Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9181

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    Debriyaj ayari yaptirdim bırakmaya yakın kavriyordu biraz daha ortaya almasını istedim amasorun devam etti. tam anlamıyla çözemedim. Biraz daha pratik lazım galiba. Yada başka bişeyler var. Teşekkürler. Herkesin bayramı kutlu olsun bu arada nice 92. Yıllara.
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mengü16 video çekip atmıştım 2000 devirde de rahat kalkıyor motor, arkadaş debriyaj ayarını bir kontrol ettirsin, ya erken yada geç kavrıyor olabilir veya erken bırakıyor olabilir kolu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9182

    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Selamin aleykum . Pulsar200ns kullanicisiyim. Bugun kadikoyde bay motoda rs ve diger motorlarin test surusu vardi. Ilk rs yi test ettim. Gorunus olarak cidden cok guzel. Abs olmasi ayri bir onem tabi ki .gidisinde acikcasi 200ns den farki yoktu. One yatmak icin onunde alan var hizini alman icin iyi düşünülmus.
    Ardindan discover150s surdum . Debriyaj sistemi benim alisik oldugum bir sistem degildi. Onun disinda titresim vardi . Yani baya vardi. (Kiyaslamalar pulsar200ns e gore) yani pek bana gore bir motor degil. He ama sehir ici icin güzel motor . Benim görüşlerim bunlardir arkadaslar . Herkese hayirli gunler..

  3. #9183
    pulsar_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    merhaba arkadaşlar; sıfır pulsarın yanında avadanlık gibi bir şey veriyorlar mı acaba? Ben kullanma kitapçığını bile netten indirdim :(

  4. #9184
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    pulsar_42 Avadanlık
    artçı seleyi çıkartın seleye montaşlıdır, selenin altına bakınca göreceksiniz.

  5. #9185
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mengü16 video çekip atmıştım 2000 devirde de rahat kalkıyor motor, arkadaş debriyaj ayarını bir kontrol ettirsin, ya erken yada geç kavrıyor olabilir veya erken bırakıyor olabilir kolu.
    Benimki de 2000'de kalkıyo ama 5-6 saniye yarım debriyaj yapmak yerine, 3000 devir civarına getirip motoru debriyajı sertçe bırakırken gazı köklüyorum hemen kapıp gidiyo motor. Hiç stop etme de yapmıyo bu şekilde.

    Bugün üşüye üşüye 260km kadar gezdim. Olabildiğince ekonomik bir şekilde 93-95km civarı hızda gidince 100km'de 2.9 litre yaktı. Geçen günkü yakıt hesabıma göre de 7 litre benzinle şehiriçi 240km yapmışım. O da 2.9 litre eder 100km'de.

    AttilaXtreme, mcsultan ve hitit63 bunu beğendiler.

  6. #9186
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimki de 2000'de kalkıyo ama 5-6 saniye yarım debriyaj yapmak yerine, 3000 devir civarına getirip motoru debriyajı sertçe bırakırken gazı köklüyorum hemen kapıp gidiyo motor. Hiç stop etme de yapmıyo bu şekilde.

    Bugün üşüye üşüye 260km kadar gezdim. Olabildiğince ekonomik bir şekilde 93-95km civarı hızda gidince 100km'de 2.9 litre yaktı. Geçen günkü yakıt hesabıma göre de 7 litre benzinle şehiriçi 240km yapmışım. O da 2.9 litre eder 100km'de.
    http://i68.tinypic.com/208vez9.jpg
    http://i68.tinypic.com/hrmr8o.jpg
    Demekki layığıyla kullanınca gayet az yakmış.

  7. #9187
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı TR_96 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demekki layığıyla kullanınca gayet az yakmış.
    Uzun yolda 95-110km hız aralığında hem de 2 kişi binerek 2.35 litre arası yakanlar da var, Sayın Ekrem Ata'nın mesajına göre konuşuyorum.
    Ben aynı şekilde motoru sürünce 2.9 litre yaktım.

    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Antalya Pulsar 200 NS grubunu kuran Feyyaz Sarıgöl ve değerli eşleri Merve Sarıgöl bugün konuğumdu.

    Evimize kadar gelerek bizleri mutlu ettiler. Güzel bir sohbetimiz oldu. Cuma günü başladıkları 5 günlük yolculuğunun 3 ncü günündelermiş. Güzergâhları ANTALYA-DENİZLİ-İZMİR-BALIKESİR-ÇANAKKALE-TEKİRDAĞ-İSTANBUL-YALOVA-BURSA-ESKİŞEHİR-KÜTAHYA-AFYONKARAHİSAR-ISPARTA ve ANTALYA. Takriben 2.500 km kadar yol kat edecekler. Şu ana kadar 1.310 km kadar yol almışlar ve yakıt sarfiyatı 145 tl. 1 km de 11,29 kuruş gibi olağanüstü bir rakam. 100 km de ortalama 2,35 lt sarfiyat. Şu ana kadar aldığım en iyi rakamlardan biri. Duble yollarda 90-95, otobanda ise 100-110 km sabit hızla yol almışlar. Hatta manuel olarak cruise control uygulamışlar. Bana çok başarılı geldi.

    Çanakkale motor festivalinde de güzel bir gün geçirmişler. Kendilerini uğurladık. Bu yaz 5000 km kadar bir tur planları olduğunu öğrendik. Ben de merakla bekliyorum. Allah kazasız belasız hayırlı yolculuklar nasip etsin kendilerine…

    http://i.hizliresim.com/Lay3EZ.jpg
    http://i.hizliresim.com/629n5l.jpg

  8. #9188

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Bazıları kızacak ama yinede yaziyim. 2014 model Pulsarımla sıfır problemle 1 yılı devirdim. Benim motor stop filan etmiyor ayrıca denge sensörü zırıltısıda yok. Hala orjinal lastiklerle kullanıyorum ama accık param olursa değiştiririm o kadar çok reklam yaptınız ki sırf farkı görmek istiyorum. Yakıtı 3 litrenin altına düşüremedim hoş zaten dert de değil, pulsardan önce cup sürücüsüydüm buna geçince vaay yakıt yakıyomuşum farkını farketmedim. Mengünün yaptığı gibi denersem illa düşer ama ne tadı kalırki o zaman. 200lüğün ilk alıcılarındandım 400lük pulsarında ciddi alıcısıyım. Umarım endurosunuda yaparlar. Ve bitirirken insanlığı bizim topluma 3 boy büyük gelen Ekrem Beyi çok seviyoruz. Reelde tanışıp misafir etmek isterim. Sağlıcakla gençler
    centil40 bunu beğendi.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  9. #9189

    Üyelik
    23 Eylül 2015
    Motosikleti
    SUZUKİ AN125
    bugun istanbul kadikoydeki bay-motoya test sürüşüne gittim pulsar 200 ns-rs yi test ettim ilk önce ns yi kullandım 2015 modeldi selesi gayet rahat motorun sele yüksekliği gidon yüksekliği tam bana göre boyum ortalama 1.75 oturuş pozisyonu scooterdan buna geçince biraz garip geldi ama rahat alışırsın zamanla sonra çalıştırdım ilk başta bi istop etti motor soğukluğuna verdim çıktım yola gazladım gayet güzel bi şekilde ivmeleniyordu motorun km 4.682 di rodaj bitmişti bende biraz gaz açıyım dedim gayet seri ve atak titreşim konusunu test etmek için son devirleri zorladım ama genede titreşim yok yani hissetmiyorsun seleside gayet rahattı 2015 olduğundan heralde lastikler orjinal üstündekilerdi biraz yatarak gaz açtım ama yoldan atma gibi bişeyle karşılaşmadım lastikler ıslanınca durum ne olur bilemem su olmadığı için deneyemedim. aynalar biraz sıkıntılı gibiydi aslında aynalarıda ayarlamadım açıkcası yani ayarlansa güzel göstere bilir belki bilemiyorum. ama ns kullanış ivmelenmesi rahatlık fren bakımından gayet iç açıcı güzel yani hoşuma gitti sonra birde rs yi test ediyim dedim aldım üstüne oturdum direk seleden zaten - yi aldı elimle birde baktım acaba başka yeremi oturdum diye ama selesi rahat değil sonra çıktım yola gaz açtım ivmelenmesi felan ns den biraz daha düşük onu hissediyorsun çünkü ns le aynı motor üzerine giydirme var ve daha ağır. sürüş pozisyonu racinglerden biraz daha dik ama rahat değil zaten racinglerin bütün hepsi öyle abs sistemi güzel tutuyor ama motorda konfor yok pek hoşuma gitmedi yani o para verilmez. görüntüsü aldatıyor ama sakın test etmeden almayın derim rs yi. sonuçta konfor ön plandadır benim için şahsen. 200 ns benden geçer notu çok çok üst seviyede aldı bende 1-2 aya almayı düşünüyorum bütçeyi ayarlaya bilirsem herkese iyi forumlar..
    centil40 bunu beğendi.

  10. #9190
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazıları kızacak ama yinede yaziyim. 2014 model Pulsarımla sıfır problemle 1 yılı devirdim. Benim motor stop filan etmiyor ayrıca denge sensörü zırıltısıda yok. Hala orjinal lastiklerle kullanıyorum ama accık param olursa değiştiririm o kadar çok reklam yaptınız ki sırf farkı görmek istiyorum. Yakıtı 3 litrenin altına düşüremedim hoş zaten dert de değil, pulsardan önce cup sürücüsüydüm buna geçince vaay yakıt yakıyomuşum farkını farketmedim. Mengünün yaptığı gibi denersem illa düşer ama ne tadı kalırki o zaman. 200lüğün ilk alıcılarındandım 400lük pulsarında ciddi alıcısıyım. Umarım endurosunuda yaparlar. Ve bitirirken insanlığı bizim topluma 3 boy büyük gelen Ekrem Beyi çok seviyoruz. Reelde tanışıp misafir etmek isterim. Sağlıcakla gençler
    Denge sensörü her geçen gün artan şekilde zırıldıyor. 3500 devirden son devire kadar zırıldama var. Uzun yolda subap sesi gibi zırıltı yapıyo sürekli. Yeni lastiklerim iyi gerçekten, virajlarda ne kadar yatırırsam yatırayım kayma hissi yok. Ani gidon hareketlerinde de yolu hiç bırakmıyor lastikler. Yağmurda da sanki kuru asfalttaymış gibi gidiyo. Orjinal lastikleri kullanıyo olsaydım mart ayına kadar yatardı motor, çok kontrollü az trafikli yollarda sürebilirdim kışın sadece.

  11. #9191
    pulsar_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsar_42 Avadanlık
    artçı seleyi çıkartın seleye montaşlıdır, selenin altına bakınca göreceksiniz.
    Bugun eve gidince baktim evet orda duruyormus cikarmak icin surucu selesinide sokmek gerekiyor sanirim

  12. #9192
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı pulsar_42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun eve gidince baktim evet orda duruyormus cikarmak icin surucu selesinide sokmek gerekiyor sanirim
    Sürücü selesini nasıl sökebiliriz ?

  13. #9193
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Çarşamba akşamı küçükte olsa bir araya gelelim dedik, sağolsun bizi kırmayıp gelen Ekrem ATA bey ve Oktay motor olarak Oktay DEMİR ve Kadıköy Bay_Moto olarak Baybars DEMİRTEN' de bizlerle birlikeydi, burdan kendilerine birkez daha tşk ediyorum bizleri kırmayıp geldikleri için.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    Pulsar RS200 modelini kadıköy bay-moto da test edebilirsiniz. Test etmek isterseniz diğer modeller de teste açıktır.
    AttilaXtreme, hitit63, Sokollu ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #9194

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı pulsar_42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun eve gidince baktim evet orda duruyormus cikarmak icin surucu selesinide sokmek gerekiyor sanirim
    Neyi çıkarmak için sürücü selesini sökmek gerekiyor?! Avadanlığı mı?! Avadanlık zaten arka koltuğun hemen altında ve motorun anahtarıyla açılıyor arka koltuk, hemen arka-alttaki kilit yerinden. Kaçırdığım bir şey mi var!, ANlamadım(Bir espri varsa onu da anlamadım )

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürücü selesini nasıl sökebiliriz ?
    Mengu, sürücü selesini sökmek 2 adet 10 numara sonunu sökmeye bakıyor sadece. Artçı selesini kaldırınca sürücü selesinin arkasında artçı selesinin kilit mekanizmasının olduğu yerde 4 tane somun var, bunlardan dıştaki 2'si şaseyi grenaj(karenaj)'a bağlıyor, görürsünüz zaten, kilit sistemine yakın olan içteki 2'si ise koltuğu sabitliyor, o ikisini söküp ön koltuğu hafif geri kaydırarak çıkartabilirsin. ( Acaba Bunları zaten biliyordun da espri niyetine mi sordun! Öyleyse aranızdaki espriyi ben kaçırdım , olsun, yine de diğer arkadaşlara bilgi olur )

  15. #9195
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı pulsar_42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun eve gidince baktim evet orda duruyormus cikarmak icin surucu selesinide sokmek gerekiyor sanirim
    avadanlık artçı selesinin altında, sürücü selesini çıkarmanıza gerek yok, artçı seleyi çıkarmak için yan kısımda anahtar giriş yeri var, anahtarı takın çevirin artçı selesi çıkacaktır.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  16. #9196
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyi çıkarmak için sürücü selesini sökmek gerekiyor?! Avadanlığı mı?! Avadanlık zaten arka koltuğun hemen altında ve motorun anahtarıyla açılıyor arka koltuk, hemen arka-alttaki kilit yerinden. Kaçırdığım bir şey mi var!, ANlamadım(Bir espri varsa onu da anlamadım )


    Mengu, sürücü selesini sökmek 2 adet 10 numara sonunu sökmeye bakıyor sadece. Artçı selesini kaldırınca sürücü selesinin arkasında artçı selesinin kilit mekanizmasının olduğu yerde 4 tane somun var, bunlardan dıştaki 2'si şaseyi grenaj(karenaj)'a bağlıyor, görürsünüz zaten, kilit sistemine yakın olan içteki 2'si ise koltuğu sabitliyor, o ikisini söküp ön koltuğu hafif geri kaydırarak çıkartabilirsin. ( Acaba Bunları zaten biliyordun da espri niyetine mi sordun! Öyleyse aranızdaki espriyi ben kaçırdım , olsun, yine de diğer arkadaşlara bilgi olur )
    Merak etmedim sürücü selesini sökmeyi. Avadanlığı ben de bulamadım arka selede, bir de sürücü selesine bakayım

  17. #9197
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Avandalık artcı selesi altında kontak anahtarı ile açılır sürücü selesini sökmeye anahtar gerekir avandalıkta eme yarar fazla bişey yok

  18. #9198
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Arka amortisörü ayarlamak istiyorum sadece onun için anahtara ihtiyacım var.

  19. #9199

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka amortisörü ayarlamak istiyorum sadece onun için anahtara ihtiyacım var.
    Amartisor ayar anahtarini site den 40 tl ye satiyolar avadanligin icinde yok salak sacmasi bi durum tamam icine koymuyosun bari ucuz ver kic kadar demire 40 tl istiyolar tornavida anahtar dayiyarak ayarliyoruz biz

  20. #9200
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı akviran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amartisor ayar anahtarini site den 40 tl ye satiyolar avadanligin icinde yok salak sacmasi bi durum tamam icine koymuyosun bari ucuz ver kic kadar demire 40 tl istiyolar tornavida anahtar dayiyarak ayarliyoruz biz
    Çok paraymış, bişeyler uydururum artık demir kesme kaynatma ile.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)