2017 modelde hiç bir sıkıntı yok.Zaten elektrik tesisatıda farklı.Bajaj pulsarı 2017 de gerçekden düzeltmiş.Alınıp binilir ama 11300-tlden değil.
2017 modelde hiç bir sıkıntı yok.Zaten elektrik tesisatıda farklı.Bajaj pulsarı 2017 de gerçekden düzeltmiş.Alınıp binilir ama 11300-tlden değil.
Cümleten Selamun Aleyküm 1 ay kadar önce bende 2016 model 2.000kmde ns200 sahibi oldum,kronik olarak bir sıkıntım yok çok şükür aldıktan sonra 1800 kmde yol yaptım benim çözemediğim bir sıkıntım var 90 kmden sonra başlayıp kesilen bir titreşim var sürekli titreyip kesiliyor,balans var gibi oldugum ilde servisine götürdüm bakımdan filan dedi bakım derken dedim krank mili gevşemiştir sıkılması lazım dedi bende güldüm çıktım dışarı,bir lastikci lastiğin yanagının tam oturmadığını söyledi havasını indirip kenarına bir sıvı sürdü tekrar şişirdi tamam oturdu dedi ama nafile arkada çanta var onu çıkarttım ama yine kesilmedi motorun ön ön sinyaller sallanıyor maşa ileri geri hafif sallanıp duruyor motoruma keyfle binemiyorum,başka bir ustaya gittim lastik yamuk dedi ama lastik almaya gittiğim usta lastikte birşey yok dedi burada motorsiklet lastiğine balans ayarı yapan yerde yok kafayı yiyeceğim.bu arada lastiğin balans ayarını yapan bir video izledim ( https://www.youtube.com/watch?v=T2AuivYzaBs ) lastiği söküp onun yaptıgının aynını yaptım jantta kurşun olan yer hep en alta geldi acaba balansmıdır lütfen bir fikri olan bana yardımcı olsun herkese kazasız sürüşler.
2 gün önce motorla her zamanki gibi işe gidip geldim sorunsuz. sonrasında akşam dışarı çıktım kadıköy-maltepe arasında sürdüm (10 km yoktur yol sanırım). Maltepede durduktan sonra motoru çalıştırdım rölantide stop etti. bir kaç kere daha stop etti motor giderken de etti düşük hızlarda, ışıklarda. Aha dedim forumlarda okuduğum sorun bende de başlıyor geçmiş olsun dedim.. ertesi gün işe giderken de aynı sorunu yaşadım (benzinim 3 diş kalmıştı bu arada). İşten dönerken benzin aldım depoyu fulledim ve 2 gündür 1 kere stop etmedi motor. (Dün o dolu yağışında da motor sürüyordum) Şimdi aklıma takılan soru şu benzinden kaynaklı bi pislik oldu da ondan mı 1 gün boyunca stop etti? yoksa ben gece uyurken kendi kendini tamir mi etti motor :D
Bu arada hala dediğiniz yakıt sarfiyatlarına ulaşamıyorum..! 350 km uzun yol gittim ve nederedyse 60-70 tl benzin yaktı..
Motorun tek sorunu ön dişli ve zincir değişmesi gerekiyor. Arka teker dönerken zincir gevşeyip sıklaştığı için lastik dönmüyor gibi geliyor bana. giderken zorlanıyor yani. Bu durum yakıt performansını etkiler mi diye düşünüyorum. haftaya değiştirdiğimde tekrar kontrol edceğim ama şu an ortalama 2-2,3 civarı yakıyorum 100 kmde...
Arkadaşlar bir soru soracağım ama lütfen cevabı tam bilen versin;
Motora yağ koyarken yaklaşık 1.2 litre yağ alıyor. Bir litresini mineral 0,2 litresini elde kalan sentetik yağ olarak koysak, motorda ne tür bir etki yaratır.
Göz ile göreceğin bir değişiklik olmaz.Fizibiliteleri farklı olduğu için uyum sağlamıyacaklar.
Ben senin yaptığın veya yapacağın şeyi düşündüm.Şimdi 1 litre satıyorlar ama motor 1.2 alıyor.Sırf bu 0,2 içinde bir litre yağ almak zorunda kalıyorum.Başka yağ koyayım dedim ama fizibilitesi farklı olacak motorumun sağlığı içinde iyi olmayacağı kanaatine varınca vazgeçtim.
Dostlar, bazi parca degisimleri yapicam motorda ilkkez degisicek bunlar en kaliteli olan markalari yazarsaniz sevinirim.
On-arka balata
Zincir
Hava filtresi
1 hafta once 5k bakimini yaptirdim baymoto'dan ancak suan dotn3 yagi koyulan yer dikkatimi cekti ici tamamen bos verirken ancak doluydu acaba bolsatip doldurmayi unutmus olabilirlermi? (Frenim bosalirmi bir anda isteyin ona gore eve motorla donmem).
Gösterge seviyesinde olması lazım.Zaten minimum nekadar olacağı hazne dışında belirtilir.Hava yaparsa o zaman fren boşalır basmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
Ali ekpresden sipariş ettiğim elcik ısıtmalar geldi montajını yaptım.Elektrik bağlantısını elektrikçiye yaptırdım.Gerçekten motorda olmassa olmazlardan.Güzel bir çifr elcik korumada bulursam herşeyim tamam olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Benzin pompası yakıt azalınca sıkıntı yapıyor olabilirmi.Bağzı modellerde pompa sıkıntılı diye okumuştum formda.
Chopper dan sonra bajaj önerirmisiniz? Birde bu motor peynir ekmek gibi satılıyor ama herkesin bir sorunu var.
ben ilk pulsarımı 14 modeli arkadaşlarım yüzünden sattım sonra mt25 aldım bir yakıt birde modifiye yapamadığım için satıp tekrar 16 model pulsar aldım bir sıkıntı yaşamadım, hani sıkıntı olmaz diye de birşey yok sonuçta kul yapısı, 16 modelini de bugün sattım dominar almak için yoksa yine satmazdım, motoru canlı görün üzerine oturun test edin az çok size fikir verecektir.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
"Uzun yolda yetmek" konusu kişiye, beklentilere, keyfe göre değişir. 200ns ile de uzun yol yapabilirsiniz, ben 5buçuk saatte tapagaz 560 küsür km gittim şehirler arası(tabi sonra gelişi de var), 2 kere benzincide durdum(altımda havalı yastık olmasaydı daha fazla durmak zorunda kalırdım). 200ns motor uzun yola çok rahat çıkar ama siz rahat eder misiniz bilemeyiz(ellere yüklenmeseniz de titreşim uzun yolda elinizi uyuşturabilir hafifçe). ns200 hafif yokuşlarda vites küçültme ister ve hızdan düşmemek için yüksek devirde kullanmaya zorlar.
Dominarın ise torku çok daha iyi, maks hızı(169km/s) sizi memnun etmezse dişli değişimi ile motor bayılmadan torku maks hıza değiştirmek, ikisi arasındaki size uygun dengeyi sağlamak daha kolay olacaktır. ns200'de tork çok da yüksek olmadığı için motor özellikle yokuşlarda bayılıyor, 6.vites hiç oluyor diye okudum çokça.
Ama bunların hepsi kişinin beklentilerine göre değişir. Onun için iki motoru da deneyin, kararı siz verin. Tabi kısa süreli denemelerde bu kararı vermek çok zor. Ama siz diyorsunuz ki "para sıkıntısı olmasa hangisini alırdınız" tabi ki dominarı alırdım.
Ki zaten -Para sıkıntım var ama- dominar aldım ben de dün(bu fyat artışlarıyla başka bir motor alma imkanım olmayacak gibi görünüyordu),35küsür bin km'deki pulsarım da duruyor, ağır bakımlarını(rulmanların değişimi, radyatör suyu, fren hidrolikleri, fren balataları, yağ- hava filtresi vs) yapıp satıcam. Lastiklerini de daha yeni değişmiştim 700+100 tl'ye.
Maddi imkanınız var ise ve sürekli motor al-sat yapmak için değil de enaz 2-3 sene kullanmalık alacaksanız Dominar alın derim.
Valla her şey olabilir genelde 2-3 dişin altına pek düşürmemeye çalışıyorum motoru ki full depo ve boş depoda motorun sesi bile değişik geliyor bana :D ama motor ilk defa bir gün boyunca böyle yaptı sonra benzin alınca geçti. (hatta kendi kendime kuruldum altın elbiseli adam ın öldüğü gündü motorun gidesi yok resmen diye)
Yedek parça maşallah kol gibi olmuş en basidi 1 adet sinyal 31 tl 20 25 liraya çin malı takım alıyorsun parça fiyatları bayağı zam görmüş valla fiyat performans ucuz yedek parçadan kısmından git gide uzaklaşıyor açıkcası parça fiyatlarına az daha koyar japona binerim
ARKADAŞLAR 2016 MODEL 10 BİN KM GEÇMEMİŞ İKİNCİ EL BİR PULSAR 200 NS'İN EDERİ NEDİR. İKİNCİ EL ALACAĞIM DOĞRU RAKAMI VERMEK İSTİYORUM.
İki kardeş Amasya'dan Antalya'ya 2000 km yapıp döndük. Ne Pulsar'da ne de CBR250'de bir sıkıntı oldu. Yola çıkmadan önce 10bin bakımını yaptırmıştım o yüzden yola kafam rahat çıktım. Döndüğümde ise zincirden ses geliyordu onu ayarladım bir de motosiklete ekstra takılan çakarlardan birinin sacı çatlamıştı(sanırım titreşimden) onu kaynatıp yerine tekrardan taktım sesi kesildi.
Uzun yol yapılır mı sorusuna cevabım kesinlikle EVET! 110-120 bandında rahat gidiyor motosiklet, sollarken rahatlıkla 130-140'lara ulaşıyor. Yola çıkarken yanınızda zincir yağınız ve lastik kitiniz bulunsun, ayrıca lastik kelepçe de ne olur ne olmaz bulundurun.
Titreşimden şikayet edenler olmuş motosiklet belirli hızlarda değil belirli devirlerde titriyor; o da 5-6 bin arası.
Yakıt olarak 13 kuruş yaktık tapagaz gitmedim ama yakmasın diye de bir çabam olmadı.
6. vites sürekli yokuş çıkılan yerlerde yetmeyebiliyor. Sanırım 6. vitesi motosikleti dinlendirmek için koymuşlar düşük devirde seyahat hızlarında gidebilelim diye. Öte yandan 5. vites ile 100km hızla yokuş çıkıyorsunuz üst devirlerde hız kaybetmeden, o yüzden sıkıntı olarak görmedim bunu.
Uzun yolda motosikletçilerle selamlaşmalar, motosikletin gördüğü ilgi ve meraklı bakışlar güzeldi. Rahatlıkla alıp binebilirsiniz.
Arkadaşlar ikinci el pulsar alırken nerelerine dikkat etmek gerekir? Birde gösterge sıfırlanımca toplam kilometrede sıfırlanıyor mu?
2500 de olan ara bakım zorunlu değilmiş ve yapılmazsa garantiye etki etmiyor muş bu doğrumu?
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)