Sizce görüntü amaçlı rs200 ün son susturucusu bizim ns200 lere takılır mı? + sı, - si sizce ne olur?
Orta sehpayı iptal etmen ve sağ ayaklık demirini değiştirmen gerekir. Egzoz sesi hiç değişmediği için bence masraf yaptığınız değmez. Toplam maliyet 792 lira. Onun yerine KTM Duke 200 için Tiger egzoz alıp Pulsar'a uydurmak çok daha mantıklı.
Ayrıca https://www.facebook.com/kitpulsar200ns/?fref=ts bu adresteki Kolombiyalı abilerin sattığı Escape Full System adlı Pulsar egzozunu Türkiyeye ucuza getirmenin bir yolu varsa da olabilir. 130 dolar fiyatı var komple egzoz sisteminin.
Normalde yolda giderken işe yaramaz ama belki fren yaparken amortisörün burulmasını sıfıra indirir. Türkiyede olup da 100 lira civarına satsalar alırdım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Ben bugün enjeksiyona yeni yazılım attırdım, eskiden rölantide 5 saniyede bir gaz verip devri 2000'e kadar yükseltirdi. Artık onu yapmıyo 1500-1600 devir arası takılıyo. Kullandıkça görürüm farkını, ama daha iyi gibi geldi. Garantiniz bitse de heralde ücretsiz yapar bu işlemi servisler, benden garanti belgesi istenmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
Bu Tiger egzozun biraz fazla gürültülü olduğu doğru ama, çinli motoruma geniş susturuculu bol ve tok ses çıkartan egzoz taktım. 1-2 hafta tedirgin oldum ceza yermiyim diye ama abartı bir sesi yok. Polislerin dikkatini çekmiyo. Ceza yediren tiz ve aşırı ses çıkaran egzozlar. Bolca homurdayan tok sesli bir egzozla kolay kolay ceza yemezsin motoru gereksizce bağırtmadıkça. Tiger egzozu da susturuculusundan almalı, boş boru gibi egzozların hem sesi güzel değil hem de çok rahatsızlık veriyo etrafa.
tamda başlığa yazacaktım atilla abi ( AttilaXtreme http://www.motosiklet.net/forum/sear...rchid=88783639 ) nerede diye mesajını gördüm umarım iyisindir seyrek yazıyorsun bu aralar abi
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Arkadaşlar motorun rodojını bıtırdıgımden berı 5. vites 137 km hız yapıyorum fakat 6. vitese gectigim zaman hızım artması yerıne daha azalıyor bazen 5. viteste bile 120 zor cıkıyor gıbı+ motor Orta sehpada iken vitese taktıgımda teker azda olsa hareket ediyor icimden bir ses biyerinde sorun var dıyo motorun km 1300 de
[/COLOR]Ben bugün enjeksiyona yeni yazılım attırdım, eskiden rölantide 5 saniyede bir gaz verip devri 2000'e kadar yükseltirdi. Artık onu yapmıyo 1500-1600 devir arası takılıyo. Kullandıkça görürüm farkını, ama daha iyi gibi geldi. Garantiniz bitse de heralde ücretsiz yapar bu işlemi servisler, benden garanti belgesi istenmedi.[COLOR="Silver"]
Yazılımdan önce tek marşta çalışıyordu motor gaz vermeden
Sözde yazılım içinde güncelleme olarak normalde motor gaz vererek çalışıyormuş
Ve güncelleme sonrası artık gaz vermeye gerek yokmuş direk tek marşla çalışıyormuş
Ustayada dedim bak usta benim motor hiç gaz vermeden çalışıyordu zaten tam tersi olmasın=)
Ve aklıma gelen başıma geldi diğer sorunlar giderirdi ama bu seferde gaz vermeden çalışmıyor=)
Cumartesi günü bira turlayalım dedik, Eskişehir den pulsarcı arkadaşta gelmişken istanbul un azda olsa gezdirmeden geri göndermek olmaz dedik, resimler daha sonra gelecek şimdilik bir tanesi yeterli.
http://hizliresimyukle.com/images/2015/11/15/SAM_0166.jpg
Bugün, motorumuzla turlarken bir baktım servisin önünde bajaj qute. Hemen fotoğrafladım. Pazar dolayısı ile kapalı olduğu için bilgi alma ve test etme imkanım olmadı. Dışından gözlemlediğim kadarıyla, Araç şehir içi için kullanışlı. Şehir dışı için rahat olacağını sanmıyorum. Ön ve arkada cam var, yanlarda cam yerine fermuar ile açılabilen şeffaf branda kullanılmış. Araç ebat olarak küçük ancak tavanı rahat hareket edebilecek şekilde yüksek. Tavanı sanıyorum abs malzemeden imal edilmiş. Aracın içinde rahatça 4 kişi oturabilir.
Gelelim dışından gördüğüm kadarıyla kişisel düşüncelerime; 1- Yanlarda fermuar ile açılabilen branda, değerli eşyalarınızı araçta bırakma ve güvenlik sorunu çıkarabilir. 2 - Aracın arka tarafında siyah plastik bir parça ile havalandırma yapılmış, bu havalandırma sürekli açık modda. Kışın soğuk havalarda sıkıntı olabilir. 3- Dikiz aynaları küçük gibi; kullanımda dezavantaj sağlar mı bilemiyorum. 4 - Araç küçük ilçe ve beldelerde zevkle kullanılabilir, ebat olarak küçük olsa da iç hacmi geniş ve kullanımı pratik gibi görünüyor. Fiyat ve performans hakkında bilgim yok şimdilik.
ön cam siperlik kullananlar hangi markayı kullanıyor? 2-3 çeşit var sanırım biri irf küçük olan diğeri 3 katmanlı gibi gözüken uzun olan biride 100 tl lik bişey ama nerden alıyorsunuz?
İç mekanı biraz halı kaplasalar güzel olurdu, çıplak metal çok ucuz duruyo. Kelebek camları tek parça gerçek camdan yapmışlar, keşke diğer camları da ya sabit ya da mandallı, kenardan açılan tipte yapsalardı. Sürücü tarafında ufak bir sürgülü kapak yapabilirlerdi gayet kullanışlı olurdu. Bu arada bu araca 5 vites manuel dediler ama vites kolundan anladığım kadarıyla araç otomatik vites, her halde CVT'lidir.
Bunun pencereleri normal cam yapıp, içini de metal kısımları görmeyecek şekilde kaplayacaklar tamam. Hayalimdeki otomobil olacak. Yağmurlu havalarda motor yerine bunu alacağım.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)