk üzerinde çok etkisi var.

  17. #14857
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın yokon,
    Sınırları ısrarla zorlamadan kullanılınca kolay kolay patlamaz emin olun.
    Bir örnek vereyim size,

    aynı mahallede beraber gençlik yıllarımızı geçirdiğimiz bir arkadaşım var. İkimizde aynı dönemde motor almıştık. Arkadaşımın motoru 2006 model Kanuni markalı uzakdoğu menşeili bir motor. Yılın 365 günü her işinde onu kullanır, yakın ve uzak her yola onunla gider. Ama istisnasız her haftasonu bir temizlik ve bakım yapar yani zincir yağlama vs. Geçenlerde 1-2 önce görüştüğümde motorunu sordum; motoru 130.000 km yi aşmış ve hala kullanıyormuş (Evet piyasadaki en ucuz motorlardan biri ve 130bin km). Bizim işyerindeki renault fluence otomobiller bile 3 yıl zor dayandı. Söylemek istediğim kullanım şeklinin ömür ve sorunsuzluk üzerinde çok etkisi var.
    Hocam fluence 3 yıl dayandıysa iyi

  18. #14858

    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    (Bu paylaşımı Bajaj Pulsar 200 NS grubunda da paylaştım. Sayfa admini paylaşımımı sildi. Silme sebebini öğrenmek için yazdığım mesajlara cevap vermediği gibi beni engelledi... Yorum yok!)

    Selam ballı bademlerim.
    Size Avrupa'da Pulsarımın bozulması ve akabinde yaşadığım süreci anlatacağım.
    2017 Eylül ayında erasmus değişim programını için motorumla yurt dışına çıkmıştım. 10 aydır yurt dışındayım. Bu süreçte Balkanlar ve Avrupa'da toplamda 15 ülkeyi Pulsar'ımla gezdim. Avrupa ve Balkanlar'da Bajaj markası, servisi, yedek parçası olmadığı için motorumun bozulması en büyük korkumdu fakat korktuğum başıma geldi. Geçenlerde Polonya'nın Lüblin şehir merkezine 50 km uzakta, etrafta yol ve ağaçlar harici hiçbir şeyin olmadığı bir yol kenarında motorum bir anda yavaşladı, durdu ve bir daha çalışmadı. Polonya'da dağ başında bir yoldasınız, yardım etmek için kimse durmuyor, size yardım için duran bir kişi oluyor ve o da ingilizce bilmiyor, siz de lehçe bilmiyorsunuz. Google'dan çekici bulup aradığınız kimse de ingilizce bilmiyor. Zaten birkaç aramanın ardından arama süreniz de bitiyor... Tahmin edin hislerimi O an stresle baş edebilmek, sakin kalıp içinde bulunduğum durumdam kurtulmak için çözüm bulmak hiç kolay değildi.
    Bir şekilde motorumla kendimi 250 km mesafedeki yaşadığım şehir Bialystok'daki bir motorsiklet servisine getirttim. Yaklaşık bir hafta sonra motoru açıp problemli parçaların neler olduğunu tespit ettiler. Beni tanıyanlar motoruma nasıl baktığımı, nasıl kullandığımı bilir. Motorumu neredeyse hiçbir zaman yüksek devirlerde kullanmamama, periyodik bakımlarını, değişmesi gereken parçaları arıza çıkarıp yolda bırakmasın diye zamanından önce değiştirmeme rağmen daha 30bin km'deki motorumun sübap üst kapağı, sübap, egzantrik, egzantrik zinciri, rulmanları dağılmış!
    Başka marka motorsikletlerin parçaları uyumlu olmayan Pulsar'a özel spesifik parçalar olduğu için parçaları hangi ülkeden ve nasıl en ucuza tedarik edebileceğimi araştırmaya başladım. Bir şekilde Bajaj Ukrayna'nın Kiev'deki yedek parça tedarikçisine ulaştım. İhtiyacım olan parçaların stoklarında olduğunu fakat silindir üst kapağının Ukrayna stoklarında olmadığını, iki hafta sonra Hindistan'dan geleceğini söyledi! Polonya'daki motor servise durumu anlattım ve yalvar yakar silindir üst kapağını torna işi yaparak halletmeye çalışacağı sözünü verdiler. Kiev'deki bir arkadaşıma rica ettim ve parçaları Ukrayna'dan Polonya'ya gelen bir otobüse ile gönderdi ve elime ulaşan parçaları dün motor servisine verdim. Motorumun onarılması için en az 3-4 gün daha beklemek zorundayım...
    Planladığım Nordkapp turumu; Avrupa'da Bajaj'ın, Bajaj yedek parçasının olmaması yüzünden boşa giden 2 haftam ve aptal motorsikletin durduk yere bana 3 milyarlık masraf çıkarmasından dolayı iptal etmek zorunda kalmak, sınavlarımın en yoğun olduğu dönemde bu stresli şeylerle uğraşmak üzücü, yorucu oldu. Bu süreçte Bajaj Türkiye olmak üzere tüm Bajaj yöneticilerinin vizyonlarının ve cimrilik seviyelerinin ne seviyede olduğunu anladım. Benim gezilerim dahil, yurt dışında yapılan gezileri kendi sayfalarında bedava reklam olarak paylaşmayı çok iyi biliyorlar fakat paylaşımlarından dolayı beni önceden beri tanımalarına, müşkül durumda olduğumu bilmelerine rağmen erişemediğim üç beş yedek parça konusunda yardım, sponsorluk talebimi bile kabul etmediler. Global bir markanın, distrübitörünün olmadığı bir ülkedeki son kullanıcının yaşadığı soruna destek olmak, yardım etmek markanın prestiji açısından çok önemlidir fakat bu yönetici kadrosunun bu vizyonda olmadığını yaşayarak öğrenmiş olduk. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak Bajaj'la yurt dışına çıkmayı düşünen arkadaşlara birkaç şey söylemek istiyorum. Eğer yurt dışında özellikle Avrupa ve Balkanlar'da bir problem yaşarsanız Bajaj markası ve Bajaj yedek parçası bulamayacağınızı, yedek parçaya erişmenin kolay olmadığını, arkanızda duran, destek olan hiç kimsenin olmadığını, bitmeyen problemlerle ve çözülmeyen kronik sorunlarla dolu (gruptaki paylaşımlara bakın) her an bir arıza çıkarıp yolda bırakabilecek, konforsuz, bol titreşimli bir motorsiklet kullandıklarını bilsinler.

    Geçen eylül ayında yurt dışına çıkmadan önce İstanbul'da her zaman bakım için yanına gittiğim, çok popüler bir bajaj servisinin "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diye yemin edip, söz verip ve bugün sözünde durmamasını, Pulsar facebook sayfasinda paylaşmak istediğim gonderimi markaya zarar gelmesin diye silinmesini (daha nice paylaşımlar vardır silinen), çağrılarıma cevap vermeyen distribütorü, Avrupa ve Balkan ülkelerinde yaptığım geziler ve fotoğraflarım benden izinsizce paylaşarak üzerimden bedava reklam devrişip sıkıntı yaşadığımda cevap vermeyen Bajaj yöneticilerini ve tüm bu olayı ört pas etmeye çalışmalarını unutmayacağım. Bir motorcu arkadaşınız olarak sizin de canınızın yanmaması için Bajaj markası, Bajaj yöneticileri, Pulsar 200 NS facebook sayfası ve bu sayfanın adminleri hakkında uyarmak boynumun borcudur.

    Hepinizi öpüyorum.


    * Paylaştığım fotoğrafta kırmızı renkli alan Balkanlar ve Avrupa bölgesi oluyor. Bu alan içerisinde Bajaj markası, servisi, yedek parçası yok. Bajaj'ınınız varsa mavi alandan çıkmamanızı tavsiye ediyorum.
    https://photos.app.goo.gl/5XEwbcbeEixyM4c7A

    *Pulsar 200 NS facebook sayfası admini Kemal Diner Bey'e paylaşımımın neden silindiğini sorduğumda kendisi; sonradan admin olduğunu, asıl adminin ve yöneticinin Semih Karaağaç isimli şahıs olduğunu, paylaşımımı silen kişinin ve sonradan silinme sebebini öğrenmek için mesaj attığımda beni engelleyen kişinin Semih Karaağaç olduğunu söyledi. Pulsar 200 NS facebook grubunda benim gibi belki günde 10 kişi bu tarz büyük problem yaşıyordur fakat %1'ini paylaşıyorlardır, kim bilir. 3-5 kuruş para için insanların doğru bilgiye ulaşmasını engelleyerek büyük bir vebal altına giriyorlar. Çok yazık...
    https://photos.app.goo.gl/QyYtFKba5epwRR3D6

  19. #14859

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı kinyas0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (Bu paylaşımı Bajaj Pulsar 200 NS grubunda da paylaştım. Sayfa admini paylaşımımı sildi. Silme sebebini öğrenmek için yazdığım mesajlara cevap vermediği gibi beni engelledi... Yorum yok!)

    Selam ballı bademlerim.
    Size Avrupa'da Pulsarımın bozulması ve akabinde yaşadığım süreci anlatacağım.
    2017 Eylül ayında erasmus değişim programını için motorumla yurt dışına çıkmıştım. 10 aydır yurt dışındayım. Bu süreçte Balkanlar ve Avrupa'da toplamda 15 ülkeyi Pulsar'ımla gezdim. Avrupa ve Balkanlar'da Bajaj markası, servisi, yedek parçası olmadığı için motorumun bozulması en büyük korkumdu fakat korktuğum başıma geldi. Geçenlerde Polonya'nın Lüblin şehir merkezine 50 km uzakta, etrafta yol ve ağaçlar harici hiçbir şeyin olmadığı bir yol kenarında motorum bir anda yavaşladı, durdu ve bir daha çalışmadı. Polonya'da dağ başında bir yoldasınız, yardım etmek için kimse durmuyor, size yardım için duran bir kişi oluyor ve o da ingilizce bilmiyor, siz de lehçe bilmiyorsunuz. Google'dan çekici bulup aradığınız kimse de ingilizce bilmiyor. Zaten birkaç aramanın ardından arama süreniz de bitiyor... Tahmin edin hislerimi O an stresle baş edebilmek, sakin kalıp içinde bulunduğum durumdam kurtulmak için çözüm bulmak hiç kolay değildi.
    Bir şekilde motorumla kendimi 250 km mesafedeki yaşadığım şehir Bialystok'daki bir motorsiklet servisine getirttim. Yaklaşık bir hafta sonra motoru açıp problemli parçaların neler olduğunu tespit ettiler. Beni tanıyanlar motoruma nasıl baktığımı, nasıl kullandığımı bilir. Motorumu neredeyse hiçbir zaman yüksek devirlerde kullanmamama, periyodik bakımlarını, değişmesi gereken parçaları arıza çıkarıp yolda bırakmasın diye zamanından önce değiştirmeme rağmen daha 30bin km'deki motorumun sübap üst kapağı, sübap, egzantrik, egzantrik zinciri, rulmanları dağılmış!
    Başka marka motorsikletlerin parçaları uyumlu olmayan Pulsar'a özel spesifik parçalar olduğu için parçaları hangi ülkeden ve nasıl en ucuza tedarik edebileceğimi araştırmaya başladım. Bir şekilde Bajaj Ukrayna'nın Kiev'deki yedek parça tedarikçisine ulaştım. İhtiyacım olan parçaların stoklarında olduğunu fakat silindir üst kapağının Ukrayna stoklarında olmadığını, iki hafta sonra Hindistan'dan geleceğini söyledi! Polonya'daki motor servise durumu anlattım ve yalvar yakar silindir üst kapağını torna işi yaparak halletmeye çalışacağı sözünü verdiler. Kiev'deki bir arkadaşıma rica ettim ve parçaları Ukrayna'dan Polonya'ya gelen bir otobüse ile gönderdi ve elime ulaşan parçaları dün motor servisine verdim. Motorumun onarılması için en az 3-4 gün daha beklemek zorundayım...
    Planladığım Nordkapp turumu; Avrupa'da Bajaj'ın, Bajaj yedek parçasının olmaması yüzünden boşa giden 2 haftam ve aptal motorsikletin durduk yere bana 3 milyarlık masraf çıkarmasından dolayı iptal etmek zorunda kalmak, sınavlarımın en yoğun olduğu dönemde bu stresli şeylerle uğraşmak üzücü, yorucu oldu. Bu süreçte Bajaj Türkiye olmak üzere tüm Bajaj yöneticilerinin vizyonlarının ve cimrilik seviyelerinin ne seviyede olduğunu anladım. Benim gezilerim dahil, yurt dışında yapılan gezileri kendi sayfalarında bedava reklam olarak paylaşmayı çok iyi biliyorlar fakat paylaşımlarından dolayı beni önceden beri tanımalarına, müşkül durumda olduğumu bilmelerine rağmen erişemediğim üç beş yedek parça konusunda yardım, sponsorluk talebimi bile kabul etmediler. Global bir markanın, distrübitörünün olmadığı bir ülkedeki son kullanıcının yaşadığı soruna destek olmak, yardım etmek markanın prestiji açısından çok önemlidir fakat bu yönetici kadrosunun bu vizyonda olmadığını yaşayarak öğrenmiş olduk. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak Bajaj'la yurt dışına çıkmayı düşünen arkadaşlara birkaç şey söylemek istiyorum. Eğer yurt dışında özellikle Avrupa ve Balkanlar'da bir problem yaşarsanız Bajaj markası ve Bajaj yedek parçası bulamayacağınızı, yedek parçaya erişmenin kolay olmadığını, arkanızda duran, destek olan hiç kimsenin olmadığını, bitmeyen problemlerle ve çözülmeyen kronik sorunlarla dolu (gruptaki paylaşımlara bakın) her an bir arıza çıkarıp yolda bırakabilecek, konforsuz, bol titreşimli bir motorsiklet kullandıklarını bilsinler.

    Geçen eylül ayında yurt dışına çıkmadan önce İstanbul'da her zaman bakım için yanına gittiğim, çok popüler bir bajaj servisinin "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diye yemin edip, söz verip ve bugün sözünde durmamasını, Pulsar facebook sayfasinda paylaşmak istediğim gonderimi markaya zarar gelmesin diye silinmesini (daha nice paylaşımlar vardır silinen), çağrılarıma cevap vermeyen distribütorü, Avrupa ve Balkan ülkelerinde yaptığım geziler ve fotoğraflarım benden izinsizce paylaşarak üzerimden bedava reklam devrişip sıkıntı yaşadığımda cevap vermeyen Bajaj yöneticilerini ve tüm bu olayı ört pas etmeye çalışmalarını unutmayacağım. Bir motorcu arkadaşınız olarak sizin de canınızın yanmaması için Bajaj markası, Bajaj yöneticileri, Pulsar 200 NS facebook sayfası ve bu sayfanın adminleri hakkında uyarmak boynumun borcudur.

    Hepinizi öpüyorum.
    https://www.youtube.com/watch?v=wxJM0h8Ds8M

    * Paylaştığım fotoğrafta kırmızı renkli alan Balkanlar ve Avrupa bölgesi oluyor. Bu alan içerisinde Bajaj markası, servisi, yedek parçası yok. Bajaj'ınınız varsa mavi alandan çıkmamanızı tavsiye ediyorum.
    https://photos.app.goo.gl/5XEwbcbeEixyM4c7A

    *Pulsar 200 NS facebook sayfası admini Kemal Diner Bey'e paylaşımımın neden silindiğini sorduğumda kendisi; sonradan admin olduğunu, asıl adminin ve yöneticinin Semih Karaağaç isimli şahıs olduğunu, paylaşımımı silen kişinin ve sonradan silinme sebebini öğrenmek için mesaj attığımda beni engelleyen kişinin Semih Karaağaç olduğunu söyledi. Pulsar 200 NS facebook grubunda benim gibi belki günde 10 kişi bu tarz büyük problem yaşıyordur fakat %1'ini paylaşıyorlardır, kim bilir. 3-5 kuruş para için insanların doğru bilgiye ulaşmasını engelleyerek büyük bir vebal altına giriyorlar. Çok yazık...
    https://photos.app.goo.gl/QyYtFKba5epwRR3D6
    Tekrardan geçmiş olsun-sana bişey olmamış en azından, yüksek süratte kilitlemiş olsan, Allah korusun daha vahim sonuçlar olabilirdi...Bajaj sabıka karnesi kabarık. Bu ne ilk nede son olacak anlaşılan. Spor segment TR satış birincisi...
    The Power of The Dreams.

  20. #14860

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Süratle alakası yok. Zaten direk gazdan kesiliyor. Blok parçalıyor kendi kendini. Benimde başıma geldi. Daha ne çalışıyor ne de gaz yiyor. İğrenç bir olay.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)