Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5981
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jantta milim yamulma yok, lastik yanağı oynamış ben lastiğin çizgisini görüyorum 3-4 santim uzunlukta bir yerde 2-3 mm içe veya dışa kaymış. Lastikler orjinal MRF Rev-Z
    bir yazıda görmüştüm lastik ebatları küçük yada büyük takıldığında çukurlarda veya virajlarda yanaklardan hava atabiliyor diye belki sendede aynı durum söz konusu olmuştur havayı komple indirip düzeltip yeniden basmayı dene derim
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5982

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Arkadaşlar Odometre nasıl sıfırlanıyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

  3. #5983
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Odometre nasıl sıfırlanıyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    MESAFE SAYACI SIFIRLAMA
    Mod (8) ve Set (9) nolu tuşlara basarak ODO/TRIP1/TRIP2
    ayarlama bölümüne geçiniz. Mod (8) tuşuna 2 saniye süreyle
    basarak istediğiniz TIRP1/TRIP2 bölümüne geçiniz. İstediğiniz
    bölüme geldiğinizde mod (8) tuşuna 15 saniye basarak mesafe
    sayacını sıfırlayınız.

  4. #5984

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Mengü16 Çok teşekkürler.

  5. #5985

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Antalya Pulsar 200 NS grubunu kuran Feyyaz Sarıgöl ve değerli eşleri Merve Sarıgöl bugün konuğumdu.

    Evimize kadar gelerek bizleri mutlu ettiler. Güzel bir sohbetimiz oldu. Cuma günü başladıkları 5 günlük yolculuğunun 3 ncü günündelermiş. Güzergâhları ANTALYA-DENİZLİ-İZMİR-BALIKESİR-ÇANAKKALE-TEKİRDAĞ-İSTANBUL-YALOVA-BURSA-ESKİŞEHİR-KÜTAHYA-AFYONKARAHİSAR-ISPARTA ve ANTALYA. Takriben 2.500 km kadar yol kat edecekler. Şu ana kadar 1.310 km kadar yol almışlar ve yakıt sarfiyatı 145 tl. 1 km de 11,29 kuruş gibi olağanüstü bir rakam. 100 km de ortalama 2,35 lt sarfiyat. Şu ana kadar aldığım en iyi rakamlardan biri. Duble yollarda 90-95, otobanda ise 100-110 km sabit hızla yol almışlar. Hatta manuel olarak cruise control uygulamışlar. Bana çok başarılı geldi.

    Çanakkale motor festivalinde de güzel bir gün geçirmişler. Kendilerini uğurladık. Bu yaz 5000 km kadar bir tur planları olduğunu öğrendik. Ben de merakla bekliyorum. Allah kazasız belasız hayırlı yolculuklar nasip etsin kendilerine…


    sbr, kdiner, AttilaXtreme ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #5986
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Abi deponun ağzına garip bi metal yapmışlar depo doluyken frene basınca benzini tahliyeye gönderip ziyan ediyor depo zaten küçük bir de bu sorun var. Eski motoruma 14 litre benzin alırdım taşmazdı buna 8 litreyi alırken şüphe ediyorum. Göstergede hiç çizgi kalmadıktan 20km sonra benzin aldım 8.5 litreyi zor aldı, frene basınca da benzin taşıyordu. Benzin deposu 12 litre diyorsunuz geri kalan 4 litrenin ne kadarı kullanılabilir ?

  7. #5987

    Üyelik
    16 Mayıs 2015
    S.a beyler. Motorumu pazartesi teslim aldim. yalniz servisteki usta lastik basinclarini on arka 30psi vurdu. kitapcikta on 25 arka 32 yaziyor. Hangisi dogru simdi bunlarin ?

  8. #5988
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bugün biraz gezdim Kızılcaham'a gittim Gopro kameramla köy yollarında ve ana yolda videolar çektim, viraj performansı hakkında bilgi sahibi olabileceğiniz çekimler mevcut, orman yolu baya iyiydi 1 kere ufaktan kaçırdım sert fren yapmam gerekti onun dışında süper gitti motor. Yarın paylaşırım heralde anca yüklenir youtube'a.

  9. #5989
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    [QUOTE=Mengu16;3622035]Abi deponun ağzına garip bi metal yapmışlar depo doluyken frene basınca benzini tahliyeye gönderip ziyan ediyor depo zaten küçük bir de bu sorun var. Eski motoruma 14 litre benzin alırdım taşmazdı buna 8 litreyi alırken şüphe ediyorum. Göstergede hiç çizgi kalmadıktan 20km sonra benzin aldım 8.5 litreyi zor aldı, frene basınca da benzin taşıyordu. Benzin deposu 12 litre diyorsunuz geri kalan 4 litrenin ne kadarı kullanılabilir ?[/QUOTE

    abı hep enteresan seyler senımı bulur yahu. ılk defa duyuyorum bu benzın ısrafını

  10. #5990
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bütün pulsar'lar aynı siz fark etmemişsinizdir. Bugünkü gezimden 2 kare tuvalet molası sırasında

    kdiner bunu beğendi.

  11. #5991
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    12.500 km dır pulsar kullanıyorum hep depoyu fullerım boyle bısey basıma gelmedı.

  12. #5992
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    12.500 km dır pulsar kullanıyorum hep depoyu fullerım boyle bısey basıma gelmedı.
    Depo kapağının içine ön tarafa baraj savağı gibi bişey yapmışlar benzin çalkalandıkça ordan içeri giriyo nereye gidiyo peki o benzinler ?

  13. #5993
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    senın motorun depo kapak contasında bı sıkıntı var bence. bende oyle bır akma yok.

  14. #5994
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senın motorun depo kapak contasında bı sıkıntı var bence. bende oyle bır akma yok.
    Ben de aktığını görmedim ama ordan nereye gidiyor benzin onu merak ediyorum.

  15. #5995
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de aktığını görmedim ama ordan nereye gidiyor benzin onu merak ediyorum.
    az akıyo o zaman ordanda buharlasıyordur bılırsın benzın cok ucucudur.

  16. #5996
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Fotoğrafta ok işaretiyle gösterdiğim şekilde benzin akışı var depo doluyken frene basınca, ordan benzin dışarı gidiyo mu yoksa sadece benzin pompasını korumak için mi yapmışlar onu.

  17. #5997

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5, Bajaj Discover 125 st
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğrafta ok işaretiyle gösterdiğim şekilde benzin akışı var depo doluyken frene basınca, ordan benzin dışarı gidiyo mu yoksa sadece benzin pompasını korumak için mi yapmışlar onu.
    http://107.imagebam.com/download/hrb...519_131441.jpg
    oradan benzin tekrar depoya aktarılıyor bildiğim kadarıyla

  18. #5998
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğrafta ok işaretiyle gösterdiğim şekilde benzin akışı var depo doluyken frene basınca, ordan benzin dışarı gidiyo mu yoksa sadece benzin pompasını korumak için mi yapmışlar onu.
    http://107.imagebam.com/download/hrb...519_131441.jpg
    Gitmemesi lazim, bir ustundeki yerine kenarindaki deliklerden disariya tahliye eder fazlasini.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  19. #5999

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Bütün araçlarda olan sistem.

    Tekrar depoya aktarılması pek mantıklı değil.Zira o deliğin amacı fazlayı tahliye etmek.

    Pulsar'daki depo hakikaten küçükmüş. Benim Boxer bile 13,5 litre.

    Yerinizde olsam depoyu ağzına kadar fullemem.Ayrıca pompacının araç için yapılmış tabancayı dibine kadar sokmasına izin vermeyin, şamandırayı bozuyor...

  20. #6000

    Üyelik
    19 Şubat 2014

    Bajaj Pulsar Tiger Tri800 Egzoz (sadece susturucu değişimli)

    Katalizör iptali ve sensör iptali olmadan tamamiyle orijinal bir duruş sergilemesi icin alttan kelepçe kısmından susturucu çıkartılıp araya boru sistemi ayarlayarak motorda görünüm en az bozularak guzel bir sonuç elde edilmiştir. Ses katalizör nedeniyle kesinlikle azalmıyor ve ses tam istenilen ölçüdedir. Malzeme siparişi sırasında ben Pulsar yerine uygun acılara sahip olması nedeniyle duke 125-200 borusu olan tri800 modeli sipariş ettim susturucu Tarafından başlarsak 3 kıvrımdan 1-2 arası kıvrımdan kesilip boru yatay konuma alınır 2-3 arası kıvrımdan da kesilip ucuna yaklaşık 15-20 cm 39mm tam çap boru kaynatılır kelepçeye girmesi icin, duke borusu 42mm tam captir kelepçeye girmiyor bu nedenle 39mm tam çap paslanmaz boruya ihtiyaç vardır birde ben titreşim olmasın diye boruya bayrak attırdım kelepçeye yakın kısımdan.
    Foto ve videolar alttadir.

    Video yüklenmektedir eklenecek..






    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)