Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5881
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka sehpa dediğin orta sehpa mı ? Sen orta sehpayı sonradan taktırmamış mıydın ? Belki montajında veya sehpanın boyutlarında bir sıkıntı vardır.

    Şu stop etme ve benzin bitme bağlantısını düşündüm de acaba motorda benzin bittiğinde motoru stop eden bir sistem mi var ? Eğer böyle bir şey varsa ve bu bilgiyi şamandıra vasıtasıyla alıyorsa o zaman yokuşlarda, frenlemelerde ya da virajlarda yani benzinin depo içerisinde yer değiştirmesine sebep olan durumlarda motor stop edebilir. Bir arkadaşın motoru (şu piston silindir değişimine giden arkadaş) yokuş aşağı fren yapınca stop ediyordu ya, oradan bu aklıma geldi.
    Bugün benzin lambası yanar söner halde hatta tek çizgi bile yokken göstergede ufak bi ankara turu attım. Vitesi boşa alınca stop etmedi bugün.
    Orta sehpayı motoru aldığım bayiide taktırdım, telefonda ilk konuştuğumda 8450 lira fiyata dahil değildi ama sonra pazarlık bile yapmadan fiyata dahil ettiler, orta sehpanın orjinal olduğunu düşünüyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5882
    maxim4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Yamaha YBR ESD 2014
    Arkadaslar merhaba yamaha ybrm vardi ve sattim pulsar almayi dusunuyorum.Bir kac sorum olucak cevaplarsaniz sevinirim.Arka lastik ebadi en fazla kac takilabiliyor bu motora? Birde yuksek suratte yani 130-140 civarinda motoru rahatlatmak adina disli degistiren varmi? Bu motorun gucune nasil yansiyor?

  3. #5883
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı maxim4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merhaba yamaha ybrm vardi ve sattim pulsar almayi dusunuyorum.Bir kac sorum olucak cevaplarsaniz sevinirim.Arka lastik ebadi en fazla kac takilabiliyor bu motora? Birde yuksek suratte yani 130-140 civarinda motoru rahatlatmak adina disli degistiren varmi? Bu motorun gucune nasil yansiyor?
    Arka lastiğe 150'lik lastik takarsın ama virajlarda daha kötü gider. Dişliyi bence değiştirme zaten 6.viteste bile bu haliyle yokuşlarda biraz boğuluyor. Dişliyi büyütürsen vitesle uğraşırsın sürekli 5-6 arası 4-5 arası. Düz yoldaki son hızını da dişli değişimi değiştirmez. Motor su soğutmalı deviri seven bir motor 130 km hızda zorlanmadan gider zaten.

  4. #5884
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla benim amacım tamda buydu. Motoru kötülemek. Sırf onun için İstanbula otobüsle gidip aldım. 500 kmde yol geldim motorla. Hepsi bu motoru kötülemek içindi :D görevimi yaptığıma göre motoruda elden çıkarabilirim artık

    Neden butür yorumları kendinize görev ediniyosunuz anlamıyorum. Evet artçı selesi çok kötü 500 km boyunca arkadaşım kullandı ve ben arkaya oturdum. Şimdi kalkıpta ya millet kötülüyo ama aslında çok iyi mi demeliyim sırf motoru satın aldım diye . Şimdiye kadar hep konuşuldu zaten forumdada okudum bende ufak bir tecrübemi dile getirdim bu motoru kötülemek karalamak değildi .zaten bilinen bişeyi bende tecrübe etmiş oldum. Motoru aldıktan sonra herhangi bir sürprizle karşılaşmadım , hakikaten dedikleri gibiymiş dedim sadece. nolur giderim bende kaplatırım seleyi sorunu çözerim. yada aynamı değiştiririm onuda çözerim . Bu size niye dert oldu onu anlamadım . Forumda yazılanları incelemeleri izleyip okuyorsunuz ama tecrübe etmeden ne kadar emin olabilirsinizki. Benim uzun araştırmalarım tam olarak pulsar ile ilgili değildi. 7-8 bin bütçem var bu bütçeye ne alabilirim ne alırsam üzmez beni en doğru tercihi nasıl yaparım yönündeydi ve + ları - lerini bilerek tercihimi pulsardan yana kullandım 1 ay daha araştırsaydım bu bütçeye yine pulsar alıcaktım büyük ihtimal. Aklımdan şu geçmedi hiç '' ya forumda kötülüyolar yok selesi kötü yok aynası berbat '' bu motoru almiyim ben en iyisi Aldık geçtik bundan sonraki sorunları yada memnunyeti tamamen benim sorunum

    Edit: Cevap yazdığım arkadaşta banlanmış niyeyse boşa yazdık okadar

    Şunuda eklemek istiyorum pulsar ilk geldiğinde fiyatından çok yakınmıştım bende. Ama Allahın çinlisi regal raptorun fiyatları bile 10000 leri geçtiğine göre şuan makul geldi. Ve bu fiayt aralığında alınabilecek tek tercih olduğunu düşünüyorum bende.

    İyi dilekleri olan arkadaşlarada teşekkür ederim şimdilik pulsarlayız yakın zamandada değiştirmeyi düşünmüyorum zaten.

    Bu arada Ankara'da önerebileceğiniz servis varmı. Motoru aldığım kişi tanıdık çıktı tesadüfen hiç bişeyine baktırmadan aldık geldik bir servise göstereyim diyorum yağını suyunu falan değiştirelim , yardımcı olursanız sevinirim.
    Ankaranın neresinde oturuyorsun ? Ulus sana uzak mi ?

  5. #5885
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Elmadağdayım. Biraz uzak sayılır ama problem değil sonuçta o taraflara gelicez mecburen

  6. #5886
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar iyi akşamlar.Ben motorun saatini kullanım klavuzundaki gibi ayarlıyorum,Her seferinde 01:00AM oluyor.Acaba akü yetersizliğimi söz konusu.Yada hafıza neden tutmaz kayıt edileni?

  7. #5887
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi akşamlar.Ben motorun saatini kullanım klavuzundaki gibi ayarlıyorum,Her seferinde 01:00AM oluyor.Acaba akü yetersizliğimi söz konusu.Yada hafıza neden tutmaz kayıt edileni?
    Bende motoru aldığımda saat ayarlıydı, hâla da doğru gösteriyor bence saatin aküden ayrı pili vardır o bitmiştir.

  8. #5888
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO


    RX3 alsakta her fırsatta Pulsara piniyoz 15000 de olmuş.Maşallah diyelim
    ekrem ata, AttilaXtreme ve meki 60 bunu beğendiler.

  9. #5889

    Üyelik
    07 Mart 2007
    Stop etme problemi ile ilgili aklıma gelen bir şey var Paylaşayım katilirmisiniz bilmem. Ben motoru 130 km de alanyadan aldım zorlu sartlarda 700 km geldim ve motorla ilgilenmedim. Ertesi gün bursada benzin alırken kapağı açınca, deponun ağzında kurumuş köpük gibi bir şey vardı. Bunları içine düşürmeden silip temizledim. Bu pislik tamda enjektör tıkayacak cinsten. Böyle bir şey olmuş olabilir mi? Son iki gündür yazilanlardan sonra son çizgi sondukten sonra 20 km daha gezdim stop etmedi. 250 km deydi 8.5 lt benzin aldi

  10. #5890
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi akşamlar.Ben motorun saatini kullanım klavuzundaki gibi ayarlıyorum,Her seferinde 01:00AM oluyor.Acaba akü yetersizliğimi söz konusu.Yada hafıza neden tutmaz kayıt edileni?
    ekran kendini resetliyormu peki ekrana kod falan geliyormu resetlediği için saat birden başlıyor veya gaz kolundaki kırmızı düğmeyi kapıyorsanda yapabilir.

    Arkadaşlar stop etme sorunum yeniden bugun hortladı hemde 3 kere yaptı ve 3 kerede kendini resetledi birde farkettim 2 ci vitesten 1 alırken tak tuk şırak tiye ses geliyor bi kac kere yaptı sanki piston vuruyor gibi birtek 2 den 1 e alırken devir duştugu ıcın vıtes kucultuyorum böyle ses cıkarmaya basladı canımı sıktı sabah sabah yarın bir servise gideyim derdi neymiş bakalım
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  11. #5891
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekran kendini resetliyormu peki ekrana kod falan geliyormu resetlediği için saat birden başlıyor veya gaz kolundaki kırmızı düğmeyi kapıyorsanda yapabilir.

    Arkadaşlar stop etme sorunum yeniden bugun hortladı hemde 3 kere yaptı ve 3 kerede kendini resetledi birde farkettim 2 ci vitesten 1 alırken tak tuk şırak tiye ses geliyor bi kac kere yaptı sanki piston vuruyor gibi birtek 2 den 1 e alırken devir duştugu ıcın vıtes kucultuyorum böyle ses cıkarmaya basladı canımı sıktı sabah sabah yarın bir servise gideyim derdi neymiş bakalım
    Hareket halinde vitesi 2'den 1'e almak için aragaz verip deviri 1. vitese göre yükseltmeniz lazım, hatta her zaman deviri geçireceğiniz vitese göre ayarlamanız tavsiye edilir.

  12. #5892
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hareket halinde vitesi 2'den 1'e almak için aragaz verip deviri 1. vitese göre yükseltmeniz lazım, hatta her zaman deviri geçireceğiniz vitese göre ayarlamanız tavsiye edilir.
    dostum zaten normal olarak yapıyorum sadece ses gelmeye basladı devrinde yapıyorum geçişleri
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  13. #5893
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum zaten normal olarak yapıyorum sadece ses gelmeye basladı devrinde yapıyorum geçişleri
    Motor yağı yakın zamanda değiştirildiyse ciddi bir sorun.

  14. #5894
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elmadağdayım. Biraz uzak sayılır ama problem değil sonuçta o taraflara gelicez mecburen
    06 Motor Yiba Çarşısı, Selim Şahinbaş

  15. #5895
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekran kendini resetliyormu peki ekrana kod falan geliyormu resetlediği için saat birden başlıyor veya gaz kolundaki kırmızı düğmeyi kapıyorsanda yapabilir.

    Arkadaşlar stop etme sorunum yeniden bugun hortladı hemde 3 kere yaptı ve 3 kerede kendini resetledi birde farkettim 2 ci vitesten 1 alırken tak tuk şırak tiye ses geliyor bi kac kere yaptı sanki piston vuruyor gibi birtek 2 den 1 e alırken devir duştugu ıcın vıtes kucultuyorum böyle ses cıkarmaya basladı canımı sıktı sabah sabah yarın bir servise gideyim derdi neymiş bakalım
    Saat işi aynen dediğiniz gibi oluyor. H ile başlayan bir sayılardan oluşan ekran geliyor reset atıyor.

  16. #5896

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Elektriksel bir problem mi acaba ? Motorun enjeksiyonunu veya ateşlemesini etkiliyor olmasın ? Akünün akımı kesilse motor durur değil mi ?

  17. #5897

    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Benelli TnT 25
    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saat işi aynen dediğiniz gibi oluyor. H ile başlayan bir sayılardan oluşan ekran geliyor reset atıyor.
    aynen bendede bir kaç kez kod çıktı, yanlış hatırlamıyorsam h05 di galiba,saatte sıfırlandı, ekranda gitti geldi..
    asuvara bunu beğendi.

  18. #5898
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor yağı yakın zamanda değiştirildiyse ciddi bir sorun.
    650 de değiştirdim şuan 1300 de yağla alakalı olacağını sanmıyorum rengi bile kararmadı tertemiz duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saat işi aynen dediğiniz gibi oluyor. H ile başlayan bir sayılardan oluşan ekran geliyor reset atıyor.
    üstte H:05 altta dt8 25 diye kod geliyor benim başıma motoru ilk aldığımda gelmişti kuru akü ile değişim yapıldı ve sorun ortadan kalkmıştı ama bugun yeniden baş gösterdi yarın izinliyim servise gidip baktıracağım derdi neymiş bakalım bi
    asuvara bunu beğendi.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  19. #5899
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650 de değiştirdim şuan 1300 de yağla alakalı olacağını sanmıyorum rengi bile kararmadı tertemiz duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------



    üstte H:05 altta dt8 25 diye kod geliyor benim başıma motoru ilk aldığımda gelmişti kuru akü ile değişim yapıldı ve sorun ortadan kalkmıştı ama bugun yeniden baş gösterdi yarın izinliyim servise gidip baktıracağım derdi neymiş bakalım bi
    Muhtemel kıştan kalma akü zayıflığına bağlı diye düşünüyorum.Aktif kullanımla geçecek herhalde.
    YBR SÜVARİSİ

  20. #5900
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650 de değiştirdim şuan 1300 de yağla alakalı olacağını sanmıyorum rengi bile kararmadı tertemiz duruyor
    Bir imalat hatası olabilir, motor zarar görmeden servise göstermenizde fayda var. Rodajda motoru bütün viteslerde farklı devirlerde kullandığınızı varsayıyorum. 6. vites sabit devir kötü bir rodaj şekli.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)