Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14401
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    2016 model motorum var.. km 11.000 de... zincirim orjinal ve sürekli bakımlıdır. kendime güvenirim teker yapmam devirli kullanmam ani hızlanma ve durma yapmam... bakalım ne kadar daha değiştirmeden kullanacağım.. hafta sonu zincir dişli temizliği yaptım.. baklalar ve dişliler gayet iyi durumda idi..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14402

    Üyelik
    11 Eylül 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    Merhabalar, öncesinde 3000 km kadar TVS rtr 150 kullanmıştım ve 1500km dir de 200ns 2017 model kullanıyorum. Eski motorumda oldukça büyük bir tur camı vardı ve 100km ve üzerinde çok rahat seyredebiliyordum ancak yeni motorumda bu hızlara çıktığım zaman rüzgar çok etkiliyor ve tedirgin olup yavaşlamak zorunda kalıyorum. Bu durumu ben tur camına bağlıyorum ama başka bir sebebi de olabilirmi bilmiyorum. Tur camı kullanan arkadaşlar kullandıkları modeli ve tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.

  3. #14403
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı fatihgenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, öncesinde 3000 km kadar TVS rtr 150 kullanmıştım ve 1500km dir de 200ns 2017 model kullanıyorum. Eski motorumda oldukça büyük bir tur camı vardı ve 100km ve üzerinde çok rahat seyredebiliyordum ancak yeni motorumda bu hızlara çıktığım zaman rüzgar çok etkiliyor ve tedirgin olup yavaşlamak zorunda kalıyorum. Bu durumu ben tur camına bağlıyorum ama başka bir sebebi de olabilirmi bilmiyorum. Tur camı kullanan arkadaşlar kullandıkları modeli ve tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.
    Merhaba,

    Cam gerçekten etkiliyor, özellikle göğsüne,omzuna gelen rüzgarı kesiyor, uzun yolda çok rahat ediyorsunuz yüksek hızda. Ben İstanbulda Kayalar motordan aldım camı çok yüksek değil çok da alçak değil

    mavellen ve fatihgenc bunu beğendiler.

  4. #14404
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    aynı camdan bende de var..boyum 1.83.. tur camını tavsiye ederim... kısmende olsa faydası var..rüzgar hâla gögüs hizamda...

  5. #14405
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    Arkadaşlar, üzerinde hiçbir ekstrası olmayan 2014 Eylül çıkışlı Pulsar 200NS motorumu yurtdışı nedeniyle satıyorum. "Bu da yeni moda oldu" diyen arkadaşlar ciddi alıcıysa konuyla ilgili evrak görebilirler; şu an yurtdışındayım.

    Motosiklet 600km önce tamamen bakımdan geçirildi, bujileri, aküsü değişti, sibop kontrolü yapıldı, zincir+dişli seti değişti. Üzerindeki lastikler 1200km. yaptı. Motorun herhangi bir kazası yoktur. Çamurda evin önünde düştüğümde koruma demiri hasar gördü, değiştirilmedi. Orta sehpası kalitesizdi, bozuk durumda değişmesi gerekir. Bunun haricinde hiçbir sorunu sıkıntısı yok. Neden yaptırmıyorsun derseniz, bir süre iş nedeniyle Istanbul'daydım ve ardından yurtdışına çıktım; motosiklet İzmir'de.

    Ben 720km.'de aldım ve şu anda 49.000Km'de ve bunun çoğunluğunu İzmir-Istanbul arası seyahatlerde yaptı. Her zaman en iyi kalite Elf yağ kullanıldı. Yurtdışı konusunda vaktim azaldığı için çabuk satılması gerekiyor. Bu nedenle de fiyatı 6000TL olarak sondur. İzmir ve yakın çevreden, sıfıra ya da çok iyi durumdaki 2. ellere durumu yetişmeyen arkadaşlar yavaş yavaş toparlayıp, ekstralarla uzun yıllar binecekleri bir motora kavuşabilirler.

    https://www.facebook.com/groups/bajajpulsar200nsturkiye/permalink/1572136099492577/

  6. #14406

    Üyelik
    16 Eylül 2017
    Herkese merhabalar.araniza 2017 model 200 ns olarak katildim.malum rodaj dayiz bugun ilk bakim olan 500 km bakima goturdum motosikleti.tabi yogunluk vardi p.tesi gel dedi usta.tam cikis yapacam, senin motora subap ayari yapilmasi lazim subaplar vuruyor dedi usta.aslinda ben de motordan gelen sesin biraz fazla oldugu kanisindaydim sanirim pimpirikleniyorum diyodum sorum su ki daha 500 km deki motorun neden boyle bi sorun u olur daha erken degil midir subapayari icin?

  7. #14407
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı Gouranga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 model 13700 km 7500 tl... Piyasaya bakınca normal geldi bana fiyatı, hem de takasa giriyor. Ön dişli bana da garip o yüzden sordum sizlere, motoru tanıdığınız için...
    Benim motor 10 bin bakımına yeni girdi ve araba almayı düşündüğüm için belki satım ve 2015 model. Bir sürü aksesuarı ile birlikte 8200 gibi vermeyi düşünüyorum. Ama zincir ve dişli ile ilgili bir sorun yaşamıyorum ve o km'ler için erken sanki biraz normalde. Bu konuda usta değilim, onu da belirteyim ama temiz kullanılırsa daha uzun gitmeli gibi.

  8. #14408
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı gokertutas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Cam gerçekten etkiliyor, özellikle göğsüne,omzuna gelen rüzgarı kesiyor, uzun yolda çok rahat ediyorsunuz yüksek hızda. Ben İstanbulda Kayalar motordan aldım camı çok yüksek değil çok da alçak değil

    https://i.hizliresim.com/8NE20V.jpg

    Ben de kayalardan aldım aynı camdan.
    Hatta önceki motosikletim NS150 modeline almıştım. Motoru değiştirince Çanta demiri ve camı da yeni motora taktırdım.

    Fakat ne yalan söyleyim iki motosiklette de camın öyle ahım şahım bir faydasını görmedim.
    Cam falan almaya da niyetim yoktu hiç. Taktıranların tavsiyesi üzerine almıştım. Uzun yolda yüksek süratte rüzgarın kaskın üzerinden geçip gitmesini sağlıyor demişlerdi.

    Bırak kaskın üzerinden geçmeyi, benim farkettiğim sadece göbeğime gelmesini engelliyor.

    Hatta nisan ayıydı sanırım karaburun tarafına gitmiştim. Havada biraz serindi, NS150 ile 80-90 ile giderken rüzgardan göğsüm arımaya başladıydı da sırt çantamı çıkartıp önüme takmıştım. O şekilde bitirdim geziyi.

    Rüzgarı kafanın üzerinden atıyo diyenlere de hak veriyorum tabi.
    Kaskın çene kısmını depoya kadar indirince rüzgar falan kalmıyor, yalancı demeyelim adamlara şimdi.
    mavellen bunu beğendi.

  9. #14409
    neobirzenci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul/Silivri
    Motosikleti
    Pulsar ns 200
    Beyler benim motorun on diskinde hafif bir yamukluk vqr kendiliginden oldu nasil olduysa artik anlam veremedim. On fren yaptigimda hafif bi titreme yapiyo kafa haliyle rahatsiz ediyo, bu olayi disk satin almadan nasi cozerim (260 lira) param yokta.

  10. #14410
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı neobirzenci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler benim motorun on diskinde hafif bir yamukluk vqr kendiliginden oldu nasil olduysa artik anlam veremedim. On fren yaptigimda hafif bi titreme yapiyo kafa haliyle rahatsiz ediyo, bu olayi disk satin almadan nasi cozerim (260 lira) param yokta.
    Diskler sıcakken su birikintisine girmişsinizdir veyahut sıcakken su tutmuşsunuzdur.Diskin durumuna bağlı (yamukluk çok değil ise)tornada düzeltilebilir.Nekadar sağlıklı olur derseniz orasını bilemem.Başkada çaresi yok bildiğim kadarı ile,yenisi ile değişmek lazım.

  11. #14411
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de kayalardan aldım aynı camdan.
    Hatta önceki motosikletim NS150 modeline almıştım. Motoru değiştirince Çanta demiri ve camı da yeni motora taktırdım.

    Fakat ne yalan söyleyim iki motosiklette de camın öyle ahım şahım bir faydasını görmedim.
    Cam falan almaya da niyetim yoktu hiç. Taktıranların tavsiyesi üzerine almıştım. Uzun yolda yüksek süratte rüzgarın kaskın üzerinden geçip gitmesini sağlıyor demişlerdi.

    Bırak kaskın üzerinden geçmeyi, benim farkettiğim sadece göbeğime gelmesini engelliyor.

    Hatta nisan ayıydı sanırım karaburun tarafına gitmiştim. Havada biraz serindi, NS150 ile 80-90 ile giderken rüzgardan göğsüm arımaya başladıydı da sırt çantamı çıkartıp önüme takmıştım. O şekilde bitirdim geziyi.

    Rüzgarı kafanın üzerinden atıyo diyenlere de hak veriyorum tabi.
    Kaskın çene kısmını depoya kadar indirince rüzgar falan kalmıyor, yalancı demeyelim adamlara şimdi.
    Merhaba,

    inan ben de almadan çok düşündüm görüntüsünü bozuyor diye istemiyordum hiç. Ama aldıktan sonra uzun yolda beni çok rahatlattı. Kaskın üzerinden gitme konusu yalan çünkü cam o kadar uzun değil ama boynuma kadar rüzgar vurmuyor benim (boyum 1.83) biraz daha uzun olsaymış tam kafamdan geçecekmiş ama görüntüsü çok kötü oluyor motorun uzun camla. onun yerine cam uzatma aparatları var adı deflektör müydü öyle bir şey onlardan alınıp uzun yolda biraz daha rahat edilebilir. ama rüzgarı bariz kestiğini söyleyebilirim. Özellikle şehir içi kullanımda gayet ideal bence. boyunluk taktığın zaman ne göğsüne rüzgar geliyor ne de boynuna. Çenemi depoya koymuyorum normal oturuyorum bu arada :D

    Son olarak yağmurda da karşıdan yağmur yememiş oluyorsun tabi ıslandıktan sonra çok önemi yok ama olsun :D

  12. #14412

    Üyelik
    11 Eylül 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

    Alıntı h.toprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar.araniza 2017 model 200 ns olarak katildim.malum rodaj dayiz bugun ilk bakim olan 500 km bakima goturdum motosikleti.tabi yogunluk vardi p.tesi gel dedi usta.tam cikis yapacam, senin motora subap ayari yapilmasi lazim subaplar vuruyor dedi usta.aslinda ben de motordan gelen sesin biraz fazla oldugu kanisindaydim sanirim pimpirikleniyorum diyodum sorum su ki daha 500 km deki motorun neden boyle bi sorun u olur daha erken degil midir subapayari icin?
    Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı camdan bende de var..boyum 1.83.. tur camını tavsiye ederim... kısmende olsa faydası var..rüzgar hâla gögüs hizamda...
    Benim boy 1.90, 90 100 gibi hızlara çıktığım zaman ciddi bir rüzgar direnci oluyor ve motoru kontrolüm azalıyor. Eski motorumda hiç böyle hissetmemiştim. Görüntü artık umrumda değil ama daha uzun bir tur camı da sanırım yok.

  13. #14413

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı fatihgenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------



    Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------



    Benim boy 1.90, 90 100 gibi hızlara çıktığım zaman ciddi bir rüzgar direnci oluyor ve motoru kontrolüm azalıyor. Eski motorumda hiç böyle hissetmemiştim. Görüntü artık umrumda değil ama daha uzun bir tur camı da sanırım yok.
    Servislerin çoğu yaptıkları iş ile aldıkları ücreti makul bir fiyata çekemiyor. bir sübap ayarı 80 TL insafsızlıktan başka birşey değil. bu nedenle insanlar çözümleri başka şekilde arıyorlar. Ya yatkili servis olmayan güvenilir ustalara gidiyor. Ya da kendileri hallediyor. Türkiyenin genel sorunu ahlaki kurallara göre çalışmayan yetkili servisler. Bu sadece bir spesifik sorun değil, Tüm modellerde (otomobil olsun, motosiklet olsun) Tüketiciyi yolunacak kaz görmekten başka birşey değil. bir de sorsanız. Kardeşim burada şu kadar kişi ekmek yiyor derler. Yahu bu memleketin çalışanlarının ekmekleri hep yetkili servislerimi üstlenmiş. Neden yabancı aracını bir servise bırakırken acaba kazık mı yiyeceğim diye endişe etmez. Bir düşünmek lazım. Öyle değil mi Ekrem bey. Neden servislerinizi denetlemiyorsunuz. Bir yağ conta kapağına bile 15 TL fiyat verenler var.Üstelik contası da hariç.
    gokertutas ve mavellen bunu beğendiler.

  14. #14414
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Ekrem bey dominar sayfasına yazar buraya değil,birde yeni bir motor piyasaya sürecekleri zaman onun sayfasına.Motoru satıyor arızasını giderecek ekipmanı yok.

  15. #14415
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Merhabalar cümleten. Bugün itibariyle 2016 model siyah renk bir pulsar 200 ns alarak aranıza katıldım bende. Öncelikle ilk dikkatimi çeken motor çok agresif geldi bana önceden ara ara kullandığım ybr ve cbf ler gibi değil gaz tepkisi çok net. Fakat ben trafikte seyrederken araçların arasından geçerken motoru biraz zor kontrol edebildim gazı azıcık çekiyorum motor hemen kafa kaldırıyor ince bi ayarı var alışamadım sanırım. Çok düşük devirde stop etmeye çok meyilli motor birkaç kezde stop ettirdim zaten. Umarım benim acemiliğimdendir alışınca sorun kalmaz

  16. #14416
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Motorunuz hayirli olsun.iyi günlerde kullanın.dediğiniz gibi motor biraz agresif aynı sıkıntıları bende yaşıyordum fakat forumda zaferce nicki arkadaşımızın yavaş manevra ile motor kullanma videosunu izlerseniz ve okursanız,daha sonra uygularsaniz daha rahat edersiniz.

  17. #14417

    Üyelik
    16 Eylül 2017
    Servisin garanti kapsamdaki motora subap ayarini ucretsiz yapmasi gerek dogru ama bi subap ayarina da 80 tl gercekten cok fazla.
    Para cok onemli degil fakat daha sifir motora subap ayari yapilmasi kafami kurcaliyor duzeni bozulursa falan diye.bir de sifir motorun subaplari falan daha sikidir derler sonra duzelir derler boyle bisey var midir bilgisi olan var mi?ilerleyen km lerde duzelir mi?

  18. #14418
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Alıntı karaca3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz hayirli olsun.iyi günlerde kullanın.dediğiniz gibi motor biraz agresif aynı sıkıntıları bende yaşıyordum fakat forumda zaferce nicki arkadaşımızın yavaş manevra ile motor kullanma videosunu izlerseniz ve okursanız,daha sonra uygularsaniz daha rahat edersiniz.
    Efendim ilginiz için çok teşekkür ederim yazıyı okudum videoları izledim, tatbik etmeye başladım bile ilaç gibi geldi bugünkü ev-iş güzergahım dünden çok daha kontrollü ve zevkli geçti.

  19. #14419
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı YAHYaONUR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar cümleten. Bugün itibariyle 2016 model siyah renk bir pulsar 200 ns alarak aranıza katıldım bende. Öncelikle ilk dikkatimi çeken motor çok agresif geldi bana önceden ara ara kullandığım ybr ve cbf ler gibi değil gaz tepkisi çok net. Fakat ben trafikte seyrederken araçların arasından geçerken motoru biraz zor kontrol edebildim gazı azıcık çekiyorum motor hemen kafa kaldırıyor ince bi ayarı var alışamadım sanırım. Çok düşük devirde stop etmeye çok meyilli motor birkaç kezde stop ettirdim zaten. Umarım benim acemiliğimdendir alışınca sorun kalmaz
    Motordan çok çok iyi anlamam ama pulsarlar torksuz makinalar, sürekli yüksek devirde gitme eyilimine itiyor beni. 5-6 binlerde gitmek hem tat vermiyor hem de motor çekmiyor gibi bir his veriyor anlık gaz tepkisi alamıyorsunuz. İlk motorum Kanuni marka 125 cc'lik motordu ve durduğu yerde debriyajı çektiğimde kendiliğinden yavaş yavaş gidebiliyordu, ama pulsarda böyle bir şey yok hafif çeksen stop ediyor. Tabii ki 125'lik kanuni'nin beygiri ve torku pulsarla kıyaslanamaz :D ama makina sanki gücüne göre ağır kalıyor gibi düşük devirlerde. Naçizane tavsiyem debriyaj ayarını yaptırabilirsiniz belki kavrama yerini size uygun getirirseniz daha rahat kullanım olabilir

  20. #14420
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı neobirzenci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler benim motorun on diskinde hafif bir yamukluk vqr kendiliginden oldu nasil olduysa artik anlam veremedim. On fren yaptigimda hafif bi titreme yapiyo kafa haliyle rahatsiz ediyo, bu olayi disk satin almadan nasi cozerim (260 lira) param yokta.
    Ben de bu konudan şikayetçiyim. Hatta birçok kişiden de duydum. O kadar dandik disk koymus ki Bajaj kendi kendine yamuldu. Milim de olsa o yamukluk, felaket ses yapiyor. Vik vik vik dolaşiyorsun şehir içinde :(

    Ben geçen ay meşhur Soğanlı Geçdini aştım Pulsarla, vik vik vik öte öte, iğrenç bir duyguydu. Ulen dedim, şu motorla belki de bu zor yoldan ilk geçen kişiyim, deli reklamı olacak Pulsarın, ama yamuk diskini bile garanti kapsaminda değiştirmiyorlar, niye bu motorun reklamını yapayim ki çevreme dedim. Benim hiçbir hatam yok, nasil olduysa yamulmus, kaza yapmadim bir şey yapmadim. Garanti kapsamindan degismesi lazim, ama hem cevremdeki birkac arkadastan hem de internetten gördügüm kadariyla Bajaj diskleri degistirmiyor, biz de red cevabi aldik geçenlerde. Sırf bu yüzden gıcık oldum, bir sonraki motorum Bajaj olmayacak kesinlikle...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)