Hiçbirşey yapmadan da o akü bozulacaktı zaten, forumda ve face grubunda okumuşluğum var hiç bir şey olmadan da er ya da geç aküsü seninki gibi olan. Ben neredeyse 1 yıldır alarm, elcik ısıtma ve sis farı kullanıyorum, yaklaşık 6 aydır da bi-xenon farı da kullanıyorum. Senin başına gelen olay da ha yeni 1 aydır falan benim başıma da geliyor. Normalde aküye de bakım yaptırmak gerekiyor, su/asit seviyesi, yoğunluğu, tam boşaltıp tam şarj etmesi vs falan, ben hiç yapmadım öyle birşey. Sizinde yaptığınızı düşünmüyorum. Öyle olunca da durum böyle oluyor genelde. Benim alarmım spy5000m, çok küçük bir akım çekiyor, sizdeki nedir bilmiyorum ama motor alarmsız olacağına aküm bozulsun daha iyi düşüncesindeyim ben.
Bi-xenon'u takmak için far tasını açmanız( bildiğiniz ikiye ayırmanız) gerekiyor, bu da bir miktar sıcak fırında fırınlama ya da sıcak hava tabancası gerektiriyor, aynı şekilde sıkıca kapatmak için de öyle. Bitümlü(ısıyla yumuşayan) silikon da gerek tabii.
Önceki mesajımda belirttiğim üzere de far tasını da delmeniz gerekiyor kabloların geçmesi için. Far tasının parlak ayna kısmına dokunmamaya, kirletmemeye çalışın, o parlak kısım yumuşak bir bezle dahi olsa sildiğinizde hemencecik çıkıyor, alttaki mat plastik size selam duruyor hemencecik.
fatih, ben yazdım diye hatırlıyorum buraya da. Zira motordan önce almıştım xenon'u
Sadece takmak için 10bin bakımının geçmesini ve keyfimi beklemiştim. Temmuz sonu gibi takmıştım, buraya da yazmıştım diye hatırlıyorum.
Yazmadım mı acaba
Ankara'dayım ben de, ben değiştiğimde motul5100 10w40 yağ kullanıyorum kışın. Yarısentetik. Keyfine 2500 km'de bir yağ/filtre değiştiriyorum ben. Yağ gayet düzgün çıkıyor.
Servis de 10w40 Eni kullanıyor, o da iyi.O tam sentetik.