Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14501
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Aynen arkadaşlar lastik çok fazla farkediyor benim çok samimi olduğum arkadaşımdada fabrika lastikleri var dün ben kullandım onun pulsarı çok değişir geldi yol tutuşundan tutun bi çok özellikleri ofsayt bana göre sadece motor o lastik üzerinde gidiyor o kadar imkan varsa herkesin değiştirmesini değiştiremeyecek durumdaki arkadaşlardanda bir tık daha dikkatli ve temkinli olmalarını rica ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14502
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Konuyla tamamen alakasız olarak haberi buraya koyuyorum; Şimdi onlar düşünsün

    http://www.hurriyet.com.tr/cakarli-araclarin-gecis-ustunlukleri-iptal-edildi-40614839

    Hakkı olmayan yoldan gidip hem sizi hem de arabaları taciz ederek yol istemek gibi bir dünya yok arkadaşlar. Yolunuza engelse korna çalın, selektör yapın yol isteyin, gelip de size bir şey yapamaz.

    Not: Geçen gün önümdeki siyah araçtan yol istiyorum diye yanımdaki motorcu "sen manyak mısın belanı mı arıyorsun? belli ki bi bir yerin valisi kaymakamı neyi zorluyorsun?" diyerek tepki vermişti. Daha sonra önümdeki araç gayet normal bir şekilde yol verdi "sen daha bekle ben gidiyorum" deyip geçtim gittim. Bir motorcudan bu tepkiyi almak da dünyanın en saçma şeyi bence.

  3. #14503

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    arkadaşlar selam,

    pulsar 200NS'nin service manuali elinde olan var mı PDF ya da kitapçık olarak?

  4. #14504
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı vaybe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam,

    pulsar 200NS'nin service manuali elinde olan var mı PDF ya da kitapçık olarak?
    kullanma kılavuzunu internetten indirebilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

    https://es.slideshare.net/erickglope...al-de-servicio
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  5. #14505
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı vaybe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam,

    pulsar 200NS'nin service manuali elinde olan var mı PDF ya da kitapçık olarak?
    https://www.bajaj.com.tr/turkce/sati...m-kilavuzlari/

  6. #14506

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kullanma kılavuzunu internetten indirebilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

    https://es.slideshare.net/erickglope...al-de-servicio
    hocam teşekkürler ancak bu biraz ispanyolca en azından ingilizcesini arıyorum, ingilizcesini de buldum anca adeta hesap makinesi ile taratmışlar hiçbir şey anlaşılmıyor .

  7. #14507
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı vaybe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam teşekkürler ancak bu biraz ispanyolca en azından ingilizcesini arıyorum, ingilizcesini de buldum anca adeta hesap makinesi ile taratmışlar hiçbir şey anlaşılmıyor .
    ingilizce olarak var ama internette değil link veremiyorum, özelden msn adresini yazarsanız size dosyayı gönderebilirim.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  8. #14508

    Üyelik
    13 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de en son 18 yıl önce üniversite zamanlarında scooter kullanmış ve sonrasında hiç motor kullanmamış birisi olarak 37 yaşında Pulsar NS200 alarak aranıza katıldım. Aslında bir süredir Yamaha XSR700 alma hayalim vardı ancak motor kullanan arkadaşlarımın uyarıları ile ufak hacimli bir motor ile başlamaya karar verdim. Yine bir motorcu arkadaşımın tavsiyesi ile Pulsar ile tanıştım. Hem görünüm olarak görür görmez beğendim Pulsar'ı hem de fiyatı ve yedek parçalarının ucuzluğu açısından başlangıç motoru olarak aklıma yattı. Motordan ziyade bir nebze daha nitelikli ekipmana para harcamaya karar verdim. Böylelikle geçtiğimiz günlerde aranıza katıldım.

    Şimdilik alışmaya çalışıyorum. Forumlarda okuduğum kronik sorunların hepsi bende de var. Tek tek saymam gerekirse:

    - Aynalar felaket. Sadece kendimi görebiliyorum. TVS Apache ayna siparişi verdim. Yarın gelecek. Değiştireceğim.
    - Devir dalgalanması yapmadı henüz ama düşük hızda debriyajı sıkıp, vites küçültüp, tekrar gaz açtığımda stop etme bende de oldu. Hafif yokuş aşağı bir noktadaydım ve beklemiyordum. Hazırlıksız olduğum için üstünden atar gibi oldu, arka teker kilitlendi ve kaydı. Çok şükür bir şey olmadı ama oldukça tehlikeli bir durum. Sizlerde de olduğuna göre en kısa sürede servise giderek yazılım konusunu konuşacağım. Paylaşan arkadaşlara teşekkürler.
    - Henüz rodaj döneminde olduğu için yüksek devirlere çok çıkmıyorum ama 5 bin devirde titreşim başlıyor. Hissedebiliyorum. Umarım ilk bakımdan sonra bahsedildiği gibi azalır.
    - Saat sıfırlaması bende de oldu. Park halindeyken olduğu için çok önemsemedim ancak yolda elektrik sistemini kapatıp stop ederse büyük sıkıntı olur. Bunun önlemini bilen var mıdır aranızda? Sanki eski gönderileri okurken akü değişiminden sonra sorun kalmıyor gibi bir şey okumuştum. Doğruluğu var mıdır?
    - Dik oturuş pozisyonlu bir motor gibi lanse edilse de gidonları aşağıda olduğu için aslında dik oturunca kollar ve bilekler çok kasılıyor. Hafif beli kırıp oturmak lazım. Bu durumda kollar rahatlıyor ama bel çok saçma bir durumda kalıyor. Ne tam yatıyorsun ne de diksin. Gidon yükseltme yaptıracağım ben de sanırım.
    - Vites göstergesi olmaması çok büyük sorun değil ancak benim gibi vitesli motorda acemi ve başlangıç motoru olarak seçenler için biraz üzücü. Hangi viteste olduğumu unuttuğum çok oluyor. Bir anda vitesle boğuşurken buluyorum kendimi.
    - Selesinin sert olduğunu da söylüyorlardı ama ben selesinden memnunum şimdilik. Uzun yolda nasıl olur bilemiyorum.
    - Lastik konusunu bilemiyorum. O kadar çok bahsedildi ki daha alırken mağazada orijinal lastiklerini söktürdüm. Deneme şansım olmadı.


    Sizlerden bir kaç tavsiye isteyeceğim. Vakit ayırıp öneride bulunabilirseniz çok memnun olurum:

    - Zincirinin kaliteli olmadığından bahsediliyor. 2017 modelde nasıl bilmiyorum. Deneyip göreceğiz. Eğer çok sık salma yaparsa hangi marka model zincir tavsiye edersiniz.
    - Koruma demirlerine takmak için sis farı araştırıyorum. Çin malı ucuz olanlar var. Bunlardan çok fazla memnun olan da var, bir yılda titreşimden dağıldı diyen de var. Sizin tavsiyeniz hangi marka model olur?

    Bu bahsettiğim konular dışında dikkatimden kaçan ancak dikkat etmem gereken başka konular var mıdır?

    Herkese sevgiler ve güvenli sürüşler.

  9. #14509

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı gokertutas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyla tamamen alakasız olarak haberi buraya koyuyorum; Şimdi onlar düşünsün

    http://www.hurriyet.com.tr/cakarli-araclarin-gecis-ustunlukleri-iptal-edildi-40614839

    Hakkı olmayan yoldan gidip hem sizi hem de arabaları taciz ederek yol istemek gibi bir dünya yok arkadaşlar. Yolunuza engelse korna çalın, selektör yapın yol isteyin, gelip de size bir şey yapamaz.

    Not: Geçen gün önümdeki siyah araçtan yol istiyorum diye yanımdaki motorcu "sen manyak mısın belanı mı arıyorsun? belli ki bi bir yerin valisi kaymakamı neyi zorluyorsun?" diyerek tepki vermişti. Daha sonra önümdeki araç gayet normal bir şekilde yol verdi "sen daha bekle ben gidiyorum" deyip geçtim gittim. Bir motorcudan bu tepkiyi almak da dünyanın en saçma şeyi bence.
    Belki sizin can güvenliğiniz için de söylemiş olabilir mi? Mesala arabanın içerisinden bir iki tane adama benzemeyen birileri çıksa, yol isterken allah korusun canınızdan olsanız. Bu amaçla da söylemiş olabilir. bu memlekette herşey pamukipliğine bağlı.

  10. #14510
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı motoserdar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de en son 18 yıl önce üniversite zamanlarında scooter kullanmış ve sonrasında hiç motor kullanmamış birisi olarak 37 yaşında Pulsar NS200 alarak aranıza katıldım. Aslında bir süredir Yamaha XSR700 alma hayalim vardı ancak motor kullanan arkadaşlarımın uyarıları ile ufak hacimli bir motor ile başlamaya karar verdim. Yine bir motorcu arkadaşımın tavsiyesi ile Pulsar ile tanıştım. Hem görünüm olarak görür görmez beğendim Pulsar'ı hem de fiyatı ve yedek parçalarının ucuzluğu açısından başlangıç motoru olarak aklıma yattı. Motordan ziyade bir nebze daha nitelikli ekipmana para harcamaya karar verdim. Böylelikle geçtiğimiz günlerde aranıza katıldım.

    Şimdilik alışmaya çalışıyorum. Forumlarda okuduğum kronik sorunların hepsi bende de var. Tek tek saymam gerekirse:

    - Aynalar felaket. Sadece kendimi görebiliyorum. TVS Apache ayna siparişi verdim. Yarın gelecek. Değiştireceğim.
    - Devir dalgalanması yapmadı henüz ama düşük hızda debriyajı sıkıp, vites küçültüp, tekrar gaz açtığımda stop etme bende de oldu. Hafif yokuş aşağı bir noktadaydım ve beklemiyordum. Hazırlıksız olduğum için üstünden atar gibi oldu, arka teker kilitlendi ve kaydı. Çok şükür bir şey olmadı ama oldukça tehlikeli bir durum. Sizlerde de olduğuna göre en kısa sürede servise giderek yazılım konusunu konuşacağım. Paylaşan arkadaşlara teşekkürler.
    - Henüz rodaj döneminde olduğu için yüksek devirlere çok çıkmıyorum ama 5 bin devirde titreşim başlıyor. Hissedebiliyorum. Umarım ilk bakımdan sonra bahsedildiği gibi azalır.
    - Saat sıfırlaması bende de oldu. Park halindeyken olduğu için çok önemsemedim ancak yolda elektrik sistemini kapatıp stop ederse büyük sıkıntı olur. Bunun önlemini bilen var mıdır aranızda? Sanki eski gönderileri okurken akü değişiminden sonra sorun kalmıyor gibi bir şey okumuştum. Doğruluğu var mıdır?
    - Dik oturuş pozisyonlu bir motor gibi lanse edilse de gidonları aşağıda olduğu için aslında dik oturunca kollar ve bilekler çok kasılıyor. Hafif beli kırıp oturmak lazım. Bu durumda kollar rahatlıyor ama bel çok saçma bir durumda kalıyor. Ne tam yatıyorsun ne de diksin. Gidon yükseltme yaptıracağım ben de sanırım.
    - Vites göstergesi olmaması çok büyük sorun değil ancak benim gibi vitesli motorda acemi ve başlangıç motoru olarak seçenler için biraz üzücü. Hangi viteste olduğumu unuttuğum çok oluyor. Bir anda vitesle boğuşurken buluyorum kendimi.
    - Selesinin sert olduğunu da söylüyorlardı ama ben selesinden memnunum şimdilik. Uzun yolda nasıl olur bilemiyorum.
    - Lastik konusunu bilemiyorum. O kadar çok bahsedildi ki daha alırken mağazada orijinal lastiklerini söktürdüm. Deneme şansım olmadı.


    Sizlerden bir kaç tavsiye isteyeceğim. Vakit ayırıp öneride bulunabilirseniz çok memnun olurum:

    - Zincirinin kaliteli olmadığından bahsediliyor. 2017 modelde nasıl bilmiyorum. Deneyip göreceğiz. Eğer çok sık salma yaparsa hangi marka model zincir tavsiye edersiniz.
    - Koruma demirlerine takmak için sis farı araştırıyorum. Çin malı ucuz olanlar var. Bunlardan çok fazla memnun olan da var, bir yılda titreşimden dağıldı diyen de var. Sizin tavsiyeniz hangi marka model olur?

    Bu bahsettiğim konular dışında dikkatimden kaçan ancak dikkat etmem gereken başka konular var mıdır?

    Herkese sevgiler ve güvenli sürüşler.
    Merhaba Serdar abi aramıza tekrar hoşgeldin diyelim biz de

    Yazdıklarının çoğunun çözümünü bulmuşsun bence (ayna gibi) söyleyebileceğim tek şey motor sadece ilk kontak açtığında ekranı sıfırlıyor yolda elektrik kapanmıyor asla (motorda kısa devre falan yoksa tabi normal şartlarda konuşuyorum). Park yerinde olduğu için ben de çok önemsemiyorum vaktim varsa saati düzeltip devam ediyorum.
    Vites göstergesi olmaması gerçekten bazı durumlarda üzüyor özellikle boşa alacağım zaman hep birinci vitese kadar inip tekrar boşa alıyorum motoru kasıyor gibi geliyor bana bu hareket ama mecburen yapıyorum.
    Selesi uzun yolda çok çok öldürmüyor ama tabi 300-400 km için diyorum daha fazlasına gitme fırsatım olmadı.
    Titreşim 5-8 arası artış gösteriyor ama daha sonra daha az hissediliyor. Bir şeyin titreşimi arttıkça, stabil hale gelmesi gibi bir durum sanırım
    Gidon yüklseltme lazım dediğin gibi ellerin 1-2 santim yukarıda olsa çok rahat olacak gibi
    Tavsiyem ön cam takabilirsin rüzgarı kesmesi için,

    Ben lastikleri değiştirmişim Mitas MC32 ile. 2-3 gündür kullanıyorum ama halen tedirginim motor 100 km'den sonra sapıtmaya başlıyor gibi geliyor. Giderken ufacık gidona dokunsam motor zangır zangır oynuyor beni korkuttu bu durum. biraz daha bekleyeceğim eğer geçmezse ustaya bi göstereceğim. Varsa önerisi olan beklerim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belki sizin can güvenliğiniz için de söylemiş olabilir mi? Mesala arabanın içerisinden bir iki tane adama benzemeyen birileri çıksa, yol isterken allah korusun canınızdan olsanız. Bu amaçla da söylemiş olabilir. bu memlekette herşey pamukipliğine bağlı.
    işte abi öyle hissederek dese vallahi eyvallah. Ne bileyim ben sizin gibi düşünsem daha insanca uyarabilirim küfretmeme gerek yok diye düşünüyorum.. Olayı özet geçtim de adam inip dövecekti bu konuşma 1-2 dakika sürdü aracın arkasında. "ben 30 yıllık sürücüyüm bu şehirde motordan indirtme beni" diyerek iyi niyet gösterdiğini sanmıyorum. Kaldı ki yeri geliyor trafikte polis arabasından yol istiyoruz. Öküz olmayan insan, az biraz aklı olan insan da "aa ben buradan sığmam bari kayayım motorlar geçsin" diye düşünüp yol veriyor zaten hiç sorun yapmadan. Ama bazı kraldan çok kralcılar maalesef küçük dağları kendisi yaratmış gibi davranıyor. işte asıl onlarla uğraşmak gerekiyor da kimse kimseye bulaşmak istemiyor. Sonra da tepemize çıkıyorlar

  11. #14511
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı motoserdar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de en son 18 yıl önce üniversite zamanlarında scooter kullanmış ve sonrasında hiç motor kullanmamış birisi olarak 37 yaşında Pulsar NS200 alarak aranıza katıldım. Aslında bir süredir Yamaha XSR700 alma hayalim vardı ancak motor kullanan arkadaşlarımın uyarıları ile ufak hacimli bir motor ile başlamaya karar verdim. Yine bir motorcu arkadaşımın tavsiyesi ile Pulsar ile tanıştım. Hem görünüm olarak görür görmez beğendim Pulsar'ı hem de fiyatı ve yedek parçalarının ucuzluğu açısından başlangıç motoru olarak aklıma yattı. Motordan ziyade bir nebze daha nitelikli ekipmana para harcamaya karar verdim. Böylelikle geçtiğimiz günlerde aranıza katıldım.

    Şimdilik alışmaya çalışıyorum. Forumlarda okuduğum kronik sorunların hepsi bende de var. Tek tek saymam gerekirse:

    - Aynalar felaket. Sadece kendimi görebiliyorum. TVS Apache ayna siparişi verdim. Yarın gelecek. Değiştireceğim.
    - Devir dalgalanması yapmadı henüz ama düşük hızda debriyajı sıkıp, vites küçültüp, tekrar gaz açtığımda stop etme bende de oldu. Hafif yokuş aşağı bir noktadaydım ve beklemiyordum. Hazırlıksız olduğum için üstünden atar gibi oldu, arka teker kilitlendi ve kaydı. Çok şükür bir şey olmadı ama oldukça tehlikeli bir durum. Sizlerde de olduğuna göre en kısa sürede servise giderek yazılım konusunu konuşacağım. Paylaşan arkadaşlara teşekkürler.
    - Henüz rodaj döneminde olduğu için yüksek devirlere çok çıkmıyorum ama 5 bin devirde titreşim başlıyor. Hissedebiliyorum. Umarım ilk bakımdan sonra bahsedildiği gibi azalır.
    - Saat sıfırlaması bende de oldu. Park halindeyken olduğu için çok önemsemedim ancak yolda elektrik sistemini kapatıp stop ederse büyük sıkıntı olur. Bunun önlemini bilen var mıdır aranızda? Sanki eski gönderileri okurken akü değişiminden sonra sorun kalmıyor gibi bir şey okumuştum. Doğruluğu var mıdır?
    - Dik oturuş pozisyonlu bir motor gibi lanse edilse de gidonları aşağıda olduğu için aslında dik oturunca kollar ve bilekler çok kasılıyor. Hafif beli kırıp oturmak lazım. Bu durumda kollar rahatlıyor ama bel çok saçma bir durumda kalıyor. Ne tam yatıyorsun ne de diksin. Gidon yükseltme yaptıracağım ben de sanırım.
    - Vites göstergesi olmaması çok büyük sorun değil ancak benim gibi vitesli motorda acemi ve başlangıç motoru olarak seçenler için biraz üzücü. Hangi viteste olduğumu unuttuğum çok oluyor. Bir anda vitesle boğuşurken buluyorum kendimi.
    - Selesinin sert olduğunu da söylüyorlardı ama ben selesinden memnunum şimdilik. Uzun yolda nasıl olur bilemiyorum.
    - Lastik konusunu bilemiyorum. O kadar çok bahsedildi ki daha alırken mağazada orijinal lastiklerini söktürdüm. Deneme şansım olmadı.


    Sizlerden bir kaç tavsiye isteyeceğim. Vakit ayırıp öneride bulunabilirseniz çok memnun olurum:

    - Zincirinin kaliteli olmadığından bahsediliyor. 2017 modelde nasıl bilmiyorum. Deneyip göreceğiz. Eğer çok sık salma yaparsa hangi marka model zincir tavsiye edersiniz.
    - Koruma demirlerine takmak için sis farı araştırıyorum. Çin malı ucuz olanlar var. Bunlardan çok fazla memnun olan da var, bir yılda titreşimden dağıldı diyen de var. Sizin tavsiyeniz hangi marka model olur?

    Bu bahsettiğim konular dışında dikkatimden kaçan ancak dikkat etmem gereken başka konular var mıdır?

    Herkese sevgiler ve güvenli sürüşler.
    Zinciri kötü değil.Oringli iyi bir zincir her 500 km bakımını yaparsan seni utandırmaz.Gaz yağı ile temizle sonra yağla.

  12. #14512
    Sedotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı motoserdar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de en son 18 yıl önce üniversite zamanlarında scooter kullanmış ve sonrasında hiç motor kullanmamış birisi olarak 37 yaşında Pulsar NS200 alarak aranıza katıldım. Aslında bir süredir Yamaha XSR700 alma hayalim vardı ancak motor kullanan arkadaşlarımın uyarıları ile ufak hacimli bir motor ile başlamaya karar verdim. Yine bir motorcu arkadaşımın tavsiyesi ile Pulsar ile tanıştım. Hem görünüm olarak görür görmez beğendim Pulsar'ı hem de fiyatı ve yedek parçalarının ucuzluğu açısından başlangıç motoru olarak aklıma yattı. Motordan ziyade bir nebze daha nitelikli ekipmana para harcamaya karar verdim. Böylelikle geçtiğimiz günlerde aranıza katıldım.

    Şimdilik alışmaya çalışıyorum. Forumlarda okuduğum kronik sorunların hepsi bende de var. Tek tek saymam gerekirse:

    - Aynalar felaket. Sadece kendimi görebiliyorum. TVS Apache ayna siparişi verdim. Yarın gelecek. Değiştireceğim.
    - Devir dalgalanması yapmadı henüz ama düşük hızda debriyajı sıkıp, vites küçültüp, tekrar gaz açtığımda stop etme bende de oldu. Hafif yokuş aşağı bir noktadaydım ve beklemiyordum. Hazırlıksız olduğum için üstünden atar gibi oldu, arka teker kilitlendi ve kaydı. Çok şükür bir şey olmadı ama oldukça tehlikeli bir durum. Sizlerde de olduğuna göre en kısa sürede servise giderek yazılım konusunu konuşacağım. Paylaşan arkadaşlara teşekkürler.
    - Henüz rodaj döneminde olduğu için yüksek devirlere çok çıkmıyorum ama 5 bin devirde titreşim başlıyor. Hissedebiliyorum. Umarım ilk bakımdan sonra bahsedildiği gibi azalır.
    - Saat sıfırlaması bende de oldu. Park halindeyken olduğu için çok önemsemedim ancak yolda elektrik sistemini kapatıp stop ederse büyük sıkıntı olur. Bunun önlemini bilen var mıdır aranızda? Sanki eski gönderileri okurken akü değişiminden sonra sorun kalmıyor gibi bir şey okumuştum. Doğruluğu var mıdır?
    - Dik oturuş pozisyonlu bir motor gibi lanse edilse de gidonları aşağıda olduğu için aslında dik oturunca kollar ve bilekler çok kasılıyor. Hafif beli kırıp oturmak lazım. Bu durumda kollar rahatlıyor ama bel çok saçma bir durumda kalıyor. Ne tam yatıyorsun ne de diksin. Gidon yükseltme yaptıracağım ben de sanırım.
    - Vites göstergesi olmaması çok büyük sorun değil ancak benim gibi vitesli motorda acemi ve başlangıç motoru olarak seçenler için biraz üzücü. Hangi viteste olduğumu unuttuğum çok oluyor. Bir anda vitesle boğuşurken buluyorum kendimi.
    - Selesinin sert olduğunu da söylüyorlardı ama ben selesinden memnunum şimdilik. Uzun yolda nasıl olur bilemiyorum.
    - Lastik konusunu bilemiyorum. O kadar çok bahsedildi ki daha alırken mağazada orijinal lastiklerini söktürdüm. Deneme şansım olmadı.


    Sizlerden bir kaç tavsiye isteyeceğim. Vakit ayırıp öneride bulunabilirseniz çok memnun olurum:

    - Zincirinin kaliteli olmadığından bahsediliyor. 2017 modelde nasıl bilmiyorum. Deneyip göreceğiz. Eğer çok sık salma yaparsa hangi marka model zincir tavsiye edersiniz.
    - Koruma demirlerine takmak için sis farı araştırıyorum. Çin malı ucuz olanlar var. Bunlardan çok fazla memnun olan da var, bir yılda titreşimden dağıldı diyen de var. Sizin tavsiyeniz hangi marka model olur?

    Bu bahsettiğim konular dışında dikkatimden kaçan ancak dikkat etmem gereken başka konular var mıdır?

    Herkese sevgiler ve güvenli sürüşler.
    Merhabalar, hoş geldiniz hayırlı olsun demek düşer bize

    Aynı aynaları ben de taktırdım çok memnunum kesinlikle doğru yapmışsınız.

    Titreşim var evet ama rodajdan sonra azalıyor ve ben tek gün içerisinde 700-800 km yaptım, hep 8000 devirden yüksekte kullanarak. Hiç rahatsızlık ve uyuşma yaşamadım. HD kullanan arkadaşlarım zangır zangır titriyordu molalarda

    Sele olarak ben de hiç bir sorun yaşamadım, tek sorunum fabrika lastiklerinin aşırı sert ve konforsuz olması. İmkanım olduğu ilk fırsatta onu değiştireceğim.

    Vites konusunda keşke olsaydı dedirten bir durum var, çünkü aralıklar çok kısa hala vitesi kestiremediğim zamanlar olmuyor değil. Ama göstergeye bakmadan motora alışmanın çok büyük artısı olduğunu düşünüyorum.

    Zincir konusunda sıkıntı yaşamadım, yağını aksatmıyorum 350-400 km civarlarında bir yağlarım kesin. Varsa zincir tavsiyeleriniz ben de açığım.

    Sis farı konusunda titreşimden dağılma yapacağını sanmıyorum ancak çin malı olanlar belki kalitesizlikten bozulabilir. Yine de 2-3 kat para vermektense ben çin malını tercih ederim o konuda.

    Vites konusunda ekstra bir sorum olacak, motor ısındıktan sonra vites geçişleri fazla kemikleniyor bence. Geçişler sertleşiyor mesela, bunun için tavsiyeleriniz var mı?

  13. #14513

    Üyelik
    13 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı gokertutas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben lastikleri değiştirmişim Mitas MC32 ile. 2-3 gündür kullanıyorum ama halen tedirginim motor 100 km'den sonra sapıtmaya başlıyor gibi geliyor. Giderken ufacık gidona dokunsam motor zangır zangır oynuyor beni korkuttu bu durum. biraz daha bekleyeceğim eğer geçmezse ustaya bi göstereceğim. Varsa önerisi olan beklerim
    Sıfır lastiklerin üzeri mumlu olduğu için ilk 100km'de çok zorlamamak gerekir diyorlar. Yol tutuşu az olurmuş. 100km'yi geçtiğin halde sorun devam ediyorsa göstermekte fayda var. Lastikler takılırken jant, balans vs. düzgün yapılmamış bir şeyler de olabilir.

  14. #14514
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Merhaba arkadaşlar.
    2600 km'yi geçti 2017 modelini kullanıyorum.

    İki hafta önce çok dik bir rampa inerken (ayaklarım yerde çok yavaş iniyordum.) rampanın sonuna geldiğimde bir sürprizle karşılaştım.
    Belediyenin yola döşenen taşların altına ve arasına dolması için kullandıkları sarı bir kuma var, hepimiz görmüşüzdür.
    Hah işte o kumdan serpmişler rampanın sonuna. Belliki çalışma yapılmış. Rampanın son 2-3 metresi bu kumla kaplıydı.
    Yetmiyormuş gibi rampanın sonuna bir de beton mikseri parketmiş ve sadece sağ tarafında geçebileceğim bir boşluk vardı.
    O boşluğa doğru motoru 10cm ilerleyip tekrar durarak ufak ufak yönlendirirken ön teker kuma temas ettiği an motor altımdan kaydı gitti.
    Beton mikserine çarpan ön camım kırıldı sadece. Başka bir hasar yoktu motosiklette.

    Fakat o günden sonra motorda viteste ilerlerken bir şıkırtı gelmeye başladi.
    Bir arkadaş zincirin bollaşmış o yapıyor dedi ama ben pek ikna olmadım.
    Çünkü yolda ilerlerken debriyajı çektiğim an bu ses kesiliyor.
    Zincirden olsa eğer debriyaj çekildiğinde de dönmeye devam ettiği için sesin gelmeye devam etmesi lazım.
    Bana sübap sesi gibi geliyor.

    Acaba bu şıkırtı nereden geliyor olabilir.

    Bilgi vermek isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

  15. #14515
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.
    2600 km'yi geçti 2017 modelini kullanıyorum.

    İki hafta önce çok dik bir rampa inerken (ayaklarım yerde çok yavaş iniyordum.) rampanın sonuna geldiğimde bir sürprizle karşılaştım.
    Belediyenin yola döşenen taşların altına ve arasına dolması için kullandıkları sarı bir kuma var, hepimiz görmüşüzdür.
    Hah işte o kumdan serpmişler rampanın sonuna. Belliki çalışma yapılmış. Rampanın son 2-3 metresi bu kumla kaplıydı.
    Yetmiyormuş gibi rampanın sonuna bir de beton mikseri parketmiş ve sadece sağ tarafında geçebileceğim bir boşluk vardı.
    O boşluğa doğru motoru 10cm ilerleyip tekrar durarak ufak ufak yönlendirirken ön teker kuma temas ettiği an motor altımdan kaydı gitti.
    Beton mikserine çarpan ön camım kırıldı sadece. Başka bir hasar yoktu motosiklette.

    Fakat o günden sonra motorda viteste ilerlerken bir şıkırtı gelmeye başladi.
    Bir arkadaş zincirin bollaşmış o yapıyor dedi ama ben pek ikna olmadım.
    Çünkü yolda ilerlerken debriyajı çektiğim an bu ses kesiliyor.
    Zincirden olsa eğer debriyaj çekildiğinde de dönmeye devam ettiği için sesin gelmeye devam etmesi lazım.
    Bana sübap sesi gibi geliyor.

    Acaba bu şıkırtı nereden geliyor olabilir.

    Bilgi vermek isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    Sorunu buldum.

    Arkadaşın dediği gibi zincirin boşluğunu alayım dedim bugün.
    Vidaları gevşetip zinciri bir tık gerdirdim ve bir tur atayım dedim.
    Bahsettiğim şıkırtı kesilmiş motorda.

    Seyir halindeyken debriyajı çektiğimde sesin kesilmesi ise şu sebepten sanırım.
    Viteste hareket halindeyken zincir yük altında olduğu için üst tarafı geriliyor ve alt tarafı salıyor ve bol olduğu için ses yapıyordu.
    Debriyajı çektiğimde ise zincir yükten kurtulduğu için alt tarafını daha az salıyor ve ses gelmiyordu.

    En azından ben böyle olduğunu düşünüyorum.
    Zinciri gerince ses kesildi nasılsa
    pintus ve gokertutas bunu beğendiler.
    Huzur içinde yat AEA...
    Unutulmayacaksın...

  16. #14516
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Lastik değiştirdikten sonra rot balans ayarı oluyor bildiğim kadarıyla. Çok hakim olduğum konu değil ama eğer jantta bir yamukluk veya sıkıntı olursa ağırlık koyarak denge sağlanıyor diye biliyorum. Ben de lastik değiştirdikten sonra jantıma ağırlık koymuşlar. Jantın sağ tarafına 4 parça (gramdır diye düşünüyorum)o ağırlıkların biraz üstünde sol tarafına da 1 tane koymuşlar. "SADECE" izlediğim videolardan yola çıkarak söylüyorum; benim bildiğim dengelemek için sadece 1 tarafa ağırlık koyuluyor diye biliyorum. Yani 4 bir tarafa 1 diğer tarafa koyacağına sadece tek tarafa 3 koyması gerekmiyor muydu? Bu arada ön lastik 100 ebadında değiştirilmiş. Sanırım orijinali 110'du değil mi?

    Tüm bunları neden diyorum: Lastik değiştirdikten sonra 300 km'ye yakın kullandım ama hala ön taraftaki tedirginliğim devam ediyor.. 100 km üzerinde çok az bi oynamamda motor sallanıyor altımda, bu çok güvensiz bir durum, özellikle kış şartlarında.. Arka kendini çok iyi toparlıyor viraja girince. Çok iyi güven verdi lastikler değiştikten sonra. Mitas MC32 yol tutuşu olarak gerçekten iyi, özellikle kış için. Ama ön taraf için maalesef bunu söyleyemiyorum şu an. Müsait zamanımda ustaya göstereceğim ön lastikteki ağırlıklar bana fazla gibi geldi. Bilenler varsa yardımcı yorumlar için teşekkürler şimdiden

  17. #14517

    Üyelik
    25 Ekim 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07 ABS
    S.a hayirli forumlar herkeze tekerleriniz duz bassin.
    0 km 2017 model kasim 10 gbi bir ns 200 alicam insallah nasip olursa istanbul da 10500 kadar fiyat aldim nakit alimda daha dusuk alirsin dediginiz bir yer vaemi?

  18. #14518
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı iron12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a hayirli forumlar herkeze tekerleriniz duz bassin.
    0 km 2017 model kasim 10 gbi bir ns 200 alicam insallah nasip olursa istanbul da 10500 kadar fiyat aldim nakit alimda daha dusuk alirsin dediginiz bir yer vaemi?
    Aleyküm selam,ben nakit o paraya almıştım.Daha aşşağısınada veriyorlarmı acaba.

  19. #14519

    Üyelik
    18 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Ns200
    Selamlar
    Geçtiğimiz aylarda sohbet forumunda bir başlık açmıştım. Buraya taşımayı pek düşünmüyordum ama çıkmaza girdiğim için artık paylaşıyorum. Kısaca anlatmak gerekirse Denizli Bajaj yetkili servisinden aldığım motosikletin kilometresi düşürülmüş çıktı.Motosikleti sahibinden üzerinden 2200 km olarak almıştım. 2500 de bakıma girdim sadece yağ değişimi yapıldı.5000 bakımına uzun yola çıkacağım için 4500 de girdiğimde gerçek km nin 3000 km fazla olduğunu öğrendim.Satan şahısla görüştüğümde gayet rahat bir şekilde dava açabilirsin dedi. Son aylarda maddi sıkıntıda olduğundan dava açamıyorum. Konuyu kuralkana bildirdim telefon ile dönüş sağladılar ancak arayan bayanın konu ile ilgili hiçbir bilgisi yoktu.Sonuç olarak bir şey elde edemedim. Sohbette açtığım konuda Ekrem beyle görüşün mutlaka çözüm bulacaktır denildi ancak Ekrem beye de ulaşamıyorum. Sizde bu konuda ne yapabilirim ? Sohbetteki konunun linki : http://www.motosiklet.net/forum/moto...t-almisim.html

  20. #14520

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı Sedotti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, hoş geldiniz hayırlı olsun demek düşer bize

    Aynı aynaları ben de taktırdım çok memnunum kesinlikle doğru yapmışsınız.

    Titreşim var evet ama rodajdan sonra azalıyor ve ben tek gün içerisinde 700-800 km yaptım, hep 8000 devirden yüksekte kullanarak. Hiç rahatsızlık ve uyuşma yaşamadım. HD kullanan arkadaşlarım zangır zangır titriyordu molalarda

    Sele olarak ben de hiç bir sorun yaşamadım, tek sorunum fabrika lastiklerinin aşırı sert ve konforsuz olması. İmkanım olduğu ilk fırsatta onu değiştireceğim.

    Vites konusunda keşke olsaydı dedirten bir durum var, çünkü aralıklar çok kısa hala vitesi kestiremediğim zamanlar olmuyor değil. Ama göstergeye bakmadan motora alışmanın çok büyük artısı olduğunu düşünüyorum.

    Zincir konusunda sıkıntı yaşamadım, yağını aksatmıyorum 350-400 km civarlarında bir yağlarım kesin. Varsa zincir tavsiyeleriniz ben de açığım.

    Sis farı konusunda titreşimden dağılma yapacağını sanmıyorum ancak çin malı olanlar belki kalitesizlikten bozulabilir. Yine de 2-3 kat para vermektense ben çin malını tercih ederim o konuda.

    Vites konusunda ekstra bir sorum olacak, motor ısındıktan sonra vites geçişleri fazla kemikleniyor bence. Geçişler sertleşiyor mesela, bunun için tavsiyeleriniz var mı?
    ben de aynaları değiştirmeyi düşünüyorum, aldığın TVS aynaları bunlar mı?

    https://urun.n11.com/yedek-parca/tvs-apache-ayna-takimi-P178262738?cid=604001&gclid=EAIaIQobChMIparLr9yN1w IVpRXTCh3-bgpeEAQYASABEgJT-PD_BwE&gclsrc=aw.ds


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)