Merhaba arkadaşlar Motovlog kanalı açtım pulsar 200ns kullanıyorum bir bakmak isterseniz
https://www.youtube.com/channel/UCeXQIGRkrFPnhZM1JyRH2yA
Merhaba arkadaşlar Motovlog kanalı açtım pulsar 200ns kullanıyorum bir bakmak isterseniz
https://www.youtube.com/channel/UCeXQIGRkrFPnhZM1JyRH2yA
Pulsar 200ns ile Türkiye Polonya yapan sercan arkadışın eline sağlık güzel bir gezi ve video izlemenizi isterim.
https://www.youtube.com/watch?v=63hrxUtYV0k
https://www.youtube.com/watch?v=63hrxUtYV0k
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
beyler, muhtemelen milyon defa yazılmıştır. ama mobildeyim. arama yapmak çok zor. sabırlı bir arkadaş sorularımı cevaplarsa sevinirim.
aslında dominar için bekliyordum, ama sanırım para biriktirmeyi kesip, sıfır pulsar 200ns alacağım. günde en az 200 km kullanılacak. yaz kış kullanılacak.
1- artçı ile son hız max kaç görebilirsiniz? (kilolu biriyim de, ben kaç yapabilirimi böyle hesaplayacağım ) otobanda sabit bir şekilde en fazla hangi hızda gidebilirim?
2- bıçkın kullanımda yakıt tüketimi ne olur?
3- mesela tvs’nin çok servisi vardır. ama istanbul da 1-2 servisi adam gibi çalışır. gerisi ya iş bilmez ya da ... neyse.
bajaj’ın en düzgün servisi istanbul da kim? parçası hep bulunuyor mu? bekle himdistan dan gelecek oluyor mu? bu konuda kuralkan’dan korkmuyor değilim yani.
4- dediğim gibi çok yol yapacağım ve 150’likten sonra azıcık daha güçlü olsun diye pulsar alacağım. pişman eder mi? hararet vs yolda bırakır mı?
teşekkür ederim.
Hız performansında sizi tatmin etmez ama yakıt tüketimi dominardan çok iyi orası kesin.120 km devamlı seyir ederseniz veyahut üzerinde rüzgar sizi çok fena döver.İstanbulda illa iyi servisi vardır ama genel servis ağı çok ama işten anlamayan da(itinalı,müşteri memnuniyeti iyi)çok.Şansınıza kalmış.Gerçi diğerlerinden alsanız servisleri nekadar iyi orasıda tartışılır.Bağzı yedek parçalar için hindistanı beklersiniz.Her parçası var ama herzaman tedarik edilemeyede biliyor.
Arkadaşlar
Bajaj Pulsar 200ns 2017'yi sıfır aldım. İlk motorum. Aslında iki gündür kullanabiliyorum. Herkesin bildiği kronik debriyajı sıkınca stop etme sorununu arada bir yaşıyorum. İlk motorum olduğu için tecrübeli arkadaşlar kadar iyi yorumlayabilirmiyim bilmiyorum. İlk izlenimim dengeli bir motor olduğu. Ben 45 yaşında 1.74 boyunda biriyim. Benim ölçülerime göre gayet iyi. Motora ekstra gidon yükseltme ve Michelin City Grip(galiba adı bu) lastik takdırdım. Malum ilk motor önümüzde kış lastik riskine girmek istemedim. Uzun süredir Bajaj ilk motor olur mu, olmaz mı tartışmalarına dair yorumları okuyorum. Fiyat performans olarak oldukça iyi olduğunu düşünüyorum. YBR veya CBF gibi eski motor teknolojilerine sahip motorların fiyatını görünce Bajaj'da karar kıldım.
motorunuz hayırlı olsun güle güle kullanın.
debriyajı çekince stop ediyorsa devir dalgalanmasından ola bilir.yazılım atılınca düzelir.
Merhaba,
Öncelikle hangi modeli alırsan al hayırlı olsun,
1-artçıyla yokuş aşağı 155 görmüşlüğüm var ama tamamen gereksiz bir çabaydı. normal yolda 130 civarı görebilirsiniz
2- bıçkın kullanımda 260 km görüyorum en fazla
3-ben sanayi mahallesindeki kayalar motordan aldım her sıkıntımda da oraya götürüyorum, şu ana kadar bir kere bile sorun yaşamadım çok da iyi ilgileniyorlar sağolsunlar
4-ben aralıksız 350 km gittiğimi biliyorum sadece 1 kere benzin almak için durdum. şişme veya hararet yapmadı. yaz kış binen birisi olarak söylüyorum 2016 mayısta aldım şu an 20.000'e yaklaştı km henüz bir problem yaşamadım yolda
evet devir dalgalanması. yazılım atınca geçiyor diye okudum forumda ama alt devirlerde güç kaybı oluyormuş. bu tarzda bir şey okumuştum önceki sayfalarda o yüzden attırmadım yazılım. bende de var aynı dalgalanma ama çok bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum sadece rölantide yapıyor çünkü
Arkadaşlar bu aralar başıma sık sık gelen sorunları sizlerle paylaşmak istedim, varsa başına gelen tavsiye ve önerilerinize ihtiyacım var.
1) Özellikle hava soğukken ekran sıfırlaması çoğumuzun başına geliyor, fakat benim bazen 2-3 defa çalıştıktan sonra stop ediyor. Stop sonrası ekran sıfırlanarak başlıyorum yolculuğa. Sizin de ekran sıfırlarken stop ediyor mu?
2) Özellikle motor soğukken yolculuğun başında şu durumlarda stop ediyor: sırasıyla, Debriyajı sıktım-Freni sıktım yavaşladım fakat durmadım- Tekrar gaz debriyaj yapacakken stop geliyor. Bazen bir yolculukta 3-4 defa olabiliyor. Motor hareket halindeyken neden stop eder? Hatta 1 defasında yazın 35 derecede 2 saatlik yolculuk sonrası motor oldukça sıcakken de başıma gelmişti. Soğukla alakası olduğunu sanmıyorum o yüzden.
Bu iki soruna çok takılıyorum bu aralar, önerileriniz varsa çok sevinirim. Motor bu arada 2017 model Euro 4 olanlardan.
Merhabalar...
Aynı stop etme sorunu benim motorda'da vardı daha sonra yazılım atılınca stop etme sorunu kalmadı fakat şöyle birşey varki denildiği sanki banada doğru geliyor alt devirlerde (1500-2500 RPM )sanki eski yazılımı daha iyiydi ya da birisi kuyuya bi taş attı bizde psikolojikmen onun peşinden kendimizi atıyoruz
1- Özellikle soğuk havalarda evet motor çalışıyor hemen stop ediyordu. Ve tekrar çalıştırırken ekran sıfırlanıyordu. Sabah 1-2 kere art arda olduğu oldu ama her gün değildi. yani haftada 1-2 böyle "nazlı" çalıştığı oluyordu diye hatırlıyorum kışın. Havanın ve motorun soğukluğuna veriyorum bunu ben kışın 5-6 derecenin altında kafa karışıyor motorda düşününce biraz da hak veriyorum motora. 0 dereceye yakın koşullar motorun elektronik veya mekanik aksamı için zorlayıcı bir şart bence.. o yüzden büyütmedim normal karşıladım.
2- Şu ana kadar giderken 1 veya 2 kere stop etti ama hemen hemen dediğiniz gibi oldu debriyaja basıp yavaşladım ardından gaz verirken stop etmişti bir keresinde. bir kere de ışıkta dururken gaz vereyim öylesine dedim stop etti.. ama yolculukta 3-4 defa hiç yaşamadım. Forumdaki bu başlığı en baştan sona kadar okuyan ve takip eden biri olarak söyleyeyim bir kaç kişi çok fazla stop etme sorunu yaşıyordu sonra yazılım attırdılar bir daha şikayet duymadım onlarınki gibi. genel olarak arada stop ettiği doğru ama sizinki çok fazla sıklıkta oluyor yazılımla düzeltmek denenebilir bence.
Eğer gerçekten dediğim gibi alt devirlerde güç kaybı yaşanıyorsa da stop etmesinden daha iyidir diye düşünüyorum. Giderken stop etme çok tehlikeli bir durum bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------
Bu arada 20.000 bakımına bıraktım motoru 290 tl + 75 (balatalar değişirse ) gibi bir ücret çıktı.. ben 120 tl falan beklerken 3 katı çıkması ufak bir çarpıntı yaşattı bana.. Yaptıran oldu mu olduysa kaça yaptırdı?
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar, benim ilk işim servise gidip şu yazılım olayını konuşmak gibi duruyor.
Alt devirlerle ilgili bir sorun var gibi hissediyordum yazdıklarınız destekleyici oldu.
Ardından gelen değişiklikleri yazarım
Beklemedeyiz bakalım servis ne diyecek
Kolay gelsin
3 tane hyosung gt 250 r, 600 rr da dahil olmak üzere 10 dan fazla motor kullanmış biri olarak söylüyorum ;
Fiyat/performans ve fiyat/sürüş keyfi olarak en sevdiğim motorum pulsardı. 600 rr da sürüş keyfi olarak efsaneydi ama modeli ve durumundan dolayı sorun cıkartıp soğutuyodu ve cok masraflıydı.
Pulsarın en sevdiğim özelliği sağamı gidicen, virajmı dönecen, bakman yeterli... sanki motor sürmüyosun, kuş gibi süzülüyosun baktığın yere bu kadar kolay gidebilmek gerçekten keyifli.
Şu olayıda sanırım scooterlar hariç pulsardan başka hiç bi motorla yapamazdık =) (Arkadaşlar biliyorum, ekipman yok bunun sebebi ekipmanlarla 2 kişi ön selede oturamazdık yeğenimle ve rahat hareket edemezdik. Ciddi eleştiriler gelebilir biliyorum ama coğumuz zaten az çok bu şekilde başlamadık mı, ben 14 yaşında kendi başıma düşe kalka öğrendim)
Dün Mitas MC32 taktırdım motora. 19.000 km oldu orijinal lastikle gidiyordum. Havası baya inikmiş mitası takınca çok yükseldiğimi fark ettim. bir de konfor kesinlikle değişti motor şerit üstünden bile geçerken hissettirirdi şimdi o kadar sert tepkiler vermiyor. ama garip bir şekilde çok tedirgin kullanıyorum motoru lastik yere iyi tutuyor, viraja kendi kendine giriyor desem yeri ama alet çok özgüvenli oldu gibi geldi bana. Bırakın ben viraja yatacam der gibi bir tavrı var
Garip olansa yol tutuşu harikayken arka frenin hemen kitlemesi... Eskiye nazaran daha çabuk kitliyor arka lastik. ama anladığım kadarıyla bakımdan sonra fren ayarlarım değişti. alışma sürecini atlattıktan sonra lastikle ilgili net bilgi yazacağım ama şu an 10 üzerinden 7 verebilirim lastiğe.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)