Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14781

    Üyelik
    21 Mart 2017
    Motosikleti
    Honda CB 250R
    sagol angrypower motoru aldıktan sonra hemen lastıkllerı de degıstırmeyı dusunuyorum zaten lastıgın sakası olmaz. cbr tarzındakı motorları sevmıyorum ve abs benım ıcın olmazsa olmazlar lıstesınde umarım nakıt ve pazarlıkla ıyıı fıyata ındırebılırım 2018 model 200 ns ı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14782

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı moto.alic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sagol angrypower motoru aldıktan sonra hemen lastıkllerı de degıstırmeyı dusunuyorum zaten lastıgın sakası olmaz. cbr tarzındakı motorları sevmıyorum ve abs benım ıcın olmazsa olmazlar lıstesınde umarım nakıt ve pazarlıkla ıyıı fıyata ındırebılırım 2018 model 200 ns ı
    Sarı al sarı. İçimde kaldı çok tatlı

  3. #14783
    serblood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2016
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    PULSAR NS 200
    Yok hocam benim stop etme sorunum yoktu. Depo altindaki soketin cikmasiyla oldu bir kac arkadas resetleme demis ama bilgi bulamadim. Yinede cvp icin tesekkurler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2017-2018 arası fark yok ama 2018 de sarı renk var. Stop etme sorunu 1.viteste yapıyor ve hızın düşükken. Debriyaj müşüründen kaynaklanıyor deniyor ama sorun çözülemiyor. Michelin Pilot Streetleri alır almaz takarsan kendin için çok büyük iyilik yapmış olursun. Benim gösterge 2sene sonunda garantiden değişmişti ama bilmiyorum yeni modellerde nasıl? Bendeki de çok küçük ihtimal denk gelmişti. Ben hergün e5 üstünden Beylikdüzü'nden Levent'e gittim yaz-kış sorun çıkarmadı. Dönerken otoban'ı kullandım sıkıntı yaratmadı. Genede içim rahat etsin diyorsan CBR250R'lere yönebilirsin ama ABS'li olması avantajı bu motorun. Güncel model die yedek parça sıkıntısı da yaşatmaz sana.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



    Yardımcı olabildiysem ne mutlu. Fazla bir sıkıntı yapmaz akan trafikte fakat radyatör olmadığı için trafik içinde çok sık dur kalklarda motorun hafiften şişebilir kanımca.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------



    Senin sorununa da cvp verdiğime inanıyorum.
    Yok hocam benim stop etme sorunum yoktu. Depo altindaki soketin cikmasiyla oldu bir kac arkadas resetleme demis ama bilgi bulamadim. Yinede cvp icin tesekkurler

  4. #14784
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sarı al sarı. İçimde kaldı çok tatlı
    Abi pulsarın rengi siyahtır ya naaptın sarı motora binilir mi ?
    Bu stop etme sorununu ben şahsen yazın yaşamıyorum, keza ekran sorununu da aynı şekilde sadece kışın soğuklarda oluyor. Oda ekran çalışmama olarak değil bi git gel yapıyor, yani resetlenmiş gibi geri geldiğinde de saati 00:00 olarak geliyor vaktin varsa saati düzeltip devam ediyorsun. İki problemde benim başıma soğuklarda motor henüz soğukken geldi. Yoksa seyir halinde motor sıcakken olmuyor bunlar.

    Motorun stop etmesi ne gibi bir sıkıntı yaratır ; motor zaten debriyaja basınca stop ediyor eğer hiç farkında olmazsan ve motor çalışmaz durumda iken debriyajı bırakırsan arka tekeri kitler kayarsın, şans eseri ıslak bir yerde olursa daha çok kayarsın, ama biz ne yapıyoruz motorun stop ettiğini anlayıp hemen debriyaj kapatmadan kontak basıp bi ara gaz verip debriyaj salıp devam ediyoruz gayet kolay. Zaten çok düşük hızlarda motor henüz soğukken oluyor bu.
    Şahsen ben pulsardan çok memnunum bunları bile bile aldım ve bunlar canımı sıkmıyor.

  5. #14785

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Bende tek tüm oluyordu stop etme sorunu. Motora subap ayarı yapıldı 20000km de ve sürekli resetlemeye başladı. Öylemi gına geldi ve yazılım attırdım. Gene işe yaramadı. Taaa ki bir lavuk üstüme kırıp motor yere ininceye kadar. O şamar bir iyi geldiki... Motor 40 yılın başı stop eder oldu. Çok araştırdım servisler ile çok görüştüm. Döküntü debriyaj müşüründe. Çünkü sadece debriyajı çekince ve düşük hızlarda stop ediyor. Lakin çözümü bulunamadı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

    Alıntı YAHYaONUR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi pulsarın rengi siyahtır ya naaptın sarı motora binilir mi ?
    Bu stop etme sorununu ben şahsen yazın yaşamıyorum, keza ekran sorununu da aynı şekilde sadece kışın soğuklarda oluyor. Oda ekran çalışmama olarak değil bi git gel yapıyor, yani resetlenmiş gibi geri geldiğinde de saati 00:00 olarak geliyor vaktin varsa saati düzeltip devam ediyorsun. İki problemde benim başıma soğuklarda motor henüz soğukken geldi. Yoksa seyir halinde motor sıcakken olmuyor bunlar.

    Motorun stop etmesi ne gibi bir sıkıntı yaratır ; motor zaten debriyaja basınca stop ediyor eğer hiç farkında olmazsan ve motor çalışmaz durumda iken debriyajı bırakırsan arka tekeri kitler kayarsın, şans eseri ıslak bir yerde olursa daha çok kayarsın, ama biz ne yapıyoruz motorun stop ettiğini anlayıp hemen debriyaj kapatmadan kontak basıp bi ara gaz verip debriyaj salıp devam ediyoruz gayet kolay. Zaten çok düşük hızlarda motor henüz soğukken oluyor bu.
    Şahsen ben pulsardan çok memnunum bunları bile bile aldım ve bunlar canımı sıkmıyor.
    Esefle kınıyorum seni. Sarısı çok tatlı. Al direk marjinal ol. Hep siyaha niyetlenirdim kırmızı denk geldi. Dominar gece mavisi alayım dedim gene siyah-kırmızı mürdüm geldi. Kırmızıdan Nedret ettikçe herşeyim kırmızı oldu. Fakat koyu gri almayacaksan sarışınını alın Pulsar’ın.

  6. #14786
    cyberdanger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    egzoz için böyle bir sistem yapsak yakıt tüketiminde ya da çekişte ne gibi farklılıklar olur?


  7. #14787
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı cyberdanger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzoz için böyle bir sistem yapsak yakıt tüketiminde ya da çekişte ne gibi farklılıklar olur?

    https://www.youtube.com/watch?v=0z3irOXL7po
    Benim motorda var , çok nadir açıyorum . Ben bi farklılık görmedim , yakıtı biraz artırıyor oda senden kaynaklı . Elin sürekli ara gazına gidiyor , hoş bende komple boğazdan m4 egzozda var onuda takmıyorum. Egzoz bana göre değil kafa şişiriyor ☺

  8. #14788

    Üyelik
    30 Ocak 2018
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Ben şekline kanıp aldım ama pişmanım. Soğuk havalarda çok sıkıntı. Çalıştırmak bir dert. Saat hep sıfırlanıyor. Yolda giderken stop ediyor. Neyse ki yokuş çıkarken olmadı şu ana kadar! Lastikler hemen değişmeli yoksa yağmurda istemediğiniz bir durumla karşılaşırsınız. Biraz daha paranız varsa daha iyi bir motora yönelin. Ben tavsiye etmem pulsar 200ns almanızı.

  9. #14789

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı erta73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şekline kanıp aldım ama pişmanım. Soğuk havalarda çok sıkıntı. Çalıştırmak bir dert. Saat hep sıfırlanıyor. Yolda giderken stop ediyor. Neyse ki yokuş çıkarken olmadı şu ana kadar! Lastikler hemen değişmeli yoksa yağmurda istemediğiniz bir durumla karşılaşırsınız. Biraz daha paranız varsa daha iyi bir motora yönelin. Ben tavsiye etmem pulsar 200ns almanızı.
    Yokuş çıkarkende yapar, yaptı, yapıyor da. Lakin dediğin kadar sıkıntılı olduğunu sanmıyorum. Çünkü 1sene 20000km kadar kullandım. Soğuk havalarda sıkıntılı çalışmıyor, kar yağarken kullandım. Çalıştırmak kronik olarak çalıştırırken gaz vererek çalışıyor çünkü ateşleme sistemi çok kaliteli değil. Lastikler her motorda o fiyat scalasında çok kötüler ve ben alır almaz Michelin Pilot Streetleri taktım ve çok memnundum.

    Daha da pozitif yönlerini sayarım ama 2şeye takılıp yerden yere vurmuşsun. Merak ettiklerin var ise sana yardımcı olayım. Motosikletini almışsın, zevk alarak kullanmaycaksan hemen satıp yenisini almanı tavsiye ederim. Kimse sevmediği bir alet yada kişi ile ilişki içerisinde olmamalı kanımca.

  10. #14790
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı erta73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şekline kanıp aldım ama pişmanım. Soğuk havalarda çok sıkıntı. Çalıştırmak bir dert. Saat hep sıfırlanıyor. Yolda giderken stop ediyor. Neyse ki yokuş çıkarken olmadı şu ana kadar! Lastikler hemen değişmeli yoksa yağmurda istemediğiniz bir durumla karşılaşırsınız. Biraz daha paranız varsa daha iyi bir motora yönelin. Ben tavsiye etmem pulsar 200ns almanızı.
    Önümüzdeki ay bir sene olacak 2017 modelini alalı.
    ilk aldığımda rodaj bakımına kadar bol bol ekran resetleme yapıyordu.
    Rodaj bakımında akü şarja bağlandı ve ekran resetleme %95 oranında azaldı.
    Kışın bir kaç sefer yaptı sadece. Aktif bir şekilde kullandım kışın. Gerçi doğru düzgün kış görmedik orası ayrı.

    Seyir halinde stop etme olayını ise bir sene boyunca ya 3 yada 4 sefer yaşadım.
    Öyle ahım şahım motora binen birisi değilim. Daha çok işe gidip gelmek için kullanıyorum. O yüzdendir ki henüz 5500 km oldu motor.

    Üzerinde gelen orjinal lastikleriyle kullanıyorum. Lastikler güvenilir değil malum.
    Orjinal lastiklerden oldukça memnunum ben. Sebebi ise tamamen benim kullanımımla alakalı.
    Kağıthane maslak arası kullanıyorum motoru. Büyükdere caddesine çıkıp 5000-6000 devir aralığında seyrediyorum.
    Viraj yapmaktan falan zaten anlamam. Uygun hıza düşüp uslu uslu dönüyorum virajları.
    Lastik tabanının yarısına yakını asfalta değmemiştir henüz.
    Yani lastikleri beni zor duruma düşürecek bir pozisyona sokmadım hiç.
    O yüzden değiştirme olayına girişmedim şimdiye kadar.

    Bunların dışında motordan yeterince memnunum.
    İstanbul gibi bir şehirde kullanılabilecek fiyat/performans motorlarından birisi bence.

    İstanbul/Ankara gidip gelmeyi düşünüyordum.
    Geçenlerde bir deneme yapayım dedim uzun yolda nasıl olur diye.
    Şile'ye gidip geldim. 70 gidiş, 70 geliş 140 km yol yaptım.
    Giderken hiç durmadım. Şile'de 15 dakika durdum bir sigara içip dönüşe geçtim.

    Hiç memnun kalmadım motordan.

    Eve geldiğimde her tarafım dayak yemiş gibi ağrıyordu resmen.
    Sırf bu yüzden Ankara işini iptal ettim.

    Bu motorla 500 km gidersem bildiğin perte çıkarım ben.
    Huzur içinde yat AEA...
    Unutulmayacaksın...

  11. #14791

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Bu motor 5000-7000rpm arası titriyor. 8000-9000rpm arası kullandığınızda sıkıntı çıkartmıyor. Uzun tur camlarını kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü kışın bir süre tur camı olmadan kullandım ve rüzgar ile ciddi boğuşturuyor. Onun dışında Türkiye turu yaptıracak kadar da sağlam ve turu tamamlayacak kadar da hızlı gidiyor. Düz yolda rahat 150km/sa hızı görüyor fakat cam şart ki rüzgar size vurup direnç oluşturmasın.

    Bunların haricinde lastik nie değiştirmez insanlar anlamıyorum. Zevk meselesi değilki bu can meselesi. Top case, demir, ıvır zıvır takacağınıza önce lastik takın. Gerisi teferruat...

  12. #14792
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor 5000-7000rpm arası titriyor. 8000-9000rpm arası kullandığınızda sıkıntı çıkartmıyor. Uzun tur camlarını kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü kışın bir süre tur camı olmadan kullandım ve rüzgar ile ciddi boğuşturuyor. Onun dışında Türkiye turu yaptıracak kadar da sağlam ve turu tamamlayacak kadar da hızlı gidiyor. Düz yolda rahat 150km/sa hızı görüyor fakat cam şart ki rüzgar size vurup direnç oluşturmasın.

    Bunların haricinde lastik nie değiştirmez insanlar anlamıyorum. Zevk meselesi değilki bu can meselesi. Top case, demir, ıvır zıvır takacağınıza önce lastik takın. Gerisi teferruat...
    Merhaba @Angrypower.
    Motorumda uzun tur camı var. Hatta bayiden çıkmadan taktırmıştım.
    Ben motoru süratli kullanan birisi olmadığım için tur camının varlığıyla yokluğunu pek farketmiyorum.
    Arada bir 100 km yada üzerine çıkınca göğsüme yinede rüzgar geliyor. Sanırım hızlanınca bile dik oturmaya devam etmemden dolayı olabilir.
    Sürat yapılacağı zaman kafayı depoya doğru indirince muhakkak kesiyordur rüzgarı.

    Ama motorun aerodinamiğine bayağı etki ettiğini bizzat deneyimledim.
    Bir sefer kırdım tur camını ve iki gün tur camı olmadan bindim motora.
    Bayağı afalladım kullanırken. Araç sollamak için, şerit değiştirmek için manevra yaparken bir garip gelmişti motor.

    Evet motor türkiye turu rahatlıkla yapabilir. Fazlasını bile yapabilir buna lafım yok.

    Ama ben rahat edemedim üzerinde önemli olan bu sanırım.

    Motor gaza basınca 150 km hıza ulaşabiliyor evet. Ama 10.000 devirde ulaşıyor bu hıza.
    Redline'a girmesi gerekiyor.
    100 km üzerinde giderken gırtlağını sıkmış gibi bağırarak gidiyor.

    E 200cc motor ne bekliyorsun diyebilirsin.

    Bişey beklediğim yok.

    Benim şahsi düşüncelerime göre uzun yol yapılacaksa bu motorla uslu uslu 80-90 km hızlarda seyredilmeli.
    100 km üzerine çıkmak hem aşırı yakıt tüketimi, hem gereksiz gürültü, hemde motora eziyetten başka bişey değil bana göre.

    Dediğim gibi bana göre şehir içi oldukça makul bir motor. Fazlasıyla da memnun olduğumu söyledim zaten.
    Ama uzun yol için bana uygun bir motor değil.

    Sebepleri ise;
    Birincisi, uzun yolda 100/120 km aralığında akan trafiğe ayak uydurmak için motoru bağırtarak kullanmak zorunda kalmak.
    Bağırmadan gideyim dediğin zaman 70/90 km hızlarda seyretmen gerekiyor. Bu da 100/120 km hızla akan trafikte seni sıkıntıya sokabilir.

    İkincisi ise dediğim gibi 140 km yol yapıp her tarafımın ağrıması olabilir.

    İnsanları yanlış yönlendirmek falan istemem kesinlikle.
    Kimse bu yazdıklarımdan motorun uzun yola gidemeyeceğini, 120km hızı geçemeyeceği sonucunu falan çıkartmasın lütfen.
    Benim motoru kötülediğim falan yok. Yine söylüyorum. Şehir içi kullanımda beni fazlasıyla memnun eden bir motor.
    Ama uzun yolda memnun kalmadım ben.
    Bu motor uzun yola da gider, gazı açtığınız zaman 140/150 km hızlara da çok rahat çıkabilir.

    Bu tamamen beklentiyle alakalı bir durum.
    Ben isterim ki uzun yola çıkacaksam eğer, altımdaki motor 5000/7000 devir aralığında 100/150 km hızlarda rahat rahat gürültü yapmadan beni ve kendisini yormadan gidebilsin.
    Ama bu motor bunu yapamıyor malum 200cc'lik bir motor olduğu için.
    Bu da benim uzun yol için beklentimi karşılamayan bir durum oluşturuyor.
    Anlatmak istediğim buydu sadece.

    Lastik konusuna gelecek olursam eğer, dediğim gibi kullanım şekliyle, beklentiyle alakalı bir durum.
    Üzerindeki orjinal lastikler benim kullanım şeklime yeterince uygun lastikler. Bu yüzden değiştirme ihtiyacı hissetmiyorum.
    erta73 bunu beğendi.
    Huzur içinde yat AEA...
    Unutulmayacaksın...

  13. #14793

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Levent-Maslak-Mahmutbey-Büyükçekmece-Silivri-Marmara Ereğlisi güzergahında kullandım. Hiç mola vermeden gittim. 110-120km/sa gibi hızlarda redline yapmıyor ve gayet stabil ve sıkışmadan gidiyor. Kafayı da bastıkça eğmenize gerek yok. Bence oturuş pozisyonunuza dikkat edip gene yola çıkın. Motosiklet tutkudur. İle gidip gelmek için bu güzel tutkunuzu heba etmeyin

  14. #14794
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Emin ol heba etmiyorum. ;)
    Elimden geldiğince gezmeye çalışıyorum.
    5500 km nin en fazla 2500 km'si işe gidip gelmeyle olmuştur.
    Geri kalanı gezip tozduklarım hep.

    Ama malum evli çocuklu falan olunca bir yere kadar gezebiliyorsun.
    Yani ben en azından onlar evdeyken çok ta içime sinmiyor gezip tozmak.
    Çocuğa da kask dizlik falan aldım geçen sene. Yazın çocukla geziyoruz daha çok.
    Sucuğumuzu ekmeğimizi alıp çıkıyoruz evden.

    Karaburun, Kısırkaya, Garipçe, Bahçeköy, Kemerburgaz, Kilyos güzergahlarında gezmeyi seviyorum en çok.

    Oturuş pozisyonumun doğru olduğunu düşünüyorum. Ne bileyim gidon yükseltme bile var motorda.
    Yine de bayağı yordu beni Şile gidiş geliş. Daha uzun yola çıkmam için selede yada kıçıma giydiklerimde oynama falan yapmam lazım sanırım.
    Karaburun'a iki sefer gittim. 60 gidiş 60 geliş yaptım. Ama orada bayağı oturup dinlendiğim için etkilememişti sanırım.

    Önümüzdeki günlerde Ağva'ya doğru gitmeyi düşünüyorum bakalım.
    Angrypower bunu beğendi.

  15. #14795

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Istanbul Ataşehir-Levent
    Motosikleti
    Honda PCX150 >>> PULSAR NS200
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önümüzdeki ay bir sene olacak 2017 modelini alalı.
    ilk aldığımda rodaj bakımına kadar bol bol ekran resetleme yapıyordu.
    Rodaj bakımında akü şarja bağlandı ve ekran resetleme %95 oranında azaldı.
    Kışın bir kaç sefer yaptı sadece. Aktif bir şekilde kullandım kışın. Gerçi doğru düzgün kış görmedik orası ayrı.

    Seyir halinde stop etme olayını ise bir sene boyunca ya 3 yada 4 sefer yaşadım.
    Öyle ahım şahım motora binen birisi değilim. Daha çok işe gidip gelmek için kullanıyorum. O yüzdendir ki henüz 5500 km oldu motor.

    Üzerinde gelen orjinal lastikleriyle kullanıyorum. Lastikler güvenilir değil malum.
    Orjinal lastiklerden oldukça memnunum ben. Sebebi ise tamamen benim kullanımımla alakalı.
    Kağıthane maslak arası kullanıyorum motoru. Büyükdere caddesine çıkıp 5000-6000 devir aralığında seyrediyorum.
    Viraj yapmaktan falan zaten anlamam. Uygun hıza düşüp uslu uslu dönüyorum virajları.
    Lastik tabanının yarısına yakını asfalta değmemiştir henüz.
    Yani lastikleri beni zor duruma düşürecek bir pozisyona sokmadım hiç.
    O yüzden değiştirme olayına girişmedim şimdiye kadar.

    Bunların dışında motordan yeterince memnunum.
    İstanbul gibi bir şehirde kullanılabilecek fiyat/performans motorlarından birisi bence.

    İstanbul/Ankara gidip gelmeyi düşünüyordum.
    Geçenlerde bir deneme yapayım dedim uzun yolda nasıl olur diye.
    Şile'ye gidip geldim. 70 gidiş, 70 geliş 140 km yol yaptım.
    Giderken hiç durmadım. Şile'de 15 dakika durdum bir sigara içip dönüşe geçtim.

    Hiç memnun kalmadım motordan.

    Eve geldiğimde her tarafım dayak yemiş gibi ağrıyordu resmen.
    Sırf bu yüzden Ankara işini iptal ettim.

    Bu motorla 500 km gidersem bildiğin perte çıkarım ben.
    Sürüş tarzımız ve motoru kullandığımız süre çok yakın. Motorumu Mayıs 2017'de aldım. Yaz boyunca ekran ve stop etme sorunu yaşamadım. Kışın çok az kullandım ve ara ara resetleme sorunu yaşadım. Ama bence bu kadar önemsenmeye değen bir problem değil.

    Ben geçen sene CB 500F'li kuzenime eşlik ederek 1000 Km'lik İstanbul - Yunanistan turu yaptım Mayıs 2017'de aldığım Pulsar'la. Cuma gecesi çıktık ve Pazar günü döndük. En ufak bir rahatsızlık hissetmedim. Motorumda tur camı ile birlikte gidon yükseltme aparatı da var. Her ikisini de bayiden alırken taktırdım. Bence çok güzel tur yapılacak bir motor. Benim o turda ki tek sıkıntım iki motor arasında ki CC farkıydı. Bu nedenle ben kuzenime uymak yerine, belli noktalarda buluşma yerleri belirliyorduk ve herkes kendi ritmine göre kullanıyordu motoru. Ama kuzenimin söylediğine göre bekleme süresi 10-15 dk yı hiç geçmemişti.

    Bu arada Yunanistan'ın bol şeritli ve aşırı sakin yollarında 146-147'lere kadar çok rahat çıkıyordum redline ışığı yanar yanmaz gazı kesiyordum. Sadece biraz fazla yakmıştı ama bence gayet güzel ve eğlenceli bir tur oldu.

    Neyse yazımı özetleyecek olursam; belki gidon yükseltme aparatı da kullanırsanız konforunuz artabilir

    Ayrıca son bir not; orjinal lastikleri Mitas MC50 ile daha geçen hafta değiştirdim. Bir yıl boyunca lastikten kaynaklı hiçbir sıkıntı yaşamadım ama yağmurda kullandığım süre toplasam 2 saat falandır koca bir yılda. Yine de kauçuk bir lastik kullanmak inanılmaz güven ve denge sağlıyor diye düşünüyorum

  16. #14796
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emin ol heba etmiyorum. ;)
    Elimden geldiğince gezmeye çalışıyorum.
    5500 km nin en fazla 2500 km'si işe gidip gelmeyle olmuştur.
    Geri kalanı gezip tozduklarım hep.

    Ama malum evli çocuklu falan olunca bir yere kadar gezebiliyorsun.
    Yani ben en azından onlar evdeyken çok ta içime sinmiyor gezip tozmak.
    Çocuğa da kask dizlik falan aldım geçen sene. Yazın çocukla geziyoruz daha çok.
    Sucuğumuzu ekmeğimizi alıp çıkıyoruz evden.

    Karaburun, Kısırkaya, Garipçe, Bahçeköy, Kemerburgaz, Kilyos güzergahlarında gezmeyi seviyorum en çok.

    Oturuş pozisyonumun doğru olduğunu düşünüyorum. Ne bileyim gidon yükseltme bile var motorda.
    Yine de bayağı yordu beni Şile gidiş geliş. Daha uzun yola çıkmam için selede yada kıçıma giydiklerimde oynama falan yapmam lazım sanırım.
    Karaburun'a iki sefer gittim. 60 gidiş 60 geliş yaptım. Ama orada bayağı oturup dinlendiğim için etkilememişti sanırım.

    Önümüzdeki günlerde Ağva'ya doğru gitmeyi düşünüyorum bakalım.
    Pulsarın selesi ve amortisörleri serttir, gidon yükseltme taktırın birde seleye işlem yaptırın daha iyi olur, ben İstanbul Trabzon yaptım giderken sorun olmadı ama dönüşte sele baya sıkıntı yaptı sırf yol bir an önce bitsin diye Sakarya İstanbul arasında mola vermeden geldim inince oh dedim yol bitti, git gel 250 250km sorun değil ama git gel 500 500km olunca biraz sorun, 4 5 defa Çanakkale, 1 defa Antalya, 4 5 defa Bursa ve İstanbul'a yakın illere kampa gittim çok fazla rahatsız olmadım.

  17. #14797

    Üyelik
    22 Mart 2018
    Ön amortisörün sağ borusu yamulmuş, sağa çekiyor. Yakınlardaki bir ustaya götürdüm 180 liraya tamir ederiz dedi. Daha önce yaptıranlar varsa fiyatı uygun mudur? Yakınlarda yetkili servis yok buraya yaptırsam garanti dışı kalır mı? Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.

  18. #14798
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Ozbörü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön amortisörün sağ borusu yamulmuş, sağa çekiyor. Yakınlardaki bir ustaya götürdüm 180 liraya tamir ederiz dedi. Daha önce yaptıranlar varsa fiyatı uygun mudur? Yakınlarda yetkili servis yok buraya yaptırsam garanti dışı kalır mı? Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
    180tl ye yeni boru al için rahat olsun, müdahale garanti dışı olmaz ama sıfırı varken o parayı vermem ha yenisini takarken zaten bir da işçilik ücreti ödeyeceğim dersen 250 300 TL belki bulabilir ne gerek var diyebilirsiniz, düzelttirip kullanırım da diyebilirsiniz.
    Ozbörü bunu beğendi.

  19. #14799

    Üyelik
    30 Ocak 2018
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Ben kendi motorumla yaşadığım tecrübeleri yazdım! Ben memnun değilim sen memnunsun olamaz mı? Motor stop ediyor, kışın ateşlemiyor, koydukları saat tüm kış boyunca resetliyor ve daha ne olsun?! Servisleri bile sıkıntılı bir model olduğunu kabul ediyor. Bırak da herkes senin gibi düşünmesin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

    Ben hergün boğaz köprüsünü geçiyorum. Her seferinde motordan indiğimde bayağı bir yorgun hissediyorum. 100 km nin üzerine çıkınca pek konforlu değil.

  20. #14800

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Bana hitaben yazdıyorsak eğer ben sana sıkıntılarına çare bulacak önerilerde bulundum. Memnun değilim die saydırmaya devam edeceksen ve huzursuzsan 5000₺ nakit verelim? Yok buna da sinirleneceğim ve ters cevap vereceğim diyorsan da kusura bakma ama senin psikolojin bozulmuş derim.

    Ben motorundan zevk al die önerilerde bulunuyorum sen ise bana çemkiriyorsun...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)