Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #9781
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı krepss45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam öncelikle iyi akşamlar bence bu kadar emin olmayın herşeyin bi açıklaması vardır bilemediğiniz , forumun önceki sayfalarında 2015 model farkları yazılmışdı 2014 den farkları lastik ,sele yumuşaklığı ,aku konumlandırılması ,stop etme konusunda iyileştirme tüm 2015lerde ortak olan yenilikler bunlar ve sizde biliyosunuz ki fabrikadan ürünler parti parti çıkıyor .Sizin motorunuz 1.parti bu yeniliklere sahipdir aradığınız diğer özellikler 3. Ve 4.partide bulunan orta sehpa ve naked aport yazısı sanırım bunlar sadece ve sadece 3. Ve 4. partideki motorlarda bulunur vede tüm 2015lerde ortak olarak bulunmayan iyileştirmelerdir.Kısacası motorunuz kesinlikle 2015 model ve 1.parti kalın sağlıcakla umarım yardımcı olmuşundur.
    Bu yazdığınız özelliklerin hiçbirine sahip değil 2014 modellerle aynı özellikte motorum. Lastikleri güncel 200RS ile aynı marka modeldiydi, ben söktürüp Metzeler taktırdım tabi. Yumuşak sele konusu ise kandırmacadan ibaret, 2014 modelin selesi neyse 2015'ler de aynı.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #9782

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar 200ns 2015
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yazdığınız özelliklerin hiçbirine sahip değil 2014 modellerle aynı özellikte motorum. Lastikleri güncel 200RS ile aynı marka modeldiydi, ben söktürüp Metzeler taktırdım tabi. Yumuşak sele konusu ise kandırmacadan ibaret, 2014 modelin selesi neyse 2015'ler de aynı.
    10,01,2018 benim ilk muhayne tarihim mantıken benim motorumdada görmemem lazım bunları ama ben görebiliyorum ya motorunuzda ciddi sorun var böyleyse kanıtlayıp gerekli merciğlere başvurursunuz yada dikkatli bakmamış olabilirsiniz bence birkez daha daha dikkatli bi gözle 2014 le karşılaştırın iki motoru yan yana alıp iyi forumlar

  3. #9783

    Üyelik
    10 Kasım 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xenon far takan varmı ? servis garanti dışı bırakırmı veya bi sorun oluşurmu ? eski motorum ybrde kullandığım xenon farım var 5 amper aküyle besliyodu ve bütün gün açık geziyordum sıkıntı olmuyordu pulsara taksam sıkıntı olurmu ?
    xenon far merceksiz kullanimda muayeneden gecmiyor.xenon farin ozelligi mercek yardimiyla tum isigi bellirlenen noktaya toplamaktir.eski nesil farlar isigi dagitiyor ve boylece istenilen verim alinamiyordu.gelelim merceksiz fara xenon kit denilen balanst ve ampul takilma olayina.bence bu ise hic girmeyin asla verim alamayacaksiniz.yok ben illa takacagim diyorsanizda endusuk kelvin ampullerden kullanin.(sari isik herzaman icin beyaz isiga gore daha fazla karanligi deler).

  4. #9784
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı hakanx1974 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xenon far merceksiz kullanimda muayeneden gecmiyor.xenon farin ozelligi mercek yardimiyla tum isigi bellirlenen noktaya toplamaktir.eski nesil farlar isigi dagitiyor ve boylece istenilen verim alinamiyordu.gelelim merceksiz fara xenon kit denilen balanst ve ampul takilma olayina.bence bu ise hic girmeyin asla verim alamayacaksiniz.yok ben illa takacagim diyorsanizda endusuk kelvin ampullerden kullanin.(sari isik herzaman icin beyaz isiga gore daha fazla karanligi deler).
    Işığın dağılması önemli değil sarı ampulden daha çok verim alıyorum fark edilmemizde artıyor bana göre tek sorun beyin veya akü zarar görürmü acaba

  5. #9785

    Üyelik
    20 Ağustos 2009
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok sevdiğim Alex Chacon abimizin paylaştığı son video,
    india yöresindeyiz iyi seyirler

    https://www.youtube.com/watch?v=S-WDfq1vYdE
    Kamera takıntısı var galiba.Ben 4 saydım

  6. #9786
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı krepss45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10,01,2018 benim ilk muhayne tarihim mantıken benim motorumdada görmemem lazım bunları ama ben görebiliyorum ya motorunuzda ciddi sorun var böyleyse kanıtlayıp gerekli merciğlere başvurursunuz yada dikkatli bakmamış olabilirsiniz bence birkez daha daha dikkatli bi gözle 2014 le karşılaştırın iki motoru yan yana alıp iyi forumlar
    O yazdığınız değişiklikler Mart veya Nisan ayında gelen 2. parti motorlarda yapıldı. Ocak ayında gelenler 2014 modellerle aynı. Akü'nün yerinin benim motorda iyileştirmemiş olduğundan eminim üzerinde enjeksiyon beyni duruyo, kutup başlarını kolayca çıkarmak imkansız.

  7. #9787

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    selam arkadaşlar sırtlık ve bellik düşünüyorum ama bu ürünleri kullananlar varmı
    https://www.motoavm.com/ProductDetai...siyah/282/6565

    http://www.motosikletaksesuarlari.co...search=zandona

  8. #9788

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xenon far takan varmı ? servis garanti dışı bırakırmı veya bi sorun oluşurmu ? eski motorum ybrde kullandığım xenon farım var 5 amper aküyle besliyodu ve bütün gün açık geziyordum sıkıntı olmuyordu pulsara taksam sıkıntı olurmu ?
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Işığın dağılması önemli değil sarı ampulden daha çok verim alıyorum fark edilmemizde artıyor bana göre tek sorun beyin veya akü zarar görürmü acaba
    Mercekli bi-xenon kullanıyorum 6 ayı aşkın bir süredir, 55w'lık, 8000K(Bluish White). Montajı da kendim yaptım, beyne niye zarar vereceğini de hiç anlamamışımdır zaten,sanki direkt beyne kablo sokuyoruz!!?! Altı üstü aküye bağlantı yapıyoruz, aletin kendi ballast'ı, beyni, sigortası falan var zaten.

    Mercekli bi-xenon takmak için far kafasını söküp 2'ye ayırmanız ve kablolar için far aynasını delmeniz gerekiyor.

    Servis konusuna gelince, "Bu motorda far değişmiş mi acaba?! ..vs" gibisinden bakmadı sevis hiç, belki benimkine özeldir : ). Motorumda uzaktan çalıştırma/durdurmalı alarm(spy 5000m) da var, onu da ben taktım,elcik ısıtma ve sis farları da var, onları da ben taktım. Siz özellikle belirtmediğiniz sürece ya da büyük bir sıkıntı çıkıp(kaza falan mesela) motor ,iyice bir incelemeye girmediği sürece bir çok servis dikkat etmez bile, nasıl olsa bir çoğunun düşündüğü yağ/filtre değiştirip "Bakım yapıldı." demek.. Ben 10bin ve 15bin bakımına öyle girdim. Servisle de aranızı iyi tutun biraz, sohbet, muhabbet ...

    Bu arada, sarı ışık yağmurda/karda görüşünüzü kolaylaştırır. Tam beyaz ya da benimki gibi mavi-beyaz bir ışık ise o tip durumlarda görüşü kısıtlar. 4000K ya da 4300K(amber) önerilir genelde.

    Merceksiz xenon takanlara kalayı basıyorum, özellikle akşamları, araba olsun motor olsun, kör ediyorlar, hem aynadan bakarken hem de karşıdan gelirken.
    Selcuk89 bunu beğendi.

  9. #9789

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Abi sogukken tekleme oluyo sizdede varmi

  10. #9790
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı akviran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi sogukken tekleme oluyo sizdede varmi
    Soğukken değil kışın soğukta sürekli tekleme var 4000 devir altında sabit devirde gitmeye çalışınca.

  11. #9791
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mercekli bi-xenon kullanıyorum 6 ayı aşkın bir süredir, 55w'lık, 8000K(Bluish White). Montajı da kendim yaptım, beyne niye zarar vereceğini de hiç anlamamışımdır zaten,sanki direkt beyne kablo sokuyoruz!!?! Altı üstü aküye bağlantı yapıyoruz, aletin kendi ballast'ı, beyni, sigortası falan var zaten.

    Mercekli bi-xenon takmak için far kafasını söküp 2'ye ayırmanız ve kablolar için far aynasını delmeniz gerekiyor.

    Servis konusuna gelince, "Bu motorda far değişmiş mi acaba?! ..vs" gibisinden bakmadı sevis hiç, belki benimkine özeldir : ). Motorumda uzaktan çalıştırma/durdurmalı alarm(spy 5000m) da var, onu da ben taktım,elcik ısıtma ve sis farları da var, onları da ben taktım. Siz özellikle belirtmediğiniz sürece ya da büyük bir sıkıntı çıkıp(kaza falan mesela) motor ,iyice bir incelemeye girmediği sürece bir çok servis dikkat etmez bile, nasıl olsa bir çoğunun düşündüğü yağ/filtre değiştirip "Bakım yapıldı." demek.. Ben 10bin ve 15bin bakımına öyle girdim. Servisle de aranızı iyi tutun biraz, sohbet, muhabbet ...

    Bu arada, sarı ışık yağmurda/karda görüşünüzü kolaylaştırır. Tam beyaz ya da benimki gibi mavi-beyaz bir ışık ise o tip durumlarda görüşü kısıtlar. 4000K ya da 4300K(amber) önerilir genelde.

    Merceksiz xenon takanlara kalayı basıyorum, özellikle akşamları, araba olsun motor olsun, kör ediyorlar, hem aynadan bakarken hem de karşıdan gelirken.
    Cevabınız için çok teşekkürler mercekli xenon nasıl taktınız acaba kesme biçme gerektirmezmi farın içinden önceden alarm bağlamıştım bilmiyorum ondanmı yoksa başka bişeymi aküyü bozdu marşa basarken gösterge tekrar sıfırlanıyordu. Alarmı söktüm baya süre kullandım sonuç aynı bida takmadım alarmı o yüzden tedirginim cevap için teşekkürler

  12. #9792
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mercekli bi-xenon kullanıyorum 6 ayı aşkın bir süredir, 55w'lık, 8000K(Bluish White). Montajı da kendim yaptım, beyne niye zarar vereceğini de hiç anlamamışımdır zaten,sanki direkt beyne kablo sokuyoruz!!?! Altı üstü aküye bağlantı yapıyoruz, aletin kendi ballast'ı, beyni, sigortası falan var zaten.

    Mercekli bi-xenon takmak için far kafasını söküp 2'ye ayırmanız ve kablolar için far aynasını delmeniz gerekiyor.

    Servis konusuna gelince, "Bu motorda far değişmiş mi acaba?! ..vs" gibisinden bakmadı sevis hiç, belki benimkine özeldir : ). Motorumda uzaktan çalıştırma/durdurmalı alarm(spy 5000m) da var, onu da ben taktım,elcik ısıtma ve sis farları da var, onları da ben taktım. Siz özellikle belirtmediğiniz sürece ya da büyük bir sıkıntı çıkıp(kaza falan mesela) motor ,iyice bir incelemeye girmediği sürece bir çok servis dikkat etmez bile, nasıl olsa bir çoğunun düşündüğü yağ/filtre değiştirip "Bakım yapıldı." demek.. Ben 10bin ve 15bin bakımına öyle girdim. Servisle de aranızı iyi tutun biraz, sohbet, muhabbet ...

    Bu arada, sarı ışık yağmurda/karda görüşünüzü kolaylaştırır. Tam beyaz ya da benimki gibi mavi-beyaz bir ışık ise o tip durumlarda görüşü kısıtlar. 4000K ya da 4300K(amber) önerilir genelde.

    Merceksiz xenon takanlara kalayı basıyorum, özellikle akşamları, araba olsun motor olsun, kör ediyorlar, hem aynadan bakarken hem de karşıdan gelirken.
    xenonlar gelmiş anlaşılan haber vercektin birde bak olmadı şimdi=)

  13. #9793

    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    beyler hafta sonu yağ değiştirmeyi düşünüyorum hangi yağ'ı önerirsiniz

  14. #9794

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevabınız için çok teşekkürler mercekli xenon nasıl taktınız acaba kesme biçme gerektirmezmi farın içinden önceden alarm bağlamıştım bilmiyorum ondanmı yoksa başka bişeymi aküyü bozdu marşa basarken gösterge tekrar sıfırlanıyordu. Alarmı söktüm baya süre kullandım sonuç aynı bida takmadım alarmı o yüzden tedirginim cevap için teşekkürler
    Hiçbirşey yapmadan da o akü bozulacaktı zaten, forumda ve face grubunda okumuşluğum var hiç bir şey olmadan da er ya da geç aküsü seninki gibi olan. Ben neredeyse 1 yıldır alarm, elcik ısıtma ve sis farı kullanıyorum, yaklaşık 6 aydır da bi-xenon farı da kullanıyorum. Senin başına gelen olay da ha yeni 1 aydır falan benim başıma da geliyor. Normalde aküye de bakım yaptırmak gerekiyor, su/asit seviyesi, yoğunluğu, tam boşaltıp tam şarj etmesi vs falan, ben hiç yapmadım öyle birşey. Sizinde yaptığınızı düşünmüyorum. Öyle olunca da durum böyle oluyor genelde. Benim alarmım spy5000m, çok küçük bir akım çekiyor, sizdeki nedir bilmiyorum ama motor alarmsız olacağına aküm bozulsun daha iyi düşüncesindeyim ben.

    Bi-xenon'u takmak için far tasını açmanız( bildiğiniz ikiye ayırmanız) gerekiyor, bu da bir miktar sıcak fırında fırınlama ya da sıcak hava tabancası gerektiriyor, aynı şekilde sıkıca kapatmak için de öyle. Bitümlü(ısıyla yumuşayan) silikon da gerek tabii.

    Önceki mesajımda belirttiğim üzere de far tasını da delmeniz gerekiyor kabloların geçmesi için. Far tasının parlak ayna kısmına dokunmamaya, kirletmemeye çalışın, o parlak kısım yumuşak bir bezle dahi olsa sildiğinizde hemencecik çıkıyor, alttaki mat plastik size selam duruyor hemencecik.

    Alıntı fatih. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xenonlar gelmiş anlaşılan haber vercektin birde bak olmadı şimdi=)
    fatih, ben yazdım diye hatırlıyorum buraya da. Zira motordan önce almıştım xenon'u Sadece takmak için 10bin bakımının geçmesini ve keyfimi beklemiştim. Temmuz sonu gibi takmıştım, buraya da yazmıştım diye hatırlıyorum. Yazmadım mı acaba

    Alıntı ak.emre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler hafta sonu yağ değiştirmeyi düşünüyorum hangi yağ'ı önerirsiniz
    Ankara'dayım ben de, ben değiştiğimde motul5100 10w40 yağ kullanıyorum kışın. Yarısentetik. Keyfine 2500 km'de bir yağ/filtre değiştiriyorum ben. Yağ gayet düzgün çıkıyor.
    Servis de 10w40 Eni kullanıyor, o da iyi.O tam sentetik.

  15. #9795
    denizhan_d - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    stop etme sorunu yüzünden motoruna yazılım attıran arkadaşlar motorun durumu hakkında bilgi verebilirimi, sorunları ortadan kalktımı havalar soğuduğundan beri motor afalladı stop etmeye başladı yeniden calıstırıyorum kendı kendıne gaz verıyor, kontağı açıyorum check yapıyor marşa bastıgımda bir daha check yapıyor şu zamana kadar hiç soru işareti yoktu kafamda ama yolda kalırım diye uzun yola çıkmaya korkar oldum

  16. #9796
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı denizhan_d adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    stop etme sorunu yüzünden motoruna yazılım attıran arkadaşlar motorun durumu hakkında bilgi verebilirimi, sorunları ortadan kalktımı havalar soğuduğundan beri motor afalladı stop etmeye başladı yeniden calıstırıyorum kendı kendıne gaz verıyor, kontağı açıyorum check yapıyor marşa bastıgımda bir daha check yapıyor şu zamana kadar hiç soru işareti yoktu kafamda ama yolda kalırım diye uzun yola çıkmaya korkar oldum
    benim motorumda "bazen stop etme" ve devir dalgalanma vardı
    yazılımdan sonra stop etme olayı bitmiştir "benim motorumda"
    devir dalgalanma olayıda bitmiştir sabit 1.6

  17. #9797

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı denizhan_d adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...kontağı açıyorum check yapıyor marşa bastıgımda bir daha check yapıyor ...
    Bu kısım akü ile alakalı, akünüz ölüyor, soğuklar da üstüne tuz biber ekiyor. Ben dahil bir çok kullanıcının başına geliyor/geldi bu durum. Aküye bakım yaptırın bilen bir yerde, asit/su seviyelerini kontrol ettirin. En basitinden yeni bir akü alıp taktığınızda bahsettiğiniz "2. check" işlemini yapmadığını göreceksiniz.
    Yeni yazılım ile alakası yok yani, kaldı ki ben yazılım attırmadım(attırmayacağım da)
    Sizin motorunuza yazılım atıldıktan sonra, tek marşla gaz vermeden çalışabiliyor mu motorunuz? Yeni yazılımda stop etme ve rölanti dalgalanmasının önüne geçilmiş ancak gaz vermeden tek marşla çalışmanın ortadan kalktığını, bir miktar gaz verilmesi gerektiğini okudum bir çok kişide. Ki bana göre enjeksiyonlu bir makinede bu olay saçma, hele de önceki yazılımında hiçbir sıkıntı olmadan tek marşla gaz vermeden tıkır tıkır çalışırken...
    kdiner bunu beğendi.

  18. #9798

    Üyelik
    10 Kasım 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiçbirşey yapmadan da o akü bozulacaktı zaten, forumda ve face grubunda okumuşluğum var hiç bir şey olmadan da er ya da geç aküsü seninki gibi olan. Ben neredeyse 1 yıldır alarm, elcik ısıtma ve sis farı kullanıyorum, yaklaşık 6 aydır da bi-xenon farı da kullanıyorum. Senin başına gelen olay da ha yeni 1 aydır falan benim başıma da geliyor. Normalde aküye de bakım yaptırmak gerekiyor, su/asit seviyesi, yoğunluğu, tam boşaltıp tam şarj etmesi vs falan, ben hiç yapmadım öyle birşey. Sizinde yaptığınızı düşünmüyorum. Öyle olunca da durum böyle oluyor genelde. Benim alarmım spy5000m, çok küçük bir akım çekiyor, sizdeki nedir bilmiyorum ama motor alarmsız olacağına aküm bozulsun daha iyi düşüncesindeyim ben.

    Bi-xenon'u takmak için far tasını açmanız( bildiğiniz ikiye ayırmanız) gerekiyor, bu da bir miktar sıcak fırında fırınlama ya da sıcak hava tabancası gerektiriyor, aynı şekilde sıkıca kapatmak için de öyle. Bitümlü(ısıyla yumuşayan) silikon da gerek tabii.

    Önceki mesajımda belirttiğim üzere de far tasını da delmeniz gerekiyor kabloların geçmesi için. Far tasının parlak ayna kısmına dokunmamaya, kirletmemeye çalışın, o parlak kısım yumuşak bir bezle dahi olsa sildiğinizde hemencecik çıkıyor, alttaki mat plastik size selam duruyor hemencecik.


    fatih, ben yazdım diye hatırlıyorum buraya da. Zira motordan önce almıştım xenon'u Sadece takmak için 10bin bakımının geçmesini ve keyfimi beklemiştim. Temmuz sonu gibi takmıştım, buraya da yazmıştım diye hatırlıyorum. Yazmadım mı acaba



    Ankara'dayım ben de, ben değiştiğimde motul5100 10w40 yağ kullanıyorum kışın. Yarısentetik. Keyfine 2500 km'de bir yağ/filtre değiştiriyorum ben. Yağ gayet düzgün çıkıyor.
    Servis de 10w40 Eni kullanıyor, o da iyi.O tam sentetik.
    tamamen size katiliyorum.baba kucagi haric 25 senedir kendine ait arac kullaniyorum.(ruhsatta bir fiil benim ismim yazan)aku olayi cok goreceli bir kavram.iyi kotu azda bilgi sahibi olan azda olsa kurs vb. tecrube sahibi arkadaslar bir akunun mars esnasinda yitirdigi gucu tekrar sarz dinamosiyuyla tekrar yerine koyabilmesi icin 18 km yol kat edilmesini soyluyor.dedigim gibi bunu soyleyenler iyi yada kotu az yada cok belgeli fakat yeterlilugi tartisilabilibecek arkadaslardir.yani kisaca kisa mesafe kullanicilari aku ureticilerinin verdigi garanti kadar akusunu kullanirlar;uzun mesafe kullanicilarida garanti harici daha uzun kullanim yapabilirler.yani kisaca ben 2014 model bir aku aldiysam bunu 2016 da degistirmem gerekir.(tabi soguk bir kus ayinda sikinti yadamak istemiyorsam).motosiklet akukerinden pek anlamam ama bilindik markalarin kullanilmasinda sorun cikacagini tahmin etmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

    aku bakimina gelince 25 yildir kullandigim hic bir aracimda en sert kis ayinda bike mars hatasi gormedim.aku bakimi nedirde bilmiyorum.su falan ekleniyormus.bencede mantikli akude asit ve su oluyormus bunu biliyorum.aku isininca su buharlasiyormus asit suya gire boylece artiyirmus sonra su ekleniyormus bu seferde cozelti uygun degerleri yakaliyormus.dedigim gibi sadece duyum bunlar.ben 25 yildir arac kullaniyorum fakat 7 yil corlunun ayazinda sabah ilk marsta hic teklemedi araclarim.o yuzden bence fason markalardan uzak durmada fayda var.

  19. #9799
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Aku buyuk sorun akuler sorunlu havalarda iyice sogudu benimkide yakinda sorun yaratir gibi yaparsa alicam bende bosch garanti falan demicem millet neler yapio akuden cikacaksa ciksin garantiden uyduruk cinlinin ustunde uyduruk 3 yillik aku var sorun cikardigini bilmem aku diyince bosch tek marsla cosch diyorum

  20. #9800
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    stop etme hiç yaşamadım gazla çalıştırma hiç yaşamadım.devir dalgalanması vardı.yazılım attırdım devir dalgalanması düzeldi.ne gazla çalıştırıyorum nede stop ediyor şu an.dalgalanma dışında değişen bir şey yok.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)