Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1001
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    sampıyonlar lıgı fınalınde kusturdular cıdden

    akrobatik bajaj
    dyavol-77 bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #1002
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    Alıntı hamzarat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak ben buna katılırım işte.bende okudum kullanma kılavuzunu eksik olan yerler var.rodaj döneminde yapılacak hız limitleri var lakin km mi? mil mi?
    tamam çeviri yapılmış ama olduğu gibi çeviri.türkiye'deyiz,karbüratörlü değil bu model.
    kardeş mil olamaz hindistan birim olarak km yi kullanıyor...
    Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...

  3. #1003
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne karbüratörü arkadaş? Enjeksiyonlu değil mi bu motor?
    Koskoca kullanma kılavuzu bastırmışlar ama karbüratörlü modellerin direkt bodoslama çevirisi. Ayıp günah yahu.
    Böyle şeylere sinir oluyorum.
    Bu kadar basit olmamalı herşey. Biraz tüketiciye saygı duyun. Biraz kişilere önemli olduklarını hisettirin.
    Lafta olmuyor bu işler.
    Sen bana enjeksiyonlu motor satıp, X ülkede karbüratörlü satılan aynı modelin kullanma kılavuzunu GÖZDEN GEÇİRMEDEN bire bir tercüme edip verirsen, ben ne bu firmaya güvenirim, ne de motoru bakıma götürdüğümde servisine. Kusura bakmayın.
    Eh, durum bu olunca, rodaja gerek yok diyen servis de çıkar, rölanti devrini ayarlamaya çalışan kullanıcı da çıkar her şey olur.
    dün farkettim karbüratör kelimesini de sen daha güzel aciklamissin durumu

    bir de şu var

    C = kontrol
    R= değiştirme
    T= sıkma
    L =yaglama

    yahu türkçe karsiliklarinin harflerini koymak bu kadar mi zor?

    Y : yaglama
    D: değişim
    K : Kontrol
    S: sıkma
    T : temizleme

    ver bir garibanin eline 3 5 kuruş sana mis gibi türkçeye cevirsin

    tabloya bakan da şıp diye ne yazdığını anlasın




    ilk 1000 km 48 km yi gecmek yassak
    sonraki 1000 km 54 u gecmek yasak
    artci tasimak yasak
    dipgaz yasak
    yokus yukari çıkmak yasak

    anca seneye binersiniz motora
    benim gibi kıştan alsaydiniz motoru şimdi rodajiniz bitmiş olurdu
    genelde motorcular 1000 i gecti mi başlar basmaya
    kimisi 500 bitti rodaj bitti seklinde davranır
    reverse bunu beğendi.

  4. #1004

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 09 Tracer, SYM Fiddle II
    Duke sahibi olarak Pulsar'ın fiyat performans oranını fersah fersah ötede görüyorum. KTM'nin tabii ki bir sürü artısı var ama Bajaj KTM'den çok şey öğrenmiş bu da bir gerçek. İki motorun kıyaslaması internet üzerinde çokça var, merak edenler araştırabilir. BU tür karşılaştırmalar bence benzer fiyatlı araçlarla yapılmalı. Aynı param var ne alayım gibi. İKi Motor arasında bir ay önce neredeyse iki kat fark vardı.

    Ağırlığının 150 kg olması da yeni başlayanlar için Pulsar'ı çok başarılı bir seçenek haline getiriyor.
    morpho, Seko ve gelebek bunu beğendiler.

  5. #1005
    anaconda84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Akhisar/Manisa
    Motosikleti
    Mondial Z-One S 180
    bu motorda kanuni bünyesinde mi?

  6. #1006

    Üyelik
    29 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    motorsiklet atv s”rf
    dün motoru test etme imkanım oldu her şeyiyle harika aynalar biraz köt
    konumlanmış. ve selede çok az bir titreşim gördüm sürüş keyifi çok güzel gaz tepkimesi çok güzel frenleri çok beğendim kadiköy by moto'ya teşekkürler bu test için..

  7. #1007

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Servislerin rodaj yok yalanlarına inanmayın. Millet rodaj yapmaya üşendiği için buna inanmayı çok istiyor ama rodaj vardır. Bu kılavuzda yazan hızlar biraz gereksiz düşük olmuş. Bence 1000 km 5000 deviri geçmeden yapılabilir, ben olsam öyle yapmaya çalışırım. Hem silindirde aşınmayı önleyici bir madde var deniyor hem de dünyadan hiçbir üretinin yapmadığı kadar sıkı tutuluyor. Bu nasıl iş anlamadım ? Ben distribütörde görevli olsam direk bu şekilde Hintlilere sorarım.

  8. #1008
    hamzarat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW F700GS
    Bu rodaj ile alakali net bir yol tarifi yapilmali kullanicilara.cunku kullanim klavuzunda cok enteresan hizlar var lakin birim yok.kimse 6.vites 48 km hiz ile bunun rodajini yapmaz

  9. #1009

    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Pulsar 200 Ns
    Kılavuzda ki rodaj ayarlarına uyarsak bu motoru 3. gün sıkıntıdan bırakırız biraz daha devirli kullanılabilir bence ... yine de doğrusunu buysa uyulması gerek ...

  10. #1010
    meki 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    AArkadaşlar yeni lastik almaya hiç gerek yok bence lastiklerin yol tutuşu çok iyi...

  11. #1011
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı meki 60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AArkadaşlar yeni lastik almaya hiç gerek yok bence lastiklerin yol tutuşu çok iyi...
    Islak zeminde malesef kayıyor,bizim burası kaç gündür yağmurlu.Bi tanıdığım aldı 2-3 hafta önce pulsarı her değerlendirmesini beraber yapıyoruz.Lastikler kuru zeminde iyi ama yağmurda çok dikkatli olman lazım.
    meki 60 bunu beğendi.
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  12. #1012
    meki 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Islak zeminde malesef kayıyor,bizim burası kaç gündür yağmurlu.Bi tanıdığım aldı 2-3 hafta önce pulsarı her değerlendirmesini beraber yapıyoruz.Lastikler kuru zeminde iyi ama yağmurda çok dikkatli olman lazım.
    Teşekkürler uyarın için yağmurda kullanma imkanım olmadı daha...

  13. #1013

    Üyelik
    16 Nisan 2014
    Şehir
    tayvan
    Motosikleti
    Suzuki gn250
    arkadaşlar bajaj pulsar 135ls türkiyeye gelecek mi geleceksen ne zaman gelecek burdan takip edemiyorum bilgisi olan özelden mesaj yazarsa çok mutlu olurum

  14. #1014

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Bu kapora zımbırtısı hala bitmedi ve buna ciddi anlamda kızmaya başladım.



    Eğer bu sorun 10 15 güne çözülmezse,başka motosiklet alacağım,belki 2. el falan.Güzel motor da böyle bekleme olmaz ki.Söylediğimiz iyi şeyleri yavaş yavaş yedirecekler bize...

  15. #1015

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    Öncelikle Miraç kandilinizi tebrik ediyorum. Cenab-ı Hak hepimize layıkı ile bu geceyi ihsan etmeyi nasip etsin inşallah. Bazı sorular var;

    1. Pulsar 135 gelecek mi? Pulsar modelimizin bazı versiyonlarını zaman içinde sizlere sunacağız. Ancan kesin olan bir karar yok. Olduğu anda sizlerle paylaşacağıma emin olabilirsiniz,

    2. Rodaj konusu çok soruluyor. Özellikle kullanma klavuzunda ilk 2000 km rodaj detayı oldukça kısıtlı hızlarda. Daha önce piston üzerindeki koruma maksatlı molipot kaplama konusunu da arz etmeye çalışmıştım. Seko rumuzlu arkadaşımızın dediği gibi net bir açıklama istedik. Geldiği anda paylaşırım. Kendi kanaatim bir risk kesinlikle yok, ancak başlangıçta limitleri zorlamamakta fayda var. Ama konu hakkında biraz daha açıklayıcı bilgi talep edildi. Geldiği anda sizlerle paylaşırız.

    3. Kullanma klavuzunda buji tırnak ayarı var. Bu konunun başında "bujili modeller için" ibaresi olması gerekirdi. Ya da tamamen çıkarılabilir. İlgili arkadaşlara ilettim. (Kolombiya'da bu model satılıyor). Arkadaşlarımız tenkitte haklıdırlar. Özür dileriz.

    4. Kapora konusunda bana özel yazan arkadaşlara da söylüyorum. Bu halen devam eden arz-talep dengesizliğinden kaynaklanan bir durum. Kesinlikle hiç bir bayimize böyle bir telkinde bulunmuyoruz. Haziran ayında iki sevkiyatımız daha var. Temmuz ayında da inşallah yüklü sevkiyatımız olacak. Bayiler bir şekilde kendi müüşterilerini sıralandırmak için böyle bir uygulama yapıyorlar. Daha önce de arz ettiğim gibi beklentimizin çok üzerinde bir talep gelince bu durum yaşandı. Ama Allah'a şükür sorun büyük ölçüde çözüldü.

    Selam ve saygılarımı sunar, tekrar hayırlı kandiller dilerim...
    Ezio41, okan218, hector15 ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #1016

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Motosikleti
    :(
    selam arkadaşlar hepimizin kandili mübarek olsun..bugün 270 kmyi tamamladım ve benzinliğe gittim bakalım ne kadar yakmış diye..270 km 260ı artçılı yani iki kişi kullandım 180-190 kmresi şehir dışıysa gerisi şehir içi çok zorlamadım rodaj hızlarına uymaya çalıştım bol vites değiştirdim sadece aralarda 80 en fazla birkez 95 i görüp bıraktım yani kurallara uydum genelde..hemen hemen hep iki kişi bindik yani ve sonuç 270 = 29 tl yani 0.10 kuruştan çok az fazla hesapta tam olarak şu cıktı 0,1074074074074074 :D . ama inanın zor tutuyor insan kendini hep 50-60 arası sıkıyor arada gazlama yaptım ama çok az.sonuç bence başlagıç olarak çok çok iyi.rodajtan sonra nasıl olcak bakalım ... herkese hayırlı kandiller....
    meki 60 bunu beğendi.

  17. #1017
    Murat_Cakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200
    S.a kolay gelsin Paylaşım için çok teşekkürler Bende mavisini aldım 350 km yol yaptım Tek sorun servisler ve Yılların motorcuları bu viteslerde bu hızlarla sakın gitmeyin uyarısı yaptılar Motoru köreltirsin dediler. Bende şöyle bir yöntem geliştirdim umarım doğru yoldayım İlk 100 km 50-60 larda yani devir ortalama 5-7 arası vites değiştim dolaştım 100 ile 250 arası 60-80 lerde yol yaptım devirler 6-8 son 100 km de ise ara ara zorluyorum 5 saniye gibi devir 9lara geliyor buda hızımı 90-110 gibi ayarlamama yardımcı oldu servisi de böyle devam edebilirsin dedi birde sizin düşüncenizi almak istedim saygılar


  18. #1018
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı Murat_Cakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a kolay gelsin Paylaşım için çok teşekkürler Bende mavisini aldım 350 km yol yaptım Tek sorun servisler ve Yılların motorcuları bu viteslerde bu hızlarla sakın gitmeyin uyarısı yaptılar Motoru köreltirsin dediler. Bende şöyle bir yöntem geliştirdim umarım doğru yoldayım İlk 100 km 50-60 larda yani devir ortalama 5-7 arası vites değiştim dolaştım 100 ile 250 arası 60-80 lerde yol yaptım devirler 6-8 son 100 km de ise ara ara zorluyorum 5 saniye gibi devir 9lara geliyor buda hızımı 90-110 gibi ayarlamama yardımcı oldu servisi de böyle devam edebilirsin dedi birde sizin düşüncenizi almak istedim saygılar

    http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture11767.jpg
    Arkadsim sor bakalim o yillarin ustalarina hepsi bir araya gelipte bir motosiklet uretip kitapciginda rodajin nasil yapilacagini yazmislarmi?

    Bence kitapcigini okuyup oyle hareket et
    Pashapache bunu beğendi.

  19. #1019
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı Murat_Cakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a kolay gelsin Paylaşım için çok teşekkürler Bende mavisini aldım 350 km yol yaptım Tek sorun servisler ve Yılların motorcuları bu viteslerde bu hızlarla sakın gitmeyin uyarısı yaptılar Motoru köreltirsin dediler. Bende şöyle bir yöntem geliştirdim umarım doğru yoldayım İlk 100 km 50-60 larda yani devir ortalama 5-7 arası vites değiştim dolaştım 100 ile 250 arası 60-80 lerde yol yaptım devirler 6-8 son 100 km de ise ara ara zorluyorum 5 saniye gibi devir 9lara geliyor buda hızımı 90-110 gibi ayarlamama yardımcı oldu servisi de böyle devam edebilirsin dedi birde sizin düşüncenizi almak istedim saygılar

    http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture11767.jpg

    Aleykum selam

    ilk 1000 km 48 km hızı
    1000km den 2000 km ye kadar da 54 km hızı gecmemen yararına

    kitapcikta gerekli aciklamalar mevcut
    gecen sayfalarda paylaşıldı

    mondial de ilk 800 km 5000 devri gecmeyin (50 km hiz yaklaşık)

    800-1600 km arası 7000 devri gecmeyin diyor

  20. #1020

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    DAELİM S3 ADVANCE, LİFAN PONY 100, PULSAR 200 NS
    Teknik bir adam olmamama rağmen, biraz mantıklı düşündüğümde: Kitapçıkta geçen rakamların km. değil, mph olduğuna ''kesinlikle'' inanıyorum. Böyle saçmalık olamaz.
    ea1925 ve abeciMotoru bunu beğendiler.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (1 üye ve 6 misafir)