Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12861

    Üyelik
    28 Ağustos 2016
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Meraba arkadaslar bende bugun pulsar alarak araniza katildim. Motorumda 3bin 4 bin devirden sonra on taraftan kus sesi gibi bi ses geliyo.bu sesin sebebi nedir acaba ?
    cagataypek bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12862
    _recoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 950 Supermoto
    İyi forumlar, bayramdan sonra ben de aranıza katılacağım nasipse. İki gün önce ümraniye bajaj bayide test motorunu kullandım çok hoşuma gitti fakat ikinci el almayı planlıyorum. Bayramdan sonra anadolu yakası taraflarında olup motor almada bana yardımcı olabilecek var mıdır? İlk motorum olacak, motoru alırken nelere dikkat etmem gerekir pek bilmiyorum. En iyisi tecrübeli abilerden yardım almak diye düşündüm.

  3. #12863
    srkn.ks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    istanbul
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gez bakalım başkan balığa çıkmıyorsun heralde yada hiç denk gelmiyoruz okadar geçtim senin mekanın oradan yoksun
    Bu akşam gidecem balığa
    Fazladan olta götürecek uğra beraber balık tutarız çinekop çıkmaya başlamış.
    Bi tavalık tutarız afiyetle yeriz

    Ordu evinin oralarda olucam
    ayzek bunu beğendi.

  4. #12864

    Üyelik
    30 Temmuz 2016
    Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.

    Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?

  5. #12865

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Alıntı kararsiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.

    Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
    Motosiklet daha yeni rodajı bile bitmemiş debriyaj tam çek ve vites pedalını sert ve tam çek ayağın korkak olmasın küt diye geçer o zaman...
    Mengu16 bunu beğendi.

  6. #12866

    Üyelik
    20 Temmuz 2016
    Alıntı kararsiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.

    Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
    boş zaten 1 ile 2 arasında. bunda sorun yok. 1den yukarı çekersen boşa geçer, 2den aşağı çekersen yine boşa geçer. bu dediklerimi sert yaparsan vites değiştirir. sert basmıyorsun.

  7. #12867
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı kararsiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.

    Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
    İyi depüceksin hayvanı bak bakalım nasıl geçiyor.
    motoRaç bunu beğendi.
    PULSAR 200RR

  8. #12868

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Yağ değişim aralıklarımız nedir biri tam olarak yazabilirmi kafam karıştı iyice kimisi 150 ns için 2500 km de yağ değişimi demiş bizim motosiklette durum nasıl kitapçıkta ben bir şey göremedim

  9. #12869
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    Merhaba geçen gün bi servisle görüştüm, yeni modellerde balansör zırıltısı olmadığını söylediler, bu ne kadar doğru?

  10. #12870
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ değişim aralıklarımız nedir biri tam olarak yazabilirmi kafam karıştı iyice kimisi 150 ns için 2500 km de yağ değişimi demiş bizim motosiklette durum nasıl kitapçıkta ben bir şey göremedim
    normalde 2000 km de degiştirilmesi önerilir.
    fakat ben vites gecişleri sertleşmeye başladıgı zaman 2000 km ye bakmadan daha önceden degiştiriyorum.

  11. #12871

    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Herkese merhabalar.
    Bazılarımızın yaptığı gibi ben de farı beyaz far ile değiştirmek istiyorum fakat aklıma takılan üç adet soru var.
    1- Far değiştirmek garanti kapsamından çıkartır mı motoru?
    2- Bu işlemi kendim yapabilir miyim ? Farın sökülüp takılması nasıl bir işlemdir?
    3- Elimde aşağıdaki resimlerde gözüken ampülden var. Bu uyumlu mudur(hem giriş soketi olarak hem de güç olarak)
    Şimdiden teşekkürler, güvenli sürüşler.


  12. #12872
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ değişim aralıklarımız nedir biri tam olarak yazabilirmi kafam karıştı iyice kimisi 150 ns için 2500 km de yağ değişimi demiş bizim motosiklette durum nasıl kitapçıkta ben bir şey göremedim
    Normalde 2000-2500 km de değiştirmek idealdir fakat bu senin kullanımıda bağlı sürekli yüksek devir kullanırsan yağ özelliğini daha hızlı kaybeder tam tersi durum içinde yağ uzun ömürlü olur ama 2500 km idealdir .
    PULSAR 200RR

  13. #12873

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

    Alıntı karaca3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    normalde 2000 km de degiştirilmesi önerilir.
    fakat ben vites gecişleri sertleşmeye başladıgı zaman 2000 km ye bakmadan daha önceden degiştiriyorum.
    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normalde 2000-2500 km de değiştirmek idealdir fakat bu senin kullanımıda bağlı sürekli yüksek devir kullanırsan yağ özelliğini daha hızlı kaybeder tam tersi durum içinde yağ uzun ömürlü olur ama 2500 km idealdir .
    Ne servis bir şey dedi nede ben kitapcıkta görmedim değişim aralıklarını ilk bakımdan beri kullanıyorum şuan 3500 km de bayada sert kullandım...
    Kitapcığın yazdığı.



  14. #12874
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------




    Ne servis bir şey dedi nede ben kitapcıkta görmedim değişim aralıklarını ilk bakımdan beri kullanıyorum şuan 3500 km de bayada sert kullandım...
    Kitapcığın yazdığı.


    http://i.hizliresim.com/40GWaA.jpg
    Bakımlar 5000 km de bir yazılmış fakat dediğim gibi yüksek devir kullanınca yağ özelliğini daha hızlı kaybeder bununla birlikte piston ve silindirin yağlanması tam anlamıyla yapılamaz ve aşınma katsayısı artar. Kısacası ara yağ değişimleri motor ömrünü uzatır.

  15. #12875

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakımlar 5000 km de bir yazılmış fakat dediğim gibi yüksek devir kullanınca yağ özelliğini daha hızlı kaybeder bununla birlikte piston ve silindirin yağlanması tam anlamıyla yapılamaz ve aşınma katsayısı artar. Kısacası ara yağ değişimleri motor ömrünü uzatır.
    Teşekkürler çok acil bir durumum yok sanırım ama motosikletine iyi bakmak istiyorsan sık değiştir diyorsun eyvallah bir an dedim motosikletin içine ettim ama telaş edeceğim durum yok gibi yağın rengide yerinde eskime var tabiki cevap için sağol.

  16. #12876

    Üyelik
    15 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnşallah birgün
    Selamın aleyküm abiler pulsar 200 ns alırnırmi ilk motor olcak parçası falan uzun olsun biraz tipi olsun 120 km gibi hızlara çıkabilsin rahat rahat diye bu motoru beğendim ama ana sayfada pulsar almayın pulsar rezilligi gibi seyler çıkıyor içime bir öküz oturuyor lütfen kullanicilari aydinlatsin beni

  17. #12877
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler çok acil bir durumum yok sanırım ama motosikletine iyi bakmak istiyorsan sık değiştir diyorsun eyvallah bir an dedim motosikletin içine ettim ama telaş edeceğim durum yok gibi yağın rengide yerinde eskime var tabiki cevap için sağol.
    Rica ederim. Aynen öyle zaten kesinlikle değişmesi gerekse bu motoru yapan mühendisler kullanma kılavuzuna yazarlardı kendi yaptıkları aletin adını çıkartmamak adına.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

    Alıntı KrosKafası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamın aleyküm abiler pulsar 200 ns alırnırmi ilk motor olcak parçası falan uzun olsun biraz tipi olsun 120 km gibi hızlara çıkabilsin rahat rahat diye bu motoru beğendim ama ana sayfada pulsar almayın pulsar rezilligi gibi seyler çıkıyor içime bir öküz oturuyor lütfen kullanicilari aydinlatsin beni
    Dostum illa ki alınır alınmayacak diye bir durum yok sonuçta bu motorlarla 100 bin km üzerine çıkan çok sayıda pulsarlar var birde bu paraya japonların en fazla 150 liliğini alırsın kaldi ki son hızın 120 olur o da rampa aşağı. Eğer dersen param 250 lik japona yeter al o zaman ama yeni başlayacaksın en ufak bi düşüp kalkmanda en azından 1 lira daha bayılırsın. Ama pulsar küçümsenecek makina değil 23 beygir ben 125 lik 10 beygir Honda Cb125e den geçtim aradaki fark çok rahat hissediyorsun
    PULSAR 200RR

  18. #12878

    Üyelik
    15 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnşallah birgün
    Maddiyat pek yok olsa duke 200 alcaktim 8 küsür fiyat makul servisi parçasıda ucuz lise öğrencisiyiz üniversite gecene kadar 1 sene civarı kullanıp 250 300 cc bir naked veya ss makına almak var aklımda

  19. #12879

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Alıntı KrosKafası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maddiyat pek yok olsa duke 200 alcaktim 8 küsür fiyat makul servisi parçasıda ucuz lise öğrencisiyiz üniversite gecene kadar 1 sene civarı kullanıp 250 300 cc bir naked veya ss makına almak var aklımda
    İlk motosikletin olacak ise git 150 ns al fiyatı uygun pulsar ile aynı görünüşe sahip sonra yükseltirsin üste yazıldığı gibi pulsar hafife alıncak alet değil.

  20. #12880
    srkn.ks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    istanbul
    An itibariyle Giresun 03:46



    Km 920
    Mengu16, kdiner, AttilaXtreme ve 2 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)