Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Ekim 2015, 22:32
#9021
Bu da Türkçe çevirisi.
Hepimiz motor yağı bizim motosikletin işleyişi için büyük önem tutun biliyoruz. Tüm EKG (Motor, Debriyaj ve Dişli) bisiklet bu çok sıvı bağlıdır. Dolayısıyla iyi bir motor yağı senin bisiklet, uygun düzgün ve verimli çalışması için çok önemlidir.
Ateşli bir bisikletçinin kendim olmak, benim bisiklet en iyi motor yağı için ava oldu. Ben benim bisiklet gerçekten zordu için doğru motor yağını bulmakta dolayısıyla Bajaj Pulsar 200ns UG1 ve kendi. Bajaj çok şey olduğunu kendi Bajaj DTSI 10000 yağ kullanarak önerir, ancak HP madeni yağ üretti. Iddia 10000 kms tahliye aralığı işaretine kadar ve dolayısıyla stok Bajaj petrole 5000 km'lik bisiklet ilk çalışmasını sonra değil, bir değişiklik olsun zamanı gelmişti. Araştırma yüklendikten sonra hangi benim bisiklet için en iyi yağ, nihayet Motul 7100 Tam Sentetik Petrol aşağı daralmış olduğunu. Benim bisiklet notu 20W50, bu yüzden Bajaj da Mumbai'de buraya Yetkili Servis merkezine satmak olarak petrole ellerimi koymak o zor değildi.
İlk izlenim:
Benim bisiklet bu kiraz renkli sıvının yaklaşık 1.25 litre yudumladı sonra motosikletin performans ilk izlenim çok gerçekten değildi. Başlangıçtaki Bajaj Mineral yağ yaptığınız ve benim yolculuk eve gerçekten beni motosikletin performansı üzerinde bir fark hissediyorum yapmak değildi gibi yine davranıyordu. Beni bu yağ benim motoru yapacak ne kadar bir fark tam soru yapılmış ve gerçekten öyleydi.
Kapsamlı İnceleme:
100'den fazla kms motorda yağın çalkalar sonra giderek petrol etkileri kendi içine geliyor hissediyordu. Motorun sesi aniden tamamen her şey değişti. Bir aslında vibes kadar 25-30 olarak% oranında azaltılması ve motor sesi bir boğaz olan olandan daha net bir ses gırtlaktan olma hissediyordu. Bu Benadryl sonuçta gerekli biri oldu sanırım.
Daha önce yüksek sesle tıklama ve thuds ve sopa eğilimi ile gerçek bir çalışma olarak kullanılan vites kolu aniden kendi geldi. Vardiya Aslında vites gerçekten kaymıştır kontrol çift zorunda böylece pürüzsüz oldu. Nedeniyle vites vardiya aşırı düzgünlüğüne% 60'a varan azalma olsa geribildirim, bazen beni kolu kırık ve serbestçe hareket olduğunu düşünüyorum yaparak beni korkuttu. Zamanla ben buna kullanılan ve sonra benim şanzıman önce gerçekten sert biri olduğunu fark var.
Yaz sıcağında sürme 1000 kms sonra kolayca Motul 7100 senin motosikletin motor yapar farkı bulabilirsiniz. Pune, Lonavla ve birçok şehir kullanımında diğer ve hızlı otoyol sürmek sürmek sonra ben kolayca motordaki genel stres oldukça çok azalttı iddia edemez. Bisiklet kilometre kadar fark vermiş değil, pek 2-3 kms önceki petrol üzerinde zam, ama sonra tekrar bazı büyük bir fark yaratacaktır. Diğer parçalar motor genellikle olurdu daha çok serin çalışır. Sıvı soğutma mekanizması üzerinde bir yük o kadar almaz.
Ben bir kış sabahı 160 kms çizgi sonra benim motosikletin radyatör fanı tamamlanmasından sonra sabah 11 am var gücüyle uğultu hatırlıyorum. Şimdi Motul 7100, bu bisikletle yaz öğleden sonra 160 kms çizgi 2 pm ile çok serin motor ve radyatör fanı sonuçlandı Oysa neredeyse hiç tüm yolculuk boyunca geldi. Bu dikkat edilmesi gereken bir çok büyük bir fark vardır.
Ayrıca tam sentetik yağ olmak çok binmek ve bisiklet için çoğu zaman park yok tüm dostlarımıza için zamanla aşağılamak değil. Dolayısıyla çok iyi bir hafta ya da bir ay içinde sonra bisiklet devreye bile, yağ motorunuzu korumak ve size vardı dün gibi hissedeceksiniz performansı vermek için kendi içine çok olacağından emin olabilir bisiklet basmış.
Reklamlar
-
21 Ekim 2015, 22:48
#9022
200 luk motora gore cok cok ucuz olan nedir, merak ettim. Cok cok ucuz ama
-
21 Ekim 2015, 23:33
#9023
Seko adlı üyeden alıntı
Bu tartışmaları yapalı bir buçuk yıl oldu ama yine de cevap yazayım eksik kalmasın :
- Evet son sürati o kadar. 200 cc için gayet iyi...
- Doğrudur konforu yok
- Aksine şehir içinde kullanımı son derece kolay. Zaten yapılış amacı bu...
- Üzerine biraz daha koyulursa turşusu çıkmış daha güçlü bir motor alınabiliyor. Tercih meselesi...
- Türkiye'de şu anda gayet tanınır durumda
- ikinci el piyasası oturdu
- Aksine ikinci el piyasası olması gerekenden de yüksek
Şimdi bu yazdıklarıma göre ikimizden biri tamamen yanılıyor. Bu motora 600'lük gibi gösterilen 200 cc motor diyorsak, CBR125 ve YZF-R125'e ne demek lazım acaba ? Hatta tüm 250 cc modeller için de aynısını söyleyebiliriz. Evet motor Hindistan'da 3000 TL ama orada Duke 390 da 8000 TL.
Dostum aslında etki tepki meselesi deniyor buna. Herkesin malı kendine güzeldir o ayrı mesele de o kadar çok abartı reklamı ve savunmaları oldu ki ben bile olumlu bakarken olumsuz bakmaya başladım.Herneyse o ayrı mevzu.
Ben kullandığım kadarıyla gördüklerimi yazayım(7-8 ay civarı haşır neşirliğim oldu).
- Son sürati motorun canına okursan 140-150 civarında. Çok da sorun değil açıkçası.
- Konfor konusunda herkes hemfikir sanırım (:
- Şehir içi kullanımı çok da kolay değil boy biraz kısaysa.Çok yüksek makina. Açıkçası ben benim CRF ile (daha yüksek olmasına rağmen) daha rahat hakim oluyorum motora.
- Üzerine 1000 koyup 2013 model 2500 km de üzerinde çizik olmayan bir CRF 250 L aldım. Çok da iyi yaptım.0 pulsardan daha iyi durumda. (: İzmir'e yolun düşerse bekleriz misafirimiz olursun. Hem de motoru gösteririm ne demek istediğimi daha iyi anlarsın (:
- Açıkçası kullanıcıları dışında tanıyan yok. Çok eski makina olmasına rağmen MZ bile daha çok tanınır durumda...
- İkinci el piyasası yüksek ama o fiyatlara satış yok. İlan tarihlerinden kontrol edilebilir (:
Benim görüşüm aslında ikiniz de yanılmıyorsunuz. Beklentileriniz farklı ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Bi bitmediler arkadaş, bi bitmediler. Tamam hah, artık gelmezler sevinçle motorumuzun keyfini paylaşırız diyoruz bir tanesi daha damlıyor muhabbete limon sıkmaya. Ya sabır!
Forum kimsenin tekelinde değil bildiğim kadarıyla. Yanılıyormuyum?
-
21 Ekim 2015, 23:47
#9024
Konfor olmadığı doğru ama, süspansiyonları gereksiz sert. Mahalle aralarında bozuk yollardan geçerken özellikle motor kendini kaybediyor, o kadar çok zıplıyor ki çalışması bile kesintiye uğruyor denge sensörü çalışmasını duraksatıyor olabilir. Metzeler lastik taktırmama rağmen şehiriçi ani frende motorun arkası havalanıyor ve arka fren iş görmüyo sanırım süspansiyon bu konuda da etkili. Orjinal lastiklerle motorun durmakta zorluk çekmesi de arka frenin teker havalandığından iş görmemesinden dolayı, ön freni pompalayarak duruyo MRF lastikle, Metzelerle çok sert frenlemelerde bile böyle bir ihtiyacım olmadı.
-
22 Ekim 2015, 00:19
#9025
"mzhastası" nickli arkadaşım baştan şunu belirteyim memnuniyet göreceli bir kavramdır, ilk bayiye gittiğimde inazuma nıyetı ile gittim inazuma konfor olarak mükemmel sağlamlık olarak güzel ama o para değermi bence değmez eksileri pulsar kadar yürümüyor parçası pahalı bakımı pahalı yakıtı çok. sonrasında arkadaşa benelli 250 aldık motor 2 hafta kadar bende durdu pulsarı satıp ona nıyetlendım kalite güzel ses 10 numara görüntü güzel konfor daha iyi ama pulsar kadar gitmiyor yakıtı çok bakımı pahalı parçası varmı yokmu belli değil fiyatını bilmiyorum bile artı olarak buradaki servisi 5 para etmez hepsine eyvallah demiştimde servis olayı benelliden vazgeçmeme sebep oldu burda ben dahil pulsar kullanan çoğu kişi diğer motorların konfor vs olarak ustun olduğunun farkında ama pulsarın + sı diğerlerinden daha çok emin olabilirsin
-
22 Ekim 2015, 08:49
#9026
siz beni anlamakta zorluk çekiyorsunuz benim dedğim olay
- CBR125 ve YZF-R125 ile kıyaslama olayı değil bikere
- ayrıca marsda da yaşamıyorum vergiden tabiki haberim var ,yılda 10 bin tl vergi ödüyorum ben.
- 200 lük motora göre pahalı dedim çnkü aynı paraya 500 lük 600 lük motor satanlar var.
- bakın tekrar söylüyorum siz bu motora sadece şeklinden ötürü biniyorsunuz ve ben sizin sadece bu şekilden ötürü o kadar para vermenizi ve karşılığında çok büyük bir güç bulamamanıza acıyorum.
- madem bu kadar şekilcisiniz hadi 200ns yi satıp rs 200 alın ne değişecek arkadaşlar?? rs 200 , 200 ns nin giydirilmiş hali bu forumda bunlarda tartışılıyor ve kimse sadece şekli daha iyi diye rs 200 alma taraftarı değil çnkü sadece şekil için fazladan 2 bin tl fiyat koymuş adam.
bu akıl mantık işimi ? sizin düştüğünüz durumda bunun aynısı bunu anlamak bu kadar zor mu?
-
22 Ekim 2015, 09:01
#9027
mozgur adlı üyeden alıntı
Dostum aslında etki tepki meselesi deniyor buna. Herkesin malı kendine güzeldir o ayrı mesele de o kadar çok abartı reklamı ve savunmaları oldu ki ben bile olumlu bakarken olumsuz bakmaya başladım.Herneyse o ayrı mevzu.
Ben kullandığım kadarıyla gördüklerimi yazayım(7-8 ay civarı haşır neşirliğim oldu).
- Son sürati motorun canına okursan 140-150 civarında. Çok da sorun değil açıkçası.
- Konfor konusunda herkes hemfikir sanırım (:
- Şehir içi kullanımı çok da kolay değil boy biraz kısaysa.Çok yüksek makina. Açıkçası ben benim CRF ile (daha yüksek olmasına rağmen) daha rahat hakim oluyorum motora.
- Üzerine 1000 koyup 2013 model 2500 km de üzerinde çizik olmayan bir CRF 250 L aldım. Çok da iyi yaptım.0 pulsardan daha iyi durumda. (: İzmir'e yolun düşerse bekleriz misafirimiz olursun. Hem de motoru gösteririm ne demek istediğimi daha iyi anlarsın (:
- Açıkçası kullanıcıları dışında tanıyan yok. Çok eski makina olmasına rağmen MZ bile daha çok tanınır durumda...
- İkinci el piyasası yüksek ama o fiyatlara satış yok. İlan tarihlerinden kontrol edilebilir (:
Benim görüşüm aslında ikiniz de yanılmıyorsunuz. Beklentileriniz farklı ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
Forum kimsenin tekelinde değil bildiğim kadarıyla. Yanılıyormuyum?
Boy meselesi ayrı bir konu, tabi ki kendi boyuna uygun gelmezse rahat edemezsin ve zaten almaman gerekir. Arkadaş daha güçlü motor deyince ben 250'likleri direk geçtim çünkü bu motor çoğu 250 cc ile aynı güçte. CRF 250'yi hiç sürmedim, yapısı gereği yolda, çukurlarda çok rahattır ama selesi çok kötü.
Ben de Pulsar kullanıcısı değilim, konforundan dolayı almadım. Hem de biri artçılı üç kez test etmeme rağmen almadım ama bazı yazılanlar da gerçekten tamamen sallama oluyor. O yüzden cevap yazma gereği hissediyorum.
-
22 Ekim 2015, 12:18
#9028
mzhastası adlı üyeden alıntı
siz beni anlamakta zorluk çekiyorsunuz benim dedğim olay
- CBR125 ve YZF-R125 ile kıyaslama olayı değil bikere
- ayrıca marsda da yaşamıyorum vergiden tabiki haberim var ,yılda 10 bin tl vergi ödüyorum ben.
- 200 lük motora göre pahalı dedim çnkü aynı paraya 500 lük 600 lük motor satanlar var.
- bakın tekrar söylüyorum siz bu motora sadece şeklinden ötürü biniyorsunuz ve ben sizin sadece bu şekilden ötürü o kadar para vermenizi ve karşılığında çok büyük bir güç bulamamanıza acıyorum.
- madem bu kadar şekilcisiniz hadi 200ns yi satıp rs 200 alın ne değişecek arkadaşlar?? rs 200 , 200 ns nin giydirilmiş hali bu forumda bunlarda tartışılıyor ve kimse sadece şekli daha iyi diye rs 200 alma taraftarı değil çnkü sadece şekil için fazladan 2 bin tl fiyat koymuş adam.
bu akıl mantık işimi ? sizin düştüğünüz durumda bunun aynısı bunu anlamak bu kadar zor mu?
Çok afedersin ama sen kimsin de bana acıyosun arkadaşım.! Binen biner binmeyen binmez. Ben gidip 8 bine canı çıkmış feleği şaşmış 500lük 600lük motor almıyorsam bu benim acınacak halde olduğumu göstermez. Ayrıca şekil için güç için ne farkeder. Sonuçta ben bu motora biniyorum ve memnunum. Sen git japon motora bin. Benim paramın yettiği fiyat/performans açısından parasını en çok hak eden motor Bajaj Pulsar 200ns.
-
22 Ekim 2015, 13:25
#9029
Mz hastası daha çok büyütme istersen, sen ne anlatıyorsun dediklerin çok saçma ve anlamsız ,ne anlattığını bilmiyorsun daha konuşuyorsun, pulsar sınıfında rakipsiz bunu böyle bil yeter.
-
22 Ekim 2015, 13:26
#9030
mzhastası adlı üyeden alıntı
siz beni anlamakta zorluk çekiyorsunuz benim dedğim olay
- CBR125 ve YZF-R125 ile kıyaslama olayı değil bikere
- ayrıca marsda da yaşamıyorum vergiden tabiki haberim var ,yılda 10 bin tl vergi ödüyorum ben.
- 200 lük motora göre pahalı dedim çnkü aynı paraya 500 lük 600 lük motor satanlar var.
- bakın tekrar söylüyorum siz bu motora sadece şeklinden ötürü biniyorsunuz ve ben sizin sadece bu şekilden ötürü o kadar para vermenizi ve karşılığında çok büyük bir güç bulamamanıza acıyorum.
- madem bu kadar şekilcisiniz hadi 200ns yi satıp rs 200 alın ne değişecek arkadaşlar?? rs 200 , 200 ns nin giydirilmiş hali bu forumda bunlarda tartışılıyor ve kimse sadece şekli daha iyi diye rs 200 alma taraftarı değil çnkü sadece şekil için fazladan 2 bin tl fiyat koymuş adam.
bu akıl mantık işimi ? sizin düştüğünüz durumda bunun aynısı bunu anlamak bu kadar zor mu?
kendinle çelişiyorsun arkadaşım, çok sükür maddi durumum iyi amacım şekil olsa r6 vs alacak gücümde var ama gelgelelim ben r6 yı bırak cbr 250 yede binmem neden dersen yan yatsa bir sürü masrafı var japon parçaları malum, ayrıyeten "yanlış olduğunun farkındayım" motora alkollü bindiğimde oluyor 80 90 km ile düşmek var 200 + hızda düşmek var şahsen ben bu motora ucuz olduğu, yakıtı az olduğu, parçası ucuz olduğu, servislerin ilgisi ve en önemlisi sorun yaşadığımda karşımda Ekrem abi gibi bir muhatab bulduğum için biniyorum
-
22 Ekim 2015, 13:54
#9031
TR_96 adlı üyeden alıntı
Mz hastası daha çok büyütme istersen, sen ne anlatıyorsun dediklerin çok saçma ve anlamsız ,ne anlattığını bilmiyorsun daha konuşuyorsun, pulsar sınıfında rakipsiz bunu böyle bil yeter.
kardeş kusura bakmada sen anlayamıyorsan ben ne yapayım bu motora bu kadar para verilmez diyorum ; sen bana sınıfında rakipsiz diyorsun ne alaka ? benim konumla senin konun çok farklı bi olay.
ayrıca motoru ilk çıktığında 7000+- e alıp fiyatı yükselince 8000+- e satmaya kalkanda sizlersiniz buna adam keklemek denir. hatta bunun hakkında konu açıldı aç ve oku.
-
22 Ekim 2015, 14:17
#9032
mzhastası; o kadar yazıdan cımbızla çekip şunu sormak istiyorum. 8bin liraya alacağınız motorun sorunsuz olacağına veya masraf çıkarmayacağına nasıl inanıyorsunuz?
-
22 Ekim 2015, 14:18
#9033
denizhan_d adlı üyeden alıntı
kendinle çelişiyorsun arkadaşım, çok sükür maddi durumum iyi amacım şekil olsa r6 vs alacak gücümde var ama gelgelelim ben r6 yı bırak cbr 250 yede binmem neden dersen yan yatsa bir sürü masrafı var japon parçaları malum, ayrıyeten "yanlış olduğunun farkındayım" motora alkollü bindiğimde oluyor 80 90 km ile düşmek var 200 + hızda düşmek var şahsen ben bu motora ucuz olduğu, yakıtı az olduğu, parçası ucuz olduğu, servislerin ilgisi ve en önemlisi sorun yaşadığımda karşımda Ekrem abi gibi bir muhatab bulduğum için biniyorum
Allah Ekrem abiye uzun ömürler versin,
koca bir markanın tek mümessili kendisi, bu onun için iyi bişey.
bacac içinse bakkal firması olduğunu gösterio üzgünüm gençler.
Sınıfında rakipsiz diyenler olmuş
hangi sınıf o sınıf 1-C'den elifnaz'ın sınıfı heralde, beyler azcık vizyon ya.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
22 Ekim 2015, 14:23
#9034
mzhastası adlı üyeden alıntı
kardeş kusura bakmada sen anlayamıyorsan ben ne yapayım bu motora bu kadar para verilmez diyorum ; sen bana sınıfında rakipsiz diyorsun ne alaka ? benim konumla senin konun çok farklı bi olay.
ayrıca motoru ilk çıktığında 7000+- e alıp fiyatı yükselince 8000+- e satmaya kalkanda sizlersiniz buna adam keklemek denir. hatta bunun hakkında konu açıldı aç ve oku.
Birader sen bana 8000 liraya sıfır çin malı olmayan 500-600 cc motosiklet göster ben bunu satıp gidip onu alacam
-
22 Ekim 2015, 14:26
#9035
mavipanda adlı üyeden alıntı
Birader sen bana 8000 liraya sıfır çin malı olmayan 500-600 cc motosiklet göster ben bunu satıp gidip onu alacam
sıfır demiyo sıfır demiyo
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
22 Ekim 2015, 14:27
#9036
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
sıfır demiyo sıfır demiyo
Sıfır almak varken ben niye gidip milletin haşat etttiği 10 senelik motoru alıyım ? Ne belli pulsardan daha az sorun çıkartacağı ?
-
22 Ekim 2015, 15:05
#9037
mavipanda adlı üyeden alıntı
Sıfır almak varken ben niye gidip milletin haşat etttiği 10 senelik motoru alıyım ? Ne belli pulsardan daha az sorun çıkartacağı ?
İçinden ne çıkacağını bilemediğimiz, en ufak arızasında sağlam bir binlik olacağımız parça/bakım/tamiri anasının nikahı servislerinde motorculara hele bizim gibi alt/orta gelir seviyesinde isen it muamelesi yapılan oluk gibi benzin yakan o hoşafı çıkmış ikinci el japonları sen almazsan ben almazsam kime kakalayacaklar canım kardeşim..
Japon motorun sıfırına ve parça/tamir/bakımına çuvalla para verip ikinci eli elinde patlayan kardeşlerimizi üzmeyelim lütfen. Pulsar almayalım hep ikinci el Japon alıp kendimizi öptürelim. Onlara da yazık! :(
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
22 Ekim 2015, 15:20
#9038
mavipanda adlı üyeden alıntı
Sıfır almak varken ben niye gidip milletin haşat etttiği 10 senelik motoru alıyım ? Ne belli pulsardan daha az sorun çıkartacağı ?
10 senelik japon motor al demiyorum şahsen, ikinci eli pulsarın sıfırdan iyi motorlar var, inazuma bile geçen görmüştüm mesela ilanlarda, şu altınızdaki orası burası zırlayan motor haricinde başka şeyler de görebildiğinde konuşalım. biriniz de çıkıp demiyorki evet şu şu şu olaylarından ötürü sorunlu motor.
yoksa banane neye biniosanız binin. 453 sayfa neler konuşulmuş? hepsi övgülük şeyler demi :D az yakıyo diyolar, aha az yakıo, popüler motor görüntüsü, yemişim imajını. amortisörden yağ atanı var, uzun yolda minder koyanı var, ee başka kim kime hizmet ediyor bu işte, 8 bin tl'yi adam akıllı kullanın çar çur etmeyin diye alternatif getiriyoruz burda olaya, sizin düşmanınız değiliz kardeşim. bazıları yanlış anlıyor durumu zira çok da fifi.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
22 Ekim 2015, 15:23
#9039
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
10 senelik japon motor al demiyorum şahsen, ikinci eli pulsarın sıfırdan iyi motorlar var, inazuma bile geçen görmüştüm mesela ilanlarda, şu altınızdaki orası burası zırlayan motor haricinde başka şeyler de görebildiğinde konuşalım. biriniz de çıkıp demiyorki evet şu şu şu olaylarından ötürü sorunlu motor.
yoksa banane neye biniosanız binin. 453 sayfa neler konuşulmuş? hepsi övgülük şeyler demi :D az yakıyo diyolar, aha az yakıo, popüler motor görüntüsü, yemişim imajını. amortisörden yağ atanı var, uzun yolda minder koyanı var, ee başka kim kime hizmet ediyor bu işte, 8 bin tl'yi adam akıllı kullanın çar çur etmeyin diye alternatif getiriyoruz burda olaya, sizin düşmanınız değiliz kardeşim. bazıları yanlış anlıyor durumu zira çok da fifi.
aynen öyle kimse kabullenmiyor.
-
22 Ekim 2015, 16:22
#9040
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
10 senelik japon motor al demiyorum şahsen, ikinci eli pulsarın sıfırdan iyi motorlar var, inazuma bile geçen görmüştüm mesela ilanlarda, şu altınızdaki orası burası zırlayan motor haricinde başka şeyler de görebildiğinde konuşalım. biriniz de çıkıp demiyorki evet şu şu şu olaylarından ötürü sorunlu motor.
yoksa banane neye biniosanız binin. 453 sayfa neler konuşulmuş? hepsi övgülük şeyler demi :D az yakıyo diyolar, aha az yakıo, popüler motor görüntüsü, yemişim imajını. amortisörden yağ atanı var, uzun yolda minder koyanı var, ee başka kim kime hizmet ediyor bu işte, 8 bin tl'yi adam akıllı kullanın çar çur etmeyin diye alternatif getiriyoruz burda olaya, sizin düşmanınız değiliz kardeşim. bazıları yanlış anlıyor durumu zira çok da fifi.
İyide kardeşim alan almış satan satmış daha niye gelip insanlara yok size acıyorum yok hatalısınız diye laflar ediyorsunuz ? Bırakında motor hakkındaki tartışmayı almış olanlar veya alacak olanlar yapsın.
Evet motorum bazı sorunları var denge sensörü zırıldaması (2000km oldu o problem bende yok )
Benim arka tekerden bi gıcırtı geliyor. Ama bunlar halledilmicek problemler değil. Ve siz bunların bi japon motorda olmicanında garantisini vermezsiniz. Param buna yetti bunu aldım. Her görende durdurup yanıma yanaşıp marka soruyor.
Şimdi inazumanın sayfasına girsem hiç mi şikayet görmicem?
Ayrıca şu inazumayıda sen al 30.000 gayet temiz ve sitenin en ucuzu..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31735358/detay
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)