Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14801
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Ozbörü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön amortisörün sağ borusu yamulmuş, sağa çekiyor. Yakınlardaki bir ustaya götürdüm 180 liraya tamir ederiz dedi. Daha önce yaptıranlar varsa fiyatı uygun mudur? Yakınlarda yetkili servis yok buraya yaptırsam garanti dışı kalır mı? Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
    Geçenlerde sanırım 20-25 km hızla toprak zeminde giderken önüme hiç farketmediğim bir tabela direği çıktı.
    Direği gördüğümde 5 metre bile yoktu sanırım aramızda.
    Zemin toprak olduğu için sağa sola ani manevra yapmadım çünkü anında kayıp yatardı motor yere.
    Frenlere asıldım ve direği ortalayıp yavaşça çarpayım bari dedim.
    Ön freni sıktım iyice, abs takırtısı eşliğinde bodoslama girdim direğe.
    Yavaş bir çarpma oldu frenlerin sayesinde.
    Ama ön boruları çok hafif bir şekilde bükmüşüm.
    Sonra yola çıktım. Frenleri kontrol ettim. Yavaş yavaş hızlanarak titreme çekme var mı diye kontrol ettim.
    145 km hıza kadar çıktım en ufak bir titreşim yada çekme yok motorda.
    Muhtemelen iki boruyuda eşit bir şekilde büktüğümden olsa gerek.

    Sadede gelecek olursam yolumun üstündeki bir servise gösterdim.
    200 liraya doğrulturum dedi. Değişim dersen eğer 500 lirayı bulabilir dedi.

    Ben çok umursamadım açıkçası. Motorun sürüşünü etkileyen olumsuz bir durum olmadığı için.
    En fazla motorun boyu 1 cm falan kısalmıştır.
    İlerleyen zamanlarda yaz sonunda falan iki boruyuda değiştiririm diye düşünüyorum.
    Şuan bu işleme ayıracak bütçem yok malesef.
    Huzur içinde yat AEA...
    Unutulmayacaksın...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14802

    Üyelik
    30 Ocak 2018
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Sen o 5000 lirayı al, bir insan ilişkileri kursuna git. Modern toplumlarda nasıl iletişim kurulur bunları öğren! Kendine biraz seviye edinirsin.

  3. #14803
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba @Angrypower.

    Evet motor türkiye turu rahatlıkla yapabilir. Fazlasını bile yapabilir buna lafım yok.

    Ama ben rahat edemedim üzerinde önemli olan bu sanırım.

    Motor gaza basınca 150 km hıza ulaşabiliyor evet. Ama 10.000 devirde ulaşıyor bu hıza.
    Redline'a girmesi gerekiyor.
    100 km üzerinde giderken gırtlağını sıkmış gibi bağırarak gidiyor.

    E 200cc motor ne bekliyorsun diyebilirsin.

    Bişey beklediğim yok.

    Benim şahsi düşüncelerime göre uzun yol yapılacaksa bu motorla uslu uslu 80-90 km hızlarda seyredilmeli.
    100 km üzerine çıkmak hem aşırı yakıt tüketimi, hem gereksiz gürültü, hemde motora eziyetten başka bişey değil bana göre.

    Dediğim gibi bana göre şehir içi oldukça makul bir motor. Fazlasıyla da memnun olduğumu söyledim zaten.
    Ama uzun yol için bana uygun bir motor değil.

    Sebepleri ise;
    Birincisi, uzun yolda 100/120 km aralığında akan trafiğe ayak uydurmak için motoru bağırtarak kullanmak zorunda kalmak.
    Bağırmadan gideyim dediğin zaman 70/90 km hızlarda seyretmen gerekiyor. Bu da 100/120 km hızla akan trafikte seni sıkıntıya sokabilir.

    Lastik konusuna gelecek olursam eğer, dediğim gibi kullanım şekliyle, beklentiyle alakalı bir durum.
    Üzerindeki orjinal lastikler benim kullanım şeklime yeterince uygun lastikler. Bu yüzden değiştirme ihtiyacı hissetmiyorum.
    Sözlerinize tamamiyle katılıyorum, severek ve memnuniyetle kullandığım pulsar 200 ns'i maalesef 200 km nin üzerinde tur ve gezilerim için tercih etmiyorum, sebebi ise 120km nin üzerinde akan trafiğe uzun süre ayak uyduramıyorum, benim beklentim ise eğer motosiklet ile uzun yol yapıyorsam en azından gezi boyunca trafiğin doğal seyrinin biraz üzerinde olabilmektir. Dediğiniz gibi bu tamamiyle beklentiyle alakalı.
    Ha motor bastığınız zaman gidiyormu gidiyor lafım yok. Ama benim uzun yolda konforlu hissettiğim seyir hızı 90-100km dir. Motor devri içinde böyle gitmenin daha stabil olduğunu düşünüyorum.

    Şehir içinde ise en ufak şikayetim yok, estetik olarak birçok muadilinin önünde, performans olarak bu fiyata zaten böyle motor yok, kusurları varmı var fakat artık 741 sayfadır yazmışız arkadaş artık bunu sürpriz miş gibi algılamayın hala, bu motoru alıyorsanız bu kusurları bilerek param buna yetiyor diyerek alın, gülü seven dikenine katlanır, bunu da diyemiyorsanız almayın zaten.

  4. #14804

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Yorumları okuyorum da hayret ediyorum. Tur camı varken o motoru 130km/sa altında tutamıyordum. Heleki 120km/sa ile Levent-Marmara Ereğlisi yaptım hiçte sıkıntı yaşamadım. Herhalde benim 2016 model olan motorum şansıma rahat mesele ile çıkmış.

  5. #14805
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumları okuyorum da hayret ediyorum. Tur camı varken o motoru 130km/sa altında tutamıyordum. Heleki 120km/sa ile Levent-Marmara Ereğlisi yaptım hiçte sıkıntı yaşamadım. Herhalde benim 2016 model olan motorum şansıma rahat mesele ile çıkmış.
    Hocam tur camı takmadım, gidon yükseltme takmadım, sevmiyorum görüntülerini tur camı ile mutlaka fark olacaktır. Birde mutlaka kullanıcıdan kullanıcıya da fark oluyordur. Ya da senin motorda var bişeyler bilemedim

  6. #14806
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumları okuyorum da hayret ediyorum. Tur camı varken o motoru 130km/sa altında tutamıyordum. Heleki 120km/sa ile Levent-Marmara Ereğlisi yaptım hiçte sıkıntı yaşamadım. Herhalde benim 2016 model olan motorum şansıma rahat mesele ile çıkmış.
    Seninle uzlaşamadık biz.

    Senin söylediklerine sonuna kadar katılıyorum.
    Bu motor 120-130 km hızlarda rahatlıkla uzun mesafelere gidebilir.
    Lakin bu hızlarda giderken biraz fazla bağırdığı için beni ve cebimi rahatsız ettiğini anlatmak istedim.
    Bu tamamıyla benim kendi rahatsızlığım. Motorun bir problemi falan değil.

    Sen kendi deneyimlerinle kıyaslama yapıyorsun.
    Motorun 7-8k devir üzeri beni rahatsız ediyor mesela.
    En fazla 5 dakika dayanabiliyorum gürültüye.
    Sonra gazı kapatıyorum yavaş yavaş.
    Bu durum seni rahatsız etmeyebilir gayet normal bir durum.
    Sen 130km ile bir saat yorulmadan gidersin.
    Ben en fazla 10 dakika dayanabilirim mesela.

    Bende bu motorla 80-90 km hızlarda rahatsız olmadan uzun süre gidebilirim.

    Hal böyle oluncada otobana girdiğimizi düşün.
    Trafik 120km ile akarken sen 130 ile motorun bağırmasından raharsız olmadan rahat rahat gidebilirsin.
    Ama ben aynı otobanda gürültüden rahatsız olmayım motor bağırmasın diye 80-90 ile gidersem en sağda kamyonlarla falan takılarak giderim ancak.

    Anlatmak istediğim buydu benim.
    Bu motorun şehirler arası yollarda trafiğe ayak uydurmak için biraz bağırması gerekiyor.
    Bağırma meseleside tamamen kullanıcıdan kullanıcıya göre farklılık gösteren bir durum.
    Benim rahatsız olduğum ses sana normal gelebilir.
    Bana normal gelen ses de bir başkasına fazla gelebilir.
    erta73 bunu beğendi.
    Huzur içinde yat AEA...
    Unutulmayacaksın...

  7. #14807
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seninle uzlaşamadık biz.

    Senin söylediklerine sonuna kadar katılıyorum.
    Bu motor 120-130 km hızlarda rahatlıkla uzun mesafelere gidebilir.
    Lakin bu hızlarda giderken biraz fazla bağırdığı için beni ve cebimi rahatsız ettiğini anlatmak istedim.
    Bu tamamıyla benim kendi rahatsızlığım. Motorun bir problemi falan değil.

    Sen kendi deneyimlerinle kıyaslama yapıyorsun.
    Motorun 7-8k devir üzeri beni rahatsız ediyor mesela.
    En fazla 5 dakika dayanabiliyorum gürültüye.
    Sonra gazı kapatıyorum yavaş yavaş.
    Bu durum seni rahatsız etmeyebilir gayet normal bir durum.
    Sen 130km ile bir saat yorulmadan gidersin.
    Ben en fazla 10 dakika dayanabilirim mesela.

    Bende bu motorla 80-90 km hızlarda rahatsız olmadan uzun süre gidebilirim.

    Hal böyle oluncada otobana girdiğimizi düşün.
    Trafik 120km ile akarken sen 130 ile motorun bağırmasından raharsız olmadan rahat rahat gidebilirsin.
    Ama ben aynı otobanda gürültüden rahatsız olmayım motor bağırmasın diye 80-90 ile gidersem en sağda kamyonlarla falan takılarak giderim ancak.

    Anlatmak istediğim buydu benim.
    Bu motorun şehirler arası yollarda trafiğe ayak uydurmak için biraz bağırması gerekiyor.
    Bağırma meseleside tamamen kullanıcıdan kullanıcıya göre farklılık gösteren bir durum.
    Benim rahatsız olduğum ses sana normal gelebilir.
    Bana normal gelen ses de bir başkasına fazla gelebilir.
    Anladığım kadarı ile sizin çözümünüz arka dişliyi küçültmek olacak 6 vitesde güç kaybı dışında daha düşük devirde daha yüksek hız yapacak motorunuz örneğin 5 vites 8 bin devirde 120 yapıyorsa siz bu hıza 4 bin devirde falan ulaşacaksınız tabiki verdiğim değerler örnek temsil etmesi açısından dişli küçülten arkadaşlar daha kapsamlı yorum yapabilirler bu durumda motor yüksek devir çevirmediğinden hem bağırtısından kurtulmuş olacaksınız hemde cebiniz çok yorulmayacak titreşimde biraz daha az olacağından daha konforlu kullanımız olacaktır dediğim gibi 6 vites her zaman her yolde çekmeyek motorun seriliği biraz düşecek ama geri kalanında tam istediğiniz gibi olacak 37 t dişli takanlar var bilginiz olsun
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  8. #14808
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladığım kadarı ile sizin çözümünüz arka dişliyi küçültmek olacak 6 vitesde güç kaybı dışında daha düşük devirde daha yüksek hız yapacak motorunuz örneğin 5 vites 8 bin devirde 120 yapıyorsa siz bu hıza 4 bin devirde falan ulaşacaksınız tabiki verdiğim değerler örnek temsil etmesi açısından dişli küçülten arkadaşlar daha kapsamlı yorum yapabilirler bu durumda motor yüksek devir çevirmediğinden hem bağırtısından kurtulmuş olacaksınız hemde cebiniz çok yorulmayacak titreşimde biraz daha az olacağından daha konforlu kullanımız olacaktır dediğim gibi 6 vites her zaman her yolde çekmeyek motorun seriliği biraz düşecek ama geri kalanında tam istediğiniz gibi olacak 37 t dişli takanlar var bilginiz olsun
    Merhaba @ayzek
    Dişli değiştirme işini pek bilmiyordum.
    Yorumunu okuduktan sonra bir kaç video izledim.
    Nereden baksan orjinal dişliye kıyasla 1000 devir gibi bir düşüş var aynı hız için.
    Gayet mantıklı gibi görünüyor.
    6. viteste dezavantajı varmış sanırım. O da uzun yolda çok bir problem yaratmaz herhalde.

    Ben bu konuyu etraflıca bir araştırayım bakalım. Artıları eksileri nedir tam olarak.
    ayzek bunu beğendi.
    Huzur içinde yat AEA...
    Unutulmayacaksın...

  9. #14809

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Böyle daha açıklayıcı şekilde geldiğin için 2 öneri verebilirim. 1.si tur camı, 2.si ses için ya bir kulak tıkacı yada kaska intercom kurup müzik açmak. Benim agv k3-ev kaskımın içinde de fırtınalar kopuyor. O rüzgar sesi insanı deli eder bilirim. 3gün uğuldadığını bilirim kulaklarımın. Dişli işine girmemeni öneririm, zaten 6.viteste ayılıp bayılıyor motor. Dişli küçülürse tam sıkıntı. Benim 100-110 ile gitme sebebim motor daha düşük hızda titriyor. 8-9k rpm arasında nispeten daha düşük titreşim oluyor.

  10. #14810
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Merhaba arkadaşlar, tur camı ile ilgili benimde söyleyeceklerim var.

    Ben motoru aldığımda üzerinde biadil marka tur camı vardı, yaklaşık 2000 km kadar tur camını kullandım, daha sonra fark ettim ki yüksek hızlarda giderken tüm rüzgarı bir araya toplayıp kaskıma vuruyor. Camı söktükten sonra da 2000 km kadar yol yaptım daha rahat ettim açıkçası cam olmadan.

    Cam olmadığı zaman rüzgara karşı biraz fazla mücadele etmem gerekiyor ama kaskın içi daha sessiz olduğu için daha az yoruluyorum.
    mavellen bunu beğendi.

  11. #14811

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Maalesef öyle ama tur camı son hıza bile etki ediyor. Heleki yağmurlu havalarda falan göğsünüzün kuru kalmasını sağlıyor.
    mavellen bunu beğendi.

  12. #14812
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    nakedda tur camı bi işe yaramıyor, bi tek yüksek hızda altına yatarsınız o kadar. O şekilde aynayı göremezsiniz tehlikeli olur racing gibi değil.Ben yinede takıyorum psikolojik etkisi var heralde 😊
    mavellen bunu beğendi.

  13. #14813

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nakedda tur camı bi işe yaramıyor, bi tek yüksek hızda altına yatarsınız o kadar. O şekilde aynayı göremezsiniz tehlikeli olur racing gibi değil.Ben yinede takıyorum psikolojik etkisi var heralde ��
    Şöyle söyleyeyim aynı yerde 145 bastığım yerde tur camı ile 160 basıyorum Dominar'da. Altına falanda saklanmam hiç sevmiyorum o işleri. Lakin en büyük handikapı; gidona ekstradan yük bindiriyor ve sağlıklı değil. Yan arkadan falan rüzgar geliyorsa direk rüzgar sörfü hesabı yolculağa etki ediyor. Kafada patlayan rüzgarın seside çabası.

    Dominar için Pulsar camı uyduran da var. MT-07'e de Pulsar camı takanı gördüm. Daha dik ve sert hatlara sahip olduğu için daha yukarıya postalıyor rüzgarı.

  14. #14814
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle söyleyeyim aynı yerde 145 bastığım yerde tur camı ile 160 basıyorum Dominar'da. Altına falanda saklanmam hiç sevmiyorum o işleri. Lakin en büyük handikapı; gidona ekstradan yük bindiriyor ve sağlıklı değil. Yan arkadan falan rüzgar geliyorsa direk rüzgar sörfü hesabı yolculağa etki ediyor. Kafada patlayan rüzgarın seside çabası.

    Dominar için Pulsar camı uyduran da var. MT-07'e de Pulsar camı takanı gördüm. Daha dik ve sert hatlara sahip olduğu için daha yukarıya postalıyor rüzgarı.

    ben bunu taktım bu gün ama çıkarmayıda düşünmüyor değilim, metal ön siperlik var o daha güzel duruyor.

  15. #14815

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Yaw benim motor bayılıyor beygirleri sütçü beygiri. MT-07'de ön siperlik takmak nedir?

  16. #14816
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.resimyukle.xyz/S7xS0N.jpg
    ben bunu taktım bu gün ama çıkarmayıda düşünmüyor değilim, metal ön siperlik var o daha güzel duruyor.
    Senin motor çok güzel MAŞALLAH.Gönül diyor dominarı sat git al hemde aynı renk kırmızısı.Kırmızısı daha güzel.Alsam elim rahat durmaz.Dominar bile çok bana diyorum.

    2017 pulsarlar gerçekten güzel.Zaptedebileceğin güç ve ekonomik.

  17. #14817
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin motor çok güzel MAŞALLAH.Gönül diyor dominarı sat git al hemde aynı renk kırmızısı.Kırmızısı daha güzel.Alsam elim rahat durmaz.Dominar bile çok bana diyorum.

    2017 pulsarlar gerçekten güzel.Zaptedebileceğin güç ve ekonomik.
    Sağ olun hocam, Allah kat kat iyilerini size nasip etsin. Ben 12 yıldır her gün trafikteyim, sabah pj301 ile iş arkadaşlarımı toplayıp şirkete gidip symbolle sipariş toplayıp şirkete dönüp 301le arkadaşlarımı ve kendimi eve taşıyorum.ilk 7-8 yıl 5-6 kazam oldu ama sonra hiç olmadı çok şükür.

    Gaza basacağım, gazı keseceğim yeri kaçmam gereken profilleri iyi biliyorum ve genelde gurup sürüşü yapıyorum, bu yüzden çok korkmadım iyikide korkmamış ve bu motoru almışım diyorum ☺️

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw benim motor bayılıyor beygirleri sütçü beygiri. MT-07'de ön siperlik takmak nedir?
    vardı elimin altında nedir ne değildir diye taktım 😁

  18. #14818

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    MT-07 olacak ve grup ile süreceğim??? Yahu Pulsar ve Dominar ile sürmedim. Vazgeçin şu grupçuluktan. Motosiklet özgürlüktür.

    Şaka bir yana kafaya uygun grup varsa güzeldir. Lakin acemilerden arkaya bakmadan kaçmak lazım.

  19. #14819
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT-07 olacak ve grup ile süreceğim??? Yahu Pulsar ve Dominar ile sürmedim. Vazgeçin şu grupçuluktan. Motosiklet özgürlüktür.

    Şaka bir yana kafaya uygun grup varsa güzeldir. Lakin acemilerden arkaya bakmadan kaçmak lazım.
    gurubun tadı başka oluyor tavsiye ederim, hem bu gurup sayesinde 1 yıllık motosiklet geçmişimde kullanmadığım motor kalmadı😀 Markaların test sürüşü gibi her seferinde başka motosiklete biniyorum.

  20. #14820

    Üyelik
    08 Mayıs 2018
    Şuan aynı sorun bende var nasıl halledebilirim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

    Alıntı pulsarns200 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az önce biraz otobanda gittim yanlız dikkatimi çeken şey motor 8800 9000 devir civarı kesiciye giriyor ve gitmiyor 120 ila 125 km hız arası ekrem bey bu normalmidir yoksa bunu beyin kendimi ayarlıyor çıkacağı zamanımı bekliyor erken olduğunumu düşünüyor gerçekden bukadar iyi bir beyin olabilirmi yoksa kesici erkenmi devreye giriyor açıklık getirirseniz sevinirim . teşekkürler



    Bu sorun bende de var nasıl halledilebilir???


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)