Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9741

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    Alıntı beyazpapagan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu akþam krepss45 kardeþimizle tanýþma ve motorundaki sava mc 32 lastikleri test etme imkaný buldum. Lastik, yumuþaklýðý ve deseniyle crf 250 ye taktýrdýðým Michelin Sýrac'ý anýmsattý. Her lastik gibi bunun da zamanla sertleþeceðini göz önüne alýrsak bu oldukça olumlu. Öyle rahatsýz edici, göze batan bir diþ derinliði yok. Motorun yere yapýþtýðýný hissediyorsunuz. Son sürat için deneme fýrsatý bulamasam da bu tür hafif motorlarýn son süratleri için rüzgar ve yol eðimi gibi çevre þartlarýnýn anlýk deðiþimlere sebep olabileceðini biliyorum. Güvenlik önceliðim olduðu için (AttilaXtreme,krepss45) tavsiyelerinize uyarak lastiði kullanmaya karar verdim.
    Kazasýz sürüþler...
    Hocam şehir içi için crf mi pulsar mı iyidir. Boyum 190


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9742
    beyazpapagan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Alıntı seyyah27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam şehir içi için crf mi pulsar mı iyidir. Boyum 190
    Benim boyum 1.85 aslında iki motoru da alırken buna çok dikkat etmedim. İkisinde de sıkışıp büzülmedim veya gerilip rahatça olurmadım. Tercih ederken kullanım amacına uygun olması önceliğiniz olmalı. Stabilize yola hiç girmem ve asvaltta keyifle sürerim derseniz Pulsar iyidir. Cbf 150 kadar rahat kullanımı yoktur ama gücü yerindedir. Yüksek devirde diğerleri gibi sadece bağırmaz, gider de. Crf 250 ile şehir dışında rüzgarla mücadele etmek zorundasınız ama stabilize yollarda 80-100 km hizlarla dahi güven verir. Crf'nin sadece şehir içinde sık sık fan açması, hararete yeltenmesi ve motorun sıcaklığının bacakları kavurması canımı sıkmıştı.
    Pulsar daha basık ve gidon çapı dar olduğu için yoğun trafikte avantajlıdır. Crf ise kaldırıma zıplayarak trafiği aşmak için avantajlı.

  3. #9743

    Üyelik
    10 Kasım 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    tekrar merhabalar.internette lastik bayilerini incelerken sava mc25 ve mitas mc50 gördüm sanırım ikiside aynı marka.biri mitas biri sava.gene sanırsam mc25 yazlık lastik,mc50 de kışlık lastik.izmir şartlarındahangisini tavsiye edersiniz.fiyat bakımından hemen metzeler ve pirelliyle yarı yarıya ucuz.(lastik deposu)bu siteden baktım.sizlerin kararı nedir.yani motorun şuanki orjinal lastikleri çok tedirgin ediyor beni.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    pardon arkadaşlar her ikiside yazlıkmış bunların yani biri hız biri normal kullanım için sanırım.s olan 180km,h olan 220 km yazıyor.aralarında 40 tl var.şimdi sorum şu s mi yoksa h mı.desen olarak h ın deseni daha güzel duruyor.ben arabama lastik alırken herzaman s alırım.fazla süreti sevmem.

  4. #9744
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı hakanx1974 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrar merhabalar.internette lastik bayilerini incelerken sava mc25 ve mitas mc50 gördüm sanırım ikiside aynı marka.biri mitas biri sava.gene sanırsam mc25 yazlık lastik,mc50 de kışlık lastik.izmir şartlarındahangisini tavsiye edersiniz.fiyat bakımından hemen metzeler ve pirelliyle yarı yarıya ucuz.(lastik deposu)bu siteden baktım.sizlerin kararı nedir.yani motorun şuanki orjinal lastikleri çok tedirgin ediyor beni.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    pardon arkadaşlar her ikiside yazlıkmış bunların yani biri hız biri normal kullanım için sanırım.s olan 180km,h olan 220 km yazıyor.aralarında 40 tl var.şimdi sorum şu s mi yoksa h mı.desen olarak h ın deseni daha güzel duruyor.ben arabama lastik alırken herzaman s alırım.fazla süreti sevmem.
    mc50 asfalt lastiği. Mc25 de daha fazla diş var

  5. #9745
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Pulsarda yazin aradan dereden kacamadigin trafikde fan aciyor ve yumurtalarin pistigini anliyorsun ama bu her motorda ayni etkiyi yapacaktir bahsettigim durumda

  6. #9746
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Beyazpapagan sayesinde bende hiç toprağa stabilize yola hic girmedigim halde crf250l almaktan vazgeçtim. Iyiki de dinlemisim sizi. Duke200 den sonra 390 na niyetlendim. Çünkü gerçekten çok komplike bir motor.. tekrar tesekkur ederim beyazpapagan.

  7. #9747
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Lastiğin dişlerinin kalın kalın olması değil ince olması yolu iyi tutmasını sağlıyor. Michelin lastiklerinin kanalları arası elim kadar mesafe var donmuş asfaltta fena kayar öyle lastikler, sadece yumuşak lastik olması yetmiyor. 2-3 parmak mesafede bir kanal olursa lastik yolu iyi tutar.

  8. #9748
    beyazpapagan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyazpapagan sayesinde bende hiç toprağa stabilize yola hic girmedigim halde crf250l almaktan vazgeçtim. Iyiki de dinlemisim sizi. Duke200 den sonra 390 na niyetlendim. Çünkü gerçekten çok komplike bir motor.. tekrar tesekkur ederim beyazpapagan.
    CRF 250 asvalt yollarda amacına aykırı heba edilmeyecek kadar güzel bir motor. Hard olmasa da arazi istiyorum diyor. Her fırsatta kısa vites oranlarıyla bunu belli ediyor. Şehir dışında ise küçük yakıt deposuyla...
    Altınızda hangi motor olursa olsun kazasız güzel günlerde inşallah...

  9. #9749
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı beyazpapagan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF 250 asvalt yollarda amacına aykırı heba edilmeyecek kadar güzel bir motor. Hard olmasa da arazi istiyorum diyor. Her fırsatta kısa vites oranlarıyla bunu belli ediyor. Şehir dışında ise küçük yakıt deposuyla...
    Altınızda hangi motor olursa olsun kazasız güzel günlerde inşallah...
    Arazide zorlananlar da şanzıman kırıyor. Fazla zorlamaya gelmeyecek bir motor olduğunu gördük.

  10. #9750
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014


    iki gündür çıkarmadığım halde resimdeki yerde ıslaklık fark ettim. Nedir , ne değildir civanlar?

  11. #9751
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Yağ kaçırıyor olabilir bendede var bakımda halletcez bakalım

  12. #9752
    pulsar_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    Arkadaşlar merhabalar; cumartesi gunu saat 3 4gibi motorumu yıkadıktan sonra hiç bir sorun yokken akşam olunca motorumu çalıştıramadım. İlk başta 6bin deviri zor geçiyordu ya da devir düşerken 6 binde hafif bi takılma yapıyordu. Güç bela çalıştırdım ama gaz verince stop ediyordu. Sanırım bunu bostayken yapıyordu çünkü bir süre bekledim vitese takıp hareket edince stop etmedi. Böyle eve gittim ve sağına soluna bakarken oksijen sensörünün kablosuna dokununca stop ediyordu.
    Neyse sabah oldu çalıştırmakta sıkıntı yaşadım ve sanırım motor boğulduğundan egsozdan patlama sesi felan geldi. Az bekledim kabloyu oynadıktan sonra hiç bir sorun yokmuş gibi çalıştı.
    Büyük ihtimalle ya sensorde sıkıntı var ya da kabloda kırık var. Daha once bir kere daha boyle çalıştırmada ve devirde bir sıkıntı yaşamıştım sanırım yine o zamnda sensorden kaynaklanıyordu. Normalde kabloya ellemediğimde hiç bir sıkıntı olmuyor ve yıkama esnasındada gayet ozenle yıkamıştım.

    Neyse yapacak bisey yok zaten hafta içi nasıl gidicem bilmiyorum ama servise gostericem umarım gerekeni yaparlar..


  13. #9753
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ kaçırıyor olabilir bendede var bakımda halletcez bakalım
    Garanti kapsamına girer mi bu? Çünkü nokta çizik yok motorumda neden böyle birşey oluyor ki?
    Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var

  14. #9754
    pulsar_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/9qz1l3.jpg

    iki gündür çıkarmadığım halde resimdeki yerde ıslaklık fark ettim. Nedir , ne değildir civanlar?
    Hocam sanırım o şanzıman gostergesinin olduğu kablo. Aynı sıkıntı bendede var. Bir ara contadan kaçırıyor sanıyordum ama Allah tan ordan değil?. Orayı sokmeden halledilebilir diye düşünüyorum.

  15. #9755
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı hakanx1974 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu degerli bilgi icin tskler.ben izmirde yasadigim icin kis lastigi bana uymaz sanirim.bu dediginiz markanin yazlik modeli nasil acaba.yani bi metzeler olmasada kayma olayinda falan tepkisi nasil.
    Yukarda bahsetmiştim. Bundan önce SAVA MC 25 kullanyordum. Çok menundum. MC25'te mükemmel bir lastik. Üzerinde derin oluklar var ve viraj ıslak/fren vs performansı da çok güzeldi. 20bin kilometre kullandım ve gram aşınma olmadı. Daha 10bin kilometre kullanabilirdim ama psikolojik olarak rahat olamam diye korktum.

    MC 32'nin övgüsünü kurye arkadaşlardan duymuştum. Denemek istedim. Haklılarmış.

    Saygılar.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  16. #9756
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Garanti kapsamına girer mi bu? Çünkü nokta çizik yok motorumda neden böyle birşey oluyor ki?
    kullanıcı hatası olmadığı aşikar büyük olasılıkla girmeli zaten tahminim iki etken var kullanılan malzeme dandik olabilir yada serviste çok sıkıyorlar bakımda conta patlıyor yada çatlıyor zamanla kaçırıyor ordan senin gene iyi benim motor blogundan parmak izi büyüklüğünde kabuk atar gibi boya atmış vuruk çizik hiçbirşey yok lekeli gibi duruyor
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  17. #9757
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarda bahsetmiştim. Bundan önce SAVA MC 25 kullanyordum. Çok menundum. MC25'te mükemmel bir lastik. Üzerinde derin oluklar var ve viraj ıslak/fren vs performansı da çok güzeldi. 20bin kilometre kullandım ve gram aşınma olmadı. Daha 10bin kilometre kullanabilirdim ama psikolojik olarak rahat olamam diye korktum.

    MC 32'nin övgüsünü kurye arkadaşlardan duymuştum. Denemek istedim. Haklılarmış.

    Saygılar.
    Abi arka lastik bile 20000km'de aşınmadıysa o lastiğe iyi demem ben. Aşınmayan lastik yolu iyi tutmaz.

  18. #9758
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/9qz1l3.jpg

    iki gündür çıkarmadığım halde resimdeki yerde ıslaklık fark ettim. Nedir , ne değildir civanlar?
    garanti kapsamında ilk bakımda yaptırın, eski contayı temizliyorlar ve o kablo kısmına sıvı conta motor kısmına sıvı conta sürüp yeni orijinal contayı takıp işlemi bitiriyorlar çok fazla sıkıntı yapmayın bakım zamanı onu da aradan çıkarsınlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

    Alıntı pulsar_42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar; cumartesi gunu saat 3 4gibi motorumu yıkadıktan sonra hiç bir sorun yokken akşam olunca motorumu çalıştıramadım. İlk başta 6bin deviri zor geçiyordu ya da devir düşerken 6 binde hafif bi takılma yapıyordu. Güç bela çalıştırdım ama gaz verince stop ediyordu. Sanırım bunu bostayken yapıyordu çünkü bir süre bekledim vitese takıp hareket edince stop etmedi. Böyle eve gittim ve sağına soluna bakarken oksijen sensörünün kablosuna dokununca stop ediyordu.
    Neyse sabah oldu çalıştırmakta sıkıntı yaşadım ve sanırım motor boğulduğundan egsozdan patlama sesi felan geldi. Az bekledim kabloyu oynadıktan sonra hiç bir sorun yokmuş gibi çalıştı.
    Büyük ihtimalle ya sensorde sıkıntı var ya da kabloda kırık var. Daha once bir kere daha boyle çalıştırmada ve devirde bir sıkıntı yaşamıştım sanırım yine o zamnda sensorden kaynaklanıyordu. Normalde kabloya ellemediğimde hiç bir sıkıntı olmuyor ve yıkama esnasındada gayet ozenle yıkamıştım.

    Neyse yapacak bisey yok zaten hafta içi nasıl gidicem bilmiyorum ama servise gostericem umarım gerekeni yaparlar..

    https://www.youtube.com/watch?v=9GMZkTIaEBs
    garanti kapsamında oksijen sensörü değişir, kablosunda kopukluk olabilir veya su kaçmış ise şase yapıp motoru kapatıyor.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  19. #9759
    Selcuk89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ybr 125 - Pulsar 200 NS - Cbf 1000 FA (2012)
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiğin dişlerinin kalın kalın olması değil ince olması yolu iyi tutmasını sağlıyor. Michelin lastiklerinin kanalları arası elim kadar mesafe var donmuş asfaltta fena kayar öyle lastikler, sadece yumuşak lastik olması yetmiyor. 2-3 parmak mesafede bir kanal olursa lastik yolu iyi tutar.
    Usta sen Pilot lastiği görmedin sanırım el kadar mesafe falan diyorsun şaşırdım olmadı resimlere falan bakarsın çünkü bahsettiğin şeyle alakası yok. Ne kadar diş olursa o kadar yağmurda iyidir lafı sadece rosso gibi yarış standardında üretilen lastikler için geçerli.
    Pulsara da Rosso takmak bence saçmalık Michelin güncel fiyatı her şey dahil 790 TL olduğuna göre 300 Liraya MC25 gerçekten mantıklı.
    Lastikte önemli olan;
    lastikte kullanılan malzeme metaryal büyük firmalar AR-GE ye milyonlarca lira aktarıyor.
    Lastik Basıncı
    Lastiğin ısınması
    Yağmur kanallarının olması.
    Metre kareye kaç km yağmur yağdığında asfaltta ne kadar su birikintisi oluşur lastik asfalttaki suyu kanallardan ne kadarını tahliye eder soru bu?
    Sağanak yağmurda Michelinle normal yolda sürüyorum gibi gidip durdum.
    Metzellerde diş var yağmurda Michelinden daha iyi demek abesle iştigal.
    Asıl dikkat edeceğiniz konu kuru yolda bazan hayvanlar! ağaç falan suluyor yola su döküyor. Bu durumda motor açısı biraz düşükse yani viraj falan alıyorsanız dikkat edin.
    Yolda su birikintisine girmeyin.
    Zorundaysanız motoru dik tutun ağırlığı biraz one verip dizlerle makinayı sıkıştırın.
    Ne olursa olsun iyi lastik alın ve zamanında lastiğinizi değiştirin.
    Lastiğin motorun en önemli parçası olduğunu unutmayın..

  20. #9760
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Bu iki yerden yag kacağı var inceden de olsa atiyo
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Burdada boya atma var vurma carpma olmamasina ragmen boya atti anlam veremedigim sekikde
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)