Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #11101
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Suzuki GN 250 1995
    Alıntı MT. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin arka çanta demiri farklı duruyor.Orjinal diye satılandan daha güzel =) Nerden aldın acaba ? Çanta kaç lt ? bende alıcam çok kararsız kaldım.
    Ben motoru bu şekilde aldım, demiri nerden almış bilmiyorum ama paslanma var, söküp boyayacağım. Çantayı sordum mağazada 730 TL dediler. N11 de 678 TL şimdi baktım, tükenmek üzere. Bu arada çanta gerçekten çok sağlam ve kullanışlı tavsiye ediyorum.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #11102

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2016 Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burda sorunları dile getirilmesinin ne gibi kötu yanı olabilir ? firma dikkate alır iyileştirme yapar ama bazı arkadaşlar motora kaka dedin moduna giriyorlar arası ayrı zaten ben sorunlarımı yazarım ön frenden ses geliyordu ufak tefek sorunlar vardı hallettik onları terleme var onuda bakımda halledicez mesele sıkıntı gideriliyor ama bunuda dile getirmek lazım benim motorda hızlanırken 114 de 6 viteste birden devir fırlıyor kesiciye giriyordu gazı falan kapayıp tekrar asıldıgımda 145-150 ye kadar gidiyordu ara ara yapıyordu kendı servısım çözemedi ama bir başka servis oktay usta hemen halletti ben bu sorunu dıle getirdim belki 4-5 kez ama birisi sonunda oktay ustaya yonlerdi ve sorun kalktı burası form bu başlık altında iyiside kotusude yazılmalı

    Sorunlar kesinlikle yazılmalıbaşka türlü çözüm bulunamaz. Yazılarını takip ediyorum ve gayet iyi şekilde yorumlamaların var. Benim sıkıntım motora sadece kötü eleştiri yapanlarla. Hem kullanıyorlar hamde sürekli bir eleştiri sürekli bir kötüleme. Mesela titreşim konusunu forumdan okusan motora binmezsin. Ben bindim nerdeyse yok gibi 2016 modelde. 70-90 aralığı kullanıyorum genelde ve ne titreşim var ne bişey. Barkın abinin incelediği 2014 versiyondaki artçının prostatta sızlama mevzusu baya abartı geldi binince. Ardından dedim ben piyasadaki motorları bilmiyorum herhalde. Gittim ktm duke 390 test sürüşü yaptım ve sonra anladım o prostatta sızlamayı 😄 Hiç beklemiyorum ktmde öyle bir titreşim. 80 90 km hızlarda ayaklarım Nasıl titredi anlatamam. Pulsar hakettiği satış rakamında. fiyat performans olarak en iyisi fakat toplasak 3 4 tane sorun var onlarıda iyi servislerde çözebiliyoruz kimse korkup kaçmasın bunu anlatmaya çalıştım.

    Ufak hatalarla bu fiyata mükemmel motor. Kusurları söylemeye devam et sen söyledikçe bende daha detaylı inceliyorum 😆

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

    Alıntı beykurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahh bir de bunu servise anlatabilsem... 2000kmdir ses geliyor.Tozdur toz diyip yolluyorlar.Pazartesi uğrayıp söyleyeyim keçeleri.Teşekkürler.
    Temizlendikten sonra yine başlıyorsa bir yerlerde sürtme vardır ama nereye sprey sıkıldığında ses kesiliyor onu iyi tespit etmek lazım.
    ayzek ve SAZMAN bunu beğendiler.

  3. #11103

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Alıntı kozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorunlar kesinlikle yazılmalıbaşka türlü çözüm bulunamaz. Yazılarını takip ediyorum ve gayet iyi şekilde yorumlamaların var. Benim sıkıntım motora sadece kötü eleştiri yapanlarla. Hem kullanıyorlar hamde sürekli bir eleştiri sürekli bir kötüleme. Mesela titreşim konusunu forumdan okusan motora binmezsin. Ben bindim nerdeyse yok gibi 2016 modelde. 70-90 aralığı kullanıyorum genelde ve ne titreşim var ne bişey. Barkın abinin incelediği 2014 versiyondaki artçının prostatta sızlama mevzusu baya abartı geldi binince. Ardından dedim ben piyasadaki motorları bilmiyorum herhalde. Gittim ktm duke 390 test sürüşü yaptım ve sonra anladım o prostatta sızlamayı �� Hiç beklemiyorum ktmde öyle bir titreşim. 80 90 km hızlarda ayaklarım Nasıl titredi anlatamam. Pulsar hakettiği satış rakamında. fiyat performans olarak en iyisi fakat toplasak 3 4 tane sorun var onlarıda iyi servislerde çözebiliyoruz kimse korkup kaçmasın bunu anlatmaya çalıştım.

    Ufak hatalarla bu fiyata mükemmel motor. Kusurları söylemeye devam et sen söyledikçe bende daha detaylı inceliyorum ��
    Motor genel olarak gerçekten güzel katılıyorum, yalnız henüz çözülebildiğini duymadığım bir sorun mevcut bu yüzden eklemek istedim.. Denge sensörünün sebep olduğu 5bin devirde duyulan şıngırtı/zırıltı.

    Ha bu kimisi için hiç problem olmuyor, bazısı yalnızca kapalı kask ile kullandığından pek duymamış, bazısı da kulağı sürekli ona takılır şekilde deli oluyor, bu kısmı tabi biraz subjektif ama nihayetinde motosiklet 5bin devirde o güzel motor sesini sabote eden bir zırıltıya sahip ve sensörü iptal etmek dışında bir çözümünü duymadım.

    Ancak, kullanıcısı olarak şahsi kararım, kesinlikle çekinmeyin motosiklet bence kaliteli ve keyifli..
    SAZMAN bunu beğendi.

  4. #11104

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2016 Bajaj Pulsar NS200
    Size bir sorum var foruma baya baktım tümü olmasa bile çoğunu okudum motorun aksesuarları ile ilgili tüm bilgiyi edinmek zor. Gidon yükseltme aparatı, gördüğüm kadarıyla 2 çeşit çanta demiri, 2 çeşit ön cam, yan çanta demirleri ve 1 tane alt sakal var. Bunun harici motora özel ne tarz aksesuarlar var yazarsanız sevinirim.

    En gerekli olarak ön cam gidon yükseltme arka çanta demiri var. Şuda olmalı dediğiniz olursa merakla bekliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor genel olarak gerçekten güzel katılıyorum, yalnız henüz çözülebildiğini duymadığım bir sorun mevcut bu yüzden eklemek istedim.. Denge sensörünün sebep olduğu 5bin devirde duyulan şıngırtı/zırıltı.

    Ha bu kimisi için hiç problem olmuyor, bazısı yalnızca kapalı kask ile kullandığından pek duymamış, bazısı da kulağı sürekli ona takılır şekilde deli oluyor, bu kısmı tabi biraz subjektif ama nihayetinde motosiklet 5bin devirde o güzel motor sesini sabote eden bir zırıltıya sahip ve sensörü iptal etmek dışında bir çözümünü duymadım.

    Ancak, kullanıcısı olarak şahsi kararım, kesinlikle çekinmeyin motosiklet bence kaliteli ve keyifli..
    750km civarında şu an motorum ve henüz o sesi duymadım ama sorunu forumdan takip ediyorum. Gerekli bir parça ve iptal edilmemeli. Yaklaşık 4ay kadar önce 140-150km/s hızda giden bir araç sol arkadan çarptığı için motorun üstünde 30metre kadar sürüklendim. Motorum çok yavaştı ama hızlı olsam ve denge sensörü iptal edilmiş olsa o tekerin arasına girerdim o nedenle rica ediyorum sorun çözülene kadar o sese katlanın. Umarım en kısa sürede çözülür.

  5. #11105

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f
    Alıntı kozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barkın abinin incelediği 2014 versiyondaki artçının prostatta sızlama mevzusu baya abartı geldi binince.
    2016'da sele konforu ciddi anlamda değiştirildiği için abartı gelmiştir. Ben de direksiyon sınavına 2016 Pulsar 150 ns ile girmiştim. İlk dikkat ettiğim şey sele olmuştu ama gerçekten rahattı, ki CBF150'den sonra bindim bu motora. Tek dikkat ettiğim sorun; sağ ayaklıkta titreşim vardı baya ama büyük olasılıkla rodajsız olduğu içindi.

  6. #11106

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2016 Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016'da sele konforu ciddi anlamda değiştirildiği için abartı gelmiştir. Ben de direksiyon sınavına 2016 Pulsar 150 ns ile girmiştim. İlk dikkat ettiğim şey sele olmuştu ama gerçekten rahattı, ki CBF150'den sonra bindim bu motora. Tek dikkat ettiğim sorun; sağ ayaklıkta titreşim vardı baya ama büyük olasılıkla rodajsız olduğu içindi.
    Rodajdan sonra motul yağ koydurttum şu andaki konforu gerçekten çok iyi dediğin gibi rodajdan olabilir. Yağ kalitesi kesinlikle etkiliyor rodaj ve yağ çok önemli. Ezbere yağ seçimi yapmak yerine servise danışmak önemli. Sentetik ve bölge sıcaklığına göre yağ seçimi size pahalı gözükse bile yakıt tüketimi ve konforla mantıklı gelecektir.

  7. #11107

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Alıntı kozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    750km civarında şu an motorum ve henüz o sesi duymadım ama sorunu forumdan takip ediyorum. Gerekli bir parça ve iptal edilmemeli. Yaklaşık 4ay kadar önce 140-150km/s hızda giden bir araç sol arkadan çarptığı için motorun üstünde 30metre kadar sürüklendim. Motorum çok yavaştı ama hızlı olsam ve denge sensörü iptal edilmiş olsa o tekerin arasına girerdim o nedenle rica ediyorum sorun çözülene kadar o sese katlanın. Umarım en kısa sürede çözülür.
    Motosikletin yanında kasksız olarak durun ve 5bin devirde sabit tutun bu sesi duyacaksınızdır...Kask takılı binildiğinde zor duyuluyor,ben bu yüzden çok sorun etmiyorum ve müdahale etmiyorum..

  8. #11108

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2016 Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletin yanında kasksız olarak durun ve 5bin devirde sabit tutun bu sesi duyacaksınızdır...Kask takılı binildiğinde zor duyuluyor,ben bu yüzden çok sorun etmiyorum ve müdahale etmiyorum..
    Kasksız kullanım hiç tarzım değil fakat bugün kız arkadaşıma kaskımı verip kısa bir mesafe sürdüm hiç ses algılamadım yanımda 2.kask yoktu. Viteste değilken yine geliyorsa ses deneyeceğim ama bu kadar rahatsız olan varken duymamam enteresan. 2016da ses olmama ihtimali var mı?

  9. #11109

    Üyelik
    28 Mart 2016
    viteste olmadan da geliyor, benim motosiklet de 2016, 470km'de. Gidonla benzin deposu arasındaki boşluktan geliyor ses, zaten sensör de deponun altındaymış sanırım...

  10. #11110
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Suzuki GN 250 1995
    Titreşim konusunda daha önce çin malı cub kullanmış bir kardeşiniz olarak birkaç bir şey söylemek isterim. Makineyi ağır devirle kullanmak gerekli mümkün olduğu kadar. Yani mümkün olan en büyük viteste. Son bir aydır Pulsarı her gün kullanıyorum. Özellikle odaklanıyor ve kendimce ölçümler yapıyorum.
    Naçizane fikirlerim:
    1. ve 2. vitesler çabuk geçilmeli hissi aldım. 3. ve 4. vitesler ile birlikte 7000 deviri geçmeden kullanımda hem çok az yakıyor hem de titreşim nerede ise yok. Buradan şöyle bir şey daha çıkıyor ki ; ne kadar titriyor ise o kadar yakıyor. Yüksek hızlardaki titreşim benim için normal, 1. ve 2. viteste agresif kullanımda biraz etkiliyor. Ben hiç çift silindir makinaya binmediğimden; titreşim algım düşük olabilir.
    Sıkışık trafikte 1. ve 2. viteslerdeki titreşim zayıf ve güçsüz kollarımı biraz yordu. Bu nedenle bisikletçiden aşağıdaki elcik süngerlerini aldım ve taktım. Daha bu şekilde sürmedim ama bileklere vuran titreşimi engelleyecek gibi geliyor.

    Sevgiler.



    AttilaXtreme bunu beğendi.

  11. #11111
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    2016 model benim motor, 5 bin devirde zırıltı var evet. Ön ve arka tekerden de sürtünme sesi geliyor. Umursamıyorum ama arada canımı sıkıyor

  12. #11112
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Lamborghini’nin hikayesi
    Ultra lüks ve hızlı yarış arabası denildiği zaman akla gelen ilk iki marka genelde Ferrari ve Lamborghini olur.

    Traktör markası sayın desek kimsenin aklına gelmez Lamborghini

    Lamborghini bir traktör markasıydı, ta ki…

    II. Dünya Savaşı sonrasında önemli bir traktör üreticisi olan Lamborghini firmasının sahibi Ferruccio Lamborghini’nin spor otomobillere büyük bir merakı vardır. Bir Mercedes-Benz 300SL, Jaguar E-Type, Alfa Romeo 1900, Lancia Aurelia B20 ve Maserati 3500GT satın alıp kullandıktan sonra ilk Ferrari’si olan 250GT’yi satın alır. Çok kısa sürede 3 araç daha alarak bir Ferrari hayranı olur; ancak bütün Ferrarilerinde olan debriyaj problemi yüzünden Ferrari fabrikasına gider. Burada birkaç saat geçmesine rağmen sorun bir türlü giderilemez ve Lamborghini, Enzo Ferrari ile konuşmak ister. Enzo Ferrari, Lamborghini’ye, “Bir traktör üreticisi asla bir Ferrari’yi eleştiremez.” cevabını verir.

    Ferrari’nin bu cevabı ile küçük düşen Lamborghini, fabrikasına döner ve debriyajını tamir etmeye başlar. Bunu yaparken aslında Ferrari’sinde kullanılan debriyajın kendi traktörlerinde kullanılanla aynı olduğunu fark eder. Debriyajın daha sağlamını yaparak değiştirir ve problemi çözer. Ardından Lamborghini, Ferrari’den hızlı, daha güvenilir ve daha sağlam arabalar yapmak ister. Bundaki amacı ise spor arabaların sadece Ferrari tarafından yapılabileceği algısını değiştirmektir.

    İlk olarak eski Ferrari mühendisleri Gianpaolo Dallara ve test sürücüsü Bob Wallace’ı işe alır. İlk üretim olan Lamborghini 350GT her yönü ile Ferrari’den daha iyidir. Üçüncü üretim modeli olan Miura efsanevi ve nefes kesen bir araç olmuştur ve ortadan motorlu spor otomobil çağını başlatmıştır. Günümüzde iki markanın kıyasıya rekabeti ortaya eşsiz spor otomobiller çıkarmaya devam ediyor.

  13. #11113

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Abi motora veriyosak 8.500 tl orasından burasından ses de gelmesin. Çinli mondial almıyoruz 2 bin tl ye bu motorun sorunları canımı sıkıyor hala almakla almamak arası gidiyorum haftaya c. Tesi motor alacağım çok korkutuyor bu motor

  14. #11114

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    cbr
    Galiba bende pulsarci olcam

  15. #11115
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşim konusunda daha önce çin malı cub kullanmış bir kardeşiniz olarak birkaç bir şey söylemek isterim. Makineyi ağır devirle kullanmak gerekli mümkün olduğu kadar. Yani mümkün olan en büyük viteste. Son bir aydır Pulsarı her gün kullanıyorum. Özellikle odaklanıyor ve kendimce ölçümler yapıyorum.
    Naçizane fikirlerim:
    1. ve 2. vitesler çabuk geçilmeli hissi aldım. 3. ve 4. vitesler ile birlikte 7000 deviri geçmeden kullanımda hem çok az yakıyor hem de titreşim nerede ise yok. Buradan şöyle bir şey daha çıkıyor ki ; ne kadar titriyor ise o kadar yakıyor. Yüksek hızlardaki titreşim benim için normal, 1. ve 2. viteste agresif kullanımda biraz etkiliyor. Ben hiç çift silindir makinaya binmediğimden; titreşim algım düşük olabilir.
    Sıkışık trafikte 1. ve 2. viteslerdeki titreşim zayıf ve güçsüz kollarımı biraz yordu. Bu nedenle bisikletçiden aşağıdaki elcik süngerlerini aldım ve taktım. Daha bu şekilde sürmedim ama bileklere vuran titreşimi engelleyecek gibi geliyor.

    Sevgiler.
    http://i66.tinypic.com/242apag.jpg
    http://i67.tinypic.com/awyzgk.jpg
    http://i63.tinypic.com/qq7k35.jpg
    http://i65.tinypic.com/2hdmlpx.jpg
    Ben de bisikletçiden sünger aldım ama sokmayı beceremedim. Çok dardı. O süngerler sanırım biraz geniş. Nereden aldın onları?
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  16. #11116
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor genel olarak gerçekten güzel katılıyorum, yalnız henüz çözülebildiğini duymadığım bir sorun mevcut bu yüzden eklemek istedim.. Denge sensörünün sebep olduğu 5bin devirde duyulan şıngırtı/zırıltı.

    Ha bu kimisi için hiç problem olmuyor, bazısı yalnızca kapalı kask ile kullandığından pek duymamış, bazısı da kulağı sürekli ona takılır şekilde deli oluyor, bu kısmı tabi biraz subjektif ama nihayetinde motosiklet 5bin devirde o güzel motor sesini sabote eden bir zırıltıya sahip ve sensörü iptal etmek dışında bir çözümünü duymadım.

    Ancak, kullanıcısı olarak şahsi kararım, kesinlikle çekinmeyin motosiklet bence kaliteli ve keyifli..
    Allaha çok şükür orjinal denge sensörü hiçbir zaman ses yapmadı, ses gelmediği halde servis iptal etmişti bende yeni denge sensörü aldım taktım yine Allaha çok şükür ses yok, kaskım ls2 ve bir diş açık kullanıyorum duysaydım çoktan o sesi duyardım ve şuan 22730km deyim gayet memnunum.
    beykurt bunu beğendi.

  17. #11117
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lamborghini’nin hikayesi
    Ultra lüks ve hızlı yarış arabası denildiği zaman akla gelen ilk iki marka genelde Ferrari ve Lamborghini olur.

    Traktör markası sayın desek kimsenin aklına gelmez Lamborghini

    Lamborghini bir traktör markasıydı, ta ki…

    II. Dünya Savaşı sonrasında önemli bir traktör üreticisi olan Lamborghini firmasının sahibi Ferruccio Lamborghini’nin spor otomobillere büyük bir merakı vardır. Bir Mercedes-Benz 300SL, Jaguar E-Type, Alfa Romeo 1900, Lancia Aurelia B20 ve Maserati 3500GT satın alıp kullandıktan sonra ilk Ferrari’si olan 250GT’yi satın alır. Çok kısa sürede 3 araç daha alarak bir Ferrari hayranı olur; ancak bütün Ferrarilerinde olan debriyaj problemi yüzünden Ferrari fabrikasına gider. Burada birkaç saat geçmesine rağmen sorun bir türlü giderilemez ve Lamborghini, Enzo Ferrari ile konuşmak ister. Enzo Ferrari, Lamborghini’ye, “Bir traktör üreticisi asla bir Ferrari’yi eleştiremez.” cevabını verir.

    Ferrari’nin bu cevabı ile küçük düşen Lamborghini, fabrikasına döner ve debriyajını tamir etmeye başlar. Bunu yaparken aslında Ferrari’sinde kullanılan debriyajın kendi traktörlerinde kullanılanla aynı olduğunu fark eder. Debriyajın daha sağlamını yaparak değiştirir ve problemi çözer. Ardından Lamborghini, Ferrari’den hızlı, daha güvenilir ve daha sağlam arabalar yapmak ister. Bundaki amacı ise spor arabaların sadece Ferrari tarafından yapılabileceği algısını değiştirmektir.

    İlk olarak eski Ferrari mühendisleri Gianpaolo Dallara ve test sürücüsü Bob Wallace’ı işe alır. İlk üretim olan Lamborghini 350GT her yönü ile Ferrari’den daha iyidir. Üçüncü üretim modeli olan Miura efsanevi ve nefes kesen bir araç olmuştur ve ortadan motorlu spor otomobil çağını başlatmıştır. Günümüzde iki markanın kıyasıya rekabeti ortaya eşsiz spor otomobiller çıkarmaya devam ediyor.
    KTM'nin debriyaj problemleri üzerine Bajaj "hele bi getir de bakak yiğenim benim de debriyajı cekince stop etme sorunum vardı yazılım atarız kurtarırız belki " der, Ktm de Bajaj'a " ya sen kim köpeksin üç tekerlekli motor yapan adamsın Ktm'yi eleştirmek sana mı kaldı Allah'ın hintlisi " der.

    Bu cevap üzerine küçük düşün Bajaj hırs yapıp Ktm'nin yarı hissesini alır, aynı fabrikada yapıp kendi markasıyla yarı fiyatına satmaya başlar.

    Günümüzde iki markanın kıyasıya rekabeti ortaya eşsiz motorlar çıkarmaya devam ediyor
    ayzek bunu beğendi.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  18. #11118

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allaha çok şükür orjinal denge sensörü hiçbir zaman ses yapmadı, ses gelmediği halde servis iptal etmişti bende yeni denge sensörü aldım taktım yine Allaha çok şükür ses yok, kaskım ls2 ve bir diş açık kullanıyorum duysaydım çoktan o sesi duyardım ve şuan 22730km deyim gayet memnunum.
    Yanlis anlamayin belki sanslisinizdir ses gelmiyordur ama motoru kenara cekin kaskinizi cikarin 5bin devirde sabit tutun ve dinleyin, normal suruste zaten 5-5.5 araligini muhtemelen 1 saniyede geciyorsunuz farkedilmiyor olabilir..
    Ve yeniden yanlis anlasilmasin ben bu motosikleti yaklasik 500kmdir kullaniyorum ve cok seviyorum, bu yazdigim onemsiz de olsa bir kusurdur belki bir bilen cikar sunu yapin der diye buraya yaziyorum, alacak arkadaslar herhangi bir motorda denerse muhtemelen pek onemli degil diyebilirler. Demem o ki bu gibi sebepler sizi caydirmasin cok keyifli makine..
    kozan bunu beğendi.

  19. #11119
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlis anlamayin belki sanslisinizdir ses gelmiyordur ama motoru kenara cekin kaskinizi cikarin 5bin devirde sabit tutun ve dinleyin, normal suruste zaten 5-5.5 araligini muhtemelen 1 saniyede geciyorsunuz farkedilmiyor olabilir..
    Ve yeniden yanlis anlasilmasin ben bu motosikleti yaklasik 500kmdir kullaniyorum ve cok seviyorum, bu yazdigim onemsiz de olsa bir kusurdur belki bir bilen cikar sunu yapin der diye buraya yaziyorum, alacak arkadaslar herhangi bir motorda denerse muhtemelen pek onemli degil diyebilirler. Demem o ki bu gibi sebepler sizi caydirmasin cok keyifli makine..
    ben hariç benim motorumu başkaları da denedi, dediğim gibi ne devir de titreme nede denge sensörü sesi yok, sesin nasıl bir şey olduğunu öten arkadaşların motorunda duydum, yanlış anlamama gerek yok burası bir forum kimseye de böyle bir ses yok diyemem dersem yalan söylemiş olurum.

  20. #11120

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Bu ses nasıl bir ses örnek verin kulağımı sağır edecek kadar mı çok dikkatli dinlersem duyacağım şekilde mi cidden caymak üzerim oysa bikaç güne almak için gideceğim


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)