İstanbul yaş 30, bugün denemek için sigorta teklifi aldım 1030 TL Anadolu Sigorta çıktı.
İstanbul yaş 30, bugün denemek için sigorta teklifi aldım 1030 TL Anadolu Sigorta çıktı.
İnşallah düzelir ama motordan soğudum sorun nerede Nasıl yorum yapmak istemiyorum ama olmaması gereken birşey
Komple şanzıman ile değişim olsa bu sorun olmaz bence birçok usta şanzımanı toplayanıdır fabrikadan hazır dizili olacak takacaklar ki sorun kalmasın Bilyeler de değişecek Ada'm gibi kapatacaklar ki sorun olmasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
İnşallah düzelir ama motordan soğudum sorun nerede Nasıl yorum yapmak istemiyorum ama olmaması gereken birşey
Komple şanzıman ile değişim olsa bu sorun olmaz bence birçok usta şanzımanı toplayanıdır fabrikadan hazır dizili olacak takacaklar ki sorun kalmasın Bilyeler de değişecek Ada'm gibi kapatacaklar ki sorun olmasın
arkadaşlar herkeze iyi forumlar keyifli sürüşler öncelikle motor konusunda ve forumda yeniyim ve sizden gelicek her bilgiye ihtiyacım var öncelikle motora yeni başlıycam başlangıç motoru olarak 2. el pulsar 200 ns düşünüyorum okuduğum kadarı ile bu istop etme sorunu sadece 2016 modellerinde varmış ben 2015yada 2014 almayı düşünüyorum 2016 modelleri arasında belirgin farkları varmı bütçem 6000 tl ve yaşım 25 sigorta ne kadar çıkar 250 cc istanbul plakalı bir motorda
cevaplaranız benim için çok önemli dikkatle takip ediyorum
Bugün işe gelirken motor stop etmedi çok şaşırdım acaba motoruma bir şeymi oldu neden stop etmedi...
3 aylık pulsar 2nci el satın aldım.
izmir bornovadayım. çok tecrübem yok. akşamları çıkıp dolaşabileceğim birileri var mı?
Dostum gerçekten üzüldüm senın adına 2. el almıyım sorun cıkar rodajı duzgun olmamıstır dıye gıdıp 0 makına alıyosun meğerse motor yerine bela almışsın. Kimse malım kötü demez ama senin gibi insanlar var Allah tan neyin ne olduğu söyleyip alıcakları bilgilendiriyor.
Bak benim motorda oksurur gibi kesik kesik gaz yeme yapiyordu zamanla duzeldi enazindan ilk bakima kadar bekle diyecektim ama ilk bakimi gecmissin ama sunu unutma rodaj dobeminde parcalar iyice birbirine alissin servise gittin yazilim yuklendi hala stop etme var galiba o halde tekrar gittiginde yeniden yazilim yuklemelerini talep et belki jurulum esnasinda bazi dosyalar tam yuklenmemis olabilir sorun gene devam ederse davanda sonuna kadar haklisin kim istemezki sorunsuz binmeyi hele disinden tirnagindan arttirarak aldigin malin boyle olmasi uzuyor haliyle kursun olan yukide de bu aralar abuk sabuk sorunlar yasiyoruz mesela debriyaj cekili duruyorsun stop ediyo yada bazen calistiriyorsun debriyaj cekiliyken gene ediyo ama o motor gunesin altinda sabahtan aksama kadar 1ve2 viteste haslaniyor sisiyor debriyaj ayirma kapanma yapmiyor bazen vites bile gecmiyor gecen yagina baktim degiseli 1000 km olmus 500 ml yag eksiltmis ustama gittim boyle boyle baktik yag yakma yok kacak yok oda sicaklara bagladi normal dedi egsozdan atiyor demekki dedi
Aynı servise bir daha gitmem çevrede cihaz da o serviste var. Zaten bakıma gitmeden burdan da yazdım servisin tutumuna göre karar vereceğim diye... Pazartesi günü başka servise arıza tespit raporu isteyeceğim, gerçi sorunu nasıl tespit edecekler bilmiyorum, 10 dk binip stop etmiyor sorun yok diyip vermeyecekler %90. 756 km toplamda 9 kere stop etti ortalama 84 kmde bir stop etmiş yani ustanın o soruna denk gelmesi için en az 86 km test etmesi gerek. Ama tabiki öyle bir şey yapmayacaklar çoğu kişinin şikayetçi olduğu sorunu göz ardı edip sorun yok diyip geçiştirecekler.
Neyse ben hazırlıklıyım dava açmak için kredi başvurusu yaptım uzun ve yorucu bir süreç olduğunu bilerek ve madiyat sıkıntım olduğu halde bu konuyu mahkemeye taşıyacağım ister ilgilensinler ister ilgilenmesinler kendi sorunları.
Secim senin kardesim istedigini yapmakta ozgursun servisler biraz daha gelistirilmeli bana gore bir cogu yetersiz simdi diger motorlari goturdugum bir ustam var ne zaman sorun olsa basit bisey haricinde usta sunu al bi tur at diyorum geliyo burasi surasi sunda sorun var diyo ben bajajdada boyle ustalar gormek isterim bir coguna ayni sekil yapsan olaydan bi haber abi neyi var ne bileyim neyi var usta olan sensin surasindan ses geliyo burasi boyle abi normal ama daha once yoktu sonradan yapmaya basladi sundandir bundandir gibi ilk defa duyduk gibi servisleride var malesef iyi servisleride var bayramda canakkaleye gittim 2 tane falan pulsar gordum aslinda cok fazla gordumde millet baska illerden gezmeye gitmis ama inanirmisiniz bir suru boxer kullanan adam gordum adamlar servisten dert yaniyorlardi motor ucuz yollara geliyo kendi ustamizda hallediyoruz diyorlardi
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Ya servis maceramı yukarda anlattım bildiğin anahtar takım taklavatı elime aldım ustanın sallamadığı sorunu çırakla birlikte çözmeye çalıştım iki buçuk saat file kolay.
Sabah müşteri temsilcisine sıkıntımı anlatıyorum servise şikayet etmek için form doldurabilirsiniz diyor.
Kimi kime sikayet edeceğim dedim bu insanlar sizi temsil ediyor sorunu anlattım ister ilgilenin ister ilgilenmeyin dedim ve konuyu kapatıp arıza tespiti için başka servise yönlendirin dedim. Numara verdi burda tespit yaptıraclbilirsiniz diye peki dedim serviis arayıp müşteri şu istekle gelecek ilgilenin dermisiniz dedim hayır diyemez diyorlar. Mantaliteye bak bilmem kaç km yol gideceğim usta ben öyle rapor veremem diyecek geri döneceğim servisi şikayet formu doldurursunuz diyor aynı cümleyi gene tekrarladım kimi kime şikayet ediyorum diye, eğer gerekirse ticaret odasına şikayet ederim dedim gitmeden önce vtelefonda bilgi alın dediler bu seferde.
Benim hayatımda gördüğüm en rezil iş yeri de o ilk gittiğim servistir. Şuanda ismini vermiyorun ama vakti gelince onuda teşhir edeceğim.
bende onu araştiryorum hocam ya motoru yeni alcam bende 1.000 lira siğorta cıkarsa cok gelir varmı ucuz yapan yerler
Abi kesinlikle servise gitmelisin.bana servisde şunu dediler Rs model yazılımı var ve yeni yazılım var dediler direk senin yazılarını okuduğum ve sana güvendiğim için yok abi atmayın yeni yazılım dedim herneyse Rs yazılımını attı devir dalgalanma gitti sesi de değişti motorum daha hızlı çalışmaya başladı benzine gelince fulledim 54 km yoş aldım 1.4 litre aldı 100 km de yaklaşık 2.8 eder ve bunun 25-30 km si 75 kg artçıyla işe gitmemle oldu. Hız olarak 7 bin devirde motor koparken şimdi 5 binde kopmaya başladı.torku hoşuma gitti hatta yeşil ışığı unuttum hızlı kalkayım derken tekere geldi ilk defa tekere geldi motor ya cidden motoru şimdi sevmeye başladım.marka fanatikliği asla yapmıyom birkaç ay sonra rc390 alıcam.ben yaşadıklarımı oldugu gibi anlattım zevk almak istiyosanız pulsar 200 rc yazılımını attırın .. motorum 5000 bakımından bugün çıktı motul 5100 kullanın titreşimi azaltıyor vites geçişleri süper oldu. Zevk alın motordan. Allah gideceğiniz yere varmayı nasip etsin cümleten.
Bajajın hatası kendisine distripütör olarak kuralkanı seçmesi.Bizim burdaki serviste öyle ahım şahım değil.Hava filitresini bile değiştirmedim sökerken sağına soluna zarar verir diye.Garanti bittiğinde kuralkanın servisleri ilede irtibatım biter.Nedenmi?Çünki işi bildiklerine olan inancım yok.Bundan önce seyhan 150 vardı.Vitesler geçmiyordu.Kanuninin servisine gittim.Abuk sabuk işlem yaptılar.Sonra devamlı gittiğim ustamla tanıştım.Sorunu anlattım,hilallerin sıyırmış olabileceğini söyledi.Nitekim dedikleri gibi imiş.Şanzımandaki hilalleri değiştirdiler akabinde viteslerim şakır şakır oldu.Adamlarda arıza tespit kabiliyeti yokki.Kuralkan servisi neye göre seçer orası ayrı bir muamma.
Biz kuralkanı tanıyoruz.Koskoca hindistan devi bunları kendilerine disribütör seçerken hiçmi araştırmamış?Araştırmamış ağa.Pazara gireyimde falan filan.
Soru çokda soruya cevap verecek adam yok.Şimdi durup dururken sıfır bir motor yolda ilerlerken neden stop eder.Ben 3 gündür bunun neden kaynaklandığını düşünüyorum.Eminim kuralkanın bu umrunda bile değil,ki olsa çözebilmek için efor sarfederler.Ne kuralkanda nede servislerinde böyle bir amaç yok.Bende böyle bir itiba bıraktı,eminim çoğunuzda böyle hisediyorsunuzdur.
Yürüyen alet neden hareket halinde iken stop eder?Aklıma gelenler.
1-Elektriksel arızadan ötürü.Elektrik kesilir motor stop eder.Ayrı yeten taktıkları 3 adet bujiyi besleyen bir bobin vardır bobin kullanmamışlarsada onun yaptığı işi yapan bir melet adı herne ise bunlarında incelenmesi lazım.Yazılımı at senin iş tamam stop etmeyecek.Ulan oğlum bu motoru yapmışsın arıza tespit soketi yapmadınmı?Tak götüne fişi cihazdan bak.Belki vardırda bizim servisler bilmiyor nasıl yapılacağını.Bende stop etme sorunu olsa idi servislerdende umudumu bulamamış olsaydım,motoru iade edip paramı geri almayacağımada kanaat getirdiğimi farzedelim.Bu parçaları söker hepsini teste tuttururdum arızalımı değilmi.Adamlar birşey yapmıyor motoruda almıyor kullanıcıya yapacak birşeyler bırakmıyorlar.Nitekim ben arabamıda kendim söker arızalarını kendim tespit ederdim.
Birde bu arıza lambası hangi hallerde yanıyor.
2-Yazılımsal,
Enjeksiyon pompası veya enjeksiyondan kaynaklansa teklemede olması lazım.Birden bire lap diye susmaz.
Soru çok daha ne sorular çıkarda cevap verecek adam varmı mesele o?
Arkadaşlar bu motosiklet hakkında ne düşünürsünüz.Alınırmı sizce.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...3766027/detay/
Ankara'da olup da NS200'de çözülmeyen problemleri olan ( stop etme, akü, gösterge resetleme vs gibi ) 4-44 motora uğrasın derdini anlatsın.
Bende RS 200 var, rutin bakım için gittiğimde Ankara'daki başka yetkili servisin sorununu çözemediği ns 200'ü olan bir arkadaş ile karşılaştım, 4-44 motor sorunlarını çözmüş ben teslimat anına denk geldim ( Garanti kapsamında ücretsiz). Bu başlıkta okuduğum tüm sorunları ilettim. Tolga bey bajaj'ın çözülmeyecek sorunu yok dedi.
4-44 Motor, Emek 4. Cadde 44 numara. TELEFON : 0312 222 43 43
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Motorun fazla bir resimi olmadığı için yorum yapmak zor. Yetkili Bajaj servisine götür motoru mutlaka, rodaj bakımı ve 5000 km bakımı yapılmış mı mutlaka kontrol ettir.
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)