Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Ağustos 2017, 21:06
#14301
Norton772 adlı üyeden alıntı
Gösterge gidince sadece rakamlar falan gidip sonra da 2sn sonra geri geliyor sadece saat ayarı bozuluyor. Toplam km yada trip 1 ve trip 2 bile gitmiyor. Abartılacak bir konu değil yani. Sanırım akünün biraz zayıflaması yada eskimesi etkili oluyor.
2500 bakımı hakkında sahibinin söylediği bilgi doğrumu acaba? Bu konuda yorumunuz ne olur?
Reklamlar
-
04 Ağustos 2017, 22:56
#14302
Garanti kapsamında ki bakımlar ilk bakımdan sonra 5000 10000 15000 km diye gider zaten ekran da son 50km kala bakım uyarı anahtarı çıkacak, siz isterseniz 2500 7500 12500km de ara bakım yapabilir veya yaptırabilirsiniz, garanti kağıdında zaten bakım aralıkları yazıyor ona göre hareket ederseniz sıkıntı olmaz, 2500km de ara bakım serviste yapılmasına gerek yok.
-
06 Ağustos 2017, 00:51
#14303
voljjn adlı üyeden alıntı
2500 bakımı hakkında sahibinin söylediği bilgi doğrumu acaba? Bu konuda yorumunuz ne olur?
2500'de bir ara bakım yok zaten. Bakım aralığı direk 5000 km'de bir. Arada yağ değiştirmekte fayda var hepsi o. Ben mesela 8000 km'de iken yağ değiştirdim sadece. Asıl bakımı 10000 km'de ama.
-
06 Ağustos 2017, 13:57
#14304
Cf moto 150nk dan vazgeçmek zorunda kaldığım için yeni bi model bakıyorum. İlk defa kullanacak biri olarak pulsar 150ns bana yeterli mi? Yoksa almışken 1000lira daha verip 200ns mi almalıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
Yav arkadaş 2 yıllık motorlar bile arıza yapıyormuş habire bikaç sayfa gerisini okudumda. En son gidip broadway alıcam arıza yapsa bile eski araba bişe olmaz der geçerim en azından. yeni motorlar bile böyle yapıyorsa yandık yemin ediyorum.
-
06 Ağustos 2017, 15:01
#14305
makrofaj adlı üyeden alıntı
Cf moto 150nk dan vazgeçmek zorunda kaldığım için yeni bi model bakıyorum. İlk defa kullanacak biri olarak pulsar 150ns bana yeterli mi? Yoksa almışken 1000lira daha verip 200ns mi almalıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
Yav arkadaş 2 yıllık motorlar bile arıza yapıyormuş habire bikaç sayfa gerisini okudumda. En son gidip broadway alıcam arıza yapsa bile eski araba bişe olmaz der geçerim en azından. yeni motorlar bile böyle yapıyorsa yandık yemin ediyorum.
200ns tavsiye ederim. Forum ortamında sürekli arıza yaşayanlara denk gelme olasılığınız yüksek. Çünkü insanlar sorun yaşadıkça çözüm aramaya buraya geliyor.
-
07 Ağustos 2017, 12:33
#14306
Zincir ve ön dişliyi değiştirdikten sonra bariz şekilde konfor farketti resmen motoru tekrar sevdim. eski zincir ve dişli arka tekeri kastırıyordu dönerken o da sürekli hızlı yavaş hızlı yavaş gibi gitmeme neden oluyordu.. şimdi değişince stabil şekilde gidiyorum çok da rahatladı motor. Parça fiyatları bana da biraz pahalı gelmeye başladı ön dişli ve zincire toplam 220 tl gibi bi para verdim normal mi fazla mı bilemem tabi ama diğer parçaları pahalı geliyor bana hep.. En basitinden buji dediğiniz şeyin çok ucuz olması gerekmiyor mu? arabada öyle ama pulsar 200 tek buji fiyatı 20 tl.
Not: ama hala 260 km gidebiliyorum bir depoda
Motor hala ilk günkü gibi çok keyifli ve yeterli güçte bu arada belirteyim. hiç pişman değilim.
-
07 Ağustos 2017, 13:17
#14307
İyi gunler beyler, 2015 model pulsar icin be dersiniz bi firsat cikti simdi karsima da ilk motorum olucak.(Vitesliyle azda olsa tecrubem var)Tavsiye eder misiniz ?
-
08 Ağustos 2017, 09:09
#14308
gokertutas adlı üyeden alıntı
Zincir ve ön dişliyi değiştirdikten sonra bariz şekilde konfor farketti resmen motoru tekrar sevdim. eski zincir ve dişli arka tekeri kastırıyordu dönerken o da sürekli hızlı yavaş hızlı yavaş gibi gitmeme neden oluyordu.. şimdi değişince stabil şekilde gidiyorum çok da rahatladı motor. Parça fiyatları bana da biraz pahalı gelmeye başladı ön dişli ve zincire toplam 220 tl gibi bi para verdim normal mi fazla mı bilemem tabi ama diğer parçaları pahalı geliyor bana hep.. En basitinden buji dediğiniz şeyin çok ucuz olması gerekmiyor mu? arabada öyle ama pulsar 200 tek buji fiyatı 20 tl.
Not: ama hala 260 km gidebiliyorum bir depoda
Motor hala ilk günkü gibi çok keyifli ve yeterli güçte bu arada belirteyim. hiç pişman değilim.
Arkadaşım, bu yakıt normal değil.bir depo ile ortalama 300-370 km mesafeler arasında gidebilmen gereklidir. Fren disklerinde bir sürtünme olabilir mi? Bir kasmadan bahsediyorsun bu önemli motorda güç kaybı ve fazla yakıt anlamına da gelir. Yok mu oralarda doğru dürüst bir usta.
-
08 Ağustos 2017, 12:15
#14309
hitit63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım, bu yakıt normal değil.bir depo ile ortalama 300-370 km mesafeler arasında gidebilmen gereklidir. Fren disklerinde bir sürtünme olabilir mi? Bir kasmadan bahsediyorsun bu önemli motorda güç kaybı ve fazla yakıt anlamına da gelir. Yok mu oralarda doğru dürüst bir usta.
İlk aldığımda 280-320 km gibi bir ortalamayla gidiyordum şimdi 250 km civarında gidiyorum, hadi 20 km daha gideyim zorlama oluyor o da.. Kasma zincir ve ön dişliyi değiştirdiğimde gitti şimdi sürüşünde zorlama yok, ama dediğim gibi en az 40-50 km daha çok gitmem gerekiyor ki kullanma şeklim de değişmedi.. Bujilerden olabilir mi? bujileri değiştireceğim bir sonraki adımda
-
08 Ağustos 2017, 12:30
#14310
Arkadaşlar bu pulsar için led ampül istiyorum,çok iyi aydınlatan az enerji çeken kullanıp memnun olduğunuz tavsiye edeceğiniz bir marka varmıdır.İnternette birsürü var ama kullanıcı yorumu önemli.
-
11 Ağustos 2017, 11:17
#14311
O değil de gidonu şöyle yapsak daha güzel ve kullanışlı olmaz mı? telefon tutucu, sis lambası kumandası falan takılması daha rahat bence bunu değiştirmek için gidonu tutacak aparatın olması gerekiyor bunu nasıl bulabiliriz acaba?
sizce nasıl?
-
11 Ağustos 2017, 11:47
#14312
Pulsarın gidonu bana göre çok yahşi ama resimdekide olmuş.
-
11 Ağustos 2017, 13:32
#14313
gokertutas adlı üyeden alıntı
İlk aldığımda 280-320 km gibi bir ortalamayla gidiyordum şimdi 250 km civarında gidiyorum, hadi 20 km daha gideyim zorlama oluyor o da.. Kasma zincir ve ön dişliyi değiştirdiğimde gitti şimdi sürüşünde zorlama yok, ama dediğim gibi en az 40-50 km daha çok gitmem gerekiyor ki kullanma şeklim de değişmedi.. Bujilerden olabilir mi? bujileri değiştireceğim bir sonraki adımda
Aynı mesafeleri yapıyorum ben de. Full şehir içi tüketimim tabi bu.
300 tamam fakat bir depoyla şehir içi 370 km yi göreniniz var mı gerçekten? Varsa bana da öğretin
-
11 Ağustos 2017, 14:26
#14314
Sedotti adlı üyeden alıntı
Aynı mesafeleri yapıyorum ben de. Full şehir içi tüketimim tabi bu.
300 tamam fakat bir depoyla şehir içi 370 km yi göreniniz var mı gerçekten? Varsa bana da öğretin
Ben de ona şaşırıyorum inan.. şehir içi 300 ok ama bir kere 350 km yol yaptım onu da uzun yolda şehir içinde 280-320 arası yapabiliyordum eskiden...
-
12 Ağustos 2017, 12:17
#14315
2017 model 200nslerde kronik sorun varmı ?
2016larda gösterge resetleme,akü bide stop sorunu vardı galiba
-
12 Ağustos 2017, 12:39
#14316
2016 modellerde stop sorunu yoktu resetleme sorunu vardı ( benimki ve duyduklarım )
2017 model alanlardan henüz bir sorun duymadım sahipleri eski sorunların giderildiğini söylüyor
-
12 Ağustos 2017, 14:05
#14317
silenced adlı üyeden alıntı
2017 model 200nslerde kronik sorun varmı ?
2016larda gösterge resetleme,akü bide stop sorunu vardı galiba
ben 2017 modeli, Mayıs ayından beri kullanıyorum. 2500 Km oldu. Bir kere uzun yol olarak Yunanistan - Dedeağaç ve Kavala turu yaptım toplam 1000 Km. Önemli bir sıkıntı yaşamadım şimdilik. Ayrıca gidon yükseltme ve ön cam ile 300 Km'ye yakın molasız sürüşlere rağmen hiç yorgunluk yapmadı. Ben Sele ve motorumdaki diğer aksesuarlarla birlikte konforundan da memnunum.
Sadece benim motoru çok sık stop ettirme durumum hariç. Ama bu stop etme bahsedilen kendi kendine stop etmeden ziyade benim debriyaj kolu ve kalkışı özellikle dik yokuşlarda ayağım arka frendeyken ayarlayamamamdan kaynaklanıyor aslında. Debriyaj çok sona doğru kavrıyor ve sonra bırakıyorum ama motor stop ediyor. Ayakta frende olunca o senkronizasyonu bazen tuturamıyorum. Sorunun debriyajın çok sonda olmasından olduğunu düşünüyorum ama en son serviste debriyaj ayarı iyi denilmişti. Bu konuda önerisi olan var mı?
-
12 Ağustos 2017, 15:39
#14318
Bende 2017 var 2500 km oldu,herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Debriyajı kendim ayarladım sonda kavraması sıkıntı veriyor.
-
12 Ağustos 2017, 23:55
#14319
Alacağım motor ilk olacak. Scooter mı bakmalıyım yoksa pulsar 200ns devam mı?
-
13 Ağustos 2017, 08:59
#14320
silenced adlı üyeden alıntı
2017 model 200nslerde kronik sorun varmı ?
2016larda gösterge resetleme,akü bide stop sorunu vardı galiba
Bende 2014 pulsar vardı tek sorunsuz 25bin km kullandım. Sonra 2016 pulsar aldım onda resetleme sorunu vardı stop etme yaşamamıştım. Bi süre önce de 2017 euro4 pulsar aldım km 3500 oldu ama ne resetleme ne stop etme gibi sorunlar yaşamadım. Başka sorun da yaşamadım. Sorunsuz gidiyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)