Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
29 Kasım 2015, 20:38
#9581
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Pulsar'ı kullanmak için en uygunsuz yer şehiriçi. Ara hızlanmaları çok kötü, ilk kalkışta torksuz gazı ayarlayamazsan stop ediyor. Dik yokuşlarda 5000 devirde anca kalkıyor. Ayrıca 1-2-3 vitesler takılma yapıyor bende. 1. vitese attım derken boş vitesle karşılaşıyorum halbuki göstergede N lambası yanmıyo, debriyajı bıraktıktan sonra boşa düşüyo. Yavaşlayıp 2'den 1'e atarken ayağımı vites pedalında tutmak zorunda kalıyorum, debriyajı bırakınca tık edip geçiyor 1. vitese. Vites pedalı cıvatası gevşemiş sıktım ama çok fark etmedi takılma yapma konusunda.
Mengü ne olur yapma. 15 senedir motosiklet kullanıyorum. asya scooterler ile başladım. cup, sonra rks 150 sonra honda cbf 150 ve sonra pulsar 200. senin anlattığın denge sensörü ve sele sertliği dışında inan hiç bir sorunu yaşamadım. Bunu sana daha önce de söylemiştim. Bir hafta sonu buluşalım. Nasıl olsa Ankara dayız. Benim pulsarı kullan. Sanırım senin kullanışında ya da motorunda bir sorun var.
Reklamlar
-
30 Kasım 2015, 10:01
#9582
Herkese Merhaba,
Hafta sonu Bursa koruparkta bajaj standı vardı.
Bende kaçırmayıp Pulsarları incelemeye gittim.
Her ikiside tip olarak bence çok güzel. Sadece RS'de plakalık kısmı ve arka stoplar çok hoşuma gitmedi.
Bende NS almaya karar verdim. Motosikleti hem öğrenmek hem de hobi amaçlı kullanacağımdan dolayı bahara yakın iyi fiyatlar olursa Fuarda almak istiyorum.
Sadece yazın kullanacağım. Yağmurda çamurda kullanmam.
Lastikler kötü olduğu için değiştireceğim. Hangi marka almalıyım. Arka ebatı 140 olursa sıkıntı olur mu?
Geçenlerde ufak bir plakalık olan 200NS gördüm çok hoşuma gitti. Onu nasıl yapabilirim bende bilen var mı?
Ayrıca yeni 200ns motosiklet aldığımda ne yapmam nerelere dikkat etmem gerek motorda yardımcı olabilecek var mı?
Herkese selamlar. İyi forumlar. A2 Ehliyeti alalı çok oldu ve 10 senedir araba kullanıyorum. Bilginize
-
30 Kasım 2015, 10:16
#9583
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Pulsar'ı kullanmak için en uygunsuz yer şehiriçi. Ara hızlanmaları çok kötü, ilk kalkışta torksuz gazı ayarlayamazsan stop ediyor. Dik yokuşlarda 5000 devirde anca kalkıyor. Ayrıca 1-2-3 vitesler takılma yapıyor bende. 1. vitese attım derken boş vitesle karşılaşıyorum halbuki göstergede N lambası yanmıyo, debriyajı bıraktıktan sonra boşa düşüyo. Yavaşlayıp 2'den 1'e atarken ayağımı vites pedalında tutmak zorunda kalıyorum, debriyajı bırakınca tık edip geçiyor 1. vitese. Vites pedalı cıvatası gevşemiş sıktım ama çok fark etmedi takılma yapma konusunda.
Değerli kardeşim senin debriyaj ayarın çok yukarıda olmasın sakın. İlk aldığımda benim motorda da debriyaj çok üstte kavrıyordu ve kalkışta sıkıntı yaşıyordum, daha sonra ayarı düşürdüm problem çözüldü, 500 bakımda tekrar oynamışlar galiba dün biraz bindim kalkışta devir ayarı sıkıntısı yaşadım tekrar düşüreceğm biraz daha. Kavrama noktasını aşağıya alınca elcikte biraz boşluk oluyor ama dert değil.
1-2 arası boşluk fazla katılıyorum bazen ben de 2 ye atarken vites boşta kalıyor 1 den ikiye atarken biraz asılmak lazım.
-
30 Kasım 2015, 10:27
#9584
konig adlı üyeden alıntı
Değerli kardeşim senin debriyaj ayarın çok yukarıda olmasın sakın. İlk aldığımda benim motorda da debriyaj çok üstte kavrıyordu ve kalkışta sıkıntı yaşıyordum, daha sonra ayarı düşürdüm problem çözüldü, 500 bakımda tekrar oynamışlar galiba dün biraz bindim kalkışta devir ayarı sıkıntısı yaşadım tekrar düşüreceğm biraz daha. Kavrama noktasını aşağıya alınca elcikte biraz boşluk oluyor ama dert değil.
1-2 arası boşluk fazla katılıyorum bazen ben de 2 ye atarken vites boşta kalıyor 1 den ikiye atarken biraz asılmak lazım.
Bu sabah 2den 1e atarken takılmaları yine yaptı birkaç kere vites pedalına rağmen sonunda 2. viteste kaldırmak zorunda kaldım motoru 1. vitese geçmemiş.
-
30 Kasım 2015, 13:18
#9585
Viteslerim yağ gibi.Bırakın 1 den 2 ye 2 den 1 e sıkıntılı geçmesini boşu bulmada dahi hiç bi sıkıntı yaşamıyorum.Ayrıca bu motor 2 küsür saniyede 60 km hıza çıkıyor kalkışını ara hızlanmasını nasıl beğenmezsin mengü kardeşim.Gerçi sen ki bu motora 5 litre yakıt yaktırmayı başarmış adamsın ..
Sayende motorun yakıtı 4.5-5 lt olarak geçti litaratüre
-
30 Kasım 2015, 14:52
#9586
Acemi adamla uğraşmak ve ikna etmek çok zor. Pulsar'ı beğenmeyen adam KTM Duke'e ne der acaba?
-
30 Kasım 2015, 15:30
#9587
Pulsar 200NS'si olan kiminle yüzyüze konuştuysam 120km üzeri hızda 4 litreden fazla benzin tükettiğini söyledi. Bence anormal olan birşey de yok bu tüketimde. Anca 70km sabit hızla giderseniz 2.5 litre altı yakabilir.
-
30 Kasım 2015, 15:34
#9588
Bence o yokuşta bu kadar zorlanması normal her motor zorlanır birden atılsa motor sürücüyü üzerinden atar bana göre normal geldi benim eski motorumda bile manisaya giderken mh 125 drift normalde abanırsan 3.5 4 litreyi görebiliyordu ben üstüne saç tan 2 yan çanta ful dolu artı 100 kiloya yakın bi ağırlık ile gittim anca 5 litreyi gördü oda rampalarda bayıldığı için fazla gaz vermemden yaktı mengünün motoru nasıl birşeyse ben anlamadım.Bir arkadaşımın ybr si de servisteki subap ayarından sonra aşırı derecede sarfiyatı artmıştı motor hem gitmiyordu hemde fazla yakışıyordu sonra bi subap ayarı yaptırdık bilen işin ehli birisine düzeldi.Bence motoru bir kontrol ettirin.Bende alacağım bu yorumları gördükçe insanı soğutuyor ama başkada alternatif yok bu tarzda o yüzden vazgeçmeyeceğim.
-
30 Kasım 2015, 15:41
#9589
Mengü senin motor bence sürekli redline da gitmekten bitmiş.Motoru perte cıkarmışssın sanırım.Ben her türlü hızda denedim motoru daha 4 litre yaktıramadım hiç...
-
30 Kasım 2015, 15:50
#9590
meki 60 adlı üyeden alıntı
Mengü senin motor bence sürekli redline da gitmekten bitmiş.Motoru perte cıkarmışssın sanırım.Ben her türlü hızda denedim motoru daha 4 litre yaktıramadım hiç...
Sürekli redline gidecek benzin param yok, keşke olsa da motoru öyle bitirsem
Geçen 4-5 motor beraber gezdik 2'de Pulsar vardı biri benimki, diğerinden farklı bir yakıt tüketimi de yoktu gözlemlediğimiz. 50 liraya 300km yol yaptım toplam, 35 lirası 4.21 liralık benzin, 15 lirası 4.41 liralık benzin. 11.71 litre benzine 300km yapmışım 100km'de 3.9 litre.
-
30 Kasım 2015, 15:53
#9591
Mengu16 adlı üyeden alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=HrjlkwzEiVo
Enjeksiyona yazılım attırmadan önce burda 5000 devirde zor kalkıyodu, biraz fark etmiş ancak yine de 200'lük motorun yapacağı şeymidir şu o kadar yavaş kalkıyoki yana düşüyo motor direksiyonu çevirip yan gidiyorum. Videoyu motoru bilmeyen birine izletsek 125'lik Cg motor sanır heralde.
1:34'de denge sensörü zırıltısını da duyabilirsiniz.
Cebeci camisine çıkan koyuş mu ne orası özlemişim , Hafta sonu bir ankara yapayım
-
30 Kasım 2015, 16:00
#9592
120-130 km aralığında kullanırsam bende yakıyorum 3.8 lt.Ama 90-100 bandında kullanıyorum genelde 3.5 lt yi gecmiyor pek..
-
30 Kasım 2015, 17:01
#9593
burda bir örnek var yakıt olarak ve bende gittiğim ve aldığım yakıt miktarını buna göre doldurunca bu şekil çıkıyor.
Örek: Örnek hesap
Yapılan Kilometre: 350 kilometre
Alınan Yakıt Maliyeti: 75 TL
Alınan Litre: 25
Litre Fiyatı: 3 TL
75/350=0,21Kr (1 kilometre maliyeti)
350/25=14 km (1 lt yakıt ile gidilen mesafe)
100/14=7,14 lt (100 kilometredeki ortalama yakıt tüketimi)
Benim Yakıt Örneğim.
Yapılan Kilometre: 280km.
Alınan Yakıt Maliyeti: 43Tl.
Alınan Litre: 9 litre.
Litre Fiyatı: 4,41Tl.
43/280=0,1535kr diye gidiyor. ( 1km maliyeti.)
280/9= 31,1111Lt diye gidiyor (1 Litre yakıt ile gidilen mesafe.
100/31= 3,22Lt (100km de ortalama yakıt değerim.)
bu değerim şehir içi kullaımdır, bazen 20-100km hız bazen de 100-130km hız aralığı içindir. benzin fiyatı ve alınan yakıt oynama yapabilir.düz hesap olarak veriyorum.
-
30 Kasım 2015, 19:34
#9594
Bugün kötücülleri satmaya karar verip taraf değiştirdim , bir Bajaj200 Ns sipariş ettim , eğer memnun kalmazsam zararına satış yapacağım.
Malum eski motor Yamaha Ybr125 emektardı , karda , yağmurda çamurda kullandım geceleri dışarda bıraktım brandasız korumasız.
Pulsar daha albenili bir motor , çalınmayı gözardı edersek , açık havada yağmurda çamurda bırakan var mı ? Sorun yapar mı ?
Hassas bir motor mu ?
-
30 Kasım 2015, 20:12
#9595
mgora adlı üyeden alıntı
Bugün kötücülleri satmaya karar verip taraf değiştirdim , bir Bajaj200 Ns sipariş ettim , eğer memnun kalmazsam zararına satış yapacağım.
Malum eski motor Yamaha Ybr125 emektardı , karda , yağmurda çamurda kullandım geceleri dışarda bıraktım brandasız korumasız.
Pulsar daha albenili bir motor , çalınmayı gözardı edersek , açık havada yağmurda çamurda bırakan var mı ? Sorun yapar mı ?
Hassas bir motor mu ?
Benim motorum 10000 kmyi geçti önceki sahibinin yağmur çamurda kullandığını biliyorum. Eksoz susturucusu biraz da yola yakın çamurla muhattap bir nokta da olmasından ötürü renk değiştirmiş durumda. Birde benzin kapağının altı hafif kahverengi. Bunun haricinde sağında solunda birleşim noktalarında vida ve civatasında herhangi bir paslanmaz yok.
-
30 Kasım 2015, 20:37
#9596
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Pulsar'ı kullanmak için en uygunsuz yer şehiriçi. Ara hızlanmaları çok kötü, ilk kalkışta torksuz gazı ayarlayamazsan stop ediyor. Dik yokuşlarda 5000 devirde anca kalkıyor. Ayrıca 1-2-3 vitesler takılma yapıyor bende. 1. vitese attım derken boş vitesle karşılaşıyorum halbuki göstergede N lambası yanmıyo, debriyajı bıraktıktan sonra boşa düşüyo. Yavaşlayıp 2'den 1'e atarken ayağımı vites pedalında tutmak zorunda kalıyorum, debriyajı bırakınca tık edip geçiyor 1. vitese. Vites pedalı cıvatası gevşemiş sıktım ama çok fark etmedi takılma yapma konusunda.
Mengü kardeş... benim arkadaşlarda pulsar var ve senin dediğin gibi şehir içi kullanımı çok kötü felan demişsin ya... abicim motor bir canavar ya. Hiçbir sorun yok stop etme veya zırıltı gibi... tek gözlemlediğim sorun devir dalgalanması... geçenlerde 70 km yaptım. motor baya güçlü hele ki 8000 devirden sonra sanki turboya geçiyor edası var.. Ve bende nasip olursa yakın bi zamanda motor alacağım ve büyük bir ihtimal pulsar 200 ns olacak... Ayrıca 28 yıldır motosiklet kullanmaktayım... Ekrem Bey'ede forumdaki ilgi ve alakasından dolayı HELAL OLSUN diyorum... Yazdıklarım ile ilgili bir hatam kusurum oldu ise, şimdiden herkesten özür dilerim.. Herkese kazasız belasız sürüşler..
-
30 Kasım 2015, 23:33
#9597
kadırmadran adlı üyeden alıntı
Mengü kardeş... benim arkadaşlarda pulsar var ve senin dediğin gibi şehir içi kullanımı çok kötü felan demişsin ya... abicim motor bir canavar ya. Hiçbir sorun yok stop etme veya zırıltı gibi... tek gözlemlediğim sorun devir dalgalanması... geçenlerde 70 km yaptım. motor baya güçlü hele ki 8000 devirden sonra sanki turboya geçiyor edası var.. Ve bende nasip olursa yakın bi zamanda motor alacağım ve büyük bir ihtimal pulsar 200 ns olacak... Ayrıca 28 yıldır motosiklet kullanmaktayım... Ekrem Bey'ede forumdaki ilgi ve alakasından dolayı HELAL OLSUN diyorum... Yazdıklarım ile ilgili bir hatam kusurum oldu ise, şimdiden herkesten özür dilerim.. Herkese kazasız belasız sürüşler..
Yazılım yüklemesi yapılınca yokuş aşağı stop etme pek kalmadı ama yine de stop etme konusunda çok kararsız bir motor, hiç gaz vermeden 1. viteste kalkış yapabiliyo ama trafikte aralardan geçerken gaz vermeden debriyajı hafif bırakırsan stop edebiliyo(hareket halinde olduğun halde). Bi standardı yok ne yaptığı belli değil kısacası. 2. 3. viteste düşük hızda dönüşlerde de motora güvenemiyorum o yüzden stop eder arka tekeri kilitler beni düşürür diye, debriyajı çekerek dönüyorum.
-
01 Aralık 2015, 00:17
#9598
2016 yılında tek renk seçenekleri gelirmi acaba 200 NS nin. zevk meselesi tabi ama keşke şu alaca bulaca renkler yerine tek renkkeri gelse
-
01 Aralık 2015, 00:20
#9599
bencede tek renk daha guzel.ozelliklede kirmizi cok guzel duruyor.
-
01 Aralık 2015, 00:40
#9600
iyi akşamlar motorumun ön tekerinden debriyajı sıktığımda vuvu tarzında bir ses geliyor düşük hızlarda bu normalmidir?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)