Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #761

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Motosikleti
    :(
    Alıntı rebel_punto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun yolda gezemedim resmen. Tüm apaçi gençler etrafımı sardı. Durduğum yerde durdular, gittiğim yerden gittiler
    Pulsar ın albenisi oldukça yüksek. Tvs bayisine gittim benim Drift i satsin diye bırakmak için. Bayi abi 200 lük motor alacağım derken küçük birşey bekliyordum. Bu motor çok kalipli dedi. Aaa radyotor mü o.... Abi 600 lük gibi yapmışlar.
    aynen kardeş bir bakan bidaha bakıyo çok şekil motor ve fotoda göründüğünden daha kalıplı .. dikkat çekiyor :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #762
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Bugun bende test sürüşü yaptım.

    Motorun kalite hissi japonlara yakın(YBR vs). Ciddi bir üretim olduğu, hintlilerin belli beklentileri karşılamak için ürettiği belli oluyor

    Aşırı konfor beklentisi ile binmedim. sert sele başta bacaklarımın iç kısmını acıttı ama yola çıkınca unuttum belki biraz kaydım öne ondandır. Titreşim abartıldığı kadar değil sürücü için problem değil.

    Motorun performansı iyi. tork alt devirlerde yogun değil ama 125cc lere göre güzel toparlıyor alt devirlerde. 7-10 bin devir arası 200cc nin hakkını sonuna kadar veriyor

    Kırmızı çizgi 9.500 devirde başlıyor bu motor için çoz az burda bi tuhaflık var. Çünkü 10.500 devire kadar güç artarak devam ediyor. Üst devirler çok canlı

    hafif rampada asıldım yokuş yukukarı zorlanmadan 120 yi gördü. Zavallı cbf/ybr onlarla kıyaslarsan resmen naked bike tadında bu


    Aynalar dar, efor harcıyorsunuz arkanızı kollarken ve güvende hissetirmiyor sizi. daha geniş olmalıydı

    CBR125 ten inip bunu sürerken keyif aldım. Şehir içinde keyifli fırlama bişey. Amacıda bu zaten. Çok beklentiye de girmemek lazım.

    Fiyatını korursa ve servisler sınıfta kalmassa fonksiyonu güzel olacak.

    Suzuki inazuma ile aynı gidiyor serilik olarak tork hissi dışında. İnazumanın şehir içinde gereksiz agırlığı bunda yok bu kolaylık ve eğlence sağlıyor çok daha pratik ondan. Ama konforda ve kalitede de inazuma çok bariz üstün. Amaçlar çok farklı.

    Son olarak inip cbr 125 e binince az kalsın soğuyodum motorumdan performans olarak. Ama benim için problemsizlik de çok önemli.

    Ben sürerken fiyatına kıyasla çok eğlenceli buldum
    Ezio41, gelebek, Adem Balkan ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #763
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun bende test sürüşü yaptım.

    Motorun kalite hissi japonlara yakın(YBR vs). Ciddi bir üretim olduğu, hintlilerin belli beklentileri karşılamak için ürettiği belli oluyor

    Aşırı konfor beklentisi ile binmedim. sert sele başta bacaklarımın iç kısmını acıttı ama yola çıkınca unuttum belki biraz kaydım öne ondandır. Titreşim abartıldığı kadar değil sürücü için problem değil.

    Motorun performansı iyi. tork alt devirlerde yogun değil ama 125cc lere göre güzel toparlıyor alt devirlerde. 7-10 bin devir arası 200cc nin hakkını sonuna kadar veriyor

    Kırmızı çizgi 9.500 devirde başlıyor bu motor için çoz az burda bi tuhaflık var. Çünkü 10.500 devire kadar güç artarak devam ediyor. Üst devirler çok canlı

    hafif rampada asıldım yokuş yukukarı zorlanmadan 120 yi gördü. Zavallı cbf/ybr onlarla kıyaslarsan resmen naked bike tadında bu


    Aynalar dar, efor harcıyorsunuz arkanızı kollarken ve güvende hissetirmiyor sizi. daha geniş olmalıydı

    CBR125 ten inip bunu sürerken keyif aldım. Şehir içinde keyifli fırlama bişey. Amacıda bu zaten. Çok beklentiye de girmemek lazım.

    Fiyatını korursa ve servisler sınıfta kalmassa fonksiyonu güzel olacak.

    Suzuki inazuma ile aynı gidiyor serilik olarak tork hissi dışında. İnazumanın şehir içinde gereksiz agırlığı bunda yok bu kolaylık ve eğlence sağlıyor çok daha pratik ondan. Ama konforda ve kalitede de inazuma çok bariz üstün. Amaçlar çok farklı.

    Son olarak inip cbr 125 e binince az kalsın soğuyodum motorumdan performans olarak. Ama benim için problemsizlik de çok önemli.

    Ben sürerken fiyatına kıyasla çok eğlenceli buldum


    Bende inazuma ile pulsar arasında kaldım bakalım hangisi nasip olcak

  4. #764

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Alıntı pulsarns200 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana göre olmadığını düşündüm çünkü uzun bir adamım ve ss motorlar bana zaten yakışmıyor ve uzun süreli kullanımlarda ciddi rahatsızlıklar veriyor bana ama dediğim gibi bu benle alakalı bir durumdurr 2014 kasası gerçekden çok güzel dersenki bende para sıkıntısı yok al hondayı ama param kısıtlı dersen alabileceğin en güzel motor pulsar o paraya kardeşim buda bana göree ...
    Para sıkıntısı yok değil, ama aradaki farkı bir şekilde bulabilirim. Ben sadece 5.000 tl. için toplamda beni mutlu etmeyecek bir tercihte bulunmak istemiyorum. Biraz önce bir cafe de motosiklete deneyimi olan bir hanıma honda mı.. derken o pulsar mı diye tamamladı, o da önce cbr 250 kullanmış.
    Tavsiyesi, pulsar oldu çünkü cbr ile çukurlar, tümsekler ve sürekli yatık pozisyonda olmaktan rahatsız olursun dedi. Ben ce de galiba pulsar olacak gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O fotoları tekrar aç ve Honda'ya Pulsar, Pulsar'a da Hondaymış gibi bir bak. Eğer yapabilirsen, yani objektif olabilirsen diyelim, gerçekten hangisinin daha güzel olduğunu görürsün.
    Honda konusunda pes edeceğim galiba, zaten pulsar hakkında olumsuz hiç konuşmadım, beni ikilemde bırakan hondanın çekiciliği ve pulsarın ekonomik oluşu, oturuş pozisyonu vs. idi. renk konusuda sticker'lar çıkıyor galiba olmazsa boyatılır.
    genel olarak pulsar tam benim tarzım, birazcık daha güçlü ve yüksek olsaydı herhalde hayat boyu kullanırım diyebilirdim.(enduro-touring tarzları seviyorum)

  5. #765
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun bende test sürüşü yaptım.

    Motorun kalite hissi japonlara yakın(YBR vs). Ciddi bir üretim olduğu, hintlilerin belli beklentileri karşılamak için ürettiği belli oluyor

    Aşırı konfor beklentisi ile binmedim. sert sele başta bacaklarımın iç kısmını acıttı ama yola çıkınca unuttum belki biraz kaydım öne ondandır. Titreşim abartıldığı kadar değil sürücü için problem değil.

    Motorun performansı iyi. tork alt devirlerde yogun değil ama 125cc lere göre güzel toparlıyor alt devirlerde. 7-10 bin devir arası 200cc nin hakkını sonuna kadar veriyor

    Kırmızı çizgi 9.500 devirde başlıyor bu motor için çoz az burda bi tuhaflık var. Çünkü 10.500 devire kadar güç artarak devam ediyor. Üst devirler çok canlı

    hafif rampada asıldım yokuş yukukarı zorlanmadan 120 yi gördü. Zavallı cbf/ybr onlarla kıyaslarsan resmen naked bike tadında bu


    Aynalar dar, efor harcıyorsunuz arkanızı kollarken ve güvende hissetirmiyor sizi. daha geniş olmalıydı

    CBR125 ten inip bunu sürerken keyif aldım. Şehir içinde keyifli fırlama bişey. Amacıda bu zaten. Çok beklentiye de girmemek lazım.

    Fiyatını korursa ve servisler sınıfta kalmassa fonksiyonu güzel olacak.

    Suzuki inazuma ile aynı gidiyor serilik olarak tork hissi dışında. İnazumanın şehir içinde gereksiz agırlığı bunda yok bu kolaylık ve eğlence sağlıyor çok daha pratik ondan. Ama konforda ve kalitede de inazuma çok bariz üstün. Amaçlar çok farklı.

    Son olarak inip cbr 125 e binince az kalsın soğuyodum motorumdan performans olarak. Ama benim için problemsizlik de çok önemli.

    Ben sürerken fiyatına kıyasla çok eğlenceli buldum
    Yazılanlara tamamen katılıyorum, bugün uzun uğraşılar ve araştırmalar sonucunda pulsarı ve inazumayı test etme imkanını buldum, arkadaşın yazdıklarına şunu eklemek isterim 60-100km/s hız aralığında inazuma daha seri ve özellikle 5 ve 6 viteslerde ara hızlanmaları inazumanın çok daha güzel, şunuda söylemeden geçmek istemiyorum iki motoruda test ettikten sonra anladımki aradığım motor inazuma.. her ne kadar gönlümde pulsar olasada.. İmkanınız varsa aklınızda olan motorları kullanarak karar verin..
    GP500-1st ve gelebek bunu beğendiler.

  6. #766

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Alıntı MaMi_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamda bu disk fren benim bildiğim o ayar kampanalarda var yanlış biliyorda olabilirim tabi..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------


    Karşılaştırma yaparken türkiyedeki renkleri ile karşılaştırma yapın bence.türkiyede olan pulsarlarda sticker işi bozuyor biraz.....Bu arada bence size en iyi gidecek motosiklet inazuma.Nedeni Bmw den sonra konforu arayabilrsiniz
    evet sonradan fark ettim. gerçi sticker'lar çıkıyormuş, olmazsa boyatılabilir. Laf aramızda inazuma da merakla beklenen bir motordu. çift silindir oluşuyla fark atar diye düşünülüyordu ama ağırlığından dolayı biraz hantal kaldı galiba.
    sanırım kararımı pulsar olarak vereceğim. Zaman ayırabilirsem, Yarın hem bajaj hem de honda bayisi tanıdıkları olan bir arkadaşımla son değerlendirme yapacağım.

  7. #767
    kuralsızlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2012
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    rtr 150 apache
    Alıntı MaMi_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamda bu disk fren benim bildiğim o ayar kampanalarda var yanlış biliyorda olabilirim tabi..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------


    Karşılaştırma yaparken türkiyedeki renkleri ile karşılaştırma yapın bence.türkiyede olan pulsarlarda sticker işi bozuyor biraz.....Bu arada bence size en iyi gidecek motosiklet inazuma.Nedeni Bmw den sonra konforu arayabilrsiniz
    Firen pedalinin arkasindaki vida sadece frenin boşluğunu artırıyor yani panik frende gec kilitler. Motoru olan arkadaşlar o mekanizma ya baktiginda anlayacaklar.vidayi gevseltin ve o civatamsi seyi asa gidecek sekilde cevirin biraz.fren ani frenleme de yumusuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------

    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun bende test sürüşü yaptım.

    Motorun kalite hissi japonlara yakın(YBR vs). Ciddi bir üretim olduğu, hintlilerin belli beklentileri karşılamak için ürettiği belli oluyor

    Aşırı konfor beklentisi ile binmedim. sert sele başta bacaklarımın iç kısmını acıttı ama yola çıkınca unuttum belki biraz kaydım öne ondandır. Titreşim abartıldığı kadar değil sürücü için problem değil.

    Motorun performansı iyi. tork alt devirlerde yogun değil ama 125cc lere göre güzel toparlıyor alt devirlerde. 7-10 bin devir arası 200cc nin hakkını sonuna kadar veriyor

    Kırmızı çizgi 9.500 devirde başlıyor bu motor için çoz az burda bi tuhaflık var. Çünkü 10.500 devire kadar güç artarak devam ediyor. Üst devirler çok canlı

    hafif rampada asıldım yokuş yukukarı zorlanmadan 120 yi gördü. Zavallı cbf/ybr onlarla kıyaslarsan resmen naked bike tadında bu


    Aynalar dar, efor harcıyorsunuz arkanızı kollarken ve güvende hissetirmiyor sizi. daha geniş olmalıydı

    CBR125 ten inip bunu sürerken keyif aldım. Şehir içinde keyifli fırlama bişey. Amacıda bu zaten. Çok beklentiye de girmemek lazım.

    Fiyatını korursa ve servisler sınıfta kalmassa fonksiyonu güzel olacak.

    Suzuki inazuma ile aynı gidiyor serilik olarak tork hissi dışında. İnazumanın şehir içinde gereksiz agırlığı bunda yok bu kolaylık ve eğlence sağlıyor çok daha pratik ondan. Ama konforda ve kalitede de inazuma çok bariz üstün. Amaçlar çok farklı.

    Son olarak inip cbr 125 e binince az kalsın soğuyodum motorumdan performans olarak. Ama benim için problemsizlik de çok önemli.

    Ben sürerken fiyatına kıyasla çok eğlenceli buldum
    Evet bende sizin fırlama diye tabir ettiginiz ozelligine bayılıyorum. Ben ona yaramaz çocuk diyorum. Pratik ve hafif. Sanki oyuncak kullanıyorsun yani. Biraz cabuk ısınıyor gibi ama.

  8. #768
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Pulsar tam hareketli gençlere göre bir motor, çokta hızlı ve seri, benim gibi moruklara uymazdı galiba , inazuma yaşlı işi ağır motor, çok sakin ve güçlü, en son hızı düşük ama şehir içinde makas atarken anında ışınlama yapabiliyor namuzsuz, yalnız şöle bir özelliği var pulsara binince karton kutudan bir ata oturmuş gibi oluyorsun, inazumaya binince demirden bir ata binmiş gibi oluyorsun. Ama alan arkadaşlara tavsiye motor akrobatik diye harcamayın motorları çabuk dökmeyin bence, reklamlarıda yanlış aslında, sanki bu motoru alan durmadan akrobasi yapacak motoru acımasız zar zurt kullansın gibi bir izlenim veriyorlar, ben almış olsaydım cilli gibi bakardım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

    Pulsar bu kalite ve yakışıklılığı ile bu fiyatta giderse, cbf150 moblet piyasasını kesin öldürür.
    arslan26 ve gelebek bunu beğendiler.

  9. #769
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı kaan898 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda yamaha da titreşim hiçbir zaman yoktur ama ortaya dengeleri değitirecek bi makina çıktığı vakit titreşim konusu hortlar,hatta önde titreşim olmasa bile artçı ile titreşim hissedilene kadar gezilir ve itina ile titreşim var damgası yapıştırılır...
    aynen kardeşim ya honda cbr250 sahibi olarak dün aksam 3 arkadaşımla test ettik 3 müzdede cbr250r vardı hatta ben artcı bıle oldu sizin bahsettıgıgıız yani birilerinin şikayetçi oldugu tıtreşimi görmek adına tek silindirli makinada olması gereken hatta emsallerine göre biraz daha az titreşimi var.daha ne olsun 7000 tl sıfır motor ve görünüş performan bana göre iyi kendi sınıfında tanbıkı.şimdi birileride cıkıp 13000 tl lık motorla kıyaslamasın.aslıonda kıyaslanabılırde benım tek korkum servis malum kuralkanda kuralkanı hyosungdan s&t kauni kullandıgım zamandan biliyorum.onlar işini düzgün yapar yedek parçadada sorun olmaz bulunursa bence piyasada tutar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

    Alıntı Garip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pişman olursun , gidip bakma sakın hocam.. arada 5.000 tl oynuyor
    hocam sizi bilmem ama buradakı arkadaşlar için 5000 cok cok ıyı bir rakam.yani hanı 7300 alacagına 13000 bnıne cbr alın arada kı fark cok degilmiş demek zor.sahsem ben cbr250r sıfır olarak asla 13500 (palaka dahıl) vermem su anda 2 tane cbr250r var ama 2 sıne 2,el hatta birisini 48 km de aldım.diğeri 2012 model 11 binde.yani pulsarı yakından gördüm inceledim.fıyatını gayet hak ediyor

  10. #770
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO


    Pulsarı ilk bu resimle tanımıştım.Seneeee 2007 hey yavrum.Bizim kabileye gelsede alsak dedim,ama bu renk gelmedi Halâ aklım bu renkte.
    Garip, reverse, hyanax100 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #771
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...80747512_n.jpg

    Pulsarı ilk bu resimle tanımıştım.Seneeee 2007 hey yavrum.Bizim kabileye gelsede alsak dedim,ama bu renk gelmedi Halâ aklım bu renkte.
    abi 2007 den bu yana bir değişiklik olmamıs kasada desene 7 sene oncesıne göre cok yenilikçi bir tasarım çizgileri hala süper ... fakat içime şimdi bir kurt düştü seneye kasayı değiştirmesin şimdi bu hintliler bizde elemizde eski kasa ile kalmıyalım ...
    turkish39 ve reverse bunu beğendiler.

  12. #772
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi 2007 den bu yana bir değişiklik olmamıs kasada desene 7 sene oncesıne göre cok yenilikçi bir tasarım çizgileri hala süper ... fakat içime şimdi bir kurt düştü seneye kasayı değiştirmesin şimdi bu hintliler bizde elemizde eski kasa ile kalmıyalım ...
    Olur mu olur Ama öyle de düşünürsek motor alamayız Bence her hangi bi değişikliğe gerek yok.Böyle de gayet iyi.Bi tek renkleri olmamış işte.Sade daha yakışıyo bence.TVS çıktığında ybr tutuşmuştu,hemen iki yanak çakıp değişikliğe gitmişti.Bunda da gene diğer markalar düşünsün.
    hkn34 bunu beğendi.
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  13. #773
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur mu olur Ama öyle de düşünürsek motor alamayız Bence her hangi bi değişikliğe gerek yok.Böyle de gayet iyi.Bi tek renkleri olmamış işte.Sade daha yakışıyo bence.TVS çıktığında ybr tutuşmuştu,hemen iki yanak çakıp değişikliğe gitmişti.Bunda da gene diğer markalar düşünsün.
    evet özellikle paylaştığınız resimdeki kırmızı cok güzel gelir belki. ekrem abi ne diyor renk konusunda siz baya görüşüyorsunuz...

  14. #774
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet özellikle paylaştığınız resimdeki kırmızı cok güzel gelir belki. ekrem abi ne diyor renk konusunda siz baya görüşüyorsunuz...
    Şu an Türkiyedeki renkler yeni renkler,diğerleri artık üretilmiyormuş.Ama görüldüğü üzere istek çok fazla,özellikle sarı renk için çok istekliler var.Ekrem bey,bütün istekleri değerlendirip iletiyor sağolsun.Ama olursa da uzun vadede olur renk konusu.
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  15. #775

    Üyelik
    23 Şubat 2014
    bende niyetliyim ama yazılanlar ve şirket proFili düşündürüyor servis vs... cbr ı sildim aklımdan tamamen hergün her yazılanı tek tek okuyorum. bakalım sonuç ne olacak.. şimdiye kadar gayeet iyi yorumlar var. Alana hayırlı olsun darısı bana

  16. #776
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı ünal12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende niyetliyim ama yazılanlar ve şirket proFili düşündürüyor servis vs... cbr ı sildim aklımdan tamamen hergün her yazılanı tek tek okuyorum. bakalım sonuç ne olacak.. şimdiye kadar gayeet iyi yorumlar var. Alana hayırlı olsun darısı bana
    Benim tek sıkıntım fiyatından yanaydı,oda artık şu anki fiyattan satışa çıktığı ve alanlar olduğu için onunla ilgili konuşamıyorum artık.Servis konusuna gelince,her fırsatta servise gidip bakımları inceliyorum.Bazı şeyler yavaş yavaş yerine oturacak.Zamanla onlarıda görecez.Kuralkan büyük bir sınavdan geçiyor.Eğitimlerde de burada yazılan sıkıntılar dile getiriliyor.Daha iyiye gitmesi temennimiz.Gördüğüm her aksaklığı eksikliği iletiyorum.Herkes için hayırlısı...
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  17. #777

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul-Ortaköy & Yalova
    Motosikleti
    Hedef : Bajaj Pulsar 200 NS
    Arkadşlar öncelikle herkese merhaba. 3 senesi vitesli olmakla beraber 6 7 senelik motorsiklet kullanım sürecim var.
    Bu motorsikleti uzun zamandır takip ediyordum.Teknolojisi ve tasarımı ilgimi çeken ilk etkenlerdi.Bajaj firmasının birçok motor firmasına motor ürettiğini biliyordum KTM,Kawasaki gibi. motorsikleti Kadıköy BAY-MOTO'da test etme imkanım oldu. Çok fazla trafik olsada kendini belli etti zaten motorsiklet.Gaz tepkisi harika gazı açtıgınız an tepkiyi hissediyosunuz zaten.Ayrıca vibrasyon söylentisi dolaşıyor yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım.Tek silindir motordan alıcağınız vibrasyonun en alt seviyesınde zaten ilk bakımdan sonra oldukça düşüyormuş sanırım parçaların oturmasından dolayı.Yani vibrasyon kesinlikle rahatsız edici değil.Ayrıca egsoz sesi rolantide tatmin edici değil ama 5000 devirden sonra gırtlaktan tok bir ses alıyosunuz tatminkar bir ses.Gaz tepkisinin sebebi ise egzo-tec teknolojisiyle alakalı sanırım.Selenin sert olduğu doğru ancak uzun kullanımda ne olur bilemem.Dengeli ve performanslı bir motor fren sistemine gelirsek ön fren mükemmel zınk diye duruyo sarsmadan. Arka ise kitliyo anında ancak bence işin doğrusu şu fren pedalı mesafesi kısalıgından ve alışık olmadıgımızdan dolayı olabilir zaten öğrendime göre onunda ayarı yapılıyormus arklasındaki vida ile. Parça kalitesi olarak birçok motor eline su dökemez özellikle fiyatına baktığımız zaman. Ayrıca 15000 tlyi hemen hemen aynı motora sahip olan KTM Duke200 e vericeğime bu motordan 2 tane alırım daha iyi aklında şüphe olan arkadaşlar hiç düşünmeden test etsinler beğeniceklerine eminim bütçem şuan yok ama ilk fırsatta zam gelmeden almak istiyorum Kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca Bay Moto daki çalışanlara ayrıca teşekkürlerimi sunarım ilgi alakalarından dolayı özellikle ofisle ilgilenen bayanın sıcakkanlılığını samimiyetini çok beğendim ona ayrıca teşekkür ederim.
    Foruma yeni kayıt oldum uzun zamandır takip ediyordum umarım yararlı olmuşumdur.
    Herkese İyi Günler...
    .BAY-MOTO. bunu beğendi.

  18. #778

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bu titreşim konusu çok tartışılıyor ancak Pulsar formatı gereği zaten keyif/zevk/hobi motoru. Yani bu motorla günlük çok uzun km.ler yapmayı düşünenlerden ziyade kullanırken performans almak isteyen otomobillerdeki GTI segmentine denk gelen bir motosiklet Pulsar. Ben Gilera Runner 200 u 2 yıl kullandım ve bariz titreşim vardı. Ancak performans harikaydı. Kullanımından aldıgım zevki hiçbir zaman titreşim gölgelemedi. Bazı motosikletler titreşimin yanında benzersiz kullanım zevki sunabilir. Bence Pulsar a bu açıdan bakmak lazım. 2 zamanlı motorların sesi gibi kabul ebilebilir seviyedeki bir titreşimde bence keyiflide olabilir.

  19. #779

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul-Ortaköy & Yalova
    Motosikleti
    Hedef : Bajaj Pulsar 200 NS
    Konuya iyi girmişsin GTİ dan kesinlikle dediğin gibi titreşim ciddi anlamda az seviyede zaten keyıflı sürüş esnasında unutuyosun gidiyo Ee birazda keyif işi tabi zaten hintliler pulsarın çetesini oluşturmuşlar araştırmalarıma göre adamlar pulsar grubu kurmuş tabi ki seneye gelicek olan 400 cclerle beraber Türkiye ye bu sene geldi belki ama geçmişi olan bir model.

  20. #780
    Sponsor Firma
    Üyelik
    10 Mayıs 2014
    Şehir
    Kadıköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    BAJAJ Pulsar/Discover/Boxer
    Alıntı 1okan2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadşlar öncelikle herkese merhaba. 3 senesi vitesli olmakla beraber 6 7 senelik motorsiklet kullanım sürecim var.
    Bu motorsikleti uzun zamandır takip ediyordum.Teknolojisi ve tasarımı ilgimi çeken ilk etkenlerdi.Bajaj firmasının birçok motor firmasına motor ürettiğini biliyordum KTM,Kawasaki gibi. motorsikleti Kadıköy BAY-MOTO'da test etme imkanım oldu. Çok fazla trafik olsada kendini belli etti zaten motorsiklet.Gaz tepkisi harika gazı açtıgınız an tepkiyi hissediyosunuz zaten.Ayrıca vibrasyon söylentisi dolaşıyor yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım.Tek silindir motordan alıcağınız vibrasyonun en alt seviyesınde zaten ilk bakımdan sonra oldukça düşüyormuş sanırım parçaların oturmasından dolayı.Yani vibrasyon kesinlikle rahatsız edici değil.Ayrıca egsoz sesi rolantide tatmin edici değil ama 5000 devirden sonra gırtlaktan tok bir ses alıyosunuz tatminkar bir ses.Gaz tepkisinin sebebi ise egzo-tec teknolojisiyle alakalı sanırım.Selenin sert olduğu doğru ancak uzun kullanımda ne olur bilemem.Dengeli ve performanslı bir motor fren sistemine gelirsek ön fren mükemmel zınk diye duruyo sarsmadan. Arka ise kitliyo anında ancak bence işin doğrusu şu fren pedalı mesafesi kısalıgından ve alışık olmadıgımızdan dolayı olabilir zaten öğrendime göre onunda ayarı yapılıyormus arklasındaki vida ile. Parça kalitesi olarak birçok motor eline su dökemez özellikle fiyatına baktığımız zaman. Ayrıca 15000 tlyi hemen hemen aynı motora sahip olan KTM Duke200 e vericeğime bu motordan 2 tane alırım daha iyi aklında şüphe olan arkadaşlar hiç düşünmeden test etsinler beğeniceklerine eminim bütçem şuan yok ama ilk fırsatta zam gelmeden almak istiyorum Kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca Bay Moto daki çalışanlara ayrıca teşekkürlerimi sunarım ilgi alakalarından dolayı özellikle ofisle ilgilenen bayanın sıcakkanlılığını samimiyetini çok beğendim ona ayrıca teşekkür ederim.
    Foruma yeni kayıt oldum uzun zamandır takip ediyordum umarım yararlı olmuşumdur.
    Herkese İyi Günler...
    Memnuniyetinizden ve dile getirmenizden dolayı çok teşekkürler Okan Bey. En kısa zamanda umarım sizi de Pulsar sahibi yapabiliriz. Görüşmek dileğiyle.
    1okan2 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)