Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Kasım 2015, 00:27
#9301
Şu motor ilk çıktığı günden beri takip ediyorum. Ama motor hakkında sayfalarca yazı okumaya çalışmama rağmen bilgim çok az. BU FORUMDA KAVGADAN TARTIŞMADAN KÖTÜLEMEDEN BAŞKA HİÇBİRŞEY GÖREMEDİM.
Tipini çok beğendiğim çok hoşuma giden bi motosiklet. Fakat denildiği kadar kötü mü bu motor, bajaj bu kadar dandik ve yerleştirme meraklısı bir firma mı. Ben burdan yoruldum, artık bırakın şu motorun peşini. Bu motoru kullanmıyorsan, almayı düşünmüyorsan, motorla tecrüben yoksa Sanane be kardeşim ne halt etmeye yazıp çiziyorsun buraya. Ben bu motoru almak istiyorum ama buradaki kötüleme meraklısı arkadaşlar yüzünden kafam hep karışıyor.
Reklamlar
-
09 Kasım 2015, 00:45
#9302
osmanico adlı üyeden alıntı
Şu motor ilk çıktığı günden beri takip ediyorum. Ama motor hakkında sayfalarca yazı okumaya çalışmama rağmen bilgim çok az. BU FORUMDA KAVGADAN TARTIŞMADAN KÖTÜLEMEDEN BAŞKA HİÇBİRŞEY GÖREMEDİM.
Tipini çok beğendiğim çok hoşuma giden bi motosiklet. Fakat denildiği kadar kötü mü bu motor, bajaj bu kadar dandik ve yerleştirme meraklısı bir firma mı. Ben burdan yoruldum, artık bırakın şu motorun peşini. Bu motoru kullanmıyorsan, almayı düşünmüyorsan, motorla tecrüben yoksa Sanane be kardeşim ne halt etmeye yazıp çiziyorsun buraya. Ben bu motoru almak istiyorum ama buradaki kötüleme meraklısı arkadaşlar yüzünden kafam hep karışıyor.
Dostum kötüleme diyorsun da kötüleyen yok. Sadece abartıldığı kadar matah bir makina değil bu makina. Bir de viral pazarlama işin içine girince çıkan sonuç bu oluyor.
Ha seven sever sevmeyen sevmez o ayrı mesele. Seven kadar sevmeyenin de neden sevmediğini söyleme hakkı var. Ha ama her olumsuz eleştiri de hurra sen bunu söyleyemezsin durumu olunca sonuç bu oluyor.
Kişi kendinden mesuldür. Ben kendimi bilirim. Geçen senenin eylülünden bu senenin mayısına kadar içli dışlıydım bu aletle iş arkadaşımdan dolayı. Yeri geldi övdüğüm zaman da oldu.
Hacı ama Allah aşkına ilk 650 km de patlayan bir ampulü kullanıcıya yamayan bir firma örneği göster bana benim motoru da sana vereceğim. (:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
09 Kasım 2015, 01:06
#9303
Ampulün patlama sebebi nedir. Elektrik dalgalanması değil mi? Yada ampulle ilgili bi sorun değil mi? Sıfır motorda da olabilir 5 yıllık motorda da. Arkadaşımız biraz daha itiraz etseydi o ampul fiyatını ödemezdi. 5-10 liralık ampul neticede. Başka bi servis belki bunu yapmazdı. Bi ampul değil mi kardeşim bana gelişi 3-5 lira derdi takardı.
Birde bunu komple Bajaj markasına mâl etmemek gerek.
-
09 Kasım 2015, 01:13
#9304
osmanico adlı üyeden alıntı
Ampulün patlama sebebi nedir. Elektrik dalgalanması değil mi? Yada ampulle ilgili bi sorun değil mi? Sıfır motorda da olabilir 5 yıllık motorda da. Arkadaşımız biraz daha itiraz etseydi o ampul fiyatını ödemezdi. 5-10 liralık ampul neticede. Başka bi servis belki bunu yapmazdı. Bi ampul değil mi kardeşim bana gelişi 3-5 lira derdi takardı.
Birde bunu komple Bajaj markasına mâl etmemek gerek.
Ampul bu patlar elbette. Bu firmanın/motorun kötü olduğunu göstermez.(Ama eğer sıkıntı ampulde değilse elektrik tesisatındaki bir sıkıntının göstergesidir.)
Ama bak aynı olay ben arabayı aldığımda başıma geldi. Hem öyle kullanıcıdan yalıtık bir aparat da değil. Aynanın içerden ayarlama kolu. Tırnak boyundan biraz uzun bir alet. Kurcalarken elimde kaldı. Servise gittim gık bile demediler. Bırak kullanıcı hatası mı değil mi yi adam değiştirdikten sonra sordu nasıl oldu diye.
Neden ısrar etmek zorunda? Kullanıcı amplü patlatacak ne yapmış olabilir ki kullanıcı hatası olsun? (:
Patlayan ampul markaya mal edilmez ama işte bu ikinci kısmı markaya mal edilir. Çünkü servis en az pazarlama departmanı kadar markanın temsilcisidir. Yok servis franchise, taşeron vs. bu firmanın kendi iç işidir. Son kullanıcıyı bağlamaz.
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
09 Kasım 2015, 01:30
#9305
osmanico adlı üyeden alıntı
Ampulün patlama sebebi nedir. Elektrik dalgalanması değil mi? Yada ampulle ilgili bi sorun değil mi? Sıfır motorda da olabilir 5 yıllık motorda da. Arkadaşımız biraz daha itiraz etseydi o ampul fiyatını ödemezdi. 5-10 liralık ampul neticede. Başka bi servis belki bunu yapmazdı. Bi ampul değil mi kardeşim bana gelişi 3-5 lira derdi takardı.
Birde bunu komple Bajaj markasına mâl etmemek gerek.
Merhaba
Motorumdan gayet memnunum. Motorla ilgili veya bakım ile ilgili bir tek kötü söz de söylemem. Fakat sizin de bahsettiğiniz gibi 3-5 liralık ampul için 35 lira para almak gereksiz. Markaya neden mal edeyim bu hatayı. Fakat bu gibi 3-5 ne koparsam kardır anlayışının önüne geçebilir marka da.
Ayrıca düzngün bir şekilde bu aldıkları bedelin yanlış olduğunu ilettim fakat kabul etmedilerse de kavga edemem servisle. En fazla yapacağım şey bundan sonrası için başka servisleri tercij ederim
Aldığım günden bu yana bana soran 9-10 kişiye de tavsiye ettim pulsarı. Halen de edeceğim.
Bu fiyatla bu kadar ideal yakan ve dışarıdan ilgi çeken başka bir motor bulamam herhalde
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------
acemi60 adlı üyeden alıntı
Far ampulu patlayabilir. Normaldir. Hiç bir marka ampule garanti vermez. Fakat
şöyle bir ampul(belki daha adisi) takmışlardır. 9 TL ampulu takıp 35 TL istemeleri kazık olmuş.
Deselerdi ki ampulu takmadan önce garanti dışındadır ve bedeli 35 liradır. Problem etmezdim. Takılıp hesap kağıdında görünce üzüldüm sadece.
Yoksa arabalarda da olduğu gibi yetkili servis her zaman tuzludur
-
09 Kasım 2015, 01:36
#9306
Gitanes adlı üyeden alıntı
Forumdaki ilk mesajım, hepinize selamlar
Dün motorumu ilk bakımı için servise götürdüm. İlk motorum olduğu için hiç gece kullanmamıştım. Far ampülümün patlak olduğunu farkettiler ve değiştirdiler. Ve ödemeye gittiğimde 35 Tl ampul parasını da bakıma eklediler. Garanti kapsamında düşündüğüm için önce bir şey demedim fakat fiyatı eklediklerini görünce sordum neden bunun için ücret alıyorsunuz diye. Ampul patlamasının garanti kapsamında olmadığını ve benim hatam olduğunu belirttiler.
İlk motorum olduğu için teslim alırken kontrol etmemiştim ama benim için büyük ders oldu
650 Km'de nasıl ampul patlar bunu da ayrıca halen anlayamadım
Bajaj servisleri ampül için değil 2 vida söküp farın içinde ampül sökmek işçilik için bu parayı alıyorlar eminim tabi 35 tl tek ampül ne marka çok merak ettim, philips,osram gibi markaların ampülleri 15 tl Motor kullanıyoruz ama arabadan pahalı servisleri diyecek lafım yok.. Onada bir kılıf uydururlar kesin
-
09 Kasım 2015, 01:56
#9307
Esnaf kelimesinin anlamını bilen servislerle yüz göz olmak lazım. Gerçekten ne koparsam kâr diyorlar. @gitanes isimli arkadaşım yanlış anlama ben sana kavga et yada tartış demedim. Senin o kadar para verip aldığın motora bi ampul de taksınlar demek istedim. Senin aldığın motorla, o servis ve ampulü takan eleman para kazanıyor. Tabiri caizse, kaz gelecek yerden tavuk esirgiyorlar. Sanayi mahallesinde Kayalar motor var. Eskiden Kanuni idi, şimdi Bajaj oldu. Bajaj olduktan sonra çalışanların konuşmaları bile değişti yolun bu tarafa düşerse bi de o servisi dene derim ben.
-
09 Kasım 2015, 10:21
#9308
20 küsür senedir birçok marka modeli kullandım, servis hizmeti kalitesi ve fiyatlandırma her markada değişkenilik gösteriyor, ne de olsa insan var işin içinde. BMW forumlarını okuyun insanların servislerden neler çektiğini görün veya başka markaların. Bu değişmez bunca senedir bunu gördüm. 6 ay arayla aynı bayiden iki motor aldım ilkinde motorun hazırlanışı sunum gayet iyi idi, ikincide motoru üstün körü toplayıp verdiler, debriyaj ve zincir ayarını kendim yapmak zorunda kaldım, şimdi bu firma şöyle kötü böyle kötü bir dünya yazı mı döşeneyim. Bir daha servise gittiğimde kendilerini ikaz edeceğim.
Satış, servis personeli ve verilen hizmet firmaların müşteriye dönük yüzleri, bu noktalarda standart ve tatmin edici hizmetin sürekli olarak verilmesini sağlamak tabi ki distribütör firmaların asli görevi ama ne yazık ki ülkemizde bunu sağlamak çok zor. Makina mühendisiyim 15 yıl Türkiye'nin en büyük beyaz eşya firmasında çalıştım onca eğitime rağman ne servisler ne adamlar gördüm, hayretler içinde kaldım. Öte yandan siz yanlış veya haksız olduğunu düşündüğünüz birşey varsa genel merkeze bildirin çoğunlukla gerekli reaksiyonu alırsınız.
Ayrıca yine yıllardır anlayamadığım birşey insanların kullanmadıkları motosikletler hakkında yorum yapmaları, bu modeli almak istersin öğrenmek maksadıyla soru sorarsın onu anlarım da kullanmadığın bir ürün hakkında niye yorum yapılır onu anlamış değilim. Kullanmazlar ama her gün forum başlığına girerler en ufak birşeyde yorum yaparlar, böyle ilginç arkadaşlar var.
-
09 Kasım 2015, 11:45
#9309
-
09 Kasım 2015, 11:46
#9310
Şu stop etme sorunu çözüldü mü? Yeni yazılım yükleyen arkadaşlar devir dalgalanmasının bittiğini ama hala stop ettiğini söylüyor da.
-
09 Kasım 2015, 12:11
#9311
Marka ile alakam yok ama ampul olayı için konuşayım.
Her ampulün belli bir ortalama beklenen ömrü vardır. Ancak çok düşük ihtimalle bu ömür beklenenden çok daha uzun, yahut çok daha kısa olabilir. Dolayısıyla ampulün kısa sürede patlamış olması marka için köyü bir şey değil.
Garantiye gelince, sürekli değiştirilen parçalar hep garanti kapsamı dışındadır, lastik, fren balatası, ampul gibi.
Ama, servis kesinlikle kötü inisiyatif kullanmış. "kullanım hatası" fren balatasına uygulanabilir, ama ampule nasıl uygulayacaksınız? Nasıl kötü kullanılabilir ki ampul. Ücretsiz değiştirmeleri lazımdı. Bajaj seve seve değiştirir durumu bilse, marka değerini korumak için.
Aslında servisin de azıcık ileriyi düşünüp üç kuruşluk ampulden kâr yapmaya çalışmaması lazım ama, işte.
-
09 Kasım 2015, 13:07
#9312
Ampülün garantiye girmemesi anlaşılır tıpkı tebriyaj teli gaz teli fren balataları gibi ama 35 tl ampüle çok ben pulsardan değil diğer motordan 15 tl vermişimdir hep patlamasına gelince sadece elektriksel olarak düşünmemek gerekir mondialde siğorta atmıştı çalıştırmak için vurdurduk vurdururken patlamıştı birde sert kasıse girmişti arkadaş ozamanda patlamıştı zaten kendim değiştiriyorum 5 tl den aldım 2 dakkamı almıyor pulsarda masallahı var daha patlama falan olmadı
-
09 Kasım 2015, 14:09
#9313
osmanico adlı üyeden alıntı
Esnaf kelimesinin anlamını bilen servislerle yüz göz olmak lazım. Gerçekten ne koparsam kâr diyorlar. @gitanes isimli arkadaşım yanlış anlama ben sana kavga et yada tartış demedim. Senin o kadar para verip aldığın motora bi ampul de taksınlar demek istedim. Senin aldığın motorla, o servis ve ampulü takan eleman para kazanıyor. Tabiri caizse, kaz gelecek yerden tavuk esirgiyorlar. Sanayi mahallesinde Kayalar motor var. Eskiden Kanuni idi, şimdi Bajaj oldu. Bajaj olduktan sonra çalışanların konuşmaları bile değişti
yolun bu tarafa düşerse bi de o servisi dene derim ben.
Teşekkürler Osmanico. Bi daha ki bakıma yeni bir yer bulacağız artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Marka ile alakam yok ama ampul olayı için konuşayım.
Her ampulün belli bir ortalama beklenen ömrü vardır. Ancak çok düşük ihtimalle bu ömür beklenenden çok daha uzun, yahut çok daha kısa olabilir. Dolayısıyla ampulün kısa sürede patlamış olması marka için köyü bir şey değil.
Garantiye gelince, sürekli değiştirilen parçalar hep garanti kapsamı dışındadır, lastik, fren balatası, ampul gibi.
Ama, servis kesinlikle kötü inisiyatif kullanmış. "kullanım hatası" fren balatasına uygulanabilir, ama ampule nasıl uygulayacaksınız? Nasıl kötü kullanılabilir ki ampul. Ücretsiz değiştirmeleri lazımdı. Bajaj seve seve değiştirir durumu bilse, marka değerini korumak için.
Aslında servisin de azıcık ileriyi düşünüp üç kuruşluk ampulden kâr yapmaya çalışmaması lazım ama, işte.
Motor satışından ve ilk bakımdan kazandırdık yeteri kadar bizim servise. Biraz da diğerlerine kazandıralım di mi?
-
09 Kasım 2015, 14:23
#9314
Far kontağa bağlı kısaları kapatamıyoruz 9.000 kmdir farım patlamadı ampül fiyatı servisine göre değişir kimi 10 tl der kimisi 30 tlder 30 tllik kaska 75 tl diyeni gördükden sonra herşey olabilir uyanık olmak gerek
-
09 Kasım 2015, 15:27
#9315
Selam gençler bende bu haftasonu o çok çok yapmak istedğim ama daha önce bir türlü fırsat bulamadığım 'uzun yol'un ilkini yaptım. Midyat-Elazığ arası 315 km.Git gel toplam 700 km gibi bişi oldu. C.tesi günü sabah 10 çeyrek gibi çıktım 14.30 gibi vardım. Harput tarafı çok güzeldi. Dönüşte D.Bakır Çınardan Mardine kadar çok feci sağanak yağmura yakalandım. Yağmurluk filan giymedim ama motor kıyafetleri kendilerini ıspatlamış oldu. Damla geçirmediler. Pantolon 4rider, mont Venom air sport. Ama eldiven ve ayakkabı su kaçırdı perişan etti. Eldiven ross alacak varsa sadece kuru hava hesabı yapsın. Botumda motor botu değildi ona laf edemem. Neyse giderken yol durumuna göre sürdüm yer yer 140ları geçtim ortalama 100km/hız desek 0.159 kuruş yaktı. Dönüşte ise elazığın çıkışında depoyu fulleyip çıktım Midyata kadar bidaha gerek kalmadı. Eve varana kadar tek tıka düştü ve ilk defa bir depoyla 300 km yapmış oldum. Allah esirgesin motorda tık yok ama nazara geldi herhalde gidişte Elazığ Maden yolunda bir foto çekiyim dedim sağa çektim mıcırda motoru olduğu yerde düşürdüm. Koruma demiri işini yaptı herhangi bi zayiat olmadı ama motora ekstra taktırdığım siperliğimin bir parçası kırıldı. Facebook Pulsar grubunda fotolar var. Burda foto atma olayını çözersem etkinlik gezi başlığınada atıcam. Neyse sağ selamet gittim geldim ona şükür. Allah esirgesin toplam km 8000i geçti 2014 partilerinden daha ne far patladı ne de lastik patladı. Orjinal lastiklerle kullanıyom hala ama yağmurlu sürüşte hiç güven vermedi korka korka geldim. Haftayada hava güzelse yine biyerlere kaçarım inşallah. Kalın sağlıcakla
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
09 Kasım 2015, 22:02
#9316
-
09 Kasım 2015, 23:51
#9317
Merhaba arkadaşlar, bu güncellemenin yapılması ve sorunun gideriliyor olması gerçekten çok sevindirici bir gelişme,
Güncelleme yapıpta düzelen bir motorun rölantide çalışır videosunu ekler misiniz buraya .Böylece ilgilenen herkes görmüş olur.
fatih. adlı üyeden alıntı
Hayır garanti kapsamı içinde
-
10 Kasım 2015, 20:58
#9318
selamun aleyküm arkadaslar ben aranıza yeni katılıyorum.daha önce birçok kez cep telefonundan üye olmaya başaramamış yaklaşık bir aydırda formu üye olmadan takip eden biriyim.sanırım üyelik bilgisayarla mümkün oluyor yada ben cep telefonundan beceremedim .bu arada bende bajaj pulsar 200 ns sahibiyim.yaklaşık bir aylık motor tecrübem var yaşım 41.formun 467 sayfasının tamamını okudum desem yalan olur ama sanırım 350 sayfa kadarını okumuşumdur.genel itibari ile çok haklı olarak yeni almalarına ragmen kronik olmasada kronik olmaya çok yakın stop etme, rolanti düzensizliği, yakıt konusundada fabrika verilerinden aşırı fazla yakıt sarfiyatlarına,lastiğin çok kötü oluşuna ve aynanın yetersizliği konuşarına değinilmiş.yada ben bu sorunların daha çok olduğu sayfalara denk geldim bilmiyorum.haa birde motoru kötüleyen bi kısım arkadaşlar var.nasıl ben bajaj pulsar şirketinin yada kuralkan firmasının ortaklarından olmadığım gibi bu arkadaşlarında rakip firma ortaklarından olmadığını adım gibi biliyorum.arkadaşlar stop etme ve rolanti düzensizliği sanırım proğramla giderilmiş.proğram değilde donanımsal bir arızada olsa nasıl olsa düzeltilecekti en azından bunu biliyoruz.bizler niçin bu motoru aldık kuralkana güvendiğimiz için.(hernekadar ilk motorum bajaj pulsar desemde 2 yılda 150 km yaptığım kanuni tiger imde vardı.binmeye hiç fırsat bulamadığım için satmıştım)yakıt konusuna gelince tamamen tartışmaya açık çok göreceli bi kavram.yani 2004 yılında mazotlu fiesta almıştım az yakıyor diye.tam net hatırlayamasamda şehir dışı 3.8, şehir içi 4.8,ortaya karışıkdada 4.2 fabrika verilerine göre yakıt sarfiyatı vardı.ben o arabamla bir depo yakıtla (depo kapazitesi 45 litre densede 42 litreden fazla hiç aldıramadım )650 km de gittim 1050km de gittim.650 km şehir içi agrasif kullanım 1050 km de sadece şehirler arası 2500 devir sakin kullanımda gördüm.yani gaza bastığınızda yakıtı çok yakmayan bi makina sanırım henüz çıkmadı çıktıysada lütfen paylaşalım bilginin ve bilme hırsının sonu yok.ben matorumu sadece hobi amaçlı kullandığım için yakıta çokda takılmıyorum bi 600cc den az yakmasını beklediğim gibi bi 150cc dende fazla yakmasını normal karşılarım.lastik olayı gerçektende doğru keşke motosiklet lastiksiz satılıpda fiyatı daha makul hala gelseydi.(fiyat demişken kuralkanın firmasının satış konusunda ciddi bir analiz yapması lazım.kullanıcı küstürülürse daha çok ama çok kötülenmeyi hak edersiniz)bencede lastik maddi durumlar mümkün olduğu en kısa zamanda değiştirilmeli.sıralama bence motisiklet kılık kıyafeti sonrada lastik olmalı.ayna olayı zaten tam bi komedi yav arkadaş hiçmi bu motor test sürüşüne çıkmadı.çıktıysada sürücüye koruyucu motosiklet montu giydirilmedenmi test yapıldı.motosiklete montsuz asla binmem ama sırf denemek için trafiğe kapalı alanda gömlekle bindim evet ayna çok güzel gösteriyor montla arkayı istediğim gibi görmek bana nasip olmadı.vücut ölçülerimin anormal olmadığını mesleğimden dolayı 3 yılda bir periyodik sağlık kontrollerine gittiğimden dolayı biliyorum.o zaman geriye tekşey fabrika ayna seçimini yapamamış.kanaatim hata götürür bi yanlış asla değil.şimdi neden pulsarı tercih ettim.
1.kuralkan
2.140-150 km hızlara çıkabiliyor olması.(şehirler arası yollarda otobüs,kamyon ve otomobil hızlarına ayak uydurabilmek)
3.enjeksiyon ve su suğutmalı oluşuna
4.fiyat ve satış eğrisine(bu kadar kısa zamanda bu kadar fazla motosiklet satılıyorsa alıcıların vardır bi bildiği)
5.arkadaş tavsiyesi
6.benzeri sekmentteki 125 cc ve 150 cc motosikletlerle tarafımca yapılan karşılaştırmalar
bu ve şuan aklıma gelmeyen diğer sebeplerden dolayı bajaj pulsat 200 ns i tercih ettim.mesela ben şuan kuralkan firmasının çalışanlarından yada sahiplerinden olsam; bütün pulsar 200 ns sahiplerinin cep telefonlarına satış bayileri yoluyla ulaşır kısa mesajla rolanti ve stop etme sorununun proğram vasıtasıyla çözüldüğünü ve en kısa zamanda sizi servisimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız diye bi mesaj yollar servislerede yazılı olarak gelenleri iyi ağırlayın çay ikram edin derdim.
çokda uzatmadan en iyisi bitireyim artık böyle bi siteyi inşaa eden site sahip yada sahiplerine teşekkür eder iyi formlar dilerim.kalın sağlıcakla...
-
11 Kasım 2015, 01:04
#9319
hakanx1974 abimiz öncelikle aramıza hoşgeldin öncelikle yapmış olduğun tespitlerden dolayı tebrik ederim ve en çok katıldığım konu ise şu yazılım güncellemesiyle ilgili sms ile dönüş yapılması olurdu duyan var duymayan var bilen var bilmeyen var neticede ben servisimle duyar duymaz görüştüm rolanti dalgalanması ve ani hızlanmalarda kesik kesik gaz yemesi kendi tabirim ile öksürme tıksırma desemde böyle bir sorunum var bir önceki motorumda resetleme olayı vardı bundada böyle ufak bir sorunum var bakıma gittiğimde güncellemeyi yaptıracağım umarım rolanti dalgalanması çok mühim olmasada kesik kesik gaz yemesi düzelir ise tadından yenmez olur benim için
-
11 Kasım 2015, 01:21
#9320
Acaba bu yazılım güncellemesi, 0-100km hız denemesi yaparken 5. viteste motoru redline'a kadar sokup 6. vitese attıktan 2 saniye sonra motorun 1 saniye kadar kesilmesini devir göstergesinin dibe vurmasını da düzeltir mi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)