Mavi üçlü çantalı.Acaba benmiyim.
Mavi üçlü çantalı.Acaba benmiyim.
RS 200'ün egsozu NS 200 e takabilirmiyiz? görüntüsü değişse gidişi sesi etkilenir mi ki sizce?
merhabalar 200 ns lastiklerinin ıslak performansı nasıl. motoru iş yerinin bahçesinden eve götürmek zorundayım. hava malum bide dik bir yokuş ineceğim eve gitmek için kayarmı.
Orjinal lastikleri ıslak yolda berbat, kayabilirsin de düşebilirsin de. Metzeler lastik taktırdım ıslak yolda her türlü cambazlığı yapıyorum sorun yok. Eskiden arka lastik kuru yolda bile az bişey fazla frene basınca kayardı, yeni taktırdığım lastikle ıslakta bile arka lastik kaymıyor.
http://www.motolastik.com/metzeler-l...7-52s-pmu27251
http://www.motolastik.com/metzeler-l...7-62s-pmu27260
Şurdan linklerdeki lastikleri aldım, şu an indirim yapmışlar. Doların benim lastik aldığım tarihe göre oldukça yükselmesine rağmen fiyatlar benim aldığım fiyatlarla indirimdeyken aynı. İzmirdeki yerlerine jantları götürürseniz makinede sökme takma ve balans da yapıyorlar.
Arkadaşlar iyi akşamlar.
Merak edenlere söyleyeyim.Konu marka fetişizmi ise bu motor dışarıda Kavasaki olarak ta satılıyor.
Bu motor asla kalitesiz değil.Ürettiği güce göre 100-120 km'de 3.0 lt yakıyor (kendi 256 km molasız deneyimim).Titreme yok.Selesi herhangi bir motordan çok ta sert değil.Aynaların görüş açısı kişisel olarak dar gelebilir.Ben değiştirme gereği duymadım.Orjinal lastikleri ile (2014 model) toplam 4000 km yol yaptım bana sıkıntı çıkarmadı.Lastik konusu da göreceli.Bugün yoğun yağışta (150km Afyon ANK arası) geldim.Motor tecrübeme gelirsek 25 yıldır çeşitli motorlar kullandım ancak onlara istinaden bu yorumları yapabiliyorum.Daha tecrübeli arkadaşlar muhakkak farklı yorumlar yapabilirlar bunlarda onların göreceli yorumlarıdır,ona da saygı duyarım.Arkadaşlarımız bu motorla yurt dışı gezi yaptılar onların deneyimlerinden de istifade edebilirsiniz.Bu motoru kimleer almalı derseniz; küçük motora binmek isteyip güç ve torkunu arttırıp yakıt ve sarf masrafını düşük tutmak isteyenler binmeli.Uzun yol yaparmı evet çokta güzel yapar şehir içinde nasıl derseniz;asıl o iş için ustadır.
Şimdi Buradaki tecrübeli arkadaşlarımla şu yağ konusunu tartışmak istiyorum.Kitapçığımız diyorki 20-50 SL üzeri yağ kullanın, bulamasaanız diğer yağları deneyin diyor.Bir sürü yağ deneyen arkadaşım olduğunu düşünüyorum.Hiç 20W 50 kullanan arkadaşım varmı.Bizde bir 10w 40 muhabbeti aldı yürüdü son yıllarda.Halbuki yurt dışında 20w 50 yarı yada sentetik yağ kullanımı artmış durumda.Yada diğer yağ deneyimlerini paylaşabilirmiyiz.
YBR SÜVARİSİ
100-120km hızlarda asla 3 litre yakmıyor. Şehiriçi olabilecek en ekonomik kullanımla 1 litre ile 35 km yol yapıyorum, 100km'de 2.85 litre yapar. 100km hızla 3.5 litre, 120km hızla 4 litre yakıyor motor.
Sayın mengü arkadaşım.Ben hiç durmaksızın 259 km geldim.Tam 3.0 yaktı sürekli o süratle gitmediğim gibi 80-135 km arası gezdim.Yağ ne kullanıyorsunuz yada servis ne yağ koydu.bu deneyimim castrol 10w 40 yağla olanı idi.
asuvara kitapçık Hindistan çevirisi, şimdi Hindistan la Türkiye ortamı aynı değil, kışın neden 20/50 kullanmak istiyorsunuz, Hani bir zararı olmaz ama geç ısınacak ve geç soğuma yapacak ilk çalıştırmada motorun ısınması geç olacak, neden 10/50 veya 10/40 değilde 20/50, ben şuan 10/50 kullanıyorum ve ara bakımda 10/40 kullanacağım, artık gerisini siz değerlendirin.
Kdiner
Hatirladin mi bizim minnak.sizdiriyordu
Meger conta vs vs degilmis
Depoda delik varmis yada depo bolumunde catlak gibi birseyden bahsetti servis
garantiden degisicez sanirim.
sayın kdiner sağolun.Doğrusu motorun spesifikasyonu olarak düşündüm.Ancak siz de haklısınız Hindistan -1 leri zor görüyor iklim sıcaklığı Ankara ile aynı değil.
YBR SÜVARİSİ
Hakan bey, ben o şekilde kokunun nerden geldiğini bulmuştum, sıkıntınız olmasın garanti kapsamında değişir, sorunun çözülmesine sevindim tam olarak nerden kaçırdığını bilirseniz ona göre yakıt miktarı alın en azından yakıtınız boşa gitmesin.
Benimkine 10w 40 castrol koydular serviste sanki biraz hafif kaldı.Tabi daha havalar soğumadı.Ben İzmirden geldiğim için belkide Ankara koşullarını hafife alıyorum.Şaşmazda bir motor sevdalısı torna ustası arkadaşımla tanıştım.Onunda bu konudaki tutumu 20w 50 yarı sentetik normal araba yağı kullandıklarını yönündeydi.Kendisinin bmw 1200 ve yamaha 600cc si var.Motorun çok yumuşak olduğunu iyi randıman aldığını belirtti.Bende jaso ma konusunu hatırlatınca bunun tamamen aldatmaca olduğunu özellikle tek silindirli motorlarda 20w 50 kullanmanın yararlı olduğunu ifade etti.10w 50 castrol konusuna gelince sizin motorun performansını bence ona borçlu olabilirsiniz.Ben onun farkını YBR de bariz his ediyordum fakat zamanla debriyaj performansını bozuyor.Deneyimile sabittir.Islak debriyajda tam sentetik bence uzun vadede debriyaj ömrünü kısaltıyor.
YBR SÜVARİSİ
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)