Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3961
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Arkadaslar orjinal lastiklere nasil bu kadar kotu diyorsunuz anlamis degilim. Ya gercekten cok kotu lastikli motor kullanmadiniz ya frenlemeyi bilmiyorsunuz yada lastik basinclariniz dogru degil.. Oktay usta vakti zamaninda demisti ki en iyi lastikle ciksinlar karsima, orjinal lastiklerle virajda gecmezsem adam degilim. Ayrica arkaya michelin alacak arkadas, michelin alinca arka yine kitleyecek haberin olsun. ( sitem veya asagilama degildir)
    urgent bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3962

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Ümit IŞIK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsarın farı piyasada sayılı motorda var, hatta bir çok arabadan daha iyi kısa far görüşü. Ben ışık rengi daha beyaz olsun diye Osram Night Breaker Unlimited taktım, sonuç mükemmel.
    ...
    Ümit Bey, hiç bir bilgim olmadığı için soruyorum, direkt Osram ampulu alıp takıyor musunuz orjinal ampul yerine yoksa zenon farlar gibi kontrolcü/mercek takma vs vs gibi gereklilikler var mı(olmadığını düşünüyorum ama emin olmak istedim)?
    Ayrıca osram night breaker unlimited hangi modeli, H4 H7 H11 ... gidiyor, kullanan birisi olarak tavsiyeniz nedir? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    İyi forumlar.

  3. #3963

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Ümit bey birde fiyatını paylaşırsanız bizde pazar araştırmasını ona göre yaparız.

  4. #3964
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Night breakerla nb unlimited arasinda ne fark var??

  5. #3965

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5, Bajaj Discover 125 st
    bence pulsar ın orjinal lastikleri hiçte kötü değil kesinlikle. Bu konuda "sbr" isimli arkadaşa katılıyorum. tamamen kullanıcıyla alakalı. yağmurlu havada frenlemede olsun, gerek virajlarda olsun, (özellikle motor akıtmayı bilen arkadaşlarımız varsa ne demek istediğimi anlayacaklardır) gayette rahat kullandım

  6. #3966

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    sürüşün lastiğin ısınmasıyla orantısı vardır üstündeki lastikler yüksek orantılı nylon elyaf karışımı cross ply denilen hiç bir büyük lastik firmasının artık üretmediği eski nesil konvensiyonel lastik teknolojisi.. bu lastikler çok zor ısınır ama çok çabukda soğur.. ısınması çok geç olduğu için çok büyük risk yaratır..

    nightbreaker osramın performans ampülüdür.. ama unlimited serisi extreme performans denilen en üst sınıf en üst seviye ampülleridir.. onlar sadece ampül xenon gibi balast mercek v.b ihtiyaç duymaz orjinal ampülü çıakrtırsın onu takarsın o kadar.. ama pahalıdır.. ve ömürleri normal halojene göre performans ampülü olduğu için kısadır..

    benimde şöyle faydalı paylaşımım olsun düşünen olursa..




    buda bixenon mercekli orjinal güzel bir uygulama..






    bu uygulamayı yapmak isteyen olursa onada yol gösteriyim mercek ebayda satılıyor 35 dolar ama türkiyeye yollayan bir satıcıdan almanız lazım yada satıcıya görüşün belki yollar.. merceği alırsanız elinizde yatkınsa kendinizde yapabilirsiniz bixenon uygulamasını.. yada bir elektrikçiye 50 tl falan verirseniz yapar..

    http://www.ebay.com/itm/NEW-2-5-Car-Motorcycle-Headlights-HID-BI-XENON-Projector-Robot-Eye-/321520236578?pt=IN_Bike_Accessories_Parts&hash=ite m4adc197822
    maktama bunu beğendi.

  7. #3967

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Teşekkürler logaritma.
    Bu robot gözünü görmüştüm xbhp(hint) forumunda.
    33$-40$ arasında gerekli ekipmanlarla satılıyor e-bay'de(Ancak paket içeriğinde ACballast-doğrultucu yok ve gerekiyor denilmiş, extra bir de onu almanız gerekiyor), ışık ısısını da seçebiliyorsunuz. Şu aşağıdakiler Türkiye'ye yolluyor ancak bunlar 2.5 inç.

    http://www.ebay.com/itm/2-5-Inch-Motorcycle-Bi-Xenon-HID-Projector-Lens-Headlight-with-Dual-Angel-Eyes-/171514223768?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item27ef0b5c98&vxp=mtr toplam


    http://www.ebay.com/itm/MOTORCYCLE-BI-XENON-HID-KIT-AngelEye-Angel-Eye-Projector-Lens-Universal-H4-H1-H7-/301204742100?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item 4621339fd4&vxp=mtr

    Ben şimdilik çok da bunlarla uğraşmak istemediğimden direkt al tak ampul daha işime gelicektir. Biraz daha motora(mekaniğine/elektroniğine) hakim olunca bu olaylara da giricem:D Bundan önce sis farı alıp takmak var daha.

    Bu ilk motorum;hatun yok, içki yok, sigara yok paraya acımadan, işime/motorun işine yarayacak şeyleri araştırarak keyfime göre harcıyorum Bu fırsat daha sonra elime geçmeyebilir

  8. #3968
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)
    Hafta sonu gezi falan düşünen varmı hatay ve çevresi

  9. #3969

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    İzin verirseniz nylon lastiği beğenen arkadaşlara kendi tecrübemi aktarayım.

    İkinci el üzerinde fabrikadan geldiği gibi IRC lastikleri olan bir pcx aldım. Fren yapmayı falan iyi kötü biliyorum. limon olayı yani, ön tekerdeki ağırlık, dolayısı ile sürtünme, dolayısı ile tutunma arttıkça daha fazla fren gücü uygulamadır işin fizik yanı. Ama motoru alırken çok kararsızdım absli xmax mı alsam diyordum. Neyse yılların motorcusu arkadaş al bunu pişman olmayacaksın dedi ve aldım. havalar güzel yazın sıcak vakitleri Zincirli Kuyuda 1. köprüden maslağa dönen virajda yan ayaklığı yere sürttürecek kadar yatıyorum. acayip zevkli. Arkadaki arabalar korkuyor fren yapıyorlar falan. akşamda eve giderken yine asfaltı güzel bir yer var orada da sağ paçalık mı denir neyse motorun sağ alt yanını sürtecek kadar yatabiliyorum. Ama baktım kaportayı yiyeceğim bir daha yatmadım. Yani ACAYİP zevkli HEMDE IRC lerle. Ama ya arkadaş fren yapınca önü arkası ayrı oynuyor. başı götü dağıtıyor. gidiyorum arkadaşa ben satıcam bunu absli xmax alıcam diyorum. dur yapma kıyma motora diyor. iki gün sürüyorum koyuyoruım bugün sahibindene diyorum. yahu dur yapma yağ vardır yolda falan diyor. Asfaltın düzleştiği, pürüzsüz hale geldiği yerlerde bir önü kayıyor bir arkası kayıyor.... ben mi bilmiyorum bu işi oluyorum. kendimi sorguluyorum.
    Sonra sitedeki pcx in lastik olayını inceledim. birkaç arkadaşımız city grip takınca çok düzeldiğini yazmıştı. gittim aldım city gripleri.

    diyeceksiniz ki ee city grip takınca herhalde tepetaklak döndün? HAYIR tepetaklak dönmedim. motor yani sukuter gene aynı açılarla yatıyor AMA FRENLERİ HARİKA OLDU. O gün bu gündür ağzımdan abs lafı çıkmadı bir daha. O önü arkası ayrı kayan yerlerde motor bir daha kaymadı. Taki ben işi abartıp risk alana kadar. tutunma çok önemli imiş bunu yaşayarak anladım. hayat tecrübesi oldu.

    bakın nylon lastikle sıcak havalarda yatmada dönmede sıkıntı yok. ama nerede?: asfaltın dişli olduğu, temiz olduğu, yolda kumun çakılın olmadığı yerlerde. soğuk havalarda ve yol sathının berbat olduğu yerlerde dikkatli ve yavaş giderseniz motoru yatırmazsanız gene sıkıntı yok. Sıkıntı yolun kötü olduğu bir yerde aniden durmanız gerekirse yada beklenmedik bir kaçınma olayı yaşarsanız geliyor. pcxe yaklaşık 2000km (1 ay) kadar nylon IRC lerle bindim. geri kalan yaklaşık 16000km city griplerle sürdüm beni defalarca kazadan beladan kurtardı. Bakın arkadaşlar MOTORUNUZUN DENGESİ BİLE DEĞİŞECEK, GELİŞECEK hissedeceksiniz bunu. demedi demeyin sonra

    gerek yok diyen arkadaşlar eminim, kaliteli (yani yumuşak hamurlu) kauçuktan ( artık lastiklerde kauçuk oranı iyice azaldı gerçi) bir çift lastik taksalar yaa arkadaş bu ne yaa? motora bak nasıl gidiyor diyecekler. daha önce dönerken motorun önü arkası ayrı oynayan yerlerde bu sefer aa hiç birşey yok tık demedi diyecekler. virajlara daha güvenli gireceksiniz daha çok yatıracaksınız motoru daha çok zevk alacaksınız.
    haa şunu diyebilirsiniz ben motorumu yatırmam yatırandan da haz etmem ben mümkün olan en dik açıyla dönerim. o zaman diyecek bir şeyim yok siz gidin 4 tekerli 3 tonluk jiplerden alın

    bunlar benim tecrübelerim. lastik alıp sattığım dükkanımız yok. inşaat mühendisiyim. bu güne kadar hep inşaat firmalarında çalıştım. sizlere bunu çıkarımn olduğu için değil sizlerin çıkarınız olacağını düşündüğüm, başınıza kötü şeyler gelmesin diye paylaştım.

    evet pcx le bir kere yoldaki yağ yüzünden düştüm. yola beton pompasından hidrolik dökmüşler. saatte 5 belki 10la gidiyordum. ve city gripler takılıydı :(

    kazasız belasız iyi günlere.

  10. #3970

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5, Bajaj Discover 125 st
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzin verirseniz nylon lastiği beğenen arkadaşlara kendi tecrübemi aktarayım.

    İkinci el üzerinde fabrikadan geldiği gibi IRC lastikleri olan bir pcx aldım. Fren yapmayı falan iyi kötü biliyorum. limon olayı yani, ön tekerdeki ağırlık, dolayısı ile sürtünme, dolayısı ile tutunma arttıkça daha fazla fren gücü uygulamadır işin fizik yanı. Ama motoru alırken çok kararsızdım absli xmax mı alsam diyordum. Neyse yılların motorcusu arkadaş al bunu pişman olmayacaksın dedi ve aldım. havalar güzel yazın sıcak vakitleri Zincirli Kuyuda 1. köprüden maslağa dönen virajda yan ayaklığı yere sürttürecek kadar yatıyorum. acayip zevkli. Arkadaki arabalar korkuyor fren yapıyorlar falan. akşamda eve giderken yine asfaltı güzel bir yer var orada da sağ paçalık mı denir neyse motorun sağ alt yanını sürtecek kadar yatabiliyorum. Ama baktım kaportayı yiyeceğim bir daha yatmadım. Yani ACAYİP zevkli HEMDE IRC lerle. Ama ya arkadaş fren yapınca önü arkası ayrı oynuyor. başı götü dağıtıyor. gidiyorum arkadaşa ben satıcam bunu absli xmax alıcam diyorum. dur yapma kıyma motora diyor. iki gün sürüyorum koyuyoruım bugün sahibindene diyorum. yahu dur yapma yağ vardır yolda falan diyor. Asfaltın düzleştiği, pürüzsüz hale geldiği yerlerde bir önü kayıyor bir arkası kayıyor.... ben mi bilmiyorum bu işi oluyorum. kendimi sorguluyorum.
    Sonra sitedeki pcx in lastik olayını inceledim. birkaç arkadaşımız city grip takınca çok düzeldiğini yazmıştı. gittim aldım city gripleri.

    diyeceksiniz ki ee city grip takınca herhalde tepetaklak döndün? HAYIR tepetaklak dönmedim. motor yani sukuter gene aynı açılarla yatıyor AMA FRENLERİ HARİKA OLDU. O gün bu gündür ağzımdan abs lafı çıkmadı bir daha. O önü arkası ayrı kayan yerlerde motor bir daha kaymadı. Taki ben işi abartıp risk alana kadar. tutunma çok önemli imiş bunu yaşayarak anladım. hayat tecrübesi oldu.

    bakın nylon lastikle sıcak havalarda yatmada dönmede sıkıntı yok. ama nerede?: asfaltın dişli olduğu, temiz olduğu, yolda kumun çakılın olmadığı yerlerde. soğuk havalarda ve yol sathının berbat olduğu yerlerde dikkatli ve yavaş giderseniz motoru yatırmazsanız gene sıkıntı yok. Sıkıntı yolun kötü olduğu bir yerde aniden durmanız gerekirse yada beklenmedik bir kaçınma olayı yaşarsanız geliyor. pcxe yaklaşık 2000km (1 ay) kadar nylon IRC lerle bindim. geri kalan yaklaşık 16000km city griplerle sürdüm beni defalarca kazadan beladan kurtardı. Bakın arkadaşlar MOTORUNUZUN DENGESİ BİLE DEĞİŞECEK, GELİŞECEK hissedeceksiniz bunu. demedi demeyin sonra

    gerek yok diyen arkadaşlar eminim, kaliteli (yani yumuşak hamurlu) kauçuktan ( artık lastiklerde kauçuk oranı iyice azaldı gerçi) bir çift lastik taksalar yaa arkadaş bu ne yaa? motora bak nasıl gidiyor diyecekler. daha önce dönerken motorun önü arkası ayrı oynayan yerlerde bu sefer aa hiç birşey yok tık demedi diyecekler. virajlara daha güvenli gireceksiniz daha çok yatıracaksınız motoru daha çok zevk alacaksınız.
    haa şunu diyebilirsiniz ben motorumu yatırmam yatırandan da haz etmem ben mümkün olan en dik açıyla dönerim. o zaman diyecek bir şeyim yok siz gidin 4 tekerli 3 tonluk jiplerden alın

    bunlar benim tecrübelerim. lastik alıp sattığım dükkanımız yok. inşaat mühendisiyim. bu güne kadar hep inşaat firmalarında çalıştım. sizlere bunu çıkarımn olduğu için değil sizlerin çıkarınız olacağını düşündüğüm, başınıza kötü şeyler gelmesin diye paylaştım.

    evet pcx le bir kere yoldaki yağ yüzünden düştüm. yola beton pompasından hidrolik dökmüşler. saatte 5 belki 10la gidiyordum. ve city gripler takılıydı :(

    kazasız belasız iyi günlere.
    Gayet güzel anlatmışsın bak.

    Şimdi burada kimse nylon lastiği beğeniyorum demedi.

    Bizim demek istediğimiz. böyle hani çok kötü bu lastik, şöyle kaydım böyle kilitledi, şöyle kızakladım diyenlere. gerçekten lastikler kötü değil. ha bir michelin nin yerini tutmaz. ama bakın tekrar söylüyorum. eğer fren yapmayı bilmiyorsanız, çok gaz açmaktan dolayı motorun arkası kayınca ne yapmanız gerektiğini bilmiyorsanız, bu lastikler o zaman çok kötü. Benim son diyeceklerim bu kadar. ben burada gelipte, irc yada sava demiyorum. pulsarın üzerindeki lastiklerden bahsediyorum.
    sbr bunu beğendi.

  11. #3971
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Çocuklar biz bu motoru Oktay usta üzerinden tartışırsak içinden çıkamayız Oktay iyi bir motorcudur 600 rr bile onun için bisiklet gibidir. Zaten en son binlik bir motor vardı altında ve herkes yolda izde diğer binlikleri çizdiği için şikayetçiydi adamdan Oktay usta en kötü lastikle bile seni beni çizer zaten

    Tartışmayı biraz ortalama veya tecrübesiz motor kullanıcıları üzerinden yapmakta yarar var diye düşünüyorum
    storm_shadow ve maktama bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  12. #3972

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5, Bajaj Discover 125 st
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çocuklar biz bu motoru Oktay usta üzerinden tartışırsak içinden çıkamayız Oktay iyi bir motorcudur 600 rr bile onun için bisiklet gibidir. Zaten en son binlik bir motor vardı altında ve herkes yolda izde diğer binlikleri çizdiği için şikayetçiydi adamdan Oktay usta en kötü lastikle bile seni beni çizer zaten

    Tartışmayı biraz ortalama veya tecrübesiz motor kullanıcıları üzerinden yapmakta yarar var diye düşünüyorum

    Çok doğru konuştun üstad +1
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  13. #3973

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .........
    Eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürdün, şimdi ballast araştırıyorum e-bay'den, aliminyum kutulu 55w'lık(14$'a güzeli bir tane buldum da).

    şimdi bir de 55w'lık Bi-xenon seti bakayım. Bulur da alırsam 4500km bakımından sonra sp5000 alarm ile birlikte bunları da takarım

  14. #3974

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    naylon lastik acemi sürücü için daha kötü.. usta sürücü her şekil kurtarır tehlike anında kayma anında salınım anında..
    naylon lastik kolay kolay ısınmaz hatta çok zor ısınır eski regalimden bilirim onunda üstünde naylon lastikler vardı..
    lastiğin ısınması çok önemlidir.. ısınmayan lastiğin frenaji çok kötüdür frenajda salma ve kayma eğilimi gösterir virajda kıçın atması eğilimi gösterir ... michellinde alamıyorsanızda en azından orta halli güzel bir lastik alın derim..
    arkadaşın dediği gibi motorun hem sürüş keyfi hem yol tutuş kalitesi hemde performansında bile iyileşme görüceksinizdir..

    bakın pulsarın testini yapdı altın elbiseli adam onun testinde bile motorun arkası kaydı..

    imkanı olmayanlar bilhassa ıslak soğuk ve bozuk yollarda çok dikkatli gitsin fazla gaz açmasın.

    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürdün, şimdi ballast araştırıyorum e-bay'den, aliminyum kutulu 55w'lık(14$'a güzeli bir tane buldum da).

    şimdi bir de 55w'lık Bi-xenon seti bakayım. Bulur da alırsam 4500km bakımından sonra sp5000 alarm ile birlikte bunları da takarım
    merceğin yapısı nasıl bilmiyorum ds1 mi ds2 mi ona göre al.. pahalı değildir fazla..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

    sizin farlar H4 müş ben H7 zannediyordum o zaman ds1 ds2 yede ihtiyacın yok bir mercek bir balast bir ampül tamamdır.
    maktama bunu beğendi.

  15. #3975
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzin verirseniz nylon lastiği beğenen arkadaşlara kendi tecrübemi aktarayım.

    İkinci el üzerinde fabrikadan geldiği gibi IRC lastikleri olan bir pcx aldım. Fren yapmayı falan iyi kötü biliyorum. limon olayı yani, ön tekerdeki ağırlık, dolayısı ile sürtünme, dolayısı ile tutunma arttıkça daha fazla fren gücü uygulamadır işin fizik yanı. Ama motoru alırken çok kararsızdım absli xmax mı alsam diyordum. Neyse yılların motorcusu arkadaş al bunu pişman olmayacaksın dedi ve aldım. havalar güzel yazın sıcak vakitleri Zincirli Kuyuda 1. köprüden maslağa dönen virajda yan ayaklığı yere sürttürecek kadar yatıyorum. acayip zevkli. Arkadaki arabalar korkuyor fren yapıyorlar falan. akşamda eve giderken yine asfaltı güzel bir yer var orada da sağ paçalık mı denir neyse motorun sağ alt yanını sürtecek kadar yatabiliyorum. Ama baktım kaportayı yiyeceğim bir daha yatmadım. Yani ACAYİP zevkli HEMDE IRC lerle. Ama ya arkadaş fren yapınca önü arkası ayrı oynuyor. başı götü dağıtıyor. gidiyorum arkadaşa ben satıcam bunu absli xmax alıcam diyorum. dur yapma kıyma motora diyor. iki gün sürüyorum koyuyoruım bugün sahibindene diyorum. yahu dur yapma yağ vardır yolda falan diyor. Asfaltın düzleştiği, pürüzsüz hale geldiği yerlerde bir önü kayıyor bir arkası kayıyor.... ben mi bilmiyorum bu işi oluyorum. kendimi sorguluyorum.
    Sonra sitedeki pcx in lastik olayını inceledim. birkaç arkadaşımız city grip takınca çok düzeldiğini yazmıştı. gittim aldım city gripleri.

    diyeceksiniz ki ee city grip takınca herhalde tepetaklak döndün? HAYIR tepetaklak dönmedim. motor yani sukuter gene aynı açılarla yatıyor AMA FRENLERİ HARİKA OLDU. O gün bu gündür ağzımdan abs lafı çıkmadı bir daha. O önü arkası ayrı kayan yerlerde motor bir daha kaymadı. Taki ben işi abartıp risk alana kadar. tutunma çok önemli imiş bunu yaşayarak anladım. hayat tecrübesi oldu.

    bakın nylon lastikle sıcak havalarda yatmada dönmede sıkıntı yok. ama nerede?: asfaltın dişli olduğu, temiz olduğu, yolda kumun çakılın olmadığı yerlerde. soğuk havalarda ve yol sathının berbat olduğu yerlerde dikkatli ve yavaş giderseniz motoru yatırmazsanız gene sıkıntı yok. Sıkıntı yolun kötü olduğu bir yerde aniden durmanız gerekirse yada beklenmedik bir kaçınma olayı yaşarsanız geliyor. pcxe yaklaşık 2000km (1 ay) kadar nylon IRC lerle bindim. geri kalan yaklaşık 16000km city griplerle sürdüm beni defalarca kazadan beladan kurtardı. Bakın arkadaşlar MOTORUNUZUN DENGESİ BİLE DEĞİŞECEK, GELİŞECEK hissedeceksiniz bunu. demedi demeyin sonra

    gerek yok diyen arkadaşlar eminim, kaliteli (yani yumuşak hamurlu) kauçuktan ( artık lastiklerde kauçuk oranı iyice azaldı gerçi) bir çift lastik taksalar yaa arkadaş bu ne yaa? motora bak nasıl gidiyor diyecekler. daha önce dönerken motorun önü arkası ayrı oynayan yerlerde bu sefer aa hiç birşey yok tık demedi diyecekler. virajlara daha güvenli gireceksiniz daha çok yatıracaksınız motoru daha çok zevk alacaksınız.
    haa şunu diyebilirsiniz ben motorumu yatırmam yatırandan da haz etmem ben mümkün olan en dik açıyla dönerim. o zaman diyecek bir şeyim yok siz gidin 4 tekerli 3 tonluk jiplerden alın

    bunlar benim tecrübelerim. lastik alıp sattığım dükkanımız yok. inşaat mühendisiyim. bu güne kadar hep inşaat firmalarında çalıştım. sizlere bunu çıkarımn olduğu için değil sizlerin çıkarınız olacağını düşündüğüm, başınıza kötü şeyler gelmesin diye paylaştım.

    evet pcx le bir kere yoldaki yağ yüzünden düştüm. yola beton pompasından hidrolik dökmüşler. saatte 5 belki 10la gidiyordum. ve city gripler takılıydı :(

    kazasız belasız iyi günlere.
    Aynen katılıyorum virajlarda frenler unutuluyor sadece viraja odaklanmak kayacam korkusu yaşamamakda cabası iyi bir lastigin en önemli güzelligi cabuk ısınması nylon ısınsa bile size guven duygusunu hiç bir zaman vermeyecekdir zamanında ucuza sawa irc alıp zengin olmadığıma hiçde pişman degilim sawada olsa ircde olsa cepden bi sekilde para çıkıyor o pranıda ucuz lastik alıp eldeki parayı çar çur etmekden başka bir şey değil her kullanıcı bi degisiklik yapıp bi kereliginede olsa iyi bir lastik almalı zaten iyi lastigi olan bir daha irc ye nylona bir daha dönüpde bakmaz

  16. #3976
    Ümit IŞIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2012
    Şehir
    Edremit
    http://www.xbhp.com/talkies/attachme...2-22.27.27.jpg

    Benim motor da bir ara mavi kullandım, şimdi kırmızıya çevirdim.
    Efeler Diyarı EDREMİT

  17. #3977
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)

    buda benden biraz acemice oldu ama idare eder artık..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

    bu nedir ya video daki müzik yüzünden telif hakkı varmış sadece youtube kendi sitesinde açıyo.
    Coşkun31

  18. #3978
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Pulsardan onceki motorum apacheydi. 20000 km boyunca orj lastikleriyle kullandim. Tek kelime ile berbatti. Jantin ustunde gitsem belki daha iyi yol tutardi o derece.. Sonra bir takim metzeler aldim. Lastik gercekten muhtesemdi.yola yapisiyordu.. Benim anlatmak istedigim ise pulsarin orj lastiklerinin cokta kotu olmadigiydi.tabiiki michelin pirelli daha iyi yol tutacak. Ama orj lastikler berbat derecesinde degil bunu anlatmak istedim. Atilla abi, oktay ustayi ornek verdim. Tabiiki ortalama bi kullaniciyla kiyaslamam
    storm_shadow, AttilaXtreme ve gelebek bunu beğendiler.

  19. #3979
    Aka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    19 senedir motor kullanıyoruz bir fiil acemi olduk nerdeyse
    kabağa yakın lastiklerle karda motor sürdüm ben. Mz ile irc lastiklerle korkusuzca sürdüm. Üstelik ben pulsarla 2 ay önce 3500 km güney seyahati yaptım. Yolların dişli ve havaların sıcak olması nedeniyle lastikler problem çıkarmadı.Ama 120 km hızla tem de ve şehir içinde defalarca sanki acil durum varmışçasına 5 gündür test yapıyorum.motorun ilk km lerinde lastikler feci.10 km sonra ısınma farkıyla tutması değişiyor.Motoru ön fren durdurur ama yol ve yön farkı o kadar ince çizgi belirlerki ön fren kazasız geçebileceğiniz yerde size kaza yaptırır.Mesela fındık dan ufak taş kum veya yakıt türü sizi yere çakar.Türkiye burası.
    Biz pist yarışçısı değiliz.
    Ne gül olmak kolay ne de bülbül!Bülbül olmayı istersen bir ömür boyu yanacaksın!Gül olmayı seçtiysen bir ömür boyu solacaksın

  20. #3980
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    bakın pulsarın testini yapdı altın elbiseli adam onun testinde bile motorun arkası kaydı..
    aea pulsar testinde "arka teker kaydi" diyor
    baska motor testinde "arka teker kaydi ne olmuş kaydiysa" diyor
    ee lastik reklami olunca işin ucunda kaymasi sorun oluyor
    yoksa sorun değil
    frende motorun ağırlığı one biniyor arka tekerler hafifliyor o sebeple arka frene fazla basinca kayabiliyor
    ne yapmali? arka fren basincini azalt veya bırak geri

    lastiği değiştirince abs olmuyor
    o imaj verilmeye çalışılıyor
    iki pulsar karsilastiralim biri michelin pilot street takılı (610 tl cifti)
    diğeri orijinal naylon pulsar lastiği

    fren mesafesini olcelim inşaallah
    ak lastik kara lastik ortaya çıkar
    bugün iki pulsar da yanıma gelecek olcelim inşaallah

    lastik isinsa bile yerdeki azıcık yağmur sepelemesi uzerinden geçince veya hafif bir su birikintisinden gecince LASTIK ANİDEN SOĞUYOR e noluyor hacı yol tutus falan azalıyor
    yagmur ilk yaginca dikkatli tin tin surerler usta şoförler

    2. ise MICIR fırlatır atar ALLAH KORUSUN
    eniste viraji genis alınca micirda kaydi dustuydu
    avuc içi sağ kalça ve kollarda doku zedelenmesi vardi
    yol kenarlarinda bol bol var
    karayollari milletin canina kast etmiş sanki yapsana düzgün asfalt

    yollardaki virajlar ice eğimli olmalı ama nerdeee
    viraj seni savuruyor dışa doğru, yola şuna buna güvenip viraja hizli girmeyecen hacı karşı seritten araba gelince toparlayamiyor insan
    yarışlarda karsi serit olayi yok
    Ümit IŞIK bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)