Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9241
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bu Pulsar'da da sorun çıktığında bozulan parçalar hep pahalı, 100 liranın üzerinde fiyatlı parçalar nedense. Benim soğutma fanı garantiden değişti, yukarda fren diskinden bahsediliyor. Yani garanti olmasa kullanım ömrü boyunca bozulan parçalar için güncel fiyatlarla 700-800 liranız gidecek.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9242
    beyazpapagan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Merhaba arkadaşlar. 15 yıllık motosiklet kullanma ve bakım tecrübem var. Yaklaşık 10 yıldır bu siteye üyeyim. Forumlara pek katılmasam da farklı bir teknolojiye sahip olan bu motora ve başlığa açıldığından beri ilgiliyim.
    Uzun yıllardır büyük küçük farklı 11 adet motosiklete sahip oldum ve geçen ay 2750 kmde CRF 250'yi alışamadığım için satarak 9700 km de Pulsar 200 ns aldım. 100 ccden 1150 cc ye kadar kullandığım (Alman, Japon, Çin) motosikletlerin tecrübesiyle motosiklet hakkında birkaç satır da ben yazmak istedim. Değerlendirmelerim kendi tecrübelerim doğrultusundadır. ybr, cbr, cbf vs tarzı araçlarla kıyaslamak niyetinde değilim çünkü her motosiklet kendine göre farklı karakter ve amaçlarla üretilmiştir.
    Öncelikle motorun hafif ve atak olması hoşuma gitti. İkinci motor olarak şehir içinde ve yakın mesafelerde kullanıma gayet uygun. Lastiklerini benden önceki kullanıcı arka 140 tabanlı olmak üzere İRC ile değiştirmiş yine de arka taraf hafif gibi ve panik frende kaymaya müsait. Sport veya Sport Turing pek çok motorların arka kısımlarının daha hafif olduğu göz önüne alındığında bu normal bir durum fakat yeni alışan arkadaşların dikkatli olmasını tavsiye ederim.
    Genel olarak frenlerin iyi olduğunu söyleyebilirim. Şehirlerarası yolarda 9-10000 gibi yüksek devirlere kolayca ulaşması ve her devir aralığında gerçekten güç üretebilmesi hoşuma gitti. 2 saatlik bir uzun yol kullanımında rahatlıkla ve beni hırpalamadan 115-120 km hızlarda gitmesi de keyif verdi. Yakıtı detaylıca ölçmeye ihtiyaç duymadım çünkü motorun az yaktığı gidebildiğim mesafeden anlaşılıyor. Stop etme sorununu hiç yaşamadım. Devirde hafif dalgalanma olayına kendi motorumda da şahit oldum fakat daha önce kullandığım karbüratörlü veya enjeksiyonlu araçlarda da şahit olduğum için çok önemsemiyorum. Üzerinde aksesuarlarıyla gelen motorumun 10000 bakımı Manisa yetkili servisinde satın almadan önce yapılmış. Geçen gün sol tarafında kabloların çıktığı yerde hafif terleme fark ettim ve işin ehli olarak forumda adı geçen Bornova Çamdibi’ndeki Bahri Ustaya uğradım. Motoru yeni aldığımı duyunca hemen kontrollerini yaptı, üzerine binip bir tur attı ve terlemenin bir dahaki yağ değişiminde kolayca halledilebileceğini bana anlattı. Böylece için biraz daha rahat etti.
    Motoru kullandıkça motor servis ve parça konusunda yaşadığım olumlu veya olumsuz tecrübeleri bu başlık altında yeni kullanıcılar veya motoru almaya niyetli olanlarla paylaşacağım.
    Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
    Sarıhan, Sokollu, murti82 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #9243

    Üyelik
    01 Ekim 2011
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı akviran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasil bi his oluyo tarif edebilirmisiniz
    Anlattiginiz gibi iste. Sag elde tüm titreşim hissediliyor.

  4. #9244

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Alıntı lookout adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlattiginiz gibi iste. Sag elde tüm titreşim hissediliyor.
    Frene basinca kafasini salliyor boyle

  5. #9245
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    pulsar üzerinde deneme yaparak birşeyler yapmaya devam ediyoruz.
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  6. #9246

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı beyazpapagan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. 15 yıllık motosiklet kullanma ve bakım tecrübem var. Yaklaşık 10 yıldır bu siteye üyeyim. Forumlara pek katılmasam da farklı bir teknolojiye sahip olan bu motora ve başlığa açıldığından beri ilgiliyim.
    Uzun yıllardır büyük küçük farklı 11 adet motosiklete sahip oldum ve geçen ay 2750 kmde CRF 250'yi alışamadığım için satarak 9700 km de Pulsar 200 ns aldım. 100 ccden 1150 cc ye kadar kullandığım (Alman, Japon, Çin) motosikletlerin tecrübesiyle motosiklet hakkında birkaç satır da ben yazmak istedim. Değerlendirmelerim kendi tecrübelerim doğrultusundadır. ybr, cbr, cbf vs tarzı araçlarla kıyaslamak niyetinde değilim çünkü her motosiklet kendine göre farklı karakter ve amaçlarla üretilmiştir.
    Öncelikle motorun hafif ve atak olması hoşuma gitti. İkinci motor olarak şehir içinde ve yakın mesafelerde kullanıma gayet uygun. Lastiklerini benden önceki kullanıcı arka 140 tabanlı olmak üzere İRC ile değiştirmiş yine de arka taraf hafif gibi ve panik frende kaymaya müsait. Sport veya Sport Turing pek çok motorların arka kısımlarının daha hafif olduğu göz önüne alındığında bu normal bir durum fakat yeni alışan arkadaşların dikkatli olmasını tavsiye ederim.
    Genel olarak frenlerin iyi olduğunu söyleyebilirim. Şehirlerarası yolarda 9-10000 gibi yüksek devirlere kolayca ulaşması ve her devir aralığında gerçekten güç üretebilmesi hoşuma gitti. 2 saatlik bir uzun yol kullanımında rahatlıkla ve beni hırpalamadan 115-120 km hızlarda gitmesi de keyif verdi. Yakıtı detaylıca ölçmeye ihtiyaç duymadım çünkü motorun az yaktığı gidebildiğim mesafeden anlaşılıyor. Stop etme sorununu hiç yaşamadım. Devirde hafif dalgalanma olayına kendi motorumda da şahit oldum fakat daha önce kullandığım karbüratörlü veya enjeksiyonlu araçlarda da şahit olduğum için çok önemsemiyorum. Üzerinde aksesuarlarıyla gelen motorumun 10000 bakımı Manisa yetkili servisinde satın almadan önce yapılmış. Geçen gün sol tarafında kabloların çıktığı yerde hafif terleme fark ettim ve işin ehli olarak forumda adı geçen Bornova Çamdibi’ndeki Bahri Ustaya uğradım. Motoru yeni aldığımı duyunca hemen kontrollerini yaptı, üzerine binip bir tur attı ve terlemenin bir dahaki yağ değişiminde kolayca halledilebileceğini bana anlattı. Böylece için biraz daha rahat etti.
    Motoru kullandıkça motor servis ve parça konusunda yaşadığım olumlu veya olumsuz tecrübeleri bu başlık altında yeni kullanıcılar veya motoru almaya niyetli olanlarla paylaşacağım.
    Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
    Hoşgeldin Tecrübelilere ihtiyacımız var :-)) Genelde ilk veya , iptidai motor olarak kullanıyoruz Pulsarı. Benim ikinci ama ilk vitesli motosikletim. Ve Pulsarı seçtiğim için mutluyum hiç sorun yaşatmadı acemi olarak sorun yaşamak istemezdim. Artık ufak ufak uzun yollara çıkıyorum. Bu geçen yaz Rusya planım vardı yapamadım ama artık başka bahara.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsar üzerinde deneme yaparak birşeyler yapmaya devam ediyoruz.
    http://www.hizliresimyukle.com/image...102-WA0003.jpg
    Bajajın size AR-GEden kaynak aktarması lazım :-)
    kdiner bunu beğendi.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  7. #9247
    beyazpapagan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    Manisa-İzmir
    [QUOTE=sheriff87;3758929]Hoşgeldin Tecrübelilere ihtiyacımız var :-)) Genelde ilk veya , iptidai motor olarak kullanıyoruz Pulsarı. Benim ikinci ama ilk vitesli motosikletim. Ve Pulsarı seçtiğim için mutluyum hiç sorun yaşatmadı acemi olarak sorun yaşamak istemezdim. Artık ufak ufak uzun yollara çıkıyorum. Bu geçen yaz Rusya planım vardı yapamadım ama artık başka bahara.[COLOR="Silver"]

    Kazasız belasız inşallah.

  8. #9248
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin Tecrübelilere ihtiyacımız var :-)) Genelde ilk veya , iptidai motor olarak kullanıyoruz Pulsarı. Benim ikinci ama ilk vitesli motosikletim. Ve Pulsarı seçtiğim için mutluyum hiç sorun yaşatmadı acemi olarak sorun yaşamak istemezdim. Artık ufak ufak uzun yollara çıkıyorum. Bu geçen yaz Rusya planım vardı yapamadım ama artık başka bahara.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------



    Bajajın size AR-GEden kaynak aktarması lazım :-)
    hava da para kokusu alıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

    Orta zincir koruma kısmı kapağını değişik tarz yapalım dedik ne kadar çakma olsa da elimizden bu kadar geliyor, şimdilik orta kısmında kapak yok oraya plastik kapak takacağız bakalım orijinal'ine göre ne kadar yağ sıçratır ve yağ toplar deneyip göreceğiz.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

    Orta zincir koruma kısmı kapağını değişik tarz yapalım dedik ne kadar çakma olsa da elimizden bu kadar geliyor, şimdilik orta kısmında kapak yok oraya plastik kapak takacağız bakalım orijinal'ine göre ne kadar yağ sıçratır ve yağ toplar deneyip göreceğiz.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

    motosiklet.net sistem sorunlu olunca böyle oldu kusura bakmayın, bir düzeltmediler gitti ya nedir bu ya hangi çağda yaşıyoruz.
    TR_96 ve sheriff87 bunu beğendiler.

  9. #9249
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Beyazpapagan Merhaba. Şu an duke200 kullanıyorum memnunum fakat crf250l alsam mi diye düşünüyorum. Sadece asvaltta kullanıyorum. Sizin yorumunuzu görünce sormadan edemedim crf250l nin neyine alisamadiniz. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

  10. #9250

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsar üzerinde deneme yaparak birşeyler yapmaya devam ediyoruz.
    http://www.hizliresimyukle.com/image...102-WA0003.jpg
    Abi sizdeki imkanlar bende olsa neler yaparim su on teker icin koruma takozu yapsaniza ama maliyetli olunca alamiyoruz iste

  11. #9251
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Akviran ben tornacı vb işi yapmıyorum, ben güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum vakit buldukça yapabileceğim işi yapıyorum, sırada alt sakal çalışması var ama baya bir uğraştıracak ve biraz uzun zaman alacak gibi bir durum söz konusu. İnşallah en kısa zamanda halletmeye çalışacağız.

  12. #9252
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Arkadaşlar merhaba Allah hepimize kazasız sürüşler nasip etsin,
    Biz Nc formunda sizin motorlardaki arka çamurluğu bizim motora uydurmak için bir şeyler yapmaya çalışıyoruz,geçen gün kalyoncu motordan 35₺ ye kargo dahil çamurluğun plastik aksamı ve 45₺ ye de iç aksamını sipariş ettim ürünler geldi,
    Sizden ricam bu çamurluk sizin motora nasıl bağlanmış,o bölgenin fotoğrafları var ise buradan paylaşırsanız çok seviniriz,ilk denemeyi ben yapacam inşallah başarılı olursam diğer arkadaşlarda kendi motorlarına uygulayacaklar.
    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

  13. #9253
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    449-457. sayfaya bakarsanız azda olsa size yardımı dokunur mehmetenis belki daha geri sayfalarda da ayrıntılı resim olabilir.
    mehmetenis bunu beğendi.

  14. #9254
    beyazpapagan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyazpapagan Merhaba. Şu an duke200 kullanıyorum memnunum fakat crf250l alsam mi diye düşünüyorum. Sadece asvaltta kullanıyorum. Sizin yorumunuzu görünce sormadan edemedim crf250l nin neyine alisamadiniz. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler
    E-Tekin Merhaba. crf 250 L aslında çok amaçlı kullanıma uygun üretilmiş bir motosiklet. Ben motoru aldıktan hemen sonra yol kullanıma daha uygun olan Michelin Sırac lastiklerle değiştirdim. Asvaltta gidiş ve virajlama daha güven verici oldu fakat 2-3 saatlik yolculuklarda bile motor karakteri gereği bazı zorluklar çıkarabiliyor. Crf ile Avrupa turu yapanlar bile varmış fakat ben kullandığım 3 uzun yol tecrübesini aktarayım. Öncelikle motorun yüksek olması sebebiyle 80km ve sonrası hızlarda güven vermiyor. Sürekli 120km hızlarda gitmek yorucu oluyor ve oturuş konumu itibariyle de sürücü fazla rüzgar alıyor. Sele diğer kroslara göre rahat fakat yine de uzun yola çok uygun değil. 7,5 litrelik deposu 150-170 kmde bir benzin almayı gerektiriyor. Şehir içinde çok sık vites değişimi istemesi sevmediğim diğer bir tarafı ve şehir içinde yazın sürekli fan açması, motor sıcaklığının yöneldiği yerde ayaklarımın haşlanması da hoşuma gitmeyen diğer tarafları.
    Bunların yanında parçası bol ve ucuz olan kendini kanıtlamış bir motor. Stabilize yollar ve köy yolları dahil iyi bir çift lastikle hiç gaz kesmeden güvenle yol alıyordum. Frenleri çok etkili, motor hafif ve dengeli, ayrıca şehirler arası yollarda rampalarda bile 80-100 km hız ile şişmeden çıkabiliyordu.
    Bugün Pulsar ile stabilize ve çakıllı yolarda sürüş yaparken crf yi arasam da asvalta çıktıktan sonra Pulsarın daha keyifli olduğunu birkez daha anladım.
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  15. #9255
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Crf 250 depo 7.5 litre hiç olmadı şimdi

  16. #9256
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    TR_96, AttilaXtreme ve kdiner bunu beğendiler.

  17. #9257
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Beyazpapagan çok cok tesekkur ederim. Tam da merak ettiğim ve cevabını pek bulamadığım konulara değindiniz. Anlaşılan crf250l de bana göre değil. Duke200 zaten 7 aylık motor 2700 km de. Kullanmaya devam edeyim en iyisi.. geçen inazuma250 kullandım tamam çok rahat ama aşırı ağır,yakıt fazla ve duke200 gibi hizlanamiyor.. Ultra pahali parçaları. Ya para koyup üzerine üst sınıfa gecicem yada devam duke200 e. Tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla 😊
    beyazpapagan bunu beğendi.

  18. #9258
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava da para kokusu alıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

    Orta zincir koruma kısmı kapağını değişik tarz yapalım dedik ne kadar çakma olsa da elimizden bu kadar geliyor, şimdilik orta kısmında kapak yok oraya plastik kapak takacağız bakalım orijinal'ine göre ne kadar yağ sıçratır ve yağ toplar deneyip göreceğiz.
    http://www.hizliresimyukle.com/image...3_155546_1.jpg
    http://www.hizliresimyukle.com/image...103_155557.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

    Orta zincir koruma kısmı kapağını değişik tarz yapalım dedik ne kadar çakma olsa da elimizden bu kadar geliyor, şimdilik orta kısmında kapak yok oraya plastik kapak takacağız bakalım orijinal'ine göre ne kadar yağ sıçratır ve yağ toplar deneyip göreceğiz.
    http://www.hizliresimyukle.com/image...3_155546_1.jpg
    http://www.hizliresimyukle.com/image...103_155557.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

    motosiklet.net sistem sorunlu olunca böyle oldu kusura bakmayın, bir düzeltmediler gitti ya nedir bu ya hangi çağda yaşıyoruz.

    http://www.fireparts.com.co/pulsar/pulsar-200-ns.html bunlarda fiki verebilir size . gerçi buraya bakmışsınız sanırım zincir koruma neredeyse aynı :D ama güzel olmuş devamını bekliyoruz

  19. #9259

    Üyelik
    30 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara/elvankent
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    selamlar arkadaslar hava sogukken gösterge acılmıyor hiç calısmıyor devir göstergeside calısmıyor bu sorunu yasayan varmı :D

  20. #9260
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.fireparts.com.co/pulsar/pulsar-200-ns.html bunlarda fiki verebilir size . gerçi buraya bakmışsınız sanırım zincir koruma neredeyse aynı :D ama güzel olmuş devamını bekliyoruz
    evet verdiğiniz linkten çalışma yapıyoruz, şu an alt sakal çalışması üzerinde çalışıyorum, 3/1 lik bölümü bitti gibi bir şey, en kısa zamanda bitirip normal saç üzerinde kesim yaparak son şeklini vereceğim ve çizim ve lazer kesim için arkadaşın ellerinden öpecek artık.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

    Alıntı ulasgncrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar arkadaslar hava sogukken gösterge acılmıyor hiç calısmıyor devir göstergeside calısmıyor bu sorunu yasayan varmı :D
    akünüzü kontrol ettirin, servise gidemiyor iseniz telefonla irtibat kurarsanız yardımcı olacaklardır.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)