Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8821
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı tabo32 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Pulsarımda şöyle bir sorun oluştu. Fikir verirseniz sevinirim. Yaklaşık 13500 km oldu. Bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamadım. Ancak bu zamana kadar düzde 140-145 km sürat yapıyordu bir haftadır 130 km yi ne yaptıysam geçiremedim. Sebebi ne olabilir acaba. Saygılarımla
    Hava filtreni bi temizle. Enjeksiyonlu motor olduğundan hava filtresinin kirlenmesi motorda tekleme yapmaz ama böyle son hızı, gücü düşer. 13500km baya çok km, en son ne zaman bakım yapıldı bakımda hava filtresi temizlendi mi veya değiştirildi mi bilmem ama. 2-3 bin km'de bir bakmak lazım filtreye.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8822

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    Alıntı tabo32 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Pulsarımda şöyle bir sorun oluştu. Fikir verirseniz sevinirim. Yaklaşık 13500 km oldu. Bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamadım. Ancak bu zamana kadar düzde 140-145 km sürat yapıyordu bir haftadır 130 km yi ne yaptıysam geçiremedim. Sebebi ne olabilir acaba. Saygılarımla
    Zıncırını kontrol et bazı noktalarde gevŞeme bazı noktolarda gergin lik olabılır bu sebepten oturu arka tekere tam anLamıyla guc aktarımı olmayabılır, benım basıma gelmıstı belkı senın problemınde bundan oturudur.

  3. #8823

    Üyelik
    02 Ekim 2015
    Alıntı MİYAGİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar

    Yeni bir motor kullanıcı adayıyım.Bu ay için de yeni bir motor almak istiyorum. boy 1.90 kilo 108

    Almak istediğim motorlar arasında Pulsar 200 ns ilk sırada. Ancak sele yüksekliğinin (805 mm) uzun boylular için yeterli olup olmadığına karar veremedim. Motoru şehir içinde kullanacağım. Enduroların sele yüksekliği daha fazla olduğundan onları mı tercih etmeliyim ? ? Sizce benim için bu motor nasıl olur ? Sele yüksetme yapılabilir mi?

    Aklımdaki diğer motorlar:

    Yamaha WR 125R sele yüksekliği 930 mm

    KLX 250 - 890 mm

    CRF 250L- 875 mm
    Başka görüşü olan var mı ?

  4. #8824
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Size bir sorum olacak 2015 model pulsar alıp stop etme ve reset sorunu yaşayan varmı ve 2015 modellerin seleleri nasıl 2014 göre rahatmı ayrıca konjektör ve akü sıkıntısı herkezde varmı cevaplarsanız sevinirim.

  5. #8825

    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    bugun hava filtresine bi el atayım dedim ama bi türlü çıkartamadm temizlemek icin depoyu mu sökmem gerekiyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

    Alıntı mgokhang adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün bahsettiğim kontağı açınca göstergeler hareket ederken çıkan sesin çıkmaması problemi bugün olmadı. Fakat marşa basınca tutukluk yapar gibi çalıştı. Sorun aküde olabilir mi? Bi fikri olan varmı?
    Aynı ses bende de oluyor yani gün icinde olmuyor ama aksam garaja cekiyorum sabah ise gitmek için ateşlemeyi açınca devir saatinde gıcırtı tarzında bi ses geliyor

  6. #8826
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Tr96 konjektör arızası hiç duymadım öyle bir sıkıntı mı varmış, akü duydum o da servislerin biraz beceriksizliğinden kaynaklanıyor 2014 model için bu söylediklerim. 2015 modellerde bir nebze de olsa sele yumuşak ama ne kadar iş görür bilmiyorum.
    Ak. Emre evet depoyu sökmeniz gerek, ön kısımda 10 anahtarlı iki vida, denge sensörünün üstünde yanı direksiyon milinin orda ve yan sele altı kapaklarını sökünce sağ ve sol kısımda 12-13 anahtarla sökülen üç adet vidayı çıkarman lazım ve yardım alman lazım olmadı yüksek bir sandalye bulman lazım ve depoyu ona dayaman gerek ancak o şekilde hava filtresine ulaşıp temizleme işlemi yapabilirsin. Biraz uğraşıcaksın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

    Kontak anahtarını çevirdiğiniz anda benzin pompası sesi duyarsınız ve devir çubuğu yukarı çıkıp tekrar yerine gelir, eğer dediğiniz ses buysa bu ses her kontağı çevirdiğinizde duyacaksınız. Devir yükselip düşsün ondan sonra marşa basın.

  7. #8827
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Kdiner sen duymamış olabilirsin yalan söyleyecek değilim bizde soruyoruz duruma göre alabilirim pulsarı.

  8. #8828

    Üyelik
    12 Nisan 2015
    Bendeki sıkıntı pompanın sesi gelmiyordu hocam. Kontağı açınca ses yok göstergeler normal bi şekilde inip kalkıyordu marşa basınca tık diye bir ses geliyor zor olsada marşı basıyordu. Sadece 1 gün içersinde yaptı bunu daha sonra bi problem olmadı.

  9. #8829
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Tr96 ben 2014 kasım ayından itibaren kullanıyorum hiç duymadım ve bende size soruyorum demek ki duymuşsunuz ki yazıyorsunuz, vardır yoktur demiyorum sadece duymadığımı belirtiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

    mgokhang marş zor alıyorsa akü problemi olabilir, kutup başlarını ve şase kablolarını bir gözden geçirin oksitlenme falan olabilir zaman içinde.

  10. #8830
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Böyle bir problem yoksa zaten iyi, almaya niyetliyim böyle bir motor, o yüzden artılarını eksilerini sorayım dedim sizlere , alıpta sıkıntı yaşamak istemem, sizin yorumlarınız benim için çok önemli.

  11. #8831

    Üyelik
    24 Eylül 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Pulsar
    Teşekkürler bilgi için, sanırım kendim yapamam ama yarın servise bir baktirayim. 10000 bakımını yapalı daha 2500 km oldu ama yine de bir baktirayim. Teşekkürler tekrar.

  12. #8832
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar 9000 tl ye piyasada tutunamaz, tutunamadı, kısaca pulsar 9000 tl etmedi! Son sözü tüketici söyler

    fiyat ondan yüzde 15-20 düştü sezon sonu, yoksa ilk sene satışlarına güvenerek yüksek sayıda ithalat yapıp Hondaya yamahayla zamlarda yarışan pulsar200 lerin bayiler kışın Turşusunu kuracaktı. Zaten piyasasnın önü belirsiz ve bayiler için 5 aylık bi kış uykusu var.

    Yüksek fiyattan yüksek sayıda pulsar satmak bir hayaldi, denendi olmadı...

    Bu arada pulsara giydiriyorum diye savunmaya geçemeyin, ne cbr125 9600 ne cbr250 14700 nede pcx125 8400 lira etmez.

    R25 içinde 15.250 de çok kazık bi rakam!

    Bu rakamlar 1000 er tl şişik, uyanıp talebi çekmek lazım artık, Motosiklet sektörü bu son 3 yıldır yaptığı fiyat şişirme politikasının sonuna geldi kaymagını yedi pay kalmadı, insanların alım gücü yetişmiyor, artık düşünerek zam yapacağı bir döneme gelindi.

    15 bin lira cbr250 Onunda satışları eski rakamların çok altında, hatta sürünüyor ama Honda sanki talep varmış gibi zamlamaya devam ediyor R25 le yarıştırıyor çaktırmamak için, mal değerleniyormuş gibi gösteriyor.
    Bu mesele ile ilgili konu açmak gerekiyor.Bunları konuşalım ama burda değil. Pulsar 200 ns'in de dahil olduğu sınıfta Cbr250, r25, Inazuma fiyatları "euro dolar" bahanesiyle ürünün maliyetinin üzerinde fazla fiyatlandırılmasıyla gelişen süreçte firmalar rakiplerinin zamlarını analiz ederken, tüketicinin bu zamlara olan tepkilerini görmezden geliyor.

    Kritik ürün az kar beklenerek çok satılması planlanan ürün ise r25 istenilen rakamda gayet de istenilen fiyatta sattı. Peki ya diğerleri ?

    Kawasaki'nin fiyatlarını Euro olarak belirlemesi bir şey değiştirmiyor. Ninja 300'den ötv ve kdv oranını çıkarın makine tüm 250cc makinelerden daha ucuza TR'ye geliyor. Ama 300cc ötv'ye takılıyor olsa bile Kawasaki 250 cc motosikletlerine maliyetlerinin üzerinde fiyat koyabiliyor. Çünkü cbf 5850, ybr 5680, cbr125 9600 yzf r125 13.150.

    Yamaha sırf r25 fiyatı göze batmasın diye aynı sene aynı sınıftaki motosikletin 125cc'liğine kallavi zammı koydu.

    Adamlar beyler napıyoruz ne kadar çakıyoruz bu sefer diye anlaşıyor, biz de burda Honda böyle yaparsa Yamaha şöyle yapar geyiğindeyiz. Sanki adamların umrunda.

    Bajaj için aynısını daha önce yazmıştım makine performans ürünü donanımları yeterli deyince (ilk çıktığı fiyattan) kullanıcılarının yaptığı gibi malı ülkeye getirenler de 250cc japonlarla sidik yarıştırmaya başlıyor .

  13. #8833
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu mesele ile ilgili konu açmak gerekiyor.Bunları konuşalım ama burda değil. Pulsar 200 ns'in de dahil olduğu sınıfta Cbr250, r25, Inazuma fiyatları "euro dolar" bahanesiyle ürünün maliyetinin üzerinde fazla fiyatlandırılmasıyla gelişen süreçte firmalar rakiplerinin zamlarını analiz ederken, tüketicinin bu zamlara olan tepkilerini görmezden geliyor.

    Kritik ürün az kar beklenerek çok satılması planlanan ürün ise r25 istenilen rakamda gayet de istenilen fiyatta sattı. Peki ya diğerleri ?

    Kawasaki'nin fiyatlarını Euro olarak belirlemesi bir şey değiştirmiyor. Ninja 300'den ötv ve kdv oranını çıkarın makine tüm 250cc makinelerden daha ucuza TR'ye geliyor. Ama 300cc ötv'ye takılıyor olsa bile Kawasaki 250 cc motosikletlerine maliyetlerinin üzerinde fiyat koyabiliyor. Çünkü cbf 5850, ybr 5680, cbr125 9600 yzf r125 13.150.

    Yamaha sırf r25 fiyatı göze batmasın diye aynı sene aynı sınıftaki motosikletin 125cc'liğine kallavi zammı koydu.

    Adamlar beyler napıyoruz ne kadar çakıyoruz bu sefer diye anlaşıyor, biz de burda Honda böyle yaparsa Yamaha şöyle yapar geyiğindeyiz. Sanki adamların umrunda.

    Bajaj için aynısını daha önce yazmıştım makine performans ürünü donanımları yeterli deyince (ilk çıktığı fiyattan) kullanıcılarının yaptığı gibi malı ülkeye getirenler de 250cc japonlarla sidik yarıştırmaya başlıyor .
    İkinizde müthiş yazmışsınız. Ben şahsen elimdeki motoru sattıktan sonra bir süre başka bir şey almayacağım. Bıktım bunların saçma fiyatlarından. Yetmezmiş gibi devlet sigorta firmalarının ipini saldı, onlarda geçiriyor acımadan.

  14. #8834
    Aquarist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Giresun
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    Eylül ayı kampanyamız hakkında kampanyanın devam edip etmeyeceği ile ilgili özelden bazı mesajlar geliyor.
    Eylül ayında 213 yeni arkadaşımız Pulsar 200 NS ailesine katıldı. Kendilerine aramıza hoş geldiniz diyoruz. Yoğun katılım sebebi ile kampanyaya kısa bir süre daha devam edebiliriz. Ama henüz süreç netleşmedi. Teveccüh için çok teşekkür ediyoruz.

    Gene bazı arkadaşlarımızın yorumlarında gördüm, PULSAR RS 200 geldi, PULSAR NS 200 modelleri elden çıkarılmak isteniyor gibi. Net olarak söyleyebilirim, PULSAR 200 NS modelimiz inşallah uzun dönem aramızda olacak. İlk def bu segment ve kalitede bir ürün için geniş kullanıcı kitlesi satın alınabilir bir fiyatla ürün ile buluştu. Genelde bu segmentte bir ürün satışı yıllık 1000’li adetli rakamları bulamazken PULSAR 200 NS bu direnci iki senedir rahatlıkla kırdı. Bu yönü itibari ile de çok teşekkür ediyoruz.

    Selam ve saygılarımı sunuyorum.


    Merhabalar,
    Tüm önyargılarımı yıkıp almam dediğim Pulsara niyetlendim ancak bir baktım sıfır fiyatında il il değişiklikler var. Madem bu motor 7500TL ye satılıyor, tüm bayilerde aynı uygulamaya geçin ki iller arası fiyat adaletsizliği yaşanmasın. Şahsen şu an bulunduğum bölgede fiyat 7.500TL olursa ilk işim gidip bir siyah Pulsar almak olacak. Ve benim gibi düşünen yüzlerce kişi vardır diye düşünüyorum.
    TR_96, LASTROMANTIC ve SuleymanE bunu beğendiler.

  15. #8835
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    Ğ*STANBUL
    Motosikleti
    CharlesFenOB
    Ledli elciklerin montajını nasıl yapıcaz

  16. #8836

    Üyelik
    10 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Sevgili arkadaşlar. Geçenlerde ilk bakımı yaptırdım. Şimdi 5000km olana kadar beni ne gibi aralıklarla ne gibi bakımlar yapmam gerekiyor? Malumunuz çiçeği burnunda motosikletciyim.

  17. #8837
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı mavipanda adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili arkadaşlar. Geçenlerde ilk bakımı yaptırdım. Şimdi 5000km olana kadar beni ne gibi aralıklarla ne gibi bakımlar yapmam gerekiyor? Malumunuz çiçeği burnunda motosikletciyim.
    ara bakım yani 2000-2500km arasında yapmak isterseniz bakım yapabilirsiniz şayet yapar iseniz yağ filtresi ile birlikte yağ değişimi yapın, bu ara bakımı hem kendiniz hemde serviste yaptırabilirsiniz size kalmış bir şey.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  18. #8838

    Üyelik
    10 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ara bakım yani 2000-2500km arasında yapmak isterseniz bakım yapabilirsiniz şayet yapar iseniz yağ filtresi ile birlikte yağ değişimi yapın, bu ara bakımı hem kendiniz hemde serviste yaptırabilirsiniz size kalmış bir şey.
    Cevabınız için teşekkür ederim. Ben kendim bakım yapar isem bunu servis anlar ve garanti kapsamından çıkartırlarmı ?

  19. #8839

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Arkadaşlar, abilerim merhaba. Yakın vakitte satacağım ilk yoldaşım YBR'den sonra bir bajaj almayı planlıyorum. Şimdi kronik olarak arasıra duyduğumuz belkide deli saçması olan sürücüsüne sorduğumda "Asla yaşamadım böyle bir problem!" dedirten bir soruyu kısaca sormak istiyorum

    YOLDA GİDERKEN STOPLAMA DURUMU.

    Bir çok forumdaşlarım tekrar tekrar sorulduğu için artık gına gelmiştir. Ama ben bu ürünün indirimli 2014 modelini almak istiyorum.
    Şase numarası olur makinanın içinden yada sürüşünden olur ben bu sorunu nereden anlıycam arkadaşlar? Yada bu sorun gerçekten bir deli saçması mı ?
    Herkese iyi günler En yakın zamanda aranızda olmak dileğiyle

  20. #8840
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı mavipanda adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevabınız için teşekkür ederim. Ben kendim bakım yapar isem bunu servis anlar ve garanti kapsamından çıkartırlarmı ?
    siz ara bakım yapacaksınız normal bakım değil, garanti belgesinde yapmanız gereken bakımlar zaten yazılıdır, ara bakımını ister kendiniz isterseniz servise gidip yaptırabilirsiniz o size kalmış bir şey. garanti harici bakımları kendiniz yapabilirsiniz.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)