Selamin aleykum . Pulsar200ns kullanicisiyim. Bugun kadikoyde bay motoda rs ve diger motorlarin test surusu vardi. Ilk rs yi test ettim. Gorunus olarak cidden cok guzel. Abs olmasi ayri bir onem tabi ki .gidisinde acikcasi 200ns den farki yoktu. One yatmak icin onunde alan var hizini alman icin iyi düşünülmus.
Ardindan discover150s surdum . Debriyaj sistemi benim alisik oldugum bir sistem degildi. Onun disinda titresim vardi . Yani baya vardi. (Kiyaslamalar pulsar200ns e gore) yani pek bana gore bir motor degil. He ama sehir ici icin güzel motor . Benim görüşlerim bunlardir arkadaslar . Herkese hayirli gunler..
merhaba arkadaşlar; sıfır pulsarın yanında avadanlık gibi bir şey veriyorlar mı acaba? Ben kullanma kitapçığını bile netten indirdim :(
pulsar_42 Avadanlık
artçı seleyi çıkartın seleye montaşlıdır, selenin altına bakınca göreceksiniz.
Benimki de 2000'de kalkıyo ama 5-6 saniye yarım debriyaj yapmak yerine, 3000 devir civarına getirip motoru debriyajı sertçe bırakırken gazı köklüyorum hemen kapıp gidiyo motor. Hiç stop etme de yapmıyo bu şekilde.
Bugün üşüye üşüye 260km kadar gezdim. Olabildiğince ekonomik bir şekilde 93-95km civarı hızda gidince 100km'de 2.9 litre yaktı. Geçen günkü yakıt hesabıma göre de 7 litre benzinle şehiriçi 240km yapmışım. O da 2.9 litre eder 100km'de.
Bazıları kızacak ama yinede yaziyim. 2014 model Pulsarımla sıfır problemle 1 yılı devirdim. Benim motor stop filan etmiyor ayrıca denge sensörü zırıltısıda yok. Hala orjinal lastiklerle kullanıyorum ama accık param olursa değiştiririm o kadar çok reklam yaptınız ki sırf farkı görmek istiyorum. Yakıtı 3 litrenin altına düşüremedim hoş zaten dert de değil, pulsardan önce cup sürücüsüydüm buna geçince vaay yakıt yakıyomuşum farkını farketmedim. Mengünün yaptığı gibi denersem illa düşer ama ne tadı kalırki o zaman. 200lüğün ilk alıcılarındandım 400lük pulsarında ciddi alıcısıyım. Umarım endurosunuda yaparlar. Ve bitirirken insanlığı bizim topluma 3 boy büyük gelen Ekrem Beyi çok seviyoruz. Reelde tanışıp misafir etmek isterim. Sağlıcakla gençler
Sonuçta hepimiz ölecez...!
bugun istanbul kadikoydeki bay-motoya test sürüşüne gittim pulsar 200 ns-rs yi test ettim ilk önce ns yi kullandım 2015 modeldi selesi gayet rahat motorun sele yüksekliği gidon yüksekliği tam bana göre boyum ortalama 1.75 oturuş pozisyonu scooterdan buna geçince biraz garip geldi ama rahat alışırsın zamanla sonra çalıştırdım ilk başta bi istop etti motor soğukluğuna verdim çıktım yola gazladım gayet güzel bi şekilde ivmeleniyordu motorun km 4.682 di rodaj bitmişti bende biraz gaz açıyım dedim gayet seri ve atak titreşim konusunu test etmek için son devirleri zorladım ama genede titreşim yok yani hissetmiyorsun seleside gayet rahattı 2015 olduğundan heralde lastikler orjinal üstündekilerdi biraz yatarak gaz açtım ama yoldan atma gibi bişeyle karşılaşmadım lastikler ıslanınca durum ne olur bilemem su olmadığı için deneyemedim. aynalar biraz sıkıntılı gibiydi aslında aynalarıda ayarlamadım açıkcası yani ayarlansa güzel göstere bilir belki bilemiyorum. ama ns kullanış ivmelenmesi rahatlık fren bakımından gayet iç açıcı güzel yani hoşuma gitti sonra birde rs yi test ediyim dedim aldım üstüne oturdum direk seleden zaten - yi aldı elimle birde baktım acaba başka yeremi oturdum diye ama selesi rahat değil sonra çıktım yola gaz açtım ivmelenmesi felan ns den biraz daha düşük onu hissediyorsun çünkü ns le aynı motor üzerine giydirme var ve daha ağır. sürüş pozisyonu racinglerden biraz daha dik ama rahat değil zaten racinglerin bütün hepsi öyle abs sistemi güzel tutuyor ama motorda konfor yok pek hoşuma gitmedi yani o para verilmez. görüntüsü aldatıyor ama sakın test etmeden almayın derim rs yi. sonuçta konfor ön plandadır benim için şahsen. 200 ns benden geçer notu çok çok üst seviyede aldı bende 1-2 aya almayı düşünüyorum bütçeyi ayarlaya bilirsem herkese iyi forumlar..
Denge sensörü her geçen gün artan şekilde zırıldıyor. 3500 devirden son devire kadar zırıldama var. Uzun yolda subap sesi gibi zırıltı yapıyo sürekli. Yeni lastiklerim iyi gerçekten, virajlarda ne kadar yatırırsam yatırayım kayma hissi yok. Ani gidon hareketlerinde de yolu hiç bırakmıyor lastikler. Yağmurda da sanki kuru asfalttaymış gibi gidiyo. Orjinal lastikleri kullanıyo olsaydım mart ayına kadar yatardı motor, çok kontrollü az trafikli yollarda sürebilirdim kışın sadece.
Çarşamba akşamı küçükte olsa bir araya gelelim dedik, sağolsun bizi kırmayıp gelen Ekrem ATA bey ve Oktay motor olarak Oktay DEMİR ve Kadıköy Bay_Moto olarak Baybars DEMİRTEN' de bizlerle birlikeydi, burdan kendilerine birkez daha tşk ediyorum bizleri kırmayıp geldikleri için.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Pulsar RS200 modelini kadıköy bay-moto da test edebilirsiniz. Test etmek isterseniz diğer modeller de teste açıktır.
Neyi çıkarmak için sürücü selesini sökmek gerekiyor?! Avadanlığı mı?! Avadanlık zaten arka koltuğun hemen altında ve motorun anahtarıyla açılıyor arka koltuk, hemen arka-alttaki kilit yerinden. Kaçırdığım bir şey mi var!, ANlamadım(Bir espri varsa onu da anlamadım )
Mengu, sürücü selesini sökmek 2 adet 10 numara sonunu sökmeye bakıyor sadece. Artçı selesini kaldırınca sürücü selesinin arkasında artçı selesinin kilit mekanizmasının olduğu yerde 4 tane somun var, bunlardan dıştaki 2'si şaseyi grenaj(karenaj)'a bağlıyor, görürsünüz zaten, kilit sistemine yakın olan içteki 2'si ise koltuğu sabitliyor, o ikisini söküp ön koltuğu hafif geri kaydırarak çıkartabilirsin. ( Acaba Bunları zaten biliyordun da espri niyetine mi sordun! Öyleyse aranızdaki espriyi ben kaçırdım , olsun, yine de diğer arkadaşlara bilgi olur )
Avandalık artcı selesi altında kontak anahtarı ile açılır sürücü selesini sökmeye anahtar gerekir avandalıkta eme yarar fazla bişey yok
Arka amortisörü ayarlamak istiyorum sadece onun için anahtara ihtiyacım var.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)