Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3181

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amerikanin kotunu giymekten iyidir

    canta konusu dersek
    komandonun atasozu vardır
    "eşşek gibi taşırım kral gibi yaşarım"

    patlak lastik tamir spreyi olmadan yola çıkmayın
    çekici parasıyla ugrasmayin sonra
    veya fitil adi verilen tamir urunleri bulundurun
    Yarış motoru havasına bürünmek...???
    The Power of The Dreams.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3182

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    pulsar 200 enes :)
    HASSA-DORTYOL YAYLA GEZİSİ
    http://i.hizliresim.com/AZpl3q.jpg
    APACHE KARDESLER...
    http://i.hizliresim.com/DoavPZ.jpg
    ISIKLAR 80 SN OLUNCA..
    ERTESİ GUN ARSUZ ISKENDERUN;
    http://i.hizliresim.com/zQbzJ9.jpg
    Pazar sabah 8:30 da hassa-dortyol yayla gezısı yaptık, pashapache-ceza31-vico(bendeniz) ve foruma takılmayan 3 arkadasımız ile guzel ve yorucu bı gezi oldu ve 300 km yaptık,
    geziden sonra gece ise gıttım ve sabah saat 09:00 da yola cıktım rebelpunto-ekonomi ile arsuz-iskenderun turu yaptık ,oglen bi camide kaylule den sonra yolumuza devam ettık ve 200 km yaptık,

    yani 2 gunde toplam 500 km yaptım ve hıc bı yerım agrımıyodu sadece yoruldum ve nerdeyse motordan soguyacaktım
    bana gore pulsar alt -orta gelırlı bol gezmeyı seven ,yolda guven veren ,her yola gırerım dıyen icin 10 numara motorsıklet..
    keyıflı forumlar..
    Pashapache, rebel_punto ve ubcan bunu beğendiler.

  3. #3183
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Kardeşim resimler yüklenmemiş tekrar bi kontrol edermisin. Forum şenlensin.

  4. #3184

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    pulsar 200 enes :)
    Alıntı vico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HASSA-DORTYOL YAYLA GEZİSİ
    http://i.hizliresim.com/AZpl3q.jpg
    APACHE KARDESLER...
    http://i.hizliresim.com/DoavPZ.jpg
    ISIKLAR 80 SN OLUNCA..
    ERTESİ GUN ARSUZ ISKENDERUN;
    http://i.hizliresim.com/zQbzJ9.jpg
    Pazar sabah 8:30 da hassa-dortyol yayla gezısı yaptık, pashapache-ceza31-vico(bendeniz) ve foruma takılmayan 3 arkadasımız ile guzel ve yorucu bı gezi oldu ve 300 km yaptık,
    geziden sonra gece ise gıttım ve sabah saat 09:00 da yola cıktım rebelpunto-ekonomi ile arsuz-iskenderun turu yaptık ,oglen bi camide kaylule den sonra yolumuza devam ettık ve 200 km yaptık,

    yani 2 gunde toplam 500 km yaptım ve hıc bı yerım agrımıyodu sadece yoruldum ve nerdeyse motordan soguyacaktım
    bana gore pulsar alt -orta gelırlı bol gezmeyı seven ,yolda guven veren ,her yola gırerım dıyen icin 10 numara motorsıklet..
    keyıflı forumlar..
    http://sv102.piclect.com/48b35d5ee/o/14/09/02/20140831172337.jpg
    http://sv102.piclect.com/cc2baf79c/o/14/09/02/20140831131819.jpg
    http://sv102.piclect.com/eaf36064e/o/14/09/02/20140901155656.jpg

  5. #3185

    Üyelik
    29 Ağustos 2014
    Alıntı Stradasc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar
    1.90 boyunda kalıplı birisiyim. Acaba motor benim boyuma gider mi küçük mü kalır acaba ? Teşekkürler.
    up up up up

  6. #3186

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    pulsar 200 enes :)
    Alıntı Stradasc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar
    1.90 boyunda kalıplı birisiyim. Acaba motor benim boyuma gider mi küçük mü kalır acaba ? Teşekkürler.
    HACİ SEN SUPER TENERE ALSAN KUCUK KALIR,
    NE DIYIM

  7. #3187
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsar artci için cok rahatsız edici zaten aea videoda bahsetmişti
    iskenderun arsuz arasi seyahat ettim
    35 km lik yol yaklaşık
    zemin malum turkiye yolları (sanki kar yağıyor da nasıl öyle bozuluyorsa)
    neden pulsara tek kişi biniyor millet anlayın
    mono şok nitrox gazli falan filan hikaye
    bir cukur hafif tumsek kut kut vuruyor beline
    motorun hakkını verecegim derken beden sağlığımız tehlikeye giriyor artci icin keyiften cok acı hissi hakim
    130 basıyor 2 kişi gps ile kac gösteriyor onu olcemedim
    gps olcumlerimde 5-6 km fazla hızlı gidiyormuş gibi gösteriyor
    yaklaşık %10 fazla gösteriyor

    şehiriçi sürüş keyifli
    gazi kokledin mi yarış motoru havasina bürünüyor
    vitesler takır takır atılıyor kemikli (10 50 castrol yag var motor

    ayak freni cok yumuşak
    bastin mi basmadin mi anlaşılmıyor
    ayagini frenin uzerinde basmadan tutmak tam bir rezillik
    illa yanda tutacaksin o da yeterince güvenli değil
    belki fren ayari ile durum çözülebilir

    depoyu dizle kavrama tam ayarında (boy 1.75)

    lastikler yeterince iyi
    aea ya bakmayin bir videoda lastik kaydi diyor obur videoda ne olmuş kaydiysa diyor goreceli bir durum reklam kokan yorumlar tabi

    uzun yolda arabanin rahatlığını konforunu aratıyor pulsar

    arsuzdan dönüş yolunda yol daha düzgün konfor yerinde

    rahatlık monosok süspansiyon isteyenler discover 125 i deneyebilir onda da aynı suspansiyon olmasına ragmen daha konforlu buldum

    o kadar para veriyorsun konfor 2. planda kalıyor
    karizma yapacağım diye sagliginizdan olmayın

    artcinin dizlerdeki agrisindan bahsetmedim degil mi
    sanki belediye otobüsünde 1 saat ayakta gitmis gibi ağrıyor
    otobuste gitsem dizleri hafif kırarım süspansiyon gorevi görür
    bunda o da yok

    konforunu arttırmak isteyenler bir kaç psi daha az hava bassin tekerine tabi bu durumda yakit tuketimi artabileceğini göz önünde bulundurun
    havayi fazla da azaltmayin tubeless tekerler yerinden cikmasin virajda falan dikkatli olun[COLOR="Silver"]

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ekonomi naptın sen hacım=)
    ben tvs apache 150 ye 4 sene bindim pulsara gectim gerek konfor gerek gidiş
    lafı uzatmadan eşşekten inip ata binmiş gibi oldum
    1 günde sabit 40km yol yapıyorum
    boy 1.75 kilo 70
    motoru almadan senin yazını okusaydım sanırım motoru almazdım
    iyiki ben motoru aldıktan sonra yazmışsın=)
    gelebek bunu beğendi.

  8. #3188

    Üyelik
    29 Ağustos 2014
    Alıntı vico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HACİ SEN SUPER TENERE ALSAN KUCUK KALIR,
    NE DIYIM
    Hadi ya o kadar kucuk mu bu motor arkadaşın chopper yavrusu kubaya bıniyorum motor oyuncak gibi kalıyo üstümde bi crosslar gidiyor boyuma. O zaman başlangıç olarak cross sonra race e geçicem Peki yamaha r1 yada honda 600RR boyuma nasıl gider fikri olan var mı?

  9. #3189
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Alıntı vico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://sv102.piclect.com/48b35d5ee/o/14/09/02/20140831172337.jpg
    http://sv102.piclect.com/cc2baf79c/o/14/09/02/20140831131819.jpg
    http://sv102.piclect.com/eaf36064e/o/14/09/02/20140901155656.jpg







    Senin için yükledim kardeşim Aslında video almak vardı, yayla yollarında. Virajlı yolların sürüşe çok katkısı var. Sezon bitmeden tekrarını yapmak lazım, daha kalabalık bir grup ile
    tekoklava, Aka, vico ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #3190
    Aka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    Bu motor kısa süreli kullanımlarda ideal. Ama 30 40 dk dan sonra ortapedik vaka oluyor insan.Amortisör varmı yokmu belli değil.Orjinalliği gidicek diye dokunmuyorum.Amortisör son ayarda. Ya yayı söküp traşlatacağız yada son ayardaki oyuğu açacağız.Ön amörtisörün yumuşatılacağını sanmıyorum çünki motor yükü var. Dahada çöker yumuşarsa.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

    Arka fren kesinlikle problem. Ş.içi yavaş hızlarda bir problem yok.tutuşu hissediyorsunuz az çok. Ama 100 km hızda iken 120 kg yükle o ivmeyi kesemiyor fren bence. Tüm gücümle abandığım halde imkansız.Servisede sordum. Evet berbat haklısın dedi.
    Gökova ya inerken virajlarda kabus yaşadım bugün .Arkaya inat önde kullandığım en iyi ön fren.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

    Bu arada 1200 km geçti marmarise kadar geldim .Kısmetse yarın fethiye.sonrada Antalya Kaş.
    Tabii son anda vazgeçip dönmezsem geri istanbula. Çünki sürmekten çok poponun derdindeyiz yolda.

  11. #3191

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    pulsar 200 enes :)
    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/nYBnMB.jpg
    http://i.hizliresim.com/M9r7kk.jpg
    http://i.hizliresim.com/X25A0j.jpg
    http://i.hizliresim.com/X25AXj.jpg
    http://i.hizliresim.com/724zya.jpg
    http://i.hizliresim.com/4Y54zY.jpg

    Senin için yükledim kardeşim Aslında video almak vardı, yayla yollarında. Virajlı yolların sürüşe çok katkısı var. Sezon bitmeden tekrarını yapmak lazım, daha kalabalık bir grup ile
    hay elıne sağlık , ben vıdeo cektım duz yolda "apache stayla" ama , yanı yolda gıderken cebımden telefonu çıkarıp cektım sana da gostermıstım sanırım cektıgım vıdeoyu ızlerken anladım kı bu gopro harbı parasını hakedıyo

    bncede tekrar yaparız ıns, yalnız bu ayın 12 sıne kadar ıs ıcabı pıyasada yokum gelınce haftaıcı-sonu gereken herturlu yapılır
    Pashapache bunu beğendi.

  12. #3192
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Alıntı Aka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor kısa süreli kullanımlarda ideal. Ama 30 40 dk dan sonra ortapedik vaka oluyor insan.Amortisör varmı yokmu belli değil.Orjinalliği gidicek diye dokunmuyorum.Amortisör son ayarda. Ya yayı söküp traşlatacağız yada son ayardaki oyuğu açacağız.Ön amörtisörün yumuşatılacağını sanmıyorum çünki motor yükü var. Dahada çöker yumuşarsa.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

    Arka fren kesinlikle problem. Ş.içi yavaş hızlarda bir problem yok.tutuşu hissediyorsunuz az çok. Ama 100 km hızda iken 120 kg yükle o ivmeyi kesemiyor fren bence. Tüm gücümle abandığım halde imkansız.Servisede sordum. Evet berbat haklısın dedi.
    Gökova ya inerken virajlarda kabus yaşadım bugün .Arkaya inat önde kullandığım en iyi ön fren.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

    Bu arada 1200 km geçti marmarise kadar geldim .Kısmetse yarın fethiye.sonrada Antalya Kaş.
    Tabii son anda vazgeçip dönmezsem geri istanbula. Çünki sürmekten çok poponun derdindeyiz yolda.
    çok ilginç, motorun ilk zamanlarında millet arka frenin çok çabuk kapmasından şikayetçiydi ki bunu bizzat kendimde yaşadım. 60-70 km hızla giderken yavaşlayayım diye ayağımı hafif arka frene dokundurduğumda bi anda kitledi motorun kuyruğunu yanıbaşımda gördüm.
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  13. #3193
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Yeni arka sele ile. Tipi bozulmasın diye ön seleyi yaptırmadım. Ön sele yükselecekti.
    Yeni arka sele ile

    Pashapache, tekoklava, dyavol-77 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  14. #3194
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Şu arka çantaların yasaklanması konusu önemli ve bence duyarlılık açısından gündemde tutmalıyız.

    Yönetmeliği daha önce paylaşmıştım. Orada genel bir ibare kullanıp "motorlar" diye yazınca
    biz ticari amaçlı kullanmayanlar da potaya girdi maalesef. Üstelik 72 TL idari cezanın yanı sıra birde 1 ay trafikten men cezası
    iyice tırsak yaptı beni.
    Uzun uzun araştırdım, ilgili trafik denetlemedeki tanıdıklarıma sordum. Onlar için de muamma...
    Pek çok denetleme yapan polis bizlerin bu çantaları nizami kullandığımızı, bunun bir gereklilik olduğunu, içine mont, kask ve bunlar gibi
    zorunlu eşyalarımızı saklama ve muhafaza etmek için kullandığımızı bilmelerine rağmen genelge açık bir ifadeyle "motorlar" dediği için
    bizlerin de ticari amaçlı kullanan paket motorları ile aynı bu yönetmeliğe dahil olduğumuzu belirttiler.

    Neyse,
    İlgili tadilat belgesini vermeye yetkili kişileri öğrenmek için Makine Mühendisleri Odası Antalya Şubesini aradım.
    Tadilat belgesi vermeye yetkili şirketlerin telefonlarını istedim ve birini hemen aradım.
    Derdimi anlattım. Bana önce kullandığım çantanın markasını sordu, çantanın Kappa marka 36Lt hacimli olduğunu belirttim. telefon görüşmemiz aşağıdaki gibi oldu.

    "Arka çanta, ikinci kişinin binmesini engellemiyorsa, nizami bağlantı aparatları ile şaseye düzgün monte edilmiş, arka yolcu koltuğunun şeklini ve yapısını bozmuyorsa, yolcunun binişini engellemiyorsa belge almanıza gerek yok.
    Biz, ruhsatta sürücü ve bir yolcu yazan teknik belgede bu hususun tadilat ile ortadan kalkması durumunda, yapılan tadilatı inceleyip sürüşü ve trafiği engelleyip engellemediği hususunda belge düzenleyebiliriz. Sürücü ve yolcunun sürüşünü engellemeyen çantalara belge vermiyoruz.
    Bana böyle bir talep ile gelirseniz ben şirket olarak böyle bir belge düzenlemem. Çıkarılan yönetmelik, çantalarını ticari amaçla kullanmayan ve ikinci kişinin seyahatini engellemeyen çantaları kapsamıyor"
    dedi.

    Bunun üzerine, yönetmelikte yazan ibarelerin "Motosiklet ve motorlu bisikletlerin arkasında, şaseye bağlı çantalar" olarak geçtiğini belirttiğimde ise "Ben de motorcuyum, geçen gün trafik denetlemesi için durduruldum. Çantanın yasaklandığını söyleyen polise, yetkili belge vericisi olduğumu, böyle bir belgenin verilmesinin mümkün olmadığını belirttim. Motosikletimdeki çanta hususi amaçlı. Yönetmelik ticari amaçlı kullanımı kapsıyor, dediğimde trafik polisi beni herhangi bir işlem yapmadan göndermek zorunda kaldı" dedi.

    Ben yine de "yorum farkı olan bir polise denk gelirsem hem ceza ve hem de aracım bağlanacak, siz yine de bana bu belgenin maliyetini söyleyin" dedim.
    Aldığım yanıt 400TL+KDV. Ama tekrar etti: "Ben böyle bir belge veremem. Çünkü bu yönetmelik ticari amaçlı kullanılan ve yolcunun binişini engelleyen çantaların uygunluğuna dair" dedi.

    Biraz kafam karıştı...
    katilkoala, piyanist_irf ve hyanax100 bunu beğendiler.

  15. #3195
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni arka sele ile. Tipi bozulmasın diye ön seleyi yaptırmadım. Ön sele yükselecekti.
    Yeni arka sele ile
    http://i.hizliresim.com/GbaOBr.jpg
    http://i.hizliresim.com/LdmWO0.jpg
    atilla abi sende olmasan forum ölü valla
    AttilaXtreme ve daewo bunu beğendiler.

  16. #3196

    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu arka çantaların yasaklanması konusu önemli ve bence duyarlılık açısından gündemde tutmalıyız.

    Yönetmeliği daha önce paylaşmıştım. Orada genel bir ibare kullanıp "motorlar" diye yazınca
    biz ticari amaçlı kullanmayanlar da potaya girdi maalesef. Üstelik 72 TL idari cezanın yanı sıra birde 1 ay trafikten men cezası
    iyice tırsak yaptı beni.
    Uzun uzun araştırdım, ilgili trafik denetlemedeki tanıdıklarıma sordum. Onlar için de muamma...
    Pek çok denetleme yapan polis bizlerin bu çantaları nizami kullandığımızı, bunun bir gereklilik olduğunu, içine mont, kask ve bunlar gibi
    zorunlu eşyalarımızı saklama ve muhafaza etmek için kullandığımızı bilmelerine rağmen genelge açık bir ifadeyle "motorlar" dediği için
    bizlerin de ticari amaçlı kullanan paket motorları ile aynı bu yönetmeliğe dahil olduğumuzu belirttiler.

    Neyse,
    İlgili tadilat belgesini vermeye yetkili kişileri öğrenmek için Makine Mühendisleri Odası Antalya Şubesini aradım.
    Tadilat belgesi vermeye yetkili şirketlerin telefonlarını istedim ve birini hemen aradım.
    Derdimi anlattım. Bana önce kullandığım çantanın markasını sordu, çantanın Kappa marka 36Lt hacimli olduğunu belirttim. telefon görüşmemiz aşağıdaki gibi oldu.

    "Arka çanta, ikinci kişinin binmesini engellemiyorsa, nizami bağlantı aparatları ile şaseye düzgün monte edilmiş, arka yolcu koltuğunun şeklini ve yapısını bozmuyorsa, yolcunun binişini engellemiyorsa belge almanıza gerek yok.
    Biz, ruhsatta sürücü ve bir yolcu yazan teknik belgede bu hususun tadilat ile ortadan kalkması durumunda, yapılan tadilatı inceleyip sürüşü ve trafiği engelleyip engellemediği hususunda belge düzenleyebiliriz. Sürücü ve yolcunun sürüşünü engellemeyen çantalara belge vermiyoruz.
    Bana böyle bir talep ile gelirseniz ben şirket olarak böyle bir belge düzenlemem. Çıkarılan yönetmelik, çantalarını ticari amaçla kullanmayan ve ikinci kişinin seyahatini engellemeyen çantaları kapsamıyor"
    dedi.

    Bunun üzerine, yönetmelikte yazan ibarelerin "Motosiklet ve motorlu bisikletlerin arkasında, şaseye bağlı çantalar" olarak geçtiğini belirttiğimde ise "Ben de motorcuyum, geçen gün trafik denetlemesi için durduruldum. Çantanın yasaklandığını söyleyen polise, yetkili belge vericisi olduğumu, böyle bir belgenin verilmesinin mümkün olmadığını belirttim. Motosikletimdeki çanta hususi amaçlı. Yönetmelik ticari amaçlı kullanımı kapsıyor, dediğimde trafik polisi beni herhangi bir işlem yapmadan göndermek zorunda kaldı" dedi.

    Ben yine de "yorum farkı olan bir polise denk gelirsem hem ceza ve hem de aracım bağlanacak, siz yine de bana bu belgenin maliyetini söyleyin" dedim.
    Aldığım yanıt 400TL+KDV. Ama tekrar etti: "Ben böyle bir belge veremem. Çünkü bu yönetmelik ticari amaçlı kullanılan ve yolcunun binişini engelleyen çantaların uygunluğuna dair" dedi.

    Biraz kafam karıştı...
    Bu yönetmeliğe nasıl ulaşabiliriz numarasını tarihini biliyor musunuz? Bizde okuyup kendi yorumumuzu üretelim. Başkasının yorumuna göre hareket edince ortada kalıveriyorsun

  17. #3197

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni arka sele ile. Tipi bozulmasın diye ön seleyi yaptırmadım. Ön sele yükselecekti.
    Yeni arka sele ile
    http://i.hizliresim.com/GbaOBr.jpg
    http://i.hizliresim.com/LdmWO0.jpg
    Sele tamam,fakat cam sanki biraz uzun olmuş....varadero,transalp,gs1200 değil ki bu...
    The Power of The Dreams.

  18. #3198
    Aka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    Alıntı lickup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok ilginç, motorun ilk zamanlarında millet arka frenin çok çabuk kapmasından şikayetçiydi ki bunu bizzat kendimde yaşadım. 60-70 km hızla giderken yavaşlayayım diye ayağımı hafif arka frene dokundurduğumda bi anda kitledi motorun kuyruğunu yanıbaşımda gördüm.
    Bugün sadece 3 km gittim ateş olmuş disk.En nihayetinde buldum nedenini. Freni serbest hareket ettiren pimlere gres püskürtmüş sanırım bakımda.Oda bir hız kesmesine neden olmuş. Çünki kaliperleri geri itip boşluk verdiğimde ön takır takır oynarken arka güç istiyor. Kesa ön taraftaki körüklerdede yağ yok belli
    Pashapache ve tekoklava bunu beğendiler.
    Ne gül olmak kolay ne de bülbül!Bülbül olmayı istersen bir ömür boyu yanacaksın!Gül olmayı seçtiysen bir ömür boyu solacaksın

  19. #3199
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni arka sele ile. Tipi bozulmasın diye ön seleyi yaptırmadım. Ön sele yükselecekti.
    Yeni arka sele ile
    http://i.hizliresim.com/GbaOBr.jpg
    http://i.hizliresim.com/LdmWO0.jpg
    Atilla bey allah kaza bela vermesin imreniyorum size :D Biraz kendimi toparlayayım ön cam siparişi vereceğim. Arka sele kaplaması tek başına biraz garip olmuş sanki, kendi oturduğunuz kısmı da kaplatsanız daha iyi olabilir sanki. saygılar
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  20. #3200
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    "dyavol-77" Ön camın uzun olduğu konusunda haklısın. Önceki açıklamamda ilk fırsatta 10 cm civarında kısaltmayı düşündüğümü söylemiştim ama yağmurları bekliyorum. Yağmurlu havalarda bana gelen suyun etki ve ölçüsüne göre kısaltıp kısaltmamaya karar vereceğim.

    "Pashapache " İnşallah ön cam da olur merak etme Öncelikle boyum uzun olduğu için ön sele ile oynamayı göze alamadım. Motorun bu halinde bile biraz eğilerek kullanmak zorunda kalıyorum. 1 cm bile yükselmesi işime gelmiyor. Övgülerin için teşekkürler. Saygı bizden. Hürmetler
    Pashapache bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)