Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14741

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında ben halen lastik almadım. Tekrardan konsey bir toplansa da şu anlaş kullananlar bir yorumlarını yazsalar çok makbule geçer. Mitas MC 50 takacaktım fakat 630₺ fiyat istediler. 650₺ ye tekrardan Michelin pilot street takabilirim. Çok sıkıldım bu lastik mevzusundan. En geç cuma günü takayım. Cumartesi de uçmakdere’ye gidip gelip rodaj mevzusunu da kapatayım diyorum. Tabi anlas tournee ler aynı görevi görüyorsa fazladan %50 fiyat ödemeyeyim mantığındayım.
    Lastik mezuu gerçekten çok önemli. bunu lastiği değiştirmeden anlayamazsın. Hayati bir konu olduğu için mutlaka değiştirin. Mitas MC 50 kullanıyorum. yağmurda ve çamurda gerçekten çok güvenli.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14742

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Mitas Aradım bulamadım. Bende az önce buzmotor da pilot street taktırdım. En azından bildiğim güvenli lastik. Hafta sonu da Tekirdağ uçmakdere taraflarına gidip hem gezer hem de rodajını yaparım. Ben motorumdan memnunum. Sıkışık trafikte stop etmesine de alıştım artık. Gönül isterdi ki daha ucuza bulayım ama hayatımı emanet ediyorum lastiklerime.

  3. #14743
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Merhabalar,

    Bu videomda bildiğiniz gibi Pulsar 200NS 'in arkayı göstermede yetersiz kalan aynalarına, ayna uzatma aparatı montajı yaparak bu sorunu ortadan kaldırıp daha güvenli bir görüş açısı elde edilmiştir.


    Kullandığım Ürüne Ait Link: http://s.aliexpress.com/fQbERZbe


    Uygulamaya Ait Video: https://www.youtube.com/watch?v=RG4V...ature=youtu.be


    Saygılarımla, iyi seyirler.

  4. #14744

    Üyelik
    25 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    D'elight & Tracer 900
    merhaba, yeni başlayan bir arkadaşımıza pulsar 200ns aldık yarın lastiklerini değiştirmeyi düşünüyoruz. Ne kadara hallettiniz acaba pilot streetleri?

  5. #14745

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Ben Kabataş BuzMotor’da sökme takma balans ayarı ile 720₺ ödemiştim.

  6. #14746
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Merhaba arkadaşlar, benim pulsarımın yakıt pompası yandı honda cbr 250 yakıt pompası aldım taktım çok güzel çalıştı ama benzinciye girdim benzin aldım; motor bir daha çalışmadı bende orjinal aldım ama motorum sürekli stop ediyor sizin önerebileceğiniz bir şey var mı muayene randevusu aldım ve motoru servise götürecek boş günüm yok.

  7. #14747

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Öyle bişey demişsinki, Pulsar zaten stop etmesiyle ünlü bir motosiklet

  8. #14748
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    yakıt pompası bozulmadan önce burada yazılan hiç bir sorun, benim motorda olmadı. Yakıt pompası ne zaman sıkıntı çıkardı beni motordan soğuttu orjinal parçada sıkıntı çıkıyor ben bunu anlamadım.

  9. #14749
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı tubejh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıt pompası bozulmadan önce burada yazılan hiç bir sorun, benim motorda olmadı. Yakıt pompası ne zaman sıkıntı çıkardı beni motordan soğuttu orjinal parçada sıkıntı çıkıyor ben bunu anlamadım.
    Geçmiş olsun dostum keşke cbr pompası almasaydın o bile pahalıydı toyota corollaydı sanırım eski model onun pompayı takıp kullanan arkadaş vardı yada 120 lira bosch pompa vardı 3 bar duruma göre 4,5 bara kadar çıkabiliyordu ben pompada sıkıntı olduğunu sanıyordum serviste öyle yönlendirdi tofaş şahin pompası takacaktım 45 lira sonuçta bu pompalar universal 12v 3 bar pulsar ile uyumlu stop etme başka sebeblerden dolayıda oluşabilir yada yeni pompa takıldıktan sonra yazılım attırsaydın değişen değerleri ecu hafızaya alırdı tabi bi ihtimal 10k bakımında subab ayarlarından sonra stop etme çok yaşadım daha sonrasında yeniden ayar yapılmıştı stop etme azalmıştı ama ediyordu subab ayarlarıyla oynandıktan sonra stop etme başladı yazılım atıldı stop etme düzeldi o zamandan bu zamana yakıt benim müthiş arttı 150-160 km de bir depoyu içer oldu geçen olmayacak bu böyle dedim tepeden tırnağa kontrol ettim pompada sıkıntı yok dedi usta yakıt filtresi temiz hava temiz bujiler kararmış be tırnak araları açılmış etkiler dedi usta sonra subab ayarlarına baktı çok sıkı dedi motor ısınınca dahada sıkıyor dedi daha önceki yorumlarda demişimdir motor giderken kasılıyor gibi oluyor diye acaba disk yamuk yada fren merkezimi baskı yapıyor diye düşünüyordum onlardada sorun yok subab ayarı ve buji değişiminden sonra motoru aldım sürerken o eski kasılmadan eser yok baya rahatladı motor tabi bunlar yakıt tüketimini etkiler dedi usta subab ve buji bunların dışında 110-140 lastik ve kısa mesafe kış ayı ve hareketten önce bir sigara içimlik rolantide çalışmasıda eklenince olabilir dedi usta dün benzin aldım bir kaç gün deneyeceğim sanki düzelmiş gibi geldi ama emin olmak istiyorum
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  10. #14750
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun dostum keşke cbr pompası almasaydın o bile pahalıydı toyota corollaydı sanırım eski model onun pompayı takıp kullanan arkadaş vardı yada 120 lira bosch pompa vardı 3 bar duruma göre 4,5 bara kadar çıkabiliyordu ben pompada sıkıntı olduğunu sanıyordum serviste öyle yönlendirdi tofaş şahin pompası takacaktım 45 lira sonuçta bu pompalar universal 12v 3 bar pulsar ile uyumlu stop etme başka sebeblerden dolayıda oluşabilir yada yeni pompa takıldıktan sonra yazılım attırsaydın değişen değerleri ecu hafızaya alırdı tabi bi ihtimal 10k bakımında subab ayarlarından sonra stop etme çok yaşadım daha sonrasında yeniden ayar yapılmıştı stop etme azalmıştı ama ediyordu subab ayarlarıyla oynandıktan sonra stop etme başladı yazılım atıldı stop etme düzeldi o zamandan bu zamana yakıt benim müthiş arttı 150-160 km de bir depoyu içer oldu geçen olmayacak bu böyle dedim tepeden tırnağa kontrol ettim pompada sıkıntı yok dedi usta yakıt filtresi temiz hava temiz bujiler kararmış be tırnak araları açılmış etkiler dedi usta sonra subab ayarlarına baktı çok sıkı dedi motor ısınınca dahada sıkıyor dedi daha önceki yorumlarda demişimdir motor giderken kasılıyor gibi oluyor diye acaba disk yamuk yada fren merkezimi baskı yapıyor diye düşünüyordum onlardada sorun yok subab ayarı ve buji değişiminden sonra motoru aldım sürerken o eski kasılmadan eser yok baya rahatladı motor tabi bunlar yakıt tüketimini etkiler dedi usta subab ve buji bunların dışında 110-140 lastik ve kısa mesafe kış ayı ve hareketten önce bir sigara içimlik rolantide çalışmasıda eklenince olabilir dedi usta dün benzin aldım bir kaç gün deneyeceğim sanki düzelmiş gibi geldi ama emin olmak istiyorum
    Merhaba cbr 250 pompasını 120TL gibi bir fiyata aldım ama orjinal değildir büyük olasılıkla, Pompa benzincide yanınca ben de mecburen internetten şipariş verdim yani ben taktım, yakında tanıdık bir tamirhane olması işime yaradı. Yalnız bir şey anladım gerek otomobil pompası takanlar gerekse benim gibi motorlara uygun pompa takanlar; performansın, orjinalden daha iyi olduğu söylüyor. ama gerek cbr 250 pompası gerekse orjinal pompasına uyum sağlayamadı motor. ben rolanti sensörün den süpeleniyorum benim motorum da stop etme sorunu yoktu. Bujiler 4000km oldu, supap ayarları da, iki serviste çok iyi dedi.
    Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?

  11. #14751
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    Bu videomda bildiğiniz gibi Pulsar 200NS 'in arkayı göstermede yetersiz kalan aynalarına, ayna uzatma aparatı montajı yaparak bu sorunu ortadan kaldırıp daha güvenli bir görüş açısı elde edilmiştir.


    Kullandığım Ürüne Ait Link: http://s.aliexpress.com/fQbERZbe


    Uygulamaya Ait Video: https://www.youtube.com/watch?v=RG4V...ature=youtu.be


    Saygılarımla, iyi seyirler.
    Ön camı sökerek işi 3 kat zorlaştırmışsın ama yine de paylaşım için eline sağlık.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

    @Crazy Motors; youtube kanalındaki Led aydınlatma uygulama videosu çok başarılı ve aydınlatıcı olmuş, Pulsar için aydınlatmada değişiklik yapacaklar için klavuz olacaktır.

  12. #14752
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Alıntı chatkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön camı sökerek işi 3 kat zorlaştırmışsın ama yine de paylaşım için eline sağlık.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

    @Crazy Motors; youtube kanalındaki Led aydınlatma uygulama videosu çok başarılı ve aydınlatıcı olmuş, Pulsar için aydınlatmada değişiklik yapacaklar için klavuz olacaktır.
    Uzun tur cami olmayanlar için işlem kolay ama olanlar maalesef ya uzun tur camını sökecek yada aynanin bas kısmını çıkaracak (ikisi icinde) üç vida tutuyor ama tur cami bence daha kolay.

    Teşekkür ederim
    Bir önceki motorum gibi bu motoruma da zamanla eklentiler yapacağım (videolar eşliğinde) ve nasipse paylaşımlarını yaparım.

    Saygılarımla.

  13. #14753
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun tur cami olmayanlar için işlem kolay ama olanlar maalesef ya uzun tur camını sökecek yada aynanin bas kısmını çıkaracak (ikisi icinde) üç vida tutuyor ama tur cami bence daha kolay.

    Teşekkür ederim
    Bir önceki motorum gibi bu motoruma da zamanla eklentiler yapacağım (videolar eşliğinde) ve nasipse paylaşımlarını yaparım.

    Saygılarımla.
    Ayna kolunu tutan gidonda 8 ve 10 vidayı gevşetip daha basit takılmış olan cam çıkar illa aynayı tutan 3 vidayı çıkarmaya gerek yok.

  14. #14754
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Sökmene gerek yok hiçbirşeyi, gidon bağlantılarını gevşetip dikeyde döndüreceksin, aynaları çok az eğmen kurtarır

  15. #14755
    Shine34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar merhaba, disk kilidine ek olarak onguard 8016 kilit aldım. Ancak bunu yanımda nasıl taşıycam hiçbir fikrim yok. Topcase veya yan çanta takmak istemiyorum. Bu konuda önerisi olan var mı?

  16. #14756
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı Shine34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, disk kilidine ek olarak onguard 8016 kilit aldım. Ancak bunu yanımda nasıl taşıycam hiçbir fikrim yok. Topcase veya yan çanta takmak istemiyorum. Bu konuda önerisi olan var mı?
    Taşıyamazsın hocam. Ben de 1,5 yıldır 8016L kullanıyorum (uzun model). Şimdiye kadar her hangi bir yere götürmüş değilim. 10 kiloluk bir kilidi çantaya bile koyup kolay kolay taşıyamazsın. Kapladığı hacim de çok büyük. Ben Abus 8077 disk kilidi ile kullanıyorum ve ev dışında güven veriyor. Eğer ev dışında günlerde kalacak olsam disk kilidi + daha hafif ama hafifliğine oranla sağlam bir zincir arayışına girerdim.

  17. #14757
    Shine34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taşıyamazsın hocam. Ben de 1,5 yıldır 8016L kullanıyorum (uzun model). Şimdiye kadar her hangi bir yere götürmüş değilim. 10 kiloluk bir kilidi çantaya bile koyup kolay kolay taşıyamazsın. Kapladığı hacim de çok büyük. Ben Abus 8077 disk kilidi ile kullanıyorum ve ev dışında güven veriyor. Eğer ev dışında günlerde kalacak olsam disk kilidi + daha hafif ama hafifliğine oranla sağlam bir zincir arayışına girerdim.
    Bende de abus 8077 disk kilidi var ama sadece disk kilidi yeterli gelmiycekmiş gibi hissediyorum.

    Daha hafif derken sizin kullandığınız bir marka model var mı önerebileceğiniz?

  18. #14758
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı Shine34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de abus 8077 disk kilidi var ama sadece disk kilidi yeterli gelmiycekmiş gibi hissediyorum.

    Daha hafif derken sizin kullandığınız bir marka model var mı önerebileceğiniz?
    Ben başka bir zincir kilit kullanmadım. Bu zinciri kullandıktan sonra zaten hangisini görsem iki dk'da kırılacak izlenimi veriyor.

    Açıkçası uzun vadede bir disk kilidi daha almayı planlıyorum. Yurtdışından indirim olursa yine 8077 ya da OnGuard'ın 120 db 14 mm pimli kilidinden alabilirim. Motorunuz yanına panelvanı yanaştırıp 5 sn'de kaldırılıp götürülecek birşey değil ise böyle bir motora kimsenin bulaşabileceğini sanmıyorum. Benimki de 235 kg. olduğundan içim bu açıdan rahat.

    Bahsettiğim ürün Onguard 8251. Pimi 8077'den yarım mm. kalın.

    Bu arada aynı takımı önceki motorum Pulsar 200NS'de de kullanıyordum. Çok şükür bulaşan olmadı.

  19. #14759
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayna kolunu tutan gidonda 8 ve 10 vidayı gevşetip daha basit takılmış olan cam çıkar illa aynayı tutan 3 vidayı çıkarmaya gerek yok.
    Yanlış anlamadım herhal, aynanın gidonla bağlanan yerdeki m10 somunu gevşetip sonra çevirerek çıkarmı diyorsunuz? Eğer öyle ise maalesef ayna dönmüyor uzun tur camına çarpıyor. Aynanın açısını değiştirdim ve esnettim ama tur camından kurtulmuyor maalesef.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

    Alıntı chatkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sökmene gerek yok hiçbirşeyi, gidon bağlantılarını gevşetip dikeyde döndüreceksin, aynaları çok az eğmen kurtarır
    Maalesef ben yapamadım Yani çarptı her türlü tur camına. Bende çözümü bu şekilde buldum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

    Merhabalar,


    Bu videomda motosikletimin güvenliği için aldığım alarm sisteminin montajını nasıl yapabileceğimizi tüm detaylarıyla göstermekteyim.


    Kullandığım ürüne ait link: http://s.aliexpress.com/FRrAvyUr


    Uygulamaya Ait Video: https://www.youtube.com/watch?v=YS28cQ5LGNg


    Bu alarm sistemini seçmemin sebepleri ise,

    *Elektrik tesisatına müdahale etmeden, enerjisini doğrudan aküden alıp çalıştırılabilir olması tercih sebebimdir (Motosikletimin garantisi devam ettiği için elektrik tesisatına müdahale etmek istemedim)
    *Alarm bütünleşik tek yapı içinde olduğundan motosiklet üzerinde fazla yer tutmadığı gibi montajı basitleştiriyor.
    *Darbe sensörünün ayarı kumanda üzerinden basit ve hızlı bir şekilde ayarlanabildiği için sonradan şiddet seviyesini değiştirmek için bizzat alarma müdahale etmek gerekmiyor.
    *Alarmın çalıştığını gösteren aktif LED’in olmaması veya alarmın ötmesi sırasında sinyallerin yanıp sönmesini sağlayacak özelliğinin olmaması bir eksiklik olarak görülebilir ama benim gibi motorunu aktif kullanmayanlar için aküyü zayıflatmaması için bu önemlidir.


    Videomda bahsetmeyi unutmuşum. Alarm şiddetini hangi seviyeye ayarlarsanız ayarlayın, alarmın ön ikaz uyarısı hassas seviyede çalışmaktadır. Sonrasında ayarladığınız şiddet seviyesine göre devamlı alarm sirenini çalıştırmaktadır.


    Saygılarımla, iyi seyirler.


    Diğer “Motosiklet Uygulamaları” videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?lis...Feer8wv3WJRxOg
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2018 - ...)
    Mondial 150ZAT (2009 - 2017)

  20. #14760
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlamadım herhal, aynanın gidonla bağlanan yerdeki m10 somunu gevşetip sonra çevirerek çıkarmı diyorsunuz? Eğer öyle ise maalesef ayna dönmüyor uzun tur camına çarpıyor. Aynanın açısını değiştirdim ve esnettim ama tur camından kurtulmuyor maalesef.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------



    Maalesef ben yapamadım Yani çarptı her türlü tur camına. Bende çözümü bu şekilde buldum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

    Merhabalar,


    Bu videomda motosikletimin güvenliği için aldığım alarm sisteminin montajını nasıl yapabileceğimizi tüm detaylarıyla göstermekteyim.


    Kullandığım ürüne ait link: http://s.aliexpress.com/FRrAvyUr


    Uygulamaya Ait Video: https://www.youtube.com/watch?v=YS28cQ5LGNg


    Bu alarm sistemini seçmemin sebepleri ise,

    *Elektrik tesisatına müdahale etmeden, enerjisini doğrudan aküden alıp çalıştırılabilir olması tercih sebebimdir (Motosikletimin garantisi devam ettiği için elektrik tesisatına müdahale etmek istemedim)
    *Alarm bütünleşik tek yapı içinde olduğundan motosiklet üzerinde fazla yer tutmadığı gibi montajı basitleştiriyor.
    *Darbe sensörünün ayarı kumanda üzerinden basit ve hızlı bir şekilde ayarlanabildiği için sonradan şiddet seviyesini değiştirmek için bizzat alarma müdahale etmek gerekmiyor.
    *Alarmın çalıştığını gösteren aktif LED’in olmaması veya alarmın ötmesi sırasında sinyallerin yanıp sönmesini sağlayacak özelliğinin olmaması bir eksiklik olarak görülebilir ama benim gibi motorunu aktif kullanmayanlar için aküyü zayıflatmaması için bu önemlidir.


    Videomda bahsetmeyi unutmuşum. Alarm şiddetini hangi seviyeye ayarlarsanız ayarlayın, alarmın ön ikaz uyarısı hassas seviyede çalışmaktadır. Sonrasında ayarladığınız şiddet seviyesine göre devamlı alarm sirenini çalıştırmaktadır.


    Saygılarımla, iyi seyirler.


    Diğer “Motosiklet Uygulamaları” videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?lis...Feer8wv3WJRxOg
    Aynayı taktığın motor üzerinde gidona sabit parça yokmu o parçanın vidasını gevşetiyorsun basit bir şekilde ayna kolunu çevirip çıkartıyorsun yenisini takıyorsun. Resim atarım birazdan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynayı taktığın motor üzerinde gidona sabit parça yokmu o parçanın vidasını gevşetiyorsun basit bir şekilde ayna kolunu çevirip çıkartıyorsun yenisini takıyorsun. Resim atarım birazdan.
    sağ tarafta 8 iki adet vida sol tarafta 10 vida var gevşetip öne doğru çekin aynayı çıkarın yenisini takın tekrar ayarlayıp eski haline getirin.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)