Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Mart 2017, 12:17
#13761
Reklamlar
-
13 Mart 2017, 19:01
#13762
200ns için castrol un hangi numaralı yağı kullanılıyor?
-
13 Mart 2017, 20:03
#13763
Pistonlar adlı üyeden alıntı
200ns için castrol un hangi numaralı yağı kullanılıyor?
10w-40 yaginı kullanabilirsin
-
13 Mart 2017, 21:05
#13764
Hsnco adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Pulsar için su geçirmez depo üstü çanta öneriniz var mı yoksa herhangi bir marka alsam da olur mu?
Güncel....
MeDMeKs bir tutku, bir felsefedir.
-
14 Mart 2017, 18:56
#13765
Herkese merhaba, sevgili pulsar ailesi. Yıllardır forumlar, bloglar, vloglar vs. ile özlemimi dindirmeye çalıştım, hatta bu süre içerisinde tarz değişikliği bile yaptım ve sonunda kız arkadaşımla gezi hayalleri kurarak para biriktirdik ve motorumuza kavuştuk. Çocuk gibi mutlu oldum açıkçası. Umarım kalbinde motor yatan herkesin motoru olur. Sizlere de bir selam vereyim dedim.
Sevgiler, saygılar.
-
14 Mart 2017, 21:14
#13766
s.a. arkadaşlar yeni pulsar ın eski pulsardan abs ve renk dışında farkı var mı ?
özellikle ebat olarak farklılık var mı ?
-
14 Mart 2017, 22:17
#13767
Aralık ayında aldığım 200 ns motorum 1500 km den sonra stop etmeye bașladı.Stop etme șekli 5. Ya da 6. Viteste hiç gaz kesmeden düz yolda giderken 9 bin devir civarında 2 3 dk sonra stop ediyor bașına gelen veya sorunu bilen arkadașlar aydınlatırsa sevinirim
-
14 Mart 2017, 23:36
#13768
ozerozer0 adlı üyeden alıntı
Aralık ayında aldığım 200 ns motorum 1500 km den sonra stop etmeye bașladı.Stop etme șekli 5. Ya da 6. Viteste hiç gaz kesmeden düz yolda giderken 9 bin devir civarında 2 3 dk sonra stop ediyor bașına gelen veya sorunu bilen arkadașlar aydınlatırsa sevinirim
benim ilk motorda aynen senin dediğin gibi debriyajla vitesle işi yokken bi anda elektirik kesiyordu gösterge resetliyordu akü den dendi 4 defa akü değişti ama sorun çözülmemişti sonucuda pek iyi olmamıştı tam olarak nedenini tam bilmiyorum ama ben akü olduğuna inanmıyorum konjektör olabilir yada elektirik tesisatında sorun olabilir 2 ve 3 cü viteslerde arka teker kaydırıyor haberin ola
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Mart 2017, 04:44
#13769
karaca3 adlı üyeden alıntı
10w-40 yaginı kullanabilirsin
Yağ ekleme yapıcam
Servis castrol demişti numarasını unuttum yağın
Eğer servisin dediği numara olmasa bile sizin dediğiniz numaralı yağı eklemenin bir zararı olur mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------
mehmet_2026 adlı üyeden alıntı
s.a. arkadaşlar yeni pulsar ın eski pulsardan abs ve renk dışında farkı var mı ?
özellikle ebat olarak farklılık var mı ?
Benimkide 1500 km den sonra stop etmeler çoğaldı
Motoru 5 dk ısıtsam yine stop etti yokuş aşağıya
Birde size sorum olucak stop etmeden önce alttan takır tukur sesler geliyor mu?
Benim başımda geldi 5.ci 6.cı viteste stop etmesi
Stop etmeden önce alttan çok şiddetli sesler geliyordu
-
15 Mart 2017, 05:34
#13770
Pistonlar adlı üyeden alıntı
Yağ ekleme yapıcam
Servis castrol demişti numarasını unuttum yağın
Eğer servisin dediği numara olmasa bile sizin dediğiniz numaralı yağı eklemenin bir zararı olur mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------
Benimkide 1500 km den sonra stop etmeler çoğaldı
Motoru 5 dk ısıtsam yine stop etti yokuş aşağıya
Birde size sorum olucak stop etmeden önce alttan takır tukur sesler geliyor mu?
Benim başımda geldi 5.ci 6.cı viteste stop etmesi
Stop etmeden önce alttan çok şiddetli sesler geliyordu
Gerçekten sizde iyi cesaret var. 2014 model var bende şimdilik sıkıntısı yok. Eğer ki sizin yaşadığınız sorunların birini yaşasam hayatta binmem o motora.
5.-6. Viteste hızınız tahmini 80-100 km en az.
O hızda motorun stop etmesi canınıza mal olur.
Bir marka piyasaya bir ürün çıkarır. Bunların içinde %10-15 hatalı ürün olabilir. Bajajda tam tersi. Çıkardıkları sorunsuz motor sayısı %10-15. Gerisinde illa ki 1 tane sorun var. 3 yıldır stop etme sorununu çözemeyen marka mı olur?
Dediğim gibi 6 aydır sorun yaşadım puslarla ama bundan sonra kesinlikle bajaj almam, alacak olana da tavsiye etmem.
-
15 Mart 2017, 08:47
#13771
gokertutas adlı üyeden alıntı
hocam kazasız sürüşler. rosso 2 ler için ayrıntılı yorum yapabilir misin (biliyorum çok soran olmuştur ama) yani normal havalarda asfaltta çok iyi lastik bunu herkes söylüyor. ama merak ettiğim yağmurda ve soğukta nasıl performansı var. benim üzerinde orijinal lastiklerim var 10.000 km olmak üzere şu an. bugün sağanak yağmur yağarken kullandım ama normal sürüşte bi farkı yok haliyle. önemli olan panik anında neler yapabileceği ve rahatlığı gerçekten çok fazla etkiliyor mu? yani normal lastikleri değiştiren herkes resmen taş üstünde gidiyormuşuz lastikler değişince konfor arttı diyor ama ne kadar etkileyebilir merak ediyorum.
Şimdiden teşekkür ederim
Dostum öncelikle teşekkür ederim. Sen ilk soran kişisin. Konfor açısından karşılaştıramam. Dediğim gibi orijinal lastikleri kullanmadım. Ama motor pek konforlu değil yol bozukluklarını hissettiriyor bana göre. Bu diğer lastiğe göre konforlu ise Allah yardımcınız olsun.
Onun dışında ne ıslakta ne kuruda henüz hiç kaymış değilim (2000 km'deyim.) En son bu sabah ıslakta 42 km. işe geldim. Ani frenler de yaptığım oluyor emniyette insanlar önüme atlıyor ama motor hiç kaymadı. Hatta bir keresinde gişe sırasında yavaşken aniden freni köklemiştim ve neredeyse deponun üstüne fırlıyordum. Motor resmen olduğu yere çakıldı. Lastik çok da güzel ısınıyor. Bir süre kullandıktan sonra kışın dahi lastiğe dokunduğumda sıcacık oluyor. Elinizin ayarı var ise, düzgün teknikle frenlerseniz bu lastikler güvenli. Sürekli hidrolik frenli bisiklet kullandığımdan limon sıkma diye tabir edilen frenlemeye çok alışığım. Bunu motosiklette de uyguluyorum ve çok şükür henüz frenlemeden dolayı hiç tehlike atlatmadım. Tabiki yüksek hızda bir anda ön freni kilitlerseniz motor mutlaka kayacaktır. Motor ve lastikleri alırken yanımda hep tecrübeli arkadaşlarım vardı ve bu motora uygun boyutlarda daha iyi bir lastik olmadığına beni ikna ettiler ve şimdiye kadar çok memnunum.
-
15 Mart 2017, 12:58
#13772
Riptalon adlı üyeden alıntı
Dostum öncelikle teşekkür ederim. Sen ilk soran kişisin.
Konfor açısından karşılaştıramam. Dediğim gibi orijinal lastikleri kullanmadım. Ama motor pek konforlu değil yol bozukluklarını hissettiriyor bana göre. Bu diğer lastiğe göre konforlu ise Allah yardımcınız olsun.
Onun dışında ne ıslakta ne kuruda henüz hiç kaymış değilim (2000 km'deyim.) En son bu sabah ıslakta 42 km. işe geldim. Ani frenler de yaptığım oluyor emniyette insanlar önüme atlıyor ama motor hiç kaymadı. Hatta bir keresinde gişe sırasında yavaşken aniden freni köklemiştim ve neredeyse deponun üstüne fırlıyordum. Motor resmen olduğu yere çakıldı. Lastik çok da güzel ısınıyor. Bir süre kullandıktan sonra kışın dahi lastiğe dokunduğumda sıcacık oluyor. Elinizin ayarı var ise, düzgün teknikle frenlerseniz bu lastikler güvenli. Sürekli hidrolik frenli bisiklet kullandığımdan limon sıkma diye tabir edilen frenlemeye çok alışığım. Bunu motosiklette de uyguluyorum ve çok şükür henüz frenlemeden dolayı hiç tehlike atlatmadım. Tabiki yüksek hızda bir anda ön freni kilitlerseniz motor mutlaka kayacaktır. Motor ve lastikleri alırken yanımda hep tecrübeli arkadaşlarım vardı ve bu motora uygun boyutlarda daha iyi bir lastik olmadığına beni ikna ettiler ve şimdiye kadar çok memnunum.
Bilgilendirme için teşekkürler. Bazıları rosso2'ler için, toprak (köy yolu diyebileceğimiz) yollar için iyi değil diyorlar. Bu konuda bilgin veya tecrüben varsa paylaşır mısın?
-
15 Mart 2017, 14:03
#13773
osman ender adlı üyeden alıntı
Bilgilendirme için teşekkürler. Bazıları rosso2'ler için, toprak (köy yolu diyebileceğimiz) yollar için iyi değil diyorlar. Bu konuda bilgin veya tecrüben varsa paylaşır mısın?
dişli lastik bile çamur olduğu zaman sıkıntı çıkarıyor sen asfalt lastiği ile o çamurlu yolda nasıl başaçıkabilmeyi düşünüyorsun, kuru toprak yolda sıkıntı olmaz ama rosso yumuşak hamurlu olduğu için ömrü daha kısa olur. metzeller al rahatına bak.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
15 Mart 2017, 17:01
#13774
osman ender adlı üyeden alıntı
Bilgilendirme için teşekkürler. Bazıları rosso2'ler için, toprak (köy yolu diyebileceğimiz) yollar için iyi değil diyorlar. Bu konuda bilgin veya tecrüben varsa paylaşır mısın?
Henüz öyle bir yola girmedim. Tecrübe edersem mutlaka paylaşırım.
-
16 Mart 2017, 03:12
#13775
peki sorunu çözebildinmi hala 200 ns mi kullanıyorsun bende servise götürdüm bir kaç ayar yaptık dediler stop etmesi azaldı ama hala yapıyor.
-
16 Mart 2017, 09:06
#13776
Riptalon adlı üyeden alıntı
Henüz öyle bir yola girmedim. Tecrübe edersem mutlaka paylaşırım.
Merakla bekliyoruz
-
16 Mart 2017, 17:57
#13777
Riptalon adlı üyeden alıntı
Dostum öncelikle teşekkür ederim. Sen ilk soran kişisin.
Konfor açısından karşılaştıramam. Dediğim gibi orijinal lastikleri kullanmadım. Ama motor pek konforlu değil yol bozukluklarını hissettiriyor bana göre. Bu diğer lastiğe göre konforlu ise Allah yardımcınız olsun.
Onun dışında ne ıslakta ne kuruda henüz hiç kaymış değilim (2000 km'deyim.) En son bu sabah ıslakta 42 km. işe geldim. Ani frenler de yaptığım oluyor emniyette insanlar önüme atlıyor ama motor hiç kaymadı. Hatta bir keresinde gişe sırasında yavaşken aniden freni köklemiştim ve neredeyse deponun üstüne fırlıyordum. Motor resmen olduğu yere çakıldı. Lastik çok da güzel ısınıyor. Bir süre kullandıktan sonra kışın dahi lastiğe dokunduğumda sıcacık oluyor. Elinizin ayarı var ise, düzgün teknikle frenlerseniz bu lastikler güvenli. Sürekli hidrolik frenli bisiklet kullandığımdan limon sıkma diye tabir edilen frenlemeye çok alışığım. Bunu motosiklette de uyguluyorum ve çok şükür henüz frenlemeden dolayı hiç tehlike atlatmadım. Tabiki yüksek hızda bir anda ön freni kilitlerseniz motor mutlaka kayacaktır. Motor ve lastikleri alırken yanımda hep tecrübeli arkadaşlarım vardı ve bu motora uygun boyutlarda daha iyi bir lastik olmadığına beni ikna ettiler ve şimdiye kadar çok memnunum.
artık yolu direk hissetmeye o kadar alışmışım ki bazen arabayla bi çukurdan geçtiğimde araba modeli ne olursa olsun "nasıl geçti bu kadar sarsıntısız konfor harika" diyorum kendi kendime. ama olay onların rahat olması değil malesef bizim motor konfor konusunda sıkıntılı. Tabi ki yumuşak hamur ömrü az olur diyoruz ama sonuçta diğerlerine göre çok üst bir lastik bu kadar yorumdan anladığım bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Bir de aklıma geldi keşke AS 150 nin AS 200 versiyonu çıksa çok güzel olmaz mıydı? bence 200 lük ns motoru olsa uzun yolda da çok güzel gidecek bi motor olurdu arkalara üçlü çanta taktırırsın hoş olurmuş.
-
16 Mart 2017, 19:54
#13778
gokertutas adlı üyeden alıntı
artık yolu direk hissetmeye o kadar alışmışım ki bazen arabayla bi çukurdan geçtiğimde araba modeli ne olursa olsun "nasıl geçti bu kadar sarsıntısız konfor harika" diyorum kendi kendime. ama olay onların rahat olması değil malesef bizim motor konfor konusunda sıkıntılı. Tabi ki yumuşak hamur ömrü az olur diyoruz ama sonuçta diğerlerine göre çok üst bir lastik bu kadar yorumdan anladığım bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Bir de aklıma geldi keşke AS 150 nin AS 200 versiyonu çıksa çok güzel olmaz mıydı? bence 200 lük ns motoru olsa uzun yolda da çok güzel gidecek bi motor olurdu arkalara üçlü çanta taktırırsın hoş olurmuş.
valla as 200 bende isterdim sahsen.
-
17 Mart 2017, 17:23
#13779
Merhaba. Motoru 15 - 20 gün kullanamayacağım. Kışın akünün sökülmesi konusunda tavsiyeler var ama böyle bir süre için bu işlemi yapmak gerekir mi?
Teşekkürler.
-
17 Mart 2017, 17:25
#13780
15-20 gün için Gerek yok .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)